17:00
29th of April 2017
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A elimination match
1. Luminosity removed Overpass
2. Heroic removed Cache
3. Luminosity picked Mirage
4. Heroic picked Nuke
5. Luminosity removed Cobblestone
6. Heroic removed Inferno
7. Train was left over
Mirage
Mirage
Luminosity
10
(5:10; 5:6)
Heroic
16
Nuke
Nuke
Luminosity
5
(2:13; 3:3)
Heroic
16
Train
Train
Luminosity
-
Heroic
-
Rewatch
United KingdomDreamHack (Pre-Match Analysis)
United KingdomDreamHack (Map 1 - Mirage)
United KingdomDreamHack (Map 2 - Nuke)
United KingdomDreamHack (Post-Match Interview with valde)
United KingdomDreamHack (Post-Match Analysis)
RussiaRuHub (Map 1 - Mirage)
RussiaRuHub (Map 2 - Nuke)
Germany99Damage (Map 1 - Mirage)
Germany99Damage (Map 2 - Nuke)
United KingdomDreamHack (Pre-Match Analysis)
Next VOD
Highlights
yeL double kill to secure the first pistol round (Mirage)
niko pulls off the smoke defuse (Mirage)
MODDII double kill on the retake (Mirage)
SHOOWTiME 3k to break the defense (Mirage)
Snappi and JUGi share the quad kill on the retake (Mirage)
JUGi 3k to enable the retake (Mirage)
valde 3k to close out the half (Mirage)
valde wins the deaco with a triple kill (Mirage)
MODDII double entry frag to earn map point (Mirage)
valde 3k on the defense (Nuke)
yeL double kill to cripple the defense and secure the first round (Nuke)
valde quad kill in the second pistol round (Nuke)
yeL scouts down three to save the round (Nuke)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-34 -4 70.5 61.7% 0.98
32-38 -6 80.1 63.8% 0.92
28-35 -7 72.7 68.1% 0.91
24-35 -11 56.9 55.3% 0.74
27-40 -13 57.1 66.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
36-24 +12 80.7 80.9% 1.37
35-23 +12 78.1 83.0% 1.24
41-36 +5 91.4 70.2% 1.21
39-25 +14 77.5 76.6% 1.19
31-33 -2 74.6 78.7% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-18 0 85.4 69.2% 1.11
19-18 +1 73.0 57.7% 0.98
16-17 -1 67.9 65.4% 0.96
15-22 -7 73.6 65.4% 0.79
17-20 -3 62.1 65.4% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-16 +5 91.7 69.2% 1.42
18-14 +4 79.8 84.6% 1.19
21-22 -1 84.8 61.5% 1.04
17-18 -1 69.0 84.6% 1.04
18-15 +3 62.6 69.2% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-16 +1 88.0 61.9% 1.08
14-17 -3 73.7 57.1% 1.00
10-17 -7 57.0 66.7% 0.67
10-20 -10 50.9 66.7% 0.66
5-17 -12 36.9 52.4% 0.46
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-10 +11 95.9 85.7% 1.47
20-14 +6 99.6 81.0% 1.45
15-8 +7 67.1 95.2% 1.33
17-9 +8 76.0 81.0% 1.30
14-15 -1 81.6 71.4% 1.14
Player of the matchwon with 44.4% of the votes
Jakob 'JUGi' Hansen
0.83
KPR
0.53
DPR
76.6%
KAST
0.87
Impact
77.5
ADR
1.19
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Heroic vs Luminosity
2017-04-27 09:32
1 reply
Congrats bro
2017-04-29 12:02
Ez for valde on gear
2017-04-27 09:38
no chance for gambit
2017-04-28 19:34
Gambit 16-8 LG
2017-04-28 20:11
1 reply
#7
 | 
Romania Pooknezeu
It's a BO3.....
2017-04-28 20:25
first map 16-0 heroic second map 16-3 heroic ez
2017-04-29 03:45
#11
 | 
Brazil hugoooo
Nice, a bo3 for LG against a decent EU team. They will slowly evolve, by the end of the year LG will be quite decent.
2017-04-29 03:52
2 replies
this roster will not even remain this longer
2017-04-29 08:09
1 reply
#15
 | 
Brazil hugoooo
Good to know, Nostradamus.
2017-04-29 08:48
#12
 | 
North America tim1856
lol showtime gonna show basics of cs to these inexperienced kids
2017-04-29 04:45
EZ 4 GOD SHOOWTIME
2017-04-29 08:42
team with pkl in 2017 LUL
2017-04-29 08:50
If an upset was to happen today in Austin. It's this match.
