21:25
9th of December 2018
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final
1. Singularity removed Mirage
2. 3DMAX removed Train
3. Singularity picked Nuke
4. 3DMAX picked Inferno
5. Singularity removed Cache
6. 3DMAX removed Overpass
7. Dust2 was left over
Nuke
19:16 (13:2; 2:13) (4:1)STATS
Inferno
16:5 (11:4; 5:1)STATS
Dust2
Rewatch
United StatesESEA (Map 1 - Nuke)Vod
United StatesESEA (Map 2 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | Davidp - 3 M4A4 kills on the bombsite B defense
M1 | oSee - 3 AUG kills on the defense (3vs3 situation)
M1 OT | Lucky - 3 quick M4A4 kills on the bombsite A defense (from top of Hut location) to set 3DMAX on map point
M1 OT | JaCkz - 3 quick AK HS kills on the Ramp defense to help 3DMAX secure the map victory in the following round
M2 | Lucky - 1vs2 clutch (T - post-plant situation - pistol round)
M2 | Maka - 3 USP-S HS kills on the bombsite A defense (initial frags - second half pistol round)
M2 | JiNKZ - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Lucas 'Lucky' Chastang
Lucky
49-40 +9 110.1 78.6% 1.47
France
Bryan 'Maka' Canda
Maka
44-32 +12 73.1 73.2% 1.25
France
Gaëtan 'JiNKZ' Jamin
JiNKZ
33-35 -2 74.9 82.1% 1.09
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
38-33 +5 70.2 71.4% 1.09
Belgium
David 'Davidp' Prins
Davidp
39-36 +3 69.3 71.4% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Cameron 'hydrex' Kern
hydrex
43-44 -1 91.9 73.2% 1.06
United States
Victor 'food' Wong
food
39-41 -2 74.9 67.9% 1.02
United States
Anthony 'vanity' Malaspina
vanity
36-41 -5 72.3 69.6% 0.95
United States
Josh 'oSee' Ohm
oSee
28-38 -10 65.7 69.6% 0.85
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
30-41 -11 52.8 60.7% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Lucas 'Lucky' Chastang
Lucky
32-26 +6 110.4 71.4% 1.40
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
24-22 +2 70.4 65.7% 1.08
France
Bryan 'Maka' Canda
Maka
22-21 +1 59.3 60.0% 1.02
France
Gaëtan 'JiNKZ' Jamin
JiNKZ
21-22 -1 70.2 80.0% 0.99
Belgium
David 'Davidp' Prins
Davidp
20-23 -3 57.1 65.7% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Victor 'food' Wong
food
34-24 +10 89.5 74.3% 1.36
United States
Cameron 'hydrex' Kern
hydrex
26-25 +1 95.8 71.4% 1.18
United States
Anthony 'vanity' Malaspina
vanity
21-25 -4 57.9 71.4% 0.91
United States
Josh 'oSee' Ohm
oSee
18-23 -5 69.2 68.6% 0.90
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
15-23 -8 37.6 60.0% 0.70
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Bryan 'Maka' Canda
Maka
22-11 +11 96.2 95.2% 1.70
France
Lucas 'Lucky' Chastang
Lucky
17-14 +3 109.6 90.5% 1.63
Belgium
David 'Davidp' Prins
Davidp
19-13 +6 89.7 81.0% 1.33
France
Gaëtan 'JiNKZ' Jamin
JiNKZ
12-13 -1 82.7 85.7% 1.27
France
Audric 'JaCkz' Jug
JaCkz
14-11 +3 69.9 81.0% 1.13
