21:10
8th of June 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group B winners' match
1. FaZe removed Dust2
2. NRG removed Nuke
3. FaZe removed Mirage
4. NRG removed Overpass
5. FaZe removed Inferno
6. NRG removed Train
7. Cache was left over
Cache
16:8 (11:4; 5:4)STATS
Rewatch
United KingdomFACEIT TV (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomFACEIT TVVod
United KingdomFACEIT TV (Post-Match Interview with NRG)Vod
United KingdomFACEIT TV (Post-Match Analysis)Vod
RussiaSLTVVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ethan 'nahtE' Arnold
nahtE
28-12 +16 112.9 91.7% 1.87
Bulgaria
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov
CeRq
23-15 +8 98.5 87.5% 1.56
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
20-14 +6 75.9 87.5% 1.25
United States
Vincent 'Brehze' Cayonte
Brehze
16-15 +1 81.8 75.0% 1.17
United States
Jacob 'FugLy' Medina
FugLy
11-15 -4 59.5 79.2% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bosnia and Herzegovina
Nikola 'NiKo' Kovač
NiKo
25-20 +5 101.2 79.2% 1.30
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
16-16 0 72.0 66.7% 1.00
Norway
Jorgen 'cromen' Robertsen
cromen
13-19 -6 61.5 54.2% 0.72
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
11-21 -10 53.5 54.2% 0.67
Norway
Håvard 'rain' Nygaard
rain
6-22 -16 45.8 54.2% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ethan 'nahtE' Arnold
nahtE
28-12 +16 112.9 91.7% 1.87
Bulgaria
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov
CeRq
23-15 +8 98.5 87.5% 1.56
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
20-14 +6 75.9 87.5% 1.25
United States
Vincent 'Brehze' Cayonte
Brehze
16-15 +1 81.8 75.0% 1.17
United States
Jacob 'FugLy' Medina
FugLy
11-15 -4 59.5 79.2% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bosnia and Herzegovina
Nikola 'NiKo' Kovač
NiKo
25-20 +5 101.2 79.2% 1.30
Slovakia
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
GuardiaN
16-16 0 72.0 66.7% 1.00
Norway
Jorgen 'cromen' Robertsen
cromen
13-19 -6 61.5 54.2% 0.72
Denmark
Finn 'karrigan' Andersen
karrigan
11-21 -10 53.5 54.2% 0.67
Norway
Håvard 'rain' Nygaard
rain
6-22 -16 45.8 54.2% 0.43
Player of the matchwon with 61.3% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Canada Conscience 
gl
2018-06-04 21:33
#56
Lekr0 | 
Turkey Cherub 
ez4faze
2018-06-08 20:48
#188
Lekr0 | 
Turkey Cherub 
okay i will shut up...
2018-06-08 21:53
Unexpected?
2018-06-08 21:57
#226
Lekr0 | 
Turkey Cherub 
unexpected for me but idk
2018-06-08 22:04
ez liquid vs astralis
2018-06-04 21:35
#3
 | 
North America VeryNAGuy 
Gonna be EZ win for NRG vs EU bots Have a NA day! -VeryNAGuy
2018-06-04 21:36
#8
 | 
United Kingdom C4Golden 
EU>NA
2018-06-05 00:18
#13
 | 
United States ChiTeqnoise 
LUL? maybe in cs... maybe
2018-06-08 18:47
#22
 | 
United States TheYusa16 
maybe in being inconfident
2018-06-08 20:31
#130
 | 
Portugal DESCARTES 
In Cs and in everything.
2018-06-08 21:33
Joke?
