17:00
3rd of April 2018
 
Match over
Maps
Best of 1
Cache
5:16 (2:13; 3:3)STATS
Rewatch
United KingdomESL TVVod
RussiaRuHubVod
FranceESL TVVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
14-17 -3 71.6 81.0% 0.98
Norway
Håvard 'rain' Nygaard
rain
14-17 -3 67.1 76.2% 0.94
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
13-17 -4 54.5 61.9% 0.86
Bosnia and Herzegovina
Nikola 'NiKo' Kovač
NiKo
11-15 -4 63.3 57.1% 0.85
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
11-17 -6 65.0 66.7% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Ali 'hAdji' Haïnouss
hAdji
21-13 +8 93.0 81.0% 1.59
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
15-11 +4 83.8 76.2% 1.28
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
17-16 +1 94.6 71.4% 1.23
France
Fabien 'kioShiMa' Fiey
kioShiMa
16-12 +4 78.2 81.0% 1.22
Belgium
Adil 'ScreaM' Benrlitom
ScreaM
14-11 +3 80.5 66.7% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
14-17 -3 71.6 81.0% 0.98
Norway
Håvard 'rain' Nygaard
rain
14-17 -3 67.1 76.2% 0.94
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
13-17 -4 54.5 61.9% 0.86
Bosnia and Herzegovina
Nikola 'NiKo' Kovač
NiKo
11-15 -4 63.3 57.1% 0.85
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
11-17 -6 65.0 66.7% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Ali 'hAdji' Haïnouss
hAdji
21-13 +8 93.0 81.0% 1.59
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
15-11 +4 83.8 76.2% 1.28
France
Vincent 'Happy' Schopenhauer
Happy
17-16 +1 94.6 71.4% 1.23
France
Fabien 'kioShiMa' Fiey
kioShiMa
16-12 +4 78.2 81.0% 1.22
Belgium
Adil 'ScreaM' Benrlitom
ScreaM
14-11 +3 80.5 66.7% 1.05
Top player in match
Past matches
Head to head
7
Wins
1
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
Norway rogueplayer 
LUL EZ 4 FAZE GG
2018-02-20 20:35
#21
 | 
Finland t33mu 
#FaZeUp
2018-03-29 17:22
#293
 | 
Mongolia Aim1rR^^ 
Are They Throwed this Match?
2018-04-03 17:55
#54
rain | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
With LULxizt and supparigan?
2018-04-02 16:28
Still they got guardian and niko. I think it will be easy for faze
2018-04-03 16:59
#212
 | 
Indonesia BrokenClocks 
Ok, probably they can come back but you can think whatever you want
2018-04-03 17:26
#278
swag | 
Slovakia OG_ps 
OMEGALUL
2018-04-03 17:47
#309
 | 
Canada Japss^_^ 
Niko pls bottom fragging in the server tsk tsk
2018-04-03 18:12
#333
rain | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
16-5 LuL
2018-04-04 12:33
But they won in inferno with 16-6 score xD
2018-04-04 13:27
#339
rain | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
Against tier3 team.
2018-04-06 17:45
#211
 | 
Brazil MuTe2 
Faze btw haHAA
2018-04-03 17:26
You are funny
2018-04-03 17:40
LUL EZ FOR ENVYUS HAHAHAHAHAH
2018-04-03 18:14
#315
 | 
Iran Xanbibi 
Rip
2018-04-03 18:34
#334
rain | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
Ez 16-5
2018-04-04 12:34
#2
 | 
United States notCRank 
ez for nV no b8
2018-02-20 20:35
#55
rain | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
Ez 4 Fazyus Isnt b8
2018-04-02 16:29
200 IQ prediction olof was the problem meme inc
2018-04-03 17:42
ez faze
2018-02-20 20:35
#101
 | 
Russia Doras 
you probably wanted to write: "ez nV"?
2018-04-03 15:36
+1 for nick
2018-04-03 17:18
#4
Denmark Pomis 
hi
2018-02-20 20:35
16-0
2018-02-20 20:36
yup ez 16 rounds for envy
2018-03-27 10:08
#16
 | 
United States dougtheduck 
You missed spelled FaZe
2018-03-29 01:52
#19
 | 
France slakxth 
Stfu envyus is going to fak faze up.
