14:00
18th of June 2018
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final
1. Gambit removed Dust2
2. Imperial removed Nuke
3. Gambit picked Cache
4. Imperial picked Mirage
5. Gambit removed Train
6. Imperial removed Overpass
7. Inferno was left over
Cache
16:12 (13:2; 3:10)STATS
Mirage
16:9 (8:7; 8:2)STATS
Inferno
Rewatch
OtherDreamHack (Pre-Match Analysis)Vod
OtherDreamHack (Map 1 - Cache)Vod
OtherDreamHack (Map 2 - Mirage)Vod
OtherDreamHack (Winning Moment)Vod
OtherDreamHack (Post-Match Analysis)Vod
OtherDreamHack (Post-Match Interview with kRYSTAL)Vod
RussiaRuHub (Map 1 - Cache)Vod
RussiaRuHub (Map 2 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | nexa - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M1 | Hobbit - 2 USP-S kills on the bombsite B defense (2vs2 situation - second half pistol round)
M1 | EspiranTo - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M1 | Hobbit - 3 M4A4 kills on the bombsite B defense
M1 | kRYSTAL (T - AK) wins the 1vs1 post-plant duel with mir (AK - bombsite B) to secure the map victory for Imperial
M2 | mou - 3 AWP kills on the bombsite B defense (including 2 kills with 1 shot)
M2 | TENZKI - ACE
M2 | nukkye - 4 AWP kills on the bombsite A (1 kill) and Mid defense (3 kills)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Lithuania
Rokas 'EspiranTo' Milasauskas
EspiranTo
54-33 +21 100.0 71.7% 1.50
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
41-36 +5 77.0 71.7% 1.12
Germany
Kevin 'kRYSTAL' Amend
kRYSTAL
41-33 +8 81.6 69.8% 1.12
Lithuania
Žygimantas 'nukkye' Chmieliauskas
nukkye
31-32 -1 67.2 77.4% 1.04
Denmark
Jesper 'TENZKI' Plougmann
TENZKI
33-37 -4 71.2 73.6% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Kazakhstan
Abay 'Hobbit' Khasenov
Hobbit
47-37 +10 84.2 66.0% 1.23
Kazakhstan
Rustem 'mou' Telepov
mou
34-39 -5 65.1 62.3% 0.89
Russia
Mihail 'Dosia' Stolyarov
Dosia
35-44 -9 79.0 64.2% 0.89
Kazakhstan
Dauren 'AdreN' Kystaubayev
AdreN
32-41 -9 70.0 64.2% 0.88
Russia
Nikolay 'mir' Bityukov
mir
23-39 -16 56.3 66.0% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Lithuania
Rokas 'EspiranTo' Milasauskas
EspiranTo
35-16 +19 123.0 82.1% 1.88
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
24-21 +3 75.0 78.6% 1.17
Germany
Kevin 'kRYSTAL' Amend
kRYSTAL
19-19 0 78.2 67.9% 1.02
Lithuania
Žygimantas 'nukkye' Chmieliauskas
nukkye
16-18 -2 66.4 75.0% 0.96
Denmark
Jesper 'TENZKI' Plougmann
TENZKI
16-21 -5 65.7 71.4% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Kazakhstan
Abay 'Hobbit' Khasenov
Hobbit
28-20 +8 94.0 64.3% 1.37
Kazakhstan
Dauren 'AdreN' Kystaubayev
AdreN
20-23 -3 79.6 75.0% 1.06
Russia
Mihail 'Dosia' Stolyarov
Dosia
20-24 -4 80.1 71.4% 0.94
Russia
Nikolay 'mir' Bityukov
mir
14-22 -8 64.3 67.9% 0.87
Kazakhstan
Rustem 'mou' Telepov
mou
13-21 -8 53.9 64.3% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Kevin 'kRYSTAL' Amend
kRYSTAL
22-14 +8 85.4 72.0% 1.24
Denmark
Jesper 'TENZKI' Plougmann
TENZKI
17-16 +1 77.3 76.0% 1.22
Lithuania
