14:45
31st of July 2016
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final (LAN)
1. carboN removed Nuke
2. Damage Control removed Cobblestone
3. carboN removed Overpass
4. Damage Control removed Mirage
5. carboN picked Train
6. Damage Control picked Dust2
Train
16:3 (12:3; 4:0)STATS
Dust2
14:16 (10:5; 4:11)STATS
Cache
16:9 (9:6; 7:3)STATS
Rewatch
South AfricaOrena (Map 1 - Train)Vod
South AfricaOrena (Map 2 - Dust 2)Vod
South AfricaOrena (Map 3 - Cache)Vod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
75-49 +26 111.9 81.1% 1.58
South Africa
Rieghardt 'flexeeee' Romatzki
flexeeee
60-42 +18 87.8 78.4% 1.34
South Africa
Dean 'HackeM' Seyfried
HackeM
47-40 +7 65.8 71.6% 1.10
South Africa
Jandre 'makmuR' van Vuuren
makmuR
51-48 +3 68.7 70.3% 1.04
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
44-51 -7 63.8 68.9% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Christopher 'Apocalypse' Lautre
Apocalypse
59-59 0 87.4 56.8% 1.07
South Africa
Tyrone 'Explicit' Lautre
Explicit
48-56 -8 77.2 64.9% 0.95
South Africa
Harry 'inciN' Apostoleris
inciN
41-53 -12 63.6 66.2% 0.89
South Africa
Jannie 'Hellhound' van Niekerk
Hellhound
41-56 -15 70.5 60.8% 0.81
South Africa
Riaan 'stYle' van Niekerk
stYle
40-53 -13 57.3 59.5% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Rieghardt 'flexeeee' Romatzki
flexeeee
17-7 +10 95.5 78.9% 1.69
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
19-10 +9 103.3 78.9% 1.69
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
15-10 +5 91.7 73.7% 1.48
South Africa
Jandre 'makmuR' van Vuuren
makmuR
17-10 +7 84.6 78.9% 1.41
South Africa
Dean 'HackeM' Seyfried
HackeM
12-7 +5 65.8 78.9% 1.37
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Riaan 'stYle' van Niekerk
stYle
13-16 -3 70.9 52.6% 0.74
South Africa
Tyrone 'Explicit' Lautre
Explicit
11-16 -5 73.5 52.6% 0.74
South Africa
Christopher 'Apocalypse' Lautre
Apocalypse
10-16 -6 61.2 42.1% 0.61
South Africa
Harry 'inciN' Apostoleris
inciN
7-15 -8 56.8 52.6% 0.51
South Africa
Jannie 'Hellhound' van Niekerk
Hellhound
2-17 -15 39.5 26.3% 0.21
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
25-23 +2 96.7 76.7% 1.27
South Africa
Rieghardt 'flexeeee' Romatzki
flexeeee
23-20 +3 80.5 70.0% 1.14
South Africa
Dean 'HackeM' Seyfried
HackeM
19-18 +1 73.7 73.3% 1.06
South Africa
Jandre 'makmuR' van Vuuren
makmuR
14-19 -5 47.7 60.0% 0.79
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
14-21 -7 48.7 70.0% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Christopher 'Apocalypse' Lautre
Apocalypse
30-22 +8 104.0 60.0% 1.37
South Africa
Tyrone 'Explicit' Lautre
Explicit
18-20 -2 86.7 76.7% 1.07
South Africa
Jannie 'Hellhound' van Niekerk
Hellhound
20-16 +4 69.0 76.7% 1.04
South Africa
Harry 'inciN' Apostoleris
inciN
18-18 0 65.9 76.7% 1.04
South Africa
Riaan 'stYle' van Niekerk
stYle
15-19 -4 49.6 56.7% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
31-16 +15 136.6 88.0% 1.91
South Africa
Rieghardt 'flexeeee' Romatzki
flexeeee
20-15 +5 90.8 88.0% 1.33
South Africa
Jandre 'makmuR' van Vuuren
makmuR
20-19 +1 81.8 76.0% 1.09
South Africa
Dean 'HackeM' Seyfried
HackeM
16-15 +1 56.4 64.0% 0.98
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
15-20 -5 60.7 64.0% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Christopher 'Apocalypse' Lautre
Apocalypse
19-21 -2 87.5 64.0% 1.12
South Africa
Jannie 'Hellhound' van Niekerk
Hellhound
19-23 -4 96.0 68.0% 1.10
South Africa
Harry 'inciN' Apostoleris
inciN
16-20 -4 66.0 64.0% 1.02
South Africa
Tyrone 'Explicit' Lautre
Explicit
19-20 -1 68.6 60.0% 1.00
South Africa
Riaan 'stYle' van Niekerk
stYle
12-18 -6 56.2 68.0% 0.81
Player of the matchwon with 71.4% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
NiKo | 
Ukraine LuxorIF 
SUKA #1
2016-07-30 20:47
SUKA #2
2016-07-30 21:31
#3
 | 
Argentina EnvyJ 
SUKA #3
2016-07-30 21:35
#5
 | 
Portugal NabasKi 
SUKA #5
2016-07-31 00:35
Wtf. Where's SUKA #4???
