02:00
30th of August 2016
 
Match over
Maps
Best of 1
Mirage
16:12 (10:5; 6:7)STATS
Rewatch
United KingdomESL Pro LeagueVod
RussiaRuHubVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Mike 'shroud' Grzesiek
shroud
24-16 +8 98.9 78.6% 1.42
United States
Jordan 'n0thing' Gilbert
n0thing
24-21 +3 98.4 64.3% 1.26
United States
Jake 'Stewie2K' Yip
Stewie2K
19-17 +2 74.9 60.7% 1.04
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
18-21 -3 77.2 64.3% 0.98
United States
Tyler 'Skadoodle' Latham
Skadoodle
16-17 -1 46.1 71.4% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
24-20 +4 86.2 71.4% 1.19
Australia
Yaman 'yam' Ergenekon
yam
18-19 -1 85.1 67.9% 1.16
Australia
Karlo 'USTILO' Pivac
USTILO
18-22 -4 63.1 67.9% 0.93
Australia
Ricardo 'Rickeh' Mulholland
Rickeh
17-19 -2 70.0 60.7% 0.93
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
15-21 -6 57.9 64.3% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Mike 'shroud' Grzesiek
shroud
24-16 +8 98.9 78.6% 1.42
United States
Jordan 'n0thing' Gilbert
n0thing
24-21 +3 98.4 64.3% 1.26
United States
Jake 'Stewie2K' Yip
Stewie2K
19-17 +2 74.9 60.7% 1.04
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
18-21 -3 77.2 64.3% 0.98
United States
Tyler 'Skadoodle' Latham
Skadoodle
16-17 -1 46.1 71.4% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
24-20 +4 86.2 71.4% 1.19
Australia
Yaman 'yam' Ergenekon
yam
18-19 -1 85.1 67.9% 1.16
Australia
Karlo 'USTILO' Pivac
USTILO
18-22 -4 63.1 67.9% 0.93
Australia
Ricardo 'Rickeh' Mulholland
Rickeh
17-19 -2 70.0 60.7% 0.93
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
15-21 -6 57.9 64.3% 0.77
Player of the matchwon with 49.3% of the votes
Past matches
Head to head
10
Wins
3
Overtimes
2
Wins
C9 to be 12-0, you heard it here first.
2016-08-26 07:39
I will film a video of me pouring a bucket of air on myself if that happens.
2016-08-28 23:48
oh shit, the absolute madman.
2016-08-29 00:12
waiting for your vid
2016-08-30 03:32
don't, esl repeat map and c9 loses it second time. thank mr esl.
2016-08-30 03:43
what were you saying?
2016-08-31 21:50
you act like anyone in their right mind would've predicted the 7-14 comeback lol
2016-08-31 21:56
i'm acting like a made a prediction and I was right
2016-08-31 22:27
then I'm still technically right, nice logic.
2016-08-31 22:43
#81
 | 
United States lumpy seal 
you won't
2016-08-30 16:36
c9 81-0 hehe XD
2016-08-26 07:42
NiP went 87-0 in LAN matches, not online.
2016-08-28 23:47
#76
s1mple | 
Germany N0vaa 
Well c9 gonna do it online
2016-08-30 03:05
#7
SPUNJ | 
Latvia XYPyra 
SPUNJ spirit was here.
2016-08-29 00:18
ez 4 rng
2016-08-29 04:01
there's no way c9 dont win this
2016-08-29 04:13
c9 loses games you never expect them to lose sometimes. its like some top euros that lose to much weaker teams. I think they'll pull through tho.
2016-08-29 06:33
Renegades 2-0
2016-08-29 05:14
#11
RasE | 
Australia sini_ 
Rickeh vs Skadoodle matchup gon be gud!
2016-08-29 05:25
#14
 | 
United States C9top1 
Skadaddy vs LEM awper lul shroud is better at awping then rickeh
2016-08-29 07:09
Rickeh > Throwdoodle
2016-08-29 07:15
Stewie2k awping > Rickeh
2016-08-29 21:11
#82
 | 
United States lumpy seal 
Stewie2k awping > most players in the world at awping. Maybe not on lan but still.
2016-08-30 16:36
#15
 | 
United States nickyjha 
Knowing c9, they'll probably lose this and beat SK later in the season.
2016-08-29 07:14
+1
2016-08-29 21:12
#17
Barcode | 
Sweden mlns 
How is the rng org even functioning after their league team got banned
2016-08-29 11:15
#18
 | 
Australia Dweg 
mOE fan triggered.
2016-08-29 11:41
#20
Barcode | 
Sweden mlns 
I don't hate RNG lol I'm Australian, I support them when I can. Just they took a huge blow from their league ban
2016-08-29 12:05
#21
 | 
Australia Dweg 
Why should they disband because their lol team got banned?