2018-06-08 21:50
#232
 | 
North America VeryNAGuy 
Tier 1 EU = Tier 4 NA /close
2018-06-08 22:06
2018-06-08 22:09
#263
 | 
United Kingdom C4Golden 
USA=1 major, EU= every single other major
2018-06-09 22:20
#264
nahtE | 
United States Ethans^ 
SA is Europe
2018-06-21 06:48
#4
 | 
Korea ENCE|jW 
Ez Taco
2018-06-04 21:36
#5
JW | 
United Kingdom bvipster 
Fnatic vs Astralis
2018-06-04 21:45
wrong group XD but yeah true
2018-06-04 22:58
FaZe vs NRG 16:11 Mark my words
2018-06-04 22:59
#23
 | 
United States TheYusa16 
16:3 mark my word dog
2018-06-08 20:31
#29
 | 
India grinchxd 
NRG is looking stronk 16-11 Train
2018-06-08 20:34
#31
 | 
United States TheYusa16 
faze instabanning train
2018-06-08 20:36
#37
 | 
India grinchxd 
FaZe are gonna ban Overpass, Nuke and Inferno
2018-06-08 20:39
gonna play mirage
2018-06-08 20:41
#46
 | 
India grinchxd 
NRG will ban Mirage
2018-06-08 20:43
#9
kennyS | 
Denmark dank12 
G2 vs faze 16-7 g2
2018-06-05 17:09
G2 vs FaZe 12-16 Mirage
2018-06-07 06:20
#11
 | 
Israel asafborger 
yo les noobs
2018-06-07 16:37
#15
 | 
Asia Mahathir62 
ez nrg
2018-06-08 19:34
#16
 | 
United States DooteR_ 
NRG x Luminosity 8 x 16 Luminosity to Playoffs
2018-06-08 19:38
+1 xd
2018-06-08 19:52
#30
 | 
India grinchxd 
16:1 NiKo 2.41 rating I feel bad for you
2018-06-08 20:35
#17
 | 
United States NoSexyTime4Me 
Tactically speaking NRG will take this over Faze.. they said they havent even prepared, they will play off individual skill.. i belive NRG will take this over faze 16:11
2018-06-08 19:49
#24
 | 
United States TheYusa16 
and i will start flying
2018-06-08 20:31
#48
rain | 
Norway eirik2nd 
+1
2018-06-08 20:44
Gonna know shortly
2018-06-08 21:04
#123
k0nfig | 
Finland LazeB 
fly bird fly!
2018-06-08 21:31
#19
 | 
Other kFelidae 
nrg would crush faze
2018-06-08 19:56
#20
ZywOo | 
Europe Lil_Baby 
bet ur house on nrg
2018-06-08 20:28
FaZe will make tacos out of NRG
2018-06-08 20:30
Just wanted to say hi
2018-06-08 21:56
Something is wrong with this FaZe team. They need to walk away from these events for a while.
2018-06-08 21:56
There's nothing wrong with Faze (yes, they have a stand-in but they aren't playing bad by any means - NRG is just playing out of their minds right now
2018-06-08 21:59
You're off your rocker if you think NRG can beat FaZe with their full lineup
2018-06-08 22:01
If C9 can beat Faze and can be a real threat to them, NRG can do it as well, they are a better team overall than C9.
2018-06-08 22:03
When was the last time C9 was a real threat to FaZe? Marseille? Then C9 went and nuked their team because they're NA and you can't spell autism without North America. C9 could be better than NRG if they took things slow and allowed FNS to build them up. They are not going to get that quick satisfaction that they got with Stewie from any other player. It's best for the long term if C9 allow FNS to work his magic. Btw, C9 struggled against a gimped FaZe too, so thats a bad sign for C9
2018-06-08 22:05
I wasn't talking about the line up with FNS the one before that where they barely lost to Faze in a BO3 while stewie was still on the team. Faze had their full line up back then. C9 is a team that feeds off hype and momentum whereas this NRG team is different, in a better way. I am a C9 fan myself, but I have to admit, NRG looks like a much more stable and focused team compared to them. Faze has been running out of ideas since the end of last year - they aren't bad by any means its just that slowly but surely they have fallen off quite a bit from their A-game. I wouldn't be surprised if NRG managed to beat Faze in a BO3 with their full line up as well
2018-06-08 22:16
NRG WIN SURE
2018-06-08 20:32
I'm excited for this match. I'd imagine Faze wins but what a great oppurtunity for NRG to try to take another tier 1 scalp in a BO1. Great chance to test how much progress you've made since you started dominating both online leagues.
