16:05
2nd of May 2019
 
Match over
Maps
Best of 1
1. ENCE removed Vertigo
2. Movistar Riders removed Dust2
3. ENCE removed Overpass
4. Movistar Riders removed Mirage
5. ENCE removed Inferno
6. Movistar Riders removed Train
7. Nuke was left over
Nuke
14:16 (10:5; 4:11)STATS
Rewatch
OtherVortex EntertainmentVod
Highlights
DeathZz - 3 USP-S HS kills on the Ramp defense (pistol round)
Aleksib - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
sergej - 3 AK HS kills on the bombsite A offensive
xseveN - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) while having 11 HP
ALEX - 1vs3 clutch (CT - pre-plant situation)
Aerial - 3 CZ75A kills on the Yard defense
allu (CT) wins the 1vs3 post-plant situation by sticking to the bomb defuse in the final duel to tie the match at 14 rounds each
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Sami 'xseveN' Laasanen
xseveN
23-19 +4 80.0 73.3% 1.19
Finland
Jani 'Aerial' Jussila
Aerial
20-21 -1 84.1 76.7% 1.09
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
15-21 -6 51.5 60.0% 0.86
Finland
Jere 'sergej' Salo
sergej
17-20 -3 56.0 50.0% 0.77
Finland
Aleksi 'allu' Jalli
allu
17-25 -8 71.0 56.7% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Oscar 'mixwell' Cañellas
mixwell
30-21 +9 96.2 80.0% 1.43
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
22-19 +3 87.9 73.3% 1.18
Spain
Raúl 'DeathZz' Jordán Nieto
DeathZz
18-16 +2 71.9 80.0% 1.09
Spain
Aitor 'SOKER' Fernández
SOKER
19-18 +1 61.3 73.3% 1.07
Spain
Alejandro 'ALEX' Masanet
ALEX
17-18 -1 71.5 66.7% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Sami 'xseveN' Laasanen
xseveN
23-19 +4 80.0 73.3% 1.19
Finland
Jani 'Aerial' Jussila
Aerial
20-21 -1 84.1 76.7% 1.09
Finland
Aleksi 'Aleksib' Virolainen
Aleksib
15-21 -6 51.5 60.0% 0.86
Finland
Jere 'sergej' Salo
sergej
17-20 -3 56.0 50.0% 0.77
Finland
Aleksi 'allu' Jalli
allu
17-25 -8 71.0 56.7% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Oscar 'mixwell' Cañellas
mixwell
30-21 +9 96.2 80.0% 1.43
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
22-19 +3 87.9 73.3% 1.18
Spain
Raúl 'DeathZz' Jordán Nieto
DeathZz
18-16 +2 71.9 80.0% 1.09
Spain
Aitor 'SOKER' Fernández
SOKER
19-18 +1 61.3 73.3% 1.07
Spain
Alejandro 'ALEX' Masanet
ALEX
17-18 -1 71.5 66.7% 1.05
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
Germany Neckarstadion 
EZ4ENCE
2019-05-01 20:59
no
2019-05-01 22:39
#10
 | 
Germany Neckarstadion 
Henlo can I have a banana please 😎😎😎
2019-05-01 22:39
Not henlo men)) TAKE 1 FREE 👉🍌
2019-05-01 22:40
#12
 | 
Germany Neckarstadion 
Nice thanks men)))))
2019-05-01 22:41
Ence will throw
2019-05-02 09:44
#83
 | 
New Zealand onelover11 
Ence never throwrino
2019-05-02 15:54
high change they might play vs movistar in blast, doubt they'll show much
2019-05-02 15:57
mixwell looks like tarik haha
2019-05-02 16:03
#308
RpK | 
France KepleR82b 
XDDDDD
2019-05-02 17:23
#322
 | 
Spain Alex_GV 
Hahaha it was ez
2019-05-02 17:26
#273
 | 
Brazil arturfelipe 
no more
2019-05-02 17:17
EZ4ENCE
2019-05-02 17:25
#328
 | 
Spain BlaNcoW 
EZ 4 RIDERS
2019-05-02 17:30
Ence sucks
2019-05-02 17:40
#2
 | 
Colombia AlejoBuh 
ENCE vs spanish ENCE
2019-05-01 21:01
#5
 | 
Finland gl1tchz 
+1
2019-05-01 21:43
#336
 | 
Spain Primat3 
+1
2019-05-02 17:33
#3
 | 
Panama FUN4ENCE 
ez4ence
