00:35
23rd of September 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group C opening match
1. EnVyUs removed Mirage
2. Virtus.pro removed Inferno
3. EnVyUs removed Nuke
4. Virtus.pro removed Cache
5. EnVyUs removed Overpass
6. Cobblestone was randomly selected of the remaining maps (Train left)
Cobblestone
6:16 (6:9; 0:7)
Rewatch
United StatesELEAGUE TV (Pre-Match Analysis)Vod
United StatesELEAGUE TVVod
United StatesELEAGUE TV (Post-Match Analysis)Vod
RussiaRuHubVod
Highlights
ScreaM wins the force buy with a quick double
Happy anti-eco 4k
Happy anti-eco 4k
RPK quad kill on the offense
RPK triple kill clutch
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
13-18 -5 69.7 68.2% 0.96
Poland
Paweł 'byali' Bieliński
byali
16-20 -4 78.1 68.2% 0.89
Poland
Filip 'NEO' Kubski
NEO
10-18 -8 65.0 63.6% 0.68
Poland
Wiktor 'TaZ' Wojtas
TaZ
13-19 -6 65.0 59.1% 0.67
Poland
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
pashaBiceps
11-20 -9 57.1 59.1% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
31-12 +19 139.2 95.5% 2.22
Belgium
Adil 'ScreaM' Benrlitom
ScreaM
19-11 +8 89.5 72.7% 1.53
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
18-16 +2 92.5 77.3% 1.27
France
Alexandre 'xms' Forté
xms
15-13 +2 61.1 86.4% 1.20
France
Christophe 'SIXER' Xia
SIXER
12-11 +1 54.5 86.4% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
13-18 -5 69.7 68.2% 0.96
Poland
Paweł 'byali' Bieliński
byali
16-20 -4 78.1 68.2% 0.89
Poland
Filip 'NEO' Kubski
NEO
10-18 -8 65.0 63.6% 0.68
Poland
Wiktor 'TaZ' Wojtas
TaZ
13-19 -6 65.0 59.1% 0.67
Poland
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
pashaBiceps
11-20 -9 57.1 59.1% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
31-12 +19 139.2 95.5% 2.22
Belgium
Adil 'ScreaM' Benrlitom
ScreaM
19-11 +8 89.5 72.7% 1.53
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
18-16 +2 92.5 77.3% 1.27
France
Alexandre 'xms' Forté
xms
15-13 +2 61.1 86.4% 1.20
France
Christophe 'SIXER' Xia
SIXER
12-11 +1 54.5 86.4% 1.02
Player of the matchwon with 89.6% of the votes
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
3
Wins
nV onliners sadly :(
2017-09-03 23:26
#2
 | 
Andorra TYZ4 
VP LANners ^_^
2017-09-03 23:28
#3
 | 
France t3r4byt3 
ye 7-16 against Renegades on LAN, such great "LANners"
2017-09-03 23:42
2 matches ohoho they are worst team on world!!! he lost with renegdes!!! omfg!! they are noobs!! omfg...
2017-09-07 18:59
#22
 | 
Poland Looopie 
yes, they're at pretty bad form lately and that's not cause of just 2 matches
2017-09-17 00:59
yes they are
2017-09-17 17:10
#138
 | 
Turkey headshotk1ng 
already kicked, what u mean?
2017-09-22 22:12
Yes lets completely forget when they lost to Liquid, Mouz, and Heroic.
2017-09-20 09:20
Yeo loss to renegades basically the worst team xD
2017-09-22 10:14
shoutout to grimy ranarr weed
2017-09-22 17:31
#318
 | 
North America voxic 
Arguing with VP fans about their bad form is literally a lost cause. Idiets can't admit their buttbuddies are in bad form.
2017-09-23 01:34
#343
 | 
Andorra TYZ4 
Says the liquid fan. Cant qualify for the major.
2017-09-23 13:45
#225
 | 
Sweden NKLT 
Do anyone know how casters get the gotv link?