2017-04-29 10:43
2 replies
nah. luminosity is not even close to heroic's level
2017-04-29 11:34
1 reply
#24
 | 
Austria SplasJ
Tru
2017-04-29 12:16
ez for GOD YUGI
2017-04-29 11:49
#23
 | 
World Jojovaccs
Easy for EU
2017-04-29 12:11
Do you guys think LG can take a map?
2017-04-29 13:12
2 replies
map? yes but likely not match? no
2017-04-29 13:39
2-0 heroic
2017-04-29 14:08
Heroic beats VirtusPro the Slumplords, and they are instantly a good team. Be careful.
2017-04-29 14:18
ez for luminosity
2017-04-29 15:05
denmark 3rd best VS brazil 3rd best
2017-04-29 15:17
4 replies
Top5 danish at least..
2017-04-29 17:04
3 replies
which teams are 3rd and 4th then?
2017-04-29 18:42
2 replies
I looked through their statistics to back up my statement, and i have to take it back. You are right, it looks like the current danish rankings are: #1/2 Astralis #1/2 North #3 Heroic #4 Tricked #5 Singularity/ North Academy I guess i am a bit biased, because i really like Tricked.
2017-04-29 19:04
1 reply
what do you think of Jugi in Heroic then as he left tricked if I'm not mistaken
2017-04-29 20:22
#36
 | 
Europe Spoonman20
That will be harsh for Luminosity.
2017-04-29 15:37
Heroic bans inferno Luminosity bans mirrage Heroic picks nuke Luminosity picks cage Heroic bans cbble Luminosity bans train Overpass leftover ? Any other ideas?
2017-04-29 15:38
1 reply
Heroic ban Inferno Luminosity ban Nuke Heroic pick Overpass Luminosity pick Cache Heroic ban Mirage Luminosity ban Train Cobblestone left over seriously, if lg lets hrc pick nuke, they just got 16-0
2017-04-29 16:51
2-1 lumi, heroic tier3 team Kappa
2017-04-29 15:43
1 reply
#41
 | 
Argentina EnvyJ
T3 EU > T3 NA
2017-04-29 15:57
Go LG
2017-04-29 15:50
LG have big chances
2017-04-29 15:56
gg lg
2017-04-29 15:58
Both shit atm so maybe bet 1 map LG with these odds
2017-04-29 16:21
1 reply
heroic on lan is shit? nt dude, heroic 2 0 fast
2017-04-29 16:25
#46
 | 
United Kingdom jmcclure
I smell an upset
2017-04-29 16:33
lol heroic beat slump-lords VP, and suddenly they are a great team? LUL n1
2017-04-29 16:40
Luminosity numbers of maps won Pick: 2 6.25 juicy odds for elimination match though but really hard to imagine LG winning this
2017-04-29 16:41
3 replies
they have chance
2017-04-29 16:43
2 replies
"they have chance" Haha! Nice Joke! It's just 5 bots running around the map.
2017-04-29 16:52
1 reply
+1, valde and jugi ez xd
2017-04-29 16:57
from watching LG verse HR i can say with confidence that they're fucking terrible reminds me of SK, no t side executes and taking all aim duels
2017-04-29 16:52
hope for 2-1
2017-04-29 16:55
1 reply
not gonna happen by the look on the maps being played
2017-04-29 17:00
hmm lg might win but they need to do 2-0
2017-04-29 17:05
lg i aren't think that. maybe after this LAN if they attend another then we might see something
2017-04-29 17:10
#59
 | 
Germany thanksmen
nice aim yel HAHAHAHAHHAHAHAH
2017-04-29 17:15
ez valdemar )
2017-04-29 17:18
3:0 - 4:16 inc
2017-04-29 17:21
easy for LG!
2017-04-29 17:24
#63
 | 
Brazil vass28
PKL is bad
2017-04-29 17:28
Valde struggles abit at this event.
2017-04-29 17:30
wtf yel goldnova?
2017-04-29 17:31
yeL fucking BOT, lost 2 rounds already, should be 6x6
2017-04-29 17:31
1 reply
#67
 | 
Brazil vass28
kNg is much better than him
2017-04-29 17:33
where would luminosity be without these pistol rounds?