2018-03-29 12:17
+1
2018-04-03 05:56
#87
 | 
India grinchxd 
+1
2018-04-03 13:52
#95
 | 
Poland ILikeILike 
misspelled* you dummy Edit: fake flagger aswell
2018-04-03 14:39
#7
 | 
United States dougtheduck 
Kio vs Rain :( EZ FaZe
2018-02-22 22:27
nV win 16:14
2018-03-12 21:45
#88
 | 
India grinchxd 
I think you misspelled FaZe and 16-0
2018-04-03 13:52
LUL nV win get rekt
2018-04-03 20:49
#324
 | 
India grinchxd 
LUL FaZe won second map get rekt
2018-04-03 20:53
LUL nV won to tier 1 team #CHOKEUP
2018-04-03 20:56
Envy whom?
2018-03-16 14:33
Kio was not the problem xD
2018-03-19 12:55
Envyz 😆😆
2018-03-24 18:37
Knife on ENVYUS
2018-03-25 12:35
#20
 | 
Czech Republic NtonyYoYoYo 
rip knife
2018-03-29 12:20
#328
 | 
United Kingdom SomeBritCunt 
Ez knif envy won xdd
2018-04-03 21:18
#14
 | 
France Deadfish 
Envyus went down since the day k1o came back
2018-03-27 10:16
kio is the problem, even if he plays like GOD lol
2018-03-29 07:12
#15
 | 
France Escher 
ez rpk
2018-03-27 10:38
envyus suck dick
2018-03-29 12:14
Like your mom?
2018-04-02 06:51
Hah. Expected from a 12 years old kid who likes Envyus. You can't deny it... and I won't say anything to offend you, because you are already offended from the stupidest shit ever. So what if I said something... your life will end, that's right...
2018-04-02 19:32
#89
 | 
India grinchxd 
+1
2018-04-03 13:53
#97
 | 
Russia Knopo4ka 
+1
2018-04-03 15:06
#23
 | 
Russia partymaker456 
ez niko
2018-04-01 17:33
Let's see if HLTV actually add xizt here
2018-04-01 17:53
#25
 | 
Germany AYEON 
Ez xizt
2018-04-01 17:59
Ez april fools
2018-04-01 18:12
#28
 | 
Germany AYEON 
Maybe
2018-04-01 18:05
If u believe this OMEGALUL
2018-04-01 18:18
#37
 | 
Sweden Zolity 
stop trolling lmao if u dont believe it then u stupid
2018-04-01 20:01
I am not stupid then. Gl to Xizt :)
2018-04-01 20:04
Nt
2018-04-03 15:22
lets wait and see if its real... i call real!
2018-04-01 18:01
#42
 | 
Yugoslavia broccket 
naaaah pls
2018-04-01 22:47
ez for xizt
2018-04-01 18:17
#31
 | 
Sweden godname 
E Z FOR XIZT? HUH
2018-04-01 18:25
EZ FOR XIZT.
2018-04-01 18:33
#33
 | 
Poland SebaRost 
EnVyUs 16:6 FaZe
2018-04-01 18:36
#34
 | 
Poland ILikeILike 
ez for ma boi olofmajstr
2018-04-01 19:24
#90
 | 
India grinchxd 
oh
2018-04-03 13:53
xizt new best player
2018-04-01 19:30
#36
 | 
Sweden Zolity 
EZ FOR XIZT
2018-04-01 20:00
#39
 | 
Mongolia Chuluun 
EZ xizt
2018-04-01 20:33
Ez GOD XIZT
2018-04-01 21:15
EZ FOR XIZT BOYS
2018-04-01 21:58
OLOF IS BACK PLS :(
2018-04-01 22:52
No, Olof career is too beautiful to be playing in this team of chokers
2018-04-02 12:20
#81
 | 
Germany remind00 
Karrigan and Niko big Chokers Hard for rest to carry
2018-04-03 11:28
#44
 | 
Australia JulienD 
Rip FaZe
2018-04-01 23:13
EZ for French superteam
2018-04-01 23:15
Envyus have chance to win 1 map vs xizt
2018-04-02 00:45
Ffs fb stream ...
2018-04-02 10:22
16-0
2018-04-02 12:56
#53
 | 
Sweden godname 
xizt POGGERS
2018-04-02 16:15
#56
 | 
Iceland _natas_ 
I actually think FaZe will do better without Olof at the moment. If his mind is not in the game they play like crap!
