11:00
19th of April 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group A * Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late
1. Movistar Riders removed Dust2
2. forZe removed Train
3. Movistar Riders picked Overpass
4. forZe picked Mirage
5. Movistar Riders removed Inferno
6. forZe removed Vertigo
7. Nuke was left over
Default
forZe
0
Movistar Riders
1
Mirage
forZe
17
(6:9; 9:6) (2:4)
Movistar Riders
19
Nuke
forZe
-
Movistar Riders
-
Rewatch
OtherCopenhagen Games (Map 2 - Mirage)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Bogdan 'xsepower' Chernikov
xsepower
29-21 +8 88.8 72.2% 1.31
Russia
Dmitriy 'facecrack' Alekseyev
facecrack
31-31 0 92.0 69.4% 1.19
Russia
Almaz 'almazer' Asadullin
almazer
25-20 +5 69.8 75.0% 1.12
Russia
Andrey 'Jerry' Mekhryakov
Jerry
24-26 -2 71.6 86.1% 1.03
Russia
Evgeny 'FL1T' Lebedev
FL1T
17-26 -9 62.1 72.2% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Oscar 'mixwell' Cañellas
mixwell
35-19 +16 96.4 75.0% 1.47
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
30-26 +4 83.9 72.2% 1.15
Spain
Aitor 'SOKER' Fernández
SOKER
22-28 -6 67.4 72.2% 0.92
Spain
Alejandro 'alex' Masanet
alex
21-27 -6 64.7 75.0% 0.90
Spain
Raúl 'DeathZz' Jordán Nieto
DeathZz
16-26 -10 70.1 63.9% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Bogdan 'xsepower' Chernikov
xsepower
29-21 +8 88.8 72.2% 1.31
Russia
Dmitriy 'facecrack' Alekseyev
facecrack
31-31 0 92.0 69.4% 1.19
Russia
Almaz 'almazer' Asadullin
almazer
25-20 +5 69.8 75.0% 1.12
Russia
Andrey 'Jerry' Mekhryakov
Jerry
24-26 -2 71.6 86.1% 1.03
Russia
Evgeny 'FL1T' Lebedev
FL1T
17-26 -9 62.1 72.2% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Oscar 'mixwell' Cañellas
mixwell
35-19 +16 96.4 75.0% 1.47
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
30-26 +4 83.9 72.2% 1.15
Spain
Aitor 'SOKER' Fernández
SOKER
22-28 -6 67.4 72.2% 0.92
Spain
Alejandro 'alex' Masanet
alex
21-27 -6 64.7 75.0% 0.90
Spain
Raúl 'DeathZz' Jordán Nieto
DeathZz
16-26 -10 70.1 63.9% 0.82
Head to head
6
Wins
0
Overtimes
8
Wins
Show all head to heads
#1
 | 
Europe SteffeMvrs
What a fucking surprise, again, lol.
2019-04-19 03:05
#3
 | 
Other Nagardien
ikr
2019-04-19 03:11
#2
 | 
Other Nagardien
EZ for Movistar Riders <3
2019-04-19 03:10
#4
 | 
Poland Mimaaacz
Nowadays only three things are sure in CS. 1. At least one Forze vs Riders match every week 2. At least one Detona vs W7M match every week 3. HUNDEN being the GOAT
2019-04-19 03:27
Hahaha! This is the best i've read on hltv for a long time.
2019-04-19 11:38
Yea i always see those randoms teams always in match
2019-04-19 13:11
forze 2-0 16-6 16-4
2019-04-19 03:39
yeah lol
2019-04-19 03:45
OMEGALUL get rekt fucking russians
2019-04-19 13:11
#111
 | 
Other NDRnews
XD nice
2019-04-19 13:11
ez for Lowell
2019-04-19 06:40
loWel is no longer on Movistar xD
2019-04-19 14:13
Lets go rides!! A strong iberian CS is good for the improvement of our cs and competition!! vamos hermanos
2019-04-19 07:11
#14
 | 
Spain HolaBuenas
ty Mr.portugal
2019-04-19 10:06
Question just will forZe throw 1 map like last time they did
2019-04-19 07:26
its not lootbet, so expect forze to actually play their game xD
2019-04-19 08:50
#26
 | 
Europe SteffeMvrs
Yeeeah about that...
