20:05
17th of October 2018
 
Match over
Maps
Best of 3 * Upper bracket final Chinese stream: douyu.com/5039931
1. Valiance removed Overpass
2. Tempo Storm removed Nuke
3. Valiance picked Train
4. Tempo Storm picked Dust2
5. Valiance removed Mirage
6. Tempo Storm removed Inferno
7. Cache was left over
Train
10:16 (8:7; 2:9)STATS
Dust2
13:16 (10:5; 3:11)STATS
Cache
Rewatch
OtherUCC (Map 1 - Train)Vod
OtherUCC (Map 2 - Dust 2)Vod
RussiaUCC (Map 1 - Train)Vod
RussiaUCC (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | ayken - 1vs2 clutch (T - post-plant situation - pistol round)
M1 | huNter - 3 M4A4 kills on the bombsite A defense (finishing frags - vs mostly upgraded pistols)
M2 | innocent - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | innocent - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | LETN1 - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Paweł 'innocent' Mocek
innocent
43-38 +5 81.9 74.5% 1.20
Estonia
Kristjan 'fejtZ' Allsaar
fejtZ
40-41 -1 74.5 72.7% 1.03
Germany
Bastian 'ayken' Schendzielorz
ayken
37-41 -4 77.8 67.3% 1.02
Estonia
Kevin 'HS' Tarn
HS
33-44 -11 73.7 58.2% 0.88
Sweden
Tobias 'shadow' Flodström
shadow
28-41 -13 55.3 58.2% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Aleksandar 'jayzaR' Zarkovic
jayzaR
53-32 +21 100.6 87.3% 1.55
Serbia
Nemanja 'huNter' Kovač
huNter
52-38 +14 94.6 65.5% 1.27
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
14-9 +5 47.0 89.7% 1.23
Serbia
Nestor 'LETN1' Tanić
LETN1
35-36 -1 79.9 78.2% 1.12
Serbia
Aleksa 'Impulse' Stankić
Impulse
26-28 -2 50.1 76.4% 1.00
Serbia
Luka 'emi' Vuković
emi
25-38 -13 58.7 72.7% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Paweł 'innocent' Mocek
innocent
20-16 +4 78.1 88.5% 1.27
Estonia
Kristjan 'fejtZ' Allsaar
fejtZ
20-19 +1 82.1 80.8% 1.13
Germany
Bastian 'ayken' Schendzielorz
ayken
13-21 -8 68.4 57.7% 0.85
Estonia
Kevin 'HS' Tarn
HS
13-21 -8 55.0 53.8% 0.66
Sweden
Tobias 'shadow' Flodström
shadow
13-21 -8 53.6 53.8% 0.62
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Aleksandar 'jayzaR' Zarkovic
jayzaR
31-12 +19 108.5 92.3% 1.87
Serbia
Nemanja 'huNter' Kovač
huNter
27-18 +9 102.4 73.1% 1.41
Serbia
Aleksa 'Impulse' Stankić
Impulse
19-16 +3 66.4 76.9% 1.17
Serbia
Luka 'emi' Vuković
emi
10-17 -7 60.6 76.9% 0.94
Serbia
Nestor 'LETN1' Tanić
LETN1
11-16 -5 62.0 84.6% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Bastian 'ayken' Schendzielorz
ayken
24-20 +4 86.2 75.9% 1.21
Poland
Paweł 'innocent' Mocek
innocent
23-22 +1 85.4 62.1% 1.21
Estonia
Kevin 'HS' Tarn
HS
20-23 -3 90.6 62.1% 1.10
Estonia
Kristjan 'fejtZ' Allsaar
fejtZ
20-22 -2 67.6 65.5% 0.95
Sweden
Tobias 'shadow' Flodström
shadow
15-20 -5 56.7 62.1% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Serbia
Nestor 'LETN1' Tanić
LETN1
24-20 +4 96.0 72.4% 1.31
Sweden
Aleksandar 'jayzaR' Zarkovic
jayzaR
22-20 +2 93.5 82.8% 1.28
Serbia
Nemanja 'nexa' Isaković
nexa
14-9 +5 47.0 89.7% 1.23
Serbia
Nemanja 'huNter' Kovač
huNter
25-20 +5 87.6 58.6% 1.16
Serbia
Aleksa 'Impulse' Stankić
Impulse
7-12 -5 35.4 75.9% 0.88
Serbia
Luka 'emi' Vuković
emi
15-21 -6 57.0 69.0% 0.86
Top player in match
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
Ez 4 budget niko
2018-10-16 19:38
Ex-Space Soldiers 1 Major LUL
2018-10-17 15:15
#2
 | 
Poland godBASR 
TEMPO <3
2018-10-16 21:08
#3
 | 
Poland Malade33 
Cromen :O
2018-10-16 22:33
-rubino -ayken +fejtz +kreaz
2018-10-16 22:35
i arent think that
2018-10-17 03:12
prove it or ill kill you
2018-10-17 04:11
#5
 | 
Korea ENCE|jW 
Ez Ts
2018-10-16 23:09
cromen o.O
2018-10-16 23:38
Cromen and rubino? Wtf ezzz money
2018-10-17 00:57
#9
 | 
Poland big_boy_69 
if cromen and RUBINO sign with Tempo, they could become a solid roster Add MSL to the mix, you have top 15 material.
