14:00
18th of July 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Swiss round 3 (teams with a 1-1 record)
1. mousesports removed Overpass
2. mousesports removed Mirage
3. North removed Train
4. North removed Cache
5. North removed Inferno
6. mousesports removed Nuke
7. Cobblestone was left over
Cobblestone
mousesports
15
(7:8; 8:7) (0:4)
North
19
Rewatch
United KingdomPGL (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomPGLVod
United KingdomPGL (Post-Match Analysis)Vod
United KingdomPGL (Post-Match Interview with Magisk)Vod
RussiaSLTVVod
Highlights
denis 1v2 clutchh
chrisJ triple kill clutch
cajunb 3k on the defense
MSL shuts down the offense with a 3k
k0nfig wins the 1v1 over chrisJ to complete the triple kill clutch
mouz's B stack pays off
cajunb 3k to deny the retake
oskar snipes down three on the defense
ropz quad kill hold
aizy quad kill clutch
cajunb triple kill clutch
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
30-23 +7 95.2 76.5% 1.22
Czech Republic
Tomáš 'oskar' Šťastný
oskar
27-24 +3 73.3 67.6% 1.08
Spain
Christian 'loWel' Garcia Antoran
loWel
23-26 -3 73.4 76.5% 0.97
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
20-26 -6 75.1 67.6% 0.87
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
17-24 -7 64.4 67.6% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
René 'cajunb' Borg
cajunb
32-17 +15 92.2 88.2% 1.57
Denmark
Philip 'aizy' Aistrup
aizy
27-23 +4 96.4 73.5% 1.24
Denmark
Kristian 'k0nfig' Wienecke
k0nfig
23-24 -1 66.3 70.6% 1.04
Denmark
Emil 'Magisk' Reif
Magisk
23-24 -1 64.1 70.6% 1.01
Denmark
Mathias 'MSL' Lauridsen
MSL
18-29 -11 72.6 67.6% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
30-23 +7 95.2 76.5% 1.22
Czech Republic
Tomáš 'oskar' Šťastný
oskar
27-24 +3 73.3 67.6% 1.08
Spain
Christian 'loWel' Garcia Antoran
loWel
23-26 -3 73.4 76.5% 0.97
Estonia
Robin 'ropz' Kool
ropz
20-26 -6 75.1 67.6% 0.87
Netherlands
Chris 'chrisJ' de Jong
chrisJ
17-24 -7 64.4 67.6% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
René 'cajunb' Borg
cajunb
32-17 +15 92.2 88.2% 1.57
Denmark
Philip 'aizy' Aistrup
aizy
27-23 +4 96.4 73.5% 1.24
Denmark
Kristian 'k0nfig' Wienecke
k0nfig
23-24 -1 66.3 70.6% 1.04
Denmark
Emil 'Magisk' Reif
Magisk
23-24 -1 64.1 70.6% 1.01
Denmark
Mathias 'MSL' Lauridsen
MSL
18-29 -11 72.6 67.6% 0.87
Player of the matchwon with 61.7% of the votes
Past matches
Head to head
8
Wins
2
Overtimes
3
Wins
Show all head to heads
Most likely VP elimination match
2017-07-05 13:26
#2
 | 
Russia b4dn1
Ez 4 G2
2017-07-05 13:31
mark my words mouz remove overpass mouz remove cobble north remove train north remove cache north remove inferno mouz remove nuke mirage was left over 16-10 mouz
2017-07-18 07:59
i am also pretty much sure exactly this is gonna happen.
2017-07-18 13:36
Flipside vs BIG! LETS GO GL
2017-07-17 17:38
how can a 0-2 team facing a 1-1 / 2-0 team ???
2017-07-17 17:40
navi mous
2017-07-18 00:16
WTF is that konfig? LUL static.hltv.org/images/playerprofile/thu.. EZ 4 ROPZSPORTS
2017-07-18 00:30
lol i thought konfig wasnt blond
2017-07-18 13:39
#12
 | 
Portugal Death_Hack
Lets go North :) , i believe in you !!