Žygimantas 'nukkye' Chmieliauskas
nukkye
15-14 +1 68.2 80.0% 1.15
Lithuania
Rokas 'EspiranTo' Milasauskas
EspiranTo
19-17 +2 74.2 60.0% 1.09
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
17-15 +2 79.2 64.0% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Kazakhstan
Abay 'Hobbit' Khasenov
Hobbit
19-17 +2 73.1 68.0% 1.10
Kazakhstan
Rustem 'mou' Telepov
mou
21-18 +3 77.5 60.0% 1.06
Russia
Mihail 'Dosia' Stolyarov
Dosia
15-20 -5 77.7 56.0% 0.83
Russia
Nikolay 'mir' Bityukov
mir
9-17 -8 47.3 64.0% 0.69
Kazakhstan
Dauren 'AdreN' Kystaubayev
AdreN
12-18 -6 59.2 52.0% 0.69
Player of the matchwon with 82.2% of the votes
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez for godsent
2018-06-11 17:23
#25
AdreN | 
Russia M1shV4T 
Ez4pronax
2018-06-17 23:00
#48
TaLkeR | 
Russia koul1 
where god? Where sent? WHERE FuckINGOdsent reserved
2018-06-18 12:21
#67
 | 
Indonesia Fazamaudya 
Ez 4 major winner
2018-06-18 14:10
:( i believe in them red reserve will be top 10 !
2018-06-18 14:54
ez for disco doplan #RESERVED
2018-06-15 15:42
#4
 | 
Lithuania eQuake 
Ez for nukkye and Espiranto God
2018-06-16 20:58
#5
 | 
Brazil Gunzel 
Ez gambit
2018-06-17 21:10
#6
Ukraine Pham_ 
Imperial 2:0 <3
2018-06-17 22:10
po4emy ty fangey Navi heitish tak gambit po4emu ti ix nenavidish?4to oni sdelali?viebali tvoy mat?
2018-06-17 22:13
Ahshahah blyat oru pizdec gambiti shas kraine nestabil'ni
2018-06-17 22:15
a esli oni vigrauit turnir u tebya bombanet ya vangui
2018-06-17 22:15
Gambit major champ and Navi not
2018-06-17 22:16
and SK two time champ
2018-06-17 22:16
#8
Germany [ml] 
2018-06-17 22:14
#17
 | 
Lithuania aisTISsS 
noice
2018-06-17 22:30
#20
Germany [ml] 
Feels bad man
2018-06-17 22:45
#27
 | 
Serbia Provizija 
shut the fuck up retard noone asked you
2018-06-18 00:58
#32
 | 
Germany Chris Walker 
But I asked him
2018-06-18 05:29
#47
 | 
World necessvry 
shut the fuck up retard noone asked you
2018-06-18 12:12
#49
Germany [ml] 
Everyone here is nicer than my parents. Thanks guys.
2018-06-18 12:37
#16
 | 
Europe XKorwinX 
-krystal+ ZywOo imperial top8 ezzzz
2018-06-17 22:27
#18
 | 
Lithuania aisTISsS 
they need an igl, krystal is doing great job atm
2018-06-17 22:31
tenzki < krystal and he is igl
2018-06-17 23:11
#28
steel | 
Belarus Ruble 
lets go imperial
2018-06-18 01:27
sadly imperial to finally shut down gambit
2018-06-18 01:58
#30
 | 
Lithuania Paulius_CS 
big test for Imperial. I remember nukkye said on his stream it was a big deal for him to make the major, or else he will quit. Only winning this event might hold this team together.
2018-06-18 03:46
#34
 | 
United States carenbee2 
Just disband then. No wasted spot pls
2018-06-18 07:39
#36
Germany [ml] 
Highly doubt he's going to quit. What else should he do? Get a real job? I aren't think that.
2018-06-18 09:01
Imperial EZ asf
2018-06-18 10:48
#46
 | 
Europe S1zexd 
lmao, Imperial won against North 16-12 and Ago 16-4, but will lose 2-0 to gambit. This is so obv and fixed.
