02:45
23rd of November 2015
 
Match over
Maps
Best of 3 * Grand final Veto process: 1. TSM removed Train 2. Natus Vincere removed Cache 3. TSM picked Dust2 4. Natus Vincere picked Cobblestone 5. TSM removed Mirage 6. Natus Vincere removed Inferno
Dust2
10:16 (7:8; 3:8)STATS
Cobblestone
8:16 (1:14; 7:2)STATS
Overpass
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Dust2)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Cobblestone)Vod
Match stats
Player of the matchwon with 63.5% of the votes
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
Past 3 months Player Diff
Rating 0.00 -1.00
Kills / round 0.86 0.19
Deaths / round 0.50 -0.17
Assists / round 0.14 0.01
First kills / round 0.26 0.16
KAST - -
ADR - -
Maps 2
Head to head
26
Wins
6
Overtimes
15
Wins
18/10 15 ESL ESEA Pro League Season 2
cch
Cache
19 - 16
22/9 15 ESL ESEA Pro League Season 2
trn
Train
10 - 16
10/9 15 ESL ESEA Dubai Invitational 2015
ovp
Overpass
16 - 10
3/9 15 PGL Season 1
d2
Dust2
16 - 10
2/9 15 Counter Pit League
ovp
Overpass
16 - 11
2/9 15 Counter Pit League
d2
Dust2
16 - 9
27/8 15 PGL Season 1
ovp
Overpass
12 - 16
27/8 15 PGL Season 1
d2
Dust2
4 - 16
27/8 15 PGL Season 1
mrg
Mirage
16 - 12
18/7 15 FACEIT League 2015 Stage 2 Finals at DreamHack Valencia
d2
Dust2
16 - 5
18/7 15 FACEIT League 2015 Stage 2 Finals at DreamHack Valencia
trn
Train
16 - 5
18/7 15 FACEIT League 2015 Stage 2 Finals at DreamHack Valencia
mrg
Mirage
6 - 16
Show all head to heads
#1
 | 
Greece tzonis 
Leggo
2015-11-22 08:00
shortest tournament ive ever seen
2015-11-22 12:27
#58
 | 
Turkey Mustafa- 
TSM will win this tournament i.imgur.com/jr9oXsL.gif
2015-11-22 15:29
should of checked out csgoprobets.net mate.
2015-11-23 04:03
lmao
2015-11-23 04:35
yea, too bad the final isn't BO5
2015-11-22 18:36
i actually thought it would be BO5. they scheduled 4 BO3s at the first day, 2 BO3s and 1 BO5 dont need more time at all.
2015-11-23 03:32
GUARDIAN = sloVAC
2015-11-23 16:20
FIRST
2015-11-22 08:01
#8
Latvia kjyy 
nope
2015-11-22 08:23
:( xD
2015-11-22 19:33
3
2015-11-22 08:01
this time
2015-11-22 08:17
#5
EliGE | 
United States mehrfth 
EZ for Liquid
2015-11-22 08:18
#7
maoaN | 
CIS maoaN 
This will be: liquid vs TSM Winner = Liquid
2015-11-22 08:20
ahahhahaaha
2015-11-22 18:26
#152
 | 
Latvia VEVAISMYNAME 
nt americano
2015-11-23 01:38
Nt
2015-11-22 22:44
#140
hippien | 
New Zealand TEEZY 
nice try cyka blyat
2015-11-23 01:22
fnatic vs nip incoming. ez for f0rest
2015-11-22 08:25
this gucking time on a sunday lmao
2015-11-22 09:09
with delays it starts around 8 CET
2015-11-22 09:10
G2 will win
2015-11-22 09:16
#443
 | 
India RrOuTe_FoRcE 
kappa
2015-11-23 07:06
#17
 | 
Belarus NikTAR- 
EZ FOR NA'VI
2015-11-22 09:25
TSM vs NaVi TSM will win, thank me later
2015-11-22 09:31
#444
Zero | 
Slovakia Gramo 
Thanks
2015-11-23 07:14
#482
 | 
Russia r4jkkYNWA 
ty
2015-11-23 15:14
np dudes
2015-11-23 21:06
ez liquid
2015-11-22 09:34
#20
 | 
Europe SteffeM 
Probably G2 vs Liquid Maps G2 Choose Cache Liquid choose Train Veto choose Dust 2
2015-11-22 10:28
Liquid chose Train? XD ru kidding me dude! Elige just said in the interview that its their 1st worst map right after Mirage. Also. If u could realize they always ban Train. Also. G2 can beat teams like VP on map like Train. :)
2015-11-22 16:40
G2 vs Navi. Navi 2-1
2015-11-22 20:43
#90
 | 
Europe SteffeM 
Wait, there are Overpass and Mirage.
