20:10
12th of April 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 English stream
Nuke
mousesports
16
(12:3; 4:9)
Envy
12
Rewatch
United KingdomESL Vod
RussiaRuHub 2Vod
Germany99DamageVod
FranceESL Vod
SpainESL Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
28-17 +11 103.7 78.6% 1.50
Czech Republic
Tomáš 'oskar' Šťastný
oskar
22-15 +7 84.8 71.4% 1.31
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
21-16 +5 75.6 82.1% 1.26
Spain
Christian 'loWel' Garcia Antoran
loWel
20-16 +4 69.1 85.7% 1.13
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
18-18 0 71.9 75.0% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
26-20 +6 85.9 64.3% 1.16
France
Alexandre 'xms' Forté
xms
18-21 -3 72.4 71.4% 0.88
France
Christophe 'SIXER' Xia
SIXER
16-22 -6 70.4 60.7% 0.84
Belgium
Adil 'ScreaM' Benrlitom
ScreaM
11-25 -14 66.2 60.7% 0.69
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
11-21 -10 40.6 46.4% 0.53
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
28-17 +11 103.7 78.6% 1.50
Czech Republic
Tomáš 'oskar' Šťastný
oskar
22-15 +7 84.8 71.4% 1.31
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
21-16 +5 75.6 82.1% 1.26
Spain
Christian 'loWel' Garcia Antoran
loWel
20-16 +4 69.1 85.7% 1.13
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
18-18 0 71.9 75.0% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
26-20 +6 85.9 64.3% 1.16
France
Alexandre 'xms' Forté
xms
18-21 -3 72.4 71.4% 0.88
France
Christophe 'SIXER' Xia
SIXER
16-22 -6 70.4 60.7% 0.84
Belgium
Adil 'ScreaM' Benrlitom
ScreaM
11-25 -14 66.2 60.7% 0.69
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
11-21 -10 40.6 46.4% 0.53
Player of the matchwon with 55.9% of the votes
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
United States gtmaniacmda 
HR beat North therefore... nvm enyvus 2-0
2017-04-11 01:11
Yup I'll never forget when I bet on mouse to beat ex-sk (2016 ish) they just finished stomping 3 tier 1 teams and fucking lost 16-0 to SK which was tier 2....
2017-04-12 07:59
#102
 | 
Germany k0by 
i actually remember that game. mouz 0-16 ex sk on de_train xd
2017-04-12 21:39
I don't think so :D
2017-04-12 21:07
#72
 | 
United States gtmaniacmda 
yeah envyus is looking like garbage online now
2017-04-12 21:19
ez ropz
2017-04-11 17:48
#5
 | 
Spain Donra 
Go mouz!!!
2017-04-12 04:08
#8
frozen | 
Slovakia KloperR 
POV|mouz Oskar vs North |25/12| youtube.com/watch?v=qe6He38dYro
2017-04-12 08:51
#9
 | 
Russia QAUGOD 
cbble mouz, nuke envy
2017-04-12 10:47
#11
Germany tayf 
ez for ropz
2017-04-12 15:08
#14
 | 
Sweden lagcats 
nvy shud win dis
2017-04-12 16:39
ez ropz
2017-04-12 18:13
this surely must be win for EnVy, ropz stand in player for mouse and he has not played Nuke according to HLTV stats while EnVy crushed VP on nuk 16-5. Nice odds too
2017-04-12 18:18
#18
 | 
Estonia BoomKings 
he isnt stand-in he signed for Mouz
2017-04-12 18:41
oh okay ty for info
2017-04-12 18:52
so with ur logic when ldlc plays vs mousesports they should win too? cause they rekt vp on nuke
2017-04-12 20:32
Ok. Sure. Whatever.
2017-04-12 20:48
rip spiidi my boy, long time low form and replaced. #RunRopz though gogo!
2017-04-12 18:31
mouz/envy is on ESL #2, navi/kinguin on ESL #1 Stream, u switched them.
2017-04-12 19:11
nope
2017-04-12 20:12
yes it was :)
2017-04-12 20:17
superteam
2017-04-12 19:59
ez envyus
2017-04-12 20:04
EnvyUs is so bad nowadays.. :D
2017-04-12 20:06
Win flawless pistol, got fucked 2nd... welcome to cs go xD
2017-04-12 20:19
can anyone give me esea page for this match?
2017-04-12 20:21
got it
2017-04-12 20:24
#33
 | 
Armenia KKegham 
how much and on who?
2017-04-12 20:34
35 on mouse
2017-04-12 20:35
#37
 | 
Armenia KKegham 
i did combo 50$ on Na'vi and Mous
2017-04-12 20:35
gl
2017-04-12 20:36
i had $50 on penta against big and they didnt lose by that much and im mad
2017-04-12 20:43
lol same here lost 40 on them 20 on second and 20 on third match ,both bet were to get atleast 14 rounds rip
2017-04-12 20:48
started from the bottom and im still at the bottom
2017-04-12 20:51
12-3 seems good
2017-04-12 21:09
Oh boy are we going to see the nV special? Scream and 4 retatatas running around hehe
2017-04-12 20:22
Ropz the new S1mple
2017-04-12 20:26
+1
2017-04-12 20:34
The feels when u can 16-4 VP on nuke but struggle vs Mousesports xD
2017-04-12 20:33
You know how Bad vp is at the moment?
2017-04-12 20:48
You know how bad was mouz on Nuke? I'm just kidding. But they are not good on Nuke. It was mouz's weakest map even at the major. They were just recently forced to play it, because of EPL and that is good, because they will finally start to play it good.
