01:20
23rd of October 2017
 
Match over
Maps
Best of 3 * Grand final
1. BIG removed Mirage
2. Cloud9 removed Nuke
3. BIG picked Cache
4. Cloud9 picked Train
5. BIG removed Inferno
6. Cloud9 removed Overpass
7. Cobblestone was left over
Cache
13:16 (6:9; 7:7)
Train
6:16 (3:12; 3:4)
Cobblestone
Rewatch
OtherDreamHack (Map 1 - Cache)Vod
OtherDreamHack (Map 2 - Train)Vod
OtherDreamHack (Winning Moment and Ceremony)Vod
Highlights
tarik 3k to secure the first pistol round (M1|Cache)
gob b breaks the defense with a 3k (M1|Cache)
gob b 3k on the offense (M1|Cache)
Rush triple kill on the defense (M1|Cache)
gob b triple kill clutch (M1|Cache)
Stewie2k AWP ACE (M1|Cache)
Stewie2k 3k to secure the second pistol round
Stewie2k 3k to secure the second pistol round
BIG wins the deaco (M1|Cache)
autimatic quad kill to secure the round (M1|Cache)
Cloud9 win a chaotic eco (M1|Cache)
tabseN 3k to secure the round (M1|Cache)
Cloud9 wins the force buy (M1|Cache)
Skadoodle takes down three on the offense (M2|Train)
tarik double opening frag (M2|Train)
gob b 1v3 clutch (M2|Train)
Rush 3k to close out the half (M2|Train)
Stewie2k 1v2 clutch to win the tournament
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Johannes 'nex' Maget
nex
36-43 -7 86.9 70.6% 1.05
Germany
Fatih 'gob b' Dayik
gob b
31-34 -3 62.7 56.9% 0.98
Germany
Johannes 'tabseN' Wodarz
tabseN
32-43 -11 84.5 60.8% 0.95
Germany
Kevin 'keev' Bartholomäus
keev
26-36 -10 40.9 56.9% 0.70
Germany
Nikola 'LEGIJA' Ninić
LEGIJA
20-41 -21 45.5 52.9% 0.52
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Will 'RUSH' Wierzba
RUSH
40-36 +4 95.7 76.5% 1.40
United States
Jake 'Stewie2K' Yip
Stewie2K
44-23 +21 76.3 84.3% 1.37
United States
Tarik 'tarik' Celik
tarik
38-26 +12 79.0 78.4% 1.29
United States
Tyler 'Skadoodle' Latham
Skadoodle
38-29 +9 84.8 78.4% 1.27
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
37-32 +5 73.7 74.5% 1.16
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Fatih 'gob b' Dayik
gob b
25-17 +8 78.5 62.1% 1.28
Germany
Johannes 'nex' Maget
nex
22-27 -5 101.4 69.0% 1.19
Germany
Johannes 'tabseN' Wodarz
tabseN
20-23 -3 82.4 65.5% 1.11
Germany
Nikola 'LEGIJA' Ninić
LEGIJA
13-23 -10 54.4 55.2% 0.61
Germany
Kevin 'keev' Bartholomäus
keev
12-21 -9 35.2 55.2% 0.60
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Will 'RUSH' Wierzba
RUSH
28-22 +6 121.7 82.8% 1.62
United States
Jake 'Stewie2K' Yip
Stewie2K
25-15 +10 81.2 79.3% 1.30
United States
Tyler 'Skadoodle' Latham
Skadoodle
23-20 +3 89.4 75.9% 1.16
United States
Tarik 'tarik' Celik
tarik
16-15 +1 55.0 72.4% 1.02
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
19-21 -2 66.3 69.0% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Johannes 'nex' Maget
nex
14-16 -2 67.7 72.7% 0.89
Germany
Kevin 'keev' Bartholomäus
keev
14-15 -1 48.3 59.1% 0.83
Germany
Johannes 'tabseN' Wodarz
tabseN
12-20 -8 87.2 54.5% 0.77
Germany
Fatih 'gob b' Dayik
gob b
6-17 -11 42.0 50.0% 0.62
Germany
Nikola 'LEGIJA' Ninić
LEGIJA
7-18 -11 33.8 50.0% 0.40
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Tarik 'tarik' Celik
tarik
22-11 +11 110.6 86.4% 1.69
United States
Timothy 'autimatic' Ta
autimatic
18-11 +7 83.5 81.8% 1.50
United States
Jake 'Stewie2K' Yip
Stewie2K
19-8 +11 69.9 90.9% 1.46
United States
Tyler 'Skadoodle' Latham
Skadoodle
15-9 +6 78.8 81.8% 1.45
United States
Will 'RUSH' Wierzba
RUSH
12-14 -2 61.5 68.2% 1.14
Top player in match
Head to head
3
Wins
1
Overtimes
9
Wins
ez NRG
2017-10-18 01:39
#52
 | 
Liechtenstein ZazaBinks 
Ez for old NRG trio Tabsen+Gobb+Legija
2017-10-22 21:38
ez win ? vs ? so rigged
2017-10-18 01:40
2ez4-SWAG-
2017-10-18 01:42
#5
 | 
United States yesmur21 
C9 mouse ya heard it her efirst
2017-10-18 04:49
#310
 | 
Portugal RKO23 
you weren't wrong.
