17:15
23rd of March 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 Hungarian stream: tvgo.hu (requires addon)
1. Virtus.pro removed Cache
2. Virtus.pro removed Inferno
3. Virtus.pro removed Overpass
4. eXtatus removed Train
5. eXtatus removed Nuke
6. eXtatus picked Cobblestone
7. Mirage was left over
Mirage
10:16 (7:8; 3:8)STATS
Rewatch
OtherV4 Future SportsVod
RussiaUCC StudioVod
Highlights
MICHU triple kill hold
MonttY deags down three to steal the round
MICHU opens up the site with a triple kill
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Slovakia
Richard 'queztone' Strnátko
queztone
24-24 0 108.0 69.2% 1.30
Slovakia
Martin 'MonttY' Melišek
MonttY
22-19 +3 78.6 61.5% 1.14
Czech Republic
Patrik 'DEV7L' Stuchlík
DEV7L
20-22 -2 82.7 69.2% 1.08
Czech Republic
Jindřich 'ZEDKO' Chyba
ZEDKO
9-19 -10 49.0 50.0% 0.66
Slovakia
David 'frozen' Čerňanský
frozen
6-21 -15 37.4 50.0% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
34-14 +20 128.7 76.9% 1.95
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
21-17 +4 97.1 92.3% 1.40
Poland
Paweł 'byali' Bieliński
byali
18-16 +2 80.2 80.8% 1.14
Poland
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
pashaBiceps
18-16 +2 64.8 73.1% 1.00
Poland
Filip 'NEO' Kubski
NEO
14-18 -4 63.7 73.1% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Slovakia
Richard 'queztone' Strnátko
queztone
24-24 0 108.0 69.2% 1.30
Slovakia
Martin 'MonttY' Melišek
MonttY
22-19 +3 78.6 61.5% 1.14
Czech Republic
Patrik 'DEV7L' Stuchlík
DEV7L
20-22 -2 82.7 69.2% 1.08
Czech Republic
Jindřich 'ZEDKO' Chyba
ZEDKO
9-19 -10 49.0 50.0% 0.66
Slovakia
David 'frozen' Čerňanský
frozen
6-21 -15 37.4 50.0% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
34-14 +20 128.7 76.9% 1.95
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
21-17 +4 97.1 92.3% 1.40
Poland
Paweł 'byali' Bieliński
byali
18-16 +2 80.2 80.8% 1.14
Poland
Jarosław 'pashaBiceps' Jarząbkowski
pashaBiceps
18-16 +2 64.8 73.1% 1.00
Poland
Filip 'NEO' Kubski
NEO
14-18 -4 63.7 73.1% 0.91
Player of the matchwon with 90.9% of the votes
Past matches
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Nepal TYZ4 
Ez god Frozen
2018-03-22 15:00
We will see tho
2018-03-23 17:10
#44
 | 
Yugoslavia broccket 
vp dawac wygrac
2018-03-23 17:43
#95
 | 
Mexico martwica 
6-21 xd
2018-03-23 18:02
so online
2018-03-30 18:04
#2
 | 
Indonesia walker8888 
Ez PapaBiceps
2018-03-22 17:55
popeye
2018-03-23 22:02
How tf is VP favorites lmao
2018-03-22 21:04
why wouldn't they be? the only team eXtatus has beaten lately is Flipside which is a complete joke
2018-03-23 06:39
its not about extatus being good, its about vp being a total crap... Flipsid would acually 16-0 VP
2018-03-23 09:37
we shall see...VP isn't great but I think they are on the rise, but that doesn't mean much. could be a coinflip we will see but I think VP can win it
2018-03-23 13:07
#10
 | 
Poland Marcines 
yeah thats why f3 lost to vp in esea nt
2018-03-23 15:18
online cs lul
2018-03-23 17:09
You forgot about: Have VeryVery day -VeryVeryGuy
2018-03-23 14:18
#5
STYKO | 
Czech Republic Limacool 
Guys, when It's BO2 do I get my money back on the HLTV betting when they draw?
2018-03-22 22:59
its bo1 x 2 not bo2 x 1. HLTV betting is for this map only.
2018-03-23 15:48
#12
STYKO | 
Czech Republic Limacool 
I know, but when I was writing this comment this page had this match as BO2. ty anyway
2018-03-23 15:49
#13
STYKO | 
Czech Republic Kuba! 
ez for Virtus.Pubg
2018-03-23 15:50
#14
 | 
Japan KasPro 
Delays
2018-03-23 15:58
#15
 | 
Sweden Minik0jan 
Vp might upset
2018-03-23 16:56
vp has mirage. no way extatus steal this too ;)
2018-03-23 17:02
#114
 | 
Czech Republic NtonyYoYoYo 
what did you say?
