17:40
6th of April 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group stage, round 3 (teams with 1-1 record)
1. NiP removed Mirage
2. Virtus.pro removed Cache
3. NiP removed Train
4. Virtus.pro removed Overpass
5. NiP removed Inferno
6. Virtus.pro removed Cobblestone
7. Nuke was left over
Nuke
16:5 (11:4; 5:1)
Rewatch
United KingdomSLTV (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomSLTVVod
United KingdomSLTV (Post-Match Analysis)Vod
RussiaSLTVVod
PolandSLTVVod
Germany99DamageVod
FranceNvidia FranceVod
BrazilSLTVVod
Highlights
friberg pulls off the smoke defuse
Xizt anti-eco 4k
Virtus Pro wins a near hard eco
NEO ACE clutch
NIP wins the force buy
f0rest 3k to close out the half
friberg quad kill on the offense
NEO denies map point with a 3k
Xizt 3k to earn map point
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
31-11 +20 134.8 90.5% 2.10
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
22-11 +11 101.5 90.5% 1.60
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
18-9 +9 98.2 76.2% 1.47
Sweden
William 'draken' Sundin
draken
15-9 +6 80.4 90.5% 1.37
Sweden
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
GeT_RiGhT
9-11 -2 53.9 76.2% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Filip 'NEO' Kubski
NEO
13-17 -4 75.0 42.9% 0.91
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
13-18 -5 67.5 52.4% 0.86
Poland
Wiktor 'TaZ' Wojtas
TaZ
10-21 -11 71.9 61.9% 0.77
Poland
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
pashaBiceps
9-19 -10 50.0 42.9% 0.51
Poland
Paweł 'byali' Bieliński
byali
6-20 -14 40.0 33.3% 0.32
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
31-11 +20 134.8 90.5% 2.10
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
22-11 +11 101.5 90.5% 1.60
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
18-9 +9 98.2 76.2% 1.47
Sweden
William 'draken' Sundin
draken
15-9 +6 80.4 90.5% 1.37
Sweden
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
GeT_RiGhT
9-11 -2 53.9 76.2% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Filip 'NEO' Kubski
NEO
13-17 -4 75.0 42.9% 0.91
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
13-18 -5 67.5 52.4% 0.86
Poland
Wiktor 'TaZ' Wojtas
TaZ
10-21 -11 71.9 61.9% 0.77
Poland
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
pashaBiceps
9-19 -10 50.0 42.9% 0.51
Poland
Paweł 'byali' Bieliński
byali
6-20 -14 40.0 33.3% 0.32
Player of the matchwon with 66.1% of the votes
Head to head
55
Wins
8
Overtimes
33
Wins
10/11 16 ECS Season 2 Europe
cbl
Cobblestone
12 - 16
9/11 16 ECS Season 2 Europe
ovp
Overpass
16 - 14
5/11 16 ELEAGUE Season 2
cbl
Cobblestone
7 - 16
17/8 16 ESL Pro League Season 4 - Europe
ovp
Overpass
17 - 19
17/8 16 ESL Pro League Season 4 - Europe
nuke
Nuke
16 - 8
23/7 16 ELEAGUE Season 1
cbl
Cobblestone
9 - 16
23/7 16 ELEAGUE Season 1
d2
Dust2
8 - 16
23/4 16 ECS Season 1
mrg
Mirage
22 - 25
23/4 16 ECS Season 1
cch
Cache
12 - 16
16/4 16 DreamHack Masters Malmö 2016
trn
Train
16 - 12
16/4 16 DreamHack Masters Malmö 2016
cch
Cache
16 - 12
Show all head to heads
#1
KRIMZ | 
Ireland LmaoAyy 
ez for ireland
2017-04-05 18:24
NIP will win this one
2017-04-05 21:44
#32
 | 
United States C9top1 
Totally agree
2017-04-05 21:50
To easy for nip! gl bois
2017-04-05 21:51
#114
 | 
Belgium KevinGatesYo 
VP is gonna destroy NIP on nuke, swedish cs is dead
2017-04-06 17:00
No.. if your watching the stream NIP are eating SK power bananas
2017-04-06 17:36
#144
 | 
Belgium KevinGatesYo 
Then nip is even more fucked, SK is shit on nuke
2017-04-06 17:39
#258
 | 
Finland Lehtori 
Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul Virtus.premier losing to ninjas in pyjamas lul
2017-04-06 18:06
#471
 | 
Lithuania 0outof8Guy 
ez
2017-04-06 18:48
as i said
2017-04-06 19:10
SK power bananas bro. Banned for next lan event
2017-04-06 18:29
Thoorin just confirmed SK power bananas won nip that game
2017-04-06 18:37
Denied
2017-04-06 18:25
Indeed. This classic was too ez for f0rest.
2017-04-06 18:37
In NiP we trust
2017-04-05 21:53
you should trust in SK wtf
2017-04-06 17:22
yeah same feelings
2017-04-05 22:08
NIP will win
2017-04-06 16:56
#90
 | 
Ireland Mackey91 
+1
2017-04-06 14:49
If you want to know an accurate preds for this match, then you must go to our website and subscribe us. We are a team of young Ukrainian bets analyst. We are making preds for more than 3 years. This website is about CS:GO preds. = = = The site is in Russian. = = = Our statistics - 88% winning A lot of matches for SL i-League 3 ! Check my profile for the link! ---> FREE99FREE.TK <---
2017-04-06 15:11
Couldn't have agreed more
2017-04-06 18:41
G2 will win this tournament #G2ARMY
2017-04-05 20:52
but u will face Navi in finals and lose 2-0. #REMEMBER THIS. MARK IT ON UR FOREHEAD ! :) S1MPLE MY LORD AND SAVIOUR.
2017-04-06 13:24
SK X G2
2017-04-05 21:30
#9
 | 
Europe Ferato_ 
SK vs G2 INTERESTING
2017-04-05 21:31
ez VP
2017-04-05 21:34
#20
 | 
Andorra TYZ4 
Yeah. Kinda sad that they had to rig the draw to get the easiest team for VP.
2017-04-05 21:40
VP and NiP arguably have the biggest fanbases = more views
2017-04-06 18:25
#11
 | 
United Kingdom v0XH1 
pls vp
2017-04-05 21:37
So ez for NiP. you'll see. btw the fight of the legends. f0rest gonna win it.