2017-10-23 04:57
me and my girlfriend will be there!
2017-10-18 04:56
c9 wont win this tourney
2017-10-18 04:58
what was that
2017-10-23 03:13
#309
 | 
United States TOx1K_Gam3r 
o rly m8
2017-10-23 04:45
#321
Spiidi | 
Germany Kura_ 
Could you repeat that?
2017-10-23 20:04
#8
shox | 
New Zealand bop1t 
LDLC vs C9
2017-10-18 08:16
#10
 | 
Turkey cagataygs5 
woxic :( hellraisers :( i am so sad
2017-10-18 10:19
#12
 | 
Brazil hotdog^ 
wat happen
2017-10-18 10:20
#13
 | 
Turkey cagataygs5 
viisa problem
2017-10-18 10:21
#14
 | 
Brazil hotdog^ 
rip =/
2017-10-18 10:21
#11
 | 
Brazil hotdog^ 
so ezzzz
2017-10-18 10:20
So ez for cloud9 (?)
2017-10-19 12:32
#16
 | 
Netherlands Dabomb050 
c9 vs mouz Ez for c9
2017-10-20 10:10
#17
 | 
Australia DeckersYay 
Ez rng
2017-10-20 12:41
#18
 | 
France Styxx92x 
So ez for LDLC
2017-10-20 20:09
#19
 | 
Russia Gunzel 
Ez for X-God
2017-10-21 00:15
#20
 | 
United States subzera 
CLG got this
2017-10-21 21:09
Ez win 4 tier 100 team
2017-10-22 03:39
There are no danish teams in this tournament.
2017-10-22 11:14
Right and swiss would be tier 10000?
2017-10-22 11:50
LuL
2017-10-23 00:44
#108
 | 
Denmark xieZ 
apply cold water to the burned area
2017-10-23 00:58
#25
L.K.S | 
Turkey xAiakos 
mouz - c9 OhWait
2017-10-22 12:36
#26
 | 
Brazil Baluzinho 
big x c9
2017-10-22 13:04
#27
 | 
Canada kawoh 
Mouz?
2017-10-22 14:18
#27
 | 
Canada kawoh 
Mouz?
2017-10-22 14:18
#29
 | 
Spain JasonRacism 
Renegades vs Cloud9
2017-10-22 16:01
#30
 | 
Denmark BassA 
c9 ez
2017-10-22 16:01
BIG vs C9 please :D That match would be sick. But BIG vs Mouz is also nice.
2017-10-22 16:04
#32
jOELZ | 
Finland stubey 
so easy for renegades
2017-10-22 16:31
#33
 | 
China 21savage 
ez tournament for BIG, nex will be MVP
2017-10-22 17:12
gz renegades or c9
2017-10-22 17:14
pls launders and blu
2017-10-22 19:59
ez mouz
2017-10-22 20:00
ez big win vs mouz xd
2017-10-22 20:08
izi for nex
2017-10-22 20:08
#40
 | 
United States 0dragoon0 
EZ AF 4 BIG
2017-10-22 20:10
You liking this train game?
2017-10-23 02:55
ez for c9
2017-10-22 20:25
#44
kennyS | 
Europe Yuppie 
big vs mous 50/50
2017-10-22 20:28
#46
 | 
Malta Black138 
big vs c9 ez for stream-team
2017-10-22 21:05
#47
f0rest | 
Uzbekistan xeztoR 
ez for mouz
2017-10-22 21:06
ez4c9
2017-10-22 21:08
if mouz = ez big if c9 = ez c9 #goshroudie
2017-10-22 21:09
BIG 2-1 ez
2017-10-22 21:10
#53
 | 
Liechtenstein ZazaBinks 
Let's go BIG Boys <3 2:1 for BIG!