2017-07-18 00:31
#13
 | 
Poland ramones1
in ropz we trust
2017-07-18 00:31
#14
 | 
United Kingdom FullSpe3d
why do they keep putting my favourite teams against each other ffs
2017-07-18 00:32
Volvo to crush hopes and dreams
2017-07-18 13:36
#15
 | 
Myanmar Jacobiss_
#vamouz
2017-07-18 00:32
I hope mouz will rekt them #GoBrambor
2017-07-18 00:34
#18
 | 
Kazakhstan Mr_Ivan
Mouz for the win. ChrisJ will carry.
2017-07-18 00:41
Aizy pizy c'mon
2017-07-18 00:43
North pls leave the tournament ASAP if u lose to this..
2017-07-18 01:09
mousesports removed Overpass mousesports removed Cobblestone North removed Train North removed Cache North removed Mirage mousesports removed Cobblestone Inferno was left over
2017-07-18 01:41
nope mouz remove overpass mouz remove cobble north remove train north remove cache north remove inferno mouz remove nuke mirage was left over 16-10 mouz
2017-07-18 04:09
i hope north loses everything the game their lives everything piece of shit players twitter scumbags. Pussys.
2017-07-18 01:44
+1
2017-07-18 01:49
#46
 | 
Bulgaria MaestroGOD
how much bro
2017-07-18 12:34
:d i refere to their twitter posts 3rdi lul
2017-07-18 13:30
#61
 | 
Bulgaria MaestroGOD
what did they say?
2017-07-18 13:37
#26
 | 
Spain Alser
Good draw for mouz, gl!
2017-07-18 01:57
#RUNMOUZ #STAYKOOL #VAMOSOSKAR #GODENIS #VAMOSLOWEL #EZ4LANJ go rekterrreded these n00blords
2017-07-18 02:12
North underdog LUL Konfig will smack their asses back to online play #RunGodfig #30BombAsAlways #HearTheRoar
2017-07-18 02:32
#31
 | 
China Yao_Ming
North is 3-8 against Mouz. They deserve to be underdog
2017-07-18 03:39
#79
 | 
Bulgaria MaestroGOD
yea look at their matches, they have played only 1 map with these rosters and north won 19-17
2017-07-18 13:55
#34
 | 
Brazil LukeW_
mousesports removed Overpass mousesports removed Inferno North removed Train North removed Mirage North removed Nuke mousesports removed Cobblestone Cache was left over 16-14 mousesports
2017-07-18 05:41
trust me, mouz remove overpass mouz remove cobble north remove train north remove cache north remove inferno mouz remove nuke mirage was left over 16-10 mouz
2017-07-18 07:59
#39
 | 
Brazil LukeW_
North won't let Mirage, it's mouz best map
2017-07-18 08:07
#35
 | 
Russia maaxi228
ez NORTH
2017-07-18 07:21
GO TOMAS. SO EZ FOR OSKAR
2017-07-18 08:10
rip my pickem lmao most of the teams are going to be 1-2 tomorrow that i chose
2017-07-18 08:42
#43
MSL | 
Russia SuflexZ
It's gonna Cbble. North 16-13
2017-07-18 09:37
mouz will ban ovp and cbl
2017-07-18 13:31
#45
 | 
Malaysia phyzell
PGL Dream Team Oskar. Tabsen. Magisk. Hobbit. Fallen
2017-07-18 12:14
#51
 | 
Philippines jaybotss
-oskar +s1mple
2017-07-18 13:32
-sh1tple +Snax
2017-07-18 13:35
#57
 | 
Malaysia phyzell
-Fallen +Electronic
2017-07-18 13:36
aufgehtsabgehtsmouzgehts UMPUMPEN DA
2017-07-18 13:31
GO INFERNO PLS
2017-07-18 13:33
#53
 | 
Hungary gERyzmad
over 26.5
2017-07-18 13:34
i am rooting for team k0nfig
2017-07-18 13:35
#56
 | 
Estonia sopzty
Ez win north mouz noob
2017-07-18 13:35
???
