16:00
29th of December 2017
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final
1. HAVU removed Cobblestone
2. Kinguin removed Train
3. HAVU picked Inferno
4. Kinguin picked Mirage
5. HAVU removed Nuke
6. Kinguin removed Overpass
7. Cache was left over
Inferno
16:9 (8:7; 8:2)STATS
Mirage
16:10 (9:6; 7:4)STATS
Cache
Rewatch
OtherThunderMediaTV (Map 1 - Inferno)Vod
OtherThunderMediaTV (Map 2 - Mirage)Vod
RussiaXBETtv (Map 1 - Inferno)Vod
RussiaXBETtv (Map 2 - Mirage)Vod
PolandKXN (Map 1 - Inferno)Vod
PolandKXN (Map 2 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | Aleksib - 3 AK kills (2 HS) on the Mid offensive (clean round - anti-eco)
M1 | KHRN - 4 AK kills (3 HS) on the bombsite A offensive
M1 | KHRN (T) resolves the 2vs2 post-plant situation with 2 AK HS kills (bombsite B)
M1 | Aleksib - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill) to set HAVU on 7 rounds after their T side
M1 | rallen (2 AK kills) and SZPERO (3 AK HS kills - including 1vs2 clutch) turn a 2vs5 situation in favor of Kinguin (Part 1)
M1 | rallen (2 AK kills) and SZPERO (3 AK HS kills - including 1vs2 clutch) turn a 2vs5 situation in favor of Kinguin (Part 2)
M1 | Aleksib - 3 M4A4 kills on the bombsite B defense
M2 | mouz - 1vs4 clutch (T - bomb planted after 3 clutch kills) - Part 1 - 1/4 frags
M2 | mouz - 1vs4 clutch (T - bomb planted after 3 clutch kills) - Part 2 - 3/4 frags
M2 | Kap3r - 3 kills (UMP, 2 M4A4) on the Balcony to bombsite A offensive
M2 | mouz - 4 kills (3 M4A4, USP-S HS) on the bombsite A defense (clean round - anti-eco)
M2 | rallen - 4 M4A4 kills on the Mid (2 kills) and bombsite A defense (2 kills - including 1vs2 pre-plant clutch) to turn an initial 2vs4 situation in favor of Kinguin
M2 | Kap3r - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation) to secure the match victory for Kinguin
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
45-25 +20 105.8 74.5% 1.56
Poland
Mikołaj 'mouz' Karolewski
mouz
44-32 +12 84.4 70.6% 1.35
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
36-26 +10 68.4 78.4% 1.24
Poland
Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
SZPERO
37-26 +11 70.6 68.6% 1.15
Poland
Kacper 'Kap3r' Słoma
Kap3r
32-30 +2 71.5 78.4% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
37-36 +1 85.9 62.7% 1.06
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
32-42 -10 67.4 52.9% 0.81
Finland
Mikko 'xartE' Välimaa
xartE
25-37 -12 59.1 58.8% 0.78
Finland
Samu 'uli' Leirilaakso
uli
21-38 -17 67.6 56.9% 0.70
Finland
Jesse 'KHRN' Grandell
KHRN
24-41 -17 54.1 47.1% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
23-10 +13 107.7 76.0% 1.67
Poland
Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
SZPERO
22-9 +13 89.1 80.0% 1.53
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
21-11 +10 73.8 76.0% 1.34
Poland
Mikołaj 'mouz' Karolewski
mouz
20-17 +3 86.2 72.0% 1.26
Poland
Kacper 'Kap3r' Słoma
Kap3r
11-13 -2 56.8 76.0% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
17-18 -1 85.8 60.0% 1.08
Finland
Mikko 'xartE' Välimaa
xartE
13-19 -6 60.3 52.0% 0.76
Finland
Samu 'uli' Leirilaakso
uli
10-20 -10 66.2 44.0% 0.66