2019-05-01 21:01
#353
 | 
Germany Ez4aVGgg 
nt kid
2019-05-02 18:11
#356
 | 
Panama FUN4ENCE 
Ence online, sad
2019-05-02 18:19
#372
 | 
Germany Ez4aVGgg 
ence offline sad
2019-05-02 22:05
#375
 | 
Panama FUN4ENCE 
1/8
2019-05-02 22:32
#388
 | 
Germany Ez4aVGgg 
8/8
2019-05-03 14:17
#4
 | 
Spain ericmoncusi23 
Ez4SpanishENCE
2019-05-01 21:21
#6
 | 
Spain SlaM7 
ez for movistar riders
2019-05-01 21:57
#7
JoJo | 
Spain Dicraftio 
Hope Ence are drunk or some shit xd
2019-05-01 22:00
dont worry atleast allu will be having bad hungover, so he will miss every shot
2019-05-01 23:20
He misses the easy shots anyways LUL
2019-05-02 08:47
#54
 | 
Finland Taynz 
Is this season price to go pro league
2019-05-02 14:19
#90
 | 
Spain BorjaRDa 
If that's a question ye, this season gives access to epl
2019-05-02 16:08
#91
 | 
Finland Taynz 
Ok ty
2019-05-02 16:08
They don't care about esea
2019-05-02 15:43
#80
 | 
Finland eMBeJaana 
They do if they now have a chance qualifying to epl next season. Last mdl season there was no way to get there
2019-05-02 15:50
#8
 | 
Switzerland x676 
EZ 4 my mum
2019-05-01 22:38
Important match to open the season, GL to Riders
2019-05-02 00:39
mixwell dead team
2019-05-02 00:41
#37
 | 
Switzerland x676 
its more alive than ever :) these guys didnt had the chance to play internationally, now they are moving forward and improving a lot
2019-05-02 11:15
#60
 | 
Spain BTMN1 
+1
2019-05-02 14:37
More alive than ever
2019-05-02 17:18
#17
 | 
Finland Autisthicc 
death is probably gonna death pretty soon lol, looks much older than 23
2019-05-02 00:47
FinlandEnce vs SpainEnce
2019-05-02 00:53
#19
 | 
Russia Glihhh 
ENCE throw?
2019-05-02 01:55
#20
RapeN | 
India Women 
lmao this will be so EZ
2019-05-02 02:00
#21
 | 
Spain dabehx 
EZ 4 ENCEL
2019-05-02 02:42
#28
 | 
Poland friendlySeb 
ENCE online LUL.
2019-05-02 07:51
#278
 | 
Brazil arturfelipe 
OMEGALUL
2019-05-02 17:18
4 the spanish ence
2019-05-02 17:18
ence in online on mdl LUL ez for moviestar
2019-05-02 02:45
#23
 | 
Other Nagardien 
EZ for Movistar RIders <3
2019-05-02 04:08
Ez4ence 16-6
2019-05-02 06:03
#25
 | 
Canada suzi 
Wouldn’t be suprised if overratedence lost.
2019-05-02 06:07
Since its online i think they will lose
2019-05-02 08:46
#39
 | 
Finland Autisthicc 
excuse
2019-05-02 11:20
#26
 | 
Finland santedek 
Why people are calling movistar riders new ence?
2019-05-02 06:11
because they are
2019-05-02 06:35
#38
 | 
Switzerland x676 
they are, allu/mixwell t1 awps moving to a national team, etc... they even have their "sunny" ( lowel ).. rofl
2019-05-02 11:17
#42
 | 
Other Nagardien 
Yeah, similar projects, ENCE has been more successful tho
2019-05-02 12:57
#81
 | 
Finland eMBeJaana 
mad respect for riders tho
2019-05-02 15:51
EZ 4 Mixwell
2019-05-02 08:41
#32
s1mple | 
Europe Sam2k 
EZ4ENCE Best tier 3 team
2019-05-02 09:18
#52
 | 
Finland Taynz 
1
2019-05-02 14:16
#34
 | 
Spain Adruvi 
In the last season also was so ez for ence lol
2019-05-02 10:05
#92
 | 
Spain BorjaRDa 
Last season sucked, no access to pro league, this season gives it so ence wont troll
2019-05-02 16:10
#35
 | 
Finland hltv_b8r 
ENCE ONLINE EZ BUGATTIS
2019-05-02 10:27
Ballu vs mixwell
2019-05-02 11:08
ez4mopoz
2019-05-02 11:43
#41
 | 
Latvia latvianguy 
With these odds I would bet on Movistars.