2015-11-22 20:55
10am here nice
2015-11-22 10:32
#22
 | 
Europe SteffeM 
ez tba btw
2015-11-22 10:37
TSM vs NaVi TSM will take it 2ez4them
2015-11-22 10:38
24th :D
2015-11-22 10:40
Ez TSM
2015-11-22 11:05
go mouz WOOOHH
2015-11-22 11:07
Great time for a final if you live in you Europe -_-.
2015-11-22 11:14
I hope for G2 vs Liquid, but TSM can replace G2.
2015-11-22 11:34
G2 VS Navi
2015-11-22 11:49
tsm navi leggo
2015-11-22 11:50
Wtf Rip time
2015-11-22 12:00
#36
 | 
Netherlands Nieroth 
Grand final at 4 am, nice.
2015-11-22 12:21
03:45 fucking perfect time ._.
2015-11-22 12:39
delays - start around 8/9am
2015-11-22 12:42
WHY BO-FUCKIN-3 AGAIN? WHY
2015-11-22 13:01
#43
OCEAN | 
Other cyLoL 
i hope pansy isnt casting so we can enjoy the final
2015-11-22 13:08
Confirmed max 50k viewers for the final
2015-11-22 13:21
c9 vs clg
2015-11-22 14:00
Hope it will be G2 - Na'Vi
2015-11-22 14:15
G2-liquid liquid wins
2015-11-22 14:29
Na`Vi vs TSM But Na`Vi vs G2 must be more interesting
2015-11-22 14:32
liquid vs g2
2015-11-22 15:26
If you want to know an accurate prediction for this match, then you must go to our website and subscribe to us. We - a team of young Ukrainian forecasters. We are in predictions for more than 3 years. There is a website dedicated to the predictions and not only. The site is in Russian. Check my profile for the link Our statistics - 80% winning
2015-11-22 17:18
#68
 | 
United States Drifter808 
eZ for nV
2015-11-22 17:54
#69
Germany mkai 
4am yeah, definately gonna watch that
2015-11-22 17:57
You know you can start the semis early and not make the breaks too long. You know if you do that and start way early the grand final you'll get a lot more viewers since it's always EU teams playing BUT you decide to put the final at 3:45 Classic NA LANs retarded logic
2015-11-22 18:29
GO GO Virtus Pro!
2015-11-22 18:27
Lol nice troll m8
2015-11-22 18:28
LOL
2015-11-22 19:36
#77
 | 
France cedd 
should be a bo5 :/
2015-11-22 19:14
#78
hippien | 
New Zealand TEEZY 
#NiPMagic oh wait
2015-11-22 19:14
#80
 | 
Russia r4jkkYNWA 
23rd of November 2015 05:45 :P
2015-11-22 19:28
#84
Magisk | 
United Kingdom DreaMLG 
nice 4am
2015-11-22 19:55
how many people are gonna watch this???? O.o
2015-11-22 20:02
Its not even in the night from saturday to sunday, which would be kind of ok since u have to work/go to school on sundays but in the night from sunday to monday? WTF?
2015-11-22 20:03
4 am in Sunday hahaha 10k viewers confirmed. Fucking school tomorrow
2015-11-22 20:50
#91
 | 
Russia Reph 
Na'Vi vs G2
2015-11-22 20:56
Yea, way to go. The East coast of the US will be watching The Walking Dead during the final matches.
2015-11-22 21:02
all of these eu fans complaining about the times. WE HAVE TO DEAL WITH THIS EVERY FUCKING MAJOR
2015-11-22 21:09
#106
 | 
Europe Spoonman20 
But 90% of the viewers are EU fans. You should always take care about the majority my friend. If Liqiuid gets eliminated by Na'Vi, final will have 30k viewers.
2015-11-22 22:45
vac
2015-11-22 21:11
#95
 | 
Europe maexi 
G2 vs Na`Vi G2 wins 16-10, 13-16, 16-7
2015-11-22 22:01
nt
2015-11-23 00:10
#96
 | 
Czech Republic NR.Kobra 
Good Luck TSM :-)
2015-11-22 22:31
#97
 | 
Russia SKYPIDAR 
Hope TSM or Liquid, not ivan
2015-11-22 22:32
300 viewers max, wp murica
2015-11-22 22:36
tsm vs liquid ez
2015-11-22 22:37
navi top1 ez.
