15:55
3rd of July 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group B upper bracket quarter-final
1. fnatic removed Nuke
2. North removed Cache
3. North removed Dust2
4. fnatic removed Train
5. fnatic removed Mirage
6. North removed Overpass
7. Inferno was left over
Inferno
16:14 (12:3; 4:11)STATS
Rewatch
United KingdomESL TV (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomESL TVVod
United KingdomESL TV (Post-Match Analysis)Vod
RussiaRuHubVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
29-19 +10 91.4 80.0% 1.45
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
22-18 +4 85.9 86.7% 1.29
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
20-15 +5 70.7 83.3% 1.21
Sweden
William 'draken' Sundin
draken
17-11 +6 65.6 80.0% 1.21
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
16-20 -4 66.8 66.7% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Philip 'aizy' Aistrup
aizy
19-22 -3 83.5 60.0% 1.02
Denmark
Markus 'Kjaerbye' Kjærbye
Kjaerbye
19-21 -2 67.7 80.0% 0.90
Denmark
Daniel 'mertz' Mertz
mertz
15-17 -2 43.9 73.3% 0.88
Denmark
Valdemar 'valde' Bjørn Vangså
valde
15-21 -6 58.2 66.7% 0.76
Denmark
Mathias 'MSL' Lauridsen
MSL
15-24 -9 58.2 63.3% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Jesper 'JW' Wecksell
JW
29-19 +10 91.4 80.0% 1.45
Sweden
Freddy 'KRIMZ' Johansson
KRIMZ
22-18 +4 85.9 86.7% 1.29
Sweden
Richard 'Xizt' Landström
Xizt
20-15 +5 70.7 83.3% 1.21
Sweden
William 'draken' Sundin
draken
17-11 +6 65.6 80.0% 1.21
Sweden
Robin 'flusha' Rönnquist
flusha
16-20 -4 66.8 66.7% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Philip 'aizy' Aistrup
aizy
19-22 -3 83.5 60.0% 1.02
Denmark
Markus 'Kjaerbye' Kjærbye
Kjaerbye
19-21 -2 67.7 80.0% 0.90
Denmark
Daniel 'mertz' Mertz
mertz
15-17 -2 43.9 73.3% 0.88
Denmark
Valdemar 'valde' Bjørn Vangså
valde
15-21 -6 58.2 66.7% 0.76
Denmark
Mathias 'MSL' Lauridsen
MSL
15-24 -9 58.2 63.3% 0.70
Player of the matchwon with 70.8% of the votes
Past matches
Head to head
8
Wins
2
Overtimes
5
Wins
Show all head to heads
let's fucking go fnatic
2018-06-26 22:57
ez 4 ex-NiP members draken & Xizt
2018-06-26 23:01
leggo fnc
2018-06-26 23:01
LEGO FNATIC only for $49.99
2018-06-30 10:04
best reply ever
2018-07-03 14:28
Customise your roster! (JW and flusha come as one)
2018-07-03 16:45
ez fnc
2018-06-26 23:03
#11
 | 
Moldova OptimusBlyad 
Literally no chances vs IGL God Xizt and draken best 2018 swedish awp & iconic trio flusha Jw$hA and GOD OF WAR KRiMZ
2018-06-26 23:18
#26
 | 
Brunei SilverDogz 
Fnatic 3 majors North 0 majors RIP
2018-06-30 04:57
#27
 | 
Moldova OptimusBlyad 
+99
2018-06-30 04:57
#229
 | 
Sweden SQUTZY 
How many pro main awpers is there from Sweden playing t3 or higher?
2018-07-03 16:56
realtalk draken was one of the worst awpers this year
2018-06-30 10:03
#39
 | 
Sweden Zolity 
I hope ur trolling
2018-06-30 11:35
lmfao
2018-06-30 12:42
#44
 | 
France t3r4byt3 
he was amazing when Xizt was still on NiP
2018-06-30 11:42
#107
REZ | 
United Kingdom Bobafe 
Nah unreliable as fuck
2018-07-03 08:48
#164
 | 
Sweden Akoulad 
Agreed.
