20:30
2nd of November 2018
 
Match over
Maps
Best of 1 * Group stage ** valens will stand in for Golden. More info: hltv.org/news/25237/golden-to-miss-first..
1. Cloud9 removed Dust2
2. MIBR removed Overpass
3. MIBR removed Nuke
4. Cloud9 removed Train
5. Cloud9 removed Mirage
6. MIBR removed Cache
7. Inferno was left over
Inferno
Inferno
Cloud9
16
(8:7; 8:6)
MIBR
13
Rewatch
OtherBLAST Pro Series
OtherBLAST Pro Series
Next VOD
Highlights
flusha - 4 kills (3 AK, USP-S HS) on the bombsite A defense (vs mostly upgraded pistols)
autimatic - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
valens (CT) wins the 1vs2 situation (frag wise) but fails to secure the round win as the bomb timer is not in his favor
flusha (CT - 2 HP) resolves the 2vs2 post-plant situation with 2 AWP kills on the bombsite B retake (including 1vs1 clutch - vs coldzera) - including 1st person perspective REPLAY
autimatic - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
fer - 4 AK kills (3 HS) on the advanced Mid defense to keep MIBR in the match
fer - 3 M4A4 kills on the bombsite A defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-16 +7 87.5 79.3% 1.37
20-16 +4 76.2 69.0% 1.16
20-20 0 76.1 69.0% 1.11
17-12 +5 57.5 75.9% 1.11
16-19 -3 67.8 75.9% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-19 +4 104.1 69.0% 1.26
19-21 -2 67.9 72.4% 0.95
18-19 -1 63.0 82.8% 0.93
12-17 -5 43.7 69.0% 0.77
10-21 -11 50.7 48.3% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-16 +7 87.5 79.3% 1.37
20-16 +4 76.2 69.0% 1.16
20-20 0 76.1 69.0% 1.11
17-12 +5 57.5 75.9% 1.11
16-19 -3 67.8 75.9% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-19 +4 104.1 69.0% 1.26
19-21 -2 67.9 72.4% 0.95
18-19 -1 63.0 82.8% 0.93
12-17 -5 43.7 69.0% 0.77
10-21 -11 50.7 48.3% 0.59
Player of the matchwon with 71.5% of the votes
Robin 'flusha' Rönnquist
0.79
KPR
0.55
DPR
79.3%
KAST
1.46
Impact
87.5
ADR
1.37
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
185 weeks ago
13 - 16
186 weeks ago
11 - 16
186 weeks ago
7 - 16
187 weeks ago
19 - 15
187 weeks ago
8 - 16
187 weeks ago
19 - 15
187 weeks ago
14 - 16
187 weeks ago
14 - 16
187 weeks ago
16 - 12
187 weeks ago
16 - 6
187 weeks ago
10 - 16
187 weeks ago
16 - 13
187 weeks ago
10 - 16
187 weeks ago
14 - 16
187 weeks ago
11 - 16
187 weeks ago
12 - 16
187 weeks ago
12 - 16
187 weeks ago
8 - 16
187 weeks ago
16 - 7
188 weeks ago
10 - 16
188 weeks ago
16 - 8
188 weeks ago
16 - 3
188 weeks ago
16 - 2
189 weeks ago
16 - 14
189 weeks ago
4 - 16
189 weeks ago
14 - 16
189 weeks ago
16 - 10
189 weeks ago
16 - 4
189 weeks ago
16 - 5
189 weeks ago
16 - 12
189 weeks ago
16 - 9
189 weeks ago
16 - 13
189 weeks ago
16 - 19
189 weeks ago
8 - 16
189 weeks ago
9 - 16
189 weeks ago
16 - 9
189 weeks ago
6 - 16
190 weeks ago
8 - 16
190 weeks ago
16 - 11
190 weeks ago
7 - 16
190 weeks ago
13 - 16
190 weeks ago
9 - 16
185 weeks ago
14 - 16
187 weeks ago
10 - 16
187 weeks ago
12 - 16
187 weeks ago
16 - 7
187 weeks ago
19 - 17
187 weeks ago
16 - 14
187 weeks ago
12 - 16
187 weeks ago
16 - 13
187 weeks ago
16 - 14
187 weeks ago
16 - 9
187 weeks ago
16 - 1