2017-10-22 21:40
2-1 C9 i like BIG but C9 got this
2017-10-22 21:51
CMON BIG REKT NA NOOBS
2017-10-22 23:02
#63
 | 
Germany GeoRg___J 
+1 really hope BiG gonna fak theses american trash
2017-10-23 00:15
#70
 | 
United States HyperThread_ 
k well see about that lol
2017-10-23 00:21
#74
 | 
Germany GeoRg___J 
i sad i hope, c9 is defenitly the favorite here
2017-10-23 00:22
This Train game is great!
2017-10-23 02:56
C9 2:0 no chance for botb
2017-10-22 23:15
tier3 tournament to give NA fans something to cheer about
2017-10-23 00:07
+1, even though this game is gonna be exciting. BIG seems pretty on point this event so far
2017-10-23 00:14
#60
 | 
North America bloodwolf1710 
c9 > BUG
2017-10-23 00:14
tarik vs gob b
2017-10-23 00:15
tarik is not igl fuckface
2017-10-23 00:20
#75
 | 
United States eu4ia_ 
0/8
2017-10-23 00:22
hope ur baiting
2017-10-23 00:23
lol am i the fuckface? did i not hear that rush was calling now? or am i just out to lunch
2017-10-23 00:39
u owe him apology dude
2017-10-23 00:40
no need to be such a jerk.You dont even know me and calling me fuckface? I guess its internet and i have to accept that you are one of the no life kid who only able to talk shit behind the keyboard.Yet im not gonna treat you what you deserved to be threatened.There are 2 reasons why i wrote those 2.First,as far as i remember they are the igl of their teams.Even if im wrong,your way of telling me is rude.Second reason is both Tarik and Gob b have Turkish roots. I hope that makes it clear.I wish you good day. jk kys retardo.
2017-10-23 01:37
gl BIG
2017-10-23 00:15
prob c9...
2017-10-23 00:17
Ez 2-1 game again. Most likely rooting for choke9
2017-10-23 00:18
EZ for Shroud
2017-10-23 00:21
Shroud the king of PUBG. Making way more playing for fun than on C9
2017-10-23 01:14
this might be too hard for big... cloud9 aim is much better... their brain are bit messed up tough
2017-10-23 00:21
lets go again with stew carry + luck win for c9 :D
2017-10-23 00:21
Let's go Cloud9!Win this boys!
2017-10-23 00:22
i lost on chokesports, do I go on BIG now to get it back + profit?
2017-10-23 00:22
#81
baddy | 
Poland ratzki 
Idk
2017-10-23 00:26
nice, thanks for your input
2017-10-23 00:27
#87
baddy | 
Poland ratzki 
Np
2017-10-23 00:31
big cant win ... c9 to good
2017-10-23 00:33
not really, should've been 2-0 to mouz if they didn't choke hard
2017-10-23 00:33
youtube.com/watch?v=gpoEGqoAGZI AFter this match STEWIE2K WILL BE MVP OF DREAMHAKC DENVER NO WORRIES ILL RECORD ALL HIS KILLS FOR YOU ALL <3
2017-10-23 00:25
#117
 | 
United States DemiFiend 
Bad player
2017-10-23 01:13
dis gon b gud, don't know who to cheer for
2017-10-23 00:28
BiG go. rekt this bots
2017-10-23 00:29
#91
 | 
Argentina Hero23 
C9 2-0
2017-10-23 00:37
#92
 | 
Sweden vfflan 
easy for c9
2017-10-23 00:38
too ez 4 stewie
2017-10-23 00:39
hope c9 32-0 big
2017-10-23 00:39
#97
 | 
Germany jnsCsgo 
went 240 with big. hope i wake up to good news tomorrow. if not. . well, rip then. c9 doesn't deserve to win.
