16:10
23rd of October 2018
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A opening match
1. Natus Vincere removed Cache
2. HellRaisers removed Nuke
3. Natus Vincere picked Train
4. HellRaisers picked Overpass
5. Natus Vincere removed Inferno
6. HellRaisers removed Mirage
7. Dust2 was left over
Train
16:10 (11:4; 5:6)STATS
Overpass
11:16 (4:11; 7:5)STATS
Dust2
16:3 (12:3; 4:0)STATS
Rewatch
OtherEPICENTER (Pre-Match Analysis)Vod
OtherEPICENTER (Map 1 - Train)Vod
OtherEPICENTER (Intermission Analysis)Vod
OtherEPICENTER (Map 2 - Overpass)Vod
OtherEPICENTER (Intermission Analysis)Vod
OtherEPICENTER (Map 3 - Dust 2)Vod
OtherEPICENTER (Post-Match Analysis)Vod
Highlights
s1mple double entry frag (Train)
flamie quad kill on the offense (Train)
s1mple holds the line with a 4k (Train)
ISSAA takes down three on the offense (Train)
electronic 1v2 clutch (Overpass)
ANGE1 takes down four in the second pistol round (Overpass)
Edward 1v2 clutch to win the deaco (Overpass)
DeadFox triple kill hold (Overpass)
woxic snipes down three on the defense (Overpass)
woxic ACE clutch to secure the round (Overpass)
s1mple snipes down four on the defense (Dust2)
s1mple quad kil ohold (Dust2)
Zeus shuts down HellRaisers with an ACE (Dust2)
Zeus triple kill clutch (Dust2)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
70-34 +36 96.6 73.6% 1.52
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
53-42 +11 82.7 77.8% 1.20
Ukraine
Danylo 'Zeus' Teslenko
Zeus
50-40 +10 74.3 70.8% 1.18
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
48-43 +5 78.5 73.6% 1.18
Ukraine
Ioann 'Edward' Sukhariev
Edward
48-45 +3 72.6 77.8% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Özgür 'woxic' Eker
woxic
63-53 +10 89.5 65.3% 1.22
Jordan
Issa 'ISSAA' Murad
ISSAA
39-50 -11 59.4 56.9% 0.83
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
38-50 -12 62.6 63.9% 0.81
Hungary
Bence 'DeadFox' Böröcz
DeadFox
30-55 -25 52.0 56.9% 0.69
Ukraine
Kirill 'ANGE1' Karasiow
ANGE1
34-62 -28 61.3 55.6% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
29-12 +17 109.5 80.8% 1.83
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
23-15 +8 89.2 76.9% 1.31
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
19-17 +2 85.8 73.1% 1.18
Ukraine
Danylo 'Zeus' Teslenko
Zeus
14-14 0 58.3 61.5% 0.98
Ukraine
Ioann 'Edward' Sukhariev
Edward
14-19 -5 63.5 73.1% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Özgür 'woxic' Eker
woxic
20-21 -1 79.8 57.7% 1.00
Jordan
Issa 'ISSAA' Murad
ISSAA
18-18 0 75.4 57.7% 0.98
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
17-19 -2 62.0 73.1% 0.89
Ukraine
Kirill 'ANGE1' Karasiow
ANGE1
11-21 -10 66.3 61.5% 0.77
Hungary
Bence 'DeadFox' Böröcz
DeadFox
11-20 -9 52.0 57.7% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Ioann 'Edward' Sukhariev
Edward
21-19 +2 76.7 70.4% 1.15
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
16-17 -1 66.8 63.0% 1.06
Ukraine
Danylo 'Zeus' Teslenko
Zeus
18-19 -1 75.8 70.4% 0.99
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
16-15 +1 63.9 63.0% 0.97
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
12-17 -5 72.9 70.4% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Özgür 'woxic' Eker
woxic
26-15 +11 99.5 77.8% 1.56
Hungary
Bence 'DeadFox' Böröcz
DeadFox
14-16 -2 69.6 74.1% 1.09
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
16-15 +1 69.9 74.1% 1.05
Ukraine
Kirill 'ANGE1' Karasiow
ANGE1
18-22 -4 75.8 66.7% 0.98
Jordan
Issa 'ISSAA' Murad
ISSAA
13-15 -2 43.3 63.0% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Ukraine
Aleksandr 's1mple' Kostyliev
s1mple
25-7 +18 125.5 78.9% 1.96
Ukraine
Danylo 'Zeus' Teslenko
Zeus
18-7 +11 93.9 84.2% 1.80
Russia
Egor 'flamie' Vasilyev
flamie
18-10 +8 87.7 89.5% 1.50
Ukraine
Ioann 'Edward' Sukhariev
Edward
13-7 +6 79.1 94.7% 1.41
Russia
Denis 'electronic' Sharipov
electronic
13-9 +4 85.2 89.5% 1.36
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Özgür 'woxic' Eker
woxic
17-17 0 88.6 57.9% 1.10
Jordan
Issa 'ISSAA' Murad
ISSAA
8-17 -9 60.5 47.4% 0.64
Ukraine
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
bondik
5-16 -11 53.2 36.8% 0.43
Ukraine
Kirill 'ANGE1' Karasiow