Finland
Jesse 'KHRN' Grandell
KHRN
9-19 -10 33.2 48.0% 0.57
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
11-21 -10 50.9 40.0% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Karol 'rallen' Rodowicz
rallen
22-15 +7 103.9 73.1% 1.45
Poland
Mikołaj 'mouz' Karolewski
mouz
24-15 +9 82.6 69.2% 1.44
Poland
Kacper 'Kap3r' Słoma
Kap3r
21-17 +4 85.7 80.8% 1.33
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
15-15 0 63.2 80.8% 1.15
Poland
Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
SZPERO
15-17 -2 52.9 57.7% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
21-21 0 83.2 65.4% 1.07
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
20-18 +2 86.1 65.4% 1.04
Finland
Mikko 'xartE' Välimaa
xartE
12-18 -6 57.9 65.4% 0.81
Finland
Samu 'uli' Leirilaakso
uli
11-18 -7 69.0 69.2% 0.76
Finland
Jesse 'KHRN' Grandell
KHRN
15-22 -7 74.2 46.2% 0.75
Top player in match
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
4
Wins
#1
 | 
United States sundby11 
no sergej no party
2017-12-27 19:40
#8
 | 
Finland Lehtori 
kinguin will still manage to throw
2017-12-27 20:48
+1 it will happen so hard
2017-12-29 02:57
who cares tier 5 player
2017-12-28 22:29
#62
 | 
Finland NotSoNiceGuy 
He is only 15yrs so he is a big potential
2017-12-29 12:07
tier1*
2017-12-29 14:09
god sergej will d3stroy
2017-12-27 20:00
#4
 | 
Russia AyvaN 
no sergej no party :(
2017-12-27 20:03
throw vs throw
2017-12-27 20:04
let's go michu
2017-12-27 20:23
#9
Denmark fm100 
Depends on if sergej plays
2017-12-27 21:55
#10
 | 
Malaysia K2tan 
Kingpin take this lol Sergej no more motivation
2017-12-28 11:49
#15
 | 
Germany ConAction 
sergej???
2017-12-28 13:55
sergej party no no
2017-12-28 16:27
#17
 | 
Poland PiterixXx 
sergej wtf?
2017-12-28 18:05
#18
 | 
United States burz3u5 
ez 4 disturbed
2017-12-28 19:16
#19
 | 
Bosnia and Herzegovina discoK1ng 
Classic Kinguin throw match
2017-12-28 19:20
#20
KRIMZ | 
Europe artilele 
sergej comeback
2017-12-28 19:22
If Sergej plays HAVU wins if not Kinguin will win
2017-12-28 19:30
#22
 | 
Poland iHayaa 
KingWin
2017-12-28 20:03
#23
 | 
Poland PiterixXx 
KINGMICHU
2017-12-28 20:28
#24
 | 
Brazil Collee 
ez for the future
2017-12-28 21:11
ezz Kinguinnn
2017-12-28 22:10
ez MICHU
2017-12-28 22:28
#28
 | 
Sweden skagge 
will sergej play this game? need 2 know, ty<3
2017-12-28 22:31
#111
 | 
Denmark MeyZ /HZ/ 
No. They're using Uli instead :D
2017-12-29 15:27
SERGEJ IS PLAYING? TELL ME PLEASE
2017-12-28 22:37
#35
 | 
Russia HyperCreep 
who cares? even if he will play, he have no motivation xD
2017-12-29 02:05
no??
2017-12-29 14:09
no sergej no win
2017-12-28 23:12
sergej will not play. source: sergej's dog
2017-12-28 23:21
I am sergej's father Sergej will not play this match
2017-12-28 23:41
#33
 | 
Czech Republic ThePechy 
Sergej ? One for the future
2017-12-29 01:51
why do u hate the finnish superstar? just because he has no motivation and likes to play world fo warcraft rather than prac for officials doesnt make him a young cunt....
2017-12-29 02:13
So he was wrrcking heads left and right and suddenly a guy with no motivation? wtf is wrong with finns?