2018-07-03 15:52
#12
 | 
Europe MpK_ 
Fnatic gonna slay em
2018-06-27 16:18
#13
 | 
Germany Constikdw 
Draken > Mertz Jw > aizy Xizt > msl Krimz > valde Flusha = kjaerbye Should be ez on paper for Fnatic but It won’t be
2018-06-28 08:47
#14
 | 
Australia JulienD 
Flusha>>>kjaerbye
2018-06-28 08:59
#15
 | 
Germany Constikdw 
Well he was in a bad form at their last two tournaments and kjaerbye looked solid lately so he has a bit to prove in cologne
2018-06-28 09:15
MSL > Flusha
2018-06-30 04:34
Flusha is not the IGL in this Fnatic Lineup
2018-06-30 04:48
Ik, but MSL hard carry
2018-06-30 04:57
#106
 | 
United Kingdom Hamshanks 
lol vs flusha nt..
2018-07-03 08:28
Kjaerbye >>> Flusha as of lately
2018-06-30 04:48
Not only on paper but based on the results this year too, North is utter garbage while fnatic was a consistent top team before doing roster changes, if these changes werent too bad then they should keep that level
2018-06-30 11:39
#16
 | 
France t3r4byt3 
ez for 30 degrees god
2018-06-28 09:17
#17
 | 
Hong Kong DIshsoap_OW 
EZ 4 FNC
2018-06-28 09:22
#18
 | 
Sweden flippig 
SO DAMN EXCITED TO SEE THIS NEW LINEUP!! I THINK THIS CAN BE INSANELY GOOOOOOD
2018-06-29 20:18
chill
2018-06-30 10:00
#36
 | 
Sweden flippig 
cmon man im just excited, flippig_Did_Nothing_Wrong
2018-06-30 11:02
xddd
2018-06-30 11:18
How is this the highest rated match of day 1?
2018-06-30 04:38
#30
 | 
Germany Constikdw 
Well it’s because it’s the only match with 2 top10 teams there
2018-06-30 09:19
#37
 | 
United Kingdom Hamshanks 
um Astralis vs Ence?
2018-06-30 11:05
#40
 | 
Sweden Zolity 
Ence isn’t like even in the top 30 lmfao
2018-06-30 11:37
#47
 | 
United Kingdom Hamshanks 
stfu dont chat shit about Ence
2018-06-30 11:56
#52
 | 
Sweden Zolity 
ence sucks
2018-06-30 18:48
#53
 | 
United Kingdom Hamshanks 
Are you a newfag or something?
2018-06-30 18:49
#55
 | 
Sweden Zolity 
Are u dumb or something? U can clearly check that at my profile, so no, im not a newfag. But u are lmao. Signed up 3 months ago lol. Ence isn't good btw
2018-06-30 19:09
#56
 | 
United Kingdom Hamshanks 
1. New account (had an old one) 2. Ence is a fucking meme god damn xD
2018-06-30 19:23
#57
 | 
Sweden Zolity 
1. new account lmfao 2. No shit?
2018-06-30 19:24
#58
 | 
United Kingdom Hamshanks 
I give up with you, clearly 40IQ. Not going to reply anymore. Have a nice day!
2018-06-30 19:56
#59
 | 
Sweden Zolity 
HAHAHHAHAHAHAHAHA
2018-06-30 20:13
he baited u hard lmfao
2018-07-03 10:48
#118
 | 
Sweden Zolity 
get baited luls
2018-07-03 11:39
#148
 | 
Belarus diehartz 
Getting baited by your own bait lmfao thats some next level
2018-07-03 15:21
are u fuck you
2018-07-03 10:47
#119
 | 
Sweden Zolity 
yes
2018-07-03 11:39
#48
 | 
Germany Constikdw 
Yeah well no
2018-06-30 12:28
so fnatic hasn't beaten north since north has been called north?