2018-04-02 17:16
#58
 | 
Russia VeryBlyatGuy 
his mind not being in the game is probably just a PR excuse.. I'd see internal conflicts as way more likely.
2018-04-02 19:52
Pretty evident.He was off social media for a while now .I do believe he has some personal problems.
2018-04-02 21:32
ez 4 scream
2018-04-02 20:14
Ez Xizt! RPK TheThing
2018-04-02 20:48
Xizt in top 1 team in the world...
2018-04-02 21:12
#63
 | 
Romania Splaxinho 
Why eveyone is underrating him so much?
2018-04-02 21:35
#65
 | 
Israel sNuiik 
because he is shit and he doesn't deserve a team like faze btw ez4envy
2018-04-02 22:01
#76
 | 
Mongolia Chuluun 
Xizt might be shit like you say but envy are worse than shit.
2018-04-03 06:47
#76
 | 
Mongolia Chuluun 
Xizt might be shit like you say but envy are worse than shit.
2018-04-03 06:47
#78
 | 
Romania Splaxinho 
why are you so sure about that? You only saw Xizt IGL-ing
2018-04-03 10:04
#64
Nifty | 
Europe osshake 
after this matches with Xizt, Faze will kick karrigan and add suNny ;) you read it first here.
2018-04-02 22:01
#98
 | 
United Kingdom galaxzy 
lol why would sunny join chokers?
2018-04-03 15:12
We dont want sunny in faze, sorry.
2018-04-03 15:24
#102
 | 
United Kingdom galaxzy 
Sunny wouldnt want to downgrade teams
2018-04-03 15:52
We dont want sunny in faze, sorry.
2018-04-03 15:52
#104
 | 
United Kingdom galaxzy 
Sunny wouldnt want to downgrade teams
2018-04-03 15:54
We dont want sunny in faze, sorry.
2018-04-03 15:54
#107
 | 
United Kingdom galaxzy 
i cant talk to u you that guy that respects jonty and thinks georgie is a bad hltv user
2018-04-03 15:58
Then why are you talking to me? Btw, we dont want sunny in faze, sorry.
2018-04-03 15:59
#121
 | 
United States Will767 
We WANT S1MPLE
2018-04-03 16:58
#123
 | 
United States Will767 
We want S1mple in Faze but the buyout for $1 million dollars is insane asking price from NAVI
2018-04-03 16:59
#66
suNny | 
Finland Felesku 
16:8 for FaZe, Xizt topfrag
2018-04-02 22:20
#67
 | 
Netherlands xdanny 
Xizt 30 bombing and everyone will say after this match XIZT > OLOF
2018-04-02 22:28
inb4 Xizt would be the player of the match. #RUNRICHARD
2018-04-02 22:39
Ez4envy screen it
2018-04-03 00:41
#70
jks | 
North America xdrax 
ez xizt
2018-04-03 01:08
#71
 | 
Sweden godname 
X IZT
2018-04-03 02:26
XIZT
2018-04-03 03:24
Ez scream
2018-04-03 05:55
#75
draken | 
Mexico xiiS6 
ez 4 faze xizt
2018-04-03 05:57
I can somehow see FaZe lose this. Seems like the entire pro scene has gone mad or everyone is giving up on CS:GO in secret and moving away
2018-04-03 10:52
kairrigan kicked
2018-04-03 11:10
kick ur brain out of ur body instead of tryina kick igl from a team
2018-04-03 14:25
they enVy FaZe
2018-04-03 11:42
#83
 | 
Sweden TDK Em1L 
Ez Envyus
2018-04-03 11:51
EksEZsT.
2018-04-03 12:02
#85
 | 
France Deadfish 
$500 on envyus =))
2018-04-03 12:06
#119
 | 
Russia NBKappaaa 
w8, what nbk did?
2018-04-03 16:54
congrats my friend, we made some good money:)
2018-04-03 17:52
#86
 | 
Indonesia SRYDX 
xizt TOP FRAG
2018-04-03 13:09
#91
 | 
India grinchxd 
ez for olofm- oh wait
2018-04-03 13:53
#92
 | 
World Nydhogg 
2018-04-03 14:21
where BoostMaister?
