15:00
14th of April 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group D opening match
1. iGame.com removed Cache
2. Plantronics removed Mirage
3. iGame.com removed Cobblestone
4. Plantronics removed Inferno
5. iGame.com removed Overpass
6. Plantronics removed Nuke
7. Train was left over
Train
16:19 (11:4; 4:11) (1:4)
Rewatch
Germany99Damage JuniorVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United Kingdom
Mateusz 'mantuu' Wilczewski
mantuu
32-24 +8 96.4 68.6% 1.43
Germany
Sebastian 'royk' Schacht
royk
25-26 -1 82.6 77.1% 1.16
Sweden
Filip 'tedderzy' Leksjö
tedderzy
21-21 0 74.2 60.0% 1.04
Turkey
Volkan 'Badshah' Tuna
Badshah
25-23 +2 67.6 71.4% 1.00
Germany
Dustin 'DuDe' Großmann
DuDe
9-25 -16 37.7 54.3% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Sami 'xseveN' Laasanen
xseveN
30-22 +8 102.6 71.4% 1.34
Finland
Juho 'juho' Lampinen
juho
27-21 +6 76.8 80.0% 1.20
Finland
Lasse 'ZOREE' Uronen
ZOREE
27-22 +5 79.4 71.4% 1.19
Finland
Saku 'SAGGERTON' Jokinen
SAGGERTON
17-22 -5 59.7 62.9% 0.87
Finland
Eetu 'sAw' Saha
sAw
18-25 -7 58.7 68.6% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United Kingdom
Mateusz 'mantuu' Wilczewski
mantuu
32-24 +8 96.4 68.6% 1.43
Germany
Sebastian 'royk' Schacht
royk
25-26 -1 82.6 77.1% 1.16
Sweden
Filip 'tedderzy' Leksjö
tedderzy
21-21 0 74.2 60.0% 1.04
Turkey
Volkan 'Badshah' Tuna
Badshah
25-23 +2 67.6 71.4% 1.00
Germany
Dustin 'DuDe' Großmann
DuDe
9-25 -16 37.7 54.3% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Sami 'xseveN' Laasanen
xseveN
30-22 +8 102.6 71.4% 1.34
Finland
Juho 'juho' Lampinen
juho
27-21 +6 76.8 80.0% 1.20
Finland
Lasse 'ZOREE' Uronen
ZOREE
27-22 +5 79.4 71.4% 1.19
Finland
Saku 'SAGGERTON' Jokinen
SAGGERTON
17-22 -5 59.7 62.9% 0.87
Finland
Eetu 'sAw' Saha
sAw
18-25 -7 58.7 68.6% 0.81
Player of the matchwon with 46.4% of the votes
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
lmfao
2017-04-14 13:54
#4
Finland Sadee 
iGame win
2017-04-14 14:06
#2
flusha | 
United Kingdom FluFlu 
Uk Player PogChamp
2017-04-14 13:57
#7
 | 
Poland Kozak_Lkr 
Mateusz Wilczewski "UK Player"
2017-04-14 14:10
#42
 | 
Finland alepale 
lol
2017-04-14 15:57
Lineups, head to head (1 - 0 - 0)
2017-04-14 14:01
lol
2017-04-14 14:09
#6
 | 
Finland alepale 
online? EZ for juho
2017-04-14 14:09
plantronics ez online but lan? ;/
2017-04-14 14:40
#9
World Jerww 
Stream?
2017-04-14 15:00
also know as n0_org
2017-04-14 15:21
#21
 | 
Germany Zaykor 
not anymore i wiuld say. Org will come soon
2017-04-14 15:29
twitter.com/juhobcs/status/8493708943717.. juho complaining about online qualifier and then they lose against online qualifier team
2017-04-14 15:22
lul biggest onliner complaining about onliners
2017-04-14 15:26
#12
 | 
Germany lidde424 
lmao finnish cs
2017-04-14 15:25
#13
 | 
Sweden lagcats 
igame guys shud win
2017-04-14 15:26
losing vs faze academy LUL
2017-04-14 15:26
#16
 | 
Denmark NitoxDoan 
Train is literally IGame's best map, yet they lose to a random mix team on lan... Edit: Not even losing, theyre getting destroyed.
