13:30
8th of September 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 * Swiss round 4 (teams with a 1-2 record). Loser is eliminated
1. TYLOO removed Nuke
2. TYLOO removed Train
3. Renegades removed Mirage
4. Renegades removed Cache
5. Renegades removed Dust2
6. TYLOO removed Overpass
7. Inferno was left over
Inferno
16:10 (12:3; 4:7)STATS
Rewatch
United KingdomFACEIT TV (Pre-Match Analysis)Vod
United KingdomFACEIT TVVod
United KingdomFACEIT TV (Post-Match Interview with BnTeT)Vod
United KingdomFACEIT TV (Post-Match Analysis)Vod
Highlights
xccurate snipes down three on the offense
DD double entry frag
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
21-13 +8 95.5 80.8% 1.52
Indonesia
Kevin 'xccurate' Susanto
xccurate
21-14 +7 68.8 80.8% 1.31
China
Hui 'DD' Wu
DD
20-15 +5 82.7 73.1% 1.29
China
HaoWen 'somebody' Xu
somebody
15-14 +1 61.5 76.9% 1.07
China
Ke 'captainMo' Liu
captainMo
14-19 -5 62.7 73.1% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
19-18 +1 79.7 76.9% 1.06
United States
Noah 'Nifty' Francis
Nifty
17-21 -4 80.6 69.2% 1.03
Australia
Karlo 'USTILO' Pivac
USTILO
12-17 -5 57.9 76.9% 0.94
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
15-17 -2 67.0 69.2% 0.92
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
11-18 -7 51.6 57.7% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Indonesia
Hansel 'BnTeT' Ferdinand
BnTeT
21-13 +8 95.5 80.8% 1.52
Indonesia
Kevin 'xccurate' Susanto
xccurate
21-14 +7 68.8 80.8% 1.31
China
Hui 'DD' Wu
DD
20-15 +5 82.7 73.1% 1.29
China
HaoWen 'somebody' Xu
somebody
15-14 +1 61.5 76.9% 1.07
China
Ke 'captainMo' Liu
captainMo
14-19 -5 62.7 73.1% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Aaron 'AZR' Ward
AZR
19-18 +1 79.7 76.9% 1.06
United States
Noah 'Nifty' Francis
Nifty
17-21 -4 80.6 69.2% 1.03
Australia
Karlo 'USTILO' Pivac
USTILO
12-17 -5 57.9 76.9% 0.94
Australia
Justin 'jks' Savage
jks
15-17 -2 67.0 69.2% 0.92
Norway
Joakim 'jkaem' Myrbostad
jkaem
11-18 -7 51.6 57.7% 0.71
Player of the matchwon with 78.1% of the votes
Head to head
15
Wins
4
Overtimes
17
Wins
20/7 18 Asia Minor - FACEIT Major 2018
inf
Inferno
8 - 16
20/7 18 Asia Minor - FACEIT Major 2018
trn
Train
12 - 16
18/7 18 Asia Minor - FACEIT Major 2018
cch
Cache
16 - 10
18/7 18 Asia Minor - FACEIT Major 2018
inf
Inferno
17 - 19
18/7 18 Asia Minor - FACEIT Major 2018
trn
Train
16 - 14
3/5 18 IEM Sydney 2018
trn
Train
16 - 8
3/5 18 IEM Sydney 2018
inf
Inferno
16 - 12
18/4 18 DreamHack Masters Marseille 2018
mrg
Mirage
12 - 16
20/2 18 StarSeries i-League Season 4
cbl
Cobblestone
13 - 16
20/2 18 StarSeries i-League Season 4
mrg
Mirage
7 - 16
Show all head to heads
#1
 | 
Palestine zwe 
gl
2018-09-03 16:30
#4
 | 
Bosnia and Herzegovina sPAWNE3 
OMEGA KEK AHAHAHAHAH
2018-09-03 21:56
#325
 | 
Netherlands @Deji 
U again...
2018-09-08 14:48
2nd ez for BIG
2018-09-03 16:31
#3
flusha | 
Europe An0n0n 
Ez for VP
2018-09-03 16:31
0-3
2018-09-08 14:43
#6
 | 
Hungary antlal 
go hr
2018-09-08 01:46
OpTic 3-1
2018-09-08 01:47
#8
 | 
Russia Pedro33rus 
hr vs optic hr>o(megalul)ptic
2018-09-08 01:49
#9
 | 
Spain JasonRacism 
Well, Both teams know eachother inside out, Head to head Renegades is up by 2, Should be a good game, Go Renegades!
2018-09-08 02:04
#101
 | 
Cyprus Swishh_ 
h2h doesn't mean much, especially considering Renegades' form atm. Hopefully they can pull this off!
2018-09-08 13:06
50-50
2018-09-08 02:08
These two know each other so well, should be a very close match ---------------------------------------------------------------------------- Wanna buy the best apples in HLTV? call me NOW: 011-1337-APPLE and get an 80% discount on your first 5 kilos!
2018-09-08 02:08
#30
 | 
Australia t0rrent 
When you try to be funny but end up not being funny
2018-09-08 04:33
Feelsbadman
2018-09-08 11:36
Luckily I'm not trying to be funny
2018-09-08 13:19
yes ofcourse
2018-09-08 13:34
Tyloo got this
2018-09-08 02:09
Should be ez 4 TyLoo
2018-09-08 02:11
TyLoo all the way
2018-09-08 02:13
#15
BnTeT | 
Chile Saintgio 
come on TyLoo!
2018-09-08 02:16
azr is sitting in the middle, is he calling or what?
2018-09-08 02:17
#25
 | 
Spain JasonRacism 
2018-09-08 03:43
Tyloo got a really nice run despite losing two times. So hopefully now they could crush their rival, renegades.
2018-09-08 02:24
#20
 | 
United States ChocolateLab 
Renegades win when it matters. This matters. Renegades bout to reverse sweep these groups!
2018-09-08 02:29
they barely beat hardstyle lmao, no fucking chance
2018-09-08 03:28
#51
blacK | 
Namibia Toonga 
I know... pretty sad :(
2018-09-08 09:50
#18
 | 
Netherlands itsm 
Would be a good revenge on the minor finals! Go tyloo
2018-09-08 02:27
#19
 | 
United States ChocolateLab 
Lets go YTB
2018-09-08 02:28
+1 yt stream best stream
2018-09-08 13:13
Lol come on, your really going to put up these 2?
