Maps
Best of 3 (LAN) * Group B decider match
1. ROG fl0m removed Nuke
2. ROG IzakOOO removed Cache
3. ROG fl0m picked Train
4. ROG IzakOOO picked Inferno
5. ROG fl0m removed Mirage
6. ROG IzakOOO removed Overpass
7. Dust2 was left over
Train
3:16 (2:13; 1:3)STATS
Inferno
14:16 (3:12; 11:4)STATS
Dust2
Rewatch
OtherASUS ROG (Map 1 - Train)Vod
OtherASUS ROG (Map 2 - Inferno)Vod
United Statesfl0m (POV - Map 1 - Train)Vod
United Statesfl0m (POV - Map 2 - Inferno)Vod
PolandIzakOOO (POV - Map 1 - Train)Vod
PolandIzakOOO (POV - Map 2 - Inferno)Vod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Erik 'fl0m' Flom
fl0m
36-36 0 82.7 61.2% 1.04
Canada
Justin 'jerk' Milani
jerk
32-39 -7 81.5 73.5% 0.96
United States
Adam 'WolfY' Andersson
WolfY
29-37 -8 65.5 63.3% 0.87
United States
Alexander 'retrQ' Kadan
retrQ
27-43 -16 54.2 57.1% 0.66
United States
Austen 'verde-' Jarosz
verde-
20-41 -21 50.2 57.1% 0.60
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Olek 'hades' Miskiewicz
hades
51-29 +22 98.6 87.8% 1.55
Poland
Adrian 'Zorineq' Kołodziejski
Zorineq
45-28 +17 87.9 83.7% 1.41
Poland
Kamil 'Sobol' Sobolewski
Sobol
37-27 +10 84.7 81.6% 1.30
Poland
Pawel 'saju' Pawelczak
saju
35-30 +5 69.1 77.6% 1.14
Poland
Piotr 'izak' Skowyrski
izak
25-30 -5 67.0 77.6% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Erik 'fl0m' Flom
fl0m
14-17 -3 91.2 57.9% 0.99
United States
Adam 'WolfY' Andersson
WolfY
11-16 -5 67.8 52.6% 0.73
United States
Alexander 'retrQ' Kadan
retrQ
12-18 -6 59.5 52.6% 0.68
Canada
Justin 'jerk' Milani
jerk
7-18 -11 58.1 63.2% 0.57
United States
Austen 'verde-' Jarosz
verde-
5-17 -12 38.0 52.6% 0.36
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Olek 'hades' Miskiewicz
hades
20-10 +10 99.8 84.2% 1.68
Poland
Adrian 'Zorineq' Kołodziejski
Zorineq
22-8 +14 97.4 89.5% 1.68
Poland
Pawel 'saju' Pawelczak
saju
17-10 +7 88.7 94.7% 1.52
Poland
Kamil 'Sobol' Sobolewski
Sobol
15-8 +7 84.3 84.2% 1.46
Poland
Piotr 'izak' Skowyrski
izak
11-13 -2 89.9 84.2% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Canada
Justin 'jerk' Milani
jerk
25-21 +4 96.3 80.0% 1.21
United States
Erik 'fl0m' Flom
fl0m
22-19 +3 77.4 63.3% 1.08
United States
Adam 'WolfY' Andersson
WolfY
18-21 -3 64.1 70.0% 0.96
United States
Austen 'verde-' Jarosz
verde-
15-24 -9 57.9 60.0% 0.76
United States
Alexander 'retrQ' Kadan
retrQ
15-25 -10 50.9 60.0% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Olek 'hades' Miskiewicz
hades
31-19 +12 97.7 90.0% 1.48
Poland
Adrian 'Zorineq' Kołodziejski
Zorineq
23-20 +3 82.0 80.0% 1.23
Poland
Kamil 'Sobol' Sobolewski
Sobol
22-19 +3 84.9 80.0% 1.20
Poland
Piotr 'izak' Skowyrski
izak
14-17 -3 52.5 73.3% 0.93
Poland
Pawel 'saju' Pawelczak
saju
18-20 -2 56.6 66.7% 0.91
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#2
 | 
France TheIntelloBox 
Ez for pronax.
