Maps
Best of 3 * Lower bracket round 1
Overpass
8:16 (5:10; 3:6)STATS
Cobblestone
16:2 (13:2; 3:0)STATS
Inferno
14:16 (5:10; 9:6)STATS
Rewatch
RussiaStorm Studio (Map 1 - Overpass)Vod
RussiaStorm Studio (Map 2 - Cobblestone)Vod
RussiaStorm Studio (Map 3 - Inferno)Vod
Match stats
Player of the matchwon with 39.8% of the votes
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 1.15 0.48
Deaths / round 0.60 -0.08
Assists / round 0.07 -0.06
First kills / round 0.15 0.05
KAST - -
ADR - -
Maps 3
Head to head
16
Wins
3
Overtimes
16
Wins
20/6 15 SLTV StarSeries XIII Finals
cch
Cache
16 - 9
9/6 15 SLTV StarSeries XIII
inf
Inferno
13 - 16
9/6 15 SLTV StarSeries XIII
cch
Cache
10 - 16
3/6 15 ESL ESEA Pro League Season 1
trn
Train
7 - 16
18/5 15 ESL ESEA Pro League Season 1
cbl
Cobblestone
11 - 16
5/5 15 Global Offensive Champions League Season 1
ovp
Overpass
14 - 16
5/5 15 Global Offensive Champions League Season 1
nuke
Nuke
13 - 16
20/4 15 CIS LAN Championship
ovp
Overpass
16 - 10
20/4 15 CIS LAN Championship
cbl
Cobblestone
16 - 7
19/4 15 CIS LAN Championship
inf
Inferno
16 - 13
19/4 15 CIS LAN Championship
mrg
Mirage
16 - 9
Show all head to heads
first ayy
2015-07-03 04:06
Check my nickname for professional predictions and analysis! We've predicted all Gfinity matches with success! Also every match for today is ready! You won't be disappointed!
2015-07-03 12:10
NO
2015-07-03 19:53
ayyy
2015-07-03 20:56
second?
2015-07-03 04:07
#3
 | 
World LethaLFraGs_ 
EZ fside
2015-07-03 04:24
ez 4 life for FSID3
2015-07-03 04:39
mou top 2 awp
2015-07-03 04:45
this match is gonna be a closely one i think so but my bet is gonna be an ICB for HR since they only got 42%
2015-07-03 09:08
ez HR
2015-07-03 09:32
#8
CIS Heeze 
Should be easy for F3 if they play with full lineup
2015-07-03 10:55
#9
Edward | 
United States kUcheRR 
ez 4 dos1a
2015-07-03 11:00
hasnt Dosia been underpreforming lately? just asking cause I havent watched a HR game in like forever
2015-07-03 18:19
Guys guys, easy logic right here = Titan beat f3 last match.... but HR beat Titan last match.... therefor HR will beat f3 I accept skin donations also credit cards or bank transfers thank you very much
2015-07-03 12:59
Rly 34% on hr..ok
2015-07-03 13:20
Ez HR
2015-07-03 15:27
too ez for hr f3 are so low atm
2015-07-03 19:49
Obe komandi poslednee vremya ZHRUT moi skini TONNAMI, poetomu dazhe bolet' ni za kogo ne ohoto. Poidu poem hlebushka. Eto vse, chto ya mogu pozvolit posle slitih skinov.
2015-07-03 19:55
liquid adren to drop 70 bomb
2015-07-03 20:04
ez f3
2015-07-03 20:05
5vs2 ... HR nice throw :) GG
2015-07-03 20:55
kucher with dosia lost the game;/
2015-07-03 21:06
10:5 noobs HR
2015-07-03 21:10
Map picks?
2015-07-03 21:17
16-13?
2015-07-03 21:18
2vs1 and hr lost
2015-07-03 21:19
1-0 for f3 in maps:) so easy
2015-07-03 21:22
#57
 | 
Turkey ramowarr 
mou>Flipside
2015-07-03 21:24
s1mple leave botsid3 plz, you are playing together with bots
2015-07-03 21:25
HR will take it 2-0 !!
2015-07-03 21:25
s1mple best will move to navi when esl ban is gone
2015-07-03 21:29
Cmon.. Just start, you don't need blad3 and bondik, they dont do a shit anyway as usual
2015-07-03 21:31
..ddos protection is so hard....not
2015-07-03 21:31
kucher playing like shit as always, I don't know why he is still on the team.
2015-07-03 21:33
rip skins ddos pls
2015-07-03 21:35
s1mple why u like to play together with bots? Leave shitsid3 lel
2015-07-03 21:37
mou best
2015-07-03 21:37
#77
 | 
Portugal zmkk 
ez skins ez life all in on hr ez
2015-07-03 21:38
Not sure why F3 had 52% odds here... They have been slumping pretty hard ever since Starseries LAN. HellRaisers hasn't looked great either, but at least they managed to beat Titan yesterday.