ANGE1
5-19 -14 33.8 31.6% 0.22
Hungary
Bence 'DeadFox' Böröcz
DeadFox
5-19 -14 26.8 31.6% 0.16
Player of the matchwon with 69.4% of the votes
Head to head
4
Wins
0
Overtimes
6
Wins
#1
Xyp9x | 
Czech Republic @Puget 
ez for wildcard
2018-10-20 00:36
#9
 | 
Belarus quasar73 
forsaken fan. Ahahahahahaha
2018-10-22 14:56
nt forsaken
2018-10-22 21:30
#25
s1mple | 
United Kingdom 7JUAN7 
it will be the greatest meme in the history of CS XDDD
2018-10-23 04:12
#54
 | 
Myanmar almighty_so 
xaaxax
2018-10-23 15:29
#2
 | 
Europe Palpatinnn 
Navi vs HellRaisers winner:Navi
2018-10-20 09:51
#23
 | 
Russia toYOtaOG1 
wow
2018-10-22 23:42
#53
Tony | 
Iceland SproNNi 
very informative +1
2018-10-23 15:29
#135
 | 
Europe Palpatinnn 
2-0 incoming
2018-10-23 16:22
omg so many fans of Natus Esports
2018-10-23 16:57
#391
 | 
Europe Neffty_ 
No, Astralis Gaming
2018-10-23 23:31
Ahaha😂👏
2018-10-24 06:57
#194
 | 
Portugal LuisCunha98 
2-0 ez
2018-10-23 17:09
#3
 | 
Poland LilDilben 
Ez for Vp/Hr
2018-10-20 18:49
#4
s1mple | 
Russia h3nqq 
so i think, that NaVi'll WIN in all cases
2018-10-21 20:17
gg
2018-10-23 19:25
#397
 | 
Netherlands ZoMilan 
except the one where they'd have lost
2018-10-24 15:09
#6
 | 
Ukraine ykalashnikoff 
Ez for NV
2018-10-21 21:50
#34
s1 | 
Ukraine mple 
NV is not even here
2018-10-23 11:02
#188
sergej | 
Finland KentNT 
Are you here? Or should i say there?
2018-10-23 17:01
I are here, what's the matter?
2018-10-23 18:32
ez lost for navi.
2018-10-21 23:36
#8
shroud | 
Switzerland AL1eN^ 
Navi vs VP. Ez navi lul
2018-10-22 09:04
#10
 | 
Ukraine  Pasha 
Ez s1
2018-10-22 15:04
Navi vs HR. 2:1 for navi with close 1st map
2018-10-22 17:57
Every tournament navi lose first game check IQ 137 BET Against
2018-10-22 18:39
not a bo3s
2018-10-22 18:42
simpol in one interview said : don't bet on us in first games, and it works +$300 for me
2018-10-22 18:58
#26
gla1ve | 
Europe catre 
what about losing againts Gambit in NY
2018-10-23 04:26
Maybe you're right but 137IQ isn't a lot xD
2018-10-23 14:45
unless you are younger than 12 yo kid
2018-10-23 14:46
in real iq test 137 is alot but in fake free tests with ads I got 160 lol
2018-10-23 16:13
#390
 | 
Netherlands ZoMilan 
iq-research.info/en/average-iq-by-countr.. you certainly have higher IQ right? Right?
2018-10-23 21:57
+1 mvp for s1mple
2018-10-22 21:02
#16
ebot | 
Europe BeaVeR2K 
Electronus S1mplere vs Woxissaraisers
2018-10-22 21:02
#63
s1mple | 
Lithuania silv1ss 
+1
2018-10-23 15:52
either team wins i'm happy^^
2018-10-22 21:04
simpletronic ez
2018-10-22 21:05
#19
 | 
Ukraine extezy10 
NaVI
2018-10-22 21:27
ez for navizi
2018-10-22 21:47
#22
 | 
Turkey Thunderball 
probably navi gonna get this but , its gonna be a good experience for HR :)
2018-10-22 22:43
#24
Dosia | 
Russia cann0n 
we r gonna watch CIS translation. FU simple ---> u was the garbage ---> u'r the garbage, as a human !
2018-10-23 02:02
#28
 | 
Bulgaria kr9ptonn 
xd
2018-10-23 06:07
#27
Zeus | 
Ukraine FrostMax 
2-1 for Na’Vi
2018-10-23 05:54
good luck HR Verim
2018-10-23 08:01
#30
 | 
Ukraine shkapa 
CIS DERBY intresting
2018-10-23 08:17
Navi SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ez
2018-10-23 08:41
#32
 | 
Ukraine minemax 
Navi so often lose the first map, but it's best of three so it's unlikely HR will win...
2018-10-23 10:32
ez for s1mple and electronic
2018-10-23 10:39
Ez -4.5 Navi handicap
2018-10-23 12:10
best of 3
2018-10-23 12:54
#39
 | 
Yugoslavia BuddDwyer 
You can still bet -4.5 in every map
2018-10-23 12:56
#62
swag | 
Luxembourg c0una 
Ez hr to win one map
2018-10-23 15:48
very hard match woxic vs s1mple
2018-10-23 12:12
very easy match woxic < s1mple
2018-10-23 13:35
Woxic and issa < simple and electronic
2018-10-23 14:31
+1
2018-10-23 14:32
HR will take this one.
2018-10-23 12:55
#40
s1mple | 
Ukraine Aisy1 
Ez for Navi
2018-10-23 13:25
#42
s1mple | 
United States Weskerz 
this gon be gud
2018-10-23 13:38
#43
 | 
Turkey kochi3 
HR is underrated
2018-10-23 13:42
#44
woxic | 
Turkey EPHESUS 
Ez for woxic
2018-10-23 14:11
Forsaken > S1mple
2018-10-23 14:41
2-0 for HR
2018-10-23 14:43
wtf is that delay ?
2018-10-23 15:21
noob?
