21:40
18th of November 2015
 
Match over
Maps
Best of 3 * Upper Bracket Semi-Final Veto Process: 1. Renegades veto Overpass 2. Cloud9 veto Mirage 3. Renegades choose Inferno 4. Cloud9 choose T-side 5. Cloud9 choose Cache 6. Renegades choose CT-side 7. Decider map is Cbble
Inferno
11:16 (8:7; 3:9)STATS
Cache
19:16 (5:10; 10:5) (4:1)STATS
Cobblestone
6:16 (6:9; 0:7)STATS
Rewatch
No media yet, check back later.
Match stats
Player of the matchwon with 64.9% of the votes
Braxton 'swag' Pierce
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.67 -0.01
Deaths / round 0.63 -0.04
Assists / round 0.07 -0.05
First kills / round 0.11 0.01
KAST - -
ADR - -
Maps 3
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez SWAG
2015-11-18 16:51
Finally get to see these two teams play. No seangares rip :( The first we will see c9 vs. RNG. #NAvsAUS Going to be exciting to watch :D
2015-11-18 21:24
Swag9 vs Random Nymber Generator
2015-11-18 16:53
One worse than the other.
2015-11-18 16:53
Then* and this is 100% true, like every game, that is how a team wins..
2015-11-18 21:31
Its not then dummy its than,then is for time and shit
2015-11-18 21:52
yeah.. one is worse, and then the other is. :)
2015-11-18 22:17
#109
nukkye | 
Australia riotbz 
it's than idiot
2015-11-18 21:56
#321
 | 
Argentina GREATfr 
ayyyyyyyyyyyyyyyyyyy lmao
2015-11-19 00:15
It's than, you foreigner.
2015-11-19 06:51
rng 2ez
2015-11-18 16:53
#5
 | 
Canada Turborat 
2-1 C9
2015-11-18 16:53
ez bacon, kangaroo will throw again..
2015-11-18 16:54
EZ SWAG HYPE
2015-11-18 16:54
#9
 | 
Australia The_Bus_Driver 
ez for vegemite boys
2015-11-18 16:55
I haven't eaten breakfast yet and this comment made me hungry. I could go for some Vegemite on toast.
2015-11-18 20:54
2 close maps but C9 will take it 2-0. Cloud9 are notoriously bad on the first map of the day so if they can take that it's over.
2015-11-18 16:58
Yeah, I have a good feeling about them winning this. Shroud will go Huge tonight.
2015-11-18 16:59
#12
f0rest | 
Romania 69sRs 
finally a decent hour, i can watch the match xD
2015-11-18 16:59
#70
cyx | 
Netherlands vldpkha 
^
2015-11-18 20:28
#17
 | 
Canada Lizzie 
ez swag
2015-11-18 17:01
set for 19:00 CET, will start at 21:00.
2015-11-18 17:01
EZ FOR BASED SWAG
2015-11-18 17:05
EZ C9
2015-11-18 17:09
Either this is going to be a rape and 2-0 for c9, or a tough series with 2-1 for c9
2015-11-18 17:13
swagdoodle vs renejks gona b gudi
2015-11-18 17:18
we goona trash these american noobs!! crikey m8 we got 16-0'd
2015-11-18 17:32
#40
World S4VE 
its all on jks...
2015-11-18 17:56
Remember when everyone was super hyped to see this matchup, but it never happened, and then now its happening and no one cares
2015-11-18 17:58
#52
 | 
United States tattiman789 
Because renegades suck ass hole
2015-11-18 18:35
#72
 | 
Sweden Hampzuka 
+1 They lost something importantoOOO, like skill, or something.
2015-11-18 20:50
ez rng ty for skins clown 9 fangays
2015-11-18 18:05
Really would've loved to see Games Academy vs. Renegades play a Bo3. Both teams are vying for that Proleague "Invitation" spot.
2015-11-18 18:12
nt csgolounge again
2015-11-18 18:14
Inb4 c9 loses...plz god no ;_;
2015-11-18 18:49
OI OI OI OI what happened to the Aussie hype? used to be all over back in the VOX days
2015-11-18 18:51
There is still a ridiculous amount of rng :/
2015-11-18 21:35
gg ez for $wag
2015-11-18 19:00
Cloud9 EZ
2015-11-18 19:00
Let's go Cloud9!
2015-11-18 19:10
#58
 | 
Singapore Nephalith 
Game delayed? :(
2015-11-18 19:11
ez for daddy!!