2018-09-08 03:23
#45
 | 
Hong Kong Ver1tasC 
D: It is written. xddddddddd
2018-09-08 07:59
extremelyunpreparedgades vs xccurate gl tyloo please smash these wankers
2018-09-08 03:26
#24
Australia DubL 
Tyloo have looked much better than rng Hoping this will be a close match
2018-09-08 03:41
#27
 | 
China largecarved 
+1
2018-09-08 03:54
#26
 | 
Romania xBlackDragon9 
renegades you can do this
2018-09-08 03:52
im sorry but tyloo take this boi
2018-09-08 04:05
#29
NiKo | 
Indonesia cira53 
despite tyloo losing two matches in a row, that didn't do so bad, NIP looking very good, while optic just barely beat them, so i'll go for tyloo this time
2018-09-08 04:19
#44
 | 
Asia HikaruS 
I watched that match as well. Tyloo is better
2018-09-08 07:51
Tyloo lookd good. And watching this game renegades didnt watch yesterday's game. THey should know Tyloo dont fake.
2018-09-08 13:47
60-40 tyloo lets go!
2018-09-08 04:43
#32
 | 
Indonesia youdelusional 
rng had a hard time against SS playing with 4 members. time to get this, tyloo bois!
2018-09-08 04:43
Flag and name checks out
2018-09-08 07:03
Yeah, nah LMFAO.
2018-09-08 15:45
#33
EliGE | 
United States EdgyBlob 
TYLOO PLZ STOMP DEEZ MFS
2018-09-08 04:46
TYLOO PLZ
2018-09-08 04:48
this is destiny train or inferno will be hard for tyloo
2018-09-08 05:12
oh my god this classic matchup again
2018-09-08 05:13
EZ TYLOO
2018-09-08 05:34
tyloo and rng are couples,they always meeting each other
2018-09-08 05:45
#39
 | 
China silvergod 
TYLOO PLZ
2018-09-08 05:51
#40
 | 
Australia t0rrent 
It all depends on if renegades can show up like when they did at the asian minor final
2018-09-08 06:34
tyloo will stun rng so bad cuz rng almost got f**ked by mr.Hardstyle LOL
2018-09-08 06:42
#43
jks | 
Germany ZeNe 
Come on Renegades we need to win this and get a good form...you all are such a nice team and the communication outside the game is so nice...time to shine ingame...Nifty,jks, jkaem, show us some IEM Sydney MAGIC come on!
2018-09-08 07:03
#46
FalleN | 
Estonia l3nz 
idk anymore, tylul lost to optic who lost to liquid 16-4 and struggled vs vp , so it may as well be ez for rng.
2018-09-08 08:12
idk anymore, renebots lost to big who lost to c omegalul mplexcity, so it may as well be ez for tyloo
2018-09-08 09:49
you both have good points
2018-09-08 12:50
duel of the fate
2018-09-08 09:40
#90
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
+1
2018-09-08 13:02
rng going to tear tyloo apart
2018-09-08 09:48
lol
2018-09-08 11:23
Please one of the two make it through so we won't have the same Asian minor.
2018-09-08 09:49
Then get 0-3 next stage and same story for coming minor again :(
2018-09-08 10:34
Tyloo is always always always entertaining and great to watch, while rng are meh.
2018-09-08 12:49
#52
 | 
China AlexHuang 
renepause out china numba one
2018-09-08 09:50
>TYL nearly pulled off against tier 1 teams >RNG struggled 5v4 >>GG RNG see u next minor
2018-09-08 09:59
ffs it's renegades again, I should expect that.
2018-09-08 10:33
#56
 | 
Nepal Avhy 
TyLoo you got this.
2018-09-08 10:40
Ez Renegades, jks & Co I believe in you :)
2018-09-08 10:57
kill them all, tyloo go go go!
2018-09-08 11:18
#60
kennyS | 
Romania RBK_GOD 
Pls Renegods
2018-09-08 11:34
#62
 | 
Sweden Ben10000 
loool tyloo easiest match
2018-09-08 12:03
#63
aizy | 
Denmark Odell 
ez for jks
2018-09-08 12:05
Tyloo 16-9
2018-09-08 12:06
renegades allways better on lan than CHINALOO
2018-09-08 12:11
#73
 | 
Estonia teremartin 
no. fake polish carry team
2018-09-08 12:55
#66
HS | 
Estonia qoznyyy 
go tyloo
2018-09-08 12:46
#67
kassad | 
Serbia bra1np 
TyLoo will destroy those pussies
2018-09-08 12:46
#goBnTeT
2018-09-08 12:48
#70
 | 
Pakistan perth 
why do I still support this trash team :(
2018-09-08 12:49
#72
 | 
Germany AYEONV 
auf gehts tyLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2018-09-08 12:50
By tylul
2018-09-08 12:55
#75
 | 
Asia mocity123 
EZ TYLUL
2018-09-08 12:56
#76
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
Renegades should take this
2018-09-08 12:56
#77
 | 
China WinnerZ 
ChinaNO1!!! Let's go TYLOO!!!
2018-09-08 12:56
#78
FalleN | 
Estonia l3nz 
and fuck this if i lose this as well , already down by 500 on spirit trash :/ prntscr.com/ks0kqv
2018-09-08 12:57
dude, how can you bet such a high amount on money on a 50/50 match up without even knowing the map it's suicide !
2018-09-08 13:00
#87
FalleN | 
Estonia l3nz 
tilted bet, lost €500 on spirit +8.5 -.- prntscr.com/ks0lmm but you're right, im stupid for doing such an stupid bets , but i need to get mah money back -_- (even tho im up like 3.8k on this major already)
2018-09-08 13:01
The tilt bet to get money back is the reason you might loose all your bankroll, I'm not gonna lie I do it sometimes but on this precise match up this is not safe at all wish you best of luck tho'
2018-09-08 13:03
#94
FalleN | 
Estonia l3nz 
nah ill take it easier if i lose this one .-. probl taking break as i have done bets on every single game on this major so far lol.