2018-03-23 18:55
#17
 | 
United States lilhellboy 
6. eXtatus picked Cobblestone 7. eXtatus picked Mirage Wtf is that pick-ban system ??
2018-03-23 17:03
#19
 | 
Kazakhstan Bombardian 
Team A bans 3 maps Team B decides 2 from remaining 4
2018-03-23 17:07
2-0
2018-03-23 17:03
HOW THE F*** IS VP STILL FAVORED HERE?!? :D
2018-03-23 17:08
#23
 | 
Poland Oleczeq 
GG.Bet 6.67 for VP? EZZZ
2018-03-23 17:11
#24
 | 
Ukraine Tokira 
VP 14.28 on Pinnacle. Easiest house in my life.
2018-03-23 17:12
Its just a Livebet bug from last match, nt
2018-03-23 17:16
exatus win
2018-03-23 17:16
#27
s1 | 
Armenia gr1nch 
Fun Fact: NEO had his first CS team in 2002. Frozen was born in 2002. Now they are playing against each other on lan!
2018-03-23 17:17
wow
2018-03-23 17:27
#28
 | 
Poland Mimaaacz 
Last time VP won pistols was in 1945 I believe
2018-03-23 17:20
#32
 | 
Lithuania KoksSkirtumas 
in 1.6 cs :D
2018-03-23 17:28
1945 it was
2018-03-23 22:02
#29
 | 
France MIK120 
lmao, loose to pistols and then cant win 5v3
2018-03-23 17:22
it's time for NEO to retire imho
2018-03-23 17:22
1-1
2018-03-23 17:31
8-1 > 9-6?? noob VP lol
2018-03-23 17:37
how did VP lose that round? ahhahahahahaah retire please
2018-03-23 17:37
here comes the choke 8-16 to exadius
2018-03-23 17:38
NEO want to get kick xd
2018-03-23 17:40
8-1 > 8-7 LOL
2018-03-23 17:40
#40
 | 
China yakmonster 
8-1 8-7 ...
2018-03-23 17:41
#41
 | 
Brazil Gunzel 
hahahaha VP how you could be so bad lul
2018-03-23 17:41
VP on pistol rounds xd
2018-03-23 17:42
it's not even funny at this moment xD
2018-03-23 17:43
from 8-1 > lose 4 vs 2 > 8-10 gg
2018-03-23 17:42
#47
 | 
United States sundby11 
where did u saw 4v2 bitch?
2018-03-23 17:44
CRY IS FREE
2018-03-23 17:44
#50
 | 
United States sundby11 
answer my question (im not fan of this shit team)
2018-03-23 17:44
lulu wtf
2018-03-23 17:45
8-1 > 8-10 VP down
2018-03-23 17:43
#49
 | 
Germany jnsCsgo 
-Neo -pasha +minise +morelz -pubgyiali +idk, practise a time, ez tier 1.
2018-03-23 17:44
gabe? ban maybe? nice match fixing xdddddddddddd
2018-03-23 17:45
#53
 | 
Poland Marcines 
vp need to kick neo and pasha
2018-03-23 17:45
#20 when will these braindead kids start listening to me?
2018-03-23 17:47
#55
 | 
Germany liddeb0b 
hahahahaha VP IS BACK BOYS
2018-03-23 17:48
=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2018-03-23 17:48
#57
 | 
Slovakia bukso 
what a play montty NICE!