2017-04-12 20:58
why did mouz got 12 rounds on nuke vs astralis for 2month
2017-04-12 20:59
They did not m8. They never did. If you mean this: hltv.org/?pageid=188&matchid=41347 they lost 11:16 xD E: I think you are baiting, lul
2017-04-12 21:15
ENVYUS Savitar joined the game ENVYUS.SIXER quit the game O_O
2017-04-12 20:34
replay of the match?
2017-04-12 20:46
What happend? Server crashed or what?
2017-04-12 20:47
6:3 ok thanks obama
2017-04-12 20:51
#49
 | 
Poland ramones1 
???
2017-04-12 20:53
Blet Obama
2017-04-12 20:59
#56
Jamppi | 
Finland Leksi20 
pausESL Break league
2017-04-12 21:02
#57
 | 
World Nydhogg 
denis topfragging LUL who would have thought?
2017-04-12 21:06
sixer 0-10 or just scorebot bug?
2017-04-12 21:06
#76
 | 
Austria SplasJ 
Bug
2017-04-12 21:31
#60
rain | 
Brazil meggas 
poor nv bettors
2017-04-12 21:08
+1
2017-04-12 21:09
ty for odds. also esl sucks
2017-04-12 21:09
#64
United States fff 
12:3 wtf
2017-04-12 21:10
Envy in 2k17 soo good 4Head LUL
2017-04-12 21:12
why you blaming teams? you cant even play better :9
2017-04-12 21:15
For blame need to play better?
2017-04-12 21:16
#68
 | 
Argentina roulettesoad 
nice throw scream, pistol round and don't buy a shit
2017-04-12 21:15
what the fuck is wrong with EnVy, losing purposly? scream not buying anythjing on pistol round and they are just being dumb all the time
2017-04-12 21:16
its called perkelelel throw by scream
2017-04-12 21:19
EnVy gets like 13 rounds and then they just lose anti eco mark my words
2017-04-12 21:22
its called perkelelel throw by scream
2017-04-12 21:25
like I said :D
2017-04-12 21:37
ChlenXer/KirgizXer/fuckXer omg dat boi is fucker pls kick him
2017-04-12 21:24
SCREAM IS THE PROBLEM
2017-04-12 21:31
#78
 | 
Kazakhstan JPDragao 
Fake comeback Zzzzzzzzzzzzzzzz
2017-04-12 21:31
#79
 | 
Asia bossen1 
15 3 > 15 15 lmao
2017-04-12 21:32
15-15 from 15-3
2017-04-12 21:32
#81
 | 
Austria SplasJ 
Such a Team of Idiots
2017-04-12 21:33
good thing mouz started on the CT-side lmao
2017-04-12 21:34
Fake comeback as always ez mouz
2017-04-12 21:35
just rush one of the sites like 12 times and it'll surely work once ffs
2017-04-12 21:36
finally 16-12 ty
2017-04-12 21:36
wtf worse than Liquid choke
2017-04-12 21:36
HOLY FUCK DENIS
2017-04-12 21:37
god denis
2017-04-12 21:37
#90
 | 
Germany ConAction 
DENIS HOLY SHIT WHAT A PLAAAYYY
2017-04-12 21:38
Sixer LUL
2017-04-12 21:38
denis channeling his inner NiKo
2017-04-12 21:38
:D
2017-04-12 21:41
omg thank you so much denis stop that insane choke
2017-04-12 21:38
thank mr. SIXER HAHAHAHAHA
2017-04-12 21:38
Fucking asian bot sixer ruined this pretty good comeback
2017-04-12 21:38
#96
EAZY | 
Czech Republic baylife 
rofl denis beast play at the end
2017-04-12 21:38
hahaha get rekt sexer so bad at both games deserved lose disband inc
2017-04-12 21:38
GOD DENIS
2017-04-12 21:38
#100
 | 
World dddouseddd 
what a play by denis
2017-04-12 21:39
#101
 | 
Armenia KKegham 
thx mr denis
2017-04-12 21:39
denisMONSTER.
2017-04-12 21:39
HOLYYYYYYYY DENIS
2017-04-12 21:39
winning every round in a dominant fashion and then losing 3 v 5 on nuke lmao
2017-04-12 21:39
denis saved mouz from going into OT nice
2017-04-12 21:40
ropz only got mvp because he did good on his first games? cmon guys denis stopped that insane choke lol
2017-04-12 21:41
#109
 | 
Brazil patodAkiNg 
fan of mousesports
2017-04-12 21:42
so?? u can't deny it that denis literally saved them
2017-04-12 21:46
#110
 | 
Argentina roulettesoad 
kick_xms_ffs
2017-04-12 21:43
ez money #83
2017-04-12 21:44
#112
 | 
Poland Pjatka_fox 
DenisMonsta absolutely saved mouz. Solid MVP in this match
2017-04-12 21:45
lmao ropz is a manlet in the POTM picture
2017-04-12 21:46
its cropped so badly lol
2017-04-12 21:50
denis the onliner strikes again
2017-04-12 21:46
EZ 4 shark eyed Ropz
2017-04-12 22:12
#119
 | 
Hong Kong korean 
-dennis +rez ez top1
2017-04-12 22:18
ScreaM -dA-k1NG LOL
2017-04-12 22:18
#130
HUNDEN | 
China ene1nz 
denis to FaZe pls.
2017-04-12 22:40
Missed the game. How did ropz perform?
2017-04-12 23:15
He actually did pretty good for his first pro games. I think anyone in their first pro match would have some nerves so I think he did very well.
2017-04-12 23:46
#134
Xyp9x | 
Denmark Khronov 
they talk about my botfrag
2017-04-13 00:35
#135
 | 
Argentina roulettesoad 
11-25 well done ScreaM
2017-04-13 03:06
Login or register to add your comment to the discussion.