2018-06-08 20:33
hard for NRG because NiKo is a groupstage warrior but I believe in CeRq
2018-06-08 20:34
I think Ethan is a Niko level talent just without the pedigree yet. Think both him and Cerq are going to be stars within a year.
2018-06-08 20:48
+1 If they keep at the same trajectory and develop a bit of mental resilience which will come with age they will be future major winners and talked about in the same way krimz, Niko guardian f0rest are spoken about in terms of skill
2018-06-08 21:01
I just wonder if it's this team they do it on or if the team ends up getting picked apart by C9 and Liquid. If NRG is the team they do it on I actually think Nothing would be a good replacement for Fugly arguably the weak link. He brings pedigree and a ton of experience plus someone who's going to keep the guys up at all times. Don't know if he wants to come back though with him playing with Mouz I expect he does.
2018-06-08 21:04
nrg 16-1
2018-06-08 20:34
#32
haSh | 
Thailand mongboon 
ez nrg comeback
2018-06-08 20:37
Go NRG! This won't be an easy one but NRG has warmed up!
2018-06-08 20:37
#34
 | 
Poland SebaRost 
NRG ban Dust2 FaZe ban Nuke NRG ban Train FaZe ban Overpass NRG ban Cache FaZe ban Inferno Mirage was left over 16-11 FaZe
2018-06-08 20:38
NRG @3.25 on a bo1? Ok!
2018-06-08 20:38
#41
 | 
Lithuania Milvydas 
Very perfect kof :D
2018-06-08 20:41
triple ot inc
2018-06-08 20:39
Nrg cmon guys
2018-06-08 20:39
#39
 | 
World Nydhogg 
very ez for muh boi Cerq but I'm also like cromen hard choice
2018-06-08 20:40
#43
 | 
Russia sneakyboy 
gay let them in into u together
2018-06-08 20:41
#42
cadiaN | 
Denmark megz 
Interviewer: "How are you gonna beat niko?" Daps: "Ehm... just unleash the bulgarian beast. Thats how we are gonna beat em" Lol :D I love NRG.
2018-06-08 20:41
hope nrg win but doubt it if rain+niko keep same level from lg match
2018-06-08 20:43
i wouldnt be surprised if nrg win
2018-06-08 20:44
I thnik nrg will get handi + to many people bet on faze :D
2018-06-08 20:45
#50
 | 
Bulgaria squezzi 
ez nrg
2018-06-08 20:45
#51
United Kingdom myzz 
Cache
2018-06-08 20:45
ez NRG +handicap on this bo1
2018-06-08 20:45
+4,5 for almost 1,8
2018-06-08 20:46
#54
NiKo | 
Mongolia Er7eN 
2EZ4Faze #Fazeup
2018-06-08 20:47
toooooo ez for FaZe lol diot
2018-06-08 21:34
#55
 | 
United States NoSexyTime4Me 
5x odds on NRG hahaha 2 ez :D time to make $250
2018-06-08 20:48
$2500 :D
2018-06-08 20:49
Same here, 50 euro on nrg and 150 on over 26.5
2018-06-08 20:50
#62
 | 
United States NoSexyTime4Me 
when NRG is looking on fire lately, with 5x odds lol, why not make some free money :D
2018-06-08 20:51
#63
 | 
France StickyRice 
Odds so stupid, so delusional from FaZe fans, especially with a stand in
2018-06-08 20:51
Yeah, beat some trash Luminosity 16-1, while NRG dicked KennyS and Shox.