2017-09-23 00:50
16-3 for vp because it will be nuke
2017-09-03 23:48
Last 3 versus games on Nuke: nV - VP: 16-2 nV - VP: 14-16 nV - VP: 16-5 nV > VP on nuke
2017-09-03 23:55
online games
2017-09-04 00:20
no chance for VP.
2017-09-04 00:20
XD 16:5
2017-09-12 20:07
scream sucks
2017-09-17 17:08
nv onliners
2017-09-22 18:53
it will be cbble
2017-09-22 20:15
ez for envy just get cobble
2017-09-04 05:32
#11
 | 
Russia b1lipls 
ez4 VP
2017-09-08 14:18
16:10 for VP mark my words
2017-09-08 14:20
16-13 for VP on Nuke
2017-09-08 14:39
Idk anymore lol
2017-09-09 04:25
Very ez vp
2017-09-09 10:55
#17
 | 
Indonesia yolorize 
ez revenge 4 happy & sixerino
2017-09-11 14:57
#20
 | 
Poland white_tank 
VP please focus more on the game and stop looking your skins. Proposes to throw away the skins and systematically bring them up if you win the tournament in ....
2017-09-16 12:03
#44
 | 
Greenland duedue 
Hahaha stupid kid, they have 25k euro per month, they don't care about throwing, just tier 4 team nowadays
2017-09-21 08:54
#23
 | 
Poland defaulttt2k 
Honestly - nV should win. VP plays so bad lately... I mean nV too but they kinda look like "look we are trying" and VP like "gotta post another sad post on facebook how we gonna comeback stronger".
2017-09-17 12:53
#143
 | 
United Kingdom rezinho 
this.
2017-09-22 23:01
#25
 | 
Russia Maxul 
Lootbet wtf
2017-09-17 15:53
#26
easy | 
Poland Karmowski 
vp will win, envy is trash
2017-09-17 16:49
#35
FalleN | 
Mongolia foxTnT 
Rofl
2017-09-18 14:20
#344
 | 
Turkey HypnoSia 
CHECK.
2017-09-24 10:26
"sadly, you right" are u blind ?
2017-09-24 11:57
EnVyUs should disband if they lose to these shitters again.
2017-09-17 17:11
+1
2017-09-17 22:45
+1
2017-09-22 13:59
EnVy fucking onliners always gets lan spots and doesnt win a single map
2017-09-17 22:45
After this tournament we may see change in VP team .....
2017-09-20 09:53
#336
 | 
Czech Republic WertexD 
They cant change players in team they are one big family
2017-09-23 09:55
nV would have won if Snax was still igl, going to be a better show from VP (i think) now that neo is igl again.
2017-09-20 16:42
#39
 | 
United States Lockerboy 
if VP lose disband
2017-09-20 22:52
#41
 | 
France t3r4byt3 
shit vs shit, who's gonna be less shit and win?
2017-09-21 02:41
More like Who is gonna be shittier and lose??
2017-09-22 21:46
#42
 | 
Belarus helionzie 
16-7 nV
2017-09-21 07:58
#43
 | 
Lithuania Paulius_CS 
Envy reks tier 2-3 teams that have issues.
2017-09-21 08:51
#45
 | 
Greenland duedue 
kick_taz_ffs
2017-09-21 08:55
bad team vs bad team
2017-09-21 12:13
Thanks Mr. AnimeScientist.
2017-09-23 09:29
ez for scream hel be bacl
2017-09-21 12:22
ez for neo igl
2017-09-21 13:44
the plow will return
2017-09-21 21:57
#51
BnTeT | 
Poland Hell2k 
One of the last chance VP
2017-09-22 00:11
#53
 | 
Canada Gumpypoo 
this is going to be one trash game
2017-09-22 05:16
#55
 | 
France t3r4byt3 
Virtus.pro removed Inferno EnVyUs removed Nuke Virtus.pro removed Cobblestone EnVyUs removed Overpass Virtus.pro removed Cache EnVyUs removed Mirage Train was left over
2017-09-22 06:18
#57
 | 
India L1nu5 
Virtus Premier gaming inc
2017-09-22 06:52
#58
 | 
Poland kiko1980 
Ez for VP
2017-09-22 06:56
#63
 | 
Other VladimirLucas 
last year E-LEAGUE had the return of VP as tier 1 team, will it happen again?
