21:30
23rd of September 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group A Opening Match
1. FRENCH CANADIANS removed Cobblestone
2. Kinguin removed Nuke
3. FRENCH CANADIANS removed Overpass
4. Kinguin removed Inferno
5. FRENCH CANADIANS removed Train
6. Kinguin removed Mirage
7. Cache was left over
Cache
19:17 (9:6; 6:9) (4:2)
Rewatch
United StatesESEAVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
SZPERO
31-21 +10 86.6 77.8% 1.35
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
35-24 +11 87.7 72.2% 1.33
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
25-27 -2 90.0 66.7% 1.13
Poland
Mikołaj 'mouz' Karolewski
mouz
23-22 +1 64.5 77.8% 1.07
Poland
Mariusz 'Loord' Cybulski
Loord
19-25 -6 59.0 80.6% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Roy 'Strong Legs' Ahad
Strong Legs
26-25 +1 74.2 69.4% 1.09
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
23-26 -3 82.2 69.4% 1.06
Canada
Anthony 'gMd' Guimond
gMd
24-27 -3 75.5 63.9% 1.02
Canada
Keven 'PLAYER1' Champagne
PLAYER1
24-26 -2 67.1 63.9% 1.00
Canada
Loic 'effys' Sauvageau
effys
22-29 -7 68.2 55.6% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
SZPERO
31-21 +10 86.6 77.8% 1.35
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
35-24 +11 87.7 72.2% 1.33
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
25-27 -2 90.0 66.7% 1.13
Poland
Mikołaj 'mouz' Karolewski
mouz
23-22 +1 64.5 77.8% 1.07
Poland
Mariusz 'Loord' Cybulski
Loord
19-25 -6 59.0 80.6% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Roy 'Strong Legs' Ahad
Strong Legs
26-25 +1 74.2 69.4% 1.09
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
23-26 -3 82.2 69.4% 1.06
Canada
Anthony 'gMd' Guimond
gMd
24-27 -3 75.5 63.9% 1.02
Canada
Keven 'PLAYER1' Champagne
PLAYER1
24-26 -2 67.1 63.9% 1.00
Canada
Loic 'effys' Sauvageau
effys
22-29 -7 68.2 55.6% 0.81
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Turkey TheRustle 
Y no Reova?
2017-09-20 23:07
ESEA has roster lock
2017-09-21 22:26
#2
 | 
Poland kurwafa 
fc will winnered
2017-09-20 23:08
#3
 | 
United States n0bodyez 
ez for StrongLegs
2017-09-21 13:41
#8
 | 
United States legoyoda99 
legsLVE
2017-09-22 13:33
#4
 | 
Kazakhstan Bombardian 
Ez for Subzora
2017-09-21 21:31
John Paul 2 gMd
2017-09-21 21:32
Yes Was
2017-09-23 09:50
#17
 | 
Greenland duedue 
yes no doubt
2017-09-23 15:53
#116
 | 
Indonesia Dzapko 
Jp2gmd esports inc
2017-09-23 22:36
#7
 | 
Malaysia phyzell 
See how Loord B carry the Spanish guitar with no strings.
2017-09-22 07:41
#9
 | 
Poland boltzzon 
Kinguin in 2017 LYL
2017-09-22 14:29
#10
 | 
Lithuania Paulius_CS 
NA premier ULTRALUL
2017-09-22 21:56
#12
 | 
Azerbaijan orox2 
Kinguin vs NA team HYPERLUL
2017-09-23 03:21
no hypertension no win btw loord is 30 yo but looks 50+
2017-09-22 22:06
StrongLegs moar like skinnyLegs
2017-09-23 06:24
EZ4KINGUIN
2017-09-23 10:52
#18
 | 
Poland Spanksss 
loord to drop 50 bombs
2017-09-23 15:55
#19
 | 
Other krabbie 
loord will 1v5
2017-09-23 16:46
who needs hyper when you have loord
2017-09-23 18:16
#21
 | 
Other rss___ 
Ez for PLAYER1
2017-09-23 18:30
Yes lawd
2017-09-23 18:30
#23
 | 
Poland kurwafa 
the stream didnt even start yet and we have delays already
2017-09-23 18:38
#24
Norway Lujj 
Where's vez?