187 weeks ago
16 - 4
187 weeks ago
16 - 4
187 weeks ago
16 - 12
187 weeks ago
16 - 12
187 weeks ago
16 - 11
187 weeks ago
16 - 10
187 weeks ago
14 - 16
187 weeks ago
16 - 13
188 weeks ago
16 - 5
188 weeks ago
16 - 10
188 weeks ago
16 - 11
188 weeks ago
14 - 16
188 weeks ago
5 - 0
189 weeks ago
16 - 10
189 weeks ago
16 - 10
189 weeks ago
14 - 16
189 weeks ago
16 - 10
189 weeks ago
16 - 4
189 weeks ago
19 - 15
189 weeks ago
16 - 8
189 weeks ago
16 - 9
189 weeks ago
16 - 8
189 weeks ago
16 - 10
190 weeks ago
14 - 16
190 weeks ago
6 - 16
190 weeks ago
2 - 0
190 weeks ago
2 - 0
190 weeks ago
2 - 0
190 weeks ago
1 - 2
190 weeks ago
7 - 16
190 weeks ago
16 - 11
190 weeks ago
16 - 8
190 weeks ago
15 - 15
190 weeks ago
16 - 9
191 weeks ago
0 - 1
191 weeks ago
0 - 2
191 weeks ago
2 - 0
192 weeks ago
2 - 1
192 weeks ago
0 - 16
192 weeks ago
16 - 4
192 weeks ago
16 - 6
193 weeks ago
13 - 16
194 weeks ago
0 - 2
194 weeks ago
2 - 0
195 weeks ago
16 - 11
195 weeks ago
3 - 0
195 weeks ago
2 - 0
195 weeks ago
2 - 0
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
4
Wins
EZ4EU TEAM
2018-10-26 17:52
4 replies
so ez for Valens BotZera Ferbot
2018-11-02 18:56
1 reply
#207
 | 
Portugal Flame20
+1
2018-11-02 21:48
Flusha > Monkeys_In_Battle_Royale also known as MIBR
2018-11-02 22:40
1 reply
xD
2018-11-02 23:22
#2
 | 
Brazil Vitor_IS
mibr 16-10
2018-10-26 17:53
10 replies
C9 16-0
2018-10-26 17:54
5 replies
#6
 | 
Brazil Vitor_IS
everything can happen we'll see :)
2018-10-26 17:55
4 replies
C9 with EU flag is looking nice
2018-10-26 20:35
1 reply
#34
 | 
Brazil Vitor_IS
prntscr.com/lazb5s didn't notice that lol
2018-10-27 03:49
#298
 | 
Canada Timings
16-13, everything can happen indeed.
2018-11-02 23:16
1 reply
#309
 | 
Brazil Vitor_IS
see? everything can happen :b
2018-11-02 23:47
+1
2018-10-26 17:57
#215
 | 
Portugal Flame20
hmm not even with a coach
2018-11-02 21:49
xD
2018-11-02 22:01
1 reply
#311
 | 
Brazil Vitor_IS
? ok
2018-11-02 23:49
faking bish
2018-10-26 17:53
EZ 4 KIO
2018-10-26 17:53
2 replies
+1
2018-10-31 19:22
#217
 | 
Portugal Flame20
+1
2018-11-02 21:49
#7
 | 
Brazil arturfelipe
Ez4MIBR
2018-10-26 17:56
2 replies
+1
2018-10-26 17:57
Losing to valens
2018-11-03 03:40
ez4mibr
2018-10-26 17:57
30 replies
ez4C9
2018-10-26 17:58
29 replies
OMEGALUL Europe9 < mibr
2018-10-26 18:00
19 replies
EU 9 major >>> mibr 0 major
2018-10-26 18:04
16 replies
Mibr core 2 Major C9 1 major Cry is free /close
2018-10-26 18:07
13 replies
mibr 0 major C9 1 major EU 10 major mibr 0 major
2018-10-26 18:08
12 replies
Mibr core (fer fallen coldzera) 2 majors Cloud9 1 major /close Cry is free this discussion is closed
2018-10-26 18:13
11 replies
MIBR 0 MAJORS C9 1 MAJOR FLUSHA 3 MAJOR /CLOSE
2018-10-26 18:14
4 replies
Cry more
2018-10-26 18:16
1 reply
Cry is free #VALENSGOAT
2018-11-02 21:55
+Kio 1 major. EZ4C9.
2018-10-26 20:29
1 reply
#41
s1 | 
Ukraine mpletop1
Kio 2 major
2018-10-27 21:08
C9 core 5 Majors, are you stoned?
2018-10-27 03:29
5 replies
ez 4 c9
2018-10-27 21:09
#288
 | 
France PowwneD
C9 6 majors, kio x2 flush x2 rest of C9 x1, is this the most majored core?