2017-09-22 09:39
Ez for Vp anytime
2017-09-22 09:47
#68
shox | 
Australia saldi_ 
too ez for vp on LAN
2017-09-22 10:42
VP without any changes .. ez 4 Nv
2017-09-22 11:08
#71
 | 
Australia basim 
No changes? Forgive me but they changed IGL again. I don't remember who but all I know is that Snax isn't anymore. Anyways for me it's a skip. Two shit inconsistent teams yeah no thanks
2017-09-22 11:12
wtf :D neo was igl .. but idc about it .. it's from mud to puddle .. always same for last 2 years edit: I forgive you
2017-09-22 11:20
#74
 | 
Poland user_309 
Mr Merciful. Will you forgive me either?
2017-09-22 11:38
Last 2 years ? Damn Vp won a lot if thibgs every single year
2017-09-22 20:02
#73
 | 
Ukraine Pham77 
ENVY US BITCHES
2017-09-22 11:26
Easy for RpK the best French player of all time.
2017-09-22 12:23
vp easy, they are coming back stronger ;)
2017-09-22 12:42
#80
 | 
Poland zimny1337 
Ez vp with neo
2017-09-22 12:52
#82
 | 
Sweden Mrjohn 
moe said this can be vp´s last tournament the 5 guyz together
2017-09-22 13:11
#127
 | 
Europe eatecone 
Its pretty obv, just cut "moe said"
2017-09-22 21:27
66-34 WTF? VP in BO1 doesn't exist. It should be 40-60. Maybe they will play Nuke?
2017-09-22 13:23
Envyus is pretty dumb, but not banning Nuke against VP is out of this world. they'll ban Mirage, nuke and train mb ? Inferno or Cobble will be the map nv ban nuke vp ban cache nv ban mirage vp ban over nv ban train vp ban inferno cobble Most likely imo
2017-09-22 21:01
last 3 games(i know that it was online but still) nV - VP: 16-2 nV - VP: 14-16 nV - VP: 16-5 nuke is actually good match up for them based on their latest games
2017-09-22 21:51
#84
 | 
Turkey Kanera 
ez vp
2017-09-22 13:45
#85
NBK- | 
Europe FauveFR 
ez envy
2017-09-22 13:51
#86
 | 
Ethiopia lolocacacoco 
2 shit teams, 50/50
2017-09-22 13:54
kangaroo cs xD
2017-09-22 14:09
#89
 | 
Ethiopia lolocacacoco 
last time as far as i remember kangaroo cs raped poorlaks
2017-09-22 14:14
#95
 | 
Indonesia RaselLindo 
2015 lul
2017-09-22 15:46
2017-09-22 14:15
2015 :DDDDDDDDDD
2017-09-22 14:17
VP suck dicks on de_inferno since 2015
2017-09-22 14:34
I have faith in vp for some reason I feel snax will go insane this game and have a classic snax match as he isn't igl anymore gogogogo vp
2017-09-22 15:57
ez vipi
2017-09-22 16:16
TIer3 vs tier3 in a BO1? Just skip lmao.Even if u bet how can u watch at a game like this? This game will be horible.I'll give a edge to VP because Envyus is COMPLETLY trash but still its better to skip this game and wait for Cloud9-NIP.I really belive in Cloud9 here and i'll go 50$ on them. Gl anyway boys but my advice is to skip this tier3 game.
2017-09-22 16:37
its offline or online?
2017-09-22 16:42
#100
shroud | 
Europe Sizexd 
LAN
2017-09-22 17:23
ez for envy
2017-09-22 17:24
#102
 | 
Poland boltzzon 
snax come back to star player role = plow
2017-09-22 17:27
50/50
2017-09-22 17:48
#106
AdreN | 
Brazil Danxd22 
Taz,please... use the fucking M4A1 you are a beast with it !