2017-07-18 13:42
its going to be 3rd MIrage for today
2017-07-18 13:38
haha yup
2017-07-18 13:42
#63
 | 
Denmark pistolen
Will the north be here????????????????????????? Hope so
2017-07-18 13:39
fat konfig
2017-07-18 13:42
mouz ez
2017-07-18 13:44
#69
 | 
Malaysia phyzell
Not a desperate match. Who cares?
2017-07-18 13:44
mouz should win this.
2017-07-18 13:44
mouz is definitely the favorites in this game, unfortunately.
2017-07-18 13:53
#76
 | 
Philippines jaybotss
North is cumming
2017-07-18 13:54
ez mouz fuck north
2017-07-18 13:54
this could be cobble or mirage
2017-07-18 13:54
Good Luck mousesports!
2017-07-18 13:55
WINTER IS COMING!!!
2017-07-18 13:56
Cbble hype. :D
2017-07-18 13:56
the kids gonna be so happy its cobble LUL
2017-07-18 13:56
#84
 | 
Malaysia ganneslele
go MOUZ
2017-07-18 13:56
north odds from 2.3 to 1.8 :(
2017-07-18 13:57
#86
 | 
Sweden Rexz
Finally cobble pls give case
2017-07-18 13:57
#87
 | 
Germany luciuscram
Cobblestone PogChamp
2017-07-18 13:57
COBBLESTONE HYPE
2017-07-18 13:58
finally cobble hype
2017-07-18 13:58
lets hope for a long match and a lot of drops haha
2017-07-18 13:58
#91
 | 
Bulgaria HuskyBG
EZ North hahahahahhaha mouse sucks. RIP onlineJ
2017-07-18 13:58
retards hyped for cobble...shit map to watch
2017-07-18 13:58
#93
 | 
United Kingdom KhanMash
16-12 Mouz. Thoughts?
2017-07-18 13:59
26.5 rounds over will be a good bet i think
2017-07-18 14:00
cbble PogChamp
2017-07-18 14:00
please PGL can you stop having 1 hour between every game its annoying and the desk with natu is the most ResidentSleeper ever
2017-07-18 14:01
#97
 | 
Germany liddeb0b
how u lose dat round north xD
2017-07-18 14:01
North such a clowns :) ez game
2017-07-18 14:01
observer David "Prius" Kuntz CUNTZ :DDDDD
2017-07-18 14:02
#138
 | 
CIS STAboss
KOONTZ
2017-07-18 14:19
5 vs 3 now 2 vs 1 idiots
2017-07-18 14:03
aizy holding bomb even though he has no time lmao
2017-07-18 14:03
First Cobble game?
2017-07-18 14:03
Yep
2017-07-18 14:04
ez 4 LANJ
2017-07-18 14:03
once again north with 5v3 pistol lose
2017-07-18 14:04
guys can you tell me a site in black and orange like hltv forgot it's name,pls
2017-07-18 14:04
#112
 | 
Austria SplasJ
Score
2017-07-18 14:08
typical i bet on north and first 3 rounds, 2vs1 lost , 2vs1 lost , 1vs1 lost
2017-07-18 14:05
#109
 | 
Japan Buck98
North are so shit at pistols..
2017-07-18 14:07
it's was 2 anti-ecocs by mouse,but north forced ,and have got 12 frags
2017-07-18 14:10
dont bet if u cant afford to lose retard
2017-07-18 14:15
wow u are so clever wtf man
2017-07-18 14:19
ahaha you lost
2017-07-18 20:26
funny thing is that i won u retard north won 19-15. go and die please 12 year old kiddo
2017-07-18 20:46
Mouz on cobble hahaha gg ez North
2017-07-18 14:07
LEL!
2017-07-18 14:08
Lowel so bad
2017-07-18 14:09
why is cajunb playing with m4 and k0nfig with awp?
2017-07-18 14:09
Magisk the angry albino leprechaun.
