09:40
14th of March 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Group Stage 1, Group G
1. SCARZ Absolute removed Inferno
2. fnatic removed Nuke
3. SCARZ Absolute removed Train
4. fnatic removed Cache
5. SCARZ Absolute removed Overpass
6. fnatic removed Cobblestone
7. Mirage was left over
Mirage
16:14 (6:9; 10:5)STATS
Rewatch
OtherWESGVod
RussiaUCC StudioVod
Highlights
crow - 2 quick AK kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs2 situation)
Laz - 1vs3 AWP clutch (T - pre-plant situation)
Laz - 2 AWP kills on the bombsite B defense (2vs2 situation)
crow - 3 M4A4 kills on the bombsite B defense (vs mostly pistols)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
27-18 +9 80.4 83.3% 1.32
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
26-22 +4 104.0 73.3% 1.27
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
20-18 +2 85.5 70.0% 1.14
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
22-20 +2 81.6 70.0% 1.14
Sweden
Jonas 'Lekr0' Olofsson
Lekr0
15-19 -4 52.6 63.3% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Japan
Koji 'Laz' Ushida
Laz
24-15 +9 70.9 70.0% 1.26
Japan
Tomoaki 'crow' Maruoka
crow
23-24 -1 88.1 66.7% 1.06
Japan
Shibasaki 'poem' Yumeki
poem
19-25 -6 80.1 63.3% 0.93
Japan
Ryo 'barce' Takebayashi
barce
15-22 -7 60.7 66.7% 0.86
Japan
Takemori 'takej' Shogo
takej
16-24 -8 59.5 60.0% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
27-18 +9 80.4 83.3% 1.32
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
26-22 +4 104.0 73.3% 1.27
Sweden
Maikil 'Golden' Selim
Golden
20-18 +2 85.5 70.0% 1.14
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
22-20 +2 81.6 70.0% 1.14
Sweden
Jonas 'Lekr0' Olofsson
Lekr0
15-19 -4 52.6 63.3% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Japan
Koji 'Laz' Ushida
Laz
24-15 +9 70.9 70.0% 1.26
Japan
Tomoaki 'crow' Maruoka
crow
23-24 -1 88.1 66.7% 1.06
Japan
Shibasaki 'poem' Yumeki
poem
19-25 -6 80.1 63.3% 0.93
Japan
Ryo 'barce' Takebayashi
barce
15-22 -7 60.7 66.7% 0.86
Japan
Takemori 'takej' Shogo
takej
16-24 -8 59.5 60.0% 0.75
Player of the matchwon with 64.5% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez 4 poem
2018-03-08 04:44
Laz future of cs
2018-03-14 13:18
#2
 | 
Denmark danishwarrior 
ez 4 jw
2018-03-08 04:45
#3
 | 
New Zealand tyfnz 
EZ Laz and t4k3j
2018-03-08 05:03
Ez 4 SZ
2018-03-09 10:47
2008 ESWC Speeder 0 - 16 fnatic
2018-03-13 11:03
#42
 | 
Sweden ConaN007 
You need to believe in your fellow countrymen
2018-03-14 09:44
#10
 | 
Slovakia bukso 
16-1 or something like that for fnatic enjoy
2018-03-13 14:50
GOLDEN NOOOOOO
2018-03-13 14:54
#22
aizy | 
Europe Winde 
How much xddd
2018-03-14 08:42
EU Tier10 Team=Asia Top1 Team>>>>>>>>>>>>>>>>SZ
2018-03-13 17:54
ez 4 ence
2018-03-14 00:08
#14
ShahZaM | 
Turkey Gaagle 
omg, jav new video?
2018-03-14 06:09
#17
 | 
China Sk3y 
WESG-101
2018-03-14 06:29
nykd-54
2018-03-14 06:34
#15
 | 
United States ldKuKluxKlan 
why is this game so long from the last fnatic game? please be an error
2018-03-14 06:22
#16
 | 
United States ldKuKluxKlan 
rip it isnt but its a good break from their last game i guess
2018-03-14 06:23
16-0
2018-03-14 06:32
#20
 | 
World zebra_man3 
16-0 or disband
2018-03-14 08:27
#21
 | 
United States ldKuKluxKlan 
de_lay
2018-03-14 08:28
#36
 | 
United States ldKuKluxKlan 
Another
2018-03-14 09:19
#23
 | 
United States Brad_Bait 
Where is English stream?