2017-04-05 21:38
AFTER THAT LOSS VP GONNA REKT THIS NUBZ
2017-04-05 21:38
But, nip won their match !?
2017-04-05 21:39
#48
 | 
Sweden Alkob 
2017-04-05 22:07
#54
 | 
World throwing 
are you braindead?
2017-04-05 23:32
#513
 | 
France someth7ng 
nice joke from poland
2017-04-07 06:06
#14
 | 
France t3r4byt3 
NiP removed Train Virtus.pro removed Cache NiP removed Mirage Virtus.pro removed Inferno NiP removed Overpass Virtus.pro removed Cobblestone Nuke was left over tbh I have no idea what VP would remove, since they're better than NiP on every map, but Nuke could be interesting still ez VP tho
2017-04-05 21:40
i think VP ban Nuke and try to play Cbble? and no NiP is better than them on Nuke.
2017-04-05 21:45
#41
 | 
Poland sajlent 
nuke is VP's best map and VP is better than NiP on nuke
2017-04-05 21:58
nip on cobble is worse than nuke tho, and vp is good on both so could be cobble
2017-04-06 00:20
and now dude?
2017-04-06 20:20
Well said my friend
2017-04-06 23:28
#42
 | 
India L1nu5 
+1 you're right abt the nuke
2017-04-05 22:00
#154
 | 
Poland sajlent 
xd
2017-04-06 17:44
#15
 | 
Sweden Donger89 
real classic
2017-04-05 21:39
Hope we'll see that classic in the future on a bo3 when both teams are good.. It's been a long time since the last one.
2017-04-05 21:46
#40
 | 
Sweden Donger89 
true that
2017-04-05 21:57
#17
ScreaM | 
Brazil WWWWWWW 
f0rest will drop 83 bombs
2017-04-05 21:39
#18
 | 
Brazil wnttl 
ez draken
2017-04-05 21:39
#19
friberg | 
Norway J3nga 
This match gonna be so good! Looking forward to it <3 #GONINJAS
2017-04-05 21:40
RiP VP
2017-04-05 21:41
#22
 | 
Brazil 1DrK 
el classico!
2017-04-05 21:41
El Classico PogChamp
2017-04-05 21:41
#24
 | 
Poland morosek 
welcome back to 2014 PogChamp
2017-04-05 21:42
#25
 | 
Russia ago_Fan_Boy 
should be ez for nippers<3 becouse scandinavia > poorland 3rdworld
2017-04-05 21:42
#72
 | 
Andorra TYZ4 
Refugees > no refugees?
2017-04-06 09:33
#80
 | 
Russia ago_Fan_Boy 
but poorlacks comes as refuges to scandinavia and do the dirty work for cheap money like cleaning ouur toilets
2017-04-06 13:18
idiot and arrogant kid
2017-04-06 14:28
This copypasta never gets old, always pisses the poorlaks off
2017-04-06 15:14
#26
 | 
Poland Rullerek 
rip draken nip disband
2017-04-05 21:42
RIP NIP
2017-04-05 21:46
Will be interesting match! But ez2swedishGODS
2017-04-05 21:50
To easy for nip! gl bois
2017-04-05 21:50
#34
FalleN | 
World Vechnyp 
with how bad nip are right now, this can go only one way
2017-04-05 21:51
#74
 | 
India gucci_mane 
With how bad vp looked yesterday this can go either way.
2017-04-06 10:17
Nip and vp are in shit form right now. S K I P!
2017-04-05 21:54
#47
 | 
United States C9top1 
I'm going low NIP odds will favor vp and the friberg will step up
2017-04-05 22:07
#38
 | 
Brazil ricricric 
ez nip
2017-04-05 21:55
#39
 | 
Poland sajlent 
tier3 match xd
2017-04-05 21:56
#43
 | 
India L1nu5 
NiP vs VP El Classico :D but VP 2Stronk :(
2017-04-05 22:01
#44
 | 
Slovakia KloperSVK 
POV | NiP GeT_RiGhT vs Fnatic |28/10| youtube.com/watch?v=NJLoME9_Yqs
2017-04-05 22:01
#45
 | 
Poland trancemeister 
El Clasico aka Celtic - Rangers , Boca - River or Partizan - Crvena. VP after vacation with 3/10 form. Typical 50/50 match.
2017-04-05 22:05
#46
 | 
African Union PSY_brations 
one of the tournaments where VP play as shit while nip is always slow starting but then explode.Ty for odds ez money
2017-04-05 22:07
No chance for Nip.. unless VP players are high af But I am NIP fan .. so #GoNinjas 87-0 easy yayyy
2017-04-05 22:38
it's just that vp liklely have internal issue right now. it's might be something to do with taz getting car while the other don't.
2017-04-06 02:17
Taz got car and now shits on csgo, playing like a bot and not giving a single fuck about it, despite teammates effort xDDD
2017-04-06 15:21
#52
 | 
Russia Nikosimus 
My brain says VP but my heart is in Sweden<3 I really hope the fact that NiP are slow-starters and tend to gain form during the tournaments will remain true, I really want to seen William and Chris deliver tomorrow! #GONINJAS
2017-04-05 23:10
tier 2 vs tier 1
2017-04-05 23:21
EZ VP byebye nip rip in pepperonies
2017-04-06 03:10
#61
 | 
Brazil diixon 
Lineups, head to head (56 - 1 - 33)
2017-04-06 05:33
goodbye nip
2017-04-06 06:58
nip win vp for sure .. i guarantee that
2017-04-06 07:53
RIP NIP
2017-04-06 08:32
#67
 | 
France t3r4byt3 
this is going to be a real shit fest if VP play like they did against SK, they'll probably win by only a few rounds instead of outright dominating
2017-04-06 09:00
#68
FalleN | 
Russia Kerimka 
tier 2 match not even interesting
2017-04-06 09:04
bo1 suck dick. They should play bo3
2017-04-06 09:11
calm down VP will win anyway
2017-04-06 09:21
#70
 | 
Romania SPEEEEEEED 
really hope nip can beat them. gl to both, i wanted this game to be the final.