2017-10-23 00:41
boy, theres no way you are going to sleep rn, its 2am soon in finland and i have to wake up 7am to get to my train in time, but theres no way im not placing a bet on this and not watching it
2017-10-23 00:44
its only almost 7:00 PM eastern here :p, game will be over in less than 4 hours or so :p
2017-10-23 00:48
nice xd, seems like going to sleep earlier would have been the right call Honestly im not even mad for big losing both pistols and shitting the bed versus atleast 3 ecos / forces, its just a shame that i could have been sleeping and not seen this shitshow
2017-10-23 02:19
#106
 | 
Germany XRippeR 
FUCK NA EVENTS, I CANT WATCH THIS EITHER
2017-10-23 00:51
Blame timezones my friend
2017-10-23 02:23
ok i bet on C9 now. ez for me. say thanks me to lose your bet xDDDDDDD
2017-10-23 00:42
#111
 | 
World MrJames193 
stfu kid
2017-10-23 01:01
#102
 | 
North America silly[] 
depending on the maps it's either 2-0 c9 or 2-1 big
2017-10-23 00:45
C9 GONNA LOSE AND C9 FANS WILL CRY ABOUT C9 BEING TIRED AFTER LONG BO3
2017-10-23 00:50
................. what are you saying .................
2017-10-23 02:58
Well, C9 won. Guess you were wrong buddy.
2017-10-23 14:10
#105
shroud | 
Europe Sizexd 
The C9 players are much cooler, I do not know how much BiG can win.
2017-10-23 00:50
lmao big are underdogs ? ??? :D :D :D Ez monies
2017-10-23 00:53
stew amazing level
2017-10-23 00:58
#110
Snax | 
World Alak123 
C9 won only cause of mouz chokes, big won vs lower team. Hard to say who s gonna win. Here I do believe more in na choke
2017-10-23 00:59
well, BIG actually played pretty well against mouz and mouz doesnt look that bad lately. I agree on NRG and RNG tho
2017-10-23 01:07
Dont forget stewie going insane on overpass
2017-10-23 01:11
Ez big ez tapsen
2017-10-23 01:05
#113
 | 
United States SmokaDaWeEDs 
Would love to see c9 win but my money is on big. At 4 to 1 awesome odds and BIG rip it up on lan. If c9 wins it will be another nail biter just like with mouz. But i think BIG will win 2-1 Overpass Cobblestone Inferno Tho its a toss up on cobble or cache Happy betting everyone!
2017-10-23 01:05
#114
shroud | 
Europe Sizexd 
cache 1st map ...
2017-10-23 01:06
#312
 | 
United States SmokaDaWeEDs 
Yup. I was hoping that would be map 2. Was a great match to watch tho. Only lost 2 games betting this whole turny. And as i love c9 and really wanted them to win i always love betting on thr underdog exp when they have made me more money than anyone to date. (BIG) Glad c9 got the win tho. Hopefully now it will get some wind under their wings and start doing better on the big stage. Still cant believe BIG didn't ban train. And i kinda understand cache as its their best map stats wise but why pick it first exp when c9 have been on a tare on that map. I thought they would of picked inferno or cbble foe their first map pic. Exp after watching c9 on cbble.
2017-10-23 06:13
#119
 | 
Norway BigCannon 
BOT vs CLOWN9. No idea why someone is even watching that
2017-10-23 01:15
fan of VP....
2017-10-23 01:18
#129
 | 
Norway BigCannon 
ye difference is...vp might be still a top tier team while these teams are forever tier 7 ?
2017-10-23 01:22
OMEGALUL
2017-10-23 01:22
HAHAHAHAHAHA delusional af
2017-10-23 01:26
#313
 | 
United States SmokaDaWeEDs 
Love the keyword of "might" there. Like someday i still "might" be an astronaut. They still have potential but they are stuck at tier 4+ right now. I think they will have a roster change before anything positive happens. Their time is running out. They cant live off past glory forever. Hope they turn it around as the csgo scene is always better with them in the runnings
2017-10-23 06:17
#120
shroud | 
Europe Sizexd 
Legija? Really? The cloud shoots like the gods of this game, they are incredible.