2018-11-02 22:29
3 replies
flusha have 3, but if they do -golden +Pronax they´ll be by far the most majored core
2018-11-02 23:15
#327
 | 
Myanmar xdcc
astralis 9x mibr 8x c9 6x fnatic 6x vitality 5x
2018-11-03 03:28
1 reply
#358
 | 
France PowwneD
No comprendo
2018-11-03 19:13
MiBR 4 MAJORS C9 1
2018-10-26 18:21
1 reply
mibr 0 majors
2018-10-26 18:23
#35
 | 
Brazil Vitor_IS
why do you EVER get baited by these "mibr is shit, mibr is overrated" guys? damn dude their goal is to trigger people like you, they probably don't even care about mibr or whatever stop answering them, because if you say "mibr > EU, all, bla bla bla" they'll just keep triggering you, and they d o n ' t c a r e
2018-10-27 03:52
1 reply
i dont care about them lmao
2018-10-27 05:20
ez 16-0
2018-10-26 18:01
8 replies
+1
2018-10-26 18:04
5 replies
+1 Mibr 16 Europe9 0
2018-10-26 18:04
#50
 | 
Brazil NessMIBR
The funny thing is that cloud9, there in the top 28, easy for mibr
2018-11-01 14:44
3 replies
This didn’t age well
2018-11-02 21:49
yeah cry is free
2018-11-02 23:23
hhaha lol
2018-11-03 05:41
Yes mibr 16 Europe9 0
2018-10-26 18:04
1 reply
cry more fan of bots in brazil
2018-11-02 23:23
Cloud9 Europe lul Miss old c9
2018-10-26 20:32
#27
 | 
Vietnam andy_
cloud9 with an eu flag? WHAT THE FUCK BOYS
2018-10-26 20:34
3 replies
Flusha and kio playing on the same team with na players for an na org after na won a major and sent 2 players to brazil why
2018-10-27 21:10
2 replies
#54
 | 
Switzerland Odesza
Stewie2k and Tarik left themesefls. C9 never wanted them to leave
2018-11-02 11:37
1 reply
i am sincerely sorry for my mistake please forgive me
2018-11-02 20:06
#29
 | 
Brazil Feio91
Mibr should be with an Wolrd Flag btw
2018-10-26 20:36
4 replies
#36
 | 
Brazil Vitor_IS
why? the core (and the majority) still brazilian
2018-10-27 03:53
MIBR: No reason to Wolrd Flag or Split Flag. (the core still the majority brazilians) -3 brazilians (60%). -2 americans (40%). However... Cloud9: Have 3 EU players, it represents 60% of the core, so needs EU Flag. -2 americans (20%) -2 swedens (20%) -1 french (10%) *Could be splited just like Team Liquid,but i think they prefer the EU, once they have 3 EU players. Team Liquid: Needs to Split Flag, once no country player reach at 60%. -2 americans (20%) -2 Canadians (20%) -1 brazilian (10%)
2018-11-02 17:01
2 replies
#69
 | 
Finland SunMutsi
Br maths, 1/5 is 20% not 10% lmao
2018-11-02 20:46
Ur math for cloud9 gave me aids It should be 2 american (40%) 2 Swede (40%) 1 French (20%)
2018-11-02 23:28
#30
 | 
Brazil josolf
BR > EU
2018-10-26 21:23
2 replies
Coach > BR
2018-11-02 23:23
COACH AND STAND IN > BR
2018-11-03 03:38
#31
 | 
Brazil stewArt1
ez mibba
2018-10-27 00:46
#32
Zeus | 
Finland Olter
EU>NA
2018-10-27 03:25
#37
 | 
Brazil Vitor_IS
damn this is so strange lol i thought i would never see something like c9 with a European flag on it i thought they would just grab the 3 best NA players they could find and put them with auti and rush lol
2018-10-27 03:58
2 replies
#39
 | 
Myanmar xdcc
noone wants to join them. wardell, cromen denied. nrg, liquid, mibr 0% chance.
2018-10-27 05:21
1 reply
#40
 | 
Brazil Vitor_IS
poor c9.. i liked them so much when shroud and n0thing were on the team now it's just another EU team..
2018-10-27 05:25
ez4mibbers
2018-10-28 20:53
1 reply
your head
2018-11-03 03:42
Ez mibr
2018-10-29 11:39
3 replies
your head
2018-11-03 03:42
2 replies
Poland brain
2018-11-03 04:34
1 reply
BR Peanut Brain Expected 16-13
2018-11-03 04:35
#46
 | 
Poland big_boy_69
ez4k1oking
2018-10-30 21:51
C9 will win. Confirmed
2018-10-31 09:17
3 replies
#49
 | 
Brazil NessMIBR
my dick
2018-10-31 20:34
2 replies
HahahHhhaHahhahaha
2018-11-02 23:12
Xaxaxaxaxaxaxaxa
2018-11-03 03:39
#53
 | 
France StickyRice
GODzera 32 frags kiok1ng 31 16-13 for Clown9
2018-11-02 01:12
5 replies
#258
 | 
North America 37h4n
+1
2018-11-02 21:59
Nice lol
2018-11-02 23:14
Nice lol
2018-11-02 23:12
WHAT DA FAK
2018-11-02 23:24
1 reply
Failed prediction i know, nobody went into the 30s frags :(
2018-11-02 23:25
C9.eu axaxaxa
2018-11-02 15:25
Mibr>>>clEUd9
2018-11-02 15:54
1 reply
C9 > MIBR sorry
2018-11-03 03:39
#57
 | 
Iraq remind00
k1o LMAO
2018-11-02 16:14
1 reply
Yes? Teamless and standin for "Skadoodle" (Well the AWP player that probably will be Relyks).
2018-11-02 20:28
lmao valens instead of Golden free -5.5
2018-11-02 18:02
1 reply
u would think so
2018-11-02 20:56
#60
 | 
Brazil Vitor_IS
mibr 16-8
2018-11-02 18:49
2 replies
M17R
2018-11-03 03:39
1 reply
#338
 | 
Brazil Vitor_IS
what?