2018-06-30 04:51
Lol
2018-06-30 05:26
No they have. They beat the original core of North, with k0nfig, Cajun, and magisk, multiple times (Also with rubino). It only shows matches faced against this core
2018-06-30 05:30
+1
2018-06-30 09:59
Still doesnt counter his point, maybe FNATIC is cursed against this brand because theyre so shit but FNATIC always gets upset against them
2018-06-30 11:47
None of those results hold any relevance at this point though
2018-06-30 12:34
These 2 cores have only played each other once on LAN And before that with the old cores fnatic consistently beat them What are you talking about lmao
2018-06-30 18:12
well lets see if theyre really cursed, considering how shit North are there should be absolutely no way for fnatic to lose against them, bo1 are a bit random but it would still be weird
2018-07-01 15:36
Even if they lose they're not cursed lmao Legit they've only lost 1 time on LAN to this lineup. You're acting like they've lost like 15 times and never beat them
2018-07-01 16:11
didnt see these were online matches tbh, still a team like fnatic should beat them any day of the week, not as confident for fnatic as I would be with them going out against other tier 3 teams
2018-07-01 17:02
EZ 4 FNATIC krimz will have no mercy
2018-06-30 09:59
#41
 | 
Sweden Zolity 
Ez for the best AWPer the world, JW
2018-06-30 11:38
#43
k0nfig | 
Denmark QDouble 
Fnatic got this
2018-06-30 11:40
I dont like this format at all, the openning match should be bo3 too since its so hard to go to playoffs if you get upset in this one, need to win 3 bo3 then just to get a quarter final spot while the other team only need to win one to be in quarter
2018-06-30 11:42
#92
 | 
Hong Kong Ver1tasC 
I can't agree more.
2018-07-02 18:01
#105
 | 
Korea ItsMeNow19 
u fuckin idiot dumbass fake flagger stupid ppl no life go die fuck
2018-07-03 07:08
Why are you so mentally ill korean dog eater?? lmao you're spamming stupid shits with bad englando everywhere and now you even start to insult people for no reason, you're an absolute moron
2018-07-03 10:25
#309
 | 
World word_exe 
+1 it's a good format if the first round is Bo3 too and there's no advantage in the final for going through the upper bracket
2018-07-03 23:26
#54
 | 
Denmark fm100 
Really fucking looking forward to this Fnatic lineup. They can be dead scary
2018-06-30 18:57
#60
CeRq | 
Bulgaria Riooo 
I think fnatic can go top 5 with this new lineup. Xizt has improved a lot in Faze and he is a good IGL. Meanwhile draken is just a god with the awp.
2018-07-01 10:49
#68
 | 
Korea ItsMeNow19 
"he is good IGL" lol fuckin statement ive ever hear.. do u think xizt in faze IGL is xizt? hahahaha omegalul
2018-07-02 05:04
Nothing funnier than a korean trying to speak English and writing about CS
2018-07-02 12:11
Improved a lot doesn't mean in the IGL role only and it could be with fire power but I guess it's too hard to explain these things with someone like you.
2018-07-02 17:25
#82
 | 
Korea ItsMeNow19 
indog sok tau cs kontol.. maen pebeh ja sana njing
2018-07-02 17:31
#83
 | 
Korea ItsMeNow19 
gak ngerti cs gak usa koar2 jijik liat cah pebe
2018-07-02 17:31
#84
 | 
Korea ItsMeNow19 
liat ja ntar sapa yang menang north vs fnatic.. jgn kabur lu njing..
2018-07-02 17:32
INDOG IS BARKING NOW! WOUGH WOUGH WOUGH ! XD
2018-07-03 06:39
#104
 | 
Korea ItsMeNow19 
POLANDOG
2018-07-03 07:04
Sendiri indog tapi ngatain orang indog. Emang susah ngomong sama orang goblok. Otak kok didengkul. Kalo fnatic menang delete sana akun hltv lu. Malu maluin negara. Fake flagging aja sok sok an.
2018-07-03 12:25
#122
 | 
Korea ItsMeNow19 
lu malu2in indog njing.. liat semua flag EU semua sok2an.. indog cs mna ada yang masuk internasional. recca ? lul fnatic tim amps aja
2018-07-03 12:33
Tim ampas 3 major daripada north 0 major. Omegalul
2018-07-03 12:37
#125
 | 
Korea ItsMeNow19 
ok fnatic menang gw apus akun gw.. lu north menang apus akun lu njing
2018-07-03 12:38
Delete akun lu bajing
2018-07-03 17:12
Udah fake flagging, sok sok an lagi. Main minecraft aja sono.