2018-06-18 11:54
Rigged tournament
2018-06-18 13:02
#53
Asia Fino 
+1.. another bet live
2018-06-18 13:29
losing against the better team on lan = matchfix nice ejsu logic
2018-06-18 14:02
#50
 | 
Ukraine VeryNaziGay 
Easy for Gambot
2018-06-18 13:00
#55
Germany [ml] 
postponed because everyone wants to watch NaVi match?
2018-06-18 13:33
#56
 | 
Lithuania aisTISsS 
cuz optic vs north was longer then expected
2018-06-18 13:34
#57
 | 
Brazil Gunzel 
de_lay
2018-06-18 13:39
#58
HS | 
Estonia qoznyyy 
2:1 imperial
2018-06-18 13:52
Imperial will lost this quick rigged shit
2018-06-18 14:02
Why does everyone think Imperial is gonna lose when Gambots got that scrub Adren? Lolol
2018-06-18 14:09
Guys wait till 7 round and bring some popcorn
2018-06-18 14:13
#76
huyak | 
Germany LawOrder 
Haha ok 7:1 now! Im intrigued
2018-06-18 14:18
#83
 | 
Lithuania eQuake 
Aaha Lol
2018-06-18 14:26
#72
 | 
Europe crownzRL 
lost to nordawind and singularity online , beat everyone onlan
2018-06-18 14:14
bobbit hahahaha
2018-06-18 14:17
#80
 | 
Germany Constikdw 
Wow Espiranto going nuts
2018-06-18 14:22
espiranto on ecstasy
2018-06-18 14:25
#84
 | 
Europe v1nt1kk 
2eze4Imperial
2018-06-18 14:26
#85
 | 
CIS fomilen 
LOL GODPIRANTO
2018-06-18 14:27
i wonder what did this espiranto guy ate before the game
2018-06-18 14:28
lul gambots 2-0 imperial
2018-06-18 14:28
2-0 espiranto*
2018-06-18 14:29
#87
s1mple | 
Ukraine San4o10 
23:4
2018-06-18 14:28
#89
 | 
Russia GaL1K 
nice cache!
2018-06-18 14:29
#90
huyak | 
Germany LawOrder 
If thats not gg I dont know what is. RIP my 50€ damn :(
2018-06-18 14:29
#91
 | 
Europe MrMalisz 
12:2 25 kills holy shit
2018-06-18 14:29
27:4 lmfao
2018-06-18 14:30
27-3-4 what the fuck? sad for gamBOTs
2018-06-18 14:30
despacito tearing gambit up
2018-06-18 14:30
27-4 Lol insane! 159 ADR
2018-06-18 14:30
ESPIRANTO IS BACK BOYS
2018-06-18 14:30
LanspiranTo
2018-06-18 14:30
#99
 | 
Nepal Animu 
Raped on own pick lol
2018-06-18 14:30
#100
 | 
Russia VeryBlyatGuy 
too much vodka yesterday?
2018-06-18 14:31
#101
 | 
Nepal Animu 
Have seen gambit comeback many times. Can they do it again?
2018-06-18 14:33
okay espiranto
2018-06-18 14:33
Why the fuck does gambit insist on picking cache all of a sudden? they fucking suck on it
2018-06-18 14:35
#104
 | 
Brazil S2mtsS2 
ez for imperial
2018-06-18 14:38
#105
milk | 
Austria slash_OG 
thats not a major winner should look like
2018-06-18 14:41
Emmm espiranto god???
2018-06-18 14:41
Espiranto play for nukky
2018-06-18 14:41
#108
Xyp9x | 
Turkey ao1 
wow espiranto
2018-06-18 14:41
#109
Jame | 
Poland JKG 
mir is worst player i've ever seen seriously
2018-06-18 14:43
#111
 | 
Latvia Zakahashi 
So ez for imperial.