2017-04-14 15:27
#18
 | 
Germany Zaykor 
no mix team. They play together for a year or longer now
2017-04-14 15:28
yeah last year they had the same 3 players, definitely not a mix team hltv.org/match/2301631-n0-0rg-epiphany-t..
2017-04-14 15:31
you mean the same 4 players I guess?
2017-04-14 15:32
yeah 4
2017-04-14 15:32
random mix :D maybe do a little bit of research before posting brainless stuff
2017-04-14 15:28
#17
 | 
Germany jnsCsgo 
Wtf...
2017-04-14 15:26
cheating so hard or throwing
2017-04-14 15:29
#22
 | 
Germany Zaykor 
n0_0rg is a good team. they won against attax and big
2017-04-14 15:30
when did they play vs big?
2017-04-14 15:33
2017-04-14 15:36
ty
2017-04-14 15:38
ty
2017-04-14 15:39
iGame is just another onliner team nothing new
2017-04-14 15:31
lol this is just sad
2017-04-14 15:32
#29
 | 
Germany hehexdd 
throw? LOL
2017-04-14 15:34
#33
 | 
Germany Zaykor 
Plantronics (n0_0rg) is a good team they will easily win the group
2017-04-14 15:38
iGame 100% onliners
2017-04-14 15:36
#36
 | 
Germany jnsCsgo 
Was sure this is a Safe Match to bet. Rip me lul
2017-04-14 15:42
n0_0rg > BIG
2017-04-14 15:47
#38
 | 
Poland TheDarkusPL 
PLease comeback :/
2017-04-14 15:48
#39
sergej | 
Finland schurmn 
Average finnish lan performance, either get stomped or lose 14-16
2017-04-14 15:49
#40
 | 
Poland TheDarkusPL 
Really I game 5/6 matches I hate combination bets... And fuck this becouse it was safest match ( by odds)
2017-04-14 15:51
#43
 | 
Germany jnsCsgo 
Same
2017-04-14 16:01
#44
 | 
Poland TheDarkusPL 
Fakecomeback for sure
2017-04-14 16:01
#45
 | 
Poland TheDarkusPL 
14-7 14-14 14-15 15-15 XDDDD This how life works XDD
2017-04-14 16:07
#46
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
3 massive chokes in the first round of cph games already this tournament gonna be fun
2017-04-14 16:07
danish event the power of choke Credits must be given to the father of choke - TSM (now Astralis)
2017-04-14 16:10
#53
 | 
United Kingdom FullSpe3d 
the power of choke is pretty impressive ldlc about to make it 4 chokes now lul
2017-04-14 16:17
#47
 | 
Poland TheDarkusPL 
iGame will lose in OT cant close games
2017-04-14 16:08
#49
 | 
Europe PWorst 
we know, stop crying
2017-04-14 16:08
seems like he bets on every match and cries, nothing new sadly
2017-04-14 16:17
lead 11-0 and 13-4, almost lose and OT on train against T, LOL...
2017-04-14 16:08
#51
 | 
Sweden mrarrogant 
whining about not getting invite xD 15-15 against a random shitteam xD
2017-04-14 16:13
ty based igame
2017-04-14 16:14
Sick igame, sick! Superb comeback.
2017-04-14 16:20
Damn, scary start in a tournament for igame.
2017-04-14 16:20
guess the best you can get if you turn such a game in your favor
2017-04-14 16:26
#57
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
UK CS topfragging PogChamp
2017-04-14 16:26
not really uk XD
2017-04-14 17:13
that germany guy lost them the game
2017-04-14 16:55
Login or register to add your comment to the discussion.