2017-04-29 17:33
7 replies
#71
 | 
Brazil vass28
Honestly, they are bad, I see no future in this team and they should not compete with these kind of teams, clg would do better
2017-04-29 17:36
5 replies
i mean they made it from esea main to pro in a year which is pretty good imo. their progress is just getting impeded because they have no good igl i guess
2017-04-29 17:37
4 replies
#74
 | 
Brazil vass28
Yes I agree, although they have made this progress, they still can not compete against teams like Heroic or Gambit for example
2017-04-29 17:40
#76
 | 
Brazil vass28
At least on the ct side they look better, let's see what happens
2017-04-29 17:43
2 replies
as soon as you type this in, they lose to armorless deagles. oh boy.
2017-04-29 17:52
1 reply
#96
 | 
Brazil vass28
yes LOL
2017-04-29 17:56
just like ex-luminosity - current SK
2017-04-29 17:41
-Niko +niko pls faze
2017-04-29 17:34
10-5 instead of 8-7 just beucase they cant win round against pistols
2017-04-29 17:35
2 pistol = 6 free rounds maybe 10-16 Heroic xd
2017-04-29 17:39
#77
 | 
Faroe Islands _shubaN
so many 1G kills in this match LUL
2017-04-29 17:43
#78
 | 
Portugal dascouves
yel is dogshit wtf, online he looked insane, cheats not working?????
2017-04-29 17:44
YEL FUCKING BOT doesnt cover A ramp for PKL, then fails to throw the smoke and dies like shit HOLY FUCK
2017-04-29 17:44
BR cs... fucking bots
2017-04-29 17:45
#81
 | 
Faroe Islands _shubaN
WTF? typed ANELE in twitch chat and got 1 day ban? LOL
2017-04-29 17:46
1 reply
yeah, they were nervous and things like that happen
2017-04-29 18:55
#83
 | 
Faroe Islands _shubaN
LG the one time major champion xD
2017-04-29 17:50
3. Luminosity picked Mirage
2017-04-29 17:50
1 reply
Doesn't matter which map they will pick, they have almost zero chances to win.
2017-04-29 17:59
YeL just lost them this game.
2017-04-29 17:50
what is yeL aiming at AGAIN? PKL kills the guy ramp and dies to the guy palace with yeL on CT spawn doing absolutely nothing, holy shit PRONET
2017-04-29 17:51
1 reply
And he fails to throw smoke. xD
2017-04-29 17:53
these bots really need to learn some basic cs
2017-04-29 17:52
won both pistol lose 16-10 xDDD BR CS
2017-04-29 17:53
RELEASE THE GO TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2017-04-29 17:54
1 reply
.
2017-04-29 18:00
showtime bot
2017-04-29 17:56
#94
 | 
Lithuania Paulius_CS
S A V A G E DANES
2017-04-29 17:56
#95
 | 
Czech Republic pr0kda
yeL is worst "pro-player" I have ever seen in my life
2017-04-29 17:56
YeL, uninstall this game. Please.
2017-04-29 17:56
Rip Bresilian skills
2017-04-29 17:58
-yel -destiny +kNg +caike
2017-04-29 18:00
1 reply
#110
 | 
Poland kurwafa
WHO?????
2017-04-29 18:18
2-1 LG trust me
2017-04-29 18:00
1 reply
Nuke? Train? No chance, my friend. 3-0 Heroic.
2017-04-29 18:01
LG is so fucking bad
2017-04-29 18:03
God MOODDIII
2017-04-29 18:08
Nuke? Ez for Heroic
2017-04-29 18:08
Nuke against heroic? LG braindead
2017-04-29 18:10
heroic won a pistol 16-0 PLS
2017-04-29 18:11
What is showtime even doing here? Also yeL, wtf are you doing? Please don't let me down by going full onliner again.
2017-04-29 18:21
i mean luminosity even struggles against NA team like CLG. Heroic is just whole different level. ppl really think lum can win a map lolz
2017-04-29 18:24
#113
 | 
Portugal dracø
Heroic playstyle on this map reminds me so much of Fetish's dignitas. The synergy is unreal
2017-04-29 18:25
LG on LAN lul
2017-04-29 18:25
#115
 | 
Switzerland Jubei
BRazil xdddddddd Thanks for odds
2017-04-29 18:26
#116
 | 
Faroe Islands _shubaN
-SHOOWTiME -destiny -shz -PKL -yeL +FalleN +fnx +cold +fer +TACO
2017-04-29 18:26
thx for the decent 2-0 odds
2017-04-29 18:27
16-0 please.