2017-04-06 09:19
#73
 | 
Turkey LoosLink 
Ez vp
2017-04-06 09:37
Gogo nip!
2017-04-06 10:25
NiP has been gifted once again lol
2017-04-06 10:59
#77
 | 
United Kingdom Jonty04l32 
I'd need to know the map, but it's about 60/40 to VP considering recent results.
2017-04-06 11:09
#78
 | 
Belarus helionzie 
16:12 neep
2017-04-06 11:20
lul vp will crush nip
2017-04-06 13:14
Lineups, head to head (56 - 1 - 33)
2017-04-06 13:36
#83
 | 
Russia AyvaN 
not stable swedes vs not stable polaks. LUL
2017-04-06 13:45
NiP Disbanded. I've a feeling they will lose 100%.
2017-04-06 14:18
#85
NEO | 
Poland dediw3e4 
If Snax will play his normal - ez vp, if not 50/50
2017-04-06 14:27
ez for vp even without snax
2017-04-06 14:39
Fak
2017-04-07 00:42
#88
 | 
Brazil 1DrK 
draken will drop 65 awps
2017-04-06 14:39
would not be very surprised if NiP take this :D
2017-04-06 14:48
no chance for nip without get right
2017-04-06 14:50
Vp got this
2017-04-06 14:53
will NiP still have a chance if they lose this?
2017-04-06 14:55
#97
 | 
Belarus helionzie 
yep
2017-04-06 15:14
16:9 for VP
2017-04-06 15:12
ez TAZ
2017-04-06 15:16
NiP removed mirage VP removed cache NiP removed train VP removed overpass NiP removed inferno VP removed cobble nuke
2017-04-06 15:18
and win knife round & choose t side for get rekt
2017-04-06 15:53
xD
2017-04-06 17:13
#102
 | 
Estonia Qlity 
NiP in 2017 LUL
2017-04-06 15:32
LUL
2017-04-07 00:43
I believe in NiP. (Odds are great) :)
2017-04-06 16:15
Go go go Vp!!!
2017-04-06 16:16
#110
 | 
Sweden TDK Em1L 
two shit teams but nip got the yungun draken so they got the biggest chance to win eskdee
2017-04-06 16:43
Tier 2 vs tier 2 PogChamp
2017-04-06 16:55
ez nip
2017-04-06 16:58
#115
 | 
United States iammadxd 
nip gut this trust me
2017-04-06 17:08
Not ez for NiP but they will win <3
2017-04-06 17:18
rip vp
2017-04-06 17:19
winner = king og tier2 :)
2017-04-06 17:19
#120
f0rest | 
Portugal physt 
I also like VP but go NiP!
2017-04-06 17:20
Let's go VP!
2017-04-06 17:23
Would be for both teams fair to win, if NiP as also VP lost as bad for both, have to reach something. From older archivements VP have to take it but i thought NiP gonna make it.
2017-04-06 17:24
Let's go VP!
2017-04-06 17:24
#126
 | 
France t3r4byt3 
time for the plow to snuff out the magic
2017-04-06 17:29
why inferno NIP!
2017-04-06 17:31
NiP has a chance cause bo1 hahaha
2017-04-06 17:31
+
2017-04-06 17:32
I dont trust NIP at all, I think yesterdays VP loss was something that SK was waiting and thus brazilians were well prepared. Today VP will show their strength and they gonna destroys shitty NIP team. SNAX vs Draken awp lol, whose gonna win that?? :D okok calm down, VP to win with fairly decent odds. I think they are like 70-75% favourites depending about the map.
2017-04-06 17:31
Ecks dee xD
2017-04-07 00:46
that game was just... just... something... very... weird...
2017-04-07 09:06
If NiP play inferno again im done
2017-04-06 17:32
#141
 | 
Belarus helionzie 
its nuke tho
2017-04-06 17:36
#132
 | 
Russia Floodie42 
ez 4 vp, ez lose, of course
2017-04-06 17:33
NiP taking iNFERn0 16-12/13 markE this comment please
2017-04-06 17:33
EZ VP
2017-04-06 17:34
#135
 | 
Poland TheDarkusPL 
Nuke NiP dont have a chance
2017-04-06 17:35
nuke
2017-04-06 17:35
just go find one place that more higher more good for jump off and dead quickly if u betted on VP this match ... EZ NIP EZ Magic EZ Money Thx me later
2017-04-06 17:35
Bi jing VP yingye Lol But I bet VP take this
2017-04-06 17:44
$950 on NIP +4.5 $300 on NIP win EZ
2017-04-06 18:29
#140
 | 
Russia Gunzel 
Here comes the magic
2017-04-06 17:36
#142
 | 
Lithuania alon9 
friberg: i know we're one of the best team good joke
2017-04-06 17:37
#143
 | 
Poland sajlent 
"Remember friberg... you were the king of it" xd
2017-04-06 17:37
#145
 | 
Germany uRaguuuu 
should be ez for nip they just won a major
2017-04-06 17:40
twitch offline?
2017-04-06 17:40
Nuke? ez game
2017-04-06 17:40
R.I.P. NiP
2017-04-06 17:41
#149
 | 
Latvia fugggggggggg 
absolutely no way in hell nip can win.
2017-04-06 17:41
16-2 to envyus did you forgot ?
2017-04-06 17:48
#260
 | 
Latvia fugggggggggg 
I didnt forget anything
2017-04-06 18:07
#150
 | 
Kazakhstan Bombardian 
+26.5 rounds gr8 bet or not
2017-04-06 17:42
rip
2017-04-06 17:45
#158
 | 
Kazakhstan Bombardian 
why lol
2017-04-06 17:45
cuz vp 16:10 nip
2017-04-06 17:47
I have same. On nuke it should happen. Also have VP to just win it. Lets hope 11-16
2017-04-06 17:46
ez vp
2017-04-06 17:42
#152
 | 
Sweden Donger89 
vp should take this one
2017-04-06 17:44
Oh noo, not nuke omg
2017-04-06 17:44
Nuke? ez VP !!!!