2018-04-03 14:37
taking time off for personal issues
2018-04-03 16:33
#96
 | 
Sweden Rexz 
ez Xizt
2018-04-03 15:00
Xizt to boring
2018-04-03 16:25
Curious to see how FaZe performs with Xizt. Keep in mind nV isn't top 30
2018-04-03 16:31
inb4 "don't pick cache against me, motherfucker"
2018-04-03 16:46
#113
 | 
Russia nicerok11 
ez 4 Xiztbamjke
2018-04-03 16:50
I miss Olaf already
2018-04-03 16:50
16-12
2018-04-03 16:52
Godji Kekoshima Sadppy RpKinG Screamchine
2018-04-03 16:52
Deez odds for standin...
2018-04-03 16:52
ez for droelfortnite
2018-04-03 16:53
Never touched that game lol
2018-04-03 16:56
why is stream not online yet?
2018-04-03 16:59
it is on facebook
2018-04-03 17:01
Oh, not on the pro league website :(
2018-04-03 17:01
i'm not sure if i could share link here but search eslproleaguecsgo on facebook
2018-04-03 17:02
Yeah i got it on now thanks
2018-04-03 17:03
#129
 | 
Croatia feelsbadmane 
Wow envy actually gona play this match they didnt disband POGGERS
2018-04-03 17:03
#130
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
envy ez
2018-04-03 17:05
#131
steel | 
Lithuania Koo0L 
Xizt to get 8 kills
2018-04-03 17:07
#132
 | 
Russia VeryChokeGuy 
So ez for EnVyUs
2018-04-03 17:08
thx for the odds :) $200 on 4.5 ezpz
2018-04-03 17:08
#134
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
4-0 for envy? lol
2018-04-03 17:08
#135
 | 
Philippines franz2k17 
Lul faze
2018-04-03 17:10
xizt ruined faze gg
2018-04-03 17:11
guardian somehow not really hitting anything right now
2018-04-03 17:12
#138
autist | 
Germany rayN^ 
get outaimed by envy LUL
2018-04-03 17:13
#139
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
no olof no win
2018-04-03 17:13
#140
 | 
Georgia Mrawp228 
EZ FOR ENVYUS
2018-04-03 17:13
nc odds newfags ez 2k on envy
2018-04-03 17:14
#142
 | 
World zebra_man3 
wtf hadji is cheating
2018-04-03 17:14
#156
 | 
Brazil coldzao2 
i said it 3 months ago he is wallhacking his ass off , online
2018-04-03 17:16
bot niko
2018-04-03 17:15
easyUs
2018-04-03 17:15
16-Us
2018-04-03 17:20
wtf faze should win this even with only 3 players
2018-04-03 17:15
ez 322 throw
2018-04-03 17:15
16-0 LUL
2018-04-03 17:16
Hajahajaja new faze
2018-04-03 17:16
#149
autist | 
Germany rayN^ 
and here comes the matchfixings again
2018-04-03 17:16
#150
fnx | 
Myanmar Singha 
FaZe is just over rated
2018-04-03 17:16
#151
 | 
World Viaris 
so easy for envyus
2018-04-03 17:16
#152
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
16 0
2018-04-03 17:16
Hahaha
2018-04-03 17:16
when u bet on envy to win inferno so they gonna probably win cache and tie 1-1 ^^ feelsgood
2018-04-03 17:16
#155
 | 
Brazil coldzao2 
KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA
2018-04-03 17:16
FaZe is a total mess.
2018-04-03 17:16
#158
 | 
Sweden 4Sweeeden 
16-0????
2018-04-03 17:16
EZ AF FOR SCREAMINHO
2018-04-03 17:17
X I Z T LUL
2018-04-03 17:17
xiztence in 2018 xddd
2018-04-03 17:17
#162
 | 
Finland t33mu 
16-0 ?
2018-04-03 17:17
LuL I forgot about standin and bet - 5.5 LULClan
2018-04-03 17:18
#165
fnx | 
Europe lukasNTC 
16-0 confirmed
2018-04-03 17:18
16-0---------16-0---------------------------------16-016-016-0 16-0-------16-0----------------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-----------------------------------16-0-----------16-0 16-0-----16-0-16-0-------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0---16-0------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0----16-0-------------------------16-0------------16-0 16-0----16-0---16-0----------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-16-0------------------------------16-016-016-0
2018-04-03 17:18
#167
 | 
Philippines franz2k17 
Niko like a bot hahahaha
2018-04-03 17:18
#168
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
niko is fucking trash..
