19:00
8th of August 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group B
1. pro100 removed Train
2. HAVU removed Mirage
3. pro100 removed Nuke
4. HAVU removed Inferno
5. pro100 removed Dust2
6. HAVU removed Cache
7. Overpass was left over
Overpass
12:16 (4:11; 8:5)STATS
Rewatch
OtherOGA Counter PITVod
Highlights
Flarich - 4 M4A4 kills (2 HS) on the defense (finishing frags - vs mixed round)
Flarich - 4 kills (3 M4A4, USP-S HS) on the advanced bombsite A defense (anti-eco)
AiyvaN - 1vs2 AWP clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
def - 1vs2 Deagle clutch (T - post-plant situation)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
21-21 0 84.3 67.9% 1.21
Finland
Jesse 'zehN' Linjala
zehN
24-22 +2 90.1 78.6% 1.20
Finland
Olli 'sLowi' Pitkänen
sLowi
17-19 -2 73.8 71.4% 0.97
Finland
Juho 'juho' Lampinen
juho
16-21 -5 66.1 71.4% 0.87
Finland
Eetu 'sAw' Saha
sAw
10-20 -10 34.5 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Latvia
Vadim 'Flarich' Karetin
Flarich
33-16 +17 122.2 92.9% 1.90
Ukraine
Ivan 'AiyvaN' Semenets
AiyvaN
21-16 +5 71.1 78.6% 1.28
Ukraine
Dima 'def' Lemeshchuk
def
19-19 0 75.3 60.7% 1.02
Estonia
Rassim 'Jyo' Valijev
Jyo
18-18 0 59.8 75.0% 0.98
Ukraine
Leonard 'kenzor' Volodarchuk
kenzor
11-19 -8 60.8 71.4% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Otto 'ottoNd' Sihvo
ottoNd
21-21 0 84.3 67.9% 1.21
Finland
Jesse 'zehN' Linjala
zehN
24-22 +2 90.1 78.6% 1.20
Finland
Olli 'sLowi' Pitkänen
sLowi
17-19 -2 73.8 71.4% 0.97
Finland
Juho 'juho' Lampinen
juho
16-21 -5 66.1 71.4% 0.87
Finland
Eetu 'sAw' Saha
sAw
10-20 -10 34.5 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Latvia
Vadim 'Flarich' Karetin
Flarich
33-16 +17 122.2 92.9% 1.90
Ukraine
Ivan 'AiyvaN' Semenets
AiyvaN
21-16 +5 71.1 78.6% 1.28
Ukraine
Dima 'def' Lemeshchuk
def
19-19 0 75.3 60.7% 1.02
Estonia
Rassim 'Jyo' Valijev
Jyo
18-18 0 59.8 75.0% 0.98
Ukraine
Leonard 'kenzor' Volodarchuk
kenzor
11-19 -8 60.8 71.4% 0.81
Top player in match
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez havu
2018-08-04 19:50
#2
 | 
Europe haiven 
Random match
2018-08-05 09:57
havuwin
2018-08-07 11:29
ez havu with otto and zehn
2018-08-07 16:01
#5
naturaL | 
Czech Republic Vov1y 
Slishkom prosto dlya pro100, heyteri delayut soso
2018-08-07 22:27
#7
 | 
Kazakhstan flywarlock 
hahahah s takim defom, kogda if vchera coffee solo ebal, oni vigrali 1 eco, i kartoshi tiltanuli = 14-9 14-16 defolt
2018-08-08 10:11
lol
2018-08-08 16:31
#17
 | 
Russia sneakyboy 
def u mean def or def lul
2018-08-08 18:46
#18
 | 
Kazakhstan flywarlock 
def player
2018-08-08 18:46
#19
 | 
Russia sneakyboy 
he is captain so its pretty normal, but for me i think that cap need to frag too.