2017-04-06 17:45
#161
 | 
Australia Someboddyy 
Nuke 2 ez 4 NiP
2017-04-06 17:47
#163
 | 
Turkey nuoxen 
%33 golden rule
2017-04-06 17:49
6. Virtus.pro removed Cobblestone throw confirmed
2017-04-06 17:50
N3o g2a.com killed Xizt with glock (headshot) Round over - Winner: CT (0-1) - Bomb defused friberg defused the bomb $nax g2a.com killed GeT_RiGhT with glock $nax g2a.com killed f0restwOw with glock (headshot) $nax g2a.com killed draken;...; with glock (headshot) friberg killed TaZ g2a.com with usp_silencer (headshot) paszaBiceps g2a.com planted the bomb (4on5) friberg killed byali g2a.com with usp_silencer (headshot) Round started REALLY ? OMFG
2017-04-06 17:53
hahahaha I won bet on pistol round
2017-04-06 17:54
#166
 | 
France t3r4byt3 
N3o g2a.com killed Xizt with glock (headshot) Round over - Winner: CT (0-1) - Bomb defused friberg defused the bomb $nax g2a.com killed GeT_RiGhT with glock $nax g2a.com killed f0restwOw with glock (headshot) $nax g2a.com killed draken;...; with glock (headshot) friberg killed TaZ g2a.com with usp_silencer (headshot) paszaBiceps g2a.com planted the bomb (4on5) friberg killed byali g2a.com with usp_silencer (headshot) Round started GODberg is here to take your soul bois Round over - Winner: T (1-2) - Enemy eliminated paszaBiceps g2a.com killed Xizt with ump45 Xizt killed TaZ g2a.com with ump45 (headshot) byali g2a.com killed GeT_RiGhT with glock (headshot) GeT_RiGhT killed N3o g2a.com with ump45 TaZ g2a.com killed draken;...; with p250 GeT_RiGhT killed $nax g2a.com with ump45 paszaBiceps g2a.com killed f0restwOw with glock (headshot) TaZ g2a.com killed friberg with p250 (headshot) Round started full eco lul
2017-04-06 17:56
that pistol round lmao VP still braindead
2017-04-06 17:54
friberg<3
2017-04-06 17:54
EZ money EZ NiP
2017-04-06 17:54
Edit: PogChamp
2017-04-06 17:56
losing to GLAWKS?
2017-04-06 17:55
#234
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
Fucking Glocks, dude
2017-04-06 18:01
#173
 | 
Sweden Donger89 
gg bots
2017-04-06 17:55
ROFL
2017-04-06 17:55
WTF IS THIS? HAHAHHA FUCKING CLOWNFIESTA LAN, HOLYFUCK HAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
2017-04-06 17:56
GLAWKS
2017-04-06 17:56
lol nip wtf strats?
2017-04-06 17:56
lmao such retards
2017-04-06 17:56
GLAWKS :)
2017-04-06 17:56
friberg: we are one of the best, losing round to glocks. kkkkkkkkkkkkk
2017-04-06 17:56
#181
f0rest | 
Sweden aN0x- 
hahahahhaah
2017-04-06 17:56
wtf NiP they lost the eco ;v fuk
2017-04-06 17:56
friberg and f0rest going greedy for them eco frags.
2017-04-06 17:56
#184
 | 
Poland TheDarkusPL 
GLAWKS 4 and i p250 xD
2017-04-06 17:56
TO FUCKIN GLAWKSSSSSSSSSSSS
2017-04-06 17:56
Nip died to glocks
2017-04-06 17:56
nice push friberg...
2017-04-06 17:56
lost to glocks and p250 hahaha NiP magic
2017-04-06 17:56
#190
coldzera | 
Brazil ezSK 
friberg ,jesus christ!! what a bot
2017-04-06 17:56
Hahhahahahhahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahaha
2017-04-07 00:51
did they just lose to a full eco?
2017-04-06 17:57
yes, they did
2017-04-06 17:58
bye bye VP cant play mirage cant play nuke GO HOME AND CRY POLAND
2017-04-06 17:59
NEOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2017-04-06 17:59
#195
 | 
Turkey Gerky 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA
2017-04-06 17:59
#196
 | 
Poland Marcines 
neo god <3
2017-04-06 17:59
insane clownfiesta that 1on3,
2017-04-06 17:59
NIP just terrible
2017-04-06 17:59
terrible NiP is to good for vp no aimers
2017-04-06 18:31
#199
 | 
Portugal Shion 
NEO o.O
2017-04-06 17:59
#200
 | 
Argentina mat1arg 
Round over - Winner: T (2-3) - Enemy eliminated N3o g2a.com killed Xizt with ak47 N3o g2a.com killed GeT_RiGhT with ak47 N3o g2a.com killed f0restwOw with ak47 N3o g2a.com killed draken;...; with ak47 (headshot) N3o g2a.com planted the bomb (3on4) N3o g2a.com killed friberg with tec9 (headshot)
2017-04-06 18:00
they loose 4 vs 1 omg, shit right frow flash and start deffuse omg
2017-04-06 18:05
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEO whats up now Thooorin u f ginger silver noob NEO DA LEGEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG
2017-04-06 17:59
Nip braindead
2017-04-06 17:59
neo <3
2017-04-06 17:59
Somebody needs to put a heart rate monitor on NEO. Cold as fucking ice.
2017-04-06 17:59
hahaah n1 comment dude, well said lol Pentagram G-Shock | Neo K. <3 <3
2017-04-06 18:00
Round over - Winner: T (2-3) - Enemy eliminated N3o g2a.com killed Xizt with ak47 N3o g2a.com killed GeT_RiGhT with ak47 N3o g2a.com killed f0restwOw with ak47 N3o g2a.com killed draken;...; with ak47 (headshot) Xizt killed byali g2a.com with ak47 (headshot)
2017-04-06 17:59
#207
 | 
Sweden Donger89 
nip is just bad
2017-04-06 17:59
Fak NiP again eco
2017-04-06 17:59
#209
s1mple | 
Ukraine vib0 
nip=bots
2017-04-06 17:59
NEOOOOOOOOOOOO
2017-04-06 17:59
Round over - Winner: T (2-3) - Enemy eliminated N3o g2a.com killed Xizt with ak47 N3o g2a.com killed GeT_RiGhT with ak47 N3o g2a.com killed f0restwOw with ak47 N3o g2a.com killed draken;...; with ak47 (headshot) Xizt killed byali g2a.com with ak47 (headshot) draken;...; killed $nax g2a.com with awp N3o g2a.com planted the bomb (3on4) N3o g2a.com killed friberg with tec9 (headshot) friberg killed paszaBiceps g2a.com with m4a1 Xizt killed TaZ g2a.com with ak47 (headshot) Round started GOD NEO ACE!!!!!!!!