2017-10-23 01:15
C9 is on fire at the moment, but Johannes & Johannes got this imo
2017-10-23 01:17
BIG 2-1
2017-10-23 01:17
#124
 | 
United States chikinnn 
Ez for big
2017-10-23 01:17
GL HF both teams
2017-10-23 01:18
#128
shroud | 
Europe Sizexd 
cmone fucking clowns, take my money on mouz, now ez 2-0
2017-10-23 01:21
haha expected you bet on mouz. cuz you retarded. but big win 2-1 nt xDDDDDDDDDDDDDD
2017-10-23 01:23
#134
shroud | 
Europe Sizexd 
i bet 80, this is only 5% fucking retarded kid with autism
2017-10-23 01:26
#132
Snax | 
World Alak123 
C9 wins cache big wins train
2017-10-23 01:23
c9 2 0 @ryu comfirmed
2017-10-23 01:25
#136
shroud | 
Europe Sizexd 
YOUN STEEEEEWWWWWWWWW
2017-10-23 01:27
eZ DEACO
2017-10-23 01:29
BIG are incredibly lucky low skill bug team
2017-10-23 01:30
OMG are u mentally retarded or kid? Lucky? Cloud9 is more lucky team then big They are in finals bcz of 100% luck lmao while big with tryhard bot
2017-10-23 01:30
CMON BIG WIN THIS. Take down EJSU STUPID KID ANOTHER LOSE BET XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2017-10-23 01:32
How many times can Cloud9 lose a round to an eco .. -.-'
2017-10-23 01:33
bug playing like retards even with proper igl... lul clown9 2-0
2017-10-23 01:35
#144
shroud | 
Europe Sizexd 
GOd9
2017-10-23 01:35
LEGIJA WTF YOU DOING XDDDDDDDDDDDDDDDDDD not check anything. run run xDDDDD
2017-10-23 01:35
Dunno what happened there or if it was intentional. BIG didn't smoke the cross when splitting A. If they smoke that, the round is almost won as C9 were low on HP and didn't have many (if any) kits. Maybe a mistake, maybe not.
2017-10-23 01:35
#147
 | 
World Tillt 
God I hate when casters jerk off every standard frag because they love one team so much
2017-10-23 01:37
+1 These casters are kinda decent but when they cast their favorite team... meh. It's just one of many reasons why the bigger lans are so much better in that sense. Even Anders, who might be the biggest fan of Astralis, manages to cast their games like it's any team. The cast here is still fine, but you have a valid point.
2017-10-23 01:41
#175
 | 
World Tillt 
Exactly my feelings. I kinda like Launders, but when he opens the cast with "lets fucking go c9" it's gonna be a shitshow
2017-10-23 01:45
Yeah Launders is quite a talented caster, but the bias here is obvious. Hopefully it'll get better with experience.
2017-10-23 01:47
CHOKE STEWIE LUL
2017-10-23 01:39
#153
 | 
Armenia HaRRyarm 
cry is free
2017-10-23 01:40
stewie lol
2017-10-23 01:40
ban stewie ffs
2017-10-23 01:40
#154
 | 
United States eu4ia_ 
You're ugly -Stewie2K after dying to gob b xD
2017-10-23 01:42
Stewie played that 1v2 so fucking well too, FeelsSoBadMan Edit: And a fucked up CT smoke causes BIG to lose the round, lmao.
2017-10-23 01:43
stewie so bad xDDDDDDDDDDDDDD
2017-10-23 01:42
#160
 | 
Germany yzL 
Anyone made a clip of stewie smashing his desk? Lol
2017-10-23 01:42
dat CT smoke luuul
2017-10-23 01:43
stewie god
2017-10-23 01:43
ok stewie
2017-10-23 01:43
Round over - Winner: CT (6-7) - Enemy eliminated stew-iwnl- killed LEGIJA with awp stew-iwnl- killed nex with awp stew-iwnl- killed keev with awp stew-iwnl- killed gob b with awp gob b killed Skadoodle with inferno stew-iwnl- killed tabseN with awp gob b killed RUSH with ak47 (headshot) Round started Lowskilled germans on display
2017-10-23 01:43
Nice ct smoke big stupid
2017-10-23 01:43
Come on BIG you have to manage to throw that smoke... What a mistake, stewie was literally given those frags for free.
2017-10-23 01:43
first the A-cross smoke and now CT smoke...lost them 2 rounds
2017-10-23 01:44
Yeah... the half would look very different if they didn't make those mistakes. It's such a simple smoke, even every pugger knows that one.
2017-10-23 01:45
-stewie -consistent pick 1 ..... he would be insane if he could hit shots like that all the time
2017-10-23 01:43
dat smoke lost them the round
2017-10-23 01:44
How fucking hard is it to smoke ct? Like srsly
2017-10-23 01:44
miss ct smoke, dont smoke A cross smoke wtfffff no bug no big
2017-10-23 01:45
#174
shroud | 
Europe Sizexd 
2017-10-23 01:45
god í hate US casters.... what fucking cock sucking boring shit they talk
2017-10-23 01:46
bot clan doesnt know that b site exists on cache... pick cache cant win pistols dont know smokes dont have strats dont know pre aim angles dont know b site existence Lol 6-0 lead for C9 due to pistols xD
2017-10-23 01:48
#179
shroud | 
Europe Sizexd 
LETS FUCKING GO <#
2017-10-23 01:48
typical gob b 1v9 tbh
2017-10-23 01:49
Ok big dont know how to smoke First that highway smoke (They got 1 but still didn't smoked) 2nd Ct smoke failed ? Even goldnova know how to do that could have been 10-5 for big but they lost the game... gg
2017-10-23 01:49
#182
shroud | 
Europe Sizexd 
clowns
2017-10-23 01:50
BIG hahahahahaha so much luck low skill team
2017-10-23 01:50
#184
shroud | 
Europe Sizexd 
+1 keev no armor = 3 kills trash kid
2017-10-23 01:51
will c9 ever win a fucking anti eco holy fucking shit how hard can it be
2017-10-23 01:51
C9 going for the world record of losing the most rounds against anti-eco's in 1 tournament
2017-10-23 01:51
When Gob b is top fragging with so big margin (no pun intended), you know you are going to have a bad time.