2017-09-22 17:51
RpK 1vs5 again....
2017-09-22 19:01
easy frenchies
2017-09-22 19:06
vp wins cobble nuke train mirage envy wins cache opass inferno
2017-09-22 19:21
ez f0r LE TANK
2017-09-22 19:57
if nV won Im going to become thier fan again.
2017-09-22 20:06
I feel bad for RpK & ScreaM They deserved better than this shit team.
2017-09-22 20:27
You could combine the top players from both teams and you'd still have a very mediocre, cusp-of-tier1 team. Sad to see two once fierce competitors turn into shadows of their former selves.
2017-09-22 20:48
#136
 | 
France t3r4byt3 
This EnVy roster has never been competitive, aside from that one time at the EPL S5 finals
2017-09-22 22:01
Battle of the shitter
2017-09-22 20:59
#119
 | 
Poland AEON9 
I hope Envy gonna win! VP - loosers
2017-09-22 21:01
nv gonna rape poorlaks
2017-09-22 21:12
#124
 | 
Lithuania Paulius_CS 
but Polak super star snax is no longer IGL haHAA
2017-09-22 21:17
TaZ its going to call or just rumors?
2017-09-22 21:14
the igl is back on neo apparently
2017-09-22 23:26
CYA VP
2017-09-22 21:22
#126
 | 
Macedonia WolfXpert 
Both of these teams have fallen of the map. Time to see who is the least shit in tier1 cs.
2017-09-22 21:26
VP AND ENVY TIER1? ARE U JOKING I GUESS AHAHAHAHHAHAH MEGALUL. Bro,this teams are AT BEST tier2.ANYONE can beat Envyus they are the biggest trash in top 30 mb even top40. Okey VP is a bit better because who tf can loose vs Envyus.Anyway VP is bad as fuck aswell.Don't bet on this shitty tier2-3 match just wait Cloud9 vs NIP.
2017-09-22 21:46
Maybe he just missed the 3, since It wasnt a positive comment...
2017-09-22 21:51
Bit of an exaggeration, but nV are for sure not tier 1...
2017-09-22 23:30
#190
 | 
Indonesia boddah27 
agreed
2017-09-23 00:20
HAHAHAHAHAAHAHHA you just CANT be serious with this sh*tpost lol:D
2017-09-22 21:52
None believes in VP. Well, I do, this is the game, THE RETURN Edit: or I get super humiliated, but I think it's worth risk to say this is VP's come back
2017-09-22 21:50
#326
 | 
Denmark qwedsa 
super humiliated :'(
2017-09-23 03:59
if vp loses against envy then even bntet can not save polski scene
2017-09-22 21:49
Hard to predict.... Anyway I believe in EnvyUs. Scream, RPK, Happy and the other bois. Low Bet for good multiplier.
2017-09-22 22:02
go envyus
2017-09-22 22:17
#140
 | 
Germany ndr^ 
ohhhh nice... i'm looking forward to this one!!!... vp at their worst of worst and envyus figuring shit out internally GL happy!!! please start shooting corpses again!
2017-09-22 22:40
ez nv
2017-09-22 22:46
#142
 | 
Netherlands Vincenz0 
any1 can tell me if winners match will be bo3 of bo1?
2017-09-22 22:47
bo1
2017-09-22 23:03
#154
 | 
Poland sajlent 
winners bo1 rest are bo3
2017-09-22 23:44
#162
 | 
Netherlands Vincenz0 
I guess we will eventually see a bo3 as VP fans then... lol
2017-09-22 23:50
VP favourites on betting sites xD
2017-09-22 23:03
#146
 | 
France t3r4byt3 
The map is Cobblestone
2017-09-22 23:05
Pasha new igl, let's go VP!