2018-08-08 18:47
Fucking russian shit :D
2018-08-08 20:30
#122
 | 
Russia sneakyboy 
me? reported :D
2018-08-08 22:06
xaxaxaax retard :D
2018-08-10 05:35
#132
 | 
Russia sneakyboy 
xaxaxaxx u want to say any else? :D
2018-08-10 14:11
#6
 | 
Australia JulienD 
Ez 4 AiyvaN
2018-08-08 03:02
#9
mimi | 
Denmark sierra77 
ez4havu
2018-08-08 14:15
ez4pro
2018-08-08 15:19
#11
 | 
Finland ogge_ 
16-8 for Havu mark my words
2018-08-08 15:35
ok :D:D:D:D
2018-08-08 16:28
#128
 | 
Finland ogge_ 
K , noob:))
2018-08-09 12:54
:DDDDDDDDDDDD
2018-08-09 16:13
map dust or mirage
2018-08-08 16:29
#15
YEKINDAR | 
Russia k3ron 
So EZ for pro100.
2018-08-08 18:45
i rly don't see how HAVU can win this.
2018-08-08 18:47
#20
 | 
Russia sneakyboy 
nt
2018-08-08 18:47
i meant to say HAVU sorry. i don't see how HAVU can win this.
2018-08-08 18:47
#22
 | 
Russia sneakyboy 
nt
2018-08-08 18:48
#23
 | 
Russia sneakyboy 
havu were 50-50 fight vs ence so this game is pretty hard to predict btw pro100 are on fire cuz of good new player
2018-08-08 18:48
#26
 | 
Singapore introspect 
they have no new player just improved their gameplay
2018-08-08 18:51
#28
 | 
Russia sneakyboy 
they have a new player and he is good, u cant counter-agruge this..come on
2018-08-08 18:52
#32
 | 
Singapore introspect 
who is the new player? they have been using this roster for months.. edit: ok I know its jyo, still I believe its Aiyvan and Flarich who are on fire.
2018-08-08 18:57
You dont see how HAVU can win on overpass against pro100 that has played it like twice in the last 2 months and barely won vs fucking Nemiga? LUL
2018-08-08 18:50
#24
pounh | 
Europe Flooad 
if havu lose this im done with cs.... to much matchfixing
2018-08-08 18:49
+1 Ago vs pro100 so much fixed match
2018-08-08 18:51
#29
pounh | 
Europe Flooad 
its like they didnt even try... like fnatic ac
2018-08-08 18:52
Yeah.. so disapointed from AGO.. i'm done betting on them Thats was a kind to obvious
2018-08-08 18:53
#31
 | 
Russia sneakyboy 
come on. pro100 were fight with them all the previous games pretty close, and now ago lost their good sniper but pro 100 got a good player and the best map of pro100, it was pretty obvious
2018-08-08 18:55
so ago depends 100% of snatchie ... they can not play without him or what are you trying to say?
2018-08-08 18:58
#36
 | 
Russia sneakyboy 
im trying to say that when he was in roster they were 50-50 every game, now they lost him and got a new player which not that good imo, but pro100 on the opposite boost their firepower
2018-08-08 18:59
#35
 | 
Singapore introspect 
+1 mirage best map of pro100 and their teamwork is pretty gd atm
2018-08-08 18:59
#45
pounh | 
Europe Flooad 
and havu throw first round lol
2018-08-08 19:05
#34
 | 
Namibia banned_so 
Ago fixed 3 of their 4 games in this cup :)
2018-08-08 18:58
#37
 | 
Malaysia CaptainGla1ve 
Who is better is overpass?
2018-08-08 18:59
#38
 | 
Namibia banned_so 
Pro100
2018-08-08 19:00
#39
 | 
Russia sneakyboy 
prob havu btw i didnt bet, it can easily go wrong way
2018-08-08 19:02
btw betgod shouldnt ask questions like that ))
2018-08-08 19:24
#40
 | 
China Bob2240 
lol 45-55
2018-08-08 19:01
#41
fer | 
Russia Orz 
ez HAVU WIN
2018-08-08 19:01
#42
 | 
Slovenia MaDMaXim 
LUL ALREADY GG
2018-08-08 19:03
pro100 had some nice results on overpass this year
2018-08-08 19:03
it's also important against what teams they won / lost
2018-08-08 19:07
#44
 | 
CIS imsofckngmad 
2v4 + 2 low hp
2018-08-08 19:04
#46
JW | 
Poland Tobiczek 
Havu idiots
2018-08-08 19:05
4v2 loss with bombsite Control against 10 HP players fucking bots.