2018-06-08 20:59
U mean GODhZz and GODTenZ?
2018-06-08 21:05
#60
 | 
Asia BurjAlArab 
there's not a fcking english stream ?
2018-06-08 20:50
youtube
2018-06-08 20:53
does it matter you can write in englis anyway
2018-06-08 20:56
#61
 | 
France StickyRice 
EZ for the BB, the Bulgarian Beast
2018-06-08 20:51
Indeed man
2018-06-08 22:06
#234
 | 
France StickyRice 
FeelsGoodForCeRq such a success story right now, after seeing him stuck with some shady contract with the Outlaws, and their owner not wanting him to leave.
2018-06-08 22:08
nrg removed overpass, nrg removed nuke, wtf??
2018-06-08 21:00
#68
 | 
Europe meerax 
Cache might be so easy for FaZe
2018-06-08 21:00
26.5+ blessrng
2018-06-08 21:09
#75
 | 
Finland Lehtori 
ez 30 eur profit for 100 bet on faze clan
2018-06-08 21:12
#77
jOELZ | 
Finland stubey 
Easy 100 EUR loss instead of sweet and easy 100€ x 3.2
2018-06-08 21:14
#182
 | 
Finland Lehtori 
where did you get odds that good? =D i.gyazo.com/a892ef8584ead2a62c7bb575dba8..
2018-06-08 21:53
#262
jOELZ | 
Finland stubey 
pafilla ainaki oli 3.2 NRG:n voitolle, tais olla jopa enemmänkin mut putos just ennen alkamista gz
2018-06-09 19:21
#76
SolEk | 
Canada Spadey) 
FaZe + cromen < NRG
2018-06-08 21:12
#79
 | 
Europe Tirelessethan 
haha nrg cheat now on LAN
2018-06-08 21:16
ez NRG ty for 3 odds
2018-06-08 21:17
karrigan, daps, and fugly. This match essentially has half of all of the players in tier one CS:GO who actually use the A1-S. lol. Edit: And Cerq legged Guardian in that 1v1, jfc.
2018-06-08 21:20
Expected throw thank you dodgy faze *handi
2018-06-08 21:19
#83
s1mple | 
Spain chokOOO 
rlly faze ?
2018-06-08 21:19
FAZE LMAO
2018-06-08 21:19
CRY IS FREE DUMB BETTOR AHAHHAHA
2018-06-08 21:19
its obvious NRG gonna win the handicap and the match. NRG is currently on their top performance, and Faze have 1 standin, so that shit team faze clan can just use that excuse for throwing this match hahaha its too damn obvious tho
2018-06-08 21:19
daps?????
2018-06-08 21:20
#88
ZywOo | 
Europe Lil_Baby 
i cant belive how good cerq is
2018-06-08 21:21
so fucking ez cry is free faze girls
2018-06-08 21:21
#90
ropz | 
Slovakia ryderawr 
u mad bro?
2018-06-08 21:22
yes i mad because i get 3 odds on NRG should be 5
2018-06-08 21:22
#142
ropz | 
Slovakia ryderawr 
ye odds were dumb
2018-06-08 21:38
I love when teams throw. It’s fun to watch
2018-06-08 21:22
#93
 | 
Kazakhstan flywarlock 
CERQ GOD
2018-06-08 21:24
cerq rekting them
2018-06-08 21:24
#96
food | 
Canada PwnNewb 
Cerq no longer looks like giant baby face anymore, he looks like real man with baby fat, he has man strength now, he has LAN strength now. Cerq is here to stay muh friends, last LAN was not an accident with NRG going to final. Cerq is the real deal and the rest of NRG players are underrated as well...
2018-06-08 21:25
That good what olofs dont play with this choker
2018-06-08 21:25
CeRq is legit making NiKo and Guardian his bitch. What a world we live in.