2018-03-14 08:42
delay delay
2018-03-14 08:50
#26
 | 
United Kingdom Andy8993 
Delay due to SZ Absolute not joining must be scared to get rekt xd
2018-03-14 08:52
i might think it so
2018-03-14 08:59
#28
 | 
Japan NowitzkiCSGO 
2 ez 4 fnatic 16-0
2018-03-14 09:01
no it wont 16-0 16-5 for sure
2018-03-14 09:04
#30
s1mple | 
Poland Hell2k 
nice delay
2018-03-14 09:06
Golden committed suicide That's what happens when you kick your igl after a tournament win :(
2018-03-14 09:08
#32
 | 
Japan Th3Koala 
Lets go, will be hard, but lets try!
2018-03-14 09:08
at least it would be a great experience though.
2018-03-14 09:10
#35
 | 
Japan Th3Koala 
Thats right, finally they can play with good teams and maybe show something
2018-03-14 09:16
How is CSGO in Japan?
2018-03-14 09:47
#77
 | 
Japan Th3Koala 
Only scene is bad as you can see, we play normally faceit etc, nothing new
2018-03-14 09:57
#34
 | 
United Kingdom Andy8993 
8:40 over an hour delay due to 1 team not joining LUL
2018-03-14 09:11
#37
 | 
Hungary lemusz 
1$ on harakiri, lets see what happens
2018-03-14 09:41
#38
 | 
Luxembourg alex24 
its Japan... nice education
2018-03-14 09:42
#47
 | 
United States NoSexyTime4Me 
I have $5 on for $100 return :)
2018-03-14 09:46
#156
 | 
Hungary lemusz 
we were close
2018-03-14 10:34
damnn xD so close worth the bet though
2018-03-14 11:15
the Japanese won the pistol round...
2018-03-14 09:42
#40
 | 
Lithuania KoksSkirtumas 
ez 10odds on japan.
2018-03-14 09:43
#41
 | 
Europe Tirelessethan 
if you bet -10.5 i feel sorry for u
2018-03-14 09:43
They won an anti eco it's a miracle
2018-03-14 09:44
#44
 | 
United States NoSexyTime4Me 
why do i have a feeling japan can win 16:13 or something
2018-03-14 09:46
#45
 | 
United States NoSexyTime4Me 
In the end if they just trade, and hit their shots.. they can actually win lol
2018-03-14 09:46
Lmao, this will be 16:3, 16:6 at max
2018-03-14 09:50
#52
 | 
United States NoSexyTime4Me 
we'll see my dude ;) just have a feeling!
2018-03-14 09:51
Well if you win, props to you and tbh sz is having a good Start, but it will be very hard for them to close this out i believe
2018-03-14 09:54
#65
 | 
United States NoSexyTime4Me 
how much did u bet on fnc?
2018-03-14 09:55
I didnt bet this game at all, 1. because its groupstage bo1 of a fishy tournament 2. because the odds were around 1.05 which is just not worth it imo
2018-03-14 10:19
#66
 | 
United States NoSexyTime4Me 
thank you though :)
2018-03-14 09:55
#59
 | 
United States NoSexyTime4Me 
its already 2:6 :)
2018-03-14 09:53
U r the brain dead fan who gave me 10 odds?? Thanks
2018-03-14 09:58
Lol what are you Talking about ? No Smart Person would bet this event on 1.05 odds
2018-03-14 10:07
OK..fair play then good sir... :)
2018-03-14 12:51
10 odds lul
2018-03-14 09:46
#50
KRIMZ | 
Slovakia EvErisT 
why kick golden ? really bad decision, u make me feel sad :(
2018-03-14 09:50
#51
 | 
Turkey orox2 
rip handicap bet
2018-03-14 09:51
#53
 | 
Germany liddeb0b 
WTF LAZ IS CRAZY
2018-03-14 09:52
FNATIC XDDDDDDDDDDDDDD
2018-03-14 09:52
#55
 | 
United States NoSexyTime4Me 
SICK 1 V 3 LAZ GOD AHHAHAA!!