2015-07-03 21:38
plz forfeit
2015-07-03 22:01
1-1 in maps
2015-07-03 22:05
#92
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
2-1 for HR!
2015-07-03 22:14
from 2vs5 to 2vs1 and they lost wow... fuck u s1mple and fuck u hr too
2015-07-03 22:15
#97
 | 
Portugal zmkk 
rip skins :(
2015-07-03 22:19
lol, HR stronger today
2015-07-03 22:21
hr will lose inferno with f3 :]]] 2-1 for f3 and d1v1ne stop flame...
2015-07-03 22:21
fuck hr wtf they're doing...
2015-07-03 22:25
HR will lose inferno f3 is more better on this map :-) dont believe in hr
2015-07-03 22:28
2015-07-03 22:28
lol they won first map (i betted on f3 too)
2015-07-03 22:30
You think FlipSid3 can win Inferno too?
2015-07-03 22:30
yes very easy
2015-07-03 22:31
Flipsid3 on inferno? I aren't think that
2015-07-03 22:33
haha nice joke... they lost 21-17 vs titan and won 16-14 vs nv :)
2015-07-03 22:34
#125
 | 
Portugal zmkk 
plz hr :/
2015-07-03 22:33
16-0 inc flipside one of the worst team..can'T play on t side and loosing all 5v3 4v2-s and only can win a match if they start ct
2015-07-03 22:42
#137
 | 
Cyprus Swishh_ 
score pls?
2015-07-03 22:42
5:0 HR
2015-07-03 22:43
#144
 | 
Thailand meisy 
stream is down!!!
2015-07-03 22:48
blade so fucking low and stupid
2015-07-03 22:48
Actually he is one of the best aimers in the world
2015-07-03 22:58
10-5 again hr in lasts rounds piece of shit
2015-07-03 22:50
Ddos, for me this is tactial pause to break hr's momentum, gg all of us hr betters, f3 is taking this from now on :)
2015-07-03 22:55
from 5-0 to 8-4 from 8-4 to 8-7 :( RIP HR WTF THEY PIECE OF SHIT LOL
2015-07-03 23:04
5vs3 hr lost so many clutches vs f3 i think they cant win inferno i knew what i said :(
2015-07-03 23:07
and of course flipside is gonna lose pistol and gg rip knife rip inventory...
2015-07-03 23:09
f3 players don't have brain for this game..thats why they can't play on t side
2015-07-03 23:13
they'll win this match so stfu man
2015-07-03 23:13
2-1 for f3 u'll see :) they will win this match
2015-07-03 23:15
gg hr
2015-07-03 23:16
yes they are so bad :/ gg
2015-07-03 23:16
are you being sarcastic or do you think I was sarcastic?
2015-07-03 23:18
Markeloff abandon plz
2015-07-03 23:19
16-14 rip hr
2015-07-03 23:19
3vs2 with BOMB THEY LOST OU SHIT GET REKT!
2015-07-03 23:21
16-14 hr pls...
2015-07-03 23:24
all she wrote
2015-07-03 23:29
3vs3 with bomb they lost 15-15 inc... fuck
2015-07-03 23:29
15-15 i said it
2015-07-03 23:32
nope 14:16
2015-07-03 23:34
ez
2015-07-03 23:34
Nice 4k from kucher to finish it.
2015-07-03 23:34
#201
 | 
Portugal zmkk 
gg pufff +46$
2015-07-03 23:34
GG hr won, rip skins
2015-07-03 23:34
<3
2015-07-03 23:34
markeloff so bad
2015-07-03 23:34
use your fucking grenades, why would you not smoke s1mple off when he killed ange1 at long :I
2015-07-03 23:34
Markeloff, do u have any cs-experience at all?
2015-07-03 23:36
how can markeloff be so bad? haha the amount of times he gets caught off guard or just be out of position is hilarious.
2015-07-03 23:36
#221
fnx | 
Portugal lovessd 
his brain died because of too many alcohol
2015-07-03 23:39
markeloff should retire. He is nothing like he was in 1.6
2015-07-03 23:36
ez
2015-07-03 23:36
Livebet. It was 5-0 for HellRaisers on Inferno. But still decent odds. postimg.org/image/p6hshgkij/
2015-07-03 23:37
markeloff pls
2015-07-03 23:38
HR = ez skins <3
2015-07-03 23:38
Blade for mvp
2015-07-03 23:43
gg hr
2015-07-04 05:32
unlucky f3, losing both pistols on inferno
2015-07-04 11:49
All in hr
2015-08-04 06:44
Login or register to add your comment to the discussion.