2015-11-18 19:14
Surprise! There is a delay for another hour
2015-11-18 19:22
#62
sibe | 
Australia HPRcsgo 
I swear this said it was scheduled for 30 minutes ago lol.
2015-11-18 19:32
God damnit swag playing ez swag
2015-11-18 19:49
Murica can't handle with tournament. Reminds for me clutchcon...
2015-11-18 19:50
32-0 INCOMING STAY TUNED
2015-11-18 20:10
they have swag lol
2015-11-18 20:20
#69
 | 
CIS GARBAGARE 
delay delay delay delay delay..
2015-11-18 20:25
50-50
2015-11-18 20:52
#78
 | 
Yugoslavia ToBeHonest 
spunj so ez
2015-11-18 21:04
#79
 | 
Romania rockNoob 
Game starts in 1 hour.
2015-11-18 21:08
#82
 | 
Ukraine FaZe_UW0TM8 
ripperino
2015-11-18 21:23
cloud really choose cache?
2015-11-18 21:38
plox no upseterino
2015-11-18 21:41
please destroy australia
2015-11-18 21:41
My 2nd and 3rd favorite teams playing each other should be cool.
2015-11-18 21:42
3. Renegades choose Inferno 4. Cloud9 choose T-side nice one clown 9
2015-11-18 21:43
hmm.. inferno.cache.cobble. I think if RNG win inferno, they will win it 2-1. 21% odds on CSGL, nice one c9 fangays
2015-11-18 21:44
Confirmed idiot. Cobble and cache might be C9s best maps, lol.
2015-11-18 21:47
but inferno and cache RNG's best maps?
2015-11-18 22:14
Confirmed pleb
2015-11-18 22:48
How much RNG fangay
2015-11-18 22:49
1 key, what a monumental loss
2015-11-20 02:33
nt braindead
2015-11-18 22:32
can renegades get 2-0'd already pls
2015-11-18 21:44
RNG rekt first gun round
2015-11-18 21:50
n0thing beast
2015-11-18 21:54
N0thing PogChamp
2015-11-18 21:55
Fwark
2015-11-18 21:55
FACEPALM RGN CHAIRS BREAKING
2015-11-18 21:55
CHAIR BROKE AHAHAHAHHAHA
2015-11-18 21:55
Oddshot link plz
2015-11-18 22:02
oddshot doesnt work on azubu player
2015-11-18 22:04
N0thing :d
2015-11-18 21:56
This caster... Everytime he says something it sounds like he is making a question.
2015-11-18 21:57
DM practice for n0thing
2015-11-18 21:58
shroud just rekt RNG
2015-11-18 22:01
No chance for rng after 10th raund they sucked
2015-11-18 22:01
#124
 | 
Australia KARMAAAYT 
9-7... ok. Turkey, go shout Allah Ackbah at Football games some more.
2015-11-18 22:13
#120
swag | 
Latvia `DinGo 
Imo Azubu player > Twitch For me lately source quality has been buffering a lot, even High has been buffering a lot too, but Azubu 720 and 1080 works flawlessly :)
2015-11-18 22:04
What are you smoking and can I have some?
2015-11-18 22:16
#136
swag | 
Latvia `DinGo 
Twitch buffering goes up to 7 secs, Azubu 2-3 max
2015-11-18 22:21
Twitch doesn't buffer* every 10 seconds like Azubu does.
2015-11-18 22:49
#209
swag | 
Latvia `DinGo 
Well for me lately as i said Azubu has been workingbetter for some reason
2015-11-18 23:06
C9 has been shit on pistol this LAN
2015-11-18 22:12
did sean get kicked off or something y is swag playing
2015-11-18 22:13
Swag will play just in this tournament. No they didnt kick him
2015-11-18 22:20
#127
 | 
Sweden Slappy :) 
these casters are so shit
2015-11-18 22:14
#131
Goalie | 
United Kingdom LaoG 
this shit site doesn't work for me
2015-11-18 22:18
Aussies did 9/11 confirmed
2015-11-18 22:18
#137
AZK | 
United States Dood 
Who is RNG's awp'er? Havoc?
2015-11-18 22:21
yam
2015-11-18 22:22
#139
 | 
Germany NjiNjiNji 
i wonder if azubu actually wants you to watch the game or just wants to show screenshots every 4-5 secs
2015-11-18 22:23
Gg 3 raund in a row no kill for rng this guys so noob
2015-11-18 22:25
n0thing reading RNG like a book on CT side
2015-11-18 22:24
gg 2-0.