2018-04-03 17:19
9-0
2018-04-03 17:19
16-0 is on the way
2018-04-03 17:19
Hadji's flicks are way too obvious. Get a less noticeable aimbot.
2018-04-03 17:19
HOW MUCH?
2018-04-03 17:45
#174
 | 
Poland mad17 
Nice throw to tier 30 team. Faze disband pls
2018-04-03 17:19
#175
 | 
Croatia feelsbadmane 
EZ GODJI
2018-04-03 17:19
-xizt please, shit player
2018-04-03 17:20
-niko
2018-04-03 17:21
EnVyUs pick this map ?
2018-04-03 17:20
Left team usually picks map in ecs and pro league I think
2018-04-03 17:21
Thx
2018-04-03 17:36
nikOMEGALUL
2018-04-03 17:21
#181
fer | 
Brazil cyrax12 
1/10 AHAHAHAHAHAHAH
2018-04-03 17:21
ROFL
2018-04-03 17:21
#187
 | 
Iceland _meehow 
XD
2018-04-03 17:21
niko 1-10 rofl
2018-04-03 17:21
call 911 muslims rapin europian kids ALERT!!!!
2018-04-03 17:21
#194
 | 
Philippines exeshadow04 
When top tier teams LOSE = throw When WIN = GOD LOL FaZe now is just an overrated team.
2018-04-03 17:22
#195
 | 
World Nydhogg 
niko 1-11 LUL
2018-04-03 17:22
#196
draken | 
United Kingdom Izzzyy 
AHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAJHAHAHA
2018-04-03 17:22
#197
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
#1 hahahahhahahahaahahhaah
2018-04-03 17:22
FaZe can't do shit without Olof lol
2018-04-03 17:23
Hadji was the solution.
2018-04-03 17:23
shox + ScreaM one day please.
2018-04-03 17:23
#201
 | 
United States gtmaniacmda 
top 1 vs. not even top 30 Round over - Winner: CT (0-11) - Target saved rain killed kioShiMa with ak47 kioShiMa killed GuardiaN with ak47 (headshot) ScreaM killed NiKo with m4a1 (headshot) rain killed hAdji with ak47 hAdji killed karrigan with m4a1 kioShiMa killed Xizt with m4a1 (headshot) rain killed RpK with ak47 rain killed Happy with ak47 Round started pro CS WutFace
2018-04-03 17:23
"best aimers in the world" can't win a single round against tier3 team as T on cache *applause*
2018-04-03 17:23
#203
 | 
Finland t33mu 
nikokooooooooooooooooooooo :(
2018-04-03 17:24
#204
Zeus | 
CIS LRtx 
RIP 16-0
2018-04-03 17:24
#205
 | 
Japan apple_tea 
faze top1 lul
2018-04-03 17:24
rip 16-0 :(
2018-04-03 17:24
Xizt>NiKo
2018-04-03 17:24
-10$
2018-04-03 17:28
#208
YEBAH | 
Russia dan2620 
faze please disband -3 expresses already
2018-04-03 17:25
betting on faze LUL
2018-04-03 17:27
Why the hell would you bet on faze in this situation? This exactly when you have a chance to do the opposite.