2018-09-08 13:03
#105
 | 
Cyprus Swishh_ 
u sure u dont need help lol
2018-09-08 13:07
#107
FalleN | 
Estonia l3nz 
no, went even harder , bcuz i need that €500 lost back :x prntscr.com/ks0nb9
2018-09-08 13:08
#109
 | 
Cyprus Swishh_ 
switch to renegades ASAP
2018-09-08 13:08
#110
FalleN | 
Estonia l3nz 
no, rng looks kinda bad lol, lost to space solderies almost who has couch playing + they lost to gambit whos not even that good rn , ill just keep my eyes closed until end of game :D
2018-09-08 13:09
#112
 | 
Cyprus Swishh_ 
ive bet 5$ on renegades, now that ive seen u bet 700$ on tyloo i dont feel like rooting for renegades, good luck man
2018-09-08 13:10
#114
FalleN | 
Estonia l3nz 
€700 .-. gl anyway , this better be tyloo 16-12 or lower :x
2018-09-08 13:10
This is BO1 so which team can secure both pistol rounds will win.
2018-09-08 13:18
how can u be up so much without being limited by bet365 those fuckers made my max bet £5 once I won about 2-3k
2018-09-08 15:57
u bet on spirit against astralis?
2018-09-08 13:01
#89
FalleN | 
Estonia l3nz 
prntscr.com/ks0lmm hc +8.5 -.-
2018-09-08 13:01
ahh. that makes sense. I wanted to bet over 21.5 ( min 6 rounds ) @1.45 but somehow my bet got rejected and didn't noticed until the game was over
2018-09-08 13:05
#99
FalleN | 
Estonia l3nz 
well its just sad, idk how spirit won these 2 matches, probl got extremely lucky or north just throwed to play against easier enemy, this is just retarded :/ wish i could follow my friend bet on -6.5 astralis , would have been over 2 odds lol
2018-09-08 13:06
:) how does the cash out works? can you cash out once the game started? can you cash out all money or just a percentage?
2018-09-08 13:17
you can cash out during the game if the game is available for live betting, the amount depends on live odds ovious you can cash out everything or just percentage
2018-09-08 15:23
have 500 split on renegades hc and ml, think tyloo should be good for ren even if they are trash atm
2018-09-08 13:01
u dserve to loose on stupid bets mate. nice ignoring my stem message. i had 3,20 odds yesterday and they won 2-0. today i got great info aswell but yet again u ignore me and keep doing stupid csgo bets. u will probably loose all the money u made in last week
2018-09-08 15:41
Renegades +3.5 bet small here
2018-09-08 12:57
cmon rng
2018-09-08 12:57
#81
 | 
World Nydhogg 
RNG will instill this is another asian qualifier and rekt Tyloo as always
2018-09-08 12:59
#82
FalleN | 
Estonia l3nz 
rng almost lost to space soldiers whos using couch as standin , they lost to gambit whos not that good rn, if tylul losing this one, it will be confirmed throw from china :x
2018-09-08 13:00
I'm 90% sure they will play inferno one more time.
2018-09-08 13:00
#95
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
+1 maybe cache or mirage
2018-09-08 13:03
I'm not rng will want to play mirage against tyloo. if I see mirage I'll go all in tyloo. Cache is valid, but I stick to inferno
2018-09-08 13:06
#147
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
they should go for overpass kek
2018-09-08 13:23
predicted
2018-09-08 13:22
#149
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
we should be the analysts man
2018-09-08 13:24
#85
 | 
United States NA_BEST 
2 ez 4 kangaroos
2018-09-08 13:01
+1 RIP CHINA&POLAND
2018-09-08 13:10
#91
 | 
Indonesia youdelusional 
Cmon ma bois
2018-09-08 13:02
pls nuke
2018-09-08 13:03
lol literally no way
2018-09-08 13:05
they gonna play inferno tho
2018-09-08 13:05
yeah probably ....
2018-09-08 13:06
#103
FalleN | 
Estonia l3nz 
overpass pls
2018-09-08 13:06
ez hardstyle
2018-09-08 13:07
Go home fake flager
2018-09-08 13:08
#108
FalleN | 
Estonia l3nz 
prntscr.com/ks0nb9 tylul make me happy now ples .-.
2018-09-08 13:08
#128
 | 
Russia sneakyboy 
1 month salary ? :)
2018-09-08 13:17
#139
FalleN | 
Estonia l3nz 
nope, making €1500\month, never betted my own money, all from winnings
2018-09-08 13:19
#111
 | 
Russia mrchirula1 
china top5
2018-09-08 13:10
ez
2018-09-08 13:11
#117
 | 
Vietnam LilTed 
ez for ren
2018-09-08 13:13
#118
FalleN | 
Estonia l3nz 
w8, loser going home? defo tyloo wins then
2018-09-08 13:14
yea bcz china viewers> AU viewers.
2018-09-08 13:15
#119
 | 
World Nydhogg 
I swear if it's inferno again...
2018-09-08 13:14
#120
FalleN | 
Estonia l3nz 
hope so overpass :d
2018-09-08 13:14
i believe overpass is tyloo tyloo strong map?
2018-09-08 13:18
#137
FalleN | 
Estonia l3nz 
its one of their strongest yes, idk why they banned it and picked inferno
2018-09-08 13:19
#141
 | 
World Nydhogg 
rip
2018-09-08 13:20
#154
 | 
Finland ceresje 
its inferno again
2018-09-08 13:28
ez for captain 4mo?
2018-09-08 13:14
ez for captain 4mo?
2018-09-08 13:14
#123
 | 
Belarus Sumerechniy 
2.6 on rng. I'll take it
2018-09-08 13:15
#135
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
Lul i got 5 renegades and optic
2018-09-08 13:19
#125
 | 
Brazil gangnamstyle 
ez for my chinese friends
2018-09-08 13:16
#126
 | 
Ireland Notori0s 
To those who said Tylul won this match? Not this time boii :'(
2018-09-08 13:16
Going to be OT.
2018-09-08 13:20
#453
 | 
Bosnia and Herzegovina @NiKo 
somebody.
2018-09-08 15:24
#129
 | 
Sweden kAED 
Ez Tyloo
2018-09-08 13:17
#132
 | 
Russia sneakyboy 
what map cyka
2018-09-08 13:18
#133
FalleN | 
Estonia l3nz 
why ban inferno if overpass is ez for tyloo????
2018-09-08 13:19
OMG INFERNO AGAIN :/
2018-09-08 13:19
again inferno nice ffs
2018-09-08 13:19
#138
 | 
Slovakia bukso 
Ez af for the boissss :)
2018-09-08 13:19
#142
FalleN | 
Estonia l3nz 
can someone explain why tyloo banned overpass? it would have been easiest match for them
2018-09-08 13:20
6. TYLOO removed Overpass 7. Inferno was left over GG bois the classic match up, lets hope for some OT !
2018-09-08 13:20
Hope rng will surprise !