2019-01-05 11:18
#3
hallzerk | 
New Zealand Rabb5t 
ez fl0m
2019-01-05 15:57
FL0M ON TWITTER : Matched got moved to tomorrow it’s almost 1am here so I’m going to get some rest. Love you all and see u in the stream tomorrow :) it will be live at my normal am stream time.
2019-01-06 01:01
And ??
2019-01-06 08:27
why is that tweet relevant lol
2019-01-06 09:06
#4
 | 
Poland diabeuu 
ez saju
2019-01-05 16:22
#5
s1mple | 
Qatar NOORZ1 
gl fl0m
2019-01-05 19:36
bye lizakoo
2019-01-05 20:46
#7
 | 
Canada PwnNewb 
Even if izakoo won, anyone who bets on them this game is insane. They struggled their 1st game, and I thought they would win vs HGG but they threw so many rounds. This team loses rounds they should win, even if izakoo wins this match i cannot see betting on them ever again. Player break has me so thristy for games I am betting on this shit it is pathetic
2019-01-05 20:46
11-4 to 14-16 easy for polish=) btw all of them play d2 rather good but suddenly they forgot how to play defense.
2019-01-05 20:49
#10
 | 
Canada PwnNewb 
yeah it looked very throwy...the fact they are blaming the tech issues in the post game interview makes it sound like they are just trying to cover up their throw, they outplayed HGG by far on CT yet as soon as they get big man advantage they all die. I think you are right...last couple rounds look like they tried to lose like they were "hey guys wtf we lost all our guns, but you are letting us kill you with pistols please kill us" they even were up 5v3 last round. and 2nd to last round, he could have tried to kill him and defuse OR die trying not kill him with no time left to defuse. It looked very shady to me but weird things happen in CS, so maybe a throw maybe they just lose their composure easily but either way I wouldn't bet them again cause I think ur right
2019-01-05 20:52
Hope you are kidding :D
2019-01-05 20:58
#17
 | 
Canada PwnNewb 
I am kidding about them throwing, but the fact they blame tech problems is pretty funny
2019-01-05 22:33
#127
 | 
Denmark no1cares 
When you play 1 map three hours it can be demotivating
2019-01-06 16:18
dude wasnt it you who told me not to be salty, that bet was ez ASF I suggest to go on fl0m this match 365 have 3.4 odds which is just ridicolous for izak 40 and 40 year old on other team I know team fl0m rly sucks but still play the odds man
2019-01-05 22:23
#16
 | 
Canada PwnNewb 
lol you are right, I am not salty tho... I just think it is ridiculous for izakoo to blame tech issues on them losing instead of blaming poor teamwork. But ya you are right, with shit events like this I think betting every underdog would probably make a nice profit...even if only a handful win, the odds are crazy...I don't think any of these games are much more than 60-40 but the odds r insane u are right
2019-01-05 22:32
#39
 | 
Singapore introspect 
I agree that odds is skewed, but i have a feeling izako may still edge it out 2-1 in the end
2019-01-06 05:35
EVen iF IzAkOO wOn, AnYOnE wHo BeTS oN thEm thIS gAmE iS INsAne. ThEy sTrUgGled thEiR 1sT gAmE, AnD i ThOuGHT ThEY wOUlD wIN vS HgG bUT tHEy tHReW sO MaNY rOuNdS
2019-01-06 20:48
#131
 | 
Canada PwnNewb 
wtf bro why u talking about shit from 2 days before. Did you watch the 1st 2 games? Just because Izako won this game, doesnt mean that they didnt look like total shit their other 2 games before this 1. The fact that you didn't say this yesterday, but only say it now after the fact when they made the championship, makes you look like a total joke so don't waste my time kid, I shit out kids that type without autism caps for breakfast you would only be a snack. If you were cocaine, your not a rock, your not a line, your not even a bump, you are just what spilled in the carpet of someones car years ago and now that dude is just a sweaty vegan who grinds his dirty feet into you and presses you into the carpet
2019-01-07 02:41
tl dr u stoopid
2019-01-07 16:33
#9
saju | 
Poland powx1e 
ez for sajuGOD
2019-01-05 20:50
Fl0m will win
2019-01-05 20:59
#20
 | 
Poland kacper0x123 
-Fl0m -Win Pick one
2019-01-05 23:00
#55
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
fl0m pronax fl0m
2019-01-06 12:38
#13
NEO | 
Poland DemonKane 
Ez pawelczak Fuck this Asus
2019-01-05 21:25
#14
 | 
Poland Master2235 
#GOGOVP
2019-01-05 21:36
hahahah ez 4 fl0m karma for 11-4;14-16.
