17:10
6th of November 2016
 
Match over
Maps
Best of 1
Mirage
FaZe
7
(7:8; 0:8)
Envy
16
Rewatch
United KingdomFACEITVod
RussiaECSVod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Aleksi 'allu' Jalli
allu
23-18 +5 101.1 65.2% 1.34
Denmark
Philip 'aizy' Aistrup
aizy
17-18 -1 82.1 69.6% 1.02
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
13-18 -5 64.0 69.6% 0.83
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
8-17 -9 58.3 73.9% 0.70
Norway
Håvard 'rain' Nygaard
rain
9-18 -9 43.0 47.8% 0.46
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
27-13 +14 93.7 78.3% 1.63
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
21-8 +13 91.1 69.6% 1.48
France
Nathan 'NBK-' Schmitt
NBK-
15-13 +2 81.1 82.6% 1.29
France
Christophe 'SIXER' Xia
SIXER
14-16 -2 81.5 73.9% 1.13
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
11-20 -9 59.7 56.5% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Aleksi 'allu' Jalli
allu
23-18 +5 101.1 65.2% 1.34
Denmark
Philip 'aizy' Aistrup
aizy
17-18 -1 82.1 69.6% 1.02
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
13-18 -5 64.0 69.6% 0.83
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
8-17 -9 58.3 73.9% 0.70
Norway
Håvard 'rain' Nygaard
rain
9-18 -9 43.0 47.8% 0.46
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Kenny 'kennyS' Schrub
kennyS
27-13 +14 93.7 78.3% 1.63
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
21-8 +13 91.1 69.6% 1.48
France
Nathan 'NBK-' Schmitt
NBK-
15-13 +2 81.1 82.6% 1.29
France
Christophe 'SIXER' Xia
SIXER
14-16 -2 81.5 73.9% 1.13
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
11-20 -9 59.7 56.5% 0.75
Player of the matchwon with 47.5% of the votes
Past matches
Overpass 7 - 16
Dust2 22 - 20
Mirage 16 - 7
Overpass 2 - 16
Dust2 14 - 16
Head to head
3
Wins
0
Overtimes
5
Wins
again #fazeup
2016-10-30 11:36
FaZe will Win if Map is Mirage or Overpass Other could go to envy easily.
2016-11-02 22:59
ez 4 envy
2016-11-06 16:59
eZaF for FaZe Aleksi "allu" Jalli
2016-10-30 11:36
EZ alli EleGiggle
2016-10-30 11:38
karrigan vs sixer Battle 0f Bots so that's what b0b means....
2016-10-30 11:39
remove bot kaem already WTF
2016-10-30 11:53
even though he has been better than aizy and karrigan...
2016-10-31 09:56
aizy? lol nope. look his past ratings. just trash. also faze will lose their first online match. they will be better offline but suck online more.
2016-10-31 13:59
aizy has had the same ratings as jkaem, but slightly worse, so you are wrong
2016-10-31 14:43
nope. look match ratings. kaem horrible bot. bring kio bak
2016-10-31 16:59
i am looking, aizy is not better, it's just trendy to hate on jkaem
2016-10-31 19:50
trendy at least for this rawzau fake flagging turd
2016-11-01 13:57
Sure pick the comparison that fits your opinion best, let's get some more games by looking at more then the few lans they have attended: hltv.org/?pageid=186&c1=8248_5&c2=8095_5 That puts those players quite equally. Btw, it's really fucking dumb to kick a player if he isn't performing as well as the top player. Unstable rooster is WAY worse, and in the end usually results in the team splitting up. These are all individually some of the best players in the world. All they have to do is to work in karrigan in the mix so he can utilized each player as best as he can.
2016-11-05 23:36
ez 4 allu god player
2016-10-31 10:03
ez for faze
2016-10-31 14:31
ez for envy :)
2016-10-31 14:31
intresting, allu and kennyS have such different styles. Alltho i think kenny is better.
2016-10-31 14:44
#29
 | 
France Fran6k1D
wow, nice read!