2017-07-18 14:09
#FREEIBUYPOWER
2017-07-18 14:11
Oskar should be replaced by anyone he is not in good form
2017-07-18 14:13
Denis peeking while defending the bomb, 200 IQ right there.
2017-07-18 14:15
youre fucking idiot
2017-07-18 14:16
U mad
2017-07-18 14:18
no im not mad that you dont understand how to play csgo
2017-07-18 14:19
0/8
2017-07-18 14:20
so he needs to hide in side with the awp?
2017-07-18 14:22
Nah, peeking to be spotted in a 2o2 is really smart.
2017-07-18 14:23
denis playing alone, as usual
2017-07-18 14:15
Denis why you peeking like a idiots mouz just kick this german noob
2017-07-18 14:15
haha any finnish players doing well at the major??? ;))) 1-2 penta and 0-3 faze lul sit down kiddo.
2017-07-18 14:17
#144
 | 
Estonia BoomKings
He was just saying Denis is shit
2017-07-18 14:22
"just kick this german noob"
2017-07-18 14:26
We are talking about dennis not finnish players idiot
2017-07-18 14:27
" just kick this german noob " nice " denis "
2017-07-18 14:31
Denis has to carry like always. Otherwise its gg.
2017-07-18 14:16
imo faze should bench niko and get denis asap
2017-07-18 14:20
Aizy is seriously a problem for north S
2017-07-18 14:16
aizy trash as per usual
2017-07-18 14:16
aizy = gg
2017-07-18 14:16
Aizy has to kill that guy on long with 47 hp while he has a 100, knows where he is, and messes the spray up. K0nfig goes for the refrag, and unfortunately misses, though he'd already got the entry. Aizy has to get that frag, and he had his crosshair right on, but misses. Edit: It's such a shame as he was one of the best up and coming talents in the world just a year or so ago...
2017-07-18 14:19
Man what is aizy doing...
2017-07-18 14:18
#134
 | 
Europe L30n@rd0
aizy is sooo shit tier 3 player when he plays his best
2017-07-18 14:19
Mouze take my energy!!!
2017-07-18 14:19
Imagine mouz with tabseN in place of denis. -aizy +valde.
2017-07-18 14:20
BIG > mouz
2017-07-18 14:26
BUG>mouz>BIG
2017-07-18 14:29
Einfach für die professionelle deutsche Esports-Organisation Berlin International Gaming (kurz: BIG) bestehend aus dem Scharfschützen Kevin "keev" Bartholomäus, Ansager Fatih "gob b" Dayik, Talentspieler Johannes "nex" Maget, Unterstützer Nikola "LEGIJA" Ninic & dem verrückten Schützen Johannes "tabseN" Wodarz aus dem mitteleuropäischen Land Deutschland
2017-07-18 14:49
This is an international site, please write your comments in English and not in the nazi language. Comments in another language will be deleted.
2017-07-18 15:05
denis is topfragging what are you talking about
2017-07-18 14:27
he's deluded faze fanboy lol
2017-07-18 14:49
"We are Mouz and we rush cyka bylat"
2017-07-18 14:22
#147
 | 
Germany liddeb0b
get the tomatoface out of my view thx
2017-07-18 14:24
MSL getting decent frags WutFace
2017-07-18 14:26
wait what,msl has frags like ropz+chrisJ only 2 less
2017-07-18 14:27
#155
 | 
Germany liddeb0b
chris J WTF are u doing
2017-07-18 14:29
Holy shit mouz is such a joke team :D
2017-07-18 14:29
#157
 | 
Serbia Provizija
CRISJ RETARD
2017-07-18 14:29
chrisj fucking retard
2017-07-18 14:29
chrisj just fuck off with that play
2017-07-18 14:29
Another lost round because of lowel cant kill 40 hp guy from behind
2017-07-18 14:29
brainlessJ
2017-07-18 14:29
IDIOTJ
2017-07-18 14:29
mouz wtf was that pistol
2017-07-18 14:29
#165
 | 
Brazil XEMBAO
ropz overrated
2017-07-18 14:30
K0nfig is so good it's amazing to watch him play. And for me, the ''arrogant'' part is good for the scene :) It's hella fun as well.