2019-01-05 22:55
#21
 | 
Poland kacper0x123 
With that breaks EXPECTED
2019-01-05 23:01
#19
 | 
Netherlands Whatafz 
Betway don’t give a F about this event.
2019-01-05 22:55
u bet on a site with a shit juice?
2019-01-06 00:54
#43
 | 
Netherlands Whatafz 
Yeah!
2019-01-06 09:29
for obvious reasons, it's a joke really
2019-01-06 09:07
ez for izakoooo dust 2 was just a stupid throw
2019-01-05 23:07
hard to say throw cause of breaks
2019-01-06 09:37
Well the breaks in one way caused the throw
2019-01-06 10:52
#23
 | 
Poland ReHowskyy 
Match moved to tomorrow
2019-01-06 00:40
#24
device | 
Denmark emkawrr 
delayed to tomorrow oh my fucking god
2019-01-06 00:45
#25
 | 
Poland laZdaking 
Shame on you asus
2019-01-06 00:48
#26
 | 
Poland Pawell147 
5 hours of waiting and match postponed until tomorrow. Well done!
2019-01-06 00:49
#27
 | 
Netherlands SpykerNED 
It's moved to tomorrow thank God for that
2019-01-06 00:52
really?
2019-01-06 00:55
yeah stream already offline
2019-01-06 00:57
#30
 | 
Russia hanzjosha 
Next time start earlier lmfao
2019-01-06 00:55
match tomorrow guys ;D izak on fb wrote this inof
2019-01-06 00:58
FL0M ON TWITTER : Matched got moved to tomorrow it’s almost 1am here so I’m going to get some rest. Love you all and see u in the stream tomorrow :) it will be live at my normal am stream time.
2019-01-06 01:01
what a fucking shitshow.
2019-01-06 01:04
#37
 | 
Poland Pawell147 
I agree. This is madness, what's going on during this tournament
2019-01-06 01:16
Maybe you should get some sleep. "5 hours of waiting for my favourite team to play in the major of 100k prize pool". Yeah, you didnt say that but i bet that wasnt very far of what you were thinking. Take it easy and get some sleep, these are just showmatches.
2019-01-06 01:30
#48
 | 
Poland Pawell147 
Problems with the internet, delays... but yes. Just showmatches on a poorly organized tournament. "5 hours of waiting for my favourite team to play in the major of 100k prize pool" YES. You're right. 300 IQ
2019-01-06 10:38
teams left to hltv do not win in this tournament check stats =)
2019-01-06 09:43
#46
 | 
France Etiquette 
Any safe bet here?
2019-01-06 09:44
2.1 ROG fl0m
2019-01-06 09:54
#50
 | 
Poland Ticket2Win 
Does fl0m stand a chanse?
2019-01-06 11:20
Yes, more than 3.75 at least Maybe 40% of winning imo
2019-01-06 11:30
Yeah, the chance of fl0m winning this is about 11 Asus shitshows / 10
2019-01-06 12:18
#53
 | 
Poland Fabiq 
Team IzakOOO ez win this match... Sobol is fucking monster. Saju is good but lets fuck the pago knut. :D
2019-01-06 12:35
#54
 | 
Russia JackyJo 
Nice +1h delay one love
2019-01-06 12:37
yeah its a joke.. amateur organization
2019-01-06 12:42
Last year was dope and fluent but this year their lanhouse is fucking up internet is being a spastic
2019-01-06 12:48
#57
 | 
Poland Sueyyy 
Why did they delayed it for an hour?