2019-04-19 11:21
LMAO
2019-04-19 11:22
#53
 | 
Myanmar xdcc
RIP
2019-04-19 11:33
#10
 | 
Spain BTMN1
“El clásico” again go riders!
2019-04-19 08:33
EZ MOVISTAR
2019-04-19 10:23
Again xD
2019-04-19 11:04
#17
 | 
Spain G3CK0
Ahshitherewegoagain.mp4 It will probably end up as always but gl to both teams anyway
2019-04-19 11:05
#116
 | 
Spain Zhalos
wtf
2019-04-19 13:17
Movistar will win this game
2019-04-19 11:06
wtf default?
2019-04-19 11:20
WTF GIMME MY MONEY BACK
2019-04-19 11:20
rip
2019-04-19 11:21
sites must give it back for map 1, if not im gonna kms
2019-04-19 11:21
ur money is being donated to notre dame rebuild now
2019-04-19 11:21
LMFAO
2019-04-19 11:22
#81
 | 
Poland RapidHere
lol xDD
2019-04-19 12:25
+1 lol....
2019-04-19 11:25
lmao
2019-04-19 11:20
* Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late AHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHHAHA
2019-04-19 11:22
#31
 | 
Spain G3CK0
looool imagine being late in 2019
2019-04-19 11:22
were drinking late night 100%
2019-04-19 11:22
WTF HAHAHAHAHAGAV
2019-04-19 11:22
ruski had too much vodka last night
2019-04-19 11:23
LUL
2019-04-19 11:23
1xbet won’t give me my money if forze lose 😭😭
2019-04-19 11:23
vozvrat dadut?
2019-04-19 11:25
Net
2019-04-19 11:26
Last time they didn’t give anything (If I remember correctly it was North vs 3dmax)
2019-04-19 11:29
mne vernuli (marafonbet)
2019-04-19 12:36
* Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late * Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late * Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late EXCUSE ME WHAT ????????????????????????????
2019-04-19 11:25
Movistar failers only win vs forze out of the server, 2-1 for forze, easy match for ruskys. tier2.5/3 team vs spaniards failers tier9
2019-04-19 11:26
#48
 | 
Spain G3CK0
Mad bettor confirmed
2019-04-19 11:27
aHAHAHAH
2019-04-19 13:09
#42
 | 
Italy Fil0Nerd
are you kidding me?
2019-04-19 11:25
#46
 | 
Ukraine Frakenzor
Wtf,i bet on forze
2019-04-19 11:27
vodka was superfluous last night xd
2019-04-19 11:27
Lost the first map without sweating)) 000 p.s. admins geniuses, put TP for the fact that we did not have time to go to the server for 5 minutes after we entered the arena. POST FROM xsepower fanpage vk.com/feed?section=updates&w=wall-11389..
2019-04-19 11:28
Why rules exists
2019-04-19 11:36
this rules fucks all players
2019-04-19 11:37
Any tournament have rules and you need to read before start and subscribe. Then you have to respect rules
2019-04-19 11:40
forfeit whole match and everything is gucci ez refund
2019-04-19 11:30
#57
apEX | 
Israel YoavAZ
please do
2019-04-19 11:36
Movistar failers pls disband.
2019-04-19 11:36
You should be mad with the team that you bet, they don't understand english rules?
2019-04-19 11:38
OF COURSE WHEN I BET THIS HAPPENS WTF SA?!?!?#!#?!#
2019-04-19 11:36
#58
 | 
Hungary Opahm
Fucking dog Forze...I set bet to them and they forfeit xd
2019-04-19 11:37
#63
 | 
Poland Looopie
get rekt mate remember when immortals were drinking day earlier and same thing happened to them
2019-04-19 11:39
#66
 | 
Hungary Opahm
nvm Forze will win anyway.No Lowel,no party.
2019-04-19 11:44
ez 200iq from forze, skip enemy's map pick to not get tired then win your pick and 3rd map ez
2019-04-19 11:38
#65
 | 
Spain G3CK0
Yeah, forze should win this anyway...
2019-04-19 11:42
#69
 | 
France 9550
well if they didnt showed up to the 1st map thats because they got sleep, and thats because they probably did something not right, and I assume they are not in the best conditions to play
2019-04-19 11:58
Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late
2019-04-19 11:45
#68
 | 
Europe dactylex
1xbet just cancel this match lol
2019-04-19 11:52
They won’t in that case, when forze agreed to continue bo3
2019-04-19 12:04
how can u be late on lan wtf
2019-04-19 12:00
russians
2019-04-19 12:40
1. forZe picked de_fault
2019-04-19 12:04
365 voided the bet god bless
2019-04-19 12:05
+F
2019-04-19 12:07
Forze will win, mark my words.