2017-07-18 14:30
#167
 | 
Faroe Islands shubaNNN
4v2 lose gg
2017-07-18 14:30
wtf
2017-07-18 14:30
AHAHAHAAHHA NORTH AGAIN LOSE TO ECO FUCKING JOKE GG
2017-07-18 14:30
i'm praying for -chrisJ for 2 years now but this will never happen i guess
2017-07-18 14:30
north lose to pistols hahAA
2017-07-18 14:30
- Let's go B on Cbble on anti eco - Sure guys, great idea
2017-07-18 14:31
That anti eco is something I don't expect from MSL... He usually takes his time and uses every grenade and advantage possible, that was horrible.
2017-07-18 14:31
hi im cajunb i press R and i peek while reloading!
2017-07-18 14:31
#176
 | 
Portugal dracø
North have no idea how they are leading in this game. Mouz are overthinking and secondguessing themselves 2 much.
2017-07-18 14:31
+
2017-07-18 14:33
p250s lmao :D
2017-07-18 14:31
oskar well played
2017-07-18 14:32
mous is a joke team, how did faze lose to them?
2017-07-18 14:32
mouz braindead
2017-07-18 14:33
Welp I didnt get a drop since 2015 dont think will get anything now also lol
2017-07-18 14:33
"Best teams playing in these majors" "But they are too fucking retarded to win against pistols"
2017-07-18 14:33
#184
 | 
Serbia Provizija
mouse is a fuckin joke
2017-07-18 14:33
Why am I betting on those overrated teams like Mouz Faze
2017-07-18 14:33
Golden tip: Don't bet.
2017-07-18 14:34
Faze lul
2017-07-18 14:35
Faze lul
2017-07-18 14:35
oskar is playing so retarded again
2017-07-18 14:34
Well thats oskar. Either highlight oskar or retard oskar. Nothing in between.
2017-07-18 14:35
sadly enough ur right
2017-07-18 14:36
6. mousesports removed Nuke 7. Cobblestone was left over they play to not lose. play to win ffs
2017-07-18 14:37
gg
2017-07-18 14:37
nice choke north gg
2017-07-18 14:40
2 vs 3 hahahaha after plant control gg idiots
2017-07-18 14:41
This is a tight match North have not found a way break mouz defense
2017-07-18 14:42
#197
KRIMZ | 
Germany iN9N
good to see Denis stepping it up, when its important
2017-07-18 14:43
my boy ropzzzz
2017-07-18 14:45
why would chrisj challenge a pistol close range, just lost 5000$
2017-07-18 14:46
Cajun did such a great job in that previous gun round, but magisk had to either flank drop or get out of drop, there was always going to be an awp on the cross when Oskar havn't died yet. If magisk had gone out and took some attention away from the rock / door players, the round is most likely won. Small things are making big differences.
2017-07-18 14:46
DANISH CHOKES I LOVE TO SEE IT
2017-07-18 14:46
All that money and all tgat talent and denmark can never make it work sad really
2017-07-18 14:46
#203
 | 
Germany liddeb0b
denis caRrrY
2017-07-18 14:48
ez mouse
2017-07-18 14:48
what kind of strat is that north lmao
2017-07-18 14:48
losing to denis, shame on you north, bye xD
2017-07-18 14:48
denis > dennis
2017-07-18 14:57
WHY FUCKING WHY THAT "PRO TEAM NORTH" DONT CHECK FUCKING DEFAULT POSITIONS
2017-07-18 14:49
12-9 > lose 3 vs 2 after plant control > 12-16 GGWP
2017-07-18 14:49
#211
 | 
Czech Republic pr0kda
12-8 ---> 12-14 on t-sife of cobble North is done. Need to disband or change players.