2018-09-08 13:21
Idk why i still bet tyloo
2018-09-08 13:23
because they are better than renegades tbh
2018-09-08 13:25
lol am i the only one think that if tyloo want to win,picking inferno than overpass is better choice
2018-09-08 13:24
#151
 | 
Vietnam Oida 
RIP Renegades, worst veto ever.
2018-09-08 13:24
Au cs underdog :D
2018-09-08 13:28
#155
 | 
Finland ceresje 
inferno again , ffs
2018-09-08 13:29
so boring
2018-09-08 13:30
Byebye renegades probably Tyloo looks good
2018-09-08 13:29
#159
 | 
Finland Lehtori 
2018-09-08 13:34
good start renegades :D 3v5 lost
2018-09-08 13:34
#161
 | 
Sweden Sizexdd 
Round over - Winner: T (1-0) - Enemy eliminated BnTeT killed jkaem with glock jkaem killed DD with usp_silencer (headshot) BnTeT killed USTILO with glock DD planted the bomb (3on2) somebody killed jks with glock (headshot) somebody killed AZR with glock (headshot) BnTeT killed Nifty with glock (headshot) Nifty killed xccurate with usp_silencer AZR killed captainMo with usp_silencer (headshot) Round started fucking fixed shit
2018-09-08 13:34
#167
 | 
Pakistan perth 
HOW MUCH
2018-09-08 13:37
HOW MUCH
2018-09-08 14:00
Round over - Winner: T (1-0) - Enemy eliminated BnTeT killed jkaem with glock jkaem killed DD with usp_silencer (headshot) BnTeT killed USTILO with glock DD planted the bomb (3on2) somebody killed jks with glock (headshot) somebody killed AZR with glock (headshot) BnTeT killed Nifty with glock (headshot) Nifty killed xccurate with usp_silencer AZR killed captainMo with usp_silencer (headshot) Round started dat pistol xd 5v3
2018-09-08 13:35
#163
 | 
Russia mrchirula1 
lmao 3vs5 and lost, what a silver game!!!
2018-09-08 13:35
#164
 | 
Sweden Ben10000 
ty for odds aussie aussie aussie
2018-09-08 13:35
Tyloo deserve to win these australians are bad
2018-09-08 13:36
So sad to see how nifty is laughing about my money every fucking time. They lost pistol he is laughing.
2018-09-08 13:36
#168
AdreN | 
Kazakhstan 96kg 
what a noobs lul
2018-09-08 13:42
jahahaha what a noobb au cs.. back to tournamen au cs, u always top 1
2018-09-08 13:42
Barely easy for tyloo
2018-09-08 13:43
#171
AdreN | 
Kazakhstan 96kg 
jks ahahahah what a bot
2018-09-08 13:44
hahahahah jks
2018-09-08 13:45
Funny how they compliment Nifty on every map while he is dogshit. Ez misses and lost rounds.
2018-09-08 13:45
#174
 | 
Sweden Sizexdd 
fucking fixed shit nice pistol round 5 vs 3
2018-09-08 13:46
#175
FalleN | 
Estonia l3nz 
its really common that tyloo has to win, bcuz china has more viewers and major needs high rating :D
2018-09-08 13:46
bye2 major kangarooz.
2018-09-08 13:46
#177
 | 
Indonesia darryllew 
ez for indopride
2018-09-08 13:46
#179
AdreN | 
Kazakhstan 96kg 
ustilo and jks= are bots lul
2018-09-08 13:48
#180
FalleN | 
Estonia l3nz 
fucking slow af tyloo, l2push faster and clean site, stop focusing 5v1
2018-09-08 13:49
#181
 | 
Germany grabke 
Not a Tyloo Fan but Renegades has been bad beyond believe this major qualifier. They deserve to lose. Especially after the shit show against SS with their coach.
2018-09-08 13:50
#182
 | 
Greece her-1g 
tyloo arent a solid top10 team yet, but they are showing signs of improvement the past year
2018-09-08 13:50
#192
 | 
Germany grabke 
yes I have to admit this !
2018-09-08 13:57
#183
AdreN | 
Kazakhstan 96kg 
no aim, no brain kagarooz= ez for tyloo
2018-09-08 13:52
#184
FalleN | 
Estonia l3nz 
prntscr.com/ks0nb9 k i guess easiest x.x
2018-09-08 13:54
Tsssss its chine vs au u never now
2018-09-08 13:59
#201
FalleN | 
Estonia l3nz 
nah no way they will throw now, if its rigged, then its rigged for tyloo , china = more viewers, major needs more viewers etc :x
2018-09-08 14:01
Anyway i like how u risk my estonian neighbor
2018-09-08 14:03
#212
FalleN | 
Estonia l3nz 
just to make back my profit :d
2018-09-08 14:05
I remember your first good 2 bet when u got first bet 750 and second about 700
2018-09-08 14:07
U now that bet365 make new think ? U can order bet365 master card and withdraw your money instantly
2018-09-08 14:09
#185
hampus | 
Sweden Exxet 
can casters stop hyping nifty hes one of the worst pro awpers in the scene
2018-09-08 13:55
#197
FalleN | 
Estonia l3nz 
at least hes top fragging, kk
2018-09-08 13:59
#186
 | 
Sweden flippig 
Just disband this renelul shitshow already
2018-09-08 13:55
if RNG lose this with terrible score line, i believe they should disband. CT side are their stronger side compared to T side. with the current score line for RNG, Tyloo are going to have an easy game today.
2018-09-08 13:58
Byebye renegades :'(
2018-09-08 13:55
same technical problems all the time...
2018-09-08 13:56
Thats what happening when this noobs playing vs full team.
2018-09-08 13:56
#193
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
+1 they are so so SO shit
2018-09-08 13:58
Jks decided to be a bot at the elimination phase of the major FailFish
2018-09-08 13:56
He's just have no one to kill. No coaches this game :(
2018-09-08 13:59
renepause lol
2018-09-08 13:58
#202
 | 
Bosnia and Herzegovina @NiKo 
They're restarting to turn on cheats.
2018-09-08 14:01
Lets go renegades!
2018-09-08 13:59
#198
 | 
Indonesia darryllew 
jks quit the game jkaem quit the game Round over - Winner: T (7-1) - Enemy eliminated theyre done
2018-09-08 13:59
#203
 | 
Bosnia and Herzegovina @NiKo 
They're restarting to turn on cheats.
