05:00
12th of January 2017
 
Match over
Maps
Best of 2 (LAN)
1. Space Soldiers removed Overpass
2. Signature removed Cobblestone
3. Space Soldiers removed Mirage
4. Signature removed Nuke
5. Space Soldiers picked Train
6. Signature picked Cache
Train
16:8 (9:6; 7:2)
Cache
16:7 (9:6; 7:1)
Rewatch
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
45-23 +22 90.7 83.0% 1.50
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
40-25 +15 85.6 74.5% 1.33
Turkey
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş
XANTARES
41-32 +9 95.2 76.6% 1.29
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
37-29 +8 94.1 85.1% 1.11
Turkey
Çağatay 'DESPE' Sedef
DESPE
32-25 +7 69.3 72.3% 1.09
K-D +/- ADR KAST Rating
Thailand
Tosapol 'TOR' Saekow
TOR
36-39 -3 91.7 63.8% 0.93
Thailand
Phoomphat 'qqGOD' Phodjanat
qqGOD
29-36 -7 59.3 53.2% 0.83
Thailand
Peeratch 'Olivia' Ingkudanonda
Olivia
31-42 -11 79.1 59.6% 0.81
Thailand
Sattawut 'Leaf' Reathong
Leaf
22-38 -16 58.1 57.4% 0.65
Thailand
Anupong 'stk' Mueangngam
stk
16-40 -24 47.4 44.7% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
23-13 +10 98.6 83.3% 1.46
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
20-13 +7 94.0 70.8% 1.29
Turkey
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş
XANTARES
20-15 +5 85.3 75.0% 1.27
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
16-14 +2 79.0 75.0% 0.99
Turkey
Çağatay 'DESPE' Sedef
DESPE
16-15 +1 69.5 66.7% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating
Thailand
Tosapol 'TOR' Saekow
TOR
22-19 +3 103.8 79.2% 1.10
Thailand
Peeratch 'Olivia' Ingkudanonda
Olivia
16-21 -5 83.2 62.5% 0.78
Thailand
Phoomphat 'qqGOD' Phodjanat
qqGOD
13-17 -4 53.1 50.0% 0.76
Thailand
Sattawut 'Leaf' Reathong
Leaf
12-17 -5 66.6 58.3% 0.75
Thailand
Anupong 'stk' Mueangngam
stk
7-21 -14 45.8 45.8% 0.39
K-D +/- ADR KAST Rating
Turkey
Engin 'MAJ3R' Küpeli
MAJ3R
22-10 +12 82.4 82.6% 1.54
Turkey
Engin 'ngiN' Kor
ngiN
20-12 +8 76.7 78.3% 1.37
Turkey
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş
XANTARES
21-17 +4 105.6 78.3% 1.30
Turkey
Ahmet 'paz' Karahoca
paz
21-15 +6 109.8 95.7% 1.22
Turkey
Çağatay 'DESPE' Sedef
DESPE
16-10 +6 69.0 78.3% 1.19
K-D +/- ADR KAST Rating
Thailand
Phoomphat 'qqGOD' Phodjanat
qqGOD
16-19 -3 65.8 56.5% 0.90
Thailand
Peeratch 'Olivia' Ingkudanonda
Olivia
15-21 -6 74.8 56.5% 0.84
Thailand
Tosapol 'TOR' Saekow
TOR
14-20 -6 79.0 47.8% 0.74
Thailand
Sattawut 'Leaf' Reathong
Leaf
10-21 -11 49.3 56.5% 0.54
Thailand
Anupong 'stk' Mueangngam
stk
9-19 -10 49.2 43.5% 0.47
Top player in match
Engin 'MAJ3R' Küpeli
Categories Player Diff
Rating 1.50 0.51
Kills / round 0.96 0.27
Deaths / round 0.49 -0.20
Assists / round 0.09 -0.05
First kills / round 0.11 0.01
KAST 83.0% 13.9%
ADR 90.7 15.1
Maps 2
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
wtf
2017-01-07 12:12
Signature players want to sing of xantares for their steam profiles xd
2017-01-08 10:20
LuL
2017-01-10 21:22
Wut?