2018-11-03 04:33
16.11 mibr
2018-11-02 20:28
#65
 | 
World ascet
How the fuck mibr can lose here?
2018-11-02 20:39
#66
 | 
World ascet
Ez pistol throw
2018-11-02 20:39
Valens comedown
2018-11-02 20:43
Autimatic 0-0 if I had dats to watch this match hes probably the guy on the other site that has to rotate but the site hold going so well and hes seeing no one lol
2018-11-02 20:46
flusha killed FalleN with hegrenade flusha killed tarik with hegrenade
2018-11-02 20:49
#71
 | 
Asia mocity123
EZ 4 valens
2018-11-02 20:49
Thats the flusha I know, different shit when he actually trains before going into a match
2018-11-02 20:49
5-0 btw
2018-11-02 20:49
lol mibr
2018-11-02 20:50
m i b r x D
2018-11-02 20:50
Um mibr elloo
2018-11-02 20:51
cloud9 revenge, damn mibr lose to coach
2018-11-02 20:51
valens > cold
2018-11-02 20:52
valens > coldzera
2018-11-02 20:53
#80
 | 
Brazil Gunzel
omegalul wuahahahahaha
2018-11-02 20:53
valens is very solid
2018-11-02 20:53
#82
 | 
Kazakhstan flywarlock
valens > stewie
2018-11-02 20:54
#83
 | 
Asia mocity123
valens GOD
2018-11-02 20:55
1500$ burning
2018-11-02 20:55
When Valens was still playing, like 80% of his frags would come from shotguns and playing around smokes w/ a 57. Now as a coach he has become expert rifler fragboard leader.
2018-11-02 20:55
valens playing very well ; o
2018-11-02 20:55
BRA71L
2018-11-02 20:55
mibr tilted hard
2018-11-02 20:55
valens > mibr
2018-11-02 20:55
MIbr losing to a coach, a MANAGER
2018-11-02 20:56
1 reply
#317
 | 
Indonesia Exodd
HE’S A MANAGER, MAN!
2018-11-03 00:14
Losing to valens
2018-11-02 20:56
So bad
2018-11-02 20:56
BRA71L
2018-11-02 20:56
1-7 losing to clown9 with coach Gg mibr
2018-11-02 20:57
BRA71L
2018-11-02 20:57
Senor Vac = goat
2018-11-02 20:57
-golden + valens
2018-11-02 20:57
1 reply
they'll lose 1-7 with him xd
2018-11-02 20:58
#101
 | 
Netherlands itsm
Winning against them snakes with a coach would be as good as winning the event
2018-11-02 20:58
valens wat doink???? 8 3 3 115.8
2018-11-02 20:59
1 reply
raping
2018-11-02 20:59
6ra71L as always btw
2018-11-02 20:59
BRA 1:7 L XAXX
2018-11-02 20:59
MIBR trying their hardest to break the momentum of C9 with these "technical" pauses
2018-11-02 20:59
1 reply
+1 always trying to use every possible advantage
2018-11-03 09:40
#106
 | 
Europe artilele
VALENS>BOTZERA
2018-11-02 20:59
#108
 | 
Iceland _natas_
Just jetlag!
2018-11-02 21:00
tarik and stewie left c9 for this? OMEGALUL mi♿r
2018-11-02 21:00
4Head 7-14Head
2018-11-02 21:00
biggest upset of the day inc?
2018-11-02 21:01
A COACH! A MANAGER!
2018-11-02 21:02
when coach plays better than pros OMEGALUL
2018-11-02 21:03
1 reply
confirmed that cs:go is game for nubs
2018-11-02 21:06
8-7 rigged
2018-11-02 21:06
#115
 | 
Europe OG|Sumail
magical pause lol
2018-11-02 21:06
#116
 | 
Germany xoutblaze
BRA71L
2018-11-02 21:06
#118
 | 
Russia marnell
BRA71L
2018-11-02 21:10
Okay stewie is legit fucking trash
2018-11-02 21:12
VALENS GOD
2018-11-02 21:12
stewie2k ahahahahahah lmao are u joking??? AJAHAHAHHAHA
2018-11-02 21:12
Va71ns
2018-11-02 21:12
Throw blust series im done matchfixing kill that shit
2018-11-02 21:14
stewart2000 getting rekt by valens
2018-11-02 21:14
I told you 8-7 rigged as fuck
2018-11-02 21:15
AWP at sandbags OK
2018-11-02 21:16
Lol matchfixing shit after pause dont trust to this shit guys
2018-11-02 21:19
6-0 to 8-7. GJ, Cloud9
2018-11-02 21:20
valens killed coldzera with mac10 (headshot)
2018-11-02 21:23
Stewie still botting
2018-11-02 21:25
#134
 | 
Russia remdyx
mibr pure dog shit..
2018-11-02 21:25
valens more frags than auti and RUSH??????????????????? are u srs
2018-11-02 21:25
stewie what a bot...
