15:00
10th of July 2015
 
Match over
Maps
Best of 3
Overpass
14:16 (9:6; 5:10)
Train
16:12 (6:9; 10:3)
Mirage
22:19 (8:7; 7:8) (7:4)
Rewatch
No media yet, check back later.
Head to head
3
Wins
0
Overtimes
2
Wins
20/6 15 SLTV StarSeries XIII Finals
d2
Dust2
9 - 16
12/6 15 SLTV StarSeries XIII
ovp
Overpass
16 - 10
12/6 15 SLTV StarSeries XIII
cbl
Cobblestone
16 - 12
12/6 15 SLTV StarSeries XIII
mrg
Mirage
12 - 16
26/3 15 GamePlan Pro League
cch
Cache
16 - 10
#1
World sauti 
easy ex-gplay
2015-07-10 14:42
#2
Poland hajki 
#G2WIN
2015-07-10 14:42
#3
dod | 
Greece Gex1e 
16-12 11-16 16-9 G2 Win You saw this here first
2015-07-10 14:43
G2 take overpass? Suuuure
2015-07-10 14:50
g2 win overpass vs tsm shuree
2015-07-10 14:51
TSM pretty bad right now. *shureeee* :D
2015-07-10 14:53
TSM new t2 lol
2015-07-10 14:55
que xuxa
2015-07-10 14:52
14-16, you're wrong Nostradamus.
2015-07-10 16:09
Going ICB on MK
2015-07-10 14:44
G-PLAY, I CHOSE YOU!
2015-07-10 14:45
EZ
2015-07-10 14:50
skipperino for me as this is a real 50-50 match imo
2015-07-10 14:50
that means you bet on gplay... lrn2golounge
2015-07-10 14:52
Insane Maps for Gamers2! :O
2015-07-10 14:51
You mean g2 ez?
2015-07-10 14:53
I bet low now on G2 because of odds ^^
2015-07-10 14:57
low on g2 with 64%? gg
2015-07-10 15:26
not worth betting imo. like gplay can throw vs gamers2, but qualify just by beating NR. and g2 are already qualified.
2015-07-10 14:54
Where are you mad kebabs?
2015-07-10 14:55
MAPS!
2015-07-10 14:58
#21
 | 
Slovakia VerySloVACGuy 
dreamer is real
2015-07-10 15:30
Really?
2015-07-10 15:30
#24
 | 
Poland trancemeister 
commentators 2/10
2015-07-10 15:32
#25
 | 
Slovakia VerySloVACGuy 
dreamer need better team ASAP
2015-07-10 15:39
INNOCENT WTF !? HE IS GOD 1vs3
2015-07-10 15:41
G2 innocent CSGOHYPER.com killed v1c7oR??? with ak47 (headshot) G2 innocent CSGOHYPER.com planted the bomb G2 innocent CSGOHYPER.com killed nkl =DD with ak47 G2 innocent CSGOHYPER.com killed dream3rwOw with ak47 dream3rwOw killed G2 -mouzinho- CSGOHyper.com with m4a1_silencer dream3rwOw killed G2 minise CSGOHyper.com with m4a1_silencer (headshot) v1c7oR??? killed G2 GeRo CSGOHyper.com with m4a1_silencer (headshot) dream3rwOw killed G2 MICHU CSGOHyper.com with m4a1_silencer (headshot) G2 GeRo CSGOHyper.com killed spyleader[am] with ak47 G2 GeRo CSGOHyper.com killed bubble with ak47 (headshot)
2015-07-10 15:41
#28
 | 
Portugal zmkk 
rip g2 rip skins
2015-07-10 15:43
yesterday 12:3 on t side vs tsm.. today cant win 7 round vs gplay
2015-07-10 15:44
welcome to CS, enjoy your stay
2015-07-10 15:50
bubble the NiNjA360
2015-07-10 15:52
#33
 | 
Belarus Starvoid 
Round over - Winner: CT bubble defused the bomb G2 innocent CSGOHYPER.com planted the bomb G2 innocent CSGOHYPER.com killed v1c7oR??? with ak47 v1c7oR??? killed G2 -mouzinho- CSGOHyper.com with famas v1c7oR??? killed G2 minise CSGOHyper.com with famas G2 minise CSGOHyper.com killed dream3rwOw with ak47 (headshot) G2 -mouzinho- CSGOHyper.com killed nkl =DD with ak47 nkl =DD killed G2 MICHU CSGOHyper.com with famas nkl =DD killed G2 GeRo CSGOHyper.com with inferno G2 -mouzinho- CSGOHyper.com killed spyleader[am] with ak47 (headshot) Round started
2015-07-10 15:53
gg innocent king of clutch :v
2015-07-10 15:53
innocent is not innocent for that throw buahaha
2015-07-10 15:54
GG
2015-07-10 15:54
#38
 | 
Bulgaria bUHALOVIC 
That was not dumb play at all. Ofc bubble could fake in this situation, everytime is a kind of a gamble and luck
2015-07-10 15:55
Gamers2 plis win...