2017-09-23 19:51
de_lay
2017-09-23 19:54
ez kinguin
2017-09-23 19:59
said no one since 2015
2017-09-23 21:20
#27
 | 
Poland kurwafa 
over 1 hour delay and the stream hasnt even started yet
2017-09-23 20:00
#28
 | 
Poland Spanksss 
nice delay and 100 fps pc XD
2017-09-23 20:02
3rd world turnament .... nice delays
2017-09-23 20:03
#30
 | 
Europe skibv 
godlike delay, over 1h :D
2017-09-23 20:04
#31
 | 
Poland Vissi 
1,5h delay, NICELY DONE!!11!
2017-09-23 20:25
#33
 | 
Poland yolob0Y 
whats happening?
2017-09-23 20:31
#34
Norway Lujj 
What's taking so long?
2017-09-23 20:33
#36
 | 
Ukraine catzilla322 
ez4subroza
2017-09-23 20:38
#40
 | 
Netherlands Cars 
cheater
2017-09-23 21:06
#37
Zeus | 
CIS zzero 
might as well play the game on the main stage at this point
2017-09-23 20:39
is it live?
2017-09-23 21:00
yes ofc
2017-09-23 21:00
wtf is this delay
2017-09-23 21:06
is this game even gonna start
2017-09-23 21:16
lan?
2017-09-23 21:17
More than 2h delay because NA
2017-09-23 21:17
Canada could win this...Kinguin looks bad lately. But if MICHU comes top form they have no chance
2017-09-23 21:19
nice dream 1g
2017-09-23 21:20
I didn't say they would. I said they COULD. Let's face it, anytime Kinguin or VP plays lately against an underdog there is a big chance for an upset
2017-09-23 21:21
NA CS JOKE /close
2017-09-23 21:22
/open POLISH CS BIGGER JOKE THAN NA CS IF YOU DIDN'T KNOW /close
2017-09-23 21:22
/open NA'S HOPE 1G ROFL /close
2017-09-23 21:23
jokes from 2015, just like last time KINGUIN was good. nice 1!
2017-09-23 21:24
what a joke
2017-09-23 21:22
#53
 | 
Poland disc0mike 
MICHU drops 30 kills every map since few matches looks like hes motivated , propably to replace some1 in vp
2017-09-23 21:22
yes he is good...SZPERO and rallen will need to help him though because LOORD is bad
2017-09-23 21:24
#58
 | 
Poland disc0mike 
Loord played pretty well in last game vs ldlc . i mean his aim was on point
2017-09-23 21:25
#47
 | 
Poland Kresowy 
Subroza cheats wont start and he is browsing amazon for new now, thus delay
2017-09-23 21:20
why they warmup for 2 hours
2017-09-23 21:20
#59
Zeus | 
CIS zzero 
for anyone wondering why there is delay: twitter.com/RealStrongLegs/status/911651..
2017-09-23 21:26
#60
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
gl Subroza
2017-09-23 21:34
#61
 | 
Ukraine 3killaZz 
lol lmao this 1 vs 3 hahahahahah
2017-09-23 21:42
#62
 | 
Malta Black138 
Ez for StrongLegs
2017-09-23 21:39
kinguin just lost a 3v1 to pl1 lol
2017-09-23 21:42
#64
 | 
Denmark xKhazzard 
Why is Kinguin so bad?
2017-09-23 22:05
#68
 | 
Ukraine 3killaZz 
prob disband inc.
2017-09-23 22:07
#69
 | 
Denmark xKhazzard 
2v1 and let him ninja? Are u fkn serious
2017-09-23 22:08
#75
 | 
Ukraine 3killaZz 
yeah i see that .. 1 vs 3 player1 szpero shoot on right site not on model player
2017-09-23 22:09
#83
 | 
Denmark xKhazzard 
xDDDDDD
2017-09-23 22:14
#65
 | 
Ukraine 3killaZz 
lol Kinguin like a shit play this rounds ...