2018-06-18 14:46
#113
 | 
Brazil Gunzel 
espiranto=budget simple
2018-06-18 14:49
#114
Kvik | 
Lithuania D1zr3t 
holy shit
2018-06-18 14:50
#115
 | 
Brazil Gunzel 
Gambit lost not to Imperial but to Espiranto xD
2018-06-18 14:52
#116
 | 
Poland Wojtek31337 
Ofc espiranto not cheating xdd Will never play on major
2018-06-18 14:52
#133
 | 
Lithuania aisTISsS 
how can he cheat on LAN ? hes just god
2018-06-18 15:01
#177
 | 
Poland Wojtek31337 
Hahaha , how kqly was cheating on lan? Immposible? He is just stiupid idiot
2018-06-18 16:03
#181
 | 
Lithuania aisTISsS 
kqly ? XDDDDD And...how long was that ? like almots 4 years ago ? I'm positive valve made stronger vac. Ur just salty that u lost ur bet on gambit. ( now ur excuse will be i never bet or some shit.)
2018-06-18 16:05
#193
 | 
Lithuania Paulius_CS 
was never confirmed he was cheating on lan, that d2 shot was possible with out cheats.
2018-06-18 20:46
Is imperial going to choke this from 13-2
2018-06-18 14:53
They just need to rush a site with a flash and get a round
2018-06-18 14:54
EZ Clap
2018-06-18 14:58
How can they make cache so CT sided lol
2018-06-18 14:55
It’s happening
2018-06-18 14:55
shit guy Espiranto cheating .fucking kid :(((
2018-06-18 14:55
EZ -2.5
2018-06-18 14:56
Xd
2018-06-18 14:56
#126
Jame | 
Poland JKG 
fucking mir and dosia
2018-06-18 14:57
5v3 nice job gambot
2018-06-18 14:57
lol Gambit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2018-06-18 14:58
#130
es3tag | 
Denmark megz 
Gambit is an embarrassment. How to go from major champions to shit tier in a year.
2018-06-18 14:59
#135
s1 | 
Armenia gr1nch 
no igl
2018-06-18 15:02
#136
es3tag | 
Denmark megz 
Zeus barely counts as an igl.
2018-06-18 15:03
U are retarded brother Zeus left Gambit and they went to shit and now he’s with Navi and Navi is top 3, he can’t frag but he is good igl
2018-06-18 15:22
Really? Why then Navi top2 again with zeus and Gambit tier3?
2018-06-18 15:59
#180
es3tag | 
Denmark megz 
Because simple got into form, lol. Navi was shit when zeus joined again, because simple didnt perform. Now he is hard carrying their asses. They allmost lost to VP today because simple had an off game. They are trash when he aint performing.
2018-06-18 16:05
Yeah, Simple just got into form, without zeus he couldn't get into form for half a yeah or more and then he suddenly got into form :D lol :D
2018-06-18 16:15
And gambit lost their form suddenly when zeus left :D
2018-06-18 16:26
Imperilial Will win DreamHack and major
2018-06-18 14:59
they didn't qualify for minor so maybe next major
2018-06-18 15:03
XDDDDDDDDDSDD
2018-06-18 16:31
At least they had a small comeback. Hopefully they've woken up now. Gambit doing gambitthings
2018-06-18 15:01
a small comeback that made me lots of money on live betting
2018-06-18 15:06
xD 2 dollars stupid kid haha thanks for odds on empirial
2018-06-18 15:08
hehe. well a little more than $2 prntscr.com/jwbaca
2018-06-18 15:50
Ez for gambit mark my word
2018-06-18 15:03
No
2018-06-18 15:07
Marking your words in the noob hall of fame along with gambit
2018-06-18 16:01
#141
 | 
Spain JasonRacism 
EspiranTo wtf
2018-06-18 15:07
Gambit are not too bad on the tside. They need at least 7 rounds on the ct side plus pistol.