2018-04-03 17:58
well I just made 12k thanks
2018-04-03 17:59
#223
 | 
World Viaris 
ahahah sosi cock
2018-04-03 17:28
#209
fnx | 
Europe lukasNTC 
RIP
2018-04-03 17:25
xizt is the solution LUL
2018-04-03 17:26
Rip 16-0, easy 3.4 odds
2018-04-03 17:26
#216
HS | 
Estonia qoznyyy 
X D
2018-04-03 17:27
#217
 | 
Europe nBear_X 
niko rage quit
2018-04-03 17:27
#218
 | 
United States gtmaniacmda 
NiKo quit the game Round over - Winner: CT (1-12) - Enemy eliminated kioShiMa killed GuardiaN with m4a1 (headshot) ScreaM killed NiKo with m4a1 (headshot) GuardiaN killed RpK with awp kioShiMa killed Xizt with m4a1 kioShiMa killed karrigan with m4a1 Xizt killed Happy with ak47 Happy killed rain with m4a1 Round started R A G E
2018-04-03 17:27
Round over - Winner: CT (1-12) - Enemy eliminated NiKo quit the game rip
2018-04-03 17:27
NiKo quit the game Niko join the game Niko 36-12
2018-04-03 17:28
no olof no party
2018-04-03 17:28
NiKo quit the game Round over - Winner: CT (1-12) - Enemy eliminated kioShiMa killed GuardiaN with m4a1 (headshot) ScreaM killed NiKo with m4a1 (headshot) GuardiaN killed RpK with awp kioShiMa killed Xizt with m4a1 kioShiMa killed karrigan with m4a1 Xizt killed Happy with ak47 Happy killed rain with m4a1 Round started RAGE QUIT
2018-04-03 17:28
How can u allow this immigrant rape in a european tournament
2018-04-03 17:28
youre the immigrant lmao :D:D:D:D
2018-04-03 17:29
Dude you have a swedish flag and name abdul
2018-04-03 17:30
overpaid kids
2018-04-03 17:28
#227
 | 
Europe Softy491 
Why is ESL streaming in facebook........ stream is laggy.. sound delays all the time WTF ESL
2018-04-03 17:29
money money money
2018-04-03 17:34
#246
 | 
Europe Softy491 
Are u guys exping any sound delay and lags?
2018-04-03 17:35
im not watching shitty fb stream so idk
2018-04-03 17:36
#337
 | 
World nouman 
you do understand ESL signed the fb deal cuz that was the only they could continue operating ? you think esl is a prospering company with all the production value? + prize money they provide while the viewers watch it for free
2018-04-04 18:58
video is ok for me but sound quality is unacceptable switched to german stream twitch.tv/esl_99damage
2018-04-03 17:35
#255
 | 
Europe Softy491 
Do not understand a word of german
2018-04-03 17:35
#266
 | 
Europe Softy491 
Oh god.. i thought is another stream and closed the fb one before clicking
2018-04-03 17:39
COOL STORY BOB
2018-04-03 17:29
NiKo quit the game NiKo joined the game NiKo quit the game NiKo joined the game NiKo quit the game LMAOOO
2018-04-03 17:29
niko ddosed himself ?
2018-04-03 17:29
#232
 | 
Poland Aloes 
D I S B A N D
2018-04-03 17:29
Could you please fire that idiot who keeps smacking his lips all the time?
2018-04-03 17:30
online ppls relax
2018-04-03 17:30
#236
 | 
Latvia DariusK 
NiKo joined the game NiKo quit the game NiKo joined the game NiKo quit the game NiKo joined the game NiKo quit the game
2018-04-03 17:30
#245
 | 
Brazil coldzao2 
try to toggle his cheats hahahahahaha but subscription expired , niko bottomfrag hahahahaha need tech pause brb contacting supex0 xdDDD
2018-04-03 17:35
#237
 | 
World Viaris 
NiKo quit the team
2018-04-03 17:30
#238
 | 
France Escher 
Wtf :D
2018-04-03 17:31
#239
fnx | 
Myanmar Singha 
Niko cheater, blatantly opening his cheat software
2018-04-03 17:33
#303
 | 
Brazil vass28 
+1 wtf
2018-04-03 17:56
#242
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
2 t rounds.. hmm
2018-04-03 17:34
Niko looking like number 102 ahahahahaha
2018-04-03 17:34
LMAOOOOO
2018-04-03 17:34
rip 1v5 :D
2018-04-03 17:35
Omg NT
2018-04-03 17:35
#251
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
nt karrigan
2018-04-03 17:35
#252
 | 
United Kingdom ollin 
byebye 1st place in ranking
2018-04-03 17:35
#253
max | 
Sweden Unluko 
ChoKo
2018-04-03 17:35
#256
 | 
Israel raaVz 
rip karrigan 1vs5 , nice choke
2018-04-03 17:36
nt karri
2018-04-03 17:36
What is this crap :D
2018-04-03 17:36
#261
 | 
CIS imsofckngmad 
ahahahah faze clan ahahahahahah
2018-04-03 17:37
#262
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
13-2 > 14-16 ez comeback
2018-04-03 17:38
#270
 | 
United Kingdom ollin 
13-16
2018-04-03 17:41
#263
 | 
Finland Vkims 
Nice niko
2018-04-03 17:38
#264
 | 
Romania rockNoob 
Xzist>Niko
2018-04-03 17:38
#268
 | 
Turkey haram123 
13 3 :F
2018-04-03 17:41
#269
 | 
Czech Republic jETFly 
OMEGALUL
2018-04-03 17:41
#274
paz | 
Turkey onuRRRR 
3-13 niko xD
2018-04-03 17:47
#275
 | 
Germany Bossi_15 
15-3 btw scoreboard is dead
2018-04-03 17:47
#276
fnx | 
Myanmar Singha 
choker FaZe
2018-04-03 17:47
ONE LOVE FOR NV!!! faze so called nr1 most expensive team, get a fuckin life : )
2018-04-03 17:47
#279
 | 
Europe skelteR 
Niko inflating those stats by the end with some eco frags, exit frags and so on, as always
2018-04-03 17:49
#280
 | 
Poland Ktav 
Faze will buy out all the t1/2 teams so they will have nobody else to compete with. No more chokes.