2015-07-10 15:57
funny how ppl blame innocent who had 9hp -_-
2015-07-10 15:57
he killed 2 guys with 9hp and played the 1on1 really smart,but sometimes it comes to luck as well...
2015-07-10 15:59
pros dont fake , bubble showed big biceps and big balls in this situation :P.Still g2 have a chance to win on the next 2 maps.
2015-07-10 15:57
yea showed big ass
2015-07-10 15:59
He can show you his fists up close (just look at him). Then you'll be the one bending over hahahaha
2015-07-10 16:02
#46
 | 
Poland trancemeister 
score overpass?
2015-07-10 16:01
16-14 for gplay
2015-07-10 16:02
who dont cheat on g2 ?
2015-07-10 16:24
#51
 | 
Portugal zmkk 
plz g2 :(
2015-07-10 16:39
nkl =DD killed G2 MICHU CSGOHyper.com with knife_m9_bayonet lelel
2015-07-10 16:44
the best entryfrag i ve seen since kennys nerf xD.
2015-07-10 16:47
haha +1
2015-07-10 16:49
If not Michu, ez win MK...
2015-07-10 16:48
gplay, please win that mirage.
2015-07-10 16:48
#59
 | 
Romania KWonderChild 
Go sleep dude , G2 take mirage 16-9
2015-07-10 16:49
mocek carry
2015-07-10 16:48
#57
 | 
Portugal zmkk 
yeyyyyy gogogog g2 win that shit
2015-07-10 16:49
waiting for the day that nkl will win 1v1 , i honestly think that guy never in his life won 1v1...
2015-07-10 16:50
funny fact is that his teammates consider him a great clutcher xD.
2015-07-10 16:51
#63
 | 
Romania KWonderChild 
Hahahahhaha TRUE STORY
2015-07-10 16:54
he did it :D
2015-07-10 17:19
If G2 didn't have that long losing streak on Overpass, this could have already been 2-0 easily.
2015-07-10 16:51
They stomped TSM on overpass yesterday you clown, hows that a losing streak
2015-07-10 16:58
Losing streak = 7 rounds in a row that they lost on T side prior to them getting 2 in a row. Educate yourself.
2015-07-10 17:00
"Losing streak on overpass" = losing overpass time after time. "educate yourself" Might wanna go back to high school buddy
2015-07-10 17:02
Losing streak on overpass would to anyone smart mean a string of rounds that a team lost on the map. In that context, I don't see how it could ever mean G2 losing overpass multiple times, as that would hardly affect the fact whether they will 2-0 GPlay.
2015-07-10 17:07
A losing streak on overpass Litterly means losing overpass multiple times after eachother. Stop trying to defend your ridiculously retarded statement, anyone with more than 5 braincells knows this.
2015-07-10 17:14
At best, it can mean both, but in that context only 'a streak of multiple rounds lost on overpass' makes sense.