2017-04-29 18:27
16-0
2017-04-29 18:29
BR scene is dead
2017-04-29 18:29
god daiummm
2017-04-29 18:29
#124
 | 
Romania rockNoob
16-1 vs virtus pro, 16-0 vs lg?
2017-04-29 18:30
1.71 odds for 2-0 not bad
2017-04-29 18:30
16-0 pls Heroic, this LG is so fucking embarassing.
2017-04-29 18:31
#128
 | 
Russia remdyx
16-0 pls
2017-04-29 18:31
RIP dream
2017-04-29 18:31
#130
 | 
Poland Sueyy
FAK!
2017-04-29 18:31
#132
 | 
Argentina M4estre
RIP THE DREAM D:
2017-04-29 18:32
5 replies
#133
fer | 
Brazil ronibr
2017-04-29 18:33
4 replies
Are you mad, bro?
2017-04-29 18:33
#136
 | 
Argentina M4estre
i cheer for sk and immortalz so, no problem with anything you have to say.
2017-04-29 18:33
2 replies
#142
fer | 
Brazil ronibr
toxic shit boludos xD KKKK
2017-04-29 18:38
1 reply
cry scrub cry
2017-04-29 19:41
1-12 destiny kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2017-04-29 18:33
2 replies
he is always the first guy to entry
2017-04-29 18:37
1 reply
#143
fer | 
Brazil ronibr
+1
2017-04-29 18:39
not this time bois
2017-04-29 18:35
Heroic so bad CT side. 13-2 against this trash... Should have won 15-0.
2017-04-29 18:36
1 reply
Wait for the cumback
2017-04-29 18:41
rape
2017-04-29 18:38
Yelzao PogChamp
2017-04-29 18:39
Easy for LG
2017-04-29 18:40
#148
 | 
Estonia BoomKings
LG atleast 5 rounds on Nuke vs Heroic VP 1 rounds on nuke against heroic LG > VP 5x
2017-04-29 18:44
Disband inc for LG. Buyakka is pissed off.
2017-04-29 18:50
7 replies
#152
 | 
Brunei br0ks
why would he be mad? they played hr and heroic, LG are miles-away from both teams skill-wise lol
2017-04-29 18:53
2 replies
Look at their past matches, 0-2 CLG, 0-2 Renegades, 1-1 C9, 0-1 HR, 0-2 Heroic. They couldn't even put a fight against any of HR and HRC.. 10 rounds winning both pistols, 5 rounds winning a pistol. They're dogshit bro. They are not going anywhere.. If Buyakka's goal is to be playing ESL PL and qualifiers, them they're ok. But if he wants to win the big lans, this squad is not the right team.
2017-04-29 18:55
1 reply
#162
 | 
Brunei br0ks
i know that they aren't good but there was a time where this team was winning against t2 teams NA(CLG and mifists), idk what happened tho but yeah you are right, this team will never have the skill to play in big tournaments
2017-04-29 19:08
first international tournament of them, i think they did a great job against these teams
2017-04-29 18:58
3 replies
Se apequinaram contra HR e Heroic? Ta tirando ne.. Jogaram mto mal, com medo, as calls do PKL sao horrorosas. YEL chokando.. nem vira man. Nao sei como um time que tem PKL e SHOOW vai pra frente nao. Desitny e Shz ate tem potencial, mas falta MTOOO chao ainda pra chegaram no nivel de Liquid/C9/Optic They played like small team against HR/Heroic. They played really bad, afraid, PKL mid round calls are the worst. Yel chocked. No way bro. I have no idea how a team w/ PKL and Shoow are moving forward.. Destiny and SHZ both have potential, but they need much experience in order to play in the level of Liquid/C9/Optic.
2017-04-29 19:02
2 replies
They really played afraid, but it was their first international lan, they were nervous and you have to consider this. HR and HEROIC have so much experience against tier 1 teams
2017-04-29 19:08
I agree PKL and SHOOWTIME they are so bad.
2017-04-30 04:30
#151
fer | 
Brazil ronibr
gg
2017-04-29 18:51
wasted spot
2017-04-29 18:55
Well done guys! Looking forward to the decider match. :) Good luck
2017-04-29 18:58
Idk why these tier 3 wasted spots are even here.
2017-04-29 19:20
pkl in 2017 LUL
2017-04-30 07:51
Login or register to add your comment to the discussion.