2018-11-02 21:27
This is why i believe my nickname P.s i know its bastards
2018-11-02 21:31
MIBR is just missing every shot lol
2018-11-02 21:32
Clown9 already better with valens than golden hahahaha
2018-11-02 21:32
1 reply
Lemaon
2018-11-02 21:33
bot stewie
2018-11-02 21:33
Someone tell c9 major was 1 month ago
2018-11-02 21:33
guy who had the bomb couldnt jump on plant
2018-11-02 21:33
#145
 | 
Gabon Yao_Ming
valens better aim than Golden, that is quite sad actually
2018-11-02 21:34
Skadoodle was the problem
2018-11-02 21:34
nice push fer in 5vs3
2018-11-02 21:35
ound over - Winner: T (13 - 10) - Target bombed flusha killed Stewie2K with ak47 autimatic planted the bomb (2on2) autimatic killed coldzera with awp coldzera killed RUSH with famas RUSH killed tarik with ak47 (headshot) flusha killed fer with ak47 (headshot) tarik killed valens with famas (headshot) coldzera killed kioShiMa with famas
2018-11-02 21:36
Vergonha nasional
2018-11-02 21:36
Stewie whiffed so many shots
2018-11-02 21:37
5x3 vs one low still lose MIBR is LUL Stewie so bad
2018-11-02 21:38
MIBR LOST TO COACH AHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA
2018-11-02 21:38
#155
Per0N | 
Venezuela 643
é melhor jair treinando mais, fer e fallen, talkei!?
2018-11-02 21:38
#156
 | 
Russia ftqez
AHAHAHAHHAHAHA
2018-11-02 21:39
'Only online cs is random af'
2018-11-02 21:39
#158
 | 
Asia mocity123
MIBR NEXT MOVE -YNK +valens XD
2018-11-02 21:40
Trash made in brasil
2018-11-02 21:40
getting raped by valens lmao this is gold
2018-11-02 21:40
GOD flusher
2018-11-02 21:40
1 gun round on CT, and cuz time left, well played mibr
2018-11-02 21:41
ty fer and stewie2k :3
2018-11-02 21:41
#164
 | 
Vietnam Oida
DISBAND MIBR. LEAVE THIS SHIP FULL OF WHOLE COLDZERA LEAVE COLDZERA. U ARE LOSING TO CLOWN9 WITH STANDIN + COACH WTF WTF
2018-11-02 21:41
#165
 | 
Ukraine Ch1caqO
k1o <3
2018-11-02 21:41
losing to valens LOLOLOLOLOLOL BAITZERA TOP 1 LMFAO
2018-11-02 21:41
fallen very useful player on banana
2018-11-02 21:41
MIBR still look like water & oil, but have five insanely talented players and coldzera's ability to single handily recover rounds.
2018-11-02 21:41
#169
 | 
Iceland _natas_
MIBR is still the best Brazilian counter-strike team in Brazil, they always got that going!
2018-11-02 21:42
bot2k LUL
2018-11-02 21:42
2 games and 2 losses for MIBR LUL Team is getting back to trash
2018-11-02 21:42
YO LES NOOBS MIBR
2018-11-02 21:42
valens the coach > Stewie. I don't know what happened to this kid since he joined MIBR, I guess the pressure was strong at the beginning and he needed time to adapt to the change in teamplay, but time is passing and he is still so far from his old self.
2018-11-02 21:43
#174
 | 
Poland crouzzz
MI16-0BR losing to valens OMEGA LUL
2018-11-02 21:43
pls not 15-15
2018-11-02 21:44
I thought navi is bad, but mibr is fucking piece of shit, how they won 14 against Ast
2018-11-02 21:44
Don't know why anyone is surprised that c9 is doing well. Valens used to be invite
2018-11-02 21:44
2 replies
#179
 | 
United States stotte
valens also hasn't played in years so I'm not sure why playing invite before matters. Do you see how hard some players drop off when they just miss 1 week?
2018-11-02 21:45
1 reply
Some players are just naturally skilled, and don't need the same playtime to keep up
2018-11-03 03:39
#178
 | 
United States stotte
Hard working, American coach who stuck with Cloud9 through the good times and bad times > disgusting flat headed Asian bitch boy beta soy cuck Snake. Whodathunkit? Wow Stewie, even massively gimped C9 with far inferior players and no ingame leader are doing better than you. Was it worth it to Snake out of C9 now? How about you turok? You shit for brains bitch boy
2018-11-02 21:44
6 replies
#221
Per0N | 
Venezuela 643
i'm sensing some aggressiveness from you towards stewie, am i right?