2018-10-23 15:54
#52
 | 
Myanmar almighty_so 
HR 2-0 then navi to destroy ence and hr in decider
2018-10-23 15:29
yep, game is fixed
2018-10-23 16:00
#77
 | 
Myanmar almighty_so 
hope so ence should lose as well in esea against epsilon if this matchup is going to happen
2018-10-23 16:04
yep, esea one of the biggest fix leauges
2018-10-23 16:03
first game for navi on tournament lul always 30/70 shitraisers
2018-10-23 15:35
#56
ISSAA | 
Russia DAIBAEB 
GO HR
2018-10-23 15:35
So ez for NaVi
2018-10-23 15:38
#58
 | 
Turkey Sosa_19 
This game will start @ 17:00 thank me later
2018-10-23 15:41
its live now retard...
2018-10-23 16:19
#136
 | 
Turkey Sosa_19 
Look what time i wrote it u faggot and it was joke noob
2018-10-23 16:22
only cuz hltv is slow dosnt mean they are not at the fucking match room... fkn idiot
2018-10-23 16:23
#138
 | 
Turkey Sosa_19 
Damn ure so retarded kys
2018-10-23 16:24
omg match didnt show up on hltv match must be postponed an hour!! like wtf how stupid can u be
2018-10-23 16:27
#151
 | 
Turkey Sosa_19 
Kys retard
2018-10-23 16:31
mad cuz rekted, expected from goat fucker
2018-10-23 16:35
#156
 | 
Turkey Sosa_19 
Kys retard u have no clue
2018-10-23 16:36
lol why turkey so mad? stop wasting ur electricity money on hltv, u need food for ur 3rd world family
2018-10-23 16:38
#164
 | 
Turkey Sosa_19 
Said the retard from peru lul
2018-10-23 16:40
peru lol what kind of shitty country is that?
2018-10-23 16:43
EZ4NAVI GL&HF
2018-10-23 15:43
Woxic + issa vs s1mple + elec (And 6 easy bots here as well)
2018-10-23 15:43
#61
swag | 
Luxembourg c0una 
Angel is good enough too Edward can do something maybe (welcome back to 2010)
2018-10-23 15:47
Expected+40 min delay
2018-10-23 15:54
#66
 | 
Ireland Shally 
Who picks first?
2018-10-23 15:55
#69
 | 
Ireland Notori0s 
Ask conor
2018-10-23 15:57
#67
 | 
Russia vaxboy 
Navi bez chansov Hr pomoi
2018-10-23 15:56
navi vsegda luzaut pervui match na turike XD
2018-10-23 15:58
#89
 | 
Russia vaxboy 
Esli v bo1 igraut
2018-10-23 16:08
lu4we skip esli staviw navi = ruletka
2018-10-23 16:08
Bo3 vs Gambot nt
2018-10-23 16:16
#68
 | 
Russia hanzjosha 
GG.BET vs 1XBET battle begins
2018-10-23 15:56
game is fixed in favour of hr
2018-10-23 15:59
#75
 | 
Russia hanzjosha 
mad bettor
2018-10-23 16:00
only way navi can have a chance is if s1mple drops 50 bomb on every map, which is unlikely since hes overrated trash. HR @ 3.5 thx me later
2018-10-23 15:58
stop baiting ffs hr will lose but close game
2018-10-23 16:00
lol u didnt see navi vs gambot? navi is onliner team cuz thats where s1mple shines where hes free to use word.exe
2018-10-23 16:02
only one thing that will help HR navi is allways bad at 1rst game on LAN
2018-10-23 16:03
lost 2x bo3 vs gambot on important tournament? whats ur point?
2018-10-23 16:04
HR level is very bad exactly on LAN and woxic was always sucking s1mple dick at awp duels the only way that navi can lose = zeus+edward bot mode + flamie afk + electronic is missing easy shots
2018-10-23 16:05
ange1 >>> zeus bondik >>> edward Issa > flamie deadfox < electronic woxic < s1mple hr better overall
2018-10-23 16:08
ange1 > zeus bondik = edward issa < flamie deadfox <<<<<<<< electronic woxic <<<<<<< s1mple now its correct
2018-10-23 16:09
flamie > issa ??? shitward = bondik LOL u high mate?