2016-11-02 23:32
Yep. Allu has really passive style of awping, even on T side. He is never the first guy in. kennyS on the other hand has really dynamic awping.
2016-11-06 17:54
#14
 | 
Sweden lagcats
i think faze got dis
2016-10-31 17:00
ezaf faze
2016-11-01 13:55
Rain gonna drop that 10 bomb
2016-11-02 11:30
#20
 | 
Europe GytiZ
EZ FOR ALLU
2016-11-02 11:48
karrigan to drop 5 bombs
2016-11-02 11:51
ez for envy 16-6
2016-11-02 22:54
#25
 | 
Portugal absol
kennys is plaing very well and since faze dont have fox anymore I dont knwo if they ahev the awp proewess to counter him going to be a hard match but maybe karrigans system will counter balance the lack of fox in this team but only time will tell
2016-11-02 23:03
#37
 | 
Finland Slyp3
Almost took the bait, but the end was too obvious
2016-11-03 07:16
#39
 | 
Portugal absol
you think its bait becouse youre an allu fanboy hahahahhaah
2016-11-03 10:47
I think youre fishbait becouse youre gay foxboy hahahahaah
2016-11-06 17:04
#32
 | 
Ukraine Ch1caqO
ez FaZe
2016-11-02 23:52
ezaf for FaZe :)
2016-11-04 01:51
wtf my comment got deleted. all i said was "#fazedown" lol
2016-11-05 19:08
oops nvm
2016-11-05 19:55
EZ FOR KENNY SCRUB
2016-11-06 01:02
allu > all
2016-11-06 02:00
apex<kd 1
2016-11-06 09:57
online faze will suck balls now as kio left. lan surely they perform better but at cost of online games. envy might take this 2-0 or 1-1
2016-11-06 10:55
lol
2016-11-06 10:57
But it's a Best of 1...
2016-11-06 16:36
newfag
2016-11-06 17:04
ez for Aleksi "allu" Jalli, the finlando superstar who mainly playes high powered sniper rifle "AWP".
2016-11-06 11:06
#55
 | 
France StickyRice
jkaem still in FaZe xD
2016-11-06 14:00
Mirage - nV Cache - FaZe Maybe
2016-11-06 16:19
allu stronk on mirage ct side tho. will see.
2016-11-06 17:04
hell no i'm betting on Faze online match. On lan they're beast but suddenly turn tier3 online
2016-11-06 16:26
faze is a team that can suddenly fall apart so easily and nv had devil on the lineup when they lost to faze on mirage. i think nv will prevail this time around.
2016-11-06 16:30
#64
 | 
Serbia ZAG0R
Ez for Faze
2016-11-06 16:36
ez envy
2016-11-06 16:57
#67
 | 
Finland f0pZ
GOD ALLU
2016-11-06 17:01
O N L I N E
2016-11-06 17:01
#69
 | 
United Kingdom MansNotHot
Ez FoR aLlU <3
2016-11-06 17:02
ez 4 aspiring star "noot noot"
2016-11-06 17:05
ez 4 noot noot and hi im bob
2016-11-06 17:09
LEGO MA BOIZ IN BLUE
2016-11-06 17:09
Lol gg ez for FaZe
2016-11-06 17:22
Kick jkaem already, pick REZ from Epsilon.
2016-11-06 17:26
JKAEM YOU ARE SO FUCKING BAD. LEAVE PLEASE. HOLY SHIT IM TRIGGERED. BRING KIO BACK.
2016-11-06 17:29
BOT ALLU
2016-11-06 17:30
kenny carry as always, never gets old
2016-11-06 17:31
rekt
2016-11-06 17:32
Allu top3 awper
2016-11-06 17:32
LUL
2016-11-06 17:34
top 1 awper skadaddy is second
2016-11-06 17:50
ska is meh atm
2016-11-06 18:20
-jkaem pls
2016-11-06 17:34
6-1 6-9 maybe ? BOT FAZE
2016-11-06 17:34
Jkaem, do something.
2016-11-06 17:34
Go Faze!
2016-11-06 17:34
jkaem 3 kills, allu 20 kills LUL.
