17:55
13th of February 2019
 
Match over
Maps
Best of 1 * Swiss round 1
1. Winstrike removed Inferno
2. Winstrike removed Overpass
3. NRG removed Dust2
4. NRG removed Cache
5. NRG removed Mirage
6. Winstrike removed Train
7. Nuke was left over
Nuke
9:16 (8:7; 1:9)STATS
Rewatch
United KingdomESL TVVod
RussiaRuHubVod
Highlights
WinStrike wins the deaco
Brehze quad kill hold
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Georgi 'WorldEdit' Yaskin
WorldEdit
17-17 0 75.7 56.0% 1.03
Russia
Kirill 'Boombl4' Mikhailov
Boombl4
17-20 -3 72.7 60.0% 0.86
Russia
David 'n0rb3r7' Danielyan
n0rb3r7
13-21 -8 72.4 68.0% 0.77
Lithuania
Aurimas 'Kvik' Kvakšys
Kvik
13-21 -8 57.6 60.0% 0.74
Russia
Jan 'wayLander' Rahkonen
wayLander
13-21 -8 58.0 52.0% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ethan 'Ethan' Arnold
Ethan
24-15 +9 114.5 88.0% 1.61
United States
Jacob 'FugLy' Medina
FugLy
19-13 +6 86.2 84.0% 1.35
Bulgaria
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov
CeRq
22-15 +7 80.8 76.0% 1.31
United States
Vincent 'Brehze' Cayonte
Brehze
20-15 +5 69.2 80.0% 1.24
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
15-15 0 63.6 52.0% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Georgi 'WorldEdit' Yaskin
WorldEdit
17-17 0 75.7 56.0% 1.03
Russia
Kirill 'Boombl4' Mikhailov
Boombl4
17-20 -3 72.7 60.0% 0.86
Russia
David 'n0rb3r7' Danielyan
n0rb3r7
13-21 -8 72.4 68.0% 0.77
Lithuania
Aurimas 'Kvik' Kvakšys
Kvik
13-21 -8 57.6 60.0% 0.74
Russia
Jan 'wayLander' Rahkonen
wayLander
13-21 -8 58.0 52.0% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ethan 'Ethan' Arnold
Ethan
24-15 +9 114.5 88.0% 1.61
United States
Jacob 'FugLy' Medina
FugLy
19-13 +6 86.2 84.0% 1.35
Bulgaria
Tsvetelin 'CeRq' Dimitrov
CeRq
22-15 +7 80.8 76.0% 1.31
United States
Vincent 'Brehze' Cayonte
Brehze
20-15 +5 69.2 80.0% 1.24
Canada
Damian 'daps' Steele
daps
15-15 0 63.6 52.0% 0.91
Player of the matchwon with 79.0% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Bulgaria kr9ptonn 
ez 4 CeRq major mvp
2019-02-06 17:22
Indeed, kr9ptonn! :) :D
2019-02-06 17:32
ez for QBF Legends
2019-02-10 04:47
Sry, but ez4cerq
2019-02-11 22:15
#6
 | 
North America VeryNAGuy 
+1 Should be EZ for NRG against these nonamers
2019-02-06 19:14
too ezz for GODbert
2019-02-06 19:19
#26
 | 
Russia GlutenFree 
Ez4myboysfromwinstrike
2019-02-10 17:23
+1
2019-02-10 22:28
#9
Ethan | 
Russia Dude_Love 
mb mb
2019-02-06 21:20
no
2019-02-08 21:46
#20
 | 
United States AN_yB_DETIAB 
+1 ty 4 cerq
2019-02-09 21:07
#2
 | 
Poland |VP|KubaNTC 
EASY NRG
2019-02-06 17:27
#3
 | 
Lithuania andy_ 
SO DAMN EZ FOR KVIK even though I love NRG
2019-02-06 17:28
#5
 | 
Russia Reph 
boombl4 gonna eat them
2019-02-06 18:35
+1
2019-02-07 18:37
Cerq vs Boombl4 Hungry games xd
2019-02-11 22:14
Hunger games*
2019-02-12 13:02
#45
 | 
Other Malda4 
Hungarian*
2019-02-13 00:34
Lmao nice one
2019-02-13 18:04
#8
 | 
Australia KamaraD 
Winstrike Team vs NRG Esports (NRG Win)
2019-02-06 19:20
#10
YEKINDAR | 
Russia k3ron 
NRG, TAKE MY NRG!