2017-12-29 06:59
he rather play world of warcraft (better game than csgo btw)
2017-12-29 14:05
Better in terms of what? Wasting a time on leveling up? Wow rly I have few friends who were basically nolifeing in wow and they end up badly, trust me
2017-12-29 15:59
any game is better than csgo, cuz in csgo u only need aim 0 movement needed (confirmed by pashapzdc)
2017-12-29 16:32
Ok expected from silver who gets rekt everyday
2017-12-31 10:34
expected
2017-12-31 20:33
#157
 | 
Germany zeolikk 
WoW>csgo any day
2017-12-29 16:39
So what are u doing here
2017-12-31 10:35
#324
 | 
Germany zeolikk 
I play both
2017-12-31 11:30
#297
 | 
Finland Niilo22 
idiot he has been raping in faceit everyday since he left, he just doesnt have motivation to waste time praccing with shit team that wont lead to anything ... faceit.com/en/players/timoC/stats/csgo
2017-12-29 18:47
But he can find a better team lol but it looks like he doesnt even try and just give up
2017-12-31 10:36
#38
zqkS | 
Canada PwnNewb 
No Sergej no party...I bet this team goes back to another mediocre or bad finnish team...they won't even be able to hang with Kinguin now
2017-12-29 06:04
#39
 | 
China AlexHuang 
ez kingthrow
2017-12-29 06:19
#40
 | 
Denmark Kridooo 
Ez HAVU
2017-12-29 06:38
#41
 | 
Russia GooodMan 
No Sergej no party .. ez for team poland #3
2017-12-29 06:46
ez yoelz
2017-12-29 07:07
#44
 | 
Israel sNuiik 
Havu will win only if they will bring atleast some one like joelz
2017-12-29 07:30
sergej overrated anyway
2017-12-29 08:35
#46
 | 
Liberia GibMoneyPlox 
ez foR SZPERO
2017-12-29 08:37
Pretty sure they are using disturbed
2017-12-29 09:14
Guaranteed win for kinguin with bad odds
2017-12-29 09:38
#52
zqkS | 
Canada PwnNewb 
lol Kinguin only losing the 1 with good juicy odds? I know they have sucked a while, but now they are doing a little better...but since we know they will disband, it wouldnt shock me if you are correct (assuming your implying they win with bad odds and throw with good odds)
2017-12-29 10:17
#49
 | 
Russia krutoWOW 
ez4 TBA
2017-12-29 09:55
joelz gonna stand-in calling it
2017-12-29 09:56
#51
zqkS | 
Canada PwnNewb 
would be awesome. Kinguin is looking a lot better than their dumpster fire team, but they still are Kinguin. With a decent standin I think HAVU could win the match, or at least 1 map. We will see...without Sergej I think Kinguin have the skill to SMASH HAVU EZ but Kinguin as we know doesnt live up to their potential so IDK about this 1
2017-12-29 10:17
too bad they'll use uli :(
2017-12-29 12:05
#314
zqkS | 
Canada PwnNewb 
yes your right, he is bad
2017-12-30 01:04
#54
mou | 
Portugal smashybox 
HAVU can take this
2017-12-29 10:57
#56
 | 
France JOMA666 
ez 4 pehmis
2017-12-29 11:14
#59
 | 
Finland Faraka 
GOD ULI
2017-12-29 11:34
LUL
2017-12-29 12:17
ez for ence
2017-12-29 12:19
#65
 | 
Finland schurmn 
natu one more year is the only chance
2017-12-29 12:36
#66
 | 
Europe MrMalisz 
Probably diSTURBED will play, right? He is listed as their backup on liquidpedia.
2017-12-29 12:55
Uli will play
2017-12-29 13:40
#67
 | 
Kazakhstan MLGonja 
ez 4 TBA
2017-12-29 13:06
maaaaaaaaaan rip Havu now :( And they were a solid top tier3 team too even beat some Tier2 teams :s
2017-12-29 13:10
nice odds XD
2017-12-29 13:21
dont worry, your $5 bet will not win you much anyways
2017-12-29 15:48
+1 lmao
2017-12-29 16:15
ez pinguin then
2017-12-29 13:32
#77
 | 
Finland msucsgo 
Pretty weird pick. This dude left his team 6 months to go service in military and now he is standing in after not playing in a team for 6 months. For sure there would be better players in Finland, joelz maybe cuz online?