2017-04-06 18:00
I have never ever seen a throw of this magnitude ever in the 13 years I have been watching cs.
2017-04-06 18:00
too ez for ma boi n30
2017-04-06 18:00
OMG NEO ACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
2017-04-06 18:00
1vs4, full eco round , what next?
2017-04-06 18:00
Losing against glocks... Now losing 4v1..... I have no words
2017-04-06 18:00
#217
 | 
India transformer 
Neo <3
2017-04-06 18:00
Have no fear - Neo is here :)
2017-04-06 18:00
nip is fucking brainless i swear to god
2017-04-06 18:00
haha
2017-04-06 18:00
wow some fpl stuff there. also, how did anders and semmler not get that the molly + smoke combination was planned by vp to get into vents? sad.
2017-04-06 18:00
#222
 | 
Turkey nickbyyM 
GODNEO <3
2017-04-06 18:00
#223
 | 
Andorra TYZ4 
1.6
2017-04-06 18:00
#224
 | 
Turkey Gerky 
FAST DISBAND
2017-04-06 18:00
NEO CSGOD OMG
2017-04-06 18:00
#227
coldzera | 
Brazil ezSK 
They will never learn. So many mistakes always and too cocky to wait for teammates
2017-04-06 18:00
FILIP KUBSKI!
2017-04-06 18:01
this is very hardbreaking for nip, after 5 rounds they lost to full eco and then a 1sv4
2017-04-06 18:01
Pyth was the problem
2017-04-06 18:01
this joke is very old dude nobody is laughing about that anymore, we are in 2k17 maybe you try to get a new joke
2017-04-06 18:02
nt NiP fanboy
2017-04-06 18:04
iam not a fanboy but its very annoiny to hear this joke after 1,5 years and still not funny...
2017-04-06 18:06
if it's not funny for you it's your own problem.
2017-04-06 18:10
Thats not a joke
2017-04-06 18:05
#231
 | 
United Kingdom kick_jdm_ffs 
what a fucking throw from nip gg
2017-04-06 18:01
just clown, clown clown clown clown clown
2017-04-06 18:01
EZ Ninjas in Pijamas!!! GO GO GO !
2017-04-06 18:01
what kind of clown fiesta is this? shitfest
2017-04-06 18:02
byali g2a.com quit the game ragequit
2017-04-06 18:02
wtf is vVP doing? and byali plays like a bot in this event
2017-04-06 18:02
#240
 | 
Portugal Shion 
this 2 teams are competing for "who plays the worse cs possible" such a bad game to be watching nip losing against glocks or 1 vs 4 VP knowing the low buy of nip and going all 5 to B with 30 secs oh well...
2017-04-06 18:03
VP playing like bots rn
2017-04-06 18:03
so nice of NIP to donate 2 rounds to VP so that VP does not lose 16-0 ! #KindNIP
2017-04-06 18:04
#243
 | 
Canada thelegend27 
virtus pro need that throw money
2017-04-06 18:04
#245
 | 
Finland Hartikainen 
Well what a waste of money VP eliminated GG WP
2017-04-06 18:04
vp losing to nip in 2017 4Head
2017-04-06 18:05
vp win 1 eco and 1 lucky clutch... all buy rounds ez for nip
2017-04-06 18:05
lucky clutch ? really? And winning a round with glocks is easy? i detect closet nip fan
2017-04-06 18:07
you stupid vp fan... vp go home 1-3 check
2017-04-06 18:08
Let VP go home who cares....what are you so salty ,closet nip fan?
2017-04-06 18:09
why so ez?
2017-04-06 18:34
VP need this match imo, don't think they'll be able to survive with 2 losses
2017-04-06 18:05
vp go home 1-3
2017-04-06 18:07
i loss 1.70 $
2017-04-06 18:06
a always liked Virtus pro, since 1.6 CS. most agressive team to touch CS, also most enjoyable to watch
2017-04-06 18:06
#271
 | 
Denmark Dr_Bob_Vagen 
LDLC/nV 2014/2015 was the most agressive team
2017-04-06 18:09
not even close to Virtus plow im sorry
2017-04-06 18:09
#279
 | 
Denmark Dr_Bob_Vagen 
literally rushing b all the time on dust2 rushing A all the time on cache VP are more patient
2017-04-06 18:12
vp wants to throw another tournament away ffs
2017-04-06 18:06
NiP playing default....VP overthinking things....playing like they are playing a real,sensible team. VP needs to play like they are playing against a pug team.
2017-04-06 18:06
#262
 | 
Portugal Shion 
i agree, if VP play it more simple they would rekt nip but they are playing like if they are agaisnt astralis or sk
2017-04-06 18:08
exactly..
2017-04-06 18:08
Glad someone understood what im saying. VP are playing like they are playing a top 3 nuke team....
2017-04-06 18:08
#320
 | 
Portugal Shion 
that round in ramp, they just needed to granade draken (he always there) and push the ramp guy xD NIP plays ct like match making, always same setup and somehow VP is overthinking :D
2017-04-06 18:21
My 4000$ OMG PIZDA VP
2017-04-06 18:06
ehh of course 2 biggest bots in nip have their best game in the past year
2017-04-06 18:06
they clearly changed roles since darken joined..
2017-04-06 22:45
GO GO NIP <3
2017-04-06 18:08
#265
 | 
Turkey nuoxen 
navi north +50 dolar now +40 dolar EZ
2017-04-06 18:08
#277
 | 
Turkey Mapa 
%33 LUL
2017-04-06 18:11
HAHAHHA NO MERCEDES FOR TAZ HAHAH
2017-04-06 18:08
#278
 | 
Poland sajlent 
already got it m8 i.imgur.com/0Kw2c6o.jpg
2017-04-06 18:12
fak! I should tell rus organisation take it back he don't deserve it)
2017-04-07 09:09
#270
 | 
Sweden 2EZ4Astralis 
despite NiP losing 2 stupid rounds still up 8-2 that's good.