2019-01-06 12:46
#58
 | 
Czech Republic fnx_2_majors 
f ban nuke i ban overpass f pick train i pick mirage f ban inferno i ban cache last map dust
2019-01-06 12:46
If there will be no delays final will be played at 23 - wtf 0iq event This match should be played on 12-13 so final could be at 21-22
2019-01-06 12:54
#62
MICHU | 
Poland Vrock123 
Final tomorrow
2019-01-06 13:11
any info? bo5?
2019-01-06 13:36
#63
 | 
Russia hanzjosha 
D E L A Y
2019-01-06 13:16
nothing changend in 2019 xD after years still delays and issues , bunch of amateurs are responsible for organise cs go tournaments, just wait for major and rest normal t1/t2 tournaments - delays inc
2019-01-06 13:43
#66
 | 
Netherlands Whatafz 
I believe in USA
2019-01-06 13:45
i disbelieve your believes
2019-01-06 14:23
#70
GuardiaN | 
Poland JKG 
over 2,5 maps seems like ez money
2019-01-06 14:07
Ez4Poland
2019-01-06 14:09
#72
PAGO | 
Poland fAmeNmike 
Ez4Pawelczak
2019-01-06 14:09
ez4Pawelczak
2019-01-06 14:14
first map de_train
2019-01-06 14:25
#76
 | 
Brazil yagojmm 
leggo sobol 300$$$$$$
2019-01-06 14:31
#77
YEBAH | 
Russia dan2620 
if fl0m will lose train to izako, winning pronax on it, it will be very funny
2019-01-06 14:33
#78
 | 
Brazil yagojmm 
but team izak >>>>> team pronax lol
2019-01-06 14:34
#79
YEBAH | 
Russia dan2620 
actually why do these guys stop, fl0m wont win 1v5, gg wp
2019-01-06 14:35
#80
YEBAH | 
Russia dan2620 
jesus they are so bad lmfao
2019-01-06 14:37
#81
 | 
Poland Ticket2Win 
OOF didnt know that they are that bad, its like pros vs casuals
2019-01-06 14:38
#82
 | 
Poland Ticket2Win 
-540$
2019-01-06 14:38
#87
NiKo | 
Dominican Republic yolinho 
i think you didn't watch yesterday game against France, lmao you should know
2019-01-06 14:50
#83
YEBAH | 
Russia dan2620 
i feel soooo bad for fl0m his team is so bad
2019-01-06 14:47
since when is hades playing for polished?
2019-01-06 14:47
3. ROG fl0m picked Train 3. ROG fl0m picked Train 3. ROG fl0m picked Train
2019-01-06 14:50
CO JEST KURWA GET RIGHT?
2019-01-06 14:50
by far i think fl0m team is worst on this LAn, ofc his teammets arent that good
2019-01-06 14:50
This train loss is all fl0ms fault his calls were facking awful, even a gold nova igl would be better
2019-01-06 14:53
well its hard to lead players like this, they didnt even prepare for this. Its like mix of some normal players and fl0m. Its hard tho even with good calls those players are not any good
2019-01-06 14:56
He legit had to just call b a few times but instead he kept rushing in mollies idk what you are on about
2019-01-06 15:01
also pushing vs eco, without any flash or smth, hes teammate was there wierd gameply
2019-01-06 14:59
fast 2-0 fl0m not even deserved to be here. ROG friberg much better. bye streamer
2019-01-06 14:52
NA CS OMEGALUL
2019-01-06 14:54
#93
YEBAH | 
Russia dan2620 
HAHAHAHAHAH THEY ARE EVEN LOSING VS FUCKING ECO
2019-01-06 14:58
#96
NiKo | 
Dominican Republic yolinho 
izakooo too much firepower
2019-01-06 15:01
wadafak so ez
2019-01-06 15:10
#98
GuardiaN | 
Poland JKG 
flom's team= gold novas max
2019-01-06 15:33
fl0m - fucking shit player.