2016-07-31 08:22
SUKA #4
2016-07-31 09:33
SUKA #5
2016-07-31 10:12
SUKA #6
2016-07-31 12:17
SUKA #7
2016-07-31 12:54
#6
TaZ | 
Poland Drzemol 
Ez for cobalt Kappa
2016-07-31 01:09
#7
XigN | 
Korea Blossom 
EZ HackeM
2016-07-31 01:55
#8
 | 
Singapore Trisha 
This isnt even gonna be close. 2-0 carbon
2016-07-31 05:45
How would you know? It's in freaking Africa... everything can happen.
2016-07-31 08:57
toornament.com my friend, trust me.
2016-07-31 13:47
#14
 | 
Singapore acels 
Hi Trisha , I'm ur biggest fan
2016-07-31 11:50
#23
 | 
Singapore FreddyBoxson 
Hi acels, I'm ur biggest fan
2016-07-31 14:15
#24
 | 
Singapore acels 
Hi hi hi
2016-07-31 14:16
#25
 | 
Singapore FreddyBoxson 
hihihi u study at ite as well my friend?
2016-07-31 14:17
#26
 | 
Singapore acels 
Uhhh noo
2016-07-31 14:17
#27
 | 
Singapore FreddyBoxson 
How can my greatest idol not be studying at the greatest school?????????????????????????????????
2016-07-31 14:18
#28
 | 
Singapore acels 
I'm 10 years old !!!!!
2016-07-31 14:19
#30
 | 
Singapore FreddyBoxson 
Bro I'm a 35 year old who hasn't graduated from ITE yet!!!!!!
2016-07-31 14:22
#31
 | 
Singapore acels 
Real bro? I'm working at subway
2016-07-31 14:22
#32
 | 
Singapore FreddyBoxson 
Nice! I work at the ITE NTUC hehe
2016-07-31 14:24
#29
 | 
Singapore acels 
I have a 100 words essay due tmr!!
2016-07-31 14:21
me too dude ... school is so harsh, I'm at 30 words and I dunno... what is yours about? Mine is about German History :/
2016-07-31 14:28
write about hitler
2016-07-31 15:19
Who?
2016-07-31 15:24
only german who has impact on world history
2016-07-31 16:54
#36
 | 
Singapore Trisha 
Thats just weird :/
2016-07-31 14:53
#37
 | 
Singapore acels 
????
2016-07-31 14:55
#38
 | 
Singapore Trisha 
Nevermind thanks i guess<3
2016-07-31 15:02
#39
 | 
Singapore acels 
RIP 50 BUCKS ON DC
2016-07-31 15:03
#40
 | 
Singapore Trisha 
u do remember i said it wasnt even gonna be close right(;
2016-07-31 15:12
#46
 | 
Singapore acels 
Brb, I'm gonna go and kill myself
2016-07-31 15:47
lul
2016-07-31 12:25
Carbon have strong t side kappa
2016-07-31 13:52
SUKA #8
2016-07-31 14:10
SUKA #9
2016-07-31 14:34
#35
 | 
India sidsaif23 
These Sways lol. DC got this 2-1
2016-07-31 14:36
hahahahahahahahahahahah u funny
2016-07-31 15:27
nt
2016-07-31 15:33
he said 2-1 dog, now can be 2-1 its SA CS tards
2016-07-31 15:37
#47
 | 
Sweden 4Sweeeden 
Why do people give Carbon only 67%? They are probably the best African team atm lol.