2019-04-19 12:15
xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd. What's your excuse gonna be?
2019-04-19 12:18
Ok nvm XD
2019-04-19 13:08
Marked
2019-04-19 13:11
#79
 | 
Ukraine Sla1ter
ForZe 0-2
2019-04-19 12:22
LANwell
2019-04-19 12:25
Forze so bad, but I think epsilon ez 2-0
2019-04-19 12:26
#83
 | 
Spain G3CK0
NGL Movistar Riders looking good this lan
2019-04-19 12:26
#84
 | 
Turkey AwieNNN
we have 2 mac 1 mp5 lets push with the ak vs usps gj
2019-04-19 12:28
#86
 | 
Spain G3CK0
ALEX POGCHAMP
2019-04-19 12:30
Riders on Mirage So BAd
2019-04-19 12:39
ofc lost vs fucking pistols and now lost my handi spanish throw dogs
2019-04-19 12:40
5v3 rofl Round over - Winner: CT (14 - 15) - Enemy eliminated mopoz + DeaTh (assist) killed Jerry with aug Jerry killed DeaTh with ak47 DeaTh killed xsepower with aug mopoz killed FL1T with aug mopoz killed almazer with aug (headshot) mixwell + SOKER (assist) killed facecrack with aug facecrack killed SOKER with ak47 facecrack killed ALEX with ak47 Round started
2019-04-19 12:53
#92
 | 
Spain G3CK0
Not winning a single pistol round is hurting movistar riders a lot, hopefully they will work on that
2019-04-19 12:57
#117
 | 
Spain BorjaRDa
9 months more or less waiting for it, keep waiting
2019-04-19 13:18
unibet didnt cancel the game gg wp
2019-04-19 13:04
#96
 | 
Other NDRnews
eZ 400 dollars Forze on LAN what a joke fuck forze noob cheaters
2019-04-19 13:07
#97
 | 
United Kingdom VOSSKi
dont bet on these forze guys, always either shit or throwing lmao
2019-04-19 13:07
0-2 hahahaha
2019-04-19 13:07
im very happy that russian dogs lost this so unprofessional team and big thanks to bet365 for void this bet
2019-04-19 13:07
* Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late And movistar won the second map. Ez 600$, ty forze for forfeit.
2019-04-19 13:08
that’s not the forze who forfeited that’s just stupid CPH Games admins who gave them the technical loss notwithstanding forze were in the arena already
2019-04-19 13:12
They arrived 45min late dude
2019-04-19 13:18
#101
 | 
Spain BlaNcoW
Mixwell smurfing
2019-04-19 13:08
#103
 | 
Spain G3CK0
YEEESSSSS GG to both teams and gl in the rest of the tournament
2019-04-19 13:09
#104
 | 
Malta NjiNjiNji
i legitimately cant win an OT ever XD
2019-04-19 13:09
#105
mir | 
Russia M13F
lmao late for LAN lucky MR
2019-04-19 13:09
CIS on LAN omegalul 0 CT rounds
2019-04-19 13:10
* Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late Hahahaha
2019-04-19 13:15
#114
 | 
Spain elskio
So eZ ahahahaj
2019-04-19 13:16
Wow piss off csgofast.... no refunds for this kinda shit
2019-04-19 13:17
#121
 | 
Denmark Ulver
Some bets hurt like these :( It's also worth to know that they often require three stand-ins before they'll cancel a bet. Two stand-ins and they don't care.
2019-04-19 13:21
* Movistar Riders won first map by forfeit due to forZe being late cis ruining even on lan lol nice smoking guys gl next time
2019-04-19 13:21
Lol this should be refunded why are punters being punished because a team did not play the first map, gives the team an immediate whole map disadvantage.
2019-04-19 13:38
cancer af like forze choked to a clean eco and so many stupid post plant 5v3s
2019-04-19 13:44
Good game by mixwellstar Ridwells
2019-04-19 14:14
#126
 | 
Denmark Ulver
Yay, I got my bet refunded on eoddset <3
2019-04-19 14:32
Login or register to add your comment to the discussion.