2015-11-22 22:38
+1
2015-11-22 22:39
INHUMAN
2015-11-22 22:38
what is the local time there in 5 hours? :p
2015-11-22 22:44
03:45 EASY time
2015-11-22 23:02
NICE HOUR
2015-11-22 23:35
these guys complaining on times are straight retards
2015-11-23 00:04
#119
vsm | 
Sweden deejaro 
the amount of times ive woken up at 3am to watch majors...
2015-11-23 01:07
ez navi
2015-11-23 00:10
Dafuq is this time :S
2015-11-23 00:15
normal suppertime for us tropical folks
2015-11-23 00:38
#117
 | 
Spain akproxx 
2 viewers inc enjoy EU SHOW
2015-11-23 01:07
2:30 hours waiting AHAHAHAH i should say fuck off, but i said okay im gonna wait for this :(
2015-11-23 01:08
7:45 Q_Q
2015-11-23 01:07
Won last bet on Navi and Im going to win my bet on TSM :)
2015-11-23 01:07
#122
 | 
Turkey powergs 
NaVi DaVi !!! And match timing would be earlier ? Then i will watch otherqise no chance my friend
2015-11-23 01:08
hope navi ez win
2015-11-23 01:08
100% TSM CHOKE
2015-11-23 01:08
rip navi fangays
2015-11-23 01:09
rekt
2015-11-23 09:23
hahahaha, so ez tsm
2015-11-23 01:09
Easy for TSM
2015-11-23 01:16
#145
hippien | 
New Zealand TEEZY 
nice try copenhagen
2015-11-23 01:24
Oh, where is mousesports? Was top 1-2 team in starcraft 2 - now in bottom. Was good team in 1.6 - now in bottom.
2015-11-23 02:02
#219
hippien | 
New Zealand TEEZY 
im not a mouz fan lol, nice try copenhagen
2015-11-23 02:50
literally , liquid is a much easier opponent than liquid
2015-11-23 01:10
3 hours between the games? so nice schedule. well done!
2015-11-23 01:12
#131
Hobbit | 
Belgium adox3D 
NAVI WILL CHOKE TSM. ALL IN NAVIIII
2015-11-23 01:13
TSM 2:1 Na'Vi, this gonna be interesting final
2015-11-23 01:13
#133
shox | 
North America HackLMAO 
BO3 final xD
2015-11-23 01:14
So... predictions? :D
2015-11-23 01:16
dust2 overpass mirage
2015-11-23 01:22
#144
hippien | 
New Zealand TEEZY 
nice try weeder
2015-11-23 01:23
ez navi
2015-11-23 01:17
how much for the 1st and 2nd places?
2015-11-23 01:19
ez for Edward
2015-11-23 01:20
#143
hippien | 
New Zealand TEEZY 
nice try tschernobyl
2015-11-23 01:22
#161
hippien | 
New Zealand TEEZY 
Adolf was from austria, lol you failed noob, learn 2 think oh wait tschernobyl destroyed all ukraines' brain
2015-11-23 01:58
nt Friedrich II
2015-11-23 02:00
Baited, merkel.
2015-11-23 03:29
#277
hippien | 
New Zealand TEEZY 
merkel = shit, like NA cs
2015-11-23 03:30
> merkel = shit Guess what, he just told you you're shit, genius.
2015-11-23 04:36
#427
hippien | 
New Zealand TEEZY 
i may be shit, but you are russian, genius.
2015-11-23 04:44
nt kebab
2015-11-23 04:53
#500
hippien | 
New Zealand TEEZY 
Germany > World > Turkey > Isis > Russia
2015-11-23 17:51
#139
 | 
Sweden godname 
ez TSM i going sleep gg
2015-11-23 01:21
Now i bet on NAvi, and they will get totally dismantled. Story of my life.
2015-11-23 01:22
#147
NAF | 
Canada cStrilly 
need TSM to perform cause rn im #7 on esportspools.com lmao esportspools.com/events/iem-san-jose-201..
2015-11-23 01:28
youre gonna get points from guardiaN
2015-11-23 02:00
#435
NAF | 
Canada cStrilly 
lmao i got DQd cause of a glitch flm, i sadly would have came #11
2015-11-23 05:39
Well, thinking about how both teams played to this event, Na'Vi proved more than TSM did.. Na'Vi played so much better this LAN than TSM did, and TSM might leave organization soon when contracts ends.. Ofc they will come into this match want to win it, but i think Na'Vi will prove stronger here.. Nobody really played, REALLY GOOD, but Na'Vi def. showed more winning potential than TSM at this LAN.. Give it a shot on Na'Vi :)
2015-11-23 01:33
They just beat G2, the strongest opponent on this LAN, idk what are u talking about...