2018-06-08 21:25
enjoyable times
2018-06-08 21:28
#99
 | 
Ukraine EarthAintFlat 
lol, when i saw them against Na`Vi, i was like "wtf these onliners doing in finals", but they seem to be really good
2018-06-08 21:25
CERQ IS TRULY A GOD WTF
2018-06-08 21:25
ez for ma boi cerq cs god
2018-06-08 21:25
Holy shit cerq is amazing
2018-06-08 21:26
#103
 | 
Europe Mrfloppy 
Cerq fuckin Hacker because he is from bulgaria
2018-06-08 21:26
Unleash the Bulgarian beast! Keep it coming! :)
2018-06-08 21:26
#105
 | 
World Nydhogg 
Cerq not missing a single shot wtf
2018-06-08 21:26
#106
ISSAA | 
Belgium Symbi 
CeRq absolutely ridiculous... FaZe getting schooled
2018-06-08 21:26
#107
 | 
Kazakhstan flywarlock 
real 2018 top 1-astralis 2-navi 3-nrg 4-liquid 5-faze
2018-06-08 21:26
16-1
2018-06-08 21:27
CeRq is so scary
2018-06-08 21:27
#110
 | 
Sweden Ben10000 
Easiest bet in my entire life , i got nrg on 4.5 $$$$$$$$$$$$$$$
2018-06-08 21:27
aside from that 1v1 lost against Guardian( which he legged Guardian first), Cerq didn't miss a single shot. What a fucking monster baby
2018-06-08 21:27
#112
 | 
Bulgaria vectralsoul 
CeRq onliner btw
2018-06-08 21:28
ez4cerqGOD
2018-06-08 21:27
in that 10th round you can see just how shit rain and niko letting themselves be killed by nrg. its quite obvious that shit team faze is throwing. its not gonna be like Astralis vs C9 comeback tho because astralis dont like to make it obvious when they throw, they just gonna throw handi not the match. and its different with Faze clan, they like to throw match when its about the right time to throw hahahaha. what a fcking shit csgo team. Brehze killed karrigan with m4a1_silencer (headshot) CeRq killed rain with awp CeRq killed NiKo with awp Round started
2018-06-08 21:28
Faze throw bo1 again nice LUL
2018-06-08 21:28
What a pathetic performance from FaZe. Almost at the level of LG previous round.
2018-06-08 21:29
dont even act like u r disappointed fckin shit karrigan. its ur team, the team u lead to throw this match according to the scripted match u guys've prepared hahahaha
2018-06-08 21:29
Why does Cerq get like 99% of the credit for this team when Ethan is as if not more dominant? I mean he's amazing don't get me wrong. Not hating I just don't get how the casters/analysts don't see the talent on this guy. He's currently at 141 ADR against Faze. I guess because AWP talent is so rare nowadays? As an aside the faces Niko makes when he gets shit on have been warming my heart since the eye roll at the major vs C9.
2018-06-08 21:30
Yeah dude, Brehze and Nahte have also been beasting this map so far too (and in general, solid core of youth NRG have), just not many highlights.
2018-06-08 21:31
I mean Ethan has lead this team in impact rating since their online runs. It's my only point. Love watching Cerq so I don't want to be seen as being down on him.
2018-06-08 21:32
Even when he was on CLG, Nahte was the statistical leader in EPL (and probably ECS, but they don't have a statistics page like ESEA does). Super underrated.
2018-06-08 21:34
NRG looking hot here, faze looking like hot garbage xdddd
2018-06-08 21:31
This is ridiculous
2018-06-08 21:31
That throwers omg some one smush they faces :D
2018-06-08 21:31
GET REKT
2018-06-08 21:31
xd
2018-06-08 21:34
#127
 | 
Portugal CRMN1 
CeRq awping is one of the most beautiful to watch. He makes such an intelligent use of it it's just so amusing to see him play.