2017-10-23 01:53
#188
shroud | 
Europe Sizexd 
GOD SKA
2017-10-23 01:52
well done bot clan Round over - Winner: T (11-8) - Enemy eliminated RUSH killed gob b with ak47 (headshot) gob b killed Skadoodle with ump45 (headshot) Skadoodle killed nex with ak47 Skadoodle killed keev with ak47 RUSH killed LEGIJA with ak47 (headshot) Skadoodle planted the bomb (2on4) gob b killed tarik with deagle (headshot) nex killed stew-iwnl- with ak47 (headshot) nex killed autimatic_ps with inferno stew-iwnl- killed tabseN with ak47 (headshot) Round started Keep losing easy rounds
2017-10-23 01:53
#190
Snax | 
World Alak123 
gob b top fragging rofl
2017-10-23 01:53
Idk wtf is big doing? only gob b is playing good rest shit now they lost 4v2 just bcz they were trying to retake 1by1 really? gob b nt but this time tabsen nex not stepping up making this game more easier for clown9 gg
2017-10-23 01:53
gob is top fragging... you know what that means ? BIG would destroy them if tabsen start showing up
2017-10-23 01:53
#193
 | 
United States Xerolight 
how many eco round c9 wanna lose?
2017-10-23 01:54
#194
shroud | 
Europe Sizexd 
BUG so much luck no nex 1 vs 5 defuse no win
2017-10-23 01:54
Gob performing like a beast this game, holy fuck. Such a smart player, taking the deagle to get the frag on fork instead of the ump is just those little details which makes the difference. Unfortunately BIG couldn't close that round, but he had amazing impact in the following round as well. Damn, well played!
2017-10-23 01:55
c9 watermelon brain in group stage, lint brain in playoffs
2017-10-23 01:56
Why trying to defend mid when u cant big?
2017-10-23 01:57
#198
shroud | 
Europe Sizexd 
GODTA
2017-10-23 01:57
wtf are these over peeks from big ? first gob over peeks,then one more guys peeks highway... and one guy hiding like an idiot at sandbags thinking cloud9 wont check. C9 aint winning this game,big wants to lose
2017-10-23 01:57
Clown9 lucky as fuck
2017-10-23 01:57
BIG IS JUST BAD
2017-10-23 01:58
#202
Snax | 
World Alak123 
stewie cant check plant
2017-10-23 02:01
JEBAITED
2017-10-23 02:01
Big is giving 0 chance to cloud9 to take control of b main a main mid lmao xD
2017-10-23 02:03
feels like gob increased his sens, now he's getting realllllllll whippy with it. Edit: nex panic dropped a smoke... ehhhh
2017-10-23 02:05
#206
shroud | 
Europe Sizexd 
GODS9 HOLY FUCK LETS GOOOO
2017-10-23 02:04
BIG DUMBFUKS LOSE TO GLAWKS AND p250 NO ARMOUR Guy with a kit should have just smoked and defused the first time.... Instead a guy without a kit try to fake defuse Mastermind.
2017-10-23 02:05
#208
 | 
South Africa Hasslegg 
God nex is a fucking moron.
2017-10-23 02:05
LOOK AT TARIK LAUGHING LMFAO STUPID NA RANK S STRAT AND IT WORKED
2017-10-23 02:05
Ok big what more i can say? giving free site to eco guys no one holding quards no one holding fork lift GG BIG lose this shit
2017-10-23 02:06
#211
 | 
Thailand beam2546 
Round over - Winner: T (14-12) - Enemy eliminated autimatic_ps killed tabseN with p250 stew-iwnl- killed gob b with p250 Skadoodle killed nex with p250 (headshot) nex killed tarik with m4a1 Skadoodle killed keev with p250 (headshot) stew-iwnl- killed LEGIJA with p250 nex killed RUSH with m4a1 RUSH planted the bomb (5on5) Round started Ummm... GG
2017-10-23 02:06
i swear.... those 2 fucking US Clowns that are casting right now Only thing thats missing is them stripping naked and shouting "USA USA USA" Fucking annoying shits
2017-10-23 02:07
5-6 TIMES THIS MAP FORCE BUYS WORKED?