2018-11-02 21:50
5 replies
#243
 | 
United States stotte
Even worse. I want them to be stuck playing NA Advanced. I want their careers to be over
2018-11-02 21:53
4 replies
#264
Per0N | 
Venezuela 643
and i want +trk and +boltz/felps/kscerato, so we are in this ship together
2018-11-02 22:00
3 replies
#267
 | 
United States stotte
Fallen has been infected with the NA brain. I think Fallen as well wanted a shortcut back to top 1. He was too lazy to take the time to build up young talent like leo drunky, kscerato, yuurih, or trk. Instead he chose to get two NA players who were recently on the up. Too bad it is pointless to get two of the most loud mouth, egotistical players in the NA scene (a scene already with too many egos). If he had gotten brazilian players instead, MIBR would be top 2 at this point while right now, they should not even be top 5
2018-11-02 22:02
2 replies
#276
Per0N | 
Venezuela 643
+1 trying to shortcut his way into top1 he ended up actually losing many more months (and getting worse)... interesting paradox
2018-11-02 22:09
1 reply
The problem isn't Stewie and Tarik. They are playing basically to their career averages. The problem is that Fer has fallen off massively. He was the third best player a year ago. Coldzera was the undisputed top 1 player. He's top 10-15 at best. Fallen and SK/MIBR's amazing re-take strats are all anti-strated at this point and that's what he brought to the game. Not only that while he's still a good AWPer he's nowhere near what he was a year ago. I hate Stewie and Tarik for leaving the Stew/Tarik/Auti core just because it had so much more potential and life left in it then the Fallen/Cold and Fer core. But it ain't their fault by any means. It's on Fallen.
2018-11-02 23:51
Watch for this OT SHITSHOW
2018-11-02 21:46
1 reply
there is no OT you moron
2018-11-02 21:47
XD
2018-11-02 21:47
mibr are pathetic
2018-11-02 21:47
#184
 | 
Europe Kjudge97
HAHAHAHAHAHHAHA TUROK
2018-11-02 21:47
1 reply
PEANUT BRAIN LMAO
2018-11-02 21:47
tarik LUL
2018-11-02 21:47
1 reply
classic muslim
2018-11-02 21:48
AHAHHAHAHAHA
2018-11-02 21:47
tarik committed suicide sums up the match HAHAHAHAHAHAAHHA
2018-11-02 21:47
#189
 | 
Croatia Netkov
valens > MIBR
2018-11-02 21:47
valens has more kills than fallen or stewie lmao
2018-11-02 21:47
Flusha looking good.
2018-11-02 21:47
LMAO WHAT, MIBR actually lost to C9 with their coach as a stand-in xD
2018-11-02 21:48
Yesssss!!!!
2018-11-02 21:47
#194
 | 
Denmark Alphamon
losing to clown9 who have two stand-ins, one being their coach... sad
2018-11-02 21:48
#195
 | 
Sweden 444SEN
M I B R O M E G A L U L VALENS > M16R
2018-11-02 21:47
wtFFff
2018-11-02 21:48
#197
 | 
Brazil Gunzel
omg
2018-11-02 21:48
Round over - Winner: T (16 - 13) - Enemy eliminated RUSH killed Stewie2K with m4a1 (headshot) valens killed FalleN with deagle (headshot) autimatic planted the bomb (4on2) RUSH killed fer with p250 (headshot) tarik committed suicide tarik killed kioShiMa with m4a1 (headshot) autimatic killed coldzera with deagle (headshot) Round started Gj to put this 2 NA retards on your team fallen
2018-11-02 21:48
1 reply
yea, the move has just fucked either party
2018-11-02 21:49
lmao cold is mad as fuck ahahaha
2018-11-02 21:48
- NA bots + MIBR
2018-11-02 21:48
lose to cloud 9 force buy without armor xd
2018-11-02 21:48
hahaha GOLDEN nervous now?
2018-11-02 21:48
thanks for the 4.3x bahsbhbahs
2018-11-02 21:48
-Americans +Brazilians
2018-11-02 21:48
OMEGALUL ever leave a team to git gud and you git wurz?
2018-11-02 21:48
ez god valens
2018-11-02 21:48
Round over - Winner: T (16 - 13) - Enemy eliminated RUSH killed Stewie2K with m4a1 (headshot) valens killed FalleN with deagle (headshot) autimatic planted the bomb (4on2) RUSH killed fer with p250 (headshot) tarik committed suicide tarik killed kioShiMa with m4a1 (headshot) autimatic killed coldzera with deagle (headshot)
2018-11-02 21:48
#212
NiKo | 
Europe trey_
turokxd
2018-11-02 21:49
HOW THE FUCK U CANT LOSE TO THESE NOOBS WITH COACH after 14-16 against astralis..................
2018-11-02 21:49
#214
 | 
Spain 1492
LULW EZ
2018-11-02 21:49
#218
 | 
Netherlands itsm
Really impressed by valens.. playing against mibr with such a performance. Big ups my man valens
2018-11-02 21:49
#219
 | 
World Nydhogg
GOT 16-0'D ON MAJOR NOW LOSING TO A COACH MADE IN TRASH OMEGALUL
2018-11-02 21:49
SO EZ4VALENS AND GODIMATIC
2018-11-02 21:50
XD
2018-11-02 21:50
Lol lost to pistols, baizera nice awp skillz, ty for minus 300$
2018-11-02 21:50
#224
 | 
Brazil vass28
stewie and tarik need to leave asap
2018-11-02 21:50
I WAS HERE OMEGALUL BR CS XDDDDDDDDDDDDDD
2018-11-02 21:50
LOOOOOOOOOOL
2018-11-02 21:50
Props to valens. He played really well.