2018-06-08 21:31
rain 1-15 fucking useless hahahaha ez
2018-06-08 21:32
rain go eat cigarretes and stop playing cs pls
2018-06-08 21:33
#137
 | 
Poland Ktav 
XD
2018-06-08 21:36
Plus the CeRq factor. Respect! This guy is insane!
2018-06-08 21:34
When its close to handin that idiots start playing
2018-06-08 21:34
Pretty sure NRG is gonna win this tournament, they are looking solid.
2018-06-08 21:36
sad to see rain underperforming, but god damn, niko with 15 kills even tho they are down with 11-4
2018-06-08 21:37
faze is so brain dead :>
2018-06-08 21:38
Fucking thrower
2018-06-08 21:38
HOW STUPID ARE THEY???
2018-06-08 21:38
#144
 | 
World Nydhogg 
Rain BrokeBack
2018-06-08 21:39
RAIN AHAHAHAHAHA
2018-06-08 21:39
wtf faze OMEGALUL
2018-06-08 21:39
ez 16-4 ez for cerq
2018-06-08 21:39
Nice bhop rain retard maybe double peek him together????
2018-06-08 21:39
rain dead
2018-06-08 21:39
rain retarded?!
2018-06-08 21:40
I'm glad I'm not the only one who is outraged by that pistol round. Screaming "idiots" on top of my lung watching it. Serious FaZe. WTF. At least lose with some dignity perhaps. Too much to ask?
2018-06-08 21:41
When everyone bet on faze they throw
2018-06-08 21:41
#156
 | 
France StickyRice 
NRG is just better than FaZe and currently top 3 world behind Astralis and NaVi, deal with it. FaZe lost to a much better team
2018-06-08 21:43
I can’t understand how they lost to bot navi
2018-06-08 21:45
#161
 | 
France StickyRice 
Because s1mple and 0/4 pistols (starting every side 0-3 down)
2018-06-08 21:46
What a pathetic performance
2018-06-08 21:41
2 people of faze clan flanking from a site to T buy that shit guardian made a shit jump sound when flanking? HAHAHAHA yo faze clan what a fckin nice drama you guys r playing. Round over - Winner: T (13-4) - Enemy eliminated nahtE killed karrigan with ak47 daps killed rain with mac10 daps planted the bomb (2on2) daps killed NiKo with mac10 (headshot) NiKo killed Brehze with deagle (headshot) rain killed FugLy with cz75a (headshot) NiKo killed CeRq with deagle (headshot) CeRq killed GuardiaN with mac10 Brehze killed cromen with galilar Round started
2018-06-08 21:42
#155
 | 
World Nydhogg 
Ethan too stronk
2018-06-08 21:43
BOT rain
2018-06-08 21:43
#158
 | 
Russia Sugawara 
Astralis vs NRG grand final (or NRG ll get 3-4 place)
2018-06-08 21:43
#160
 | 
United States zmpneon 
NRG #2 NA
2018-06-08 21:45
#169
 | 
France StickyRice 
Who is better ? LUL Ah i know with your "fan of Twistzz" but no my friend NRG top 1 NA
2018-06-08 21:48
nice another shitty playoff tournament because NRG makes it through
2018-06-08 21:46
#167
 | 
Europe Pl4yed 
How so? they just beat the 2nd best team in the lan and they already proved they can play even with liquid, only astralis out classes them significantly.
2018-06-08 21:47
Yea, they just beat them in a bo1 where rain heavily underperformed. They have done well in groups and deserve to go to playoffs but it doesn't mean that it will make their playoff series great.
2018-06-08 21:51
#170
 | 
France StickyRice 
You're so stupid it's unreal. NRG is top 3 world or close to it (they for sure can match teams like Mouz or Liquid). They will get to the final and deserve it.