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Anthony 'vanity' Malaspina
vanity
15-16 -1 96.4 66.7% 1.04
United States
Cameron 'hydrex' Kern
hydrex
17-19 -2 85.4 76.2% 0.87
United States
Ryan 'ryann' Welsh
ryann
15-18 -3 78.1 61.9% 0.87
United States
Josh 'oSee' Ohm
oSee
10-15 -5 59.9 71.4% 0.78
United States
Victor 'food' Wong
food
5-17 -12 50.6 57.1% 0.53
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez4opticmyfriend
2018-12-06 19:25
#2
 | 
United States kick_tarik_ffs 
3DMAX probably take this but Singularity won't go down without a fight
2018-12-09 00:55
#68
Snax | 
Asia Snax10 
Nice fight xaxaxa trash na
2018-12-09 23:25
Overtime on Nuke bro they are quickly improving. NA > your shit country
2018-12-09 23:46
ez4 g2
2018-12-09 01:30
#5
 | 
France iNolake 
EZ FOR G2 LUCKY AND G2 JACKZ
2018-12-09 04:45
#6
 | 
Iraq Blitzer 
imo 3dmax 45 % 55 singularity gl hf
2018-12-09 04:49
imo 3dmax 95 % 5 singularity gl hf
2018-12-09 07:33
#8
 | 
Singapore introspect 
3dmax is not astralis man
2018-12-09 08:47
#9
jOELZ | 
Faroe Islands staxus 
that's why is't not 100 % 0
2018-12-09 09:53
#10
 | 
Germany ariany 
SNG has,if they perform like yesterday, pretty big chances!
2018-12-09 11:18
#11
 | 
Denmark Experative 
Easy win with 4 random faceit players against Maka . Most of lvl 10 teams better than them faceit.com/en/csgo/room/1-b18ebbc7-4f81-..
2018-12-09 15:36
fairly easy for 3DMAX 80/20 in their favour if not more
2018-12-09 15:43
Lets go 3DMAX <3
2018-12-09 15:44
Ez 4 3dmaxe
2018-12-09 19:52
Not ez but singularity win
2018-12-09 21:22
#17
 | 
France StickyRice 
EZ 3DGODS
2018-12-09 21:33
Vp died for this......
2018-12-09 21:37
#19
 | 
Germany liddeb0b 
vp is ded
2018-12-09 21:45
#20
 | 
Russia hanzjosha 
Prize pool 50,000 salary : 25k$ per/m choose 1
2018-12-09 21:46
yeah, papito dont need this penny lol
2018-12-09 22:00
13-2 13-16
2018-12-09 21:59
3DTHROW
2018-12-09 22:01
#24
 | 
Germany liddeb0b 
watch this choke
2018-12-09 22:02
#32
Snax | 
Asia Snax10 
Choke?? Fixed
2018-12-09 22:13
#25
 | 
North America Gunta_apsite 
easy sng, baguetes is all about choking.
2018-12-09 22:03
13-2 14-16 HAHAHAHAJAHHAHHAHAHHHAH
2018-12-09 22:07
13:2 13-16
2018-12-09 22:07
#28
 | 
Germany liddeb0b 
what a clown team
2018-12-09 22:12
#29
Snax | 
Asia Snax10 
LMAO t side 3DBots only 1-2 killed per round
2018-12-09 22:13
#30
 | 
North America Gunta_apsite 
What an impressive throw by those french shitters.
2018-12-09 22:13
#66
Snax | 
Asia Snax10 
Nop NA cs Trash
2018-12-09 23:25
allez hop ferme ta gueule
2018-12-09 23:26
Are they fucking losing from 13-2 ,ez 500$ hahaha
2018-12-09 22:13
#33
 | 
Germany liddeb0b 
HAHAHAHAHAHA HE FALLS DOWN LUL
2018-12-09 22:15
13 HP ........................................
2018-12-09 22:17
#35
 | 
North America Gunta_apsite 
sng won 4-0 in ot for sure, 3dthrow really impressive choke.