2018-10-23 16:11
xd im following this Na'Vi roster like 2 years seems like you baiting but its CIS match at CIS LAN in group stage so everythink is possible gl 2 you
2018-10-23 16:11
if u bet on navi @1.3 odds u must be mentally disabled.. 3-3.5 odds on hr is dream scenario
2018-10-23 16:16
i didnt bet at this shit show or i will have hearthattack with 2-1 Na'Vi 16-14 OT e.t.c. or HR will win this shitshow
2018-10-23 16:17
navi will throw opening match, then fast 2-0 ence
2018-10-23 16:19
and whats your point?? yesterday hr 2x 16-14 vp they won vp with troubles XDD
2018-10-23 16:07
flair checks out
2018-10-23 16:08
#88
 | 
United States LDK_ 
name checks
2018-10-23 16:07
de_lay started
2018-10-23 15:59
ok
2018-10-23 16:04
1 left
2018-10-23 16:06
Epicenter? Loser vs ence? HR wins
2018-10-23 16:06
train pick navi overpass hr dust 2 decider
2018-10-23 16:06
#97
 | 
Myanmar almighty_so 
yea and mirage is first map
2018-10-23 16:10
idk why but 1st map train
2018-10-23 16:14
#90
 | 
Ireland Shally 
NaVi Picked Mirage for first map, thank me in advance
2018-10-23 16:08
hr 1-0 LUL free mirage
2018-10-23 16:10
#103
 | 
Russia SparQ4k 
reported for dizinfo, navi picked train
2018-10-23 16:11
Na'Vi picked Train, HR picked Overpass, d2 decider
2018-10-23 16:17
d2 decider noob
2018-10-23 16:16
oops, sry bout that
2018-10-23 16:17
#91
 | 
Europe HAWI1337 
kane lost somewhere in the hotel xd
2018-10-23 16:08
#98
 | 
Russia SparQ4k 
wtf he probably fucking some hoy girls
2018-10-23 16:10
#102
 | 
Europe HAWI1337 
kane x god
2018-10-23 16:11
Mirage ez hr
2018-10-23 16:13
#111
 | 
Turkey Thunderball 
HR is terrible on mirage LOL
2018-10-23 16:14
No siktir git! Ez woxic
2018-10-23 16:17
train ez navi
2018-10-23 16:15
#112
 | 
Malaysia Semigod88 
another delay
2018-10-23 16:15
NaVi first game first lose? xD
2018-10-23 16:15
NO
2018-10-23 16:30
#125
 | 
Ukraine Zed97 
Na`Vi vs HR....Hm... Good ^^
2018-10-23 16:18
#127
 | 
Sweden laffminoduve 
Ok
2018-10-23 16:19
Hltv is trolling on score board mirage when I bet on hr it changed to train nice
2018-10-23 16:20
lol navi dont ban d2 ok 2-1 hr
2018-10-23 16:20
go navi lets make 2x1
2018-10-23 16:20
#132
 | 
Russia VeryChokeGuy 
2-1. NaVi Train 16-8 NaVi Ovpass 13-16 HR Dust 16-5 NaVi
2018-10-23 16:20
hope so but hr can't win overpass against navi
2018-10-23 16:31
if navi throw they can
2018-10-23 17:10
#375
 | 
Russia VeryChokeGuy 
Oh wow, i was really fucking close to map's score.
2018-10-23 19:34
Trash tourney
2018-10-23 16:21
lol picked train?
2018-10-23 16:24
Half an hour delay.. Is it so hard to do an event,like really?
2018-10-23 16:24
easy for the top1 player of 2018 electronic
2018-10-23 16:25
electronic top5 hltv 2018
2018-10-23 16:25
#143
 | 
Qatar FeelsDadMan 
5v3 LUL
2018-10-23 16:26
#144
 | 
Russia sn1tcher 
electronic in top 5 hltv for sure
2018-10-23 16:26
#148
 | 
Qatar FeelsDadMan 
word.exe
2018-10-23 16:30
#147
 | 
Malaysia Semigod88 
HR garbage pistol round
2018-10-23 16:27
#150
 | 
World Nydhogg 
4. HellRaisers picked Overpass 2-0 navi no doubt
2018-10-23 16:30
HR vs tier 1 xaxaxa
2018-10-23 16:35
HR noob.. jebaited game 1hr Will win game 2 and 3
2018-10-23 16:35
#158
 | 
Turkey Thunderball 
HR is garbage on train
2018-10-23 16:36
hr vs navi 0 chance ez -1.5
2018-10-23 16:36
#160
 | 
France YoungMilf 
Shitraisers go home ua pigs
2018-10-23 16:38
why so ez HR cant do anything on ct side LMAO 1 round on ct de_train ahaahhahhaa
2018-10-23 16:38
Hr wasted spott Kinguin > Hr
2018-10-23 16:39
imperial > hr
2018-10-23 16:45
like again flamie 1 game SUPERGOD 10 games bot
2018-10-23 16:41
#166
 | 
Myanmar AstralisGoat 
Lol and people want this ange1 trash on Na'vi just look at their tactics I feel so bad for HR so much talent yet no strategy, no tactics, playing like retards in a pug come on man don't let Flamie do you like that.
2018-10-23 16:42
#171
 | 
Sweden laffminoduve 
+1 ppl are retarded
2018-10-23 16:45
#168
 | 
Poland momtr 
Another strong performance from DEADfox
2018-10-23 16:43
kick botfox ffs
2018-10-23 16:45
#170
 | 
Qatar FeelsDadMan 
lets believe hr win min 6 round
2018-10-23 16:45
NAVI GONNA WIN EPICENTER SO EZ
2018-10-23 16:48
what I find odd flamie almost always plays train really well.
2018-10-23 16:48
#175
 | 
Poland Mimaaacz 
Yesterday someone brought r/watchpeopledie into forum. I guess HR demo would fit there perfectly
2018-10-23 16:49
navi win 1st map - 10x odds hr - 2-1 hr hr quailify - navi play ence - navi qualify max profit for every team + epicenter
2018-10-23 16:49
#214
 | 
United Kingdom LooseHS 
interesting but i arnt thonk dat
2018-10-23 17:25
#177
 | 
Sweden laffminoduve 
I say what s1mple would say It was so fucking easy men))
2018-10-23 16:50
navi will throw 2nd map
2018-10-23 16:51
bondik hahahahahahahaha
2018-10-23 16:51
#180
 | 
Qatar FeelsDadMan 
I close stream, I don't want to be cancer
2018-10-23 16:51
Jeez HR are bad on Train....
2018-10-23 16:54
#182
 | 
Indonesia holyjoe 
lol deadfox so bad
2018-10-23 16:56
4 rounds on CT side of Train? This map is over HR.
2018-10-23 16:56
#185
 | 
Indonesia holyjoe 
deadfox, really. WTF?