2017-09-22 23:13
#153
 | 
Poland sajlent 
xD TaZ or Neo
2017-09-22 23:44
xD
2017-09-23 00:37
#159
 | 
India editz10 
Neo Igl not pasha :)
2017-09-22 23:47
#151
SIXER | 
Other boongp 
Inb4 sixer dropping 30 bombs
2017-09-22 23:39
cmon envy!!!!
2017-09-22 23:40
my last 100$ on VP, i trust in them
2017-09-22 23:44
#170
 | 
Brazil diixon 
Traitor
2017-09-23 00:00
humblebundle.com/store/outlast-deluxe
2017-09-22 23:46
vp for sure
2017-09-22 23:48
#161
 | 
Albania Olrige 
16-9
2017-09-22 23:49
both team in slump but poland cs worst so Envy will win
2017-09-22 23:52
is there any non twitch stream? my isp is fucked up cant load twitch
2017-09-22 23:52
#166
 | 
Slovakia FeN11x 
they stream on yt gaming.youtube.com/eleague
2017-09-22 23:54
thank
2017-09-22 23:59
i wanna bet nV but eleague is an event where vp will turn up somehow, just going over
2017-09-23 00:01
#172
 | 
Poland sajlent 
pasha is the IGL? REALLY?!?!?!?! [*]
2017-09-23 00:02
#174
 | 
Poland yolob0Y 
taz
2017-09-23 00:03
#175
 | 
Russia trinarr 
is it bad for VP?
2017-09-23 00:03
#177
 | 
Poland sajlent 
yeah because he is the best VP player in 2017 and he knows jack shit about in-game leading xd but it's TaZ.. thank god
2017-09-23 00:05
#173
 | 
Indonesia boddah27 
what map?
2017-09-23 00:03
cbble
2017-09-23 00:04
fuck I forgot to bet, envy to take it easily
2017-09-23 00:05
cobble good for vp or envy ?
2017-09-23 00:06
#180
 | 
Russia trinarr 
nV 4 sure
2017-09-23 00:07
#182
 | 
Poland yolob0Y 
probably best vp map rn
2017-09-23 00:07
#184
 | 
Poland sajlent 
nuke?
2017-09-23 00:09
#188
 | 
Poland yolob0Y 
oh that's true. but 100% cobble is in tpo3
2017-09-23 00:15
Pasha IGL PogChamp!
2017-09-23 00:07
#183
 | 
Sweden zl1ze 
this is 50/50 depending on who shows up imo
2017-09-23 00:07
#185
 | 
Poland sajlent 
gr8 analysis you should fill in for moses
2017-09-23 00:09
#186
 | 
Sweden zl1ze 
i meant to say depending on who does not suck today xd
2017-09-23 00:10
#189
 | 
Netherlands EJVN 
well tbh, he gave a good analysis. both of these teams are utter shit rn and this will be decided on aim and skill (basically who has a good day)
2017-09-23 00:19
#187
 | 
Turkey Tralaykia 
cob easy for envy gg wp 16-12
2017-09-23 00:15
Snax, Pasha, Byali all 35 hours past 2 weeks lol
2017-09-23 00:21
they just dont care :))
2017-09-23 00:22
seems that way :(
2017-09-23 00:22
VP <333
2017-09-23 00:24
#196
 | 
Norway BigCannon 
More delay pls
2017-09-23 00:29
2 minute break every 10 min. wat
2017-09-23 00:30
#198
 | 
Poland sthEn 
Come on, start already. I want to play some faceit since my wife is sleeping.
2017-09-23 00:31
Wait, how are you going to play faceit while watching a stream?
2017-09-23 00:31
#201
 | 
Poland sthEn 
Nah, i want this match to end as fast as possible, so i can play AFTER.
2017-09-23 00:32
Aaah, now I get it. Sorry mate. Go vp! :o
2017-09-23 00:33
#211
 | 
Poland sthEn 
Well both teams sucks right now. So let less bad team win ;)
2017-09-23 00:38
#202
 | 
Brazil Collee 
easy for one dabs
2017-09-23 00:32
#205
 | 
Russia Rusev 
Ffs they cant check all the setups before the show starts to avoid delays????????