2018-03-23 17:48
#58
 | 
Lithuania eqk3 
vp OMEGALUL
2018-03-23 17:48
xd
2018-03-23 17:49
xdddddddddd VP LMAO
2018-03-23 17:49
gyazo.com/569f8f437e02c02470c40c0f4306ed.. I cant believe they just lost to 1 player with 24 hp WITHOUT Kevlar and only a pistol :O
2018-03-23 17:49
#62
shrek | 
Yugoslavia Sing1111 
virtus.shit
2018-03-23 17:50
no talk like dat bro
2018-03-23 22:03
#63
 | 
Czech Republic maashek 
Look at those odds for extatus :O Thanks for cash VP.Snax
2018-03-23 17:50
no problem, ez cash fr you and ez cash for me
2018-03-23 18:06
what a fucking clown fiesta, both teams are terrible
2018-03-23 17:50
this is just embarrassing stop invite this fuckers i hope mousesports faze rape this 25k month salary pros 16:0
2018-03-23 17:51
dev7l xddd and I just said that he has game of his life and he just fucks up everything XD
2018-03-23 17:51
#67
 | 
France MIK120 
thanks mr. devil
2018-03-23 17:51
#68
 | 
Lithuania eqk3 
this game lol
2018-03-23 17:51
Extatus throw vs X-Kom now vs VP
2018-03-23 17:51
#71
autist | 
Germany rayN^ 
nice, nobody on b vs pistols. they would have won this game so easily but they decide to go autism mode
2018-03-23 17:52
#72
 | 
Europe HyperCreep 
expected from t3 teams
2018-03-23 17:53
#73
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
wtf extatus
2018-03-23 17:54
vp struggling against tier4 extatus :(
2018-03-23 17:55
that's ok since vp is tier 5
2018-03-23 17:57
if VP is tier5 then extatus is tier6 xD
2018-03-23 17:58
no. vp is tier5, extatus tier 4
2018-03-23 17:59
I don't think so m8 VP is shit yes but they're tier 3, eXtatus is tier4
2018-03-23 18:01
#75
s1mple | 
Poland Hell2k 
devil plays like french devil
2018-03-23 17:56
frozen biggest onliner ever
2018-03-23 17:57
#78
seized | 
Sweden Kurmi2k 
frozen 15 y.o. retard
2018-03-23 17:58
#79
 | 
France MIK120 
how can u loose vs these tier 50 sheeters? thanks mr. devil for throwing easiest game of the tournament
2018-03-23 17:58
Wow, lose to glocks fucking scrubs!
2018-03-23 17:58
#82
 | 
Malaysia Semigod88 
Fucking vp die Being trash fisrt game and now turn good
2018-03-23 17:58
#87
World B-eZ 
extatus were already warmed up. That was first map for VP today. KYS
2018-03-23 18:00
how much xD
2018-03-23 18:00
#94
 | 
Mongolia Chuluun 
LUL
2018-03-23 18:02
"good"
2018-03-23 18:03
#83
 | 
United States Will767 
lol Michu is new and hes out fragging the team
2018-03-23 17:59
yeah
2018-03-23 22:03
#124
 | 
United States Will767 
fish and chips
2018-03-23 22:24
#125
 | 
United States Will767 
hope u might like dis UK bruddah youtube.com/watch?v=Y9v-aOWd460
2018-03-23 22:25
haha
2018-03-23 23:05
I've seen someone went 450$ on extatus L O S E R
2018-03-23 17:59
#97
 | 
Mongolia Chuluun 
It was probably Shem0826 LUL
2018-03-23 18:03
MICHU carrying those useless retards
2018-03-23 17:59
#91
LUq | 
Poland rockens 
nice fav team xD
2018-03-23 18:01
at this point I am simply mad that they cannot perform anymore... I am a PGS/MYM/Fx/AGAiN/Vitriolic/ESC/US/VP fan since 2006 so I guess I am allowed to write such things
2018-03-23 18:04
kick_DEV7L_ffs
2018-03-23 18:00
michu nice game
2018-03-23 18:01
Vp won any pistol in those games ?
2018-03-23 18:03
#102
 | 
Poland Marcines 
nope, won force on their ct side tho
2018-03-23 18:06
Nah I just don't understand why those "expirienced" players are so bad. I mean.. Look at pasha and neo It's hard and sad to watch, but i feel even more sad when i realize that VP is my favourite team and it's impossible for me to not to watch their games =(
2018-03-23 18:08
i always liked to watch kinguin and now im even more hyped for them :D
2018-03-23 18:26
u rly asked that ? XD
2018-03-23 18:39
yee XD
2018-03-23 18:39
#99
 | 
Brazil ztxizhan 
Golden 5 is back PogChamp
2018-03-23 18:03
#100
steel | 
Belarus Ruble 
kick neo ffs
2018-03-23 18:05
#103
 | 
France rezpecful 
frozen such a talent
2018-03-23 18:07
They won 5v3 vs extatus, so they are basically back in top4 again. They totally dont need to change neo -_-
2018-03-23 18:09
frozen on LAN lul
2018-03-23 18:09
EXTATUS LAST 5 MATCHES WITH POLISH TEAMS KKKKKKKKKKKK
2018-03-23 18:10
Frozen match of his life on cobble and now we can see his pure talent
2018-03-23 18:11
#109
TACO | 
Europe killy_ 
Michu PogChamp
2018-03-23 18:12
pog maddo
2018-03-23 22:03
frozen on lan LUL
2018-03-23 18:26
frozen 6-21 against virtus premier omegalul
2018-03-23 19:10
gg
2018-03-23 19:12
#127
 | 
Turkey haram123 
on lan frozen !
2018-03-24 11:44
Login or register to add your comment to the discussion.