2015-11-23 01:36
TSM should have beaten G2 no matter what.... dno what you are talking about jewkid.. G2 is a great team yes, but they have been overperforming themself lately IMO. There is a few maps G2 can beat TSM on, and Cache is def one of them.. Compare the games to each other.. Na'Vi made so many better plays than TSM on this Lan.. This was bound to happend..
2015-11-23 01:51
#151
Algeria 22d 
2/1 for TSM ezzz
2015-11-23 01:37
#436
NAF | 
Canada cStrilly 
lmao they didnt remove cobble = RIPRIPRIPRIPRIPRIPRIPRIPRIPRIPRIPRIPRIP
2015-11-23 05:40
#509
Algeria 22d 
xdd
2015-11-24 00:11
Jesus this final at 03h morning....
2015-11-23 01:39
Well, if the odds will stay between 25-30% only for navi, a low bet on them is ideal.
2015-11-23 01:41
since Dreamhack g2 are just random as HELL
2015-11-23 02:11
#172
 | 
Finland Smoonah 
why 4 hour break doe?
2015-11-23 02:13
BO3 Grand final?
2015-11-23 02:14
#178
 | 
Luxembourg st470 
Na'vi ban Cache TSM ban Cobble Na'vi pick Train Tsm pick Dust2 Na'vi Ban Inferno TSM ban Mirage 3rd Map Overpass thank me later
2015-11-23 02:19
sick, TSM didnt ban cobble :D
2015-11-23 02:38
2-1 tsm?
2015-11-23 02:20
Navi should risk it and ban D2 and then go for the Cache ban on the 2nd veto
2015-11-23 02:30
not gonna happen
2015-11-23 02:33
as soon as navi lets cache in, tsm will chose it over any other map
2015-11-23 02:38
#185
Hobbit | 
Belgium adox3D 
Navi will take it 2-0, u heard it first here.
2015-11-23 02:33
shots fired
2015-11-23 02:33
ez for SloVAC
2015-11-23 02:37
What did TSM pick ? 2nd Cbble 3rd Overpass
2015-11-23 02:38
d2. i think they banned train.
2015-11-23 02:38
d2
2015-11-23 02:39
#194
 | 
Spain barber11 
ez maps for navi :(
2015-11-23 02:38
GL NAVI
2015-11-23 02:38
his rotations were on porn
2015-11-23 02:40
fuck tsm for letting cobble in fuck
2015-11-23 02:41
wtf tsm how cant u ban cobble? rip skinz
2015-11-23 02:41
flamienatooor is back? :>
2015-11-23 02:41
tsm y u do dis
2015-11-23 02:42
Navi owns cobble
2015-11-23 02:43
i didnt even get info before bets closed or I would change to Navi so fast, csgl would wonder if I am a human or a tradebot
2015-11-23 02:43
oh god stop with the BO3 finals..
2015-11-23 02:44
if tsm loses d2 it will be 2-0 for navi for sure
2015-11-23 02:44
Why are people surprised, Navi train has been far stronger than their cobble. TSM made the right choice here.
2015-11-23 02:44
actually right
2015-11-23 02:47
But TSM train is good as well
2015-11-23 12:44
Dream casting team. 3:45am, lets freakin' go!
2015-11-23 02:46
wtf its already 4-5 but stream is showing pistol round.
2015-11-23 02:47
Once Na'Vi enters CT-mid in that pistol, Guardian should've been near palm tree. In many pistols, that guy watching long-A flanks will either flash above tunnels or flash the team out of mid.
2015-11-23 02:48
Navi ripping apart TSM defence.
2015-11-23 02:55
navi davi
2015-11-23 02:57
IVAN DIVAN
2015-11-23 02:59
The fucking crowd lmao. Good reason why Counter Strike needs soundproof booths.
2015-11-23 03:08
they just have a microphone in a certain area of the crowd, I'm sure the players didn't hear that
2015-11-23 03:09
OHH OHH OHHOHH NOOOOOO haha say what you will this murican crowd is hilarious
2015-11-23 03:08
NA CROWD FailFish
2015-11-23 03:08
why isnt this shit bo5
2015-11-23 03:09
#236
 | 
Brazil R_ananias 
yeah I agree, Should be bo5.
2015-11-23 03:13
#232
 | 
Ukraine gungrave 
dat crowd ffs
2015-11-23 03:09
2-0 inc
2015-11-23 03:11
#239
 | 
Italy AlCapone1925 
Too many annoying virgins in the crowd... mute them
2015-11-23 03:13
thank you cameraman for showing us who those screaming kids are in the audience yelling NOOOOOOOO, HUUUUH etc lol .... we remembered their faces :)
2015-11-23 03:14
#241
 | 
Sweden kewz 
Yeaaaaaaah nooooooooo yeaaah nooooo
2015-11-23 03:14
#243
 | 
Italy AlCapone1925 
They should add a stream only with the ingame sound, fck stream closed
2015-11-23 03:15
TSM choke.