2018-09-08 14:01
#204
 | 
Sweden Sizexdd 
fucking matchifx, lose that pistol round 5 vs 3, because push 1 by 1 > down to 8-1 instead f 0-3
2018-09-08 14:02
#208
 | 
Bosnia and Herzegovina @NiKo 
Black137 is back boys.
2018-09-08 14:03
pistol round = 3-0 or what? idiot
2018-09-08 14:06
Do Renegades look dejected or what? Motherfuckers be looking like they're at a funeral lol
2018-09-08 14:02
they were so happy at the start. EVen after pistol round mofos were laughing.
2018-09-08 14:03
#206
 | 
Vietnam FAKTARES 
Jks worse than hardstyle
2018-09-08 14:03
#235
 | 
Spain JasonRacism 
Are you stupid?
2018-09-08 14:07
Renediot
2018-09-08 14:04
OT HAHAJ
2018-09-08 14:04
#214
HS | 
Estonia qoznyyy 
SOMEBODY IQ 200
2018-09-08 14:06
#262
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Clip?
2018-09-08 14:16
#283
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Ty <3 shiit, thats brilliant, smart decision
2018-09-08 14:24
#215
 | 
Turkey veyron99 
hahaha wtf was that :D
2018-09-08 14:06
#216
 | 
Brazil ^7|1 
Round over - Winner: T (9-1) - Target bombed AZR killed somebody with m4a1 somebody planted the bomb (1on2) somebody killed Nifty with ak47 (headshot) somebody killed jkaem with ak47 (headshot) jkaem killed DD with m4a1 DD killed jks with ak47 jks killed BnTeT with m4a1 (headshot) BnTeT killed captainMo with ak47 (headshot) Nifty killed xccurate with awp Round started
2018-09-08 14:06
omg Somebody is a GOD
2018-09-08 14:06
#218
 | 
France Fran6k1D 
somebody 999999 IQ lmao somebopeek
2018-09-08 14:06
#219
 | 
World ascet 
animals on renegays abandon the stadium already
2018-09-08 14:06
LMAO
2018-09-08 14:06
#221
 | 
Asia mocity123 
200 IQ
2018-09-08 14:06
#223
 | 
Belgium KYC 
LUL CHINESE STRATS
2018-09-08 14:06
No defuse
2018-09-08 14:06
Somebody what the hell you just did!!!!!!!!
2018-09-08 14:06
#226
FalleN | 
Estonia l3nz 
best round i ever seen on this csgo history! omfg good job tyloo
2018-09-08 14:06
Round over - Winner: T (9-1) - Target bombed AZR killed somebody with m4a1 somebody planted the bomb (1on2) somebody killed Nifty with ak47 (headshot) somebody killed jkaem with ak47 (headshot) jkaem killed DD with m4a1 DD killed jks with ak47 jks killed BnTeT with m4a1 (headshot) BnTeT killed captainMo with ak47 (headshot) Nifty killed xccurate with awp Round started ReneLUL 5v2 lost omg
2018-09-08 14:06
Somebody that was so fucking brilliant holy moly.
2018-09-08 14:06
how many iq this somebody :DDD
2018-09-08 14:06
Classic renetrash
2018-09-08 14:06
#231
 | 
Russia Skipoda 
OH MY GOD somebody 999999999999999iq
2018-09-08 14:06
#273
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Clip?
2018-09-08 14:19
Somebody god !!!
2018-09-08 14:07
Renegades NEED to disband Embarrasing for everyone involved Lose 1v4 against 40hp
2018-09-08 14:07
somebody is so fucking smart, the balls on that man o.O that mirage type of afterplant flank arround the map was insaaaaaaaaaaaaane
2018-09-08 14:07
Bold. Loved it, from the smoke push that killed nifty to the move all around the map. If he didnt miss the spray it would be one of my favorite plays ever. He got the round though so its ok.
2018-09-08 14:08
clip pls
2018-09-08 14:08
somebody. that was fucking brilliant. would love to see the boys winning but I love to see plays like that too lol
2018-09-08 14:08
#261
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Do u have a clip?
2018-09-08 14:15
SomeGODY at it again... Tyloo most entertaining team of the Major this far ?
2018-09-08 14:08
by freaking far
2018-09-08 14:09
I really hope they make it to the next round watching them is always a must
2018-09-08 14:10
broooooo somebody
2018-09-08 14:09
#245
 | 
Poland Ticket2Win 
Somebody clip?
2018-09-08 14:09
T is Tyloo weak side right?
2018-09-08 14:10
#259
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Yes
2018-09-08 14:15
#463
 | 
Indonesia Eded 
Rng do nothing on ct side. Lul
2018-09-08 15:30
#467
 | 
Ukraine Ch1caqO 
I know. That's why 12-3 at t side from tyloo looked weird af
2018-09-08 15:35
#470
 | 
Indonesia Eded 
Why that bot ustilo still rng rooster, that weird.
2018-09-08 15:40
#474
 | 
Ukraine Ch1caqO 
+1
2018-09-08 15:47
#249
 | 
World Nydhogg 
Nice veto aussie cunts. Not banning inferno vs Tyloo xD
2018-09-08 14:12
+1
2018-09-08 14:12
Gambitesque fail here
2018-09-08 14:12
#252
AdreN | 
Kazakhstan 96kg 
ustilo ahahhahhahahah
2018-09-08 14:13
#258
Snax | 
Asia editz| 
Bottilo
2018-09-08 14:14
#253
 | 
Belarus Sumerechniy 
wtf ustilo
2018-09-08 14:13
#254
Snax | 
Asia editz| 
Gj rebots totally trash xD
2018-09-08 14:13
BOT USTILLO WTF EVEN A GOLD NOVA DOES NOT DO THAT
2018-09-08 14:13
How are Renegades this bad? Surely they have to make roster changes after this, or else I will be very surprised. Letting Kassad go was a huge mistake in hindsight.
2018-09-08 14:15
They need to disband, it’s over for them
2018-09-08 14:15
Yeah probably, they are only here because the Asia Minor is so bad. I mean, they barely won against SS with a coach this qualifier.
2018-09-08 14:17
USTILO losing all last round on his own lol
2018-09-08 14:17
#265
s1 | 
Armenia gr1nch 
renegades on major LUL
2018-09-08 14:17
ustilo vs hardstyle
2018-09-08 14:17
Ez tyloo t-side <3
2018-09-08 14:17
#268
 | 
Poland kick_michu 
just back to australia and never ever again quali to any major or other tier1 lans PS.kick this norwegian gypsy fucking Jakeam
2018-09-08 14:18
If Renegades want to continue to exploiting the Asian minor system, there's a ton of untapped AU talent out there that'd flourish in the system (although, whoever is calling for them must change). JKS is still a stud and can be, but the other two must be questioned at this point.