2017-04-06 18:09
2017-04-06 18:09
should've been 10:1 for NIP but of course now VP have a good chance to steal this game
2017-04-06 18:11
#280
 | 
African Union BuddDwyer 
#2 kek
2017-04-06 18:13
Funny thing is that bot xizt and bot friberg are having the game of their lives xD
2017-04-06 18:13
n1
2017-04-06 18:13
GO HOME VP
2017-04-06 18:14
NIP IS BACK, GET READY FOR THE THREADS
2017-04-06 18:14
#298
s1mple | 
Ukraine vib0 
lul 16-10 vp i promise
2017-04-06 18:16
#286
 | 
Russia nicerok11 
go go NiP!
2017-04-06 18:14
#287
 | 
Australia NileyAU 
vp trash
2017-04-06 18:14
#288
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
NiP odds xD xD xD
2017-04-06 18:15
WTF NIP WHAT IS THIS COMMUNICATION???
2017-04-06 18:15
#290
 | 
Finland jayss 
it's like nip is trying to lose the game, holy fuck these rounds they are losing
2017-04-06 18:16
WIN PLEASE VP
2017-04-06 18:16
just use glocks vs nip, no worries.
2017-04-06 18:16
#293
 | 
United Kingdom kick_jdm_ffs 
another clutch win by VP, nip throwing this match hard
2017-04-06 18:16
#294
 | 
Portugal Shion 
SNORLAX THE TANK, BOMB EXPLODES, HE SURVIVES BADASS :D
2017-04-06 18:16
0 rounds on t side for NIP inc
2017-04-06 18:16
can they just win one fucking anti force?
2017-04-06 18:16
#299
 | 
Poland sajlent 
they won 2
2017-04-06 18:17
2 of 4, not bad for NiP.
2017-04-06 18:17
#297
 | 
Sweden Edmanis 
wtf nip... they had 2 glocks and one p250 again and they lost...
2017-04-06 18:16
#303
 | 
Poland sajlent 
and 2 aks
2017-04-06 18:17
#300
 | 
Russia nicerok11 
Round over - Winner: T (4-9) - Enemy eliminated $nax g2a.com killed draken;...; with ak47 $nax g2a.com killed f0restwOw with ak47 f0restwOw killed TaZ g2a.com with ak47 $nax g2a.com killed Xizt with ak47 draken;...; killed N3o g2a.com with awp (headshot) Xizt killed byali g2a.com with ump45 (headshot) byali g2a.com killed friberg with p250 (headshot) N3o g2a.com killed GeT_RiGhT with ak47 N3o g2a.com planted the bomb (4on5) GeT_RiGhT killed paszaBiceps g2a.com with m4a1_silencer Round started rofl
2017-04-06 18:17
NiP plays so dumb, like wtf
2017-04-06 18:17
#304
 | 
France t3r4byt3 
this could legit be 14-1 or 13-2 if NiP hadn't lost such dumb rounds
2017-04-06 18:18
nip is leading the score,what's the point you all keep barking at them?
2017-04-06 18:18
Even semmler just said "VP are overthinking things". Stop playing NIP like they are a top 2 team. Just fucking rush.
2017-04-06 18:18
+1 this is the problem. Nip wont be ready at all if vp would go for an A rush with molos, nip got lucky that draken pulled off a sick round when vp were 5 v 3 on A when doing exactly this. I dont think they ever tried it again after that, they only went ramp and outside, and imo their most effective round is the A execute with molos + a main flank
2017-04-06 18:21
This is the reason why VP manage to beat astralis and SK but then lose to penta and other weird teams,because VP play everyone like they are a top 3 team....(except NA teams :P )
2017-04-06 18:23
taz wtf
2017-04-06 18:18
Wp loses every time they go ramp because they doesnt smoke of hell / ct entering ramp. They could just go for executes when they have utility advantages, or atleast smoke off the most obvius awp angle that has been a problem for you all game long
2017-04-06 18:19
xist and BotBerg top score? WTF is this? What year is it?
2017-04-06 18:19
nip are so happy, and its only CT side wow
2017-04-06 18:20
#318
 | 
World acsel420 
thats what i was thinking too
2017-04-06 18:21
well they lost first round i think its gg
2017-04-06 18:24
nip playing great for once, but it looks pretty clear that VP led things slide after their last successful events, they are not sharp at all in their executes and aiming
2017-04-06 18:20
Pls VP why so fucking bad
2017-04-06 18:20
#315
 | 
Poland Marcines 
go home vp, loosing to nip in 2017
2017-04-06 18:20
#316
 | 
Sweden Edmanis 
NIP lost 4 rounds Two of them were eco/force rounds with pistols And one round 4v1 lose against Neo
2017-04-06 18:20
could have been 15-0 :(
2017-04-06 18:21
#322
 | 
Sweden Edmanis 
Yea. Or at least 13-2 14-1 for NIP
2017-04-06 18:21
honestly it shoud've been 13:2 but anyway great game
2017-04-06 18:20
#325
 | 
Germany jonko 
What the heck are you talking about... It's just the halftime lol
2017-04-06 18:22
so far i mean
2017-04-06 18:23
for me this is a throw.. he has to be.
2017-04-06 18:22
#324
 | 
Switzerland Alpollo 
Please I want 18$
2017-04-06 18:22
vp throwing :(
2017-04-06 18:22
#328
 | 
Kazakhstan Bombardian 
87-0 era Kappa
2017-04-06 18:23
gg vp
2017-04-06 18:24
BOT fuckers disband please
2017-04-06 18:24
vp top 1 xd nice joke
2017-04-06 18:24
pasha save usp :D:DD:D:d:d
2017-04-06 18:24
he wsaved armor dumb kebab
2017-04-06 18:26
hope taz will die in car accident on this fucking mercedes, 30years old shit
2017-04-06 18:24
#363
 | 
Sweden wyv0 
hahahaha how much
2017-04-06 18:29
#336
 | 
Brazil XEMBAO 
vp tier 2 confirmed
2017-04-06 18:24
forest looks so comfortable not having to awp anymore. :D
2017-04-06 18:25
GG VP. bo1 trash strikes again hahaha dumb of me to bet on them
2017-04-06 18:25
EZ money THX poorland faggots
2017-04-06 18:25
VP trashing around ffs
2017-04-06 18:25
some one gonna kill his self bet knife on vp hahh ha
2017-04-06 18:25
why pasha didnt wait close to that smoke? if they come out ez kills with cz. wow
2017-04-06 18:26
Friberg 21kill Xizt 19 kills H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@
2017-04-06 18:26
virtus pro tacticaly complete 0, the rounds they won were 100% individual efforts and nip being overaggresive
2017-04-06 18:26
vp retire plz..