2018-08-08 19:05
ez for pro100
2018-08-08 19:06
#52
 | 
Russia Rockwell! 
ez throw eco
2018-08-08 19:07
1p250 4glocks vs rifles who will win ofc the glocks
2018-08-08 19:07
#54
 | 
Namibia banned_so 
Nice throw poorkrainian shits
2018-08-08 19:08
Its gg u cant resist the UA militia
2018-08-08 19:08
#56
pounh | 
Europe Flooad 
ottoNd killed sLowi with ak47 (headshot) wtf why
2018-08-08 19:08
#57
 | 
Europe Tirelessethan 
ottoNd killed sLowi with ak47 (headshot) Round over - Winner: T (1-2) - Enemy eliminated ottoNd killed AiyvaN with ak47 ottoNd killed Jyo with ak47 ottoNd killed kenzor with ak47 (headshot) sLowi killed Flarich with m4a1 (headshot) juho killed def with glock (headshot) def killed sAw with m4a1 def killed zehN with m4a1 Round started haha wtf
2018-08-08 19:08
#58
YEBAH | 
CIS fomilen 
Round over - Winner: CT (0-1) - Bomb defused Flarich defused the bomb Flarich killed zehN with usp_silencer (headshot) Flarich killed ottoNd with usp_silencer (headshot) zehN planted the bomb (2on2) Flarich killed sAw with usp_silencer (headshot) AiyvaN killed sLowi with usp_silencer (headshot) zehN killed def with glock sLowi killed kenzor with glock (headshot) sLowi killed Jyo with glock (headshot) Jyo killed juho with hkp2000 (headshot) God pls
2018-08-08 19:10
why would you post this round when they won round with 4 glocks and p250
2018-08-08 19:12
#59
 | 
Europe Tirelessethan 
game just started and HAVU already throw away every single round
2018-08-08 19:12
pro100 probably gonna win the major
2018-08-08 19:13
HAVU IGL has 0 IQ “let’s rotate to A with 25 seconds left and lose to time”
2018-08-08 19:13
PRO100 IGL has 0 iq "lets wait till 10 seconds left on bomb then lest retake"
2018-08-08 19:18
Kick def utter bot
2018-08-08 19:20
#69
 | 
Europe Tirelessethan 
gg HAVU throw every round they get advantage
2018-08-08 19:21
Lol? Pro100 lost 2 5v3 as a CT Its muchharder to throw
2018-08-08 19:23
what the fuck is HAVU doing giving pro100 free 1v1s every round
2018-08-08 19:22
matchfix my friend already 6 games in this group was fixed
2018-08-08 19:23
flarich when I bet on pro100 bottom frag vs PLINK flarich when I bet against pro100 21-5
2018-08-08 19:26
wadafak
2018-08-08 19:28
ok aiyvan has aimlock
2018-08-08 19:28
he’s hit multiple shots like this during this game obvious aimlock
2018-08-08 19:30
#84
 | 
Poland Mimaaacz 
?? This one is clean flick, completely nothing weird in this clip
2018-08-08 19:32
#79
 | 
Slovenia MaDMaXim 
ez gg thx pro100, parlay on both of their matches, 6.5 odds, 200$ win :D
2018-08-08 19:29
Pro100has played overpass once but of course rekts HAVU LUL. Low tier EU CS is a hell of a shit show
2018-08-08 19:30
Budget NaVi vs Budget ENCE
2018-08-08 19:31
#85
pounh | 
Europe Flooad 
okey im done with this shit
2018-08-08 19:32
HOW JWNWw At At At Wh Wh W Gw T Wg Wh DH Wh HOW DOES HAVU LOSE THAT LMAO LMAO LMAO LMAO LMAO
2018-08-08 19:33
pro100 on fire!