2018-04-03 17:49
#287
Zeus | 
CIS LRtx 
they'll choke against t3 then
2018-04-03 17:51
#316
 | 
Poland Ktav 
xDDDD
2018-04-03 18:40
what ???
2018-04-03 17:49
#283
 | 
France sp0wN 
N1 envy !!!
2018-04-03 17:50
#284
jkaem | 
CIS Zeekz 
faze disband pls
2018-04-03 17:50
Lost to probably one of the shittiest tier 2 team
2018-04-03 17:50
#286
jks | 
North America xdrax 
revenge of kioshima LUL
2018-04-03 17:51
#288
 | 
France Fran6k1D 
nV is back lmao
2018-04-03 17:52
WTF? Why does the Xzist play in Faze?!!!!!! How? Why? Faze, are you f_ing crazy?!
2018-04-03 17:52
How are you gonna blame Xizt? He just came into the team. NiKo was awful.
2018-04-03 17:54
He's russian, deal with it
2018-04-03 18:15
#320
 | 
Russia ez4u 
Youre russian, deal with it.
2018-04-03 19:23
Savage
2018-04-03 19:33
NEVER
2018-04-04 09:22
do you read news?
2018-04-03 17:54
had faze in my combo bet:D kill me:D
2018-04-03 17:52
#294
 | 
United States eldrexe 
give stats
2018-04-03 17:54
kio was the problem xDDDD
2018-04-03 17:54
envy is back
2018-04-03 17:54
kick karrigan pls
2018-04-03 17:54
And Niko and gaurdian and rain
2018-04-03 17:56
#300
 | 
Brazil Cariocazera 
ez 4 Envy
2018-04-03 17:55
#302
 | 
Belgium HLTVnewfag 
#34 beat #1 omegalul
2018-04-03 17:56
#306
 | 
Belgium Ex666TenZ 
VeryGames with Ex6TenZ Top1
2018-04-03 17:58
<3
2018-04-03 18:13
4 major titles in #34 0 in #1 omegalul
2018-04-03 21:15
#338
NAF | 
Slovakia t4gg3d 
Dumb or baiting? NV hasn’t won 4 majors tf you on
2018-04-04 20:01
Faze are a dead team
2018-04-03 17:57
#307
 | 
Slovakia lumankrix 
faze choke hahaha
2018-04-03 17:59
#313
Magisk | 
United Kingdom camzh 
HAHAHAHAHAHAHAHA
2018-04-03 18:16
aahahahaah rektetered by envynabs
2018-04-03 18:21
#317
 | 
Poland Marcines 
got bullied by nV, rip faze
2018-04-03 18:40
#318
byali | 
Japan KasPro 
hahahahah
2018-04-03 18:49
how is this even possible
2018-04-03 18:55
online bro
2018-04-03 21:14
unreal how fucking much of a difference this makes :o
2018-04-03 21:21
bro look at the names in here fucking happy rpk scream and kioshima those guys aint no randoms
2018-04-03 21:24
OMEGALUL
2018-04-03 20:11
#331
 | 
Philippines doodled 
ha ha ha ha xizt LULLL
2018-04-04 03:16
#336
flusha | 
Vietnam Fatsby 
the problem strikes again
2018-04-04 16:39
Login or register to add your comment to the discussion.