2017-07-18 14:49
#212
 | 
Germany cartii
Denis finally stepping up a Bit
2017-07-18 14:50
#213
 | 
Germany liddeb0b
oskar ripped that 1on1
2017-07-18 14:51
again oskar, why would you change ur weapon to the fking pistol
2017-07-18 14:51
Wtf is oskar doing. Has an awp and takes pistol for long range lmao
2017-07-18 14:51
#218
 | 
Germany liddeb0b
probably denis calling he got 1hp^^
2017-07-18 14:52
yeah that was unfortunate
2017-07-18 14:53
WTF OSKAR for real u just switched to pistol meanwhile you could hold and wait for plant
2017-07-18 14:51
oskar looks like 40 y/o
2017-07-18 14:51
the_denis <3
2017-07-18 14:52
North is such a trash team...
2017-07-18 14:52
#221
 | 
Germany liddeb0b
north should disband. 25k a month lmfao
2017-07-18 14:52
#222
flusha | 
Costa Rica XzD
Holy shit, nice play GODSKAR
2017-07-18 14:53
#223
 | 
Brazil XEMBAO
i dont understand oskar, some rounds like a dumbass and anothers like a god
2017-07-18 14:53
mousesports very smart, lost on purpose to moneyfuck north for the last round :DD edit: and of course north win with a tec9 buy
2017-07-18 14:54
Lowel is so bad.
2017-07-18 14:54
#227
 | 
Germany BIG2020
Oskar is fucking Amazing
2017-07-18 14:54
TEC9 OP GABEN FIX FAGGOT
2017-07-18 14:54
pls no throw mouz!!!!!
2017-07-18 14:54
fanobet.com/slip/5XoajGokjOLk7GL1 go wynnnnnnnnnnnnnnnn
2017-07-18 14:54
what was the score when you get this odds?
2017-07-18 14:58
15-13. when they had the shitbuy xD but i fakking knew it
2017-07-18 14:59
lol great odds nice bet
2017-07-18 15:00
aother miracle eco round just buy fucking TEC9 and rekt enemy with M4/AK47 only idiots play hard eco in CS:GO if you can buy balanced pistols
2017-07-18 14:56
#232
 | 
Portugal dracø
"lets flash ourselves, keep w pressed and spam the tec9" And it works :D lul north
2017-07-18 14:56
tec9 always works dude, its csgo
2017-07-18 14:57
#233
 | 
Germany liddeb0b
lowel are U SRS LOL
2017-07-18 14:57
lowel, oh my god.......................
2017-07-18 14:57
BOT LOWEL can't kill one guy jumping from smoke
2017-07-18 14:57
Lowel uninstall and go play some tetris.
2017-07-18 14:57
#237
 | 
Serbia Provizija
classic chokesport
2017-07-18 14:57
lowel fail again on platform...gg he cost both the 16 13 and 16 14
2017-07-18 14:57
only if cajun misses that shot, no time left
2017-07-18 14:57
#241
 | 
Brazil XEMBAO
spanish bots hahahaha
2017-07-18 14:57
Wp fucking spanish noob lowel
2017-07-18 14:57
ropz only baiting
2017-07-18 14:58
If they lose this, its lowels fault..what a bot lmfao
2017-07-18 14:58
#264
 | 
Portugal Shion
lets all ignore the fact chrisJ taked 70hp from lowel which made the trade possible
2017-07-18 15:00
cajunBeast :/
2017-07-18 14:58
OMG NICE TEAM DAMAGE ONLINEJ AND BOT LULWEL
2017-07-18 14:58
Lowel cannot be serious, what a fucking idiot cunt, 2 rounds in a row.
2017-07-18 14:58
denis and chris, what the ffuck
2017-07-18 14:58
#251
 | 
Germany liddeb0b
WHERES THE GUY SAYING LOWEL IS SO MUCH BETTER THAN DENIS LMAO
2017-07-18 14:59
Lowel soooo fucking bad
2017-07-18 14:59
Denis fails a kill from behind and lowel is just retarded. Mouz is really one of the most retarded teams outthere.