2016-11-06 17:36
#92
 | 
Turkey Librasa
bot allu 0 impact kills
2016-11-06 17:36
alot of impact kills. faze got 5 rounds in ct just because allus kill. he got multiple 3x round kills. fucking retard.
2016-11-06 17:38
#95
 | 
Turkey Librasa
bot allu
2016-11-06 17:38
GOD allu. FOREVER GOD ALLU.
2016-11-06 17:40
lul fakeflag lul
2016-11-06 17:53
#128
 | 
Turkey Librasa
haista vittu neekeri
2016-11-06 17:58
google translator is a friend it seems
2016-11-06 18:00
#136
 | 
Turkey Librasa
suomi vittu ajan kyysaloon hakkaamaan keijon kapakka
2016-11-06 18:17
yea translator working like magic
2016-11-06 18:18
#138
 | 
Turkey Librasa
kääntäjä vittu teen perseestä veneen
2016-11-06 18:18
the fuck are you on about?
2016-11-06 18:23
#135
 | 
Sweden Froxez
vittua* ystäväni
2016-11-06 18:13
billy carry faze
2016-11-06 17:36
nice pistol there by faze 3 guys cant kill 1 guy with p2000
2016-11-06 17:36
allu killed jkaem -TST- with glock (headshot) LUL allu had enough
2016-11-06 17:39
#98
ISSAA | 
Belgium Symbi
this is just sad, i'm watching Godsent-HR at the same time, and I see more strats than in this one...
2016-11-06 17:40
Isn't that obvious? Godsent:HR is a Grand final of a LAN tournament, this is is just one online game.
2016-11-06 17:43
#99
ISSAA | 
Belgium Symbi
kennys just smurfing
2016-11-06 17:42
Kennys plz... He is good with awp but that retarded push with pistol already cost them the game against G2 two months ago
2016-11-06 17:43
6-1 7-13 pathetic
2016-11-06 17:43
why is jkaem on this aimetti team when he is losing every easy 1on1 duel?
2016-11-06 17:43
faze is terrible save allu please
2016-11-06 17:43
-jkaem +flusha ez
2016-11-06 17:43
jkaem 5/14 5 KILLS!! WTF?!?!
2016-11-06 17:44
rain and jkaem trash
2016-11-06 17:47
#108
 | 
Turkey Librasa
-jkaem +flusha top-1 forever
2016-11-06 17:47
#109
 | 
Faroe Islands _shubaN
6-1 7-16
2016-11-06 17:48
IT WAS 6-1 FOR FAZE
2016-11-06 17:48
Lol that 15:1 run by nV
2016-11-06 17:49
i think it was 15 rounds in a row...
2016-11-06 17:51
#122
 | 
Brazil diixon
6-1 > 7-16
2016-11-06 17:54
thank you i d give u a banana for help if i could
2016-11-06 17:55
#126
 | 
Brazil diixon
Even when we help, we suffer with racism...
2016-11-06 17:56
banana is a very healthy fruit my well tanned friend
2016-11-06 17:57
ZERO rounds on the T side, well played FaZe! From 6-1 to 7-16 xDD Dear FaZe org, kick those noobs already ffs.
2016-11-06 17:50
#114
 | 
France Fran6k1D
kio was the problem
2016-11-06 17:50
betting 250 dollars on FaZe LUL, ez money thx Envy.
2016-11-06 17:50
GOD KENNYS
2016-11-06 17:51
Allu and 4 animals
2016-11-06 17:53
Kappa
2016-11-06 17:58
Very solid CT side from EnvyUs.
2016-11-06 17:53
EZ ODDS BOYZ, HERE COMES :))))
2016-11-06 17:55
Happy is sooo good right now
2016-11-06 17:56
Finland = WINland Norway = NO_WAY
2016-11-06 17:58
jkaem so gud 0.50 kd
2016-11-06 17:58
6-1 7-16 save allu please.
2016-11-06 18:01
Allu carrying two Norwegian bots whose skill has been declining since cluj....
2016-11-06 18:03
Login or register to add your comment to the discussion.