2018-09-08 14:18
#271
 | 
United States K0STYAMBA 
3. Renegades removed Mirage 4. Renegades removed Cache 5. Renegades removed Dust2 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH MY GOD THIS IS THE WORST THING YOU CAN SEE AGAINST TYLUL
2018-09-08 14:18
why would you ever remove d2
2018-09-08 14:20
#277
 | 
United States K0STYAMBA 
idk this is such a choke they d better play cache bcs theese teams are pretty much equal on this map
2018-09-08 14:21
maybe because nifty is good in INF? if I was RNG I'd rather choose train
2018-09-08 14:30
#294
 | 
United States K0STYAMBA 
watch his plays on cache nifty is beasting on that map
2018-09-08 14:31
yep I still remember that weird play he made,but since that they never picked cache against tyloo nifty is a beast,but rng is much weaker without naf which is the true core of them
2018-09-08 14:35
Tyloo lol 3 on b and cant defend it
2018-09-08 14:19
thats very funny
2018-09-08 14:20
#280
 | 
United States K0STYAMBA 
thats because of rush b cyka blyad
2018-09-08 14:21
Tyloo will throw to +3.5 believe me
2018-09-08 14:19
When i come back its 15-15 like everytime watch out
2018-09-08 14:21
tylul pls dont choke or throw
2018-09-08 14:21
#302
 | 
Estonia teremartin 
Dont throw lol 😂😃😄😅😆😉😀😁
2018-09-08 14:37
i know its funny considering its tyloo
2018-09-08 14:37
Fucking sht major 3rd time TyLoo throw like this
2018-09-08 14:22
12-3 -> 14-16 monkaS
2018-09-08 14:24
What somebody did was done before youtube.com/watch?v=llSe0DEs-HI risky indeed.
2018-09-08 14:25
wow where the fuck u find this good job man hahah
2018-09-08 14:29
#300
 | 
World Nydhogg 
good stuff
2018-09-08 14:35
RENEPAUSE
2018-09-08 14:25
#286
 | 
China 10097b 
renpause
2018-09-08 14:27
Faceit last major confirmed
2018-09-08 14:27
#308
KQLY | 
Europe tren1337 
the worst tournament ever
2018-09-08 14:38
Renepause
2018-09-08 14:29
TyLUL will throw handi as usual
2018-09-08 14:29
Yeah 10000000% so fck rigged that major
2018-09-08 14:30
Now we gone watch fix matchfixing when rege get 13 r bb
2018-09-08 14:30
fking renegades pausing the game so they can spend more time on the major
2018-09-08 14:31
xD
2018-09-08 14:33
#297
 | 
World Nydhogg 
Dreamhack > Faceit shittery
2018-09-08 14:34
#301
 | 
Estonia teremartin 
Agree 👌
2018-09-08 14:36
Nothing more to say about renepause. I just hope those rule abuser get traffic accident tomorrow.
2018-09-08 14:35
Never say things like that!
2018-09-08 14:40
#330
 | 
Czech Republic Limacool 
+1
2018-09-08 14:49
+2
2018-09-08 17:46
No u
2018-09-08 14:44
#303
f0rest | 
China ZerOck 
delay again and again,wtf
2018-09-08 14:37
#305
 | 
Canada rayrayrayray 
Goodbye rng
2018-09-08 14:38
#306
 | 
Spain chokOOO 
worst major ever
2018-09-08 14:38
#312
f0rest | 
China ZerOck 
+1
2018-09-08 14:40
worst lan maybe...
2018-09-08 14:41
"MAJOR" - 1 000 000$
2018-09-08 14:38
#309
Dosia | 
Poland WrzodX 
TECHNICAL PAUSE > GAME
2018-09-08 14:39
BO1s Clap
2018-09-08 14:39
#311
 | 
Latvia Ke]R[4u 
poor casters have to talk nonsense during these 9999 delays every day
2018-09-08 14:39
#315
 | 
China WHO^somebody 
RenePause so bitch!!!!!
2018-09-08 14:41
just tech bro, tyloo has the same issue
2018-09-08 14:59
pause live bet, get odds high , yolo, ez life.. renebrain
2018-09-08 14:42
#318
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
renegeades best side is T lets see
2018-09-08 14:43
Nt. Ez tyloo
2018-09-08 14:46
this is not over yet?
2018-09-08 14:44
#322
 | 
Brazil MohammadBR 
cus delays
2018-09-08 14:45
I got 2.11 odds over 22.5 RNG don't choke and win 7 rounds.
2018-09-08 14:47
ty RNG
2018-09-08 14:53
#326
AdreN | 
Kazakhstan 96kg 
ahahahahahahhaahahahah aus lul
2018-09-08 14:48
aaahhahahhahahahahhahaahhahahahahahhahah
2018-09-08 14:49
#328
 | 
Belarus Sumerechniy 
renegades are braindeads, jesus
2018-09-08 14:49
AHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH RENEBOTS
2018-09-08 14:49
#331
sergej | 
Europe evgas 
LUL
2018-09-08 14:49
XAXAXAXAXA AUSTRALIA JUST A PROVINCE OF CHINA :DDDDDDDDD CANT TAKE THE EAST ASIAN PLAYS :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2018-09-08 14:49
#333
 | 
World Nydhogg 
HOLY FUCK AUssIE CLOWNS
2018-09-08 14:49
#334
 | 
China zzm432 
hahahaha wtf is this
2018-09-08 14:49
ahahahahaha
2018-09-08 14:49
Renegades showed why they're the worst team at the major by far.
2018-09-08 14:49
hahahaha! AU cs always sucks! renegades disband after this event. They are just so dumb lol
2018-09-08 14:49
#338
 | 
Australia Xplicid 
Save all of Australia the heartache and just fucking disband. Wow.
2018-09-08 14:49
#343
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
aussie scene a lvl 2 faceit player is better then all of them
2018-09-08 14:50
That round is Renegades in a nutshell, holy shit that's bad lmao
2018-09-08 14:49
Oh Renegades how do you manage to fuck that up?
2018-09-08 14:49
#341
JW | 
China StanwieCB 
omg omg...
