10:00
23rd of November 2017
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group A
1. NOREG removed Cobblestone
2. Endpoint removed Mirage
3. NOREG removed Nuke
4. Endpoint removed Cache
5. NOREG removed Overpass
6. Endpoint removed Train
7. Inferno was left over
Inferno
16:12 (6:9; 10:3)
Rewatch
OtherWESGVod
Highlights
MiGHTYMAX (T) resolves the 2vs2 post-plant situation with 2 quick AK kills (bombsite A)
weber - 3 AK kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs3 situation - mostly 3rd person perspective)
Marcelious - 3 AWp kills on the bombsite B bomb plant defense (3vs3 situation)
Marcelious - 2 AWP kills on the bombsite B bomb plant defense (2vs2 situation) to secure the match victory for NOREG
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Norway
Ole 'Marcelious' Kristian Langan
Marcelious
31-18 +13 104.2 85.7% 1.60
Norway
Haakon 'Radifaction' Tholo
Radifaction
28-16 +12 92.6 85.7% 1.49
Norway
Jorgen 'cromen' Robertsen
cromen
21-18 +3 75.7 67.9% 1.15
Norway
Morten 'zEVES' Vollan
zEVES
11-17 -6 62.3 85.7% 1.04
Norway
Ruben 'RUBINO' Villarroel
RUBINO
9-20 -11 45.2 67.9% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United Kingdom
Alex 'ALEX' McMeekin
ALEX
32-22 +10 110.9 78.6% 1.52
United Kingdom
Max 'MiGHTYMAX' Heath
MiGHTYMAX
17-20 -3 65.4 53.6% 0.94
United Kingdom
Brandon 'weber' Weber
weber
17-15 +2 57.5 67.9% 0.93
United Kingdom
Ian 'Immi' Harding
Immi
11-18 -7 67.1 75.0% 0.92
United Kingdom
Tramaine 'stan1ey' Stanley
stan1ey
12-25 -13 53.9 75.0% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Norway
Ole 'Marcelious' Kristian Langan
Marcelious
31-18 +13 104.2 85.7% 1.60
Norway
Haakon 'Radifaction' Tholo
Radifaction
28-16 +12 92.6 85.7% 1.49
Norway
Jorgen 'cromen' Robertsen
cromen
21-18 +3 75.7 67.9% 1.15
Norway
Morten 'zEVES' Vollan
zEVES
11-17 -6 62.3 85.7% 1.04
Norway
Ruben 'RUBINO' Villarroel
RUBINO
9-20 -11 45.2 67.9% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United Kingdom
Alex 'ALEX' McMeekin
ALEX
32-22 +10 110.9 78.6% 1.52
United Kingdom
Max 'MiGHTYMAX' Heath
MiGHTYMAX
17-20 -3 65.4 53.6% 0.94
United Kingdom
Brandon 'weber' Weber
weber
17-15 +2 57.5 67.9% 0.93
United Kingdom
Ian 'Immi' Harding
Immi
11-18 -7 67.1 75.0% 0.92
United Kingdom
Tramaine 'stan1ey' Stanley
stan1ey
12-25 -13 53.9 75.0% 0.77
Player of the matchwon with 49.5% of the votes
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Norway RainTop1HLTV 
-jkaem +radification fix hltv ty EZ 4 cromen and Marcelious
2017-11-20 18:43
#2
 | 
United Kingdom Breezeeh 
Of course it's not the full endpoint roster lmao
2017-11-20 19:01
#5
 | 
United States n0bodyez 
FASHR can’t play because it’s WESG this roster is better than the premier roster anyway imo
2017-11-21 13:13
#58
 | 
United Kingdom XNL 
Cos it's WESG, they all have to be from the same country. Anyway, ALEX is much better than FASHR.
2017-11-23 10:30
ALEX to carry UK NUBS LUL XD
2017-11-20 19:41
#6
ZywOo | 
Ireland Raeygo 
Uk carry uk?