2019-02-07 11:28
#11
 | 
Russia GlutenFree 
Nrg are good but it is ez4myboysfromwinstrike
2019-02-07 17:36
#15
 | 
Bulgaria diyvof 
ez for cerq
2019-02-08 22:10
#16
s1mple | 
Russia Elmuras 
ez4NRG go go
2019-02-09 08:51
#17
felps | 
Germany remind00 
NRG cant win here
2019-02-09 10:25
#18
 | 
CIS SelVoice 
Overpass 16-13 Winstrike
2019-02-09 10:26
#19
 | 
Bulgaria vectralsoul 
ez 4 incoming major legend Tsvetelin "Big Boi CeRq" Dimitrov
2019-02-09 19:42
EZAF 4 NRG
2019-02-10 04:55
#24
 | 
Switzerland sovereiign 
NRG gonna win it all. No bias.
2019-02-10 06:57
I have seen the future! NRG will be Legends! :)
2019-02-10 16:34
#27
 | 
United States Acetk 
cerq vs boombl4 (boombl4 wins)
2019-02-10 19:24
nrg shit on cache/nuke easy bo1 for ws
2019-02-10 19:34
So EZ for n0rb3r7
2019-02-11 08:34
#31
woxic | 
Hungary deroxid 
LETSGOOOO NRG!
2019-02-11 11:17
Cerq gonna eat the entire Winstrike roster
2019-02-12 00:51
#35
 | 
Russia evg1804 
Really, Cerq? Look at boombl4. He will eat all NRG roster
2019-02-12 02:41
all NA scene
2019-02-12 20:10
#54
 | 
United States Acetk 
all of NA
2019-02-13 08:37
#37
 | 
Poland Hell2k 
so ez for NRG last na hope
2019-02-12 13:12
#38
flusha | 
Lithuania Tabyz 
Win is coming with a Strike
2019-02-12 15:15
#40
 | 
Poland Drag0nJ 
ty for odds, ez free money on winstrike
2019-02-12 20:57
#41
 | 
Russia AyYyYyYyYyVv 
EZ FOR NRG TOO ez for boy fugLy and EthaN
2019-02-12 23:16
There isn't much to analize here, aside from boombl4 Winstrike don't have much to go against NRG, the NA team will take this match
2019-02-12 23:46
Except WorldEdit & waylander is from ex-Flipside...that ALWAYS made the major AND NRG ALWAYS choking the major quals.
2019-02-13 02:21
Yes, but once they reached the majors they always played like shit
2019-02-13 03:23
The rosters are different now what are you even talking about?
2019-02-13 08:28
THANKS FOR ODDS İM WİTH YOU BOOMBLE GO !!!!
2019-02-13 00:02
Train/Overpass
2019-02-13 00:21
I swear if NRG chokes this major qualifier AGAIN - I will ...
2019-02-13 02:20
They choked in the Minor last time, this wouldn't be nearly as bad, but they are favorites to make it out
2019-02-13 03:30
The fucked up the last minor in 2018. They managed to beat most of the NA teams like coL and many other, but struggled against them in the minor.. But it is 2 teams qualifying and total they are 8, so. Hope they will do great this major tho!
2019-02-13 08:27
so ez for NRG
2019-02-13 05:20
Why are they called Winstrike Team and not Team Winstrike? Winstrike Team sounds weird
2019-02-13 07:42
Winstrike. Team. Ok.
2019-02-13 12:54
#55
device | 
Germany h0pe. 
These odds are insane. Sure, NRG are the favourites to take this match, but I wouldn't underestimate Winstrike's chances here.
2019-02-13 11:29
#57
 | 
Mongolia tim1856 
Cold War?
2019-02-13 14:43
NA CS PogU
2019-02-13 15:30
I believe in Winstrike, Do it my boys
2019-02-13 15:37
IF WINSTRIKE WIN NO SURPRISE FOR ME
2019-02-13 16:16
ez for winstrike, nrg sicks
2019-02-13 16:22
#80
 | 
Bulgaria diyvof 
nrg sucks ? hahaa
2019-02-13 17:55
If Winstrike win... I’ll sell my PC and buy an iMac. :)
2019-02-13 16:25
You better start taking photos of it and wipe all your drives now, it won't be the first time NRG choke under pressure.