2018-03-14 09:52
#56
Danking | 
Norway Lujj 
LAZ-SAN
2018-03-14 09:53
#57
 | 
Europe Tirelessethan 
Round over - Winner: T (5-2) - Enemy eliminated Laz killed Lekr0 with awp Laz killed flusha with awp Laz killed JW with awp flusha killed crow with m4a1 flusha killed poem with m4a1 (headshot) poem killed Golden with ak47 Golden killed barce with m4a1 (headshot) JW killed t4k3J with awp Laz killed KRIMZ with awp
2018-03-14 09:53
#58
 | 
World Viaris 
Round over - Winner: T (5-2) - Enemy eliminated Laz killed Lekr0 with awp Laz killed flusha with awp Laz killed JW with awp flusha killed crow with m4a1 flusha killed poem with m4a1 (headshot) poem killed Golden with ak47 Golden killed barce with m4a1 (headshot) JW killed t4k3J with awp Laz killed KRIMZ with awp Round started EZ FOR MAJOR WINNER LAZ
2018-03-14 09:53
Fnatic kkona
2018-03-14 09:53
#61
 | 
Europe Tirelessethan 
EZIEST +10.5 MY LIFE
2018-03-14 09:53
#69
 | 
United States NoSexyTime4Me 
for how much back per $1
2018-03-14 09:55
#71
 | 
Europe Tirelessethan 
1.1
2018-03-14 09:56
#80
 | 
United States NoSexyTime4Me 
what were the odds though? Like.. for me i bet SZ to win the whole match, every dollar i bet i get $20 back.. what did you get?
2018-03-14 09:58
#84
 | 
Europe Tirelessethan 
you get $1.1 back for each dollar on +10.5 and $12 for win
2018-03-14 09:59
#88
 | 
United States NoSexyTime4Me 
oh yep nice, how much did u bet? :D
2018-03-14 10:00
#62
 | 
Australia Reimaku 
ummm why has Laz not been picked up by a decent team? Boggles the mind. He always performs well and/or makes some impact.
2018-03-14 09:53
Laz is really good, but it takes someone of BnTeT's level to get noticed outside his own region.
2018-03-14 09:59
#97
 | 
Japan Th3Koala 
He want to stay in sz
2018-03-14 10:04
is fnatic match fixing they r missing all the easy shots.
2018-03-14 09:54
same feeling
2018-03-14 10:01
laz vs 9
2018-03-14 09:55
see how thrash golden is no wonder they are replacing him
2018-03-14 09:55
#70
 | 
Bulgaria bUHALOVIC 
1.7 odds for +10.5 xaxaaxxaaxaxxaxa
2018-03-14 09:56
#72
 | 
Germany liddeb0b 
wtf is fnatic doing
2018-03-14 09:56
golden picking nade when he is fighting with a guy that is next to him, fnatic is playing like you would play vs silvers
2018-03-14 09:57
Lmao hope he's sabotaging because they want to kick him.
2018-03-14 09:58
ez +9,5 @2,7 lmao
2018-03-14 09:57
#75
 | 
United States NoSexyTime4Me 
HAHAHAA Poem has 13 hp, JW cant even kill him ahahha
2018-03-14 09:57
fnatic gooooooooooooooD
2018-03-14 09:57
EZ 4 LAZ
2018-03-14 09:58
Id laugh if Golden was purposely making bad calls to sabotage them
2018-03-14 09:58
that wouldnt be smart cause once fnatic repalce him it gonna take a long time b4 golden acutally win another tournament with his new team
2018-03-14 10:00
#81
 | 
Japan Th3Koala 
Finally sz show us good cs <3
2018-03-14 09:58
they are so good. EZ 4 SZ #mondainai
2018-03-14 10:00
#90
 | 
Germany PeKay 
Fnatic wtf u just won a tournament vs faze
2018-03-14 10:01
lekro is missing all the easy shots today something wrong with him
2018-03-14 10:01
reatrds running with nades in their hands XD ps. golden is so stupid lmao
2018-03-14 10:03
#93
 | 
Germany liddeb0b 
golden is a bot kick him already
2018-03-14 10:03
#94
 | 
World Nydhogg 
first SK losing to BIG trash now Fnatic losing -8.5 handicap to some nippon dudes on their favorite map I wanna die
2018-03-14 10:03
golden nt checking angles..
2018-03-14 10:03
#96
 | 
Sweden bag0fdicks 
-golden please, what a fucking bot
2018-03-14 10:03
#104
 | 
Russia Guttural_God 
Hello man! Where u was? LOL )) They already kicked him and sIgned xizt. Golden playing last tourney
2018-03-14 10:08
#109
KRIMZ | 
Sweden Timmy_ 
It's not official.