2018-11-02 21:50
#229
 | 
Spain loviac
ez god valens
2018-11-02 21:51
ez for flusha xd
2018-11-02 21:51
lmao what
2018-11-02 21:51
OMEGALUL
2018-11-02 21:51
#233
 | 
Europe b7ack0ut
OMEGALUL
2018-11-02 21:52
They played with 1 stand in and 1 coach . Godalens
2018-11-02 21:52
lmao getting rekt by clown9 with a stand in and their coach playing, where are all the dumb BR fans now??
2018-11-02 21:52
LOST TO CLOWN 9 WITH A COACH AND STAND IN OMEGA LUL
2018-11-02 21:52
#237
 | 
Russia marnell
OMEGALUL hahahahaha
2018-11-02 21:52
#238
 | 
North America lawt0n^B
OMEGALUL
2018-11-02 21:53
LOOOOOL m16r get destroyed by cloud9 with valens standing in for golden the IGL.
2018-11-02 21:53
OMG C9 won with Valens o.O
2018-11-02 21:53
bolsonaro deport pls
2018-11-02 21:53
AHAHAHHA I TOLD YOU GUYS GOLDEN WAS USELESS TRASH , I REMEMBER PPL ARGUEING WITH ME , NOW WATCH THEM BEAT MIBR WITHOUT HIM AND WITH VALENS INSTEAD
2018-11-02 21:53
2 replies
You dont seem smart
2018-11-02 21:56
1 reply
they will kick golden soon , just wait for it , they shouldnt be that dumb for so long.
2018-11-02 21:59
Valens can go pro
2018-11-02 21:54
3 replies
#247
 | 
Israel xpicyyy
you could go pro too if you were against those bots
2018-11-02 21:54
he used to be pro, he used to IGL for coL back in the day
2018-11-02 22:02
1 reply
Yes sir I know that. I should had told valens can go pro again
2018-11-03 04:59
#245
 | 
Israel xpicyyy
LMAO
2018-11-02 21:54
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahah... (burger wheezing noises) ahhaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
2018-11-02 21:54
1 reply
fucking dead how the fuck did this happen LMAOOOOOOOOOOOOOOOO
2018-11-02 21:59
lost to a coach and a stand in LUL
2018-11-02 21:55
#250
 | 
Namibia banned_so
gr8 322 tournament
2018-11-02 21:55
You are not a team, you are a group of tearful girls, you need not to play, but to do something else. Who did you lose to anyone? C9? With replacement. You're just a cesspool.
2018-11-02 21:56
1 reply
this post made me laugh out loud not gonna lie
2018-11-02 22:27
What the hell is this C9 roster and how this happened?
2018-11-02 21:57
1 reply
kio standin and coach instead of golden some problems
2018-11-02 21:59
damn if stewie and tarik dont leave cloud mb they would be decent top5 team
2018-11-02 21:57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0 Soham 'valens' Chowdhury 16-19 -3 67.8 75.9% 1.05 Marcelo 'coldzera' David 19-21 -2 67.9 72.4% 0.95 Tarik 'tarik' Celik 18-19 -1 63.0 82.8% 0.93 Gabriel 'FalleN' Toledo 12-17 -5 43.7 69.0% 0.76 Jake 'Stewie2K' Yip 10-21 -11 50.7 48.3% 0.59 PROS VS COACH OMEGALUL stupid2K btw
2018-11-02 21:58
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOO
2018-11-02 21:59
Kioshima was the problem
2018-11-02 21:59
MIBR bhuuhbuhbuhhbuhbubhubhubhu getting rekt by top28 team with coach and standin eat shit FALEN for kicking Taco i hope you realize what you lost XD
2018-11-02 22:00
THEY TAKE THEIR BEST PLAYERS AND STILL GET REKT BY THEM WITH A COACH AND A BECHWARMER IM SO FUCKING DONEE AHAHAHAHHAHAHAHA MIBR
2018-11-02 22:04
1 reply
this makes it so much funnier
2018-11-02 22:27
AHAHAHAHA FIRST LOSE TO RENEGADES TWICE AND THEN TO C9 playing WITH COACH XD
2018-11-02 22:04
2 standins (kio+valens wut?) and clown9 > mibr, lul
2018-11-02 22:05
MIBR AUKIDINME WUAHAHAHA, CANT BREATH
2018-11-02 22:05
Looks like c9 playing vs mibr 7v3 with EU reinforcements
2018-11-02 22:08
#275
 | 
Finland f0pZ
losing to c9 with 2 stand ins, thanks for skins BRA71L
2018-11-02 22:10
thank mr flusha
2018-11-02 22:10
Mkay valens outperforming 3 MiBR members Edit: Can fer only play well vs NA teams or what?