2017-01-07 12:14
Xantares can't wait
2017-01-07 12:16
EZ
2017-01-07 12:23
SS's past matches lol
2017-01-07 13:22
but who they played against xd
2017-01-11 16:44
GL SS
2017-01-07 14:02
Best of 3vs. GODSENT 0-2 Best of 3vs. Gambit0-2 Best of 3vs. Epsilon0-2 Best of 3vs. Epsilon0-2 Best of 3vs. HellRaisers0-2
2017-01-07 14:02
nt kkona
2017-01-11 12:28
Do you want to say that it will be ez for 0-2 gaming???
2017-01-11 16:16
lol
2017-01-11 19:36
LETS GO SS EDIT: PAST MATCHES ARE ALL LOST BECAUSE SS IS SAVING TACTS FOR WESG
2017-01-07 14:04
Serbian flag? no fckn way dude
2017-01-08 10:11
He is Turkish actually
2017-01-08 10:57
lmao turkish fanshit worse than brazillians
2017-01-11 21:49
lmao lmao lma lm l
2017-01-11 23:20
ez 4 Signature
2017-01-07 14:05
ez for LANTARES
2017-01-08 10:54
I WANT TYLOO VS SS SO BAD
2017-01-08 11:32
VACTARES to go 30-3
2017-01-09 06:33
#16
World hkNN 
Ez for EZTRAREZ
2017-01-09 15:39
EZTAREZ
2017-01-09 17:52
ez xanta
2017-01-10 03:29
LAN Soldiers ?? ez for vactares
2017-01-10 13:23
ez ss 16-7 16-3
2017-01-10 13:25
Tier 9999999999 match lul
2017-01-10 16:39
lul no scene lul
2017-01-10 20:36
i prefer noscene over your trash shit scene
2017-01-10 21:00
lul no scene lul
2017-01-11 10:17
i prefer noscene over your trash shit scene
2017-01-11 12:15
Tier 99999999999 match lul
2017-01-11 12:17
lul no scene lul
2017-01-11 12:18
tier 17 eu against tier 99999 world great lan event.
2017-01-10 20:41
EZ SS
2017-01-10 21:01
32-0 eazy xantarekt
2017-01-10 21:25
gl komsu
2017-01-10 22:28
koukla mou <3
2017-01-11 00:37
what? XD
2017-01-11 12:19
haha wtf
2017-01-11 16:34
ez tugux
2017-01-10 22:47
ez for machine my friend
2017-01-11 00:41
spaces will win
2017-01-11 01:16
Space autolose?
2017-01-11 07:19
Tuuu ez for Lan Soldiers <3
2017-01-11 08:26
surely this is where SS' losing streak ends
2017-01-11 09:35
#36
Turkey J4WS 
xantares drop 80 bomb
2017-01-11 09:49
Best of 3vs. GODSENT 0-2 Best of 3vs. Gambit0-2 Best of 3vs. Epsilon0-2 Best of 3vs. Epsilon0-2 Best of 3vs. HellRaisers0-2 they really need to step up. i believe DP are more solid nowdays. not only because of their recent results. Their game is better
2017-01-11 09:53
+1. SpaceS so much based on only paz and xantares
2017-01-11 09:54
SpaceS strat level: DMG
2017-01-11 12:17
if xantares isnt himself them Signature could upset
2017-01-11 10:14
lets go
2017-01-11 12:07
ez tugux
2017-01-11 12:10
ez lantares
2017-01-11 12:27
2017-01-11 12:36
ROFL WTF
2017-01-11 12:38
lmao
2017-01-11 12:41
lmao kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk fake ?