2017-09-23 00:34
#208
 | 
Norway BigCannon 
I would rather listen to music instead of these retards in studio making "funny jokes" .
2017-09-23 00:35
#210
 | 
Turkey Mustafa- 
40 mins delay? What the fuck? Just playing a computer game
2017-09-23 00:38
#212
 | 
Poland sajlent 
tech issues
2017-09-23 00:39
ez force :DDDD ahha envy <3
2017-09-23 00:41
ahahahaha Snax m4a1-s with 1st armor HAHAahAHAHAHAHAHa braindead player
2017-09-23 00:41
ak shots in the head are one bullet despite armor or not.
2017-09-23 04:25
it was 1-0 for vp and against force buy(pistols) he went to mid with m4a1-s and 1st armor
2017-09-23 11:11
#215
 | 
Brazil Collee 
VP LMAO
2017-09-23 00:41
#216
 | 
Russia Rockwell! 
push with m4 on second round xd
2017-09-23 00:41
#217
 | 
Poland mamba99999 
cz balanced
2017-09-23 00:41
#219
coldzera | 
Brazil ezSK 
he did not even buy helmet wtf.
2017-09-23 00:44
Ez Envy :D
2017-09-23 00:43
BOT SNAX x2
2017-09-23 00:46
how.icryeverytime.com/ just went onto VP and the buttclench is real
2017-09-23 00:46
haha
2017-09-23 00:47
wp from byali there with that 2k tho
2017-09-23 00:46
What a beautiful execute from NV in that 6th round. Virtus.Pro conceded platform, and NV just layered together perfectly timed nades. Edit: Three smokes, three molotovs, four flashes? And it was turned into a B-fake.
2017-09-23 00:50
Should've banned cobble vs Envy
2017-09-23 00:51
Neo going for 007 4Head
2017-09-23 00:51
007 with 4 kills. aight then
2017-09-23 00:56
ETA GEGE
2017-09-23 00:51
Snax killed SIXER with knife_survival_bowie
2017-09-23 00:55
#230
shroud | 
Europe Sizexd 
Snax again 200iq seexy play
2017-09-23 00:55
#231
 | 
Poland sajlent 
that was really risky and stupid from snax
2017-09-23 00:55
In the 9th, NV ran the same execute they did in the 6th round... except committed to the execute instead of faking. However, XMS ate a team flash before he could explode off plat. FeelsBad Would've won the round otherwise.
2017-09-23 00:56
#239
 | 
Estonia biggobb 
I always read your comments when a game is going on during the NA timezone. You'd make a good analyzt.
2017-09-23 00:58
Agreed
2017-09-23 01:31
Round over - Winner: CT (6-3) - Enemy eliminated Snax killed SIXER with knife_survival_bowie Snax killed Happy with awp SIXER killed TaZ with awp Happy killed neo with ak47 (headshot) Happy killed byali with ak47 neo killed ScreaM with m4a1_silencer neo killed xms with m4a1_silencer xms killed pashaBiceps with ak47 (headshot) byali killed RpK^ with m4a1 (headshot) Round started What?
2017-09-23 00:56
#235
 | 
Turkey Kanera 
snax 200 iq
2017-09-23 00:56
sixer could've safe-planted on B since he knew where snax was... wtf is he doing
2017-09-23 00:56
#237
 | 
Poland sajlent 
how could he know that? he heard him on drop so he went for A
2017-09-23 00:57
well snax killed his teammate around door, so he could safeplant behind pillar..
2017-09-23 01:02
2 happy's sitting side by side wtf....one with beard,one without ...
2017-09-23 00:57
Just get dropper under controll because the dropper Terrorist can pick 3 players easily
2017-09-23 00:58
VP are so bad ez NV
2017-09-23 01:01
#242
Snax | 
World Alak123 
LE TANK
2017-09-23 00:59
Its that rare game when RPK plays really well and is not a complete bot...
