03:00
29th of September 2015
 
Match over
Maps
Best of 1 * Due to a 3-way tie in Group C for 1st, Method have decided to forfeit in order to avoid playing a round-robin decider group. FolloweSports.com and Games Academy will therefore play each other for seeding.
Mirage
Mirage
Splyce
11
(7:8; 4:8)
Games Academy
16
Rewatch
No media yet, check back later.
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
Player of the matchwon with 37.1% of the votes
Lincoln 'fnx' Lau
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.85 0.18
Deaths / round 0.70 0.03
Assists / round 0.19 0.06
First kills / round 0.22 0.12
KAST - -
ADR - -
Maps 1
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
1
Wins
1
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Spain Alser
gl Brazilians, I guess there was a triple tie
2015-09-28 17:58
ezz FE ocean the god
2015-09-28 17:58
fnx 16x0 confirmed
2015-09-28 18:08
so ez for OCEAN
2015-09-28 18:11
leggo fnx
2015-09-28 19:12
#7
 | 
Canada Turborat
It's gonna be a close match but I think FE is gonna win in the end.
2015-09-28 19:25
#8
 | 
Brazil 1kuNg
why did method forfeit? and wtf is a round-robin?
2015-09-28 19:27
4 replies
round-robin = everyone plays everyone
2015-09-28 19:29
twitter.com/SileNtCSGO/status/6484654157.. His reference to having #1 seed is if RGN was seeding based off of round difference
2015-09-28 20:18
2 replies
#13
 | 
Brazil 1kuNg
thanks, that explains a lot
2015-09-28 20:23
What does silent mean about being on lounge and getting scouted 5x?
2015-09-29 03:01
canadian CS scene rofl they had 5 canadians in the same team, but they realized it was horrible and decided to get someone from USA to carry them
2015-09-28 19:35
wabbit lol only finnish ppl know this xd
2015-09-28 19:46
why is this 30/70 favouring GA on hltv? this is more like a 50/50 game
2015-09-28 23:00
1 reply
never use hltv odds for any kind of analysis
2015-09-29 02:23
gl Brazilians :D
2015-09-28 23:48
#18
skopa | 
Brazil skopa
go GA!
2015-09-29 01:04
#21
NEO | 
Poland ScR1337
Why this shit says Method vs GA?
2015-09-29 02:48
Mirage?
2015-09-29 02:54
mirage followesports
2015-09-29 03:10
ez ocean the big O
2015-09-29 03:12
1 reply
KKona
2015-09-29 03:13
#27
NEO | 
Poland ScR1337
Standard NA 3942839489min delays, fucking burgers NEVER starts game at times
2015-09-29 03:13
rip Fe . they force to much to play on mirage and they suck on this map
2015-09-29 03:59
Svvai
2015-09-29 03:59
ez
2015-09-29 04:01
1 reply
Ezzzzz
2015-09-29 04:02
#32
AZK | 
United States Dood
ayy big O
2015-09-29 04:02
#34
 | 
Brazil wdks
ez skins ty!
2015-09-29 04:08
Wow GA absolutly deserved the win ... those strats were amazing.
2015-09-29 04:09
hltv admins drunk? :D
2015-09-29 04:10
Lost both bets against brazilian teams :D Happy for them though. Good to see those guys stepping up. They're proving me wrong. Beating some experienced players and being so solid. Didn't expect that
2015-09-29 04:11
2 replies
Tbh everytime brazil plays against us/canada, then I´m always going with them (I don´t bet on every match ofc) but the brazilians have very good communication and GA proved it once again. Brazilian CS scene has a lot of potential.
2015-09-29 04:13
1 reply
I still have (could use had here) some doubts about brazilian CS. GA the most. When they first moved to the US I believed they lacked a lot of stuff from basic CS. I thought they'd get raped everytime because I tended to overrate some american teams. TBH I overestimated Fe after they beat GA 19-15. Really imagined that hades would review the team's faults and improve in the meantime. Guess what? GA players did their homework and overcame a much experienced (at least in NA scene) team. Those guys are living together and it's making things a lot easier to them. I can feel their in game chemistry growing and they learned a good lesson - basic is good. I see now GA doing basic stuff but really accurately
2015-09-29 04:22
ga won '-'
2015-09-29 04:11
wtf? HLTV 16x11 FolloweSports.com?
2015-09-29 04:11
well i guess Fe won kappa
2015-09-29 04:11
GA won the game, hltv. Wtf.
2015-09-29 04:12
GA 16 x 11 Fe
2015-09-29 04:12
#43
 | 
Brazil Kohzito
Ga Won kkkk
2015-09-29 04:12
goddamnit nt ga...
2015-09-29 04:13
HLTV drunk af
2015-09-29 04:14
FE lost, fix it.
2015-09-29 04:17
H3EUEH3UEH3UEH3UEH3UEH3U BR HLTV very stoned L E G A L I Z E _\|/_ W E E D
2015-09-29 04:18
easy skins
2015-09-29 04:25
Fucking lounge sleeping again! Gimme my winnings!
2015-09-29 04:30
Wait i'm a bit confuse, i didn't watch the match...who won?
2015-09-29 04:33
1 reply
i was confused too...GA won :)
2015-09-29 04:49
i'm going to vote FNX for the best player in every GA match
2015-09-29 04:58
poor desi
2015-09-29 12:01
Login or register to add your comment to the discussion.