2017-12-29 13:59
joelz surely dont want to play with them
2017-12-29 13:59
I think expected stand in honestly cuz: 1. old teammate of ottond and aleksib 2. already played qualifiers once for ENCORE which was pre HAVU lineup earlier this year hltv.org/matches/2310216/encore-vs-polar.. 3. Not in a team currently while having decent experience playing full season of MDL etc. Now ofc there might be better options but maybe they wanted player who isn't in a team if they plan to use player longer period while maybe not signing him still.
2017-12-29 14:04
At Finland you have to go military or its up to you?
2017-12-29 14:41
#135
 | 
Finland Faraka 
you have to go for military service in finland
2017-12-29 16:01
same shit like here , 1 year of our life at carbage
2017-12-29 17:55
#71
 | 
China AlexHuang 
TBA xaxaxaxa//
2017-12-29 13:29
#73
 | 
World TwitchReplays 
inb4 joelz standin and he rapes kinguin
2017-12-29 13:40
#75
Dosia | 
World zeree 
2017-12-29 13:41
#76
 | 
Finland Felesku 
Waiting for ** Allu stands in for sergej **
2017-12-29 13:54
Uli
2017-12-29 13:59
#82
 | 
Israel sNuiik 
Uli haha close enough
2017-12-29 14:05
#85
 | 
Mexico martwica 
ehhh and i lost my last 3 dollars i was working 2 weeks for it
2017-12-29 14:16
#86
 | 
World TwitchReplays 
feels serbia man
2017-12-29 14:31
#93
JD | 
Poland sHEEYmON 
XD
2017-12-29 14:51
GOD ALLU STAND IN
2017-12-29 14:37
twitter.com/UliCSGO this is standin for havu, I have no idea who that guy is.. cant be good lol
2017-12-29 14:41
#90
Dosia | 
Hungary Joco413 
he is god
2017-12-29 14:48
I doubt so, he was playing cevo and shit
2017-12-29 14:50
he used to play with ottond back when they were pretty unknown he isnt really that good but decent
2017-12-29 14:50
Okay :-) better take kinguin 2-0 odds 2,3 then :-) I doubt havu has any motivation to win this shit and I can see Rallen and some others has been very active lately, only two players from kinguin has been inactive past 14 days :-)
2017-12-29 14:52
2017-12-29 14:53
he lose alot I see
2017-12-29 14:55
he has btw been in the army for past six months.. lol no way they win without sergej
2017-12-29 14:56
#134
 | 
Portugal danizainzz11 
its a wannabe allu
2017-12-29 16:00
#96
ISSAA | 
Thailand Atzzq 
Ez for TBA
2017-12-29 14:53
my last 12€ on 2 0 havu xDD odds 6
2017-12-29 14:55
you really think an underdog, which is also disbanding, and also playing without their best player, can 2-0 here?
2017-12-29 15:01
#102
 | 
Serbia bra1np 
I bet my 20e on Kinguin, combined with some football games
2017-12-29 15:04
Maybe napoli vs crotone?
2017-12-29 15:25
#117
 | 
Serbia bra1np 
Actually, it's Maritimo vs Madeira :D
2017-12-29 15:39
#105
 | 
Turkey Alkapon3131 
If kinguin throw why not xD
2017-12-29 15:12
They just have plastic playstyle For example if they rush b 3rounds and lose they will keep rushing b becuz they are retards
2017-12-29 15:57
ahhhh kiddo..... goood luck loosing that precious money.. and i will bet on Kinguin 60 euro
2017-12-29 15:04
THROW-BET. Invitational
2017-12-29 15:05
#104
DESPE | 
Turkey EydeX 
ez for ALLU
2017-12-29 15:05
#106
 | 
Serbia bra1np 
allu or uli, it's kinguin win
2017-12-29 15:16
#108
 | 
Turkey Alkapon3131 
yeah bro it must be ez for kinguin but kinguin players love throwing so much
2017-12-29 15:24
#294
 | 
Serbia bra1np 
Well, I was hoping they will not throw this match, cause they are close to 3.000$, but also they had many more chances to throw on bigger odds against worse teams. So, they just showed up that.