2017-07-18 14:59
chris just randomly runs out the smoke aswell, why am i even supporting this team
2017-07-18 14:59
Lowel lost them the game
2017-07-18 14:59
denis ://
2017-07-18 14:59
lowl is such a fucking noob
2017-07-18 14:59
denis cant kill at 3vs5 magisk was showin his backs to him
2017-07-18 15:00
#260
 | 
Faroe Islands shubaNNN
15-13 15-19 nice fucking mouz
2017-07-18 15:00
chrisj so useless pls omg
2017-07-18 15:00
#263
 | 
Germany xoutblaze
LOWEL is fucking trash holy shit
2017-07-18 15:00
Mouz real stupid 15-13 -> lose to tec -> lose 15 19
2017-07-18 15:00
magisk is on fire now.
2017-07-18 15:00
what a throw...
2017-07-18 15:00
Lowel throw the all game
2017-07-18 15:00
5v3 ffs
2017-07-18 15:00
Noob lowel rip mouse
2017-07-18 15:00
siestasports carambaaaaa
2017-07-18 15:01
lowel... this kid lost the game for mouz :|
2017-07-18 15:01
#274
 | 
Brazil mvieira5
LOWEL DESGRAÇADO
2017-07-18 15:01
#275
 | 
Serbia Provizija
mouse is so fucking predictable i dont understand how they eaven get this 15 rounds, poor oskar and ropz should find new team
2017-07-18 15:01
Oskar lost them a couple rounds aswell by doing so many stupid things. His kill doesnt describe everything
2017-07-18 15:02
#320
 | 
Serbia Provizija
not as much as lowel, and crisj play shit like always
2017-07-18 15:08
nah, Chris actual has some good calls and good reads.
2017-07-18 15:25
-lowel + sunny pls
2017-07-18 15:02
omg lowel gg
2017-07-18 15:03
#279
 | 
Germany liddeb0b
2v4 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2017-07-18 15:03
hahaha mouz nice choke
2017-07-18 15:03
NORTH SO FAKKING LUCKYYYYYYYYYYYYYYYYYY
2017-07-18 15:03
again god denis not enough to carry mousesports -kio + denis xddd
2017-07-18 15:03
"god" denis ruined first round of OTs for mouz not killing one of terrorists in back
2017-07-18 15:04
sick argument. there shouldnt have been an ot in first place he was just tilted as fakk
2017-07-18 15:10
AAHAHAHAHHAHAHHA FUCKING MOUZ SHIT TEAM
2017-07-18 15:03
uselessJ
2017-07-18 15:03
MORE LUCK PLS 1 HP SUCKERS
2017-07-18 15:03
Lowel ahhahahhahhahhahhahhahhahhahhahahha
2017-07-18 15:03
i just gained aids thanks to chris,oskar and lowel
2017-07-18 15:03
#288
 | 
Germany liddeb0b
lowel lost this match on his own
2017-07-18 15:03
+99
2017-07-18 15:05
#289
 | 
Portugal dracø
You cant beat luck. Sad to see north win this game
2017-07-18 15:04
FUCK THIS MAJOR 15-13 15-19 YESTERDAY SAME TEAM TODAY 15-13 15-19 FUCKING UNBELIVEABLE
2017-07-18 15:04
cajunb 1vs9
2017-07-18 15:04
Denis 1vs9 too
2017-07-18 15:05
#292
 | 
Faroe Islands shubaNNN
does mouz even know how to win with men advantage?
2017-07-18 15:04
Wow Mouz play so unfocused, sad
2017-07-18 15:04
lowel get canser
2017-07-18 15:04
LEL NORTH <3
2017-07-18 15:04
15-13 lose vs pistols = 15-19
2017-07-18 15:05
LEL
2017-07-18 15:06
Chris could use the truck for his advantage and try to outmove him because he knows exactly where cajun is. But no, he goes straight into the aim duel and fails. Its hard to decide who is the most retarded player in mouz.