2018-07-03 17:15
#85
 | 
Korea ItsMeNow19 
gw ngomentarin statment he is good igl bukan impoved.. gak ngerti apa2 koar2... jgn kabur lo ntar abis north vs fnatic..
2018-07-02 17:41
#94
 | 
World zebra_man3 
bro wtf
2018-07-02 18:14
#95
 | 
Sweden twisstt 
i think he's having a seizure xdd
2018-07-02 18:37
he isnt good igl bukan didnt improve wtf man the hell u talking about
2018-07-03 10:51
#63
 | 
Brazil beckergod 
ez for draken
2018-07-01 16:14
#65
 | 
Korea ItsMeNow19 
i sure 100% north take this.. easy money for me
2018-07-02 04:49
#66
 | 
Korea ItsMeNow19 
do you really think team with random lineup weird IGL and no map pool can win this? hahahahhahaha
2018-07-02 04:50
nt korea NORTH is shit and MSL is the worst igl ever
2018-07-02 12:09
#86
 | 
Korea ItsMeNow19 
lul when danish guy said NORTH is shit what happen fake flagger?
2018-07-02 17:51
Dont know if you're a newfag but most people in CS support the teams and player they like no matter the country, btw I just like good CS and I'm not biased, is it too hard to understand for Koreans??
2018-07-02 18:07
#67
 | 
Korea ItsMeNow19 
Golden IGL> Xizt IGL
2018-07-02 04:56
Xizt aim > Golden aim
2018-07-02 17:23
#87
 | 
Korea ItsMeNow19 
see ya later noobsssss
2018-07-02 17:52
Let's go draken!
2018-07-02 12:05
#72
 | 
Portugal beatje7 
Easy for North.
2018-07-02 13:08
Easy Fnatic let's gooo
2018-07-02 13:15
super excited to see this lineup in action.
2018-07-02 13:20
#75
 | 
Hong Kong DIshsoap_OW 
EZ FNC
2018-07-02 13:21
Why is this a 3 star game?
2018-07-02 14:58
#77
 | 
Russia klepan 
Very very very easy for Sweden
2018-07-02 15:13
#78
KRIMZ | 
Romania moetxxx 
Ez for sweden super team
2018-07-02 17:10
MIRAGE? or INFERNO? bets?
2018-07-02 17:26
#88
 | 
Brazil TEUS1 
NORTH WILL CRUSH FNATIC
2018-07-02 17:54
north wont crush anything just themselves lul
2018-07-02 17:56
#91
 | 
Brazil TEUS1 
mad cuz
2018-07-02 17:57
draken 32 bombs ez
2018-07-02 17:56
#97
MSL | 
World Houzzy 
EZ FOR GOD MSL
2018-07-02 20:27
#98
 | 
Poland SebaRost 
North ban Cache fnatic ban Nuke North ban Dust2 fnatic ban Train North ban Overpass fnatic ban Inferno Mirage was left over 16-13 fnatic aizy > flusha mertz > draken MSL > Xizt Kjaerbye > JW valde > KRIMZ
2018-07-02 20:57
#112
 | 
Korea ItsMeNow19 
fnatic will ban mirage see ya later
2018-07-03 10:44
Fnatic can let north pick any map and win them 16-0 lol doenst matter on what map
2018-07-03 14:50
fnatic will first ban mirage not nuke
2018-07-03 11:01
I don’t understand you think all of north players are better then fnatics but don’t think north will win?
2018-07-03 16:55
#228
 | 
Poland SebaRost 
Tactics,
2018-07-03 16:56
i didnt realize how good this fnatic line up looks until i saw it right now, they really upgraded the least skilled players to much better ones.
2018-07-03 01:26
lmfao, are you really trying to imply that Lekr0 was their weakest player after Golden? pbs.twimg.com/media/DhBwqeeWAAAPTXq.jpg even if we're gonna ignore the statistics he was clearly their second best player behind KRiMZ
2018-07-03 03:11
no
2018-07-03 10:26
my bad, but i think jw flusha & krimz wouldn't separate, also draken is almost as good as lekr0 if not better.