2017-12-29 18:21
yeheeeyy ii can comment now,hltv thanks/.
2017-12-29 15:22
#109
draken | 
United Kingdom Izzzyy 
ez otto & Aleksib 2-0 Havu
2017-12-29 15:24
too ez for tba, tba = s1mple
2017-12-29 15:29
#113
 | 
Belgium sn0uby 
Havu need a surprise stand in so Kinguin has a nice excuse for throwing. Joelz incoming ^^. Stand in gonna be announced last second of course.
2017-12-29 15:32
#201
 | 
Belgium sn0uby 
Ty for the info, would have saved me time if i was betting, still thank you.
2017-12-29 17:14
Announced 3 hours ago BTW.
2017-12-29 15:42
#199
 | 
Belgium sn0uby 
I was only checking hltv since i'm not betting today.
2017-12-29 17:12
Uli was announced like 5-6 hours ago, lmao
2017-12-29 15:46
#198
 | 
Belgium sn0uby 
Don't blame me, i'm not betting on this shit so close to the new year ^^.
2017-12-29 17:12
sunny stand-in?
2017-12-29 15:35
Uli stand in
2017-12-29 15:51
HAVU with Uli has no chance against Kinguin.
2017-12-29 15:53
Ez Kingwin.
2017-12-29 15:53
Wouldn't be suprised if Kinguin lose even w/o sergej This team is literally a trash
2017-12-29 15:55
#128
 | 
Israel sNuiik 
EZ HAVU
2017-12-29 15:55
#129
 | 
Thailand beam2546 
EZ HAVU
2017-12-29 15:56
350$ kinguin 1st map 650$ kinguin win
2017-12-29 15:56
Total rip: 1000$
2017-12-29 16:15
#177
 | 
Australia AusGG 
nice1
2017-12-29 16:53
#133
 | 
Europe LegacyMLG 
2-0 kinguin i trust u
2017-12-29 16:00
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2017-12-29 16:08
NOOOO YOU NEED TO LOSE SKINS
2017-12-29 16:13
#136
 | 
Russia AyvaN 
i remember that uli was good.
2017-12-29 16:04
Kinguin is good at inferno map, they will take first map for sure!
2017-12-29 16:10
#140
 | 
Finland Belivion 
ofcourse kinguin play like a potato in the bag when i bet on them.
2017-12-29 16:12
HAHA Kinguin struggle against finland bots
2017-12-29 16:17
there has literally only been 6 rounds played
2017-12-29 16:18
+1 looking good now!
2017-12-29 16:20
4-0 4-16. Havuchoke
2017-12-29 16:21
Ez for VÄLIMAA'S MIKKO
2017-12-29 16:24
#149
 | 
Russia chexov 
Rip sergej, he was my classmate
2017-12-29 16:24
#150
 | 
Europe LegacyMLG 
the amount of money kinguin got should win ct half
2017-12-29 16:24
kinguin so pro
2017-12-29 16:25
#152
 | 
Europe LegacyMLG 
playing only aggressive no defense xd
2017-12-29 16:26
#153
 | 
Europe LegacyMLG 
k4per worst poland player
2017-12-29 16:31
let’s go kinguin and let’s go over 26.5
2017-12-29 16:31
#158
shroud | 
Europe Sizexd 
3. HAVU picked Inferno ahahah gege
2017-12-29 16:41
#159
 | 
Europe LegacyMLG 
havu lol 2v5 XD
2017-12-29 16:42
#161
 | 
Finland Lehtori 
how do you even lose this vs team with kaper and rallen Round started Round over - Winner: T (12-7) - Enemy eliminated SZPERO killed ottoNd with ak47 (headshot) SZPERO planted the bomb (1on1) SZPERO killed KHRN with ak47 (headshot) KHRN killed rallen with m4a1 rallen killed Aleksib with ak47 (headshot) SZPERO killed xartE with ak47 (headshot) rallen killed uli with ak47 ottoNd killed mouz with awp Aleksib killed MICHU with m4a1 ottoNd killed Kap3r with awp Round started
2017-12-29 16:42
#167
 | 
Turkey Alkapon3131 
Cuz ur team have uli and xarte :D
2017-12-29 16:44
5vs2 clowns(
2017-12-29 16:42
Havu what the fuck are you doing? Uli seems so unaware... Why isn't he looking for the ct push there? But overall, how the fuck do you manage to lose that even in the 4 v 2? Bomb down, ct has full control over it, just back off and trade eachother. Probably the map right there...