2017-09-23 22:07
#66
Norway Lujj 
Lets go French Canadians <3
2017-09-23 22:07
#67
 | 
Denmark xKhazzard 
WHAT THE FUCK ARE THEY DOING?
2017-09-23 22:07
#70
 | 
Ukraine 3killaZz 
lmao lose to tier 99999 NA hahhahaha
2017-09-23 22:08
Well. This is polish CS at it's finest. A team that's tier 2-3 in NA, winning against the second best polish team xDDD
2017-09-23 22:08
these odds for french canadians when loord is stand in :D free $$$
2017-09-23 22:09
Even with loord as a stand-in the difference of class on the players should be big. Kinguin has played in Pro League against tier 1 teams, and French Canadians has been strugling against lower tier teams in NA. So tbh it's fair odds
2017-09-23 22:11
yeah im just messing, i didnt bet on this shit, actually forgot loord was even stand in or i would've yolod french canadians
2017-09-23 22:16
French Canadians are definently not a bad team either. But there should be such a big gap between the skill level of these teams, that even if hunden would be playing instead of loord they would still win xD
2017-09-23 22:17
#73
 | 
Russia Rockwell! 
Round over - Winner: CT (1-6) - Bomb defused PLAYER1 defused the bomb rallenn planted the bomb (2on1) wut?
2017-09-23 22:09
#78
 | 
Ukraine 3killaZz 
oni ubehali ot nego
2017-09-23 22:11
#74
 | 
Turkey Requista 
Subroza in lan :D :D :D
2017-09-23 22:09
#77
 | 
Ukraine 3killaZz 
kinguin just do shitplay
2017-09-23 22:10
#115
 | 
Turkey Requista 
im pretty sure subroza cheating
2017-09-23 22:36
Round over - Winner: CT (1-6) - Bomb defused PLAYER1 defused the bomb rallenn planted the bomb (2on1) M1CHU1 killed gMd with ak47 M1CHU1 killed effys with ak47 rallenn killed StrongLegs with ak47 (headshot) StrongLegs killed mouzinh0 with m4a1 effys killed LoordB with m4a1 gMd killed SZPERO with m4a1 (headshot) M1CHU1 killed Subroza with ak47 Round started pure gold right here
2017-09-23 22:10
Yeah that cracked me up a little as well tbh xD
2017-09-23 22:11
#80
DAVEY | 
Canada josef733 
2nd best Polish team can't defeat top 10 NA, embarassing.
2017-09-23 22:11
#82
 | 
Ukraine 3killaZz 
if i say its prob disband kinguin and they play like shit
2017-09-23 22:12
Kinguin is certainly making a ton shit of money from them. Perfect puppets in the art of the throw and rigged games.
2017-09-23 22:29
#96
 | 
Poland kurwafa 
kinguin is about to disband, this is the last tournament for this lineup
2017-09-23 22:28
subroza bottom frag ?
2017-09-23 22:17
it's LAN
2017-09-23 22:20
#89
 | 
France DKdarKnight 
yea no cheats activated
2017-09-23 22:22
#87
 | 
Uruguay zniksze 
SS VS GH V2.0
2017-09-23 22:20
#90
 | 
Denmark xKhazzard 
13-15 - 15-15 ofc
2017-09-23 22:22
#92
 | 
Ukraine 3killaZz 
they play like shit if i say .... so many stupid mistakes .... dont check standart position
2017-09-23 22:24
#94
 | 
Ukraine 3killaZz 
32 round dont check any standart position if you can see
2017-09-23 22:27
EZ 4 StrongLegs
2017-09-23 22:23
where's Hyper btw?