2017-09-23 00:59
#250
 | 
Poland kurwafa 
??? 1.16 rating in past 3 months
2017-09-23 01:00
RpK play better than anyone in france in last months
2017-09-23 01:23
Actually RPK is pretty consistently good.
2017-09-23 01:29
Wat
2017-09-23 09:21
-800000/8
2017-09-23 12:40
SNAX AHAHAHAHAH THAT MOVEMENT WITH AWP HAAHAHAHHAAHAHHAA
2017-09-23 00:59
#245
 | 
Poland kurwafa 
TAZ YOU ARE SO FUCKING STUPID
2017-09-23 00:59
#246
 | 
Poland sajlent 
snax wtf r u doing
2017-09-23 00:59
#247
 | 
Russia Rockwell! 
rpk 1x9
2017-09-23 00:59
well done snax knows that enemies are rushing him stays and throws a useless molly
2017-09-23 01:00
#252
 | 
Poland sajlent 
exactly instead of throwing it close so they can't rush him he decides to throw it behind them
2017-09-23 01:02
It was useless because it was clear that they wouldnt stop at all. If he would have went back RpK wouldnt have had the AWP and instead Snax could have picked up several people
2017-09-23 01:08
Envy 2x rounds on eco in every this round Snax die first for VP and they are done pistols are to strong for taz neo byali pasha Snax just leave this shiters they are TIER8 players without you
2017-09-23 01:00
it's snax fault, lmao he is running like a bot with this awp
2017-09-23 01:02
still fucking 4x riffle/awp helmet kevlar VS envy eco ! how you losing that rounds
2017-09-23 01:03
it's hard to retake A on cbble, especially when you can watch heaven with awp
2017-09-23 01:04
#261
 | 
Poland sajlent 
rofl you're a braindead Snax lost them important 2nd round anti-force and another anti-force when he had the awp
2017-09-23 01:05
+1337
2017-09-23 01:07
haha rip vp fans
2017-09-23 01:02
#255
 | 
Russia Rockwell! 
rpk just smashing bots on warmup
2017-09-23 01:02
Clouns VP TIME TO DISBAND
2017-09-23 01:03
#259
shroud | 
Europe Sizexd 
Autosnax LUL
2017-09-23 01:05
#264
 | 
Poland sajlent 
where was his brain when he lost 2nd round and the next anti-force when he gave them the awp?
2017-09-23 01:06
#268
shroud | 
Europe Sizexd 
yes instead 6-6 vp lose to eco again
2017-09-23 01:07
#271
 | 
Poland sajlent 
it could've been like 9-6 for VP
2017-09-23 01:08
All of those executes onto B EnVy are running is a variation of the same execute, which is how happy likes to call. A fake, actually running it, and having entry fragger jump out plat before the smokes and molly's land (hoping to catch Virtus.Pro throwing counter nades).
2017-09-23 01:05
#262
 | 
CIS Merlas_mtk 
snax is throwing with this stupid push
2017-09-23 01:05
wtf Snax XD
2017-09-23 01:05
#265
 | 
Norway Noreg 
this is so bad lmaoo
2017-09-23 01:07
#266
 | 
Poland sthEn 
VP looks like every random MM team :/
2017-09-23 01:07
#269
shroud | 
Europe Sizexd 
byalko so cute dick
2017-09-23 01:07
snax killed SIXER with scar20 noob
2017-09-23 01:07
TANK
2017-09-23 01:08
#274
shroud | 
Europe Sizexd 
lul RpK really looks like 45 y/o LUL
2017-09-23 01:09
#323
RpK | 
Singapore Benjababe 
Prove it or i'll kill you!
2017-09-23 02:29
#275
 | 
Poland kurwafa 
autistic vp watching a push from fountain with a glock XD
2017-09-23 01:10
Nice nice VP
2017-09-23 01:10
#277
NBK- | 
Europe FauveFR 
ez skins ty polaks
2017-09-23 01:12
-taz +MICHU
2017-09-23 01:13
Ez envy
2017-09-23 01:14
#280
 | 
Norway BigCannon 
wtf was that? xms killed someone behind him without even turning ?