2018-09-08 14:50
hahaha time to disbaned or back tournamen au cs , noooooob
2018-09-08 14:50
#345
 | 
Portugal beatje 
I don’t wanna see Renegades at a Major again. Enough of them buying their way into the major by playing the Asia Minor. They should play the NA minor. Fucking dogshit team.
2018-09-08 14:50
#366
 | 
Hong Kong big_D_danny1 
Exactly lol, when they play normal tournaments, they register in na, when playing minor, join asia
2018-09-08 14:56
#380
 | 
Spain JasonRacism 
They wanted to play the NA minor but valve wouldn’t let them
2018-09-08 15:01
#383
 | 
Portugal beatje 
I doubt they wanted to play the NA Minor because there’s no way they would have qualified, but in the Asian Minor, they always do.
2018-09-08 15:02
#392
 | 
Spain JasonRacism 
Classic new fag :) EPL finals and the Asia Minor use to be the same dates in 2016 and 2017 so Renegades would always have to skip EPL finals because of the 2 events being on at the same time
2018-09-08 15:05
Dont worry 16-13 coming
2018-09-08 14:51
#347
 | 
CIS eddie42 
clip please
2018-09-08 14:51
#356
 | 
CIS eddie42 
holy shit, thanks
2018-09-08 14:54
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAGAHAHA IM DEAD RENEGADES WHAT ARE YOU DOING LMAOOOOO
2018-09-08 14:51
next time leave the bomb at your spawn and go run and gun
2018-09-08 14:52
#282
2018-09-08 14:52
#353
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
this major is rigged game not over
2018-09-08 14:53
Yeah 100% rigged l3nz bet 700euro :D on -3.5
2018-09-08 14:54
#362
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
and what means -3.5?
2018-09-08 14:55
#368
 | 
Cyprus Swishh_ 
i think it means to win with more than a 4 round difference. therefore 16-12 or lower.
2018-09-08 14:57
If Rege get 13r he lost bet so shitshow production coming
2018-09-08 14:56
rip that shit
2018-09-08 14:56
#371
 | 
Sweden st4rkiNNgo 
yes renegades i said... t side is stronk... ive seen many matches
2018-09-08 14:57
#354
 | 
Argentina M4estre 
omfg again hahahahhahah
2018-09-08 14:54
15-15
2018-09-08 14:54
sure the final score will be 16-11
2018-09-08 14:54
#360
 | 
Belarus Sumerechniy 
16-13
2018-09-08 14:54
even 16-10
2018-09-08 15:20
#444
 | 
Belarus Sumerechniy 
they lost so many retarded rounds, what just happened with them, they played fine in the past
2018-09-08 15:21
u mean renebots or tylul? in tylul bntet is now igl. renebots are just bunch of noobs
2018-09-08 15:22
#452
 | 
Belarus Sumerechniy 
renebots
2018-09-08 15:23
well without NAF renegades are shit and the games they won from that time were just solocarrying by nifty but this team is dead
2018-09-08 15:25
#456
 | 
Belarus Sumerechniy 
tyloo looking good right now
2018-09-08 15:24
#358
 | 
Portugal beatje 
4 tech pauses, watching Renegades play. My head hurts.
2018-09-08 14:54
RIGGED SHIT SHOW
2018-09-08 14:55
16-13 RIGGED SHITSHOW
2018-09-08 14:55
#364
 | 
China lc290174950 
renepause.the worst team
2018-09-08 14:55
shit major, technical pause every 2 rounds
2018-09-08 14:56
Yeah that's absolutely shitty thing, wtf
2018-09-08 15:03
even from 12-3 rene could win this but after this clown fiesta 3v1 i don't think they can do this. there's to much for them i'm sure they will fail somewhere even if it's impossible to lose
2018-09-08 14:56
pause,pause,problems PAUSE,problems,PROBLEMOS,PAUSE
2018-09-08 14:58
even internet cafe's PCs are much better than this shitshow
2018-09-08 14:58
ZZZZZZZzzzzZZZzZZZzz
2018-09-08 14:59
I have no doubt this is the worst tournament ever! 50x technical issues a day!
2018-09-08 15:00
Manila Major >>> Any csgo tournaments
2018-09-08 15:01
Have Manila hosted Dota TI or some events alike before? Just wondering
2018-09-08 15:05
Never forget shanghai major.
2018-09-08 15:26
wish Manila get one some day. The Jakarta Asian games is cool, so i think such other SEA capitals are capable of holding such events too
2018-09-08 19:25
#378
 | 
United States RecoS 
OMG
2018-09-08 15:00
This is getting ridiculous...
2018-09-08 15:01
pauseit major london
2018-09-08 15:01
#384
 | 
United Kingdom UrGrandpap 
wtfs happening
2018-09-08 15:02
#385
 | 
Austria mitriy_ov 
I hope valve know about that shit
2018-09-08 15:02
#386
 | 
Indonesia Nuryuky 
pause pause pause and pause, these make players when in mood play then they unmood again
2018-09-08 15:02
wtf is going on with all these pauses, whether tactical/technical?
2018-09-08 15:03
the legend couple renepause and pauseit just got married so they might some pause to celebrate it
2018-09-08 15:08
Pause 4 times what do u set for ? Over ? Or rene +3.5 v
2018-09-08 15:04
renepause with faceit,best couple ever london major,best major
2018-09-08 15:05
FACEIT shit
2018-09-08 15:06
worst major I ever seen.
2018-09-08 15:06
#395
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Blyat, fuck this shit show. Even PGL Major was much better than this...
2018-09-08 15:06
#396
 | 
Hong Kong P1utoo 
pauseit major,rip it major,fak it major.
2018-09-08 15:06
#410
 | 
Russia Arhimagic911 
its not a major. its jast a main qulifire to the major
2018-09-08 15:11
This is first major stage called "New challengers" which is ex main qualifiers and that count as a major itself.
2018-09-08 15:26
#397
 | 
Indonesia darryllew 
WORST MAJOR EVER SHANGHAI MAJOR > FACEIT MAJOR
2018-09-08 15:06
#403
 | 
Croatia Jack Russell 
Never forget lul
2018-09-08 15:08
#407
shroud | 
Poland zuhC 
Wrong gaem?
2018-09-08 15:09
#445
 | 
Indonesia darryllew 
dota 2: global offensive ?