2015-11-23 03:16
OHHHHHHH NOOOOOOOOOOOO YEAHHHHHHHHH ROFL
2015-11-23 03:16
dat crowd :\
2015-11-23 03:17
those dumb 3-4 kids in the crowd yelling are ......................
2015-11-23 03:19
#248
 | 
Sweden 4Sweeeden 
Really? 4-1 to 7-14... GG lol (No didnt bet)
2015-11-23 03:19
gj tsm suckin dicks on d2 xd cant wait cobblestone
2015-11-23 03:20
#251
pecks | 
North America quandoo 
fuck this crowd is worse than RGN and IBP. Fucking TSM chant and NA bias is retarded. I hope Navi win this whole thing
2015-11-23 03:21
Here's the reply you're begging for
2015-11-23 03:34
#314
pecks | 
North America quandoo 
what why would I want a reply from you lol. I'm just being outspoken because this crowd sucks ass.
2015-11-23 03:54
inhuman reactions
2015-11-23 03:22
seized ez
2015-11-23 03:22
VAC
2015-11-23 03:22
Na'Vi deserve better opponent
2015-11-23 03:24
poor TSM fangays
2015-11-23 03:25
Rescheduled from 4:15 to 3:45? Well done, organisators. Almost missed 1st map...
2015-11-23 03:26
TSM need a danish shuffle, just add aizy and pimp dropping karrigan and cajunb
2015-11-23 03:26
Pimp is retarded. -CajunB +Pimp is obvious. Plus CajunB just has a face you want to punch.
2015-11-23 03:27
What's wrong with cajun? He has that typical murican face u see around.
2015-11-23 04:31
pimp.. looooooooooooooooooooool. kid is noob
2015-11-23 03:27
the crowd = faggots,fat dcks.
2015-11-23 03:27
TSM piece of shit letting cobble in and playing like shit. idiots are worse than fucking liquid
2015-11-23 03:27
#264
 | 
Brazil R_ananias 
I've never seen Na'Vi playing so good! It kinda makes the LG defeat less painful.
2015-11-23 03:27
check prev events this year, they've often made it top 2, top 3, top 4....
2015-11-23 03:28
i knew, tsm isnt strongth!!! but are good against G2 fu the.suck.male
2015-11-23 03:27
i hate muricans now
2015-11-23 03:27
cancer crowd
2015-11-23 03:28
Guardian is so fucking good at this game
2015-11-23 03:28
WHY WOULDN'T YOU BET ON NAVI IF THEY ALWAYS HAVE CLOSE GAMES AGAINST TSM? + 29% just asks for low beat on navi
2015-11-23 03:28
I never understood that myself.... Im not even sure how the odds are so far apart, yet navi just won silver at the last major and always placed well in the past.... weird... its not over yte of course, navi can still lose, but still whether they lose or not you have to bet on them if you're a beter :)
2015-11-23 03:31
wp xypn9x. 19 18, first on team with only the hardest parts to do in the team.
2015-11-23 03:29
he was the only guy trying
2015-11-23 03:30
I think dupreeh bet on navi
2015-11-23 03:29
RIP TSM 2-0 NAVI
2015-11-23 03:29
4. Natus Vincere picked Cobblestone 2:0 Na'Vi
2015-11-23 03:30
#280
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
lmfao tsm so bad it's embarrassing
2015-11-23 03:31
cbble navi's best map rip skins
2015-11-23 03:31
lol cbble TSM's worst map rip skins
2015-11-23 03:36
also iirc tsm don't play cobble much
2015-11-23 03:35
navi 16-5 on cobble
2015-11-23 03:34
tsm top 2 keepo
2015-11-23 03:37
RIP $100
2015-11-23 03:39
TSM lost because their retarded veto.Picking dust2 against navi is just fucking stupid
2015-11-23 03:40
LOL
2015-11-23 03:40
Dust2 is the best map of TSM -_-
2015-11-23 03:42
pls be bait
2015-11-23 03:42
bait what TSM is good on d2 but they are not the best,they lost horrible to Nip in CLuj and against Fnatic in Starladder.They are good but not best rofl
2015-11-23 03:53
plz be bait
2015-11-23 03:57
neck urself
2015-11-23 04:01
TSM(the team) doesnt wanna give the org more money PogChamp the strats
2015-11-23 03:43
ez 700 incoming ty TSM fangrills
2015-11-23 03:44
16-0 or 16-1 inc
2015-11-23 03:46
#298
steel | 
Belarus Ruble 
RIP TSM they suck at cbbl
2015-11-23 03:46
yay the crowd is rad now
2015-11-23 03:46
TY FOR THE VALUE FUCKING RETARDS AND NOOBS NICE ODDS I BET 1000 ON NAVI
2015-11-23 03:50
#301
 | 
Sweden 4Sweeeden 
TSM should do: -CajunB -Dupreeh +anybody +anybody
2015-11-23 03:50
+gla1ve +hunden ez money
2015-11-23 04:30
Why would tsm veto train? They have beat VP on it multiple times and I would consider VP a way better team on train then Navi.