2018-07-03 12:36
all north has to do is throw away their keyboards and draken/JW will do dumb shit and lose fnatic the game
2018-07-03 05:38
EZ FOR DRAKE AKA DRAKEN !
2018-07-03 06:38
#108
 | 
United States subzera 
2 ez for fnatic without k0nfig
2018-07-03 09:19
eZ 4 fnatic, VP>>>>>North
2018-07-03 10:33
#117
 | 
World Nydhogg 
Fnatic pls destroy that danish bitch team
2018-07-03 11:11
I want to say ez for fnatic but draken has been away in russia watching the fucking world cup. They have had limited training so i don't think they will take the w.
2018-07-03 11:44
ez for north, idc I am newfag
2018-07-03 13:05
#127
 | 
Japan KRabby_ 
fnatic in 2k18 lul
2018-07-03 13:37
NIP in 21st century lul
2018-07-03 14:18
#132
 | 
Japan KRabby_ 
fnatic in 2k18 lul
2018-07-03 14:18
NIP in 21st century OMEGALUL
2018-07-03 14:18
#136
 | 
Japan KRabby_ 
fnatic with xizt lul
2018-07-03 14:22
nip with gtr lul
2018-07-03 14:22
#138
 | 
Japan KRabby_ 
gtr>>>xizt lul
2018-07-03 14:23
30iq nip fangay checks out
2018-07-03 14:24
#140
 | 
Japan KRabby_ 
fnatic fangirl checks out
2018-07-03 14:25
thanks for proving my point
2018-07-03 14:25
#142
 | 
Japan KRabby_ 
north will destroy fnatic you will see
2018-07-03 14:27
#128
 | 
France t3r4byt3 
Save Swedish CS Fnatic, pls
2018-07-03 14:03
fnatic bootcamping? north most overrated team ever , if fnatic make any training its easy games for them.
2018-07-03 14:13
#158
smooya | 
United Kingdom s373n 
'fan of gambit'
2018-07-03 15:46
#134
 | 
Hungary gERyzmad 
ez4fnatic
2018-07-03 14:19
ez 4 flusha
2018-07-03 14:21
Foreseeing North to win this one. Map veto : Mirage / Train
2018-07-03 14:31
#146
FalleN | 
Estonia l3nz 
north is rdy to win this :x
2018-07-03 15:12
ez for flugod
2018-07-03 15:20
NORTH IS READY FOR COME BACK STRONGER
2018-07-03 15:40
ez for draken and kRIMZ
2018-07-03 15:41
Ez 4 north
2018-07-03 15:41
#152
 | 
Belarus diehartz 
No way north win more than 10 rounds
2018-07-03 15:42
#153
 | 
Sweden Petterson_ 
ez 4 fnatic
2018-07-03 15:43
With the luck I have im sure fnatic will lose that match to that fucking trash north team now
2018-07-03 15:43
#155
 | 
Lithuania ElValen 
I hope Xizt wont pick nuke again :D
2018-07-03 15:44
#156
smooya | 
United Kingdom s373n 
ez for MSL
2018-07-03 15:45
Only if he will awp
2018-07-03 15:47
#167
smooya | 
United Kingdom s373n 
lul
2018-07-03 15:53
#157
 | 
Brazil digozamaral 
Ez for Draken
2018-07-03 15:46
#160
 | 
Sweden Donger89 
GL Xizt&Draken
2018-07-03 15:49
INFERNOOOOOOOOO
2018-07-03 15:50
nice flair
2018-07-03 15:54
yea
2018-07-03 15:55
#162
flusha | 
Korea shglet 
GO FNATIC
2018-07-03 15:50
Im wondering how well this fnatic lineup will play. Lets see, i hope they win
2018-07-03 15:50
they wont, north is typically the kind of bad teams that will get Lucky as hell in a bo1 and antistrat for life
2018-07-03 15:52
+1 North can only do well in BO1s, they would lose BO3 to fnatic for sure.