2018-10-17 04:05
Almost old dignitas hahah would be a nice team
2018-10-17 19:54
#10
juul | 
United States LeFronk 
kick HS innocent might leave Tempo storm new roster cromen RUBINO MSL ScreaM KioShima
2018-10-17 04:09
#17
REAL | 
Norway strifer- 
+1 much better than this shit
2018-10-17 10:07
Said fan liquid. Innocent better than all vp
2018-10-17 10:22
Excuse me what the actual fuck did you tried to tell him
2018-10-17 12:33
spierdalaj tam favelasie
2018-10-17 18:09
Cala a boca polones filho da puta vai limpar um banheiro
2018-10-17 21:21
Go now to your home favelas live for three dollars. Bye
2018-10-17 21:34
Go now to your toilet to clean it up
2018-10-17 21:36
you dont have toilet in your house. sorry. you dont have house. xDDD live for 3 $ per month, lincolninst.edu/sites/default/files/styl.. point your home hahahahahahhahahahahahahhahahaahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
2018-10-17 21:50
#46
 | 
Denmark ghostan11 
Innocent bad /closed
2018-10-17 19:31
bat*
2018-10-17 19:33
#72
 | 
Poland big_boy_69 
Then HS joins Sprout
2018-10-17 20:29
#104
juul | 
United States LeFronk 
for who?
2018-10-18 00:26
#107
 | 
Poland big_boy_69 
Maybe PERCY / Spiidi just my imagination tho
2018-10-18 01:04
Impossible to bet on this match, 100% depends on which stands in will play for TS this game. Its never the same it feels like
2018-10-17 05:00
#13
 | 
Finland zehNN 
interesting roster for TS why cromen still not playing in some tier1-2 team on permanent basis.. his performance in faze was so good
2018-10-17 06:30
Honestly I think tempo storm is aiming to become a really good team very soon, these guys are being payed good
2018-10-17 19:56
So they are waiting now for 5th player
2018-10-17 07:26
Why is this match even played...
2018-10-17 07:35
#16
 | 
Poland Brtek 
Ez for Tempo Storm
2018-10-17 09:33
wait wtf is this match ? gg bet schuffle reach play-off and this is qualifier for gg- bets >?? lul someone explain plz
2018-10-17 10:46
This is fight for money my friend (3k to winner), so basically ez matchfix material if there ever was any
2018-10-17 11:40
thank you m8
2018-10-17 13:11
why cromen not signed in some tier 1-3 team? he played pretty well in faze
2018-10-17 11:39
cromen and rubino are not gonna play this match today, no cry plez
2018-10-17 14:47
source?
2018-10-17 15:00
csgo
2018-10-17 16:50
#40
 | 
Denmark Marvelw0w 
swani is analyst for tempo i think or coach
2018-10-17 19:12
#44
Elian | 
Brazil Lippaum 
Jan "Swani" Müller (born March 13, 1995) is a German Counter-Strike: Global Offensive analyst. He was most recently an analyst for MIBR.
2018-10-17 19:20
#31
REAL | 
Norway strifer- 
?? source ??
2018-10-17 17:44
no , csgo
2018-10-17 18:10
1.6?
2018-10-17 19:05
#42
 | 
Germany Pellinskii 
Thanks mister Swani
2018-10-17 19:18
lul at odds, wtf
2018-10-17 15:47
#28
Vegi | 
Poland xBG1 
-rubino +msl
2018-10-17 16:12
Ez dlja PAWLA MOCEKA
2018-10-17 17:23
#32
 | 
Brazil beckerzin 
wtfffffffffffffffffffffffffffffffff what cromen doing in that team? lol
2018-10-17 17:51
Rubino : cromen please dont let me solo with this shits
2018-10-17 18:08
"this shit" hahaha said fan of paz XD
2018-10-17 18:12
Paz better than all of this players wtf are u talking about kid ahmet
2018-10-17 18:39
go to doctor
2018-10-17 19:06
wtf odds. servs r crap
2018-10-17 19:14
new match new roster
2018-10-17 19:20
+1
2018-10-17 19:33
-rubino -cromen +fejtz +shadow
2018-10-17 19:28
#51
 | 
Colombia Sosa19 
Source ?
2018-10-17 19:40
helping them out a bit atm as coach
2018-10-17 19:41
#53
 | 
Colombia Sosa19 
Do you think theyy will have a chance ?
2018-10-17 19:45
Could you explain why you have a known cheater/matchfixer on the starting lineup? Ayken is infamous for that
2018-10-17 20:02
? its 4yrs ago, some people did fucked up shit 4 yrs ago when they were younger
2018-10-17 20:04
Yeah he was 20 years old at the time and not some kid in middle school.