2018-10-23 16:57
this moves in da smoke its all about botfox gameplay in entire career
2018-10-23 16:57
gg why this dogshit team forces after they plant they should fucking full eco Round over - Winner: T (5 - 12) - Enemy eliminated bondik killed s1mple with ak47 (headshot) DeadFox planted the bomb (3on1) woxic killed Edward with galilar DeadFox killed Zeus with famas s1mple killed ISSAA with m4a1 (headshot) Edward killed ANGE1 with mp9 ISSAA killed flamie with galilar DeadFox killed electronic with mac10 Round started
2018-10-23 17:00
Stop simple plis join optic India simple
2018-10-23 17:03
#190
suNny | 
Vietnam Oida 
nice repeek electronic you just threw a guaranteed round
2018-10-23 17:07
#191
 | 
Bulgaria raponq 
bondik aka luckyboy chips
2018-10-23 17:08
Go Comeback
2018-10-23 17:08
issa and woxic can only play t side planting bombs
2018-10-23 17:09
#196
 | 
Turkey Sosa_19 
XD
2018-10-23 17:11
ANGE1 played that one way too passively
2018-10-23 17:11
ange1 bot so slow
2018-10-23 17:12
who cares about fake comeback start playing on 12-4 hahaha
2018-10-23 17:13
ISSAAFLUKE 1 tournament g0d terronoob
2018-10-23 17:14
#201
Snax | 
India editz10 
Navi fking shit lul
2018-10-23 17:14
Gg navi ct side seems like throw fking handi great navi
2018-10-23 17:15
go go navi
2018-10-23 17:16
nice fake comeback freaks ha
2018-10-23 17:18
bondik not watching nice bot.
2018-10-23 17:20
nice retake
2018-10-23 17:20
#207
 | 
Finland t33mu 
kys bondik
2018-10-23 17:20
ahahahhaah nice 5v4 xDDDDDDDDDDDD
2018-10-23 17:20
bondick -_-
2018-10-23 17:20
botdik hahaha
2018-10-23 17:21
#211
 | 
Czech Republic MatthEWw_w 
over bettors:DDD
2018-10-23 17:21
under bettors 😎😎😎
2018-10-23 17:23
#212
mOE | 
Palestine hihltv 
s1mpleeeeeeeeeeeeee
2018-10-23 17:23
Gonna be 2-1 , more map more money, ggbet logic
2018-10-23 17:29
I've bet under, but god, forgive me, I'd rather lose money than see such shit 3 bots in hr so horrible, especially botdick and dedbrainfox
2018-10-23 17:36
wp in underpass sh1tple
2018-10-23 17:37
#218
 | 
Russia sn1tcher 
ez throw
2018-10-23 17:37
AHAHAHAHAHAAHHAHAHAH DOGSHIT NAVI LOSE TO ECO AHSDUSAHDUASHDUSAHDUASJ Round over - Winner: T (1 - 1) - Enemy eliminated ISSAA killed electronic with tec9 (headshot) DeadFox planted the bomb (4on1) bondik killed Edward with mp9 Edward killed woxic with mp9 woxic killed flamie with p250 (headshot) bondik killed Zeus with mp9 (headshot) ISSAA killed s1mple with tec9 (headshot) Round started
2018-10-23 17:37
#220
Zeus | 
CIS LRtx 
AHAHAHAHAHAAHHAHAHAH DOGSHIT NAVI LOSE TO ECO AHSDUSAHDUASHDUSAHDUASJ
2018-10-23 17:38
WATAFAK?
2018-10-23 17:38
#227
 | 
North America Roseberg 
cry dog blyat
2018-10-23 17:51
W?????
2018-10-23 17:51
INSTEAD OF 3-0 LOSE TO ECO AND MAKE IT 2-5
2018-10-23 17:43
Navi doing it for GG Bet and 1X Bet ez
2018-10-23 17:47
srsly navi lose to hr???
2018-10-23 17:47
HR > NA'VI WOXIC > S1MPLE ISSAA > ELECTRONIC ANGE1 > ZEUS BONDIK > FLAMIE DEADFOX > DEADWARD
2018-10-23 17:48
#242
ebot | 
Europe BeaVeR2K 
nt 0/8
2018-10-23 18:02
will see
2018-10-23 18:09
#229
 | 
Hungary raffai 
Deadfox 0 iq
2018-10-23 17:54
idiotfox
2018-10-23 17:54
BOTFOX HAHAHAHA
2018-10-23 17:54
lulfox hahahahahaaha
2018-10-23 17:55
godtronic
2018-10-23 17:56
Word.fox
2018-10-23 17:57
#235
 | 
World Nydhogg 
electronic too tanky
2018-10-23 17:57
#236
Jame | 
Europe ScineLy1 
losing to every force rounds , TRASHGEL
2018-10-23 17:57
cant win one consecutive round vs shitraisers omg ahahahahhaha
2018-10-23 17:58
HR CHOKE inc
2018-10-23 17:59
expected throw after 10x odds
2018-10-23 17:59
#240
 | 
Latvia Ke]R[4u 
the way second guy says ilectronic makes me cringe
2018-10-23 18:01
GO HELLRAISINS GO
2018-10-23 18:01
#243
 | 
World Nydhogg 
s1mple forgot his flashdrive with essay
2018-10-23 18:05
#246
ebot | 
Europe BeaVeR2K 
word.exe not updated, sad
2018-10-23 18:06
#244
 | 
Turkey Thunderball 
cmon HR !!
2018-10-23 18:06
WTF is edward doing?
2018-10-23 18:06
#247
 | 
Canada Mouniaa 
navi on overpass ?
2018-10-23 18:06
Hahah Zeus has the bomb and he jumps to fight long instead of planting it.