2017-12-29 16:43
#166
 | 
Europe LegacyMLG 
how much
2017-12-29 16:44
Trash havu
2017-12-29 16:43
2v5 lost. ct side? srsly? is this real just dont push and play together easy win... and trade kills
2017-12-29 16:44
chill guys kinguin will throw mirage. i swear.
2017-12-29 16:47
#169
shroud | 
Europe Sizexd 
8-7 > 16-8 nice ct side XD
2017-12-29 16:48
#170
 | 
Europe LegacyMLG 
2-0 KINGUINNN xD
2017-12-29 16:49
HAVU so bad they are riPPinG my bet WIN ATLEAST 1 MAP RE TA RDS COME ON
2017-12-29 16:49
nah i bet on Kinguin = 2-0 incoming dude. rip bet for you once again
2017-12-29 16:52
#175
 | 
Europe LegacyMLG 
nt
2017-12-29 16:52
#176
shroud | 
Europe Sizexd 
3. HAVU picked Inferno - 2 ct rouds wtf?
2017-12-29 16:53
Xarte and his retarded choices
2017-12-29 17:14
I'm not saying this BO3 is over what so ever but this kinda shows how much HAVU relied on a 15 year old to win them games very often, lol. It's obviously tough playing with a standin, probably just a few hours of pracc and so, but you can see that there really is not many players that could replace him. The one finnish player that is a possibility could be aerial, he's insane and plays sort of the same way as sergej, very aggressive, good rifle, very good in the clutch. But other than that, it's going to be a noticable downgrade as sergej is pretty much the best finnish player except for Sunny and Zehn, you could even say he's better than zehn, so it's not going to be easy to fill his shoes. I still have my hopes up for a 2-1 though.
2017-12-29 16:56
#180
 | 
Poland Looopie 
you're right there buddy, not having sergej to carry them is a big deal, ofc ottond can do something but without sergej it's a big downgrade
2017-12-29 16:58
#194
 | 
Europe LegacyMLG 
go botguin win mirage xd
2017-12-29 17:06
lol who delete my screenshots hahaha
2017-12-29 17:14
#204
 | 
Europe LegacyMLG 
hahahahaha 1v3 xddd
2017-12-29 17:15
#208
 | 
Europe LegacyMLG 
hahahaha 1v4 hahahhahahahahahaha
2017-12-29 17:15
#212
 | 
Europe LegacyMLG 
hahahahahahahahas ezezez
2017-12-29 17:16
love the HAVU choke, lets go Kinguin! <3
2017-12-29 17:16
ez for mouz god like i say before 2-0 easy
2017-12-29 17:16
#215
 | 
Europe LegacyMLG 
nt 5$ bettor
2017-12-29 17:16
go cry kid. ez 43/0 stats
2017-12-29 17:17
#221
 | 
Europe LegacyMLG 
43/0 stats with 10 cents per bet hahahahaha
2017-12-29 17:19
give me 1 screen your bet kid. you so retarded
2017-12-29 17:20
#223
 | 
Europe LegacyMLG 
nt kiddo fake pic haahha
2017-12-29 17:20
fake pic AHHAHAHA nt
2017-12-29 17:20
#228
shroud | 
Europe Sizexd 
ahahahaha bloody mouse XDDD
2017-12-29 17:22
hahaahaha i dont play cs
2017-12-29 17:22
#232
shroud | 
Europe Sizexd 
cuz 20fps XD
2017-12-29 17:22
19 fps. you wrong
2017-12-29 17:25
#237
 | 
Europe LegacyMLG 
hahaha poor dont have pc hahaha
2017-12-29 17:28
poor? talking guy who never show your bets. proof about bad pc nolifer
2017-12-29 17:31
#251
 | 
Europe LegacyMLG 
message me i will show u my steam link u noob
2017-12-29 17:35