2018-03-14 10:16
seriously goden what in the hell is he doing?
2018-03-14 10:04
#99
 | 
Germany liddeb0b 
golden freefrag city
2018-03-14 10:05
#100
Danking | 
Norway Lujj 
JPN MOLLY
2018-03-14 10:05
#189
 | 
Australia harraroni 
Do you have a clip for it? I wanna see it again ahahaha
2018-03-30 04:10
#101
 | 
Germany PeKay 
Can they Stop losing vs japanese
2018-03-14 10:05
#102
 | 
Japan Th3Koala 
Smth wrong with our country/our team?
2018-03-14 10:06
#105
 | 
Germany PeKay 
Did i say that i love Japan but idk how are they winning vs fnatic when they Should be way worse
2018-03-14 10:09
#106
s1mple | 
Poland Hell2k 
Fnatic try to lose and kick botden lmao
2018-03-14 10:10
I mean Fnatic not respects their opponent and trying to fuck all of them by their aim so many overpeaks not checking angels properly in the end fnatic might win it butit just triggers me
2018-03-14 10:10
#108
 | 
Japan Th3Koala 
No, just #LazGod <3
2018-03-14 10:11
yes, they are going to lose vs the onliners
2018-03-14 10:20
#110
 | 
Japan Th3Koala 
Sad, but true, that if sz wins that, they will get a lot fake flagging fans #WeAreNeverGiveUP #SZ OwO <3
2018-03-14 10:19
jw fak u
2018-03-14 10:19
#114
s1mple | 
Poland Hell2k 
ez +26.5 rounds
2018-03-14 10:19
#115
 | 
Sweden bag0fdicks 
So sad to see that lekr0 is playing like trash aswell, he is so inconsistent
2018-03-14 10:20
he has the flue
2018-03-14 10:21
i think
2018-03-14 10:21
#118
 | 
Germany liddeb0b 
FaZe buyout Laz for free lifetime sushi ez
2018-03-14 10:22
#120
 | 
Japan Th3Koala 
Laz prefer thai food
2018-03-14 10:25
#121
 | 
Germany liddeb0b 
food is for SCARZ organisation tho.
2018-03-14 10:25
#119
fnx | 
Myanmar Singha 
4.5x , in dotamax bet site OMG, over 26.5 rounds
2018-03-14 10:24
look at how atrocious golden t side calls are even with map advantage they still can lose rounds.
2018-03-14 10:26
csgofast 4% sz bettors are excited :)
2018-03-14 10:27
#124
 | 
Germany liddeb0b 
Laz actually > jw
2018-03-14 10:28
not that amazing thing considering JW these days tho xddd
2018-03-14 10:29
#128
 | 
Germany liddeb0b 
+1
2018-03-14 10:29
#125
 | 
Spain JasonRacism 
Laz is really good
2018-03-14 10:28
god laz
2018-03-14 10:28
#129
 | 
Germany liddeb0b 
HAHAHAHAHA GOLDEN HIGH OR WHAT THE FUCK IS HE LOOKING AT
2018-03-14 10:29
look at golden bringing them to a stack as usual. golden calls are just so bad now he cant even outcall a japanese team.
2018-03-14 10:30
It's probably harder to call against some random japanese team, than it is to call against any top5 team.
2018-03-14 10:34
Golden.. Literally he is a bot
2018-03-14 10:30
2018-03-14 10:30
the laz samurai <3
2018-03-14 10:31
ganbare!
2018-03-14 10:31
#135
 | 
Germany liddeb0b 
hard to say this but get the fuck Xizt in already.
2018-03-14 10:31
#141
s1mple | 
Poland Hell2k 
why lul golden plays good xizt is shit btw
2018-03-14 10:33
#149
 | 
Germany liddeb0b 
stopped reading at good
2018-03-14 10:33
#154
s1mple | 
Poland Hell2k 
not worse than xizt who was worse than gtr in nip lol
2018-03-14 10:34
#160
 | 
Germany liddeb0b 
stats Xizt > golden
2018-03-14 10:35
Kys
2018-03-14 10:35
golden good? cant even call against a tier3-4 team always bring them to a stack none of his calls were doing anything for fnatic.