2018-10-23 18:08
#249
 | 
Canada Mouniaa 
-zeus +ange1
2018-10-23 18:08
s1mple 0.5 kd xDD
2018-10-23 18:08
losing to hr lmao
2018-10-23 18:09
#270
ebot | 
Europe BeaVeR2K 
NaVi is horrible on overpass last time, what you expect ? They got smashed 16-4 by Ast, they still win on Dust2 ez
2018-10-23 18:20
#253
 | 
Other Throwschool1 
That matchfixing <3 ez
2018-10-23 18:10
#254
 | 
Sweden Sizexdd 
Round over - Winner: T (5 - 12) - Enemy eliminated Edward killed bondik with deagle Edward killed woxic with deagle woxic killed s1mple with famas (headshot) s1mple planted the bomb (2on2) woxic killed electronic with famas s1mple killed ISSAA with deagle (headshot) ISSAA killed Zeus with famas (headshot) Zeus killed DeadFox with deagle Edward killed ANGE1 with deagle (headshot) ANGE1 killed flamie with m4a1_silencer Round started for sure this game fixed lul 16-14
2018-10-23 18:12
#266
 | 
Albania lxxl2 
No, Edward is just that good.
2018-10-23 18:18
#256
 | 
France YoungMilf 
Dog shit fucking retards hr
2018-10-23 18:13
#262
mOE | 
Palestine hihltv 
how much ?
2018-10-23 18:15
12-16
2018-10-23 18:12
s1mple trying to beat device for top eco fragger
2018-10-23 18:14
#261
mOE | 
Palestine hihltv 
0/8
2018-10-23 18:15
#259
 | 
France YoungMilf 
1000% hr choke 16-13 gj dogs
2018-10-23 18:14
hello idiot its 14-7 already
2018-10-23 18:18
#344
 | 
United States ferric 
Why does every bettor call a team that is losing that they bet on "dogs?"
2018-10-23 19:14
#260
mOE | 
Palestine hihltv 
comeback ez
2018-10-23 18:15
#263
 | 
Other Throwschool1 
Fucking rigged cis scene
2018-10-23 18:18
#272
ANGE1 | 
Russia ultnie 
You may consider looking for teachers for your school there.
2018-10-23 18:22
gege navi
2018-10-23 18:18
#267
 | 
Russia risepidorash 
s1mple 11-12 with 6 eco frags omegalul
2018-10-23 18:18
#268
 | 
Russia sn1tcher 
zeus HAHAHAHAHAHHAHAB
2018-10-23 18:18
zeus so bad
2018-10-23 18:18
Woxic’s flicks are awesome!
2018-10-23 18:21
#273
 | 
Sweden Sizexdd 
Round over - Winner: T (10 - 14) - Enemy eliminated s1mple killed bondik with awp Zeus killed woxic with ak47 (headshot) Zeus planted the bomb (2on2) Zeus killed ISSAA with ak47 ISSAA killed flamie with m4a1 (headshot) s1mple killed DeadFox with awp s1mple killed ANGE1 with awp ANGE1 killed Edward with ak47 DeadFox killed electronic with m4a1 Round started ahahaha yeah yeah 15-15
2018-10-23 18:24
#274
Jame | 
Europe ScineLy1 
5v3 , TRASHGEL strikes again with his peanut brain
2018-10-23 18:24
#275
 | 
Lithuania aels 
ez4best navi players edward&zeus
2018-10-23 18:25
#276
Snax | 
India editz10 
Ruski cs
2018-10-23 18:25
#281
mOE | 
Palestine hihltv 
polish cs
2018-10-23 18:29
#277
 | 
Qatar FeelsDadMan 
I'm ready for 16x14 fixed score
2018-10-23 18:25
#278
 | 
Other Throwschool1 
Fucking fix for map round over
2018-10-23 18:29
#279
mOE | 
Palestine hihltv 
chokeraisers
2018-10-23 18:29
kick sh1tple, ty
2018-10-23 18:29
#282
 | 
Russia sneakyboy 
woxic killed flamie with awp (headshot) woxic killed Zeus with awp flamie killed ISSAA with awp Zeus killed DeadFox with ak47 (headshot) woxic killed Edward with awp Zeus killed bondik with ak47 Edward planted the bomb (3on4) woxic killed electronic with awp Zeus killed ANGE1 with ak47 (headshot) woxic killed s1mple with awp (headshot) woxic 1v9 literally
2018-10-23 18:31
fucking navi suck
2018-10-23 18:31
WOXIC IS FUCKN INSANE
2018-10-23 18:31
#285
 | 
Other nt_try 
WOOOOOTFUCK
2018-10-23 18:31
#286
Jame | 
Europe ScineLy1 
WOXIC BEASTTTTTT
2018-10-23 18:31
woxic killed flamie with awp (headshot) woxic killed Zeus with awp flamie killed ISSAA with awp Zeus killed DeadFox with ak47 (headshot) woxic killed Edward with awp Zeus killed bondik with ak47 Edward planted the bomb (3on4) woxic killed electronic with awp Zeus killed ANGE1 with ak47 (headshot) woxic killed s1mple with awp (headshot) starr player
2018-10-23 18:32
WORD.EXE
2018-10-23 18:32
Ace last round wow
2018-10-23 18:32
w0xic stepped up atlast
2018-10-23 18:32
only navi can make woxic look world class
2018-10-23 18:32
WOXIIIIIIIIIC
2018-10-23 18:32
#293
cadiaN | 
Denmark megz 
flamie is so bad in the clutch, its really sad to watch.
2018-10-23 18:32
Flamie idiot. Hahahahahah why would he even take a fight there?