2017-11-22 00:57
#71
 | 
United Kingdom WillStar 
ALEX is only UK hope
2017-11-23 10:38
#4
 | 
Turkey darkh1ous 
Endpoint OMEGALUL
2017-11-20 20:23
#7
 | 
Faroe Islands shubaNNN 
ez for UK
2017-11-22 03:15
alex lul
2017-11-22 12:29
UK CS LUL
2017-11-22 14:57
#10
 | 
Norway Radification 
Let's go =)
2017-11-22 14:58
get carried onliner
2017-11-22 17:46
Guess radi isnt onliner c:
2017-11-23 14:43
Go get em boiiis
2017-11-22 22:26
are you the real radifaction and are you getting shat talk by the real hallzerk because if so this is why HLTV is better than reddit
2017-11-23 07:54
ez for radi
2017-11-22 15:38
ez marcelious 30 bomb
2017-11-22 15:44
#15
 | 
Norway SkaMathias 
Noreg vs Fnatic in the final. mark my wøss
2017-11-22 17:49
#16
mikki | 
Norway mikkiG 
marcelicious will shoot many sniper kills this match vs uk bots, promise u)))
2017-11-22 20:31
time for marcel to prove himself :)
2017-11-22 20:45
#18
 | 
Other rss___ 
gl ALEX :D
2017-11-22 20:52
#19
 | 
Argentina mat1arg 
uk cs = lul
2017-11-22 21:58
#21
 | 
Venezuela Awki2 
Ez cromen
2017-11-22 22:42
#22
 | 
Sweden Advize 
Endpoint upset? Ye i think so.
2017-11-22 23:38
Rain ?????????????????????????????
2017-11-22 23:55
No time for a tournament like this x(
2017-11-23 01:24
#35
 | 
United Kingdom badgesa 
Blast series
2017-11-23 09:03
#24
s1mple | 
United Kingdom Twinaye 
good odds for endpoint actually.
2017-11-23 01:23
uk teams on international lans are either hit or miss, might actually betray my countrymen on this match hmm
2017-11-23 01:29
#27
 | 
New Zealand JK_77 
ez crumpets
2017-11-23 01:44
#28
 | 
Poland Banan18 
EZ FOR NOREK XDD
2017-11-23 04:49
rip noreg
2017-11-23 06:40
Isnt Endpoint is just so much stronger here? The addition of Alex is a huge upgrade and Zeves is pretty much a bot tbh.The reason they have been winning is because Jkaem is playing in the team.Not to mention it was Jkaem that alr bored of the game basicly
2017-11-23 07:49
It's also Bo1 on lan with mixs on either side, i'd say the raw talent of noreg gives them a slight edge over the face that endpoint is a nearly completely established team already
2017-11-23 07:55
#36
YEBAH | 
Belarus diehartz 
I dont think they are stronger, my bet goes on noreg
2017-11-23 09:03
Open gotv, please. I want to broadcast this game for a Russian-speaking audience ^^
2017-11-23 08:30
#34
 | 
Australia basim 
This tournament just gonna place super low bets on every underdog and hope for the best xD There are too many matches
2017-11-23 08:43
No way to make enough research on all players and see how they synergise etc with some of the mixes unless you took the time ina dvance and don't do anything else on the side. You will probably get some profit going underdogs on those games, speaking from past expeiences with those mixes at wesg.
2017-11-23 10:10
#44
 | 
Australia basim 
If I lose the first few I'll just stop because I don't wanna lose much but if I win the first few I'll kepe doing it :D
2017-11-23 10:12
Haha ^^, well just draw a line like you said and you should be fine. I'm kinda doing the same ^^.
2017-11-23 10:21
#55
 | 
Australia basim 
I'm betting cents on every underdog bro haha that's how poor I am.
2017-11-23 10:25
wonder how much delays on this tournament
2017-11-23 09:23
#53
 | 
India Jags 
none :)
2017-11-23 10:23
#38
 | 
Argentina FitzeRr 
gl endpoint
2017-11-23 09:56
#39
 | 
United States n0bodyez 
ez Endpoint
2017-11-23 09:56
#40
 | 
Armenia Imissexoptic 
ez endpoint
2017-11-23 10:03
#41
 | 
Russia nicerok11 
ez LGB with 3 standins
2017-11-23 10:06
#42
 | 
United States n0bodyez 
wow no delay, good shit WESG
2017-11-23 10:09
#54
 | 
India Jags 
SLTV organises WESG events and qualifiers.