2019-02-13 17:22
How's that for choke? Hahaha! Cry is free!
2019-02-13 20:07
G2 win
2019-02-13 16:26
Lets make a 3-0 winstrike and attend the major.
2019-02-13 16:27
#65
 | 
Czech Republic Olaxen 
Cerq road to MVP <3
2019-02-13 16:29
#79
 | 
Bulgaria diyvof 
<3
2019-02-13 17:54
#68
 | 
Poland Krzych0a 
NRG
2019-02-13 17:42
#69
CeRq | 
Bulgaria HLTVholic 
ez 4 god Cerq
2019-02-13 17:45
WinStike should be the favorite here
2019-02-13 17:50
#78
 | 
Ukraine Woejoj 
OMEGALUL
2019-02-13 17:54
#82
 | 
Bulgaria diyvof 
+1
2019-02-13 17:55
+1 million
2019-02-13 20:07
#76
 | 
Lithuania SH4NKER 
2ez4winstrike 16-0 inc
2019-02-13 17:54
#81
 | 
Other Malda4 
MAPPPP ?
2019-02-13 17:55
#83
 | 
Europe hltv007 
lesgo RNG
2019-02-13 17:55
RNG? xD
2019-02-13 17:57
#95
 | 
Europe hltv007 
l u l RNG RNG
2019-02-13 17:59
RNG = Renegades
2019-02-13 17:59
#100
 | 
Europe hltv007 
RNG=random luck involved l u l you haven't heard this? lul
2019-02-13 18:02
NRG will win free money.
2019-02-13 17:55
Lets go boomich
2019-02-13 17:56
#105
 | 
Bulgaria diyvof 
russian x god
2019-02-13 18:04
But the original x god is also Russian Maybe call him Budget X God
2019-02-13 18:54
Winstrike wins this
2019-02-13 17:56
Nuke ? RIP Winstrike
2019-02-13 17:56
LOL RIP Winstrike watch again
2019-02-13 17:57
NRG ON NUKE? LOOOL GG EZ MONEY
2019-02-13 17:56
You bet on NRG then ye ez!?
2019-02-13 17:59
Rip NRG on Nuke
2019-02-13 18:00
#107
 | 
Bulgaria diyvof 
lol no
2019-02-13 18:05
Okay so you just got unlucky with your prediction or what?
2019-02-13 18:08
???? Bro i'll taste your tears later
2019-02-13 18:18
Well I'm on winstrike at 3.30 odds. But I'm a realist bro.
2019-02-13 18:26
:) Gratz then only an idiot would bet in NRG
2019-02-13 18:27
They're t side ain't that good, they need pistol brother.
2019-02-13 18:27
NRG is trash on CT too they can't even win a aim duel with AK just imagine what are they going to do with AUG or M4 lol
2019-02-13 18:28
Winstrike prolly won't win a single T round. SAD!
2019-02-13 18:35
Better map for winstrike, but NRG will win 100%, called 2 other risky bets in this major as 100%, but this one is defo 100% favored for NRG.
2019-02-13 17:59
AHAHAHAHAHAHA NUKE İS BEST MAP FOR WİNSTRİKE
2019-02-13 17:59
losing to HAVU and FURIA best map pick one
2019-02-13 18:00
best map is dust2 turkey
2019-02-13 18:02
#103
 | 
Bulgaria diyvof 
Allahu akbar cs is haram for you
2019-02-13 18:03
not funny
2019-02-13 18:05
Generally curious what will you people who said that WINSTRIKE will win on nuke, say when they lose? Clearly easy for NRG....
2019-02-13 18:03
#106
 | 
Bulgaria diyvof 
+1
2019-02-13 18:05
NRG playing with +forward
2019-02-13 18:05
EZ4 ETHAN
2019-02-13 18:06
Yeah, NRG is going to steamroll the living shit out of Winstrike lol.
2019-02-13 18:06
#113
steel | 
Belarus Ruble 
winstrike doesnt care they already get stickers aka vodka money ezpz
2019-02-13 18:11
finally a team that doesnt throw today
2019-02-13 18:11
Remember north vs nrg on nuke????