2017-01-11 12:52
nope its xantares live performance
2017-01-11 21:27
fake bro
2017-01-11 21:39
lul
2017-01-11 13:20
sounds like song before allahu akbar
2017-01-11 13:22
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2017-01-11 13:29
It's fake but good song xD
2017-01-11 13:31
I going to physically die from laughing so hard XAXAXAXAXAXAXAXAX
2017-01-11 13:40
Lyrics; "Ay asik oldum inanmiyorum, Yolda kaldi arabam gidemiyorum, Bu aralar seni cok seviyorum, Anla sensiz olamiyorum. " xDDD
2017-01-11 14:14
best haircut world
2017-01-11 21:26
FailFish
2017-01-11 13:19
:D
2017-01-11 13:20
ez xantares 32-0
2017-01-11 13:17
ez vajiralongkorn
2017-01-11 15:00
5_thai_shemales_raped_by_turkish_watermelon_seller.mp4
2017-01-11 16:21
2017-01-11 16:22
Ez Vactares and Paz <3
2017-01-11 16:32
nt alp er tunga
2017-01-11 21:29
XANTARES <3
2017-01-11 16:32
lets go xanta
2017-01-11 16:36
Very good odds for 1-1 signature can take a map against ss i guess
2017-01-11 16:40
can't wait to watch fixed ss
2017-01-11 19:37
EZ FOR XANTARES <3
2017-01-11 21:23
Ez for XANTARES, ngin, Paz, Despe, Maj3r
2017-01-11 23:13
Ez for XANTARES
2017-01-12 00:11
XANTARES; on lan?55555555555555555555555555555555555 Ez for Signature!
2017-01-12 01:23
-----------------------SS-----------------------SS------------- -------------------SS----SS------------------SS---SS----------- ----------------SS--------SS--------------SS------SS----------- ----------------SS---------SS------------SS-------SS----------- ----------------SS-----------------------SS-------------------- ------------------SS-----------------------SS------------------ --------------------SS-----------------------SS---------------- ------------------------SS----------------------SS------------- ----------------------------SS---------------------SS---------- ------------SS--------------SS-------SS-----------SS----------- -------------SS-----------SS----------SS-------SS-------------- ----------------SS-----SS---------------SS----SS--------------- -------------------SS----------------------SS------------------
2017-01-12 02:50
-----------------------SS-----------------------SS------------- -------------------SS----SS------------------SS---SS----------- ----------------SS--------SS--------------SS------SS----------- ----------------SS---------SS------------SS-------SS----------- ----------------SS-----------------------SS-------------------- ------------------SS-----------------------SS------------------ --------------------SS-----------------------SS---------------- ------------------------SS----------------------SS------------- ----------------------------SS---------------------SS---------- ------------SS--------------SS-------SS-----------SS----------- -------------SS-----------SS----------SS-------SS-------------- ----------------SS-----SS---------------SS----SS--------------- -------------------SS----------------------SS------------------ got 500e for space soldiers to win this tournament, lez go kebabs
2017-01-12 02:59
ez for qqGOD
2017-01-12 03:16
#95
World Griw 
No gotv?
2017-01-12 03:29
Where is the Stream ?
2017-01-12 03:53
lmao this gunna be gud
2017-01-12 04:06
no stream guys lmao
2017-01-12 04:09
XANTARESgod
2017-01-12 04:10
ezpz mah boy XANTARES
2017-01-12 04:12
Where is the stream ?
2017-01-12 04:22
30 min delay :D
2017-01-12 04:32
Space Soldiers ez win. Xantares best.
2017-01-12 04:40
Stream?
2017-01-12 04:50
stream?
2017-01-12 04:54
best lan ever
2017-01-12 04:55
how the fuck are we gonna watch this shit?!
2017-01-12 04:57
BEST TOURNAMENT? NO STREAM??
2017-01-12 04:58
i'm gonna stream once ip shows. i will post
2017-01-12 04:58
reserved
2017-01-12 04:59
ur GOD pls stream this shit
2017-01-12 04:59
...
2017-01-12 05:00
if anyone gets ip plz post
2017-01-12 05:01
is this match boring or why is there no link for GoTV?
2017-01-12 05:02
so is there just no stream for this game orrrrrrr
2017-01-12 05:02
NO STREAM? OMG!
2017-01-12 05:02
1. Space Soldiers removed Overpass 2. Signature removed Cobblestone 3. Space Soldiers removed Mirage 4. Signature removed Nuke 5. Space Soldiers picked Train 6. Signature picked Cache NO STREAM??
2017-01-12 05:05
no gotv and no scorebot? ehmmmmmmm
2017-01-12 05:06
No stream and no gotv? lmao
2017-01-12 05:06
WESG is such a shitshow. half the games dont have streams so we just have to wait till the games are over for score
2017-01-12 05:07
no gotv?