2017-11-23 10:24
#45
 | 
Sweden deltoidbrah 
0 0 5 god Rubino
2017-11-23 10:17
Rubino is so bad lol :D
2017-11-23 10:21
ALEX is flexin on dem nabs
2017-11-23 10:22
Rubino is igl - In Game Loser And alex is onfire
2017-11-23 10:23
#50
 | 
Russia Gunzel 
lol got rekt by uk cs. rofllmao. retire pls
2017-11-23 10:22
BOT RUBINO
2017-11-23 10:23
#52
 | 
Sweden deltoidbrah 
Marcelious 1v5 bot rubino 1-8 in stats
2017-11-23 10:23
#56
 | 
United States n0bodyez 
ALEX and MiGHTYMAX is the best duo in CS history
2017-11-23 10:29
omg rubino. time to retire you fat fuck
2017-11-23 10:29
#59
 | 
Germany lidde424 
rubino busy buying chezzYs LUL
2017-11-23 10:30
#60
 | 
India Jags 
This is exactly what i expected from the noreg team. Doesnt dissapoint <3
2017-11-23 10:30
#64
 | 
Slovakia SRNKO 
zup :D wait for it .. if noreg loose .. rubino will cry on twitter again that alex has cheats :DDD
2017-11-23 10:33
#61
 | 
Australia basim 
Damn alex so good
2017-11-23 10:31
UK CS best cs Confirmed by Norway cs
2017-11-23 10:31
#63
 | 
Sweden deltoidbrah 
UK cs > Norway lol
2017-11-23 10:32
#65
 | 
Slovakia SRNKO 
+1 :D
2017-11-23 10:33
alex carrying uk bots, expected
2017-11-23 10:34
#67
s1mple | 
United Kingdom Twinaye 
Ez uk
2017-11-23 10:34
#68
 | 
Europe Tirelessethan 
sick throw dignitas
2017-11-23 10:34
RUBINO 3-13 WTF
2017-11-23 10:36
#72
 | 
United States n0bodyez 
NOREG probably gonna win because they won 2/2 pistols in a bo1 rip
2017-11-23 10:40
#87
 | 
Australia basim 
Yeah that sucks to see endpoint would have won imo with just one pistol
2017-11-23 11:05
ahahaahaha dat rush on B 1 vs 4 no way Norway will win it.
2017-11-23 10:45
Rubino is so bad :D
2017-11-23 10:49
#75
seized | 
World Kurmi2k 
Rubino fucking bot
2017-11-23 10:50
#76
 | 
Poland dennismajster 
clownfiesta...
2017-11-23 10:50
RUBINO $900 7 6 19 44.4 ADR Against ENDPOINT LMFAO
2017-11-23 10:52
#78
 | 
United States n0bodyez 
ZEVES and RUBINO are getting boosted
2017-11-23 10:54
Marcelious shitting on them LUL
2017-11-23 10:55
marcelious and radisfaction are the norwegian stars but rubino he is the washed up bot
2017-11-23 10:56
#81
apEX | 
Brazil XEMBAO 
marcelious with the true 1v9
2017-11-23 10:56
#82
 | 
Sweden deltoidbrah 
nice comeback gj Marcelious!
2017-11-23 10:59
#83
seized | 
World Kurmi2k 
Lol win game 3vs5
2017-11-23 10:59
#84
 | 
African Union BuddDwyer 
3v1
2017-11-23 11:01
2 v 1 game
2017-11-23 11:04
#88
 | 
Sweden deltoidbrah 
ezzzz ty
2017-11-23 11:05
#89
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
Easy game for Marcelious and Radifaction, gg NOREG
2017-11-23 11:06
it is funny when 2 random guys carry rubino
2017-11-23 11:10
#91
YEBAH | 
Belarus diehartz 
Marcelious radi and cromen are fucking gods, wtf happened to rubino
2017-11-23 11:10
#92
 | 
France p2l 
UK CS Lul
2017-11-23 12:21
French guy carrying UK CS lul
2017-11-23 12:22
#94
 | 
Spain JasonRacism 
Poor game by Rubino, At least it shows he doesn't need to carry every game
2017-11-23 12:30
#96
 | 
Thailand Dino1 
When did Rubino ever carry a team ever? lmao He's good at trashtalking on Twitter tho
2017-11-23 15:55
2 v 1 game
2017-11-30 17:43
Login or register to add your comment to the discussion.