2017-09-23 22:27
#95
 | 
Poland kurwafa 
didnt get his visa
2017-09-23 22:27
#98
 | 
Denmark xKhazzard 
4v1 OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
2017-09-23 22:31
These are some strong throws from Kinguin tbh
2017-09-23 22:31
#100
 | 
Russia Rockwell! 
OMG DAT GAME
2017-09-23 22:31
#101
 | 
Ukraine 3killaZz 
1 vs 4 1 spray wtf
2017-09-23 22:31
hahahaha
2017-09-23 22:31
#103
 | 
Russia mcs#  
Polska strong? LEGS IS STRONG
2017-09-23 22:31
#104
 | 
Ukraine 3killaZz 
ez 322 omg omg Round over - Winner: T (1-0) - Enemy eliminated StrongLegs killed rallenn with ak47 StrongLegs killed mouzinh0 with ak47 StrongLegs killed M1CHU1 with ak47 (headshot) StrongLegs killed SZPERO with ak47 (headshot) mouzinh0 killed effys with m4a1_silencer SZPERO killed gMd with awp (headshot) M1CHU1 killed Subroza with awp effys planted the bomb (4on4) effys killed LoordB with ak47 LoordB killed PLAYER1 with m4a1 Round started
2017-09-23 22:33
WTF, someone got a clip of that 4v1 shitshow by Kinguin?
2017-09-23 22:31
#118
 | 
Poland Stinar 
2017-09-23 22:37
cancer in a videoclip :D
2017-09-23 22:38
#106
 | 
Brazil diixon 
STRONG LEGS ARE U KIDDING ME??!!?!
2017-09-23 22:31
#107
 | 
Russia mcs#  
now 1sec from 5v3 to 1 v 3 great match xd
2017-09-23 22:33
Round over - Winner: T (1-0) - Enemy eliminated StrongLegs killed rallenn with ak47 StrongLegs killed mouzinh0 with ak47 StrongLegs killed M1CHU1 with ak47 (headshot) StrongLegs killed SZPERO with ak47 (headshot) mouzinh0 killed effys with m4a1_silencer SZPERO killed gMd with awp (headshot) M1CHU1 killed Subroza with awp effys planted the bomb (4on4) effys killed LoordB with ak47 LoordB killed PLAYER1 with m4a1 Round started
2017-09-23 22:34
USE YOUR MOLOTOV
2017-09-23 22:35
#110
 | 
Poland Mimaaacz 
that ending perfectly summed up the whole game lmao
2017-09-23 22:35
#111
 | 
Ukraine 3killaZz 
omg what a clownfest im done hahahahahahah lmao
2017-09-23 22:35
How did he not know that the last one was quad? He just killed ur friend
2017-09-23 22:36
#119
 | 
Other rss___ 
that was fucking sick lol
2017-09-23 22:37
Round over - Winner: T (1-0) - Enemy eliminated StrongLegs killed rallenn with ak47 StrongLegs killed mouzinh0 with ak47 StrongLegs killed M1CHU1 with ak47 (headshot) StrongLegs killed SZPERO with ak47 (headshot) mouzinh0 killed effys with m4a1_silencer SZPERO killed gMd with awp (headshot) M1CHU1 killed Subroza with awp effys planted the bomb (4on4) effys killed LoordB with ak47 LoordB killed PLAYER1 with m4a1 Round started Stronglegs can now tell his son how good his father is
2017-09-23 22:36
#117
 | 
Poland kurwafa 
vp, michu when?
2017-09-23 22:37
when he start make +30 frags in every match against teams liek Astralis SK Faze G2? so far he struggle against team like ,,french canadians,,
2017-09-23 22:41
#121
 | 
Ukraine ImMoRTaL23 
5 vs 3 and lose game
2017-09-23 22:39
#124
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
So close French Canadians
2017-09-23 22:52
#125
 | 
Canada kawoh 
Nooo, French Canadians :'( Rip boys one day it will happen
2017-09-23 23:26
#126
 | 
Greenland duedue 
lucky pinguin noobs ;/
2017-09-24 11:05
Login or register to add your comment to the discussion.