2016-07-31 16:01
Viva Algeria? lol
2016-07-31 16:02
#49
 | 
Sweden 4Sweeeden 
? Never heard of a team called that, but still, Carbon is #1 in Africa.
2016-07-31 16:03
#50
 | 
United States AGIAM 
Bravado is better
2016-07-31 16:04
#51
 | 
Sweden 4Sweeeden 
Meh i guess, i think they are 50-50 imo.
2016-07-31 16:05
A team from algeria which won every event in north africa and in middle east and they attended eswc multiple times on the 1.6 era but their players play in france sub pro scene like NotA and natsu
2016-07-31 16:06
#53
 | 
Sweden 4Sweeeden 
Ah i see, But i have seen Carbon play like 10-12 times, they are pretty good.
2016-07-31 16:20
#54
grux | 
Sweden millekatt 
U dont know anything
2016-07-31 16:26
#55
 | 
Sweden 4Sweeeden 
i do, lol. I have watched every single game this tournament (ESWC)
2016-07-31 16:27
#56
grux | 
Sweden millekatt 
Doesnt matter if u watched every game, even if u can see if a team is on fire or not on lan it doesnt matter, bravado are always gonna be the best team in Africa no matter what as long as theyre having Sonic sadly they changed 2 of their players recently but carboN is shit compared to them so we can see when theyre facing in the final little swedish schoolboy
2016-07-31 16:30
LOL dude if Viva Algeria plays carboN I doubt carboN gets a map but whatever, sounds you're like an African expert.
2016-07-31 16:30
#59
grux | 
Sweden millekatt 
Viva Algeria isnt an bad team they beat ISSAAs team cant remember what its called atm but ive been checking every game with sonic the last 3years and bravado/dc/carbon/aperture so i know and ive predicted this shit like always
2016-07-31 16:52
Octopus vs Viva Algeria.
2016-07-31 18:02
#60
 | 
Sweden 4Sweeeden 
No :) Im not a expert :) Never said that :D Just said that i have watched alot of the African teams (Even national teams), i know that Algeria is a good national team as well :)
2016-07-31 16:52
#66
grux | 
Sweden millekatt 
Nah but just dont make conclusions that carboN has a chance against bravado cuz they dont, Algerias national team is thrash compared to the Viva Algeria so u cant compare that either so meh
2016-07-31 17:07
indeed , because the algerian captain who was supose to pick a good lineup just went to pick his own teammates and friends which were not even have the skill to win since algeria was oubviously the favored to win the qualifer if 3 players from VA were on that lineup i bet they would easily win the qualifer and easily get atleast 1 win on lan
2016-07-31 18:01
Algeria didn't even use their best line up, neither did Morocco or Tunisia, this year much better line ups are chosen to represent their countries including South Africa.
2016-07-31 18:03
+1
2016-07-31 18:02
holy fuck, this is not even gold nova matchmaking
2016-07-31 16:30
I'm going to move to South Africa to become pro.
2016-07-31 16:52
LOL not much prize money dude
2016-07-31 16:55
Tournament prize pool: 2 bottles with water and 1 bread.
2016-07-31 17:07
5 p250s easy round = sums up SA scene's skill
2016-07-31 17:00
that 2v5 so sexy, all you need is some aim!
2016-07-31 17:09
#68
NiKo | 
Poland BigDolar 
DC is so bad
2016-07-31 17:24
DC lost like 5-6 times 5v2 or it's just me? rofl SA CS
2016-07-31 17:30
Login or register to add your comment to the discussion.