2018-10-23 18:32
because he didnt know if woxic is defusing the bomb or not ? XDDD
2018-10-23 18:37
lmao he is jump peaking and clearly you can see from there if CT is defusing or not.
2018-10-24 05:15
#319
 | 
Qatar FeelsDadMan 
best comment from gn2 player
2018-10-23 18:45
nice try silver
2018-10-24 05:14
#295
 | 
Latvia Faaakk 
woxic vs 9
2018-10-23 18:32
#296
 | 
Hungary R4MMy 
OMG woxic, what a beast
2018-10-23 18:32
zeus nice movement, playing 20 years this game and still fucking piece of shit
2018-10-23 18:32
WOXİCCCCC EZZZZ
2018-10-23 18:32
woxic defused the bomb woxic killed flamie with awp (headshot) woxic killed Zeus with awp flamie killed ISSAA with awp Zeus killed DeadFox with ak47 (headshot) woxic killed Edward with awp Zeus killed bondik with ak47 Edward planted the bomb (3on4) woxic killed electronic with awp Zeus killed ANGE1 with ak47 (headshot) woxic killed s1mple with awp (headshot)
2018-10-23 18:32
#300
 | 
Ukraine minemax 
woxic is insane. Unbelievable. Bravo!
2018-10-23 18:32
#301
 | 
Russia sn1tcher 
fucking bots..lmao
2018-10-23 18:32
GODXIC
2018-10-23 18:33
WOXIC VS SIMPLE HELLREISERS IS BAD WOXIC IS BEST WOXIC XANTARES CALYX ISSAA +1
2018-10-23 18:33
+ange1
2018-10-23 18:34
paz better than Calyx
2018-10-23 18:48
ez navi on dd2
2018-10-23 18:34
#307
oskar | 
Russia Ji7ter 
two cis on epicenter - ofc 3 maps lool
2018-10-23 18:34
#309
 | 
Russia fucked_up 
>HR >CIS team Pick one
2018-10-23 18:35
both are sponsored by scam betting orgs btw
2018-10-23 18:36
#322
oskar | 
Russia Ji7ter 
yep
2018-10-23 18:49
#308
 | 
Russia fucked_up 
When Edward and Zeus are topfragging You know something is wrong
2018-10-23 18:34
NaVI 2-1 called here
2018-10-23 18:35
What a bold prediction
2018-10-23 18:38
#313
 | 
Italy soulete 
Round over - Winner: CT (11 - 16) - Bomb defused woxic defused the bomb woxic killed flamie with awp (headshot) woxic killed Zeus with awp flamie killed ISSAA with awp Zeus killed DeadFox with ak47 (headshot) woxic killed Edward with awp Zeus killed bondik with ak47 Edward planted the bomb (3on4) woxic killed electronic with awp Zeus killed ANGE1 with ak47 (headshot) woxic killed s1mple with awp (headshot) Round started
2018-10-23 18:37
electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with m4a1 (headshot) electronic killed DeadFox with usp_silencer (headshot) electronic killed woxic with usp_silencer (headshot) electronic killed Edward with usp_silencer (headshot) electronic killed woxic with usp_silencer (headshot) electronic killed DeadFox with usp_silencer (headshot) electronic killed DeadFox with usp_silencer (headshot) electronic killed woxic with usp_silencer (headshot) electronic killed Edward with usp_silencer (headshot) electronic killed DeadFox with usp_silencer (headshot) electronic killed woxic with usp_silencer (headshot) electronic killed Edward with usp_silencer (headshot) ez
2018-10-23 18:39
165/6
2018-10-23 18:46
electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot) electronic killed DeadFox with glock (headshot) electronic killed woxic with glock (headshot) electronic killed Edward with glock (headshot)
2018-10-23 18:40
#317
 | 
Brazil inv1se 
GL HELLRAISERS
2018-10-23 18:42
Hltv.exe stopped working Everyone is commenting cancer here
2018-10-23 18:43
I can imagine navi losing so they eliminate ENCE But then again, faze is even more easier to beat...
2018-10-23 18:49
#324
 | 
Italy soulete 
dust2 ez for HR
2018-10-23 18:52
#325
 | 
World nakTriceps 
NaVi always suffer in Initial matches, incredible.
2018-10-23 18:54
#326
 | 
Sweden Sizexdd 
haha and now clean and easy for navi, lul
2018-10-23 19:02
#327
 | 
Qatar FeelsDadMan 
win knife round pick t side lose every 1v1 duel 1000 IQ team
2018-10-23 19:03
#328
 | 
Slovakia veeellys 
HR PUSH TO SITE WITHOUT FLASH AND SMOKE HAHAHAHAHA
2018-10-23 19:05
1xbet just wanted +1.5 now gg.bet fast and clean win on 3rd map
2018-10-23 19:05
16 0?
2018-10-23 19:08
what a bots go 16-0 trash HR
2018-10-23 19:09
#332
 | 
Qatar FeelsDadMan 
quick 16-0
2018-10-23 19:09
5 KILLS IN 7 ROUNDS LUL FOR THE WHOLE HR TEAM HAHAH
2018-10-23 19:10
MAKE THAT 8 ROUNDS HAHAHA 16-0 INCOMING
2018-10-23 19:11
#334
 | 
World Nydhogg 
useless team Zeus killed woxic with ak47 (headshot) Zeus killed DeadFox with ak47 (headshot) Zeus killed bondik with ak47 (headshot) Round started
2018-10-23 19:10
#335
 | 
Other nt_try 
gonna jinx the 16-0, np hr
2018-10-23 19:10
#336
ebot | 
Europe BeaVeR2K 
ez for best de dust2 team in the world
2018-10-23 19:11
gg
2018-10-23 19:11
#338
 | 
Turkey Thunderball 
ange1 and his tactics OMEGA LUL
2018-10-23 19:11
#340
 | 
Qatar FeelsDadMan 
we win knife round lets pick t side and ez win (dreams) 0 round
2018-10-23 19:11
de_stroyed
2018-10-23 19:12
16-0 dream :(
2018-10-23 19:14
#343
Zeus | 
CIS LRtx 
rip 16-0
2018-10-23 19:14
#345
 | 
Switzerland Alpollo 
When HR goes to A no CTs on B. When HR goes to B 3 CTs on B. When they go to A again 4 CTs on A.