2018-03-14 10:35
#168
s1mple | 
Poland Hell2k 
ye but xizt is super good and super igl lmao he got kick instead noob gtr btw
2018-03-14 10:36
cant wait for xizit to join fnatic this golden overrated piece of shit wont be winning any tournament after getting replaced in fnatic.
2018-03-14 10:38
Lmfao people actually thought that golden is good
2018-03-14 10:33
#157
 | 
Germany liddeb0b 
funny how we dont even know if golden called anything in the finals. they got carried by krimz and flusha
2018-03-14 10:34
Exactly
2018-03-14 10:35
exactly that why i was one of those who was celebrating when i heard the news golden is being replace by xizit. this guy has been absolute shit for fnatic. i just seen him losing multiple rounds fnatic were suppose to win by being outcalled by opponents. now even against japanese tier 3 team he cant even get a single strat and they had to relied on individual heroics to win a 16-14 game.
2018-03-14 10:37
#136
 | 
Ukraine ph3n0m3n 
nt Japan
2018-03-14 10:32
#137
s1mple | 
Poland Hell2k 
nt japanese
2018-03-14 10:32
#138
swag | 
Latvia `DinGo 
nt SZ Absolute
2018-03-14 10:32
ez
2018-03-14 10:32
#140
 | 
France Escher 
nice try
2018-03-14 10:32
#142
 | 
Spain JasonRacism 
NT
2018-03-14 10:33
#143
 | 
Croatia mds818 
definetly not the best match to watch if you placed bet on fnatic
2018-03-14 10:33
#144
 | 
Germany liddeb0b 
fnatic team chemistry gone
2018-03-14 10:33
ntnt SZ
2018-03-14 10:33
#146
 | 
United Kingdom Grenadr 
Funny game, enjoyed it.
2018-03-14 10:33
#147
 | 
Japan Th3Koala 
Feelsbad laz, nice try tho! #WeNeverGiveUP!
2018-03-14 10:33
#150
cajunb | 
China Kistah 
nice try SZ
2018-03-14 10:33
#151
cyx | 
Other jNkey 
nt nt
2018-03-14 10:34
Fnatic back to being shit
2018-03-14 10:34
#164
 | 
Luxembourg alex24 
they were trolling
2018-03-14 10:35
golden is absolute thrash none of his calls did anything for fnatic. this is a prime example why fnatic got xizit over godlen this guy cant even call against a tier3-4 japanese team.
2018-03-14 10:34
#158
liTTle | 
CIS Dowa) 
wow respectable try absolute nt good game from anime taz
2018-03-14 10:37
#159
 | 
Argentina [Darkaren] 
Fnatic just fucking trolling... Also, poem plays like shit.
2018-03-14 10:34
#162
 | 
Japan apple_tea 
ggwp bois !
2018-03-14 10:35
#166
 | 
Australia JulienD 
Laz vs 9 nt
2018-03-14 10:35
Laz has a bit of a western look to him. But if I said why, it'd be racist
2018-03-14 10:35
#172
liTTle | 
CIS Dowa) 
eyes(no racist)
2018-03-14 10:38
Yes they're a bit large and shapely
2018-03-14 10:38
#187
f0rest | 
Italy _VAC_ 
would bang no homo
2018-03-14 20:23
#170
 | 
France Deadfish 
Japan, you guys fought hard. Good luck the next time. Also release DBS please. stop delaying.
2018-03-14 10:37
Rip UI Goku.. Jiren ftw
2018-03-14 11:15
good try sz
2018-03-14 10:40
#175
 | 
Indonesia BrokenClocks 
GOD LAZ NICE TRY SZA
2018-03-14 10:44
Hi Xizt!
2018-03-14 10:44
FAZE Laz
2018-03-14 11:15
lekro new hope
2018-03-14 11:58
wtf
2018-03-14 12:05
almost lost fnatic lul
2018-03-14 14:17
Competitive integrity. If fnatic took this serious sz wouldnt of got 1 round
2018-03-14 17:07
#186
 | 
United States ldKuKluxKlan 
+1
2018-03-14 18:42
#188
 | 
Canada PwnNewb 
most likely, but respect to SZ for getting a good score. I noticed Fnatic trolls or fucks around, or maybe just tries new things when they play against lower skill teams....IDK what the reason is, but they seem to mess around for whatever reason and have close scores against bad teams often. They did same thing vs Fragsters recently and were fucking around and losing and then tried hard and won 16-14 just like this.
2018-03-15 00:08
Login or register to add your comment to the discussion.