2017-09-23 01:15
Thanks in advance for the ez $$
2017-09-23 01:15
PLis DISBAND TERIBLE PLAY
2017-09-23 01:15
#283
 | 
Poland sajlent 
RIP POLISH CS [*] 2006-2017
2017-09-23 01:16
2006-2014
2017-09-23 01:18
#290
 | 
Poland sajlent 
2006-2017
2017-09-23 01:18
VP in 2015/2016/2017 xD
2017-09-23 01:19
Quite good
2017-09-23 09:25
#284
 | 
Germany Fremdschamen 
poorlak cs xD
2017-09-23 01:17
Pasha ,,the best vp player,, hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
2017-09-23 01:17
ewaeqeqewq
2017-09-23 13:41
Thnks for nice odds :)
2017-09-23 01:18
VP is so damn bad this year...just wow. What an epic fall from grace, no joke.
2017-09-23 01:18
prntscr.com/gojql8 ez bananas ez life ps: sad to see vp like this </3
2017-09-23 01:18
gg
2017-09-23 01:20
#292
 | 
Denmark NitoxDoan 
Ez 4 my bois over at nV
2017-09-23 01:19
God rpk
2017-09-23 01:19
Kylie Jenner is pregnant, and Virtus.Pro are dead. Coincidence?
2017-09-23 01:19
say wut m8 btw RpK just took a big dump on TV
2017-09-23 01:25
#295
 | 
Turkey Gerky 
-pasha -taz
2017-09-23 01:20
VP please retire
2017-09-23 01:20
Why is last map randomly chosen? VP never wants cobble vp wins train 100%
2017-09-23 01:21
#324
 | 
Maldives HyperCreep 
check rules mb lol
2017-09-23 02:36
ok now i can say VP is done
2017-09-23 01:21
GOD SIXER Such hard carry
2017-09-23 01:21
#306
 | 
United States justkapf 
u have a good name, what about new tutors facking kinda kramer
2017-09-23 01:26
vp time to disband
2017-09-23 01:23
#303
 | 
Sweden savagez 
Changes needed.
2017-09-23 01:24
LE TANK
2017-09-23 01:25
-taz -neo
2017-09-23 01:26
#308
 | 
Russia ZzzonkeDD 
good game for VP . they showed their real level
2017-09-23 01:27
#309
 | 
Argentina ZaraLarsson 
VP is slowly improving
2017-09-23 01:27
#310
 | 
Brazil spaark1 
omg vp.....
2017-09-23 01:27
#311
L.K.S | 
Turkey xAiakos 
VP is done go disband pls SS need to go ECS Season 4
2017-09-23 01:28
ofc ss online cheater team
2017-09-23 01:29
#315
L.K.S | 
Turkey xAiakos 
chry mohr
2017-09-23 01:30
10-18 Neo 11-20 Pasha 13-19 Taz first spend some times in DM Aim maps and then back playing on competive lvl
2017-09-23 01:32
u don't need DM to be good at this game
2017-09-23 13:37
#317
 | 
Other chanse 
Envyus was like, these guys beat us 2 times on lan, now time to revenge
2017-09-23 01:33
[*] old VP
2017-09-23 01:34
VP are fucking garbage hopefully they stop getting any invites in 2018, what a waste of a spot
2017-09-23 01:36
MICHU INCOMING
2017-09-23 02:02
#322
RpK | 
Singapore Benjababe 
2ez
2017-09-23 02:28
Like I said... I knew it. Predicted. Shoulda put more money but I do smart betting.
2017-09-23 03:20
#327
 | 
Denmark qwedsa 
no u don't. smart betting would be all-in this game. chicken.
2017-09-23 04:00
#331
 | 
Poland eksnajn 
VIRTUS LOW
2017-09-23 08:10
wtf vp
2017-09-23 09:40
Login or register to add your comment to the discussion.