2016-08-29 12:06
#22
Barcode | 
Sweden mlns 
Scandals haven't always served orgs well. Loss of finances too. And plus, I never said they should disband, reread what I wrote
2016-08-29 12:07
#23
 | 
Australia Dweg 
Have you seen their Halo and Overwatch team, their halo team is very good. Hopefully the org wont disband. Also RNG picked up 40k from Si League S2.
2016-08-29 12:12
+ the easy money from e league
2016-08-29 15:52
most likely rn it's been bought out/invested in by nba player Jonas Jerebko
2016-08-29 13:31
They got bought by a Swedish NBA player
2016-08-30 02:31
#83
 | 
United States lumpy seal 
>Swedish >NBA pls help am confused
2016-08-30 16:37
Jonas Jerebko is Swedish and plays for the Celtics. Also sorry I accidentally hit report instead of reply the first time so you have a false report now.
2016-08-30 16:39
#85
 | 
United States lumpy seal 
Gotchat, also lolrip
2016-08-30 16:40
dis gonna be gud
2016-08-29 11:51
Topgun just skype called rng. Rip c9
2016-08-29 13:36
RNg ez fuccboizz
2016-08-29 15:48
ez for shroud
2016-08-29 15:55
#32
Mexico Moxw 
I'm calling 16-0 for the asian duo
2016-08-29 21:38
#33
 | 
Sweden 4Sweeeden 
16-7 C9 :)
2016-08-29 22:36
16-8 :)
2016-08-29 22:38
16-5
2016-08-30 01:09
#70
 | 
Sweden 4Sweeeden 
Holy shit, Renegades are playing good O_O (Well C9 makes stupid mistakes)
2016-08-30 02:45
#54
flusha | 
Costa Rica XzD 
16-11 hope so
2016-08-30 01:55
#35
 | 
Nepal Naughty_O 
wtf this was overpass and now TBA???
2016-08-29 23:22
its overpass..
2016-08-29 23:42
#41
 | 
Nepal Naughty_O 
but hltv says mirage, both matches :D?
2016-08-30 00:10
it is mirage both matchs, seems that they have choosen to mirage instead
2016-08-30 00:11
#44
 | 
Nepal Naughty_O 
rip 1,5k euros... maybe
2016-08-30 00:23
i also betted a lot, i wish they win
2016-08-30 00:59
#53
 | 
United States Scrub_Disney 
who did you bet on?
2016-08-30 01:33
#62
 | 
Nepal Naughty_O 
-5.5 C9
2016-08-30 02:15
#69
 | 
United States Scrub_Disney 
well rip
2016-08-30 02:43
YUNG STEW THE GREAT
2016-08-29 23:29
ez 4 Shroud9
2016-08-29 23:59
renegades to win.. stop hyping clown9 they are shit.
2016-08-30 00:02
lol....
2016-08-30 00:07
nah, c9 looking genuinely good ever since they put slemmy in the dumpster. Can actually win international tourneys now.
2016-08-30 01:04
Win - no, made in top8/top4 - maybe. Also they lost to optic in quali so they won't be playing on near starladder LAN.
2016-08-30 02:11
#49
 | 
Nepal Naughty_O 
seriously... no seriously... no seriously... no
2016-08-30 01:19
LETSGO C9
2016-08-30 00:20
ez for cloud online
2016-08-30 01:22
ez 4 c9
2016-08-30 01:31
chance of upset
2016-08-30 01:32
+1
2016-08-30 02:04
#56
flusha | 
Costa Rica XzD 
Round over - Winner: T (1-3) - Enemy eliminated RNG_USTILO killed Cloud9 shroud with ak47 (headshot) RNG_USTILO killed Cloud9 n0thing^G with ak47 RNG_USTILO killed Cloud9 Skadoodle with ak47
2016-08-30 02:10
#58
 | 
Sweden lagcats 
C9 will crush them
2016-08-30 02:12
USTILO WTF
2016-08-30 02:12
#60
 | 
United States LilUziVert 
ustilo ace was nutty m8
2016-08-30 02:12
#61
mixwell | 
Spain Alser 
Holy shit Ustilo that was amazing
2016-08-30 02:13
#63
 | 
United States C9top1 
Shroud 9
2016-08-30 02:19
online? ez for shroud
2016-08-30 02:20
cloud9 2stronk4na 2low4eu
2016-08-30 02:23
upseeet
2016-08-30 02:36
C9 making some really stupid decisions on that second T round. Why is S2K firing random shots into the A site when RNG have no control over mid connector? That gave everything away. Could've snuck up on yam.
2016-08-30 02:38
Cloud9 Skadoodle planted the bomb (5on5) RNG defense
2016-08-30 02:51
Counted at least 5 times where n0thing and Ska died with a nade out, lol.
2016-08-30 02:57
accept pls,.,.
2016-08-30 03:00
is hltv sleeping? xD
2016-08-30 03:02
okay at match G2 vs flipside map TRAIN they close match for bet so ultra fast, other matches they close betting after 3-5rounds...
2016-08-30 03:03
:(
2016-08-30 03:23
Login or register to add your comment to the discussion.