18:00
19th of June 2018
 
Match over
Maps
Best of 1
Mirage
16:12 (11:4; 5:8)STATS
Rewatch
OtherbenchpressVod
Germany99DamageVod
Highlights
syrsoN - 4 AWP kills on the bombsite A offensive
Davidp - ACE
k1to - 1vs2 MAC10 clutch (T - post-plant situation)
Top player in match
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
1
Wins
gl aTTaX
2018-06-19 00:50
#2
 | 
Germany KOMACASPERCSGO 
ez atx
2018-06-19 01:45
Ez for Attax
2018-06-19 15:27
#4
 | 
Estonia l3nz 
not sure why so low odds on attax? literally last 3 games against nobo was close af? anyway should be ez attax
2018-06-19 17:59
they assume that nobo is weak on mirage.
2018-06-19 18:14
#6
 | 
Estonia l3nz 
so far looks weak yeah :x
2018-06-19 18:15
#7
 | 
Albania Produy200 
wtf like nova vs GE ,france always loses to germany
2018-06-19 18:18
#8
steel | 
Belarus Ruble 
another throw nice xD nice day off csgo throws everywhere
2018-06-19 18:21
r u stupid or just not following csgo? nobo is crap af
2018-06-19 18:27
#12
steel | 
Belarus Ruble 
i have been following csgo since 2013
2018-06-19 18:28
#16
faveN | 
Germany PeKay 
Another day another bet addicted 3 worlder
2018-06-19 18:38
#17
steel | 
Belarus Ruble 
germanistan calling me 3world ok have a nice summer with muslims
2018-06-19 18:39
hahaha win win xDDDD
2018-06-20 08:05
1.45 odds vs nobo, nice XDDD
2018-06-19 18:27
The handicap throw begins??
2018-06-19 18:30
#14
NiKo | 
Austria Phil_1337 
ound over - Winner: T (9-4) - Enemy eliminated k1to killed Adlane with mac10 k1to killed Maka with mac10 Adlane killed stfN with m4a1 (headshot) k1to killed Lucky with mac10 (headshot) Adlane killed syrsoN with m4a1 stfN planted the bomb (3on3) stfN killed Davidp with cz75a Davidp killed Console with m4a1 stfN killed JiNKZ with cz75a (headshot) Maka killed HUNDEN with m4a1 Round started mac10 > m4
2018-06-19 18:36
ez 4v2 for the french
2018-06-19 18:55
7-0 to 11-9 ez choke for shit attax
2018-06-19 18:56
#19
 | 
Estonia l3nz 
attax noice 322
2018-06-19 18:55
4 v 2 wtf Attax..
2018-06-19 18:55
of course the trash team aTTaX will throw the handicap. they are trash team who only play matches for money tho hahaha
2018-06-19 18:55
#23
 | 
Estonia l3nz 
not just hc, they will throw whole game lol. 11-4 to 11-16, mark my words.
2018-06-19 18:57
German CS just like football JiNKZ killed stfN with awp stfN killed Maka with awp Maka killed HUNDEN with cz75a (headshot) Davidp planted the bomb (3on2) JiNKZ killed k1to with cz75a k1to killed Adlane with ak47 (headshot) JiNKZ killed syrsoN with cz75a (headshot) k1to killed Lucky with ak47 (headshot) Lucky killed Console with deagle (headshot)
2018-06-19 19:04
can't do shit on gun rounds? just buy cz Round over - Winner: T (6-3) - Enemy eliminated JiNKZ killed stfN with awp stfN killed Maka with awp Maka killed HUNDEN with cz75a (headshot) Davidp planted the bomb (3on2) JiNKZ killed k1to with cz75a k1to killed Adlane with ak47 (headshot) JiNKZ killed syrsoN with cz75a (headshot) k1to killed Lucky with ak47 (headshot) Lucky killed Console with deagle (headshot) Round started
2018-06-19 19:04
Maka killed stfN with cz75a (headshot) JiNKZ planted the bomb (3on1) Lucky killed Console with awp Lucky killed k1to with awp Lucky killed syrsoN with awp Lucky killed HUNDEN with awp HUNDEN killed Davidp with ak47 (headshot) syrsoN killed Adlane with awp
2018-06-19 19:07
what a throw 5v3 vs one awp and 2 CZ's nice handicap fix atx
2018-06-19 19:09
#28
 | 
Estonia l3nz 
yeah attax choke from 15-11 lmfao
2018-06-19 19:10
German shitshow
2018-06-19 19:10
#30
 | 
CIS fdmZ 
LMAO
2018-06-19 19:10
How can you explain the two rounds one 5v3 vs lucky awp and the other losing to pistols no armor
2018-06-19 19:11
#32
tabseN | 
Germany Fino 
Best 322 . Valve banned both team
2018-06-19 19:11
#33
tabseN | 
Germany Fino 
Match fix scripted . Sponsored ucc stream .. just look observer
2018-06-19 19:16
Login or register to add your comment to the discussion.