2019-01-06 15:35
#100
YEBAH | 
Russia dan2620 
hey izako can you please not throw 26.5 under ty
2019-01-06 15:39
#101
YEBAH | 
Russia dan2620 
5v3 OK
2019-01-06 15:41
#102
YEBAH | 
Russia dan2620 
HAHAHAHA OFC DUDE OFC I BET 26.5 UNDER AND THEY LOSE TO FUCKING FORCEBUY EVEN WITH ADVANTAGE AND BOMB
2019-01-06 15:47
Round over - Winner: CT (13 - 6) - Bomb defused WolfY defused the bomb retrQ killed hades with deagle (headshot) retrQ killed Sobol with deagle (headshot) WolfY killed Zorineq with mag7 hades planted the bomb (3on2) Sobol killed jerk with ak47 Zorineq killed fl0m with ak47 Sobol killed verde- with ak47 (headshot) jerk killed saju with fiveseven (headshot) WolfY + retrQ (flash assist) killed izak with mag7 Round started what a hs
2019-01-06 15:49
#104
 | 
Kazakhstan flywarlock 
322?
2019-01-06 15:49
#105
YEBAH | 
Russia dan2620 
what is this...am i the unluckiest person on the fucking EARTH
2019-01-06 15:50
If you bet on from you're actually braindead not unlucky
2019-01-06 15:54
#106
YEBAH | 
Russia dan2620 
AHAHHAHAHA
2019-01-06 15:52
Are they throwing to show that USA can do something?
2019-01-06 15:52
#109
k1to | 
Russia AttackeN 
No way if they will choke
2019-01-06 15:54
#111
YEBAH | 
Russia dan2620 
anyways its not gonna be 16:10
2019-01-06 15:54
#112
 | 
Latvia Trowgar 
Ofc they lose eco
2019-01-06 15:55
#113
YEBAH | 
Russia dan2620 
told you.
2019-01-06 15:57
saju 40 y/o = no brain jumping to smoke in ruins afterplant ahhaahahahahah
2019-01-06 15:57
#116
GuardiaN | 
Poland JKG 
How fucking bad can u possibly be?!?!!
2019-01-06 16:00
#117
 | 
Europe Freeburger97 
fucking augs in every round lul
2019-01-06 16:04
#118
 | 
Russia ggsx1_ 
16:14
2019-01-06 16:06
#119
GuardiaN | 
Poland JKG 
xD fucking joke
2019-01-06 16:05
#120
 | 
Kazakhstan flywarlock 
NOT EVEN CLOSE HAHA
2019-01-06 16:05
is that game Navi vs Astralis?
2019-01-06 16:06
#123
 | 
Sweden Edmanis 
nice hold clowns clips.twitch.tv/PerfectStupidMelonDancin.. That guy was literally jumping out with a knife and jerk still fucking manage to miss
2019-01-06 16:07
lmao this is worse than NA fpl
2019-01-06 16:14
#132
 | 
Canada PwnNewb 
oh ya, but its only supposed to be for fun, the player break means no CSGO in past years so them getting a bunch of youtubers and old pros to play isnt supposed to be high level CSGO it is just for fun. It also gives those of us that like to bet on CSGO for fun, a little something to bet small $ on while we wait for the good games to start again (or its something for degenerates to bet huge $ on but I wouldnt for ROG crap)
2019-01-07 16:27
ty 4 odds americano fans ez for izako
2019-01-06 16:08
Lul this inferno was almost throw
2019-01-06 16:25
#129
liTTle | 
CIS Dowa) 
izakoo better than fl0m
2019-01-06 18:28
HADES WYGLADA MAJ DRAKEN XD
2019-01-08 18:02
Login or register to add your comment to the discussion.