2015-11-18 22:24
-yam +rickeh make it happen diggity
2015-11-18 22:25
gg easy. renegades losing 16-11 on own mappick with both pistol rounds (and all antiecos).. that is embarrassing :D
2015-11-18 22:26
wow Renegades is playing shit, cant believe they picked up this map... they are playing TERRIBLE no team play at all.. they are just being destroyed by skadoodle's awp one by one rofl
2015-11-18 22:27
RNG needs to realize inferno isn't a map where you cant be pussies during a push. They commit and then fall back while getting shot at.
2015-11-18 22:35
Why did they pick inf haha
2015-11-18 22:27
Because they beat a couple of EU teams in BO1 who didn't know what to expect from RNG/VOX. Seems like they have been figured out.
2015-11-18 22:30
ez n0thing
2015-11-18 22:28
GG. Terrible showing from RNG, considering they won both pistols and all anti ecos
2015-11-18 22:28
#153
 | 
Serbia Suckleus 
last 7 rounds - renegades 5 kills in total :D gg
2015-11-18 22:28
SPUNJ you actually need some T strats to win a map, right now they look like clueless fucking idiots all of RNG..
2015-11-18 22:29
100%
2015-11-18 22:33
Pathetic from renegades, they just send players to die to skadoodle every round on A site. too pussy to even TRY for banana control, jeez what are they thinking
2015-11-18 22:30
nice t side renegades :3
2015-11-18 22:31
renegades looking about as good as they did 12 months ago prefer immunity be over in the USA at this rate, the better team.
2015-11-18 22:31
They are lucky they got CT + pistols otherwise 16:0
2015-11-18 22:31
true lmao
2015-11-18 22:32
#167
 | 
Turkey Yossi_Kohen 
these casters makin me go to sleep
2015-11-18 22:32
Holy shit, C9 can't win a pistol to save their lives
2015-11-18 22:38
I need RNG to take atleast map like eat.
2015-11-18 22:39
#180
BOOBIE | 
United States lybrel 
Did you have a stroke mid-sentence?
2015-11-18 22:44
What's the point of yam? I thought he was the awper, but he can't do that. He looks entirely useless.
2015-11-18 22:41
jeez n0thing just pugstomping
2015-11-18 22:44
rip 15 combined bets.
2015-11-18 22:44
#182
barce | 
Macedonia GOAIITE 
*two top20 teams playing*
2015-11-18 22:46
When the Renegades play CT side, I don't know if "playing the trades" is the correct term. It feels more like "massively baiting each other".
2015-11-18 22:48
Same shit on their T side. None of them ready to run in for trades. They just fell into Ska's lap 1 by 1 on Inferno. These guys have been on massive tilt ever since Liquid killed them for the DH qualifier.
2015-11-18 22:51
#188
 | 
United States ferdog 
azubu literally cancer
2015-11-18 22:50
rip vox
2015-11-18 22:50
15 secounds into the round and one renegade is dead, lol they are so bad
2015-11-18 22:50
wtf is this? rip my 15 cents on Renegades
2015-11-18 22:53
swag
2015-11-18 22:53
YAM LOL This guy is a complete bot
2015-11-18 22:55
wondering how many times spunj will get caught out in a retarded spot or doing unnecessary peeks, JESUS CHRIST.. it's painful to watch
2015-11-18 22:56
those australian retards still buy headarmor vs ak47s altough they only got 1400 dollar to buy.. much pro
2015-11-18 22:58
nice brain you got there
2015-11-18 23:01
#200
 | 
Sweden godname 
realy nice too see swag again;)
2015-11-18 22:58
croikey stingray too k m el eft arm 3-8 force pistol m8s oi oi oi flash through a main 1 by 1
2015-11-18 23:00
#202
 | 
Poland Redrumowy 
Renegades really need to wake up, what happened to team which could cause big upsets?
2015-11-18 23:00
C9 finally win pistol...RNG can't put up a flattering score
2015-11-18 23:05
JKS in elo hell
2015-11-18 23:05
nothing: don't leave me hanging bro
2015-11-18 23:06
c9 got a pistol round :> noice
2015-11-18 23:06
ez c9
2015-11-18 23:07
Wth is freak doing, lol. 2 straight rounds where he tries some scrimmy shit and gets killed
2015-11-18 23:09
how is swag doing?
2015-11-18 23:11
#219
 | 
Australia KARMAAAYT 
Renegades are a disgrace, can't even beat a C9 that doesn't have an IGL.
2015-11-18 23:15
Freak is killing C9 with these dumb pushes. 3rd straight time.