2017-04-06 18:27
#350
 | 
Turkey nuoxen 
%33 hahahahaa
2017-04-06 18:27
EZ for GODberg the best SWE player !!!
2017-04-06 18:27
fuck this team never can you rely on them
2017-04-06 18:28
lul Get_Retard
2017-04-06 18:29
#354
 | 
Sweden wyv0 
VP so bad lmao
2017-04-06 18:29
Nothing you can do when xizt and friberg decide that today is the day we will rekt teams
2017-04-06 18:30
#355
 | 
Sweden Donger89 
gtr is real problem atm
2017-04-06 18:29
yeah bots like xizt and friberg playing like gods ofc
2017-04-06 18:29
Xizt with another quad kill wtf is wrong with him ? Did he borrow something from kjb?
2017-04-06 18:29
Neo only good player in team
2017-04-06 18:29
#359
HObbit | 
Germany sanos 
BoT_RiGht getting hardcarried by Xizt & fribuger in 2k17 LUL
2017-04-06 18:29
ODDS IS SO RETARDED VP LOST TO SK LOL
2017-04-06 18:29
lol but how the fuck 1v4 1v3 1v3
2017-04-06 18:29
#367
 | 
Poland sajlent 
losing to NiP in 2017 on nuke please it's just pathetic
2017-04-06 18:30
on nuke? on nuke? nuke is always best map of NiP. Which world you live in? really?
2017-04-06 23:00
if not all the clutches i think it would be 16-1 right?:DDD
2017-04-06 18:30
we are top 1 fuel us Xddddddddd
2017-04-06 18:30
gg boys
2017-04-06 18:31
#373
 | 
Poland bleyd1337 
VP IS LITERALLY THROWING
2017-04-06 18:31
#376
 | 
Brazil CHEMyyy 
ty for money xd mad polski sk top 1
2017-04-06 18:31
suka VP DISBAND PLEASE my 4000$ T.T bitches best map lost fuckers suckers die
2017-04-06 18:31
#375
 | 
India transformer 
VP will be out for sure this event too :(
2017-04-06 18:31
Funny thing is that now VP will get another top team in the next games,and then bye bye
2017-04-06 18:33
#496
 | 
India transformer 
:( :(, i hope they start the plow mode.
2017-04-06 21:51
nice odds rofl, vp bettors never learn NIP were trying their best to throw this game and it still ended 16:5 for them =DDD
2017-04-06 18:31
Lol nip lost 4v1 to neo, 3v1 to neo, full eco round against glawks, round with 2 glocks and one p250 and they still win lmao
2017-04-06 18:32
"NIP were trying their best to throw this game and it still ended 16:5 for them =DDD" - An upper cmt =))
2017-04-06 18:36
VP clearly back in a slump ffs atleast they should be better in form for esl and pgl
2017-04-06 18:32
This match is relativizing the SK success yesterday. VP look in bad shape ATM. Probably not enough fuel.
2017-04-06 18:32
#382
 | 
Sweden Donger89 
GG nice game by friberg and xizt
2017-04-06 18:32
#383
 | 
Norway anMu 
HAAHAHHAAHH TOP 2 TEAM TOILET CLEANERS HAAHAHH ANOTHER REKT FIRST SK 16:2 AND THEN VS BOT NIP XD
2017-04-06 18:32
#385
 | 
Australia Someboddyy 
easy skins easy odds
2017-04-06 18:32
Easiest prediction of my life <3
2017-04-06 18:32
lmao... how is this possible
2017-04-06 18:32
#388
 | 
India transformer 
gg NIP
2017-04-06 18:32
Xizt with the carry
2017-04-06 18:32
so ez, swedish scene back in top 1
2017-04-06 18:32
#391
 | 
Australia NileyAU 
shit polaks :D
2017-04-06 18:32
#393
 | 
Panama Bill_Bait 
virtus pro's achievement this tournament; beating an unknown Korean team
2017-04-06 18:32
#394
 | 
France t3r4byt3 
Xizt went god-mode holy shit
2017-04-06 18:32
#395
 | 
Turkey powergs 
God damn Vp wtf is this :/ still believing them tomorrow comeback better VP pls
2017-04-06 18:32
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
2017-04-06 18:32
#398
 | 
Iceland _natas_ 
Easy money easy cash, LOVE NIP!!!! 1459Euro
2017-04-06 18:32
xizt wtf ?????
2017-04-06 18:33
#400
 | 
Finland Jocki99 
:''''DDDDD
2017-04-06 18:33
#401
 | 
World S1owp0ke 
#NewEra
2017-04-06 18:33
#402
 | 
Turkey nuoxen 
ez pz
2017-04-06 18:33
that confirms that VP is rather out of shape than SK destroyed them yesterday.
2017-04-06 18:33
#404
 | 
Finland Hartikainen 
That feeling when you are betting on NiP but then rememeber that VP is "beast" in Nuke. Rest in piece my money
2017-04-06 18:33
After EnVyUs raped them on nuke (yeah it was online but still) I have no faith in their nuke anymore
2017-04-06 18:36
vp back to their old state again
2017-04-06 18:33
So it's traditional VP form drop. Probably they won't make it to top 4 in any tournament before major.
2017-04-06 18:33
expected
2017-04-06 18:33
get right did 9/11
2017-04-06 18:33
NiP played well but you can't take much from this game since VP are looking completely dead this tournament
2017-04-06 18:33
Could've easily been 16-0
2017-04-06 18:33
#414
 | 
Sweden larsbananas 
Absolutely destroyed :) Expected!