2018-11-02 22:16
GOD VALENS
2018-11-02 22:15
#280
 | 
United States hellboy^
nice c9 <3
2018-11-02 22:15
VALENS>COLDZERA=FALLEN=TARIK=STEWIE
2018-11-02 22:19
1 reply
Valens>coldzera+fallen+tarik+stewie
2018-11-02 23:41
After seeing c9 beat mibr... what...? After seeing valens and kio playing for c9.. WTF?? MiBR is so shit without Wallen.
2018-11-02 22:22
RIP Stewart
2018-11-02 22:25
#284
 | 
Netherlands xEKOy
Stewie :o lololololololololololololol go fry some noodles on the street corner my bro :o
2018-11-02 22:25
1 reply
#314
 | 
Other Phinks
Fake flagger
2018-11-02 23:54
valens 16 kills xd
2018-11-02 22:26
#290
 | 
Brazil ^7|1
valens the legend
2018-11-02 22:41
#291
 | 
United States eu4ia_
If C9 died to make MiBR worse, I’m okay with that
2018-11-02 22:51
feelsgood for RUSH & auti :)
2018-11-02 22:53
Valens, even better than GOD hardstyle himself
2018-11-02 23:00
Lul so ez
2018-11-02 23:26
mibr_lost_to_god_valens
2018-11-02 23:48
#313
 | 
Other Phinks
Hahahahahh
2018-11-02 23:53
getting destroyed by a coach AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ♿ OUT THE WAY GUYS ♿ M16R COMING THROUGH ♿
2018-11-03 00:01
1 reply
+1
2018-11-03 00:05
#318
Zeus | 
Finland Olter
valens>golden
2018-11-03 00:17
#319
 | 
France t3r4byt3
I was here when meeber lost to a stand-in and a coach
2018-11-03 00:22
#321
 | 
Spain 7VultuR
Soham 'valens' Chowdhury 1.05
2018-11-03 00:29
Valens >>>>>> stewie2FACED
2018-11-03 00:46
LOL lost against c9(with valens) XDDDD btw valens > Shitewie2K
2018-11-03 01:22
-golden +god valens Ez 2 majors
2018-11-03 01:27
#325
 | 
Indonesia Exodd
Hey this valens dude is pretty good, maybe C9 should consider him as a permanent
2018-11-03 01:33
1 reply
#328
 | 
North America SLGam1ng
hes been coach for like most of c9 years
2018-11-03 03:29
BOTzera, FerBOT. ez 4 god Valens
2018-11-03 01:54
XAXAXAXAXAXA Losing To Coach
2018-11-03 03:43
3 replies
Keep in mind that valens used to be a pro player, played for the older complexity roster with autimatic if I am correct. He definitely wasn't the greatest by any means (hence why he opted to go the coaching route), however he still did play pro for quite a while.
2018-11-03 05:27
2 replies
and? zews was a pro player, lmbt was a pro player, zonic was a pro player doesnt change a fact that losing to Coach = shame
2018-11-03 05:42
1 reply
+1
2018-11-03 08:28
stewie is so good i 'm feeling thank you understandino why they picked such a god like dat
2018-11-03 05:45
Expected for 'valens'
2018-11-03 05:47
2 replies
Expected for 'valens'
2018-11-03 09:32
1 reply
#359
 | 
Kazakhstan bjornzz
Expected for 'valens'
2018-11-04 07:32
lmao ez 4 brazil and snakes
2018-11-03 05:55
ezz
2018-11-03 06:32
16-19 wow
2018-11-03 07:15
getting rekt by by 2 stand ins ? oh ... csgo betting is rly dead... i won enough and i stop from now betting ... ty for 390 euros i made with 10 euros LOL
2018-11-03 11:58
MIBR players voted for bolsonaro, now they're too incompetent to do their jobs expected
2018-11-03 13:15
#356
 | 
Poland KasPro
THEY LOST TO A COACH AHHAHAHAHAHA M16R IS SO TRASHHHHHHHHHHHHHHH
2018-11-03 13:19
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
131766 viewers
Top streams
All(28)
Casters(23)
Streamers(3)
Organizers(2)
Brazil
gaules
(131766)
United States
summit
(20139)
Brazil
mch
(2651)
Brazil
Apoka
(2006)
Brazil
Gamers Club
(752)
United States
hamtaro1H
(708)
Brazil
GODSENT
(651)
United States
Cooper-
(565)
France
1pv
(562)
Russia
watchfulTV
(466)
United Kingdom
ESL TV
(403)
Brazil
velhovamp1
(266)
Russia
watchfulTV 3
(234)
Brazil
JokerBR
(220)
Turkey
Tivibu Spor
(183)
Russia
CMART
(151)
Canada
parks2214
(113)
Brazil
cutzmeretz
(80)
Brazil
Atomic ETC
(96)
Russia
FinigaN
(69)
Russia
watchfulTV 2
(81)
Brazil
LorranBs
(62)
Ukraine
Ded1ce
(45)
Sweden
MagiskaAbbas
(36)
Brazil
BrunoCobaia
(24)
Spain
ZaCkETiZOR
(13)
United States
Levitate
(5)
Poland
CherryCzopek
(3)