nah me your steam link? give me few screenshots your bets. stupid 3$ bet king nolifer hahaha
2017-12-29 17:36
#273
shroud | 
Europe Sizexd 
mouse - G403 prnt.sc/htv8jf Headset - SS siberia v3 prism prnt.sc/htv904 fps - 300 but good pc prntscr.com/htv9aq (bloody sucks like you) :)
2017-12-29 17:47
and what? 1920 1080 all settings low and 0 people. LOL give me screenshot when full server
2017-12-29 17:48
#287
shroud | 
Europe Sizexd 
Look at my knife and cry :)))
2017-12-29 17:54
cry? LUL i dont play cs. i only betting kido. tell me when you win a bet
2017-12-29 17:55
go cry because your bets 0-15 i have 43-0 because i god
2017-12-29 17:21
#260
 | 
Sweden tyc0n 
you are rly good wtf... but what rank are you in esea?
2017-12-29 17:39
mate i dont play cs only betting
2017-12-29 17:40
#298
 | 
Sweden tyc0n 
lol... you arent from russia ukrain x:
2017-12-29 19:16
no i not from Russia and Ukraine
2017-12-29 19:23
shitty havu , reminds me of heroic yesterday losing constantly 1v4 2v5... RETARDS
2017-12-29 17:17
Edit: Whatever, this game is so damn random thus far.
2017-12-29 17:18
#219
 | 
Europe LegacyMLG 
I hate people when they advice pro teams..
2017-12-29 17:18
Did I advice anything? I just looked at it from my perspective and what is the smartest play from a general point of view, but obviously I have all the information because I'm watching the stream, but it still doesn't make the play make more / less sense. You're such a retard, just looking at your comments thus far I'm amazed you're not banned, lol.
2017-12-29 17:31
#245
 | 
Europe LegacyMLG 
You are just defending your team whom u betted on.. not even saying that kinguin is playing good or not, just defending havu that they can win if they do this etc :) its betting , if u cant afford to lose so please dont bet..
2017-12-29 17:32
Havu is going full 322 retard mode.. holy shit
2017-12-29 17:19
#227
 | 
Europe LegacyMLG 
here comes the kinguin choke xddd
2017-12-29 17:21
#222 so easy
2017-12-29 17:22
retard spotted
2017-12-29 17:31
go cry about my bets kido. dreaming
2017-12-29 17:32
ahahahah how much now again today ? Btw i believe u r the most retarded kid here on hltv
2017-12-29 17:32
can confirm, he's most retarded ruski kid bettor I've ever seen
2017-12-29 17:52
yeah so annoying and lying on every match :D whatever he says he bet he bet against it when he sees it is going ba way, and its so ez to say he looses money on each bet :D
2017-12-29 17:58
how much u cost ur parents today? what kind of beating do they give you ?
2017-12-29 17:33
havu 1 map please
2017-12-29 17:22
#233
 | 
Europe LegacyMLG 
havu wins 2 round in a row > lose 1 > gets reset WTF Xd
2017-12-29 17:25
rip havu gg wp dead team
2017-12-29 17:27
Thanks Rallen
2017-12-29 17:28
Kinguin just exploited the fact that KHRN can't hold his own in connector, and uli was left alone towards that a site and being an inactive player just coming back it's not going to be easy to hold by himself. Could've definitely been a good half for HAVU, but a few unlucky rounds cost them that.