2015-11-18 23:18
someone punch noobazoid to head
2015-11-18 23:19
#222
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
clown 9 stop choking
2015-11-18 23:21
Choke9 incoming, LOL This is all on freak. 3 important gun rounds where he tries to push thru a smoke and gets killed. First point of entry too.
2015-11-18 23:22
-freak + nitr0
2015-11-18 23:23
Choke9
2015-11-18 23:24
What a retake from Choke9
2015-11-18 23:27
FRKZD <3 PARIS quit the game omg rage quit
2015-11-18 23:28
#230
 | 
Latvia Ke]R[4u 
OT? no chance for c9
2015-11-18 23:29
Lol great strat at the end, but shroud just whiffed
2015-11-18 23:29
#232
KRIMZ | 
Germany iN9N 
choke9
2015-11-18 23:29
freakazoid is such a dumb fuck lmao
2015-11-18 23:29
#234
 | 
Yugoslavia Malityc 
Choke9 showing their true game
2015-11-18 23:29
c9 please can you just finish the game. I want my skins already.
2015-11-18 23:29
wow renegades actually tied this game? they decided to lose 13-5 before growing some patient to execute their game? Lol
2015-11-18 23:29
toxiczoid ragequit kick him please
2015-11-18 23:30
freakazoid sucks lost them 3 key rounds 2nd half
2015-11-18 23:30
lol nice ... tied, like lg and liq xD
2015-11-18 23:30
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
2015-11-18 23:32
xD
2015-11-18 23:33
LOL Freak ragequit
2015-11-18 23:30
if c9 would get swag unbanned, sean as a coach and a really good entry fragger (i mean i do think that freak has good aim and he is a good player overall, but in top1 na team (at least runner up) maybe there is some other talented NA player out there
2015-11-18 23:32
ROFL What a shitty LAN, worst in the year
2015-11-18 23:33
rgn bad but not worst (gaming paradise worst)
2015-11-18 23:34
#272
 | 
Sweden Hampzuka 
+1 never forget
2015-11-18 23:45
renegades t sides are just so much better than their ct sides...
2015-11-18 23:40
C9 pls wtf
2015-11-18 23:41
c9 didnt remember bring adderall to other half...
2015-11-18 23:42
that joke is way old now
2015-11-18 23:52
#249
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
hahah fucking 5v2 loss, clown 9 just disband, iBP was a one off
2015-11-18 23:43
lol ur so worried about ur skins that u say disband bc they lost a 5v2....how about when fnatic or tsm lose a 5v2? disband as well?
2015-11-18 23:52
classic clown9.
2015-11-18 23:43
Lmao Renegades going to smash C9 on Cobble, 16-0 my friend
2015-11-18 23:43
AZR FUCK YEAH
2015-11-18 23:43
they are such a joke without sgares its unbelievable LOL
2015-11-18 23:43
AZR HAVE MY BABIES
2015-11-18 23:43
LOL Clown9
2015-11-18 23:43
clown9 be clowning all day
2015-11-18 23:43
GOD AZR
2015-11-18 23:43
#259
 | 
Finland f0pZ 
thanks for skins swag fangays
2015-11-18 23:44
hahhah classic clown9 go rng
2015-11-18 23:44
Renegades are good on cobble ?
2015-11-18 23:44
They lost 16-0 to Luminosity on Cobble but I still have faith they will win.
2015-11-18 23:45
50/50 And rene's got fucking good hype now
2015-11-18 23:45
idk they get rekt by luminosity 16-0 and won vs CLG
2015-11-18 23:45
Ye
2015-11-18 23:46
CUMBACK KING
2015-11-18 23:44
Hahahahaha that last round Clown9
2015-11-18 23:44
cobble will be nice
2015-11-18 23:45
Round over - Winner: CT (0-2) - Enemy eliminated RENEGADES YAM killed Skadoodle with awp RENEGADES azr killed FRKZD <3 PARIS with ak47 (headshot) RENEGADES azr killed swag with ak47 RENEGADES azr killed shroud with ak47 (headshot) RENEGADES YAM killed n0thing with awp Skadoodle killed RENEGADES jks with awp FRKZD <3 PARIS killed RENEGADES SPUNJ with ak47 (headshot) shroud killed RENEGADES Havoc[LoG] with ak47 (headshot) Round started choke9 confirmed
2015-11-18 23:45
What a choke. A 5v2 to end it.
2015-11-18 23:46
lmao c9 gj. the swag effect
2015-11-18 23:46
CT 14-8 19-16 ok c9 troll
2015-11-18 23:46
AZR MY NIGGAAAA
2015-11-18 23:47
That choke c9. Please quit gaming.