2017-10-23 02:07
#215
shroud | 
Europe Sizexd 
TY BOTB <3
2017-10-23 02:09
GARBAGE B IN VENTS
2017-10-23 02:09
BUG TRASH LOST ANOTHER EASY ROUND LOSING to p250 in 2017.... BOT B losing duel to a pistol...even after knowing position
2017-10-23 02:10
c9 lucky they won both pistols
2017-10-23 02:10
they won cuz they were better
2017-10-23 11:24
Ez 2-0 for C9 bug fanbois lul
2017-10-23 02:11
#220
shroud | 
Europe Sizexd 
YES <3 gg cloud9
2017-10-23 02:11
gg nice finish by c9
2017-10-23 02:11
BIG FUCKING BOTS ez-2,5
2017-10-23 02:12
holy shit c9 is so fucking BAD and those Casters.... they trigger me so fucking hard.
2017-10-23 02:11
#224
jOELZ | 
Finland stubey 
Its absurd that BIG lost a map against c9
2017-10-23 02:11
#225
 | 
United States Xerolight 
c9 like to thow away the handicap lol
2017-10-23 02:11
Finally Bot B strikes again at crucial round fkin stupid when u heard them that they are rotating to b ? just call for ur teammates and get a passive position lost the whole game which they could have won 16-14 bot b
2017-10-23 02:11
tbh anyone except for bot b wouldve won that duel, Rush wasnt even looking at him.... too bad now they´ll lose
2017-10-23 02:13
Kinda ironic isn't it? He makes the perfect play, takes down one of the 2 ak:s, backs off, plays it perfect, puts himself in the best position to call for rotations and get a frag. 5 rights and 1 wrong and the only wrong he did cost them the round pretty much. That's csgo for you.
2017-10-23 02:13
Gob b was trying hard to win the game while he tried his best to lose the game as well :)
2017-10-23 02:15
#227
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
That first map was a bit closer than i expected for C9 but a win is a win
2017-10-23 02:12
How does Gob die there? He makes the perfect play but... yeah... That's a frag he should get 10/10 times. But I don't understand why there was no extra rotate to B. They had enough time and gob heard them 5 sec before he died. I don't know... fuck. C9 got lucky here, they were 2-3 ump bullets from losing the map 16-14 or OT. Damnit BIG, there was a chance for a 2-0 here, for sure.
2017-10-23 02:12
#229
HObbit | 
Germany sanos 
bot b in vents single handily losing them the game
2017-10-23 02:12
yup,he knew 2 players were coming towards vents...should have fallen back...or atleast killed the terrorist....map lost there itself.
2017-10-23 02:13
fuck. BiG have this map but they lose 1-2 eco vs p250
2017-10-23 02:12
Do they get prize money for this tournament or is it like store vouchers or a free mouse or something
2017-10-23 02:12
winner gets 50k and the loser gets 20k
2017-10-23 02:14
Good weekends work... Why did no decent teams go? Even for nip it would be a free 50k
2017-10-23 02:18
nip over c9? LUL
2017-10-23 02:22
they got them free 50k on dh valencia
2017-10-23 02:27
EPICENTER 2017 is a few days away and thats where all the great teams will play and they didnt have time to play this tournament
2017-10-23 02:28
These casters are suckign dicks of na teams too much..
2017-10-23 02:13
launders is NA scene caster
2017-10-23 02:13
#235
Snax | 
World Alak123 
If big starts ct on train it’s autowin
2017-10-23 02:13
In terms of the actual result, the starting side has no effecct other than mentality and morale
2017-10-23 02:22
It can affect buys if you start on the less favoured side and have a deficit in the 2nd half
2017-10-23 02:29
ok
2017-10-23 02:29
#238
 | 
United States de_killer 
i like tabsen and gob b. But tarik and stewie dominated the game
2017-10-23 02:14
that echo thou
2017-10-23 02:17
EZ 2-0 C9. They are in a godly form. GG.