2018-09-08 15:21
Gaming paradise >>> faceit major
2018-09-08 15:07
#399
 | 
Europe erhansol 
faceit sucked hard this major
2018-09-08 15:07
#408
 | 
Germany b1azed 
Its not even a major its just main qualifier wtf
2018-09-08 15:10
#415
 | 
Ukraine Ch1caqO 
It is a major. Major has 3 stages. New challengers (ex main quals) is one of them
2018-09-08 15:13
#400
 | 
Russia mrchirula1 
Valve pls give starlader major
2018-09-08 15:08
#401
 | 
Germany b1azed 
Someone tell me plz whats going on? Why there is pause?
2018-09-08 15:08
#411
 | 
Hong Kong P1utoo 
technical pause, technical pause, technical pause, technical pause, technical pause, technical pause……
2018-09-08 15:11
If rng cannot win for their 10th round, tyloo will get match point and renegods will choke after that
2018-09-08 15:09
Lét's take a nap guys
2018-09-08 15:09
fixit
2018-09-08 15:09
#409
sXe | 
Russia Duzzle 
wow! realy worse than PGL! its new level
2018-09-08 15:10
what the fook is happening?
2018-09-08 15:11
15-8 and now 14-8 cause of shit pauses nice
2018-09-08 15:12
Even tournaments in Australia have less probs, and Aussie internet is SHIT
2018-09-08 15:12
br internet lul
2018-09-08 15:37
Brazilian internet is better than Aussie one. I'm a brazilian living in Sydney and can't reinforce this enough
2018-09-09 05:23
#416
 | 
Indonesia Nuryuky 
This is experience for you FACEIT, learn from mistake. Arghhh I'm so mad bcs TyLoo before paused is playing better but after paused they mood changed
2018-09-08 15:13
-.- holy shit 14-8 -> 14-16
2018-09-08 15:16
uk 3rd world
2018-09-08 15:16
In terms of broadband infrastructure, UK is very third world. London is a spotty shithole. Edit: I am from rural Canada, it is (or was) much worse.
2018-09-08 15:20
Tyloo throw hard :D that shots
2018-09-08 15:17
rip -3.5 bettors
2018-09-08 15:18
100% :D
2018-09-08 15:19
#434
 | 
Ukraine Ch1caqO 
No
2018-09-08 15:20
Told u about handi throw
2018-09-08 15:19
This is what happens when you let privately held for-profit companies steal your internet and run away with it, kiddos.
2018-09-08 15:19
what
2018-09-08 15:21
The only events that have internet issues like this are in the US, UK and some of the former Bloc countries. OZ, EU and Asian internet where some or all of the service is publicly funded and managed has had way fewer issues because the companies running ISP's there are actually beholden to the people they're serving.
2018-09-08 15:24
I pretty much recall issues happening all over events in those countries as well, but if you say so
2018-09-08 15:40
It's way more sparse doe. I've been doing this for 20 years and privatized internet places have way more problems per hour of event.
2018-09-08 15:48
L3nl congr
2018-09-08 15:20
Renegades are SO BAD
2018-09-08 15:20
#428
 | 
Portugal beatje 
Yeah, goodbye RENEGADES, don't wanna see you at a Major again. Worst team at this event BY FAR.
2018-09-08 15:20
Not vp? Getting paid 10k a month and went out 0-3 again with total of 24 rounds..
2018-09-08 23:00
#429
 | 
Asia mocity123 
EZ
2018-09-08 15:20
#430
 | 
World Nydhogg 
Finaly this match ended. Fuck faceit
2018-09-08 15:20
Time for the disbandment of this trash team. Been way too long.
2018-09-08 15:20
nice took 1 day for 1 game
2018-09-08 15:20
hahah renegades never fail to amaze
2018-09-08 15:20
#436
 | 
Spain JasonRacism 
Roster changes inc for Renegades
2018-09-08 15:20
Nice finally renegades will disband, taking up spots and losing every map in events
2018-09-08 15:21
they know Tyloo is broke and with so much time left they decide to push through smokes? well deserved round lose i must say
2018-09-08 15:21
The way that Renegades lost lmao, a fitting way to get eliminated.
2018-09-08 15:21
#441
 | 
China withsn 
let's go tyloo dongdongdongdongdong
2018-09-08 15:21
DISBAND RENEGADE LOSE TO FUCKING ANTI ECO . jesus RNG use to be good man, i love watching them play other than ORDER and GRAYHOUND, but now is just pure fucking dissapointment. GG
2018-09-08 15:21
1hour play 2hour pause, feelsgoodman
2018-09-08 15:21
Renegades never recovered from -NAF (& -Kassad). Either take chances on Aussie talent, or search for more EU talent (shit, even Hunden.) Edit: Renegades have participated in the last seven majors and haven't made it past groups once.
2018-09-08 15:24
#447
 | 
Indonesia darryllew 
DRAGON > COWBOY
2018-09-08 15:22
actually its a pixiu, not a dragon
2018-09-09 05:27
fitting for rng to lose on an anti-eco hopefully this means changes within the roster and maybe finding a coach who can fill what kassad did for the team tyloo are looking so damn good, would be awesome if these guys qualify!
2018-09-08 15:23
#464
 | 
Hong Kong big_D_danny1 
when australia has pro league and still dont have talent, feels bad man
2018-09-08 15:33
+liazz
2018-09-08 15:34
Time to disband renebots
2018-09-08 15:23
kick nifty ffs
2018-09-08 15:24
AU CS OMEGLUL
2018-09-08 15:24
USTILO is such a bot
2018-09-08 15:25
disgusting rene-pause !
2018-09-08 15:25
faceit,the worst major ever.fucking pause
2018-09-08 15:33
#468
 | 
Malaysia byaIi 
nice BnTeT
2018-09-08 15:37
#476
Sobol | 
Poland pinky02 
-byali +BnTeT
2018-09-08 15:56
#478
 | 
Indonesia Nuryuky 
GG TyLoo i hope this team will make it to Major stage
2018-09-08 16:17
gg ez
2018-09-08 16:52
CARRY ON, BO3 WINING IS WAITING 4 U TYLOO!
2018-09-08 17:51
#482
 | 
Indonesia sayedhalik 
TYLOO VS Renegades - Highlights & Best Moments - FACEIT Major: Main Qualifier - London 2018 youtu.be/nNGYIFK0tqg
2018-09-08 18:48
Renegades' lucky number is 10; they've gone out of the Major qualifier, losing their most recent 2 matches with 10 rounds each.
2018-09-08 19:24
#488
 | 
Hong Kong MannaharaHK 
Yeah the bots Yeah
2018-09-09 09:47
Login or register to add your comment to the discussion.