2018-07-03 15:56
#166
 | 
Australia Samrith 
I have a stake Mousesport, MIBR and Fnatic. If Fnatic wins this match, will get 600$. Wish me luck💗
2018-07-03 15:52
RIP
2018-07-03 15:55
#288
 | 
Australia Samrith 
Yes ez heart attack
2018-07-03 17:13
gl dude
2018-07-03 15:55
#297
 | 
Australia Samrith 
Thank my man
2018-07-03 17:13
Nice job getting the only map where north can upset you btw fnatic, classic xizt veto
2018-07-03 15:54
#174
 | 
Portugal beatje7 
LET'S GO NORTH! Inferno is a good map for them.
2018-07-03 15:56
#175
 | 
Norway Denzil 
where can i watch this in english? lol.. link here diesnt work with me, so what platform are eng stream on?
2018-07-03 15:58
#177
flusha | 
Korea shglet 
2018-07-03 15:59
#179
 | 
Norway Denzil 
ye i arent think that.
2018-07-03 16:00
#181
flusha | 
Korea shglet 
are you stupid?
2018-07-03 16:01
#176
flusha | 
Korea shglet 
INF = RIP FNC UNLESS XIZT HAVE SOME GOOD TACTICS OR THEY GO 15-0 ON CT
2018-07-03 15:58
Someone need to get Xizt away from mappicks.
2018-07-03 15:59
Fnatic removed mirage?
2018-07-03 16:01
If FNATIC lose to north it will actually mean both swedish teams became trash, would be sad
2018-07-03 16:03
#183
 | 
Sweden Hoonken 
Totaly fucked up that two nordic teams play and No english stream 😆😂😂 Omg
2018-07-03 16:07
BORTH gg
2018-07-03 16:08
Ok Draken is ass, dont buy the awp you're useless
2018-07-03 16:11
#186
 | 
Japan KRabby_ 
valde ?
2018-07-03 16:13
#187
 | 
Sweden Sizexdd 
JW *_*
2018-07-03 16:14
Wtf their so god damn bad
2018-07-03 16:16
valde CANT SHOW UP
2018-07-03 16:16
#190
 | 
Other Throwschool1 
Expected north can play online on rigged shitshow ggbet good job navi north
2018-07-03 16:19
#191
flusha | 
Korea shglet 
NORTH = LOTTO TEAM
2018-07-03 16:21
ez for ma boi JW
2018-07-03 16:24
How on earth do north lose that round
2018-07-03 16:25
GG North is fucking hopeless
2018-07-03 16:25
#195
 | 
Australia Samrith 
KRIMZ godmode
2018-07-03 16:25
Nice choke north. Throwing hard for what? Valde being passive. Ggwp
2018-07-03 16:26
#197
 | 
World Nydhogg 
aizy LUL
2018-07-03 16:30
omfg god jw taking awp
2018-07-03 16:31
Aizy.... Fnatic really should have this one..
2018-07-03 16:31
#200
device | 
Germany h0pe. 
North just randomly pushing everywhere, hurts to watch. ._.
2018-07-03 16:33
Highest rated player of the match aka g0d kjaerbye throwing like a pro danish player Expected
2018-07-03 16:34
What happened to valde? Is he tired of carrying this noobs?
2018-07-03 16:34
prolly
2018-07-03 16:39
mertz is a joke xD
2018-07-03 16:36
#204
 | 
Other Throwschool1 
How i like watch norh this when its not rigged for them
2018-07-03 16:36
same :D
2018-07-03 16:38
#205
 | 
United States hudas321 
great fnatic took draken now nip sucks hahahaha
2018-07-03 16:38
North are crap, fnatic players pushing smokes without flashes and still killing north bots
2018-07-03 16:38
aizy and valde are pure shit bots including msl this team is dead
2018-07-03 16:38
#208
 | 
Other Throwschool1 
Navi and north nice job ggbet
2018-07-03 16:38
draken was the problem they said
2018-07-03 16:39
#212
fox | 
Japan [Sengoku] 
god jw
2018-07-03 16:40
25k month salary EleGiggle
2018-07-03 16:41
aizy killed JW with mp7 Round over - Winner: T (6-12) - Target bombed MSL planted the bomb (5on5) Round started lmao
2018-07-03 16:46
#216
 | 
Other Throwschool1 
Yeah yeah north got 8 k they playing with ump :D
2018-07-03 16:48
FNATIC YOU FUCKING DUMB, 3V2 AND YOU WAIT ONE FUCKING HOUR TO PUSH AGAINST BOT MSL, oh my god
2018-07-03 16:48
And now they will throw the game what a bunch of stupid asses
2018-07-03 16:49
Why do you always have to be do salty dude deal with it
2018-07-03 16:52
#218
 | 
Netherlands AudubonFTP 
Krimz had a kit and Draken the defuser ://///
2018-07-03 16:48
north got luck as always like shit sk
2018-07-03 16:49
if fnatic fucks this up, i swear....