2018-06-08 21:49
they got completely destroyed by na`vi.. top3? top10 at best
2018-06-08 21:51
#194
 | 
France StickyRice 
Because they won 0/4 pistols and started every side down 0-3. Who is better than NRG right now : Fnatic probably not, C9 obviously not, SK probably not, Liquid is a nice match up but NRG seems to be better, NiP obviously not, North obviously not, Mouz probably not because team can be quite inconsistent. Only Astralis and NaVi are better than NRG
2018-06-08 21:55
top5-7 maybe, it's not even clear if they can keep it up
2018-06-08 21:58
#219
 | 
France StickyRice 
Forgot FaZe obviously but they just rekt them so ...
2018-06-08 22:02
NRG is top 3 world I'm sure alot of people share that opinion with you :))
2018-06-08 21:55
Yeah, the mentally ill
2018-06-08 21:56
#208
 | 
France StickyRice 
List the teams that are better than current NRG to make me laugh. You will probably list teams that didn't even qualify for those finals OMEGALUL.
2018-06-08 21:57
Navi, astralis, faze mouz, probably FNC and Liquid but its close. How does it matter if the teams aren't qualified for the playoffs, are you basing the rankings off of online games? NRG did amazing at starseries and did well in groups here at ECS (although its bo1's) but one great finish at an event and 2 bo1 wins is far from enough to crown them a top 3 team in the world.
2018-06-08 22:02
#227
 | 
France StickyRice 
Fnatic is definitely weaker than NRG. Mouz and Liquid are close games for NRG though (forgot FaZe but they just lost to NRG, so FaZe isn't necessarly better than NRG right now)
2018-06-08 22:04
Astralis, Navi, Mouz, probably even Faze in a normal day. At the actual moment they are top5, but for sure not top3. You can't be destroyed against other top3 team...
2018-06-08 22:04
#231
 | 
France StickyRice 
Yeah top 3 i exaggerated maybe a bit (didn't think about FaZe in my list because NRG was rekting them in that game) but definitely top 5 right now. People considering top 10 aren't aware of their level yet.
2018-06-08 22:06
As of right now, I'd definitely say that they are close to if not even in top 5, but then again the sample size of their level is pretty small considering that we're only going of off 1 tournament and the group stage of this one. We also haven't seen all the other teams at these events so its kind of unfair to rule them out and assume that NRG are better than them.
2018-06-08 22:56
top 3 world? Please shut the fuck up
2018-06-08 21:55
Stop bigging up NRG faze ran everywhere 1 by 1 on T side
2018-06-08 21:47
Faze trash after xizt left
2018-06-08 21:47
Ahahah nice game!
2018-06-08 21:47
#168
 | 
CIS jexsick 
NA CS ---> EU CS LUuuuiL, ez $$$
2018-06-08 21:48
Best NA team vs Best EU team Astralis 16-5 Liquid Easy EU
2018-06-08 22:03
Werent you the same dumbass who said liquid and cloud9 werent na
2018-06-08 22:25
Liquid aren't NA. C9 won't be NA if they sign NBK.
2018-06-08 23:07
#171
 | 
Europe Pl4yed 
FaZe might make it close but so many match points to win for NRG gonna require huge choke
2018-06-08 21:49
smithz>rain
2018-06-08 21:50
#174
 | 
Macedonia the_hitman 
When onliners get LAN time and improve, good job boys
2018-06-08 21:51
Gg piece of shit
2018-06-08 21:52
gg lul easy semis
2018-06-08 21:52
Karrigan and Rain what a fucking disgrace
2018-06-08 21:52
NRG not only beat FaZe, but they avoid Astralis until the finals (if they make it). Win x10
2018-06-08 21:52
#183
 | 
United Kingdom InsCS 
I think rain needs new glasses. Or a new brain.