2015-11-23 03:50
Cuz Na`Vi have beat TSM on train multiple times
2015-11-23 03:53
I just don't understand the justification of it if they continue to not want to play cobble and every team knows it.
2015-11-23 03:59
Either way they'd got fucked on it. Why ban Mirage tho? They cameback from 2-13 vs VP on it.
2015-11-23 04:26
Bigger choke than Liquid. I knew navi would take a map but this underperformance from tsm was unexpected
2015-11-23 03:52
#323
 | 
Netherlands EJVN 
how is that a choke?
2015-11-23 03:55
#413
EliGE | 
United States CiToX 
retardated?
2015-11-23 04:27
i dont believe... fak... lose so much money on this match! :T
2015-11-23 03:53
Damn guardian..if tsm cant stop him this match is already decided :D
2015-11-23 03:53
GUARDIAN SEXY BEAST Kreygasm
2015-11-23 03:53
Lets goo guardian bring me dem $$
2015-11-23 03:53
G U A R D I A N U A R D I A N
2015-11-23 03:53
GUARDIAN WHAT IS THAT ?
2015-11-23 03:53
remember hltv adding these side statistics and putting tsm as #1? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2015-11-23 03:54
#313
 | 
Portugal dracø 
guardian must be the scariest player to face when he is onfire, lightning fast reflexes. I N S A N E No chance for tsm :(
2015-11-23 03:54
It's official... Guardian is way too fucking good for Counter Strike. Dear CLG, Liquid, or Complexity... sign this man to save North American counter strike. Edit: Liquid gave Na'Vi a tougher challenge. Liquid > TSM, HLTV Confirmation.
2015-11-23 03:55
Guardian is not from this world. plz nerf
2015-11-23 03:54
Admin please remove these silvers from the server
2015-11-23 03:55
impexZz removed
2015-11-23 03:55
TY NAVI!!
2015-11-23 03:55
tsm u deserve this fuckin rekt idiots
2015-11-23 03:55
GuardiaN would 1v9 these shitters
2015-11-23 03:55
Navi are soooo feeeling it! :)
2015-11-23 03:55
i lost $205 but if navi wins this im glad for them :D
2015-11-23 03:56
Yes bye tsm chokerinos shiterinos go go navi ^_^
2015-11-23 03:56
#328
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
bye $1500 have a nice trip
2015-11-23 03:57
same for me in 5 acc :T
2015-11-23 03:59
#366
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
yep 5 max bet sets gone ban train instead of cobble... OK tsm
2015-11-23 04:07
fak.. really tsm made ur fame...
2015-11-23 04:10
Na'Vi strong and hungry for victory! Guardian + Edward to rule them all!
2015-11-23 03:58
go Guardian
2015-11-23 03:58
idiot tsm wtf ?
2015-11-23 04:00
TSM disband =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
2015-11-23 04:00
how much?
2015-11-23 15:15
TEAM SOLOREKT please uninstall fucking noobs
2015-11-23 04:00
How much ?
2015-11-23 12:24
#416
2015-11-23 16:09
ahahahha GJ
2015-11-23 04:00
SEIZED WOOOOOOOOOOOOOOOO
2015-11-23 04:00
seized!!
2015-11-23 04:00
looooooooooooool
2015-11-23 04:00
get rekt tsm motherfuckers for letting cobble in against Navi you assholes
2015-11-23 04:00
ayy
2015-11-23 04:00
hahahahahahaha bet against norway = auto skins
2015-11-23 04:00
Norway? no way?
2015-11-23 04:01
16 1 ezpz
2015-11-23 04:00
seized 1vs4 ez
2015-11-23 04:00
destroyed nice
2015-11-23 04:01
could we stop with these bo3 finals
2015-11-23 04:02
How much?
2015-11-23 04:03
nt, i dont bet, i just wanted to see more maps played
2015-11-23 23:04
You want this to be bO5 until 2 am in the morning?