2017-07-18 15:05
#303
 | 
Portugal dascouves
Lowel is playing so bad LMAO. He single handly lost them the game XD first massive choke on 14-15 when they were rushing trough smoke, then massive choke on the 1vs1 vs aizy, then massive choke now, after denis pretty much gave them the advantage....
2017-07-18 15:05
yeah denis was pretty sick at the end. lowel looked nervous as fuck
2017-07-18 15:07
He choked pistol round (cant kill konfig from behind ) and 15-13 he again cant kill konfig from behind
2017-07-18 15:08
north is so shady
2017-07-18 15:05
Bot lowel ty for throw
2017-07-18 15:06
Glad to see that aizy really stepped up after that shaky start on the ct side.
2017-07-18 15:06
nice throw
2017-07-18 15:06
#309
 | 
Faroe Islands shubaNNN
15-13 15-19 gj
2017-07-18 15:06
2017-07-18 15:07
dude how u earn so much ? so ur bet on penta tooo :P
2017-07-18 15:10
much? xD its nothing cause iam sissy
2017-07-18 15:11
u got secret hax like flusha xD JK
2017-07-18 15:33
Mouz made a comeback for this LUL
2017-07-18 15:07
RIP mouz should have won it in regular.
2017-07-18 15:07
Normally lowel needs to get kicked right away. Rather play with a bot and press E in the next match.
2017-07-18 15:07
#314
 | 
Germany xoutblaze
fml ty botel
2017-07-18 15:07
gg
2017-07-18 15:07
#316
 | 
Brazil XEMBAO
lowel is by far the worst player on major
2017-07-18 15:07
kio?
2017-07-18 15:09
#333
 | 
Brazil XEMBAO
kio just unlucky, but lowel its just a trash
2017-07-18 15:10
Spanish bot
2017-07-18 15:07
I think -LoWeL... This guy is not too smart.
2017-07-18 15:08
ty cajunb
2017-07-18 15:08
This was so painful to watch.
2017-07-18 15:08
soooo cloooose :-)))) gg both teams.
2017-07-18 15:08
lets be clear, north played shit cs but won every retarded clutch
2017-07-18 15:08
With couple of aggressive rounds north forced mouz into panic mode where mouz pressed fire without even aiming
2017-07-18 15:08
man of the match ayzi 4 clutch
2017-07-18 15:08
easiest money of my life, thx mouz fanbois
2017-07-18 15:09
nah you were afraid when north was down. LOL
2017-07-18 15:10
#330
 | 
Denmark Chokemark
Antichoke
2017-07-18 15:09
Denis drops a 30 bomb and they are still losing. Denis needs to look for a better team.
2017-07-18 15:09
When ropz is bottom fragger, you will see mousesport losing in the end.
2017-07-18 15:11
kick_lowel_ffs
2017-07-18 15:10
North got so fcking lucky,always sucks to see Konfig and MSL win,theyre the most cocky players in the scene even tho the only thing they fakin won in CSGO is this shit epicenter tournament when CSGO was at his worst competitive wise
2017-07-18 15:11
Nice throw MouseSport. Could have won in regular.
2017-07-18 15:10
the amount of luck north had in this game is surreal, like 10 rounds with guys surviving with 10> hp, just makes me sick
2017-07-18 15:11
What can we expect from Spanish CS, just abosolute trash...
2017-07-18 15:11
Lucky that cajunb went mental nad ropz AND oskar both kinda not. Otherwise easy mouz. I dont think mouz will win 2 in a row tho :|
2017-07-18 15:11
#344
 | 
Russia monte:)
thx for 400$. Almost died from heart attack
2017-07-18 15:12
#345
 | 
Russia ZzzonkeDD
ty for skins Chokesports <3
2017-07-18 15:13
#346
 | 
Indonesia Kimpleh
After faze match almost make me broke, this match almost make me died from heart attack, but thanks north for saving my money!!
2017-07-18 15:16
Wp lowel mouz will eliminate because of you
2017-07-18 15:17
Thx for 100$)))
2017-07-18 15:59
yeess , congrats North :) , ezzz
2017-07-18 16:53
Login or register to add your comment to the discussion.