2017-04-06 18:33
the plow didnt fit on the mercedes
2017-04-06 18:33
#416
 | 
Other rss___ 
This was NiP Magic <3
2017-04-06 18:33
#417
 | 
Poland Marcines 
Pawe&#322; 'byali' Bieli&#324;ski 6-20 -14 40.0 0.28 nice aimer we got here boys he had also great game vs sk - 0.14 or smth like that
2017-04-06 18:33
#467
 | 
India nicebaitm8 
0.18
2017-04-06 18:45
xizt 31-11 jesus
2017-04-06 18:34
Richard 'Xizt' Landström 31-11 134.8 ADR 2.28 rating PogChamp
2017-04-06 18:34
HAHAHAH DRUNK POLAKS NO CHACNE DRINK MORE DAY BEFORE GAME XD
2017-04-06 18:34
Polak making fun of Polak
2017-04-06 18:47
Polak so drunk he think he's Australian
2017-04-06 21:57
Polak so drunk he put his flag upside down :d
2017-04-07 10:27
byali 3 kills yesterday and 6 today Wtf is going on
2017-04-06 18:34
Cheat needs to be updated
2017-04-06 18:35
+1
2017-04-06 18:36
LUL
2017-04-06 18:43
tomorrow ez 12 kills i did the math
2017-04-06 19:16
Or 9
2017-04-06 19:34
Oh god.. Can't wait to see the math!
2017-04-06 21:58
Inb4 byali dropping 30
2017-04-06 21:58
#423
 | 
Kazakhstan Bombardian 
87-0 Era started 2-0 Already Kappa
2017-04-06 18:34
#425
 | 
Poland mamba99999 
Sometimes it's hard to be a VP fan...
2017-04-06 18:34
NiP and VP fans share the same feeling xD
2017-04-07 10:28
NA CS where logik in this game?
2017-04-06 18:34
Hahaha nice job VP
2017-04-06 18:34
#428
 | 
India nicebaitm8 
gg ez 16-0 miss by Nip feelsbadman
2017-04-06 18:34
what a trash team
2017-04-06 18:35
pasha where is your confidence now? "draken is from nowhere" lul
2017-04-06 18:35
#432
 | 
Brazil renatofrd 
XiztGOD LULLLLLLLLLL 31/11 :O
2017-04-06 18:35
Xizt on steriod lol!
2017-04-06 18:35
thorin analyst over VP's nuke so true..
2017-04-06 18:35
thanks nip i fucking love you
2017-04-06 18:36
Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund 9-11
2017-04-06 18:36
Confirmed!
2017-04-07 10:29
#440
 | 
Brazil SK|coldzera 
i really wonder why vp removed cobble and picked nuke seriously cobble is easier to play no matter what side, and they decided to pick nuke where without pistols and bad start u are literally done
2017-04-06 18:37
#442
 | 
Poland TheDarkusPL 
People still cheering for VP in 2017 XDDDD This major was pure luck and Vegas... Too old for T4z
2017-04-06 18:36
Well fucking played Xizt, proud of you my white boy
2017-04-06 18:36
#445
 | 
Turkey Gerky 
-TAZ +MICHU
2017-04-06 18:36
where are the -xizt hltv nerds?
2017-04-06 18:36
#457
 | 
Poland bleyd1337 
-xizt
2017-04-06 18:41
Yes, you shouldn't xizt! xd
2017-04-07 10:30
Get right 9/11 ANELE
2017-04-06 18:37
nip so lucky :(
2017-04-06 18:38
#462
 | 
Poland bleyd1337 
vp just bad
2017-04-06 18:42
#465
 | 
Poland b000p 
How the fuck is 16-5 luck? :S
2017-04-06 18:43
VP was lucky it wasn't 16-0
2017-04-06 19:36
+1
2017-04-06 23:01
HAHAHAH DRUNK POLAKS NO CHACNE DRINK MORE DAY BEFORE GAME XD xdx
2017-04-06 18:38
nt german fakeflag
2017-04-06 18:40
#459
 | 
Denmark Dr_Bob_Vagen 
fuck crohn disease is shit
2017-04-06 18:41
while others were destroying vp get_right still lurking around map lul
2017-04-06 18:42
Snax and GTR were just playing hide and seek while the other 8 were playing CS! xD
2017-04-07 10:32
#461
 | 
Netherlands SharpS 
Honestly, the moment I saw nuke being picked I knew that NiP would destroy VP.
2017-04-06 18:42
#466
fer | 
Turkey MaskoN 
VP #2 :ddddddddddddddddddddddddd
2017-04-06 18:43
#468
 | 
Other rss___ 
Xizt BEAST <3
2017-04-06 18:45
But how? Xizt pretty much always best on Nuke right?
2017-04-06 22:02
He's mostly best on overpass. At least that's what I've seen.
2017-04-07 10:33
#470
fer | 
Brazil cyrax12 
TaZ Twofaced xDD
2017-04-06 18:47
I've never seen byali slumping this bad, wtf is going on?
2017-04-06 18:51
Aimlock.exe stopped responding....xd jk jk jk....
2017-04-07 10:34
ez 4 poland coders
2017-04-07 11:42
byali needs to update his cheats
2017-04-06 18:52
No form after vacation.. 2-16 vs. SK and 5-16 vs. tier 2 team. Tomorrow's the last match and time to go home. :-)))
2017-04-06 18:54
#475
 | 
Finland ginbay 
LOL ODDS
2017-04-06 18:56
ma bois <3
2017-04-06 19:02
#479
 | 
Europe crittentao 
we are n1
2017-04-06 19:03
Wtf Vp?
2017-04-06 19:08
top kek
2017-04-06 19:14
lol xizt
2017-04-06 19:17
2017-04-06 19:18
they are throwing its so obvious
2017-04-06 19:26
#490
 | 
Norway fen0m 
get right 9-11 edit: Its hard being a vp fan video incoming
2017-04-06 20:16
HO HACK NO WIN byali
2017-04-06 20:28
VP kicked out or still have chance ?
2017-04-06 20:54
lul
2017-04-06 20:59
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA xD
2017-04-06 23:12
AHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAH "we numba one" LULULULULULULUL fluke is over boisss vp back to tier 3 :> I are think thatz!! #thecryisfree #virtusbot #PODBOTbyali
2017-04-07 01:34
Login or register to add your comment to the discussion.