2018-10-23 19:15
[*] 16-0
2018-10-23 19:15
ence all over again zzzz
2018-10-23 19:15
gg DNAVI losing to botwoxic... Round over - Winner: T (3 - 10) - Enemy eliminated woxic killed s1mple with awp woxic killed Edward with awp woxic killed flamie with awp woxic planted the bomb (3on3) Edward killed ANGE1 with m4a1_silencer ANGE1 killed Zeus with ak47 (headshot) ISSAA killed electronic with ak47 (headshot) Edward killed DeadFox with m4a1_silencer Round started
2018-10-23 19:19
GOD ZEUS
2018-10-23 19:20
#350
ebot | 
Europe BeaVeR2K 
ahahahaha ECOed BY ZEUS
2018-10-23 19:20
ZEUS GOD
2018-10-23 19:20
zeus clip pls
2018-10-23 19:20
#353
 | 
World Nydhogg 
holy titties Round over - Winner: CT (3 - 11) - Enemy eliminated Zeus killed woxic with ak47 woxic killed flamie with awp Zeus killed ISSAA with ak47 Zeus killed bondik with ak47 ISSAA killed Edward with ak47 Zeus killed DeadFox with fiveseven (headshot) Zeus killed ANGE1 with fiveseven (headshot) Round started
2018-10-23 19:20
#354
 | 
Bulgaria vectralsoul 
Round over - Winner: CT (3 - 11) - Enemy eliminated Zeus killed woxic with ak47 woxic killed flamie with awp Zeus killed ISSAA with ak47 Zeus killed bondik with ak47 ISSAA killed Edward with ak47 Zeus killed DeadFox with fiveseven (headshot) Zeus killed ANGE1 with fiveseven (headshot) Round started GOD ZEUS
2018-10-23 19:20
ZEUS CS GOD
2018-10-23 19:21
#356
 | 
Poland sHEEYmON 
fucking dumb cunts
2018-10-23 19:21
OMFG Zeus ACE!
2018-10-23 19:21
Zeus>ANGE1 any day, hi
2018-10-23 20:22
s1mple once again showing he is head above the compition
2018-10-23 19:25
#362
 | 
Russia VeryBlyatGuy 
everyone already knows that he's one of the most consistent mofos out there
2018-10-23 19:26
As always
2018-10-23 19:26
Fox online
2018-10-23 19:26
#364
 | 
Switzerland Alpollo 
Zeus is fucking cheating hahahah
2018-10-23 19:27
botdick
2018-10-23 19:27
GG Na'Vi :) s1mple + 36 ;o
2018-10-23 19:28
#367
CeRq | 
Bulgaria diyvof 
free woxic shitraisers :D
2018-10-23 19:29
+1 bratko
2018-10-23 19:30
#371
CeRq | 
Bulgaria diyvof 
+1 amana kodum
2018-10-23 19:31
+1 woxic to ex-space soldiers
2018-10-23 19:47
#368
 | 
Ukraine extezy10 
Sasha on dust with awp PogChamp. Finally Navi good on dust
2018-10-23 19:29
0 Osheri
2018-10-23 19:29
ez 4 s1
2018-10-23 19:31
#373
shox | 
Vietnam buai 
s1mple +36 lmao
2018-10-23 19:32
Save woxic please
2018-10-23 19:32
Edward making sure to topfrag on lost map so mans not kicked for hobbit
2018-10-23 19:35
#380
s1mple | 
CIS wWorst 
But he still the 5th on train and 4th on dust xd
2018-10-23 19:47
>Team says you suck Guys I top frag on the maps we lost >Team says your rating bad That's because I play utility and shit on maps we win. 500IQ move from edward
2018-10-23 19:53
woxic VS s1mple
2018-10-23 19:38
difference in frags between p1mple/woxic and rest players.. L.U.L.
2018-10-23 19:40
#178
2018-10-23 19:45
Save w0xic ffs
2018-10-23 19:53
#384
 | 
Canada haroonscape 
#savewoxic
2018-10-23 20:16
+36 S1mple is f*cking GODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2018-10-23 20:24
#387
 | 
Russia KLaid12 
gg
2018-10-23 20:34
#388
 | 
Myanmar almighty_so 
wp shit raisers DUST 2 OVER MIRAGE XAAXAXAXAXAXAXA DEBIL
2018-10-23 20:37
+36
2018-10-23 20:44
gg
2018-10-24 01:03
#395
 | 
Argentina kratoS_fsa 
woxic deserves more
2018-10-24 05:24
??? simple 0.30 more rating than him lmao
2018-10-24 17:23
#399
 | 
Turkey KUYASH 
polish iq
2018-10-24 19:42
#FANLOGIC You're are just biased retard
2018-10-24 20:16
#401
 | 
Argentina kratoS_fsa 
i mean deserves better team..
2018-10-25 23:50
Login or register to add your comment to the discussion.