2015-07-10 17:21
#64
HIDDEN | 
Portugal Celito 
GPLAY EZ MIRAGE LOLOLOLOL THX FOR 500 EUROS
2015-07-10 16:55
kk kid
2015-07-10 17:21
rip
2015-07-10 18:08
HOW MUCH KID :)
2015-07-10 18:10
G2 will take it
2015-07-10 17:06
fcking szpero
2015-07-10 17:19
hahahahahahaha
2015-07-10 17:20
what happened?
2015-07-10 17:21
szpero tk - awp :)
2015-07-10 17:23
szpero lose this game gg
2015-07-10 17:21
szpero :D:D
2015-07-10 17:23
#79
 | 
Poland dreamShow 
gj szpero
2015-07-10 17:23
VAC7or is bottom fragging :O whaat
2015-07-10 17:27
stupid first round gg
2015-07-10 17:27
Polish cunts
2015-07-10 17:27
omg G2...
2015-07-10 17:27
they will win this trust me^^
2015-07-10 17:32
With hack its ez :D
2015-07-10 17:49
hahaha troll or idiot?
2015-07-10 17:56
16-14play
2015-07-10 17:42
16-14 so bad ..
2015-07-10 17:42
round nr 29 and the caster says its good G2 forced (lol you call 4500# buy a force ok ) because maybe just maybe they will break Gplays ecnomomy o fuck yea !! they gonna break their economy like seriously ahah
2015-07-10 17:45
Nice BO3 man!
2015-07-10 17:46
#90
 | 
Portugal zmkk 
yeys overtime cmon g2
2015-07-10 17:46
ok den xD Round over - Winner: T G2 MICHU CSGOHyper.com killed nkl =DD with ak47 G2 minise CSGOHyper.com killed dream3rwOw with ak47 G2 GeRo CSGOHyper.com killed spyleader[am] with awp G2 MICHU CSGOHyper.com planted the bomb G2 minise CSGOHyper.com killed v1c7oR??? with ak47 (headshot) G2 minise CSGOHyper.com killed bubble with awp Round started
2015-07-10 17:46
OT :-]
2015-07-10 17:49
haha gplay is so lucky
2015-07-10 17:51
16-17
2015-07-10 17:51
MK wtf?.. Pick this awp like a noobs.
2015-07-10 17:54
They dont have a main awper bubble is playing awp only when spyleader tells him to
2015-07-10 18:00
when minise will be vacced ahahah
2015-07-10 17:54
WOOOHH :D
2015-07-10 17:55
Come on g2 you play on 60% of your possibility. Win this shit
2015-07-10 17:59
both noobs or both pros xD
2015-07-10 17:59
he is on fuckin' fireeeeeeee
2015-07-10 18:01
#111
 | 
Portugal zmkk 
YESSSSSSSSSS ty g2 <3
2015-07-10 18:04
gg hard skins but szpero carry so hard :))
2015-07-10 18:04
thx for skins gplay fanboyZ Kappa <3
2015-07-10 18:04
ty for skins gypsies won both pistols 7 rounds on tside and theyre still not able to win this ez skins
2015-07-10 18:05
u smelly german still talking, i cant help with that u have been raped several times by gypsies and muslims
2015-07-10 18:12
#118
 | 
Poland Carry Potter 
G2 maybe won but they're pretty bad still, I mean Loord teach them!
2015-07-10 18:05
-g2 players +Carry Potter for sure its better idea i think that
2015-07-10 18:06
#127
 | 
Poland Carry Potter 
Carry Potter Parry Potter Marry Potter Harry Potter Barry Potter its good idea i are think
2015-07-10 18:08
look at this noobs typing ez skins u probably shit urself for that sand dune u put on g2 , fucking scrubs
2015-07-10 18:06
how
2015-07-10 18:08
EZ SKINS, THX FAN KID KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2015-07-10 18:12
G2 2-1! w0w Szpero , monsterinh00000 :))))
2015-07-10 18:06
thx g2
2015-07-10 18:08
gg
2015-07-10 18:16
#136
TaZ | 
Poland reap3r 
SzperGOD gg
2015-07-10 18:22
Login or register to add your comment to the discussion.