2015-11-23 04:04
#467
 | 
Netherlands xdanny 
well TSM would lose bo5 either because well yea its Na'Vi and next map was overpass lol
2015-11-23 11:52
more cry tsm fangays
2015-11-23 04:02
What is going on? I don't want to diminish NaVi's skills, but the score so far is a big surprise.
2015-11-23 04:02
cobblestone is tsm worst map. they never play it. and these motherfuckers let this map in this match. probably just trolling, the assholes
2015-11-23 04:03
train wouldnt of been better. you dont know shit on the pro scene clearly
2015-11-23 04:20
you are stupid to think that they should let their worst map in just to ban a map they are decent on. you dont know shit about pro scene clearly. Plus you are an american, so go away noob.
2015-11-23 04:25
says the finn xD
2015-11-23 05:25
#363
KRL | 
France Omarion 
well that's what happen when you dont ban a map you dont play
2015-11-23 04:04
#356
 | 
Netherlands EJVN 
is this vod up on redtube yet?
2015-11-23 04:03
LOOOOOL
2015-11-23 08:16
ty4skins
2015-11-23 04:03
#360
 | 
United States t1mb3r7and 
Not like this, Not like This BibleThump
2015-11-23 04:03
Dat pistol round :DDDDD
2015-11-23 04:05
botB can kill? hue hue
2015-11-23 04:09
"Not like this..." - Anders
2015-11-23 04:09
TSM are not even trying
2015-11-23 04:09
cajunb the marksman
2015-11-23 04:10
ECOD AHAHAHA WHAT A TROW DEVICE
2015-11-23 04:10
SILVER DEVICE FUCK YOU IDIOT
2015-11-23 04:10
go eat some kebab
2015-11-23 04:18
device trying to get some kills for the hltv rating :DD
2015-11-23 04:10
#375
 | 
Portugal dracø 
ecoed to match point on a final because 1 guy decides to hunt for eco frags LOL cmon tsm
2015-11-23 04:11
If tsm get OT ima be salty af
2015-11-23 04:13
wow. I'm surprised that TSM allowed Cobble to be played. weird O_O
2015-11-23 04:13
lets go boys , 1 more round
2015-11-23 04:15
RIP $100. I stopped betting on VP long time ago. now its about time i do the same about TSM. Fuckin chokes every single time.
2015-11-23 04:15
#386
pecks | 
North America quandoo 
TSM golden rule always chokes grand final : ). Better add that to your list of golden rules lol
2015-11-23 04:17
NiP vs. VeryGames at ESEA Lan, NiP was down 14-1 on de_nuke iirc.
2015-11-23 04:16
seangares was right about his prediction
2015-11-23 04:16
gggggggggggggggggggg
2015-11-23 04:16
GG NAVI
2015-11-23 04:17
#385
 | 
Brazil hugoooo 
So LG got knocked out by the champion, again. And they put a hell of a fight, far from this ass beating TSM is getting.
2015-11-23 04:17
nt salty bra7-1lians
2015-11-23 04:20
LG no chance my friend. B01 maybe but not B03
2015-11-23 04:21
#430
 | 
Brazil hugoooo 
16x13 and OT is no chance? lol
2015-11-23 05:00
No chance
2015-11-23 07:52
Wow, br fanboys are even more annoying than pt fox circlejerk.
2015-11-23 04:33
what are ou want m8? want some?
2015-11-23 17:35
guardian so happy, he had tears coming down.... so nice.... so cute.... awwwwwww
2015-11-23 04:18
#411
EliGE | 
United States CiToX 
reported for misuses of bold
2015-11-23 04:26
relax
2015-11-23 04:30
#422
EliGE | 
United States CiToX 
reported for harassment
2015-11-23 04:31
oh boy, these kids.... i dont know why im even surprised.... still,,,
2015-11-23 04:45
#432
EliGE | 
United States CiToX 
reported for offensive
2015-11-23 05:09
reported for reporting
2015-11-23 17:36
#510
EliGE | 
United States CiToX 
ouch. I got rekt. bye.
2015-11-24 00:42
GG NAVI TY 4 SKINS
2015-11-23 04:18
Very nice game. Thanks for great odds!
2015-11-23 04:19
sexy
2015-11-23 04:19
Anothe choke again... really dont trust in line up TSM on finals!
2015-11-23 04:19
It's not a choke lol if you're never even close to winning.
2015-11-23 19:10
The choke started when veto train...
2015-11-23 19:21
Wtf was the prizepool?
2015-11-23 04:19
#415
2015-11-23 06:56
TSM and Cobble yay
2015-11-23 04:20
i think navi won $125k dunno if thats the exact..