2018-07-03 16:49
#222
 | 
Namibia almighty_so 
Will fnatic seriosuly throw it ? Lmao
2018-07-03 16:49
oh look another comeback
2018-07-03 16:50
#225
 | 
Croatia feelsbadmane 
Draken and JW CT AWP POGGERS
2018-07-03 16:53
Why is north still a team
2018-07-03 16:55
#230
smooya | 
United Kingdom s373n 
nt world
2018-07-03 16:56
flusha so bad
2018-07-03 16:57
My god fnatic stop letting them rush b like retards, shitshow as expected with a team like north
2018-07-03 16:58
#233
 | 
Poland mad17 
flusha is playing so bad in this match
2018-07-03 16:58
#234
 | 
World Nydhogg 
Golden out and still Fnatic sucks at inferno B hold
2018-07-03 16:58
#235
 | 
Lithuania ElValen 
Fnatic 2 rounds in a row lose rush on B vs 1 flash :D
2018-07-03 16:59
#236
 | 
Belarus Dat_Boi 
SHAKERBYEBYE winning good joke. Praise the kek.
2018-07-03 16:59
#237
smooya | 
United Kingdom s373n 
typic choketic 15-15 ez
2018-07-03 17:01
Lets go North
2018-07-03 17:01
ARE YOU FUCKING SERIOUS FNATIC?
2018-07-03 17:02
My god this team is even worse than with golden, stupid chokers hiow do you EVEN lose that round , fucking mertz with 10 hp
2018-07-03 17:03
#240
 | 
World Nydhogg 
wtf fnatic doin?
2018-07-03 17:02
#241
 | 
Armenia 1915 
Hopefully the pig will lose
2018-07-03 17:03
#242
 | 
Other Throwschool1 
This time its gonna be fake comeback <3
2018-07-03 17:03
This is so disappointing
2018-07-03 17:03
Ez comeback because of lacking 1 defuse kit LUL
2018-07-03 17:03
need nOrth +2.5!!!!
2018-07-03 17:04
another fckin shit rigged handi throw. what a match tho fnatic. this is the real csgo pro scene hahaha
2018-07-03 17:04
#259
smooya | 
United Kingdom s373n 
how much ?
2018-07-03 17:07
#263
steel | 
Belarus Ruble 
what a suprise csgo scene is rigged xD it is so ez
2018-07-03 17:09
EZ 4 FNATIC
2018-07-03 17:04
My god thats the worst fucking b hold ive ever seen, and they will lose just because of that stupid ass round they threw earlier
2018-07-03 17:05
#256
smooya | 
United Kingdom s373n 
how much ?
2018-07-03 17:07
ot pls
2018-07-03 17:05
#251
smooya | 
United Kingdom s373n 
fnatic on ct side ? > expected
2018-07-03 17:06
#252
 | 
Poland blokzieNTC 
12:3?????????????????? wtf
2018-07-03 17:06
fnatic so fucking trash
2018-07-03 17:07
12-3> 14-16 rlyyy fnatic is back kek
2018-07-03 17:07
#298
 | 
Croatia mds818 
kek.