2017-01-12 05:07
looks like it hasnt started.. once it does I will stream
2017-01-12 05:08
the worst tournament
2017-01-12 05:09
gotv pls???
2017-01-12 05:09
Damn this tournament is starting horrible.
2017-01-12 05:09
stream ??
2017-01-12 05:09
its not live but they need to post ip :(
2017-01-12 05:10
your stream link?
2017-01-12 05:12
They are live on the server and NO STREAM
2017-01-12 05:10
No stream no party
2017-01-12 05:13
wtf china???
2017-01-12 05:14
china sucks..
2017-01-12 05:16
seriously no gotv?
2017-01-12 05:17
If we dont watch why u doing this tournement, wtf wesg?
2017-01-12 05:17
staying up to watch SS and DarkPassage games and NO STREAMS! Lmao, see ya WESG!
2017-01-12 05:17
nice tournament xD
2017-01-12 05:17
gg
2017-01-12 05:17
WESG is so shit. They dont even deserve to have shit tier three teams play at their events
2017-01-12 05:19
streamed in the basement
2017-01-12 05:21
let them pick cache... lul xantares no brain
2017-01-12 05:21
can anyone get ip?
2017-01-12 05:22
space soldiers choking
2017-01-12 05:23
no stream, no gotv ? wot wot
2017-01-12 05:23
theres gotta be a way to get ip
2017-01-12 05:25
no way, it's shit tournament
2017-01-12 05:27
2017-01-12 05:30
Why dont you post it?
2017-01-12 05:32
ip
2017-01-12 05:31
stream ?
2017-01-12 05:33
hard for spaces
2017-01-12 05:39
No GOTV for this match in 2017 lul
2017-01-12 05:42
Round over - Winner: CT (7-10) - Enemy eliminated XANTARES;?M killed TOR with deagle (headshot) XANTARES;?M killed Olivia with deagle TOR killed despe?M with ak47 (headshot) Olivia killed ngiN with ak47 (headshot) ? Leaf killed MAJ3R with inferno MAJ3R killed ? Leaf with cz75a MAJ3R killed qq with cz75a TOR killed paz with ak47 (headshot) ngiN killed ?stk with deagle (headshot) Round started teçekur xantares <3
2017-01-12 05:43
LANTARES
2017-01-12 05:44
no stream lul
2017-01-12 05:46
majer top fragging lul
2017-01-12 05:52
Lovely :D -5.5 on Space Soldiers on the first map.
2017-01-12 05:56
vietnam cs so bad
2017-01-12 06:08
Its thailand
2017-01-12 06:12
no difference between asian eyes :D
2017-01-12 06:17
i woke up for this match at 06:30. Wtf i did?
2017-01-12 06:16
No stream :(
2017-01-12 06:19
TOR killed ngiN with ak47 (headshot) ?stk killed XANTARES;?M with ak47 Round started qq killed XANTARES;?M with ak47 (headshot) TOR killed ngiN with awp (headshot) Round started ?stk killed ngiN with ak47 qq killed XANTARES;?M with ak47 ngiN XANTARES 4Head
2017-01-12 06:22
Nt china gtfo No livescore no stream amina koyim
2017-01-12 06:28
XANTARES 2 one deags in pistol round LUL
2017-01-12 06:34
XANTARES is basicly Turkish NIKO
2017-01-12 06:40
Well yeah in more than one aspect, I think he just needs to learn English to be picked up by a better org just like what happened with NiKo.
2017-01-12 06:42
FaZe XANTARES CONFIRMED LUL xD
2017-01-12 06:43
He can only speak kebap language :(
2017-01-12 07:56
:<
2017-01-12 07:56
"Olivia" grill? x
2017-01-12 06:40
no :(
2017-01-12 06:46
EZ
2017-01-12 06:44
16-40 LMAAAAAO
2017-01-12 06:55
god majer
2017-01-12 07:05
Tugux LOL
2017-01-12 07:06
XD
2017-01-12 07:12
despe so sexy
2017-01-12 07:09
he is not gay, sorry.
2017-01-12 07:37
I hope maj3r keeps this performance up, xantares <3
2017-01-12 08:10
Login or register to add your comment to the discussion.