2019-02-13 18:15
"WinStrike wins the deaco" WAT
2019-02-13 18:19
#122
nak | 
Canada tabar_nak 
deagle eco aka no armor and deagles
2019-02-13 18:21
w0w
2019-02-13 18:27
Where are gamelogs?
2019-02-13 18:23
HAHAHAHA let Nuke against WInstrike ;) GG
2019-02-13 18:20
Lost to HAVU and FURIA, yeah solid nuke by losestrike
2019-02-13 18:25
#121
nak | 
Canada tabar_nak 
difficult for boombullfour
2019-02-13 18:20
Winstrike can upset.
2019-02-13 18:22
#124
 | 
Brazil mth^ 
idk how NRG still end up playing Nuke lol
2019-02-13 18:22
NRG will destroy them on t_side
2019-02-13 18:23
#126
 | 
Germany NjiNjiNji 
and here comes the throw :)
2019-02-13 18:25
nope
2019-02-13 18:28
bye nrg
2019-02-13 18:25
4. NRG removed Cache 5. NRG removed Mirage
2019-02-13 18:26
why try on major when u can throw games EZZZZZZZZZZZZ
2019-02-13 18:31
Winstrike are much better than what I've expected, but NRG shit the bed pretty hard after that start.
2019-02-13 18:27
they got 7 nuke t rounds. thats actually pretty fucking good. i'd like to see winstrike get even 5 rounds in t side.
2019-02-13 18:35
They probably should've had 10, possibly more, with how the first ~6 rounds went. I don't think map sideness is as big a determining factor than how CS was a couple years ago.
2019-02-13 18:47
Hmm, I didn't see the game so you might be right, but like I said nuke is defintly a map that is more towards CT side and NRG just showed why.
2019-02-13 18:48
nice nrg lost vs eco and go lose all rounds ty for another lost handi
2019-02-13 18:31
You are 5 vs 4 on an eco without utility. Why do you go to fucking outside?
2019-02-13 18:32
#150
nak | 
Canada tabar_nak 
winstrike coach told them they needed fresh air
2019-02-13 18:39
Guys can some one tell me where is scoreboard ?
2019-02-13 18:33
GG winstrike, told ya nrg would be free money.
2019-02-13 18:34
#144
jOELZ | 
Finland stubey 
Has there been a knife kill?
2019-02-13 18:35
nah
2019-02-13 18:38
#149
 | 
Finland no_man 
lol
2019-02-13 18:39
UPD: nvm wrong match page XD
2019-02-13 18:46
if only Winstrike won the pistol
2019-02-13 18:38
WorldEdit so shit today
2019-02-13 18:39
CIS CS not found today
2019-02-13 18:39
NRG gonna win
2019-02-13 18:40
#152
 | 
Germany oloP 
8-7 to 8-16 nice t-side XD
2019-02-13 18:43
GOD Brehze
2019-02-13 18:45
brehze damn
2019-02-13 18:46
#156
 | 
Poland Hell2k 
nrg strong af ez quarter at least last na hope
2019-02-13 18:46
NRG thx for throwing handi
2019-02-13 18:47
#158
 | 
Finland ginbay 
Winstrike t side.. expected tbh.
2019-02-13 18:47
ez -5.5
2019-02-13 18:47
#161
 | 
Ukraine squeeez 
Wow, nice name for degles-eco rnd
2019-02-13 18:48
Brehze so good
2019-02-13 18:48
nrg nerds but they are decent at cs
2019-02-13 18:51
NRG stronger on CT side of Nuke. Good play!
2019-02-13 18:49
#167
nak | 
Canada tabar_nak 
1 t round is actually pretty good for a team like winstrike, props to them
2019-02-13 18:50
#168
 | 
Bulgaria vectralsoul 
GGEZ
2019-02-13 18:50
#169
shox | 
Vietnam buai 
nt LOSESTRIKE
2019-02-13 18:52
dogstrike, noob af
2019-02-13 18:56
Are Boombla and Cerq brothers?
2019-02-13 18:57
Just neighbors.
2019-02-13 19:40
is not nahtE anymore?
2019-02-13 20:51
Login or register to add your comment to the discussion.