2017-10-23 02:17
Both teams sucks at anti eco rounds and i swear clown9 is the most luckiest team ever They won against mouz by luck same against big but as we all know they suck against tier 1 teams like faze astralis etc xD
2017-10-23 02:18
Excuses excuses. Just because you predictions are wrong doesn't mean you have to spew out nonsense. Just take the L.
2017-10-23 02:20
Cloud9 sucks Liquid is far better then liquid lmao
2017-10-23 02:21
thats a bold statement to make
2017-10-23 02:23
damn I agree!
2017-10-23 02:25
>>Liquid is far better then liquid lmao Errr, wat?
2017-10-23 02:26
Clown9 xD
2017-10-23 02:26
Liquid > liquid
2017-10-23 02:28
Japan>China
2017-10-23 02:29
Nah
2017-10-23 02:31
My boys in blue got this ez. GO C9.
2017-10-23 02:19
big is tilted 2-0 c9 win
2017-10-23 02:31
#267
shroud | 
Europe Sizexd 
Cloud9 12-1 on pistol round WOW <3
2017-10-23 02:31
2017-10-23 02:32
why would big pick cache against rank s players they literally live on that map
2017-10-23 02:32
BIG
2017-10-23 02:36
Off late all grand finals have been underwhelming shit games
2017-10-23 02:37
#273
 | 
India LilPump 
gg u cant beat c9 on train
2017-10-23 02:38
gg
2017-10-23 02:43
#275
rain | 
Indonesia lather 
No bug no win xd
2017-10-23 02:44
16-1 worst finals , We already saw Mouz vs c9 grand final xD
2017-10-23 02:51
GOD B
2017-10-23 02:53
16-1 ;3 making my call now
2017-10-23 02:53
#279
rain | 
Indonesia lather 
God b PogChamp
2017-10-23 02:54
Big trash
2017-10-23 02:54
Gob B >>>>>>> xantares
2017-10-23 02:55
jesus skadoodle
2017-10-23 02:55
Thank Mr. Skadoodle!
2017-10-23 02:55
He's on the gear boys.
2017-10-23 02:56
#288
 | 
Portugal dracø 
Another great final kappahd Can't remember the last good one =X
2017-10-23 03:00
ty big fanboys 4 yo money
2017-10-23 03:02
Yea gz, it's so fking hard to win with 4/4 pistols...
2017-10-23 03:02
mousesports died for this
2017-10-23 03:02
#292
 | 
Latvia Geymaster 
MVP of dreamhack open denver will be tarik 100%
2017-10-23 03:04
ooh boy 15:19 incoming
2017-10-23 03:05
#294
shroud | 
Europe Sizexd 
13-1 pistol for c9 :D
2017-10-23 03:05
LUL BIG WITHOUT BUG LUL
2017-10-23 03:10
#296
shroud | 
Europe Sizexd 
jesus stewie hair koosta brother
2017-10-23 03:10
C9 won a tier 2 tournament again.. no one cares. Maybe they can get out of groups at a major for the first time at ELeague.
2017-10-23 03:14
#305
 | 
United States Phamous3k 
Lol! Sound hurt. C9 won a big tourney GG. Hate on. No one cares.
2017-10-23 03:18
"Dreamhack Open" = big tourney..... good one Best EU teams there were Mouse and BIG lmfao.
2017-10-23 05:02
#320
 | 
United States Phamous3k 
Well since September they’ve taken down G2, NiP & Na’Vi as well but I get it. They suck right?!? EU isn’t the super dominant region anymore. C9 & Liquid has something to say.
2017-10-23 14:21
#299
 | 
Germany unsalted 
GGWP
2017-10-23 03:14
#300
 | 
Liechtenstein FeelsHoodMan 
LEGIJA LUL
2017-10-23 03:14
so mousesports - cloud9 was the real final?
2017-10-23 03:14
#302
 | 
Russia andrew.lein 
YES
2017-10-23 03:15
#304
 | 
United States Phamous3k 
Thx C9!!! USA BOYS
2017-10-23 03:17
Congratz C9!!
2017-10-23 03:41
it was tier 2 ...........
2017-10-23 08:57
Yewwwww
2017-10-23 03:42
Ended the tourney 13-1 in pistol rounds. Woah.
2017-10-23 04:40
people still dont know that gob b always performs really well on LAN
2017-10-23 07:31
Amazing round by stewie2K: youtube.com/watch?v=SKQUoUqQfh4
2017-10-24 00:09
Login or register to add your comment to the discussion.