2018-06-18 15:28
I take that back, ty
2018-06-18 15:51
the trash thrower Gambit is back tho Round over - Winner: T (5-4) - Enemy eliminated nukkye killed Dosia with awp nukkye killed Hobbit with awp nukkye planted the bomb (2on2) nexa killed mou with deagle (headshot) Dosia killed TENZKI with ump45 (headshot) TENZKI killed mir with deagle (headshot) mou killed EspiranTo with awp Hobbit killed kRYSTAL with m4a1 (headshot) nexa killed AdreN with deagle (headshot) Round started
2018-06-18 15:28
#146
 | 
Belgium nano01 
Round over - Winner: T (5-4) - Enemy eliminated nukkye killed Dosia with awp nukkye killed Hobbit with awp nukkye planted the bomb (2on2) nexa killed mou with deagle (headshot) Dosia killed TENZKI with ump45 (headshot) TENZKI killed mir with deagle (headshot) mou killed EspiranTo with awp Hobbit killed kRYSTAL with m4a1 (headshot) nexa killed AdreN with deagle (headshot) Round started nothing more to say :)
2018-06-18 15:29
Fking idiot mou gambit obvious want lose 2 0
2018-06-18 15:30
Round over - Winner: CT (7-5) - Enemy eliminated Hobbit killed nukkye with cz75a mou killed nexa with usp_silencer nexa killed mir with ak47 Hobbit killed TENZKI with cz75a mir killed EspiranTo with m4a1 EspiranTo killed Dosia with ak47 (headshot) AdreN killed kRYSTAL with awp Round started most retarded round i've seen
2018-06-18 15:33
both teams are playing really bad
2018-06-18 15:35
adren what a freking bbot
2018-06-18 15:38
#151
 | 
CIS fomilen 
7-4 8-10 (((( no god pls,Imperial go 2-0
2018-06-18 15:41
#152
 | 
Latvia Zakahashi 
Ecoed again, what a bunch of bots.
2018-06-18 15:43
RIP gambot
2018-06-18 15:44
the high five manager is really doing a good job on Imperial's side
2018-06-18 15:44
Looks as if he was trying to hammer their fists XD
2018-06-18 16:51
Well well well :D
2018-06-18 15:46
#158
 | 
Ukraine Najara 
Zeus was the problem
2018-06-18 15:51
da uz))) god nazad oni nam govorili chto eto oni takie klassnie a ne zeus, teper lishnii raz ubezdsus kak vazhen kapitan..
2018-06-19 15:55
#159
Jame | 
Poland JKG 
gambit is so bad
2018-06-18 15:52
even player like krystal rekting these bots motherfuckers bot
2018-06-18 15:52
ez for krystal,LUL
2018-06-18 15:52
this team Gambit is just so fckin shameless
2018-06-18 15:53
losing to kRYSTAL in 2k18 OMEGALUL
2018-06-18 15:53
#164
es3tag | 
Denmark megz 
Okay, im calling it now. gambit needs to disband. Its like VP, they will never win another tournament.
2018-06-18 15:54
ty Gambit, for match fixing
2018-06-18 15:54
Gamshit lmao
2018-06-18 15:54
#167
draken | 
Europe zwhR 
How can I stay a fan of these clowns? Bad times are happening for every team but it just seems that they do not give a fuck and put 0 work into it.
2018-06-18 15:55
#168
 | 
Kazakhstan xanzada 
disband
2018-06-18 15:55
#169
 | 
Germany unsalted 
ez 4 kRYSTAL the GOD IGL
2018-06-18 15:56
#170
es3tag | 
Denmark megz 
Good thing i went for under 2.5 maps instead of gambit 2-0 lol
2018-06-18 15:56
The score was 9-8 for gambit. Then they just lost to a full eco and lost the entire game 9-16 😊
2018-06-18 15:57
losing to litva on lan :xD
2018-06-18 15:57
bb mir, gl in the future
2018-06-18 16:01
nice pick up mir gambots
2018-06-18 16:03
-Hello, Gambot? It's Kane, i don't know how to throw nades but still able to win :P
2018-06-18 16:04
Espiranto 100 ADR One-Hundred Attack Damage per Round
2018-06-18 16:11
lose to kRYSTAL lmao
2018-06-18 16:26
#187
swag | 
Latvia `DinGo 
Espiranto 100 ADR
2018-06-18 16:44
GamBOT... Do they even train at all ? Seriously how can players like AdreN who used to be so good individually become so bad that fast ?
2018-06-18 16:47
#190
 | 
Ukraine kausfeed 
Gambit are u serious....Major winner lose to tier 2?
2018-06-18 17:02
dead team.
2018-06-18 17:22
From major champions to this...
2018-06-18 20:43
Login or register to add your comment to the discussion.