2017-12-29 17:29
#130 ez C:
2017-12-29 17:32
Havu so shit i swear if I betted on Kinguin , Havu would be gods xd
2017-12-29 17:32
Bro HAVU without Sergej are u crazy?
2017-12-29 17:36
Kinguin making me bank on 2-0 <3
2017-12-29 17:34
GUNrun how is it possible to NOT CHECK that corner. stupid finish idiots....
2017-12-29 17:34
#250
shroud | 
Europe Sizexd 
4-0 > 9-16 6-5 > 6-12
2017-12-29 17:35
KHRN is so bad, lol. Why isn't he fucking planting for short when they have connector control and no smoke for ct spawn? What's his thought process? That's a silver mistake.
2017-12-29 17:35
#255
 | 
Europe LegacyMLG 
again ur raging at ur betted team xD
2017-12-29 17:36
#259
 | 
Netherlands Darkrain 
how is it a rage? What KHRN did is very bad.
2017-12-29 17:39
X-BET.co Invitational
2017-12-29 17:36
#257
 | 
Europe LegacyMLG 
4v2 xd
2017-12-29 17:37
easiest -1.5 of my life
2017-12-29 17:38
#264
JD | 
Poland sHEEYmON 
+1
2017-12-29 17:43
otton pushing for the connector kills is just dumb, let rallen get the kill, you still have the advantage, but havu seems like they enjoy retarded plays
2017-12-29 17:41
bet on HAVU they Play like bots same Heroic yesterday FUCKING TRASH BOTS
2017-12-29 17:42
because i bet = 2-0 easy
2017-12-29 17:44
#174 #222 gg ez
2017-12-29 17:44
betting on HAVU without sergej?
2017-12-29 17:45
#269
 | 
Europe LegacyMLG 
Black137 please shut up please shut up stop telling us about ur 5$ BETS PleASE?
2017-12-29 17:45
im not Black137 xd
2017-12-29 17:46
talking kid who never shot any screenshots with bets hahahahaha
2017-12-29 17:51
betting against Kinguin with 20hr past 2 weeks from PubG only yes
2017-12-29 17:46
#300
 | 
Sweden tyc0n 
keep your ohrs save for boston dont bet over 10 -15% inv... wait for boston underdogs
2017-12-29 19:18
#268
 | 
Brazil hugoooo 
Without sergej, HAVU is over.
2017-12-29 17:45
+1
2017-12-29 18:41
#315
zqkS | 
Canada PwnNewb 
+699999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
2017-12-30 01:06
Get Aerial on this roster ASAP bois, he's basically the best player they could possibly replace sergej with.
2017-12-29 17:46
Just stop me. 44/0 bets. ez game :)
2017-12-29 17:49
#276
 | 
Europe LegacyMLG 
over bettors? Hahahahaha
2017-12-29 17:49
Kap3r <3
2017-12-29 17:51
ez -5,5 ty
2017-12-29 17:50
UNDER 26.5 SAVED TY KAP3R!!!
2017-12-29 17:50
heart attack <3
2017-12-29 17:50
Why not kill him, better hide with 12 hp like a retard
2017-12-29 17:51
WHY SO EZ LUL
2017-12-29 17:51
Uli you dont have a future for CSGO
2017-12-29 17:51
#174 #222 so easily call me a daddy
2017-12-29 17:53
#299
LOVEYY | 
China LOVEYY 
easiest 2-0 of my life
2017-12-29 19:17
#301
 | 
Kazakhstan PutinAkbar 
finland scene...
2017-12-29 19:19
#302
tarik | 
Sweden Unluko 
no sergej no fun
2017-12-29 19:23
havu w/o sergej LUL
2017-12-29 19:24
Last game for this team kinguin lineup ? =)
2018-01-03 13:54
#331
 | 
Poland DizzeyKing 
RIP
2018-01-06 12:04
Login or register to add your comment to the discussion.