2018-12-09 22:18
3dmax such choking shitters 13:2 to 15:14 and lose by 1 bullet
2018-12-09 22:18
NA being in a game and not choking what year is it
2018-12-09 22:19
#38
 | 
Germany liddeb0b 
losing 5v3 on ct site not choking pick one
2018-12-09 22:23
#39
FalleN | 
Estonia l3nz 
maka cant use cheats on lan ;o
2018-12-09 22:24
Maka cheat? LOL what the fuck are you on about? He is basically one of the worst players in new 3DMAX & old 3DMAX. New 3DMAX is: DavidP > Hadji > Maka > Jinkz (only 4 man roster atm). Old 3DMAX is: Lucky > Jackz > DavidP > Maka > Jinkz
2018-12-09 22:26
#47
 | 
Europe attehN 
DavidP? lol.. i think Maka >>> DavidP (and maybe hAdji)
2018-12-09 22:29
Nah :) David does a hell of a job as a IGL & fragger imo. And i am a hardcore 3DMAX supporter :) I watch all of their games. Also, him and Hadji in "new 3DMAX" got the best statistics as well. As i said, David is a good IGL & helps the team out with fragging.
2018-12-09 22:47
#55
 | 
Europe attehN 
i watch many their games too davidp make so many stupid mistakes everytime, like solo lose 6 round (why?) and stupid decision (7round)
2018-12-09 22:58
Stuff like that happens dude. Do you expect a player to perform like a god every single round? Not even s1mple, Device or Electronic does that.
2018-12-09 22:59
#61
 | 
Europe attehN 
you're right, but I mean, what davidp often throw rounds for 3dmax (like zeus or like taco)
2018-12-09 23:07
13-2 to 17-16, cmon boys.
2018-12-09 22:24
#41
 | 
France StickyRice 
13-2 on CT side comeback, and then 1-2 on CT on OT OMEGALUL Losing 5v3 on CT side Nuke after a 13-2 half lul
2018-12-09 22:24
CHOKENITY.
2018-12-09 22:26
#44
 | 
Germany liddeb0b 
ez eu > na
2018-12-09 22:27
haha noobs
2018-12-09 22:27
3dmax gonna 16-8 them on inferno
2018-12-09 22:28
#48
 | 
Europe xaxzera 
yeap, gotta say singularity threw some of those rounds at the end
2018-12-09 22:40
gotta say 3dmax threw a lot of rounds there xd
2018-12-09 22:40
#50
 | 
Europe xaxzera 
they were terrible on nuke t-side, not using utility properly and running into crossfires. SIngularity on the other hand got fragged by a guy with 10hp on the hut lmao. also 5v3 at 16-16.
2018-12-09 22:42
5v3 at 14 14 too
2018-12-09 22:46
#62
 | 
Europe xaxzera 
ye boi
2018-12-09 23:20
#53
Snax | 
Asia Snax10 
This ryann fking bot gg
2018-12-09 22:49
#54
 | 
Russia hanzjosha 
@hltv repair scorebot pls
2018-12-09 22:56
#59
 | 
Russia hanzjosha 
always work wtf
2018-12-09 23:02
so bad on this Inferno, seems like quick and ez 2-0 for 3D
2018-12-09 22:58
#58
Snax | 
Asia Snax10 
NA calls and NA cs Trash
2018-12-09 22:59
#60
Snax | 
Asia Snax10 
Sing aim like sliver lul
2018-12-09 23:06
Anyone has clip of ace?
2018-12-09 23:22
#64
Snax | 
Asia Snax10 
NA CS= Trash
2018-12-09 23:23
very ez
2018-12-09 23:24
#67
 | 
Russia Hazel_Eyes 
Sotku mozhesh skinut pls very ez?
2018-12-09 23:25
net
2018-12-09 23:26
#73
 | 
Russia Hazel_Eyes 
Syna shlyuhi otvet
2018-12-09 23:31
sosat bastard
2018-12-09 23:32
lol
2018-12-10 03:03
#69
 | 
Netherlands Darkrain 
how did they win 3x against VP? wtf
2018-12-09 23:25
#72
Snax | 
Asia Snax10 
Fixed btw this NA sing totally Trash
2018-12-09 23:29
#76
 | 
Poland Ryunar 
VP died for this :((
2018-12-10 00:30
Login or register to add your comment to the discussion.