2015-11-18 23:47
i.imgur.com/uwATHRQ.png kk 14-8 >>> 15-15 lmaoooooooooooooo:D
2015-11-18 23:47
Bro I feel you, I bet on the 2-0 for c9 and a 2-0 for liquid.... Could've won $300 but fucking c9
2015-11-19 00:02
look at all the fucking salty C9 betters in here, holy cow. Comeon renegades show your true upset potential and make these betters feel stupid for betting on such skewed odds
2015-11-18 23:48
cobble ?easy renegades
2015-11-18 23:48
CLOWN 9 CHOKE AHAHAHA
2015-11-18 23:48
when im renegades incoming
2015-11-18 23:49
lol you can keep dreaming, I'm pretty sure everyone knew there was no chance for ren to win the actual match
2015-11-19 03:32
Skadoodle is so fuckin overrated can't hit a single shot. And casters praise him so much!
2015-11-18 23:52
how much u salty beaner?
2015-11-18 23:54
dear god pls let rng bang out these shitters all i ask this week
2015-11-18 23:53
#293
s1mple | 
Germany N0vaa 
swag killed n0thing with knife_t I KNEW HE COULDNT CONTAIN HIMSELF! EZ 300 BUCKS!
2015-11-18 23:55
#300
ScreaM | 
Dominican Republic casxd 
ez negev desert strike
2015-11-18 23:58
#302
s1mple | 
Germany N0vaa 
u only put like 10 cents on them?
2015-11-19 00:00
C'mon C9!
2015-11-18 23:57
#296
 | 
Latvia Ke]R[4u 
did c9 ever won overtime?
2015-11-18 23:57
cloud 9 fk bots
2015-11-18 23:58
RNG force even after plant... surprising
2015-11-18 23:59
bot swag
2015-11-19 00:01
4vs2 wtf
2015-11-19 00:01
Here comes the clown9 another 4v2 lose
2015-11-19 00:02
Lmao Clown9 kings of the choke.
2015-11-19 00:02
Azr playing out of his mind
2015-11-19 00:05
with renegade CT side is going to be really hard for them
2015-11-19 00:08
Honestly, imagine AZR on a non shit team.
2015-11-19 00:09
AZR take my energy!!!
2015-11-19 00:10
i hate azubu tv
2015-11-19 00:10
cloud9 winning lucky the pistol and all the following clutch rounds while renegades play like MM retards like alwalys.. i really was hoping they continue to play as Team like on Cache second half, but their back to their all time puggy style.. i mean, why they even got a coach if he is useless like that
2015-11-19 00:14
its gg for sure now. clown9 will win more than 8 T rounds
2015-11-19 00:15
No its not sure....
2015-11-19 00:21
oh really? renegades wont even win one CT round
2015-11-19 00:30
Just because they cant stop the c9 train right now doesnt mean its always like that. In their past cbble matches c9 usually puts up bigger ct scores, like 12-3 vs LG
2015-11-19 00:33
azubu tv and shitbox always lagged :/
2015-11-19 00:15
rip clown9
2015-11-19 00:18
azr wtf, didn´t even react
2015-11-19 00:23
GG C9, strong ct holds
2015-11-19 00:24
bot yam
2015-11-19 00:28
yam noob lol
2015-11-19 00:31
these casters are so fucking bad
2015-11-19 00:31
Ggwp
2015-11-19 00:32
yam and havoc nice awp skills lol
2015-11-19 00:32
Renegades CT cobble is all types of fucked up.
2015-11-19 00:33
Renegades CT side in every map is fucked up.
2015-11-19 00:35
+1
2015-11-19 02:14
this cameraman misses like 90% of the kills
2015-11-19 00:33
Yeah, it's the second worst LAN behind Gaming Paradise of whatever that shit was called.
2015-11-19 00:36
gg :-)
2015-11-19 00:33
:D <3
2015-11-19 00:33
fuck
2015-11-19 00:34
Was hoping that Renegades could fix their appalling cbble CT side after that charade vs CLG but evidently they could not. Better luck next time!
2015-11-19 00:35
well played Renegades
2015-11-19 00:35
Renegades played better than I expected. That AZR guy is a beast.
2015-11-19 00:41
AZR he is the Australian player but the Cloud9 don't deserve for rekt
2015-11-19 01:16
how is bot havoc still in this team
2015-11-19 01:32
impressive from RNG.
2015-11-19 07:16
How the second one in final stage of these tournament, could be lost 0-16 versus Luminosity in cbble.
2015-11-19 13:13
Login or register to add your comment to the discussion.