2018-07-03 17:14
I cant fucking believe it, 12/6, they throw the must retarded round ever because they dont defuse the bomb and now they will lose to fucking NORTH after being up 12/3, this tournament is hard tilting me thats unbelieavable
2018-07-03 17:07
WOW JUST WOW
2018-07-03 17:07
#258
NAF | 
Canada teb951999 
og throw
2018-07-03 17:07
#260
steel | 
Belarus Ruble 
xD wtf is this n1 rigged match, gotta get more viewers
2018-07-03 17:08
#261
flusha | 
Korea shglet 
:D:D:D
2018-07-03 17:08
#262
FalleN | 
Estonia l3nz 
gj liquid :c prntscr.com/k22wpk
2018-07-03 17:08
#264
 | 
Other Throwschool1 
Taht fucking throw fuck you esl piece of shit this told you fake comeback
2018-07-03 17:09
#265
flusha | 
Korea shglet 
FUCKING CLUELESS CASTER STFU LOL
2018-07-03 17:09
#266
haSh | 
Thailand mongboon 
WTF SO CLOSE FUUUUUUUUUUCK
2018-07-03 17:10
sadokist gold nova
2018-07-03 17:10
#268
 | 
World Nydhogg 
Xizt with the magic
2018-07-03 17:10
#275
CeRq | 
Bulgaria diyvof 
he is underrated
2018-07-03 17:12
how can flusha be so fucking useless ? They went b like 10 rounds in a row and he cant get a single frag not once
2018-07-03 17:10
#270
 | 
Malaysia Semigod88 
mother fucker fnatic fuxking noob
2018-07-03 17:10
#273
smooya | 
United Kingdom s373n 
how much ?
2018-07-03 17:11
fnatic ct side still need more practice.
2018-07-03 17:10
#272
smooya | 
United Kingdom s373n 
OT pls :(
2018-07-03 17:11
#274
 | 
Other Throwschool1 
14-15 that shiwshow
2018-07-03 17:12
#276
 | 
World zebra_man3 
gg another fake comeback
2018-07-03 17:12
HO MY GOD YES
2018-07-03 17:12
I thought fnatic was gonna choke, nt North
2018-07-03 17:12
#280
 | 
Other nt_try 
unlucky
2018-07-03 17:12
#281
 | 
Armenia 1915 
Fnatic got so fkin lucky
2018-07-03 17:12
kick_Mertz_ffs
2018-07-03 17:13
#283
haSh | 
Thailand mongboon 
gyazo.com/bd4b797b079523e67045b1cb84f828.. THANK YOU FNATIC, WP NORTH.
2018-07-03 17:13
#284
 | 
Portugal beatje7 
Nice try, man. Unlucky.
2018-07-03 17:13
#285
 | 
Malaysia Semigod88 
fxxking dog these team is just throwing handicap and win! Rigged tournament
2018-07-03 17:13
#286
 | 
Croatia mds818 
and they close it out.
2018-07-03 17:13
Nice fucking fake comeback retards
2018-07-03 17:13
gj fnatic! shaky but good!
2018-07-03 17:13
#290
 | 
Macau Bent0 
north lol
2018-07-03 17:13
Fuck you north you aint stealing that game Lucky fucks, btw fnatic's b side hold is even more atrocious than it was with golden
2018-07-03 17:13
what a boring match fnatic steamrolled north no sweat
2018-07-03 17:13
ahhaha
2018-07-03 17:13
#294
 | 
Lithuania ElValen 
Fnatic looks good on paper, but: 1. Playing shit on B plant 2. Draken too many misses 3. Discommunication (expected - new players) 4. Throw handicap :D
2018-07-03 17:13
Still a new team and yeah, theyve always been really shit on b side hold since the new inferno came out
2018-07-03 17:17
#295
 | 
World Nydhogg 
JW lucky shit, that HE nade kill was really important
2018-07-03 17:14
GO B GO B GO B
2018-07-03 17:13
nice throw
2018-07-03 17:14
that 2 rounds
2018-07-03 17:15
Fnatic throw for +2.5 north , nothing new , expected
2018-07-03 17:15
typic danish team lmao fake comeback hahaha
2018-07-03 17:16
#305
 | 
Netherlands gertwily 
MSL this guy so bad
2018-07-03 18:05
lmao ez not even close
2018-07-03 18:06
MSL LUL
2018-07-03 18:13
fnatic new top1
2018-07-03 19:55
nip is shit team
2018-07-04 06:22
Login or register to add your comment to the discussion.