2015-11-23 04:23
GG NaVi. Guardian top1 player in the world.
2015-11-23 04:20
BOT Dupreeh
2015-11-23 04:20
AIZYYYY SKINSSZZZZZZZ
2015-11-23 04:24
YES!!! <3 navi
2015-11-23 04:24
ez skins thanks chokeSM fangays
2015-11-23 04:27
2015-11-23 04:31
4. Natus Vincere picked Cobblestone ^^ not bad tho, is that how much you won from this event?
2015-11-23 05:17
Last 24h and only from that site. Won more from livebets.
2015-11-23 11:39
is it real money?
2015-11-23 13:51
y
2015-11-23 16:08
Could you write me in private message your steam and we can talk about business
2015-11-24 04:18
gg
2015-11-23 04:30
gg :)
2015-11-23 04:39
too fucking Ez. BOTsm
2015-11-23 05:02
pokit.org/get/?67897cacdcaa0ee3a9838016c.. not bad for 2 days i guess lol..
2015-11-23 05:42
EZ skins m8. how could u not bet on guardian with these eyes.. ty goddian
2015-11-23 06:30
#440
 | 
Moldova 999mdmd 
good game NaVi
2015-11-23 06:35
edward's aim was fucking godlike on cobble. dat hsp doe.
2015-11-23 06:57
Team solo choke :)))) i loved them at DH Cluj, the biggest choke of all vs NIP dupreeh was shaking, karrigan was sweating, cajunb was swearing
2015-11-23 07:20
Ez skins - Ez life - EZZZ Na'Vi <3
2015-11-23 08:11
Rip 300$. Would like to see TSM get REkT even harder. Fucking trash team.
2015-11-23 08:23
Nice score dupreeh .so heavy.
2015-11-23 08:26
Change team name to Team 2nd Place.
2015-11-23 08:27
Lolololololololol, TSM, keep leaving Cobble in the pool, hope it works out for you some day, until then, byebye another international title.
2015-11-23 08:59
lol navi didnt lose single map at this event
2015-11-23 09:01
You're right, Na'Vi played pretty well this tourney.
2015-11-23 09:13
ahahaha thanks for skins danish chokers. TSM dat team made for a lose, again and again xD
2015-11-23 10:04
#462
 | 
Denmark BATISTUTA9 
Too bad, you got it next time guys! Gl hf
2015-11-23 10:22
#463
 | 
Poland Kamfeth 
Congratz Na'Vi, one of my favourites teams in CS:GO finally won something :)
2015-11-23 10:50
#464
 | 
Turkey Shanon 
+++
2015-11-23 11:37
Wow, Na'Vi fan in Poland
2015-11-23 11:41
#474
 | 
Poland Kamfeth 
Their mentality, history and players characters are similar to VP's.
2015-11-23 13:09
#475
mason | 
Tunisia mason~ 
vp say kurwa and navi say cyka ? ahhh understood m9
2015-11-23 13:18
Congratulations Na'Vi! my too top 3 team :)
2015-11-23 12:11
#472
 | 
Spain akproxx 
how strong could be navi with -zeus +s1mple and maybe -edward +dosia
2015-11-23 12:38
how stupid can you be -brain always ? there is not place for solo kids like s1mple and they have awp already so get out :)
2015-11-23 15:17
#487
 | 
Spain akproxx 
cuz s1mple rifles isnt miles better than these guys right? brain? s1mples had better game sense than zeus for sure and starix is calling so shut up silver
2015-11-23 15:33
nt s1mple is so toxic + fragging and challenging just like that dont see him in any team in the future. he can still play in FPL for fun :).
2015-11-23 15:40
#493
 | 
Spain akproxx 
zeus is even more toxic than s1mple and edward too
2015-11-23 16:15
dunno may be you're right not sure at all.
2015-11-23 16:16
#495
 | 
Spain akproxx 
zeus for sure 100%
2015-11-23 16:17
Ofc, bandwagon-kid sure about something based on another idiotic "true" opinions.
2015-11-24 20:29
Could you give me the link youtube of this match?
2015-11-23 13:51
ChokeSM. These guys cant be Top team.
2015-11-23 14:32
This tournament was actually way better than cluj
2015-11-23 15:17
Both sucked
2015-11-23 15:38
+1
2015-11-23 19:58
#506
oskar | 
Ireland sk0ffin 
-1
2015-11-23 21:13
#490
NEO | 
Poland m@rulek 
WOW Navi Won, gr gr ;-) TSM lose big lan again :D
2015-11-23 16:02
navi rekted them so easy
2015-11-23 16:47
yep
2015-11-27 18:03
Login or register to add your comment to the discussion.