2018-08-08 19:33
#88
 | 
Europe Tirelessethan 
Round over - Winner: T (12-5) - Enemy eliminated def killed sAw with deagle def killed juho with deagle (headshot) juho killed Jyo with m4a1 Jyo planted the bomb (2on2) Jyo killed ottoNd with famas ottoNd killed AiyvaN with m4a1 ottoNd killed Flarich with m4a1 (headshot) Jyo killed sLowi with cz75a sLowi killed kenzor with famas Flarich killed zehN with deagle (headshot) Round started
2018-08-08 19:33
#89
YEBAH | 
CIS fomilen 
Round over - Winner: T (12-5) - Enemy eliminated def killed sAw with deagle def killed juho with deagle (headshot) juho killed Jyo with m4a1 how
2018-08-08 19:33
What tier is this? LUL
2018-08-08 19:36
Ok Pro1oo gona loseee
2018-08-08 19:36
pro100 on fire today wtf rip bets
2018-08-08 19:36
pro100 throwing alot of rounds now #Obvious
2018-08-08 19:41
wouldnt be suprised if pro100 actually choked it
2018-08-08 19:41
They arealrdy choked it 11-12 lil It was 12-5
2018-08-08 19:44
Zeus army farming money for pure zeus ukranian guys always want more and more more money
2018-08-08 19:44
i hope all players from pro100 die
2018-08-08 19:44
Especialy kenzor and def
2018-08-08 19:50
quality hltv comment
2018-08-08 19:51
winning force 12-5 losing to force 12-16
2018-08-08 19:44
#99
pounh | 
Europe Flooad 
i think havu will choke it again
2018-08-08 19:47
nah pro100 are throwing going into site with 10 sec left
2018-08-08 19:48
#101
 | 
Asia Flaur0s 
Havu choking right at the end lol
2018-08-08 19:50
#103
pounh | 
Europe Flooad 
i knew it, 5vs3 losing like its nothing
2018-08-08 19:51
#105
 | 
Asia Flaur0s 
Lmao 5v3 become 1v3 what?! Lol
2018-08-08 19:52
almost had heart attack, almost lost $4k instead won 3200 ty
2018-08-08 19:52
gratz
2018-08-08 19:53
ty <3
2018-08-08 19:53
you mad, bro
2018-08-08 19:54
damn what u using for such high stakes?
2018-08-08 19:55
pinnacle + bet365 combo
2018-08-08 19:55
well congrats man :D
2018-08-08 20:05
on matches liek this u can 200 eur on pinnacle most
2018-08-08 22:47
this was live bet so stakes are higher. max was 1400 when odds were 1.4 (which was when I bet). remaining i won on 365
2018-08-09 02:18
hmmm send 100 :P
2018-08-09 10:53
Jyo planted the bomb (3on1) Jyo killed juho with ak47 (headshot) def killed sLowi with ak47 (headshot) Flarich killed ottoNd with ak47 (headshot) Flarich killed zehN with ak47 (headshot) ottoNd killed AiyvaN with m4a1 sLowi killed kenzor with cz75a (headshot) Round started same shit gg
2018-08-08 19:52
#109
 | 
Asia Flaur0s 
HAVU actually lost to pro100 on overpass LOLLLLLLL
2018-08-08 19:53
flarich is insaaaaanneeee
2018-08-08 19:53
ez for flarich X GOD
2018-08-08 19:53
+1
2018-08-09 12:23
juho coulda won it right there damn
2018-08-08 19:53
Lmao I'm done with these tournaments. EU CS is so random at this level. HAVU cant even beat pro100 on fucking overpass lmao. Gimme more AU CS
2018-08-08 19:55
#118
YEBAH | 
CIS fomilen 
12-13 4v3 5v3 12-16 omg HAVU idiots
2018-08-08 19:56
not ez 4 budget ENCE
2018-08-08 20:09
Cis cs is the most rigged crap of all events, you can just check the past lan event where fucking dream eaters won hahahaha
2018-08-09 05:57
Worst tourney I've ever seen depraved commentators. Why do you comment? Go fuck around, drink, smoke and get drugged. 0 iq
2018-08-10 05:21
Login or register to add your comment to the discussion.