2018-10-17 20:11
so what? s1mple cheated once, apex cheated, krystal had a vac ban, is every team brain dead who picks them? grow up and give someone a chance who did a mistake F O U R years ago
2018-10-17 20:14
Yeah but none of those you mentioned also match fixed at the same time. As it currently stands match fixing is worse than cheating in valves eyes. Plus s1mple served out a 2 year ban. 4 years ago or 4 months ago you're just bringing a bad rep to the org. Grow up and learn about business maybe.
2018-10-17 20:23
I know that apex cheated, but is there an official proof also? not sure bout that
2018-10-17 21:44
#49
 | 
Russia hanzjosha 
so ez for cromen hell yeah ma boi
2018-10-17 19:36
#50
 | 
Colombia Sosa19 
Cromen and rubino playing or not ?
2018-10-17 19:38
WOW EZ 4 cromen
2018-10-17 19:53
csgo is dead, low iq economics, even a worse game now... we want 2k15,6 back... normal ppl with higher iq, idiots shouldnt even reply to this comment lul
2018-10-17 20:06
Indogs are better than your whole country, go back making porn, your country no future in esports
2018-10-18 00:52
fejtz joined the game ShadoW joined the game nice b8 hltv
2018-10-17 20:08
omfg i beted 80fucking dollars and they change wtf
2018-10-17 20:10
#64
 | 
Colombia Sosa19 
2ez for valiance
2018-10-17 20:13
#71
 | 
Poland godBASR 
i dont think so
2018-10-17 20:23
#76
 | 
Colombia Sosa19 
K
2018-10-17 21:04
#99
 | 
Poland godBASR 
ha
2018-10-17 22:21
#100
 | 
Colombia Sosa19 
Wut
2018-10-17 22:23
#102
 | 
Poland godBASR 
you were right
2018-10-17 22:26
Where the fuck is cromen and RUBINO? I dont wanna watch 10 noobs
2018-10-17 20:16
#67
 | 
Sweden Sizexdd 
fucking valiance again throwning, dogs
2018-10-17 20:18
#68
 | 
Romania SkipLD 
Easy comeback for Valiance on T side.
2018-10-17 20:21
3. Valiance picked Train
2018-10-17 20:21
#73
 | 
Kazakhstan flywarlock 
#259 0-6 11-6 gg_bet_production
2018-10-17 20:33
#74
 | 
Sweden Sizexdd 
lul
2018-10-17 20:50
#75
 | 
Indonesia darryllew 
SCAM GAME
2018-10-17 20:57
#77
huyak | 
Russia NasixAN 
ez ayken aka cheater
2018-10-17 21:16
wtf????nexa????really?they kicked noob and took good player on fucken 2nd map
2018-10-17 21:50
#86
 | 
Ukraine San4o10 
how much?
2018-10-17 21:55
i dont understand this fucken political.took nexa in the middle of game and he took pistol round solo nice
2018-10-17 21:53
#85
 | 
Ukraine San4o10 
how much?
2018-10-17 21:54
#87
 | 
Denmark TommySoap 
nexa > 1mpulse
2018-10-17 21:55
OK, we are loosing , let's bring nexa to win ez lol
2018-10-17 21:58
I've better on cromen and rubino not on shadow or fejtz and I didn't bet against nexa wtf is this
2018-10-17 22:00
#94
 | 
Norway OlavDinho 
I agree, would never bet on this shitteam with a bunch of randoms.... terrible by hltv :/
2018-10-17 22:14
10-5 10-16
2018-10-17 22:03
#91
 | 
Colombia Sosa19 
Lol so ez
2018-10-17 22:03
#92
 | 
Ukraine San4o10 
Round over - Winner: T (14 - 13) - Target bombed emi killed fejtZ with galilar (headshot) emi killed ayken with galilar (headshot) emi killed HS with galilar emi planted the bomb (3on4) emi killed shadow with galilar HS killed huNter with mp9 (headshot) HS killed LETN1 with mp9 Round started LUL
2018-10-17 22:11
Tempo Storm are absolutely woeful
2018-10-17 22:14
Storm of garbage
2018-10-17 22:14
#96
 | 
Russia Bluemrr 
eeeeezzz @6.2 comeback ty nexa
2018-10-17 22:15
#97
 | 
Romania SkipLD 
Thanks to nexa for stepping in.
2018-10-17 22:17
i hope they will die tomorrow fucken valiance cant win fair...ty ggbet for your tournament without rules
2018-10-17 22:18
#103
 | 
Finland ta9239487234 
Cry me a river sore loser XDDD
2018-10-17 23:30
This games should be cancelled lol
2018-10-17 22:24
#105
 | 
Denmark @Fridzu 
6 vs 5 LUL
2018-10-18 00:48
Login or register to add your comment to the discussion.