2018-06-08 21:53
#184
 | 
United States tzvn 
NA CS POGGERS
2018-06-08 21:53
-rain +xizt
2018-06-08 21:53
#186
 | 
Bulgaria vectralsoul 
LET'S GOOOOO
2018-06-08 21:53
Norway Håvard 'rain' Nygaard 6-22 -16 45.8 54.2% 0.43
2018-06-08 21:53
NICE
2018-06-08 21:54
daps fragging well vs high level European team. FNS could be doing the same if he was given time
2018-06-08 21:54
Oh wait, I should probably address me saying FaZe would wreck them. Yeah.... that didn't work out and it sucks. How the fuck did you lose to that FaZe?
2018-06-08 21:56
#205
 | 
Russia ez4u 
He did pretty much the same against ASStralis.
2018-06-08 21:56
Yes but it doesn't count because FNS wasn't IGLing. FNS has the potential to both ingame lead and frag well simultaneously. When the system gets rolling, the IGL begins to pick up on their individual skill.
2018-06-08 22:02
#192
 | 
Germany Chris Walker 
Rain overrated
2018-06-08 21:54
logic
2018-06-08 21:56
#213
 | 
Germany Chris Walker 
yes, logical
2018-06-08 22:01
#193
Dosia | 
Hungary Joco413 
EzAf for NRG
2018-06-08 21:54
ez 170$ cry is free
2018-06-08 21:55
#218
 | 
Sweden Ben10000 
170 cents gabaab u poor fake flagger fuck ur mum and hope ur family die cunt
2018-06-08 22:02
Did rains brain die after he ate the cigarette?
2018-06-08 21:55
#233
 | 
United States drobotgamer 
Best comment
2018-06-08 22:08
NRG Team is a well oiled machine!!! Kaching! Go Brehze!
2018-06-08 21:56
VP roasted LOL
2018-06-08 21:56
ONLINERS LUL
2018-06-08 21:57
+1 cerq underrated
2018-06-08 22:01
NA CS PogChamp
2018-06-08 22:01
trihard nygaa gonna be replaced by apex!!!
2018-06-08 22:02
-rain +apEX
2018-06-08 22:04
#225
 | 
France Docrom2 
NRG stolen spot, winning vs new G2 and then vs FaZe with stand-in tss
2018-06-08 22:04
Lol don't blame it on the fact they had a stand in look at fucking Rain and Karrigan
2018-06-08 22:36
even tyloo with stand-in can win against navi, but sadly they can't even make it into playoffs.
2018-06-08 23:48
niko almost topfragging while they lost 16-8.... what a fucking god
2018-06-08 22:10
nrg top 1 world
2018-06-08 22:21
a good NA team? either the curse is broken or NRG are destined for bottom tier2 for eternity
2018-06-08 22:49
faze down +olof faze up!
2018-06-08 22:51
#246
 | 
Czech Republic Miky28CZ 
Faze TOP 47 ahahaahahahah
2018-06-08 23:03
who lost 16-4 to nrg? :))))
2018-06-08 23:36
lol NRG :D :D someone must pay so much for their win by Faze haha :D corruption in cs:go too its sad :(
2018-06-08 23:28
#252
 | 
Indonesia Speartuna 
H O W M U C H ?
2018-06-08 23:55
fucking retards all of you, g2 got rekt by nrg too so its not surprising that nrg beat a top team when they recently did very good at starseries. Also faze had a standin, so why are u laughing
2018-06-08 23:39
I am, cause I knew it would happen lol :D
2018-06-09 08:38
vod?
2018-06-09 02:06
#254
United States sxg 
NRG is the best NA team right now. they're all honestly really good players..
2018-06-09 04:20
Indeed they are and also having a gteat tram chemistry all together.
2018-06-09 08:37
#255
 | 
Myanmar AstralisGoat 
Someone save NiKo please.
2018-06-09 05:07
god dammit NRG, now you fucked up playoff bracket, gonna be boring final again
2018-06-09 08:22
2018-06-09 08:25
#261
 | 
Norway na1ty 
-karrigan +Pimp
2018-06-09 10:52
Login or register to add your comment to the discussion.