2019-05-02 11:47
movistars won last time, could win now as well))) ence is very very noob tier 9000 team online
2019-05-02 13:10
EZ4ENCE
2019-05-02 13:20
EZ4ENCE
2019-05-02 13:36
#46
 | 
Denmark oskarsports 
Ence online vs bad teams = lost, bookmark this
2019-05-02 13:47
#53
 | 
Finland Wetzzkuu 
No need to try in these games dont matter
2019-05-02 14:18
#71
 | 
Finland santedek 
now u can get to pro league so it does matter
2019-05-02 15:34
nice excuse fangay
2019-05-02 15:34
#73
 | 
Finland Wetzzkuu 
Im actuaaly straight but yeah im fan of Ence
2019-05-02 15:35
straight gay
2019-05-02 15:35
EZ4?
2019-05-02 13:54
all in (35 euro) on movistar. Lets go boys
2019-05-02 13:57
flag checks out
2019-05-02 15:41
EZ4ENCE
2019-05-02 14:02
#50
 | 
Sweden txshirx_ 
ENCE choke incoming
2019-05-02 14:03
#51
 | 
Finland no_man 
ez4spanish ence
2019-05-02 14:12
#55
 | 
Czech Republic KLothbrok 
ez4ence ence ence dens putted upperbelt putted upperbelt
2019-05-02 14:20
#57
 | 
Finland Taynz 
Is this season price to go pro league
2019-05-02 14:21
#58
 | 
Poland bakusiell 
ez
2019-05-02 14:29
deathz 23? i arent thinkz that
2019-05-02 14:34
only 1 esea match today?
2019-05-02 14:44
#62
 | 
Finland WhenItsJust 
Ence online what are those odds easy +3.5 and over 25.5
2019-05-02 14:45
I bet my money on the spanish Let's go Mixwell
2019-05-02 14:51
#64
 | 
Finland JHdash77 
Don't bet on online matches
2019-05-02 15:04
well at least he bet underdog, seems best option xddd
2019-05-02 15:06
And he won
2019-05-02 17:20
<3 <3 <3
2019-05-02 17:26
You can always bet against ENCE online
2019-05-02 17:26
GL hermanos
2019-05-02 15:16
<3
2019-05-02 17:21
#67
 | 
World nakTriceps 
16-12 for MR
2019-05-02 15:30
all the finnish fans making excuses for their team already lol
2019-05-02 15:31
#69
 | 
Finland santedek 
excuses?
2019-05-02 15:33
#77
 | 
Finland mattixboi 
idk, maybe an excuse but they really dont have a reason to care about this match
2019-05-02 15:43
#82
 | 
Finland eMBeJaana 
so there is no way qualifying to epl even this season?
2019-05-02 15:53
The winner of MDL gets promoted, while 2nd and 3rd place will play relegation with two teams from EPL. If I understood everything correctly. This is of course regular season, there will be a playoff with the top8.
2019-05-02 16:01
epl?
2019-05-02 15:59
#88
 | 
Finland santedek 
i guess he thinks this is same like the last mdl season
2019-05-02 16:03
flukence doesnt care bout online and mdl but trashstar dickriders is so shit that bot allu can rekt them solo
2019-05-02 15:33
ence saving strats to madrid!
2019-05-02 15:48
ence going to throw this
2019-05-02 16:00
ence will lose knife and both pistols but win game 16-10
2019-05-02 16:10
nt sergej
2019-05-02 16:12
ez predict u will see, knife and first pistol already lost
2019-05-02 16:18
game also lost
2019-05-02 17:22
my prediction looked very good but ence fucked up after lost 2nd pistol
2019-05-02 19:30
#95
 | 
Denmark hltv_baiter 
ez 4 spanish tarik
2019-05-02 16:13
ENCE will lose for easy odds
2019-05-02 16:13
they wont cuz mr are too focking bad
2019-05-02 16:22
this season MDL winners gives a pass to the pro league, so they will tryhard
2019-05-02 16:27
2-0 to 5-10 expected from spanish trash
2019-05-02 16:24
like 2 first rounds matters, its only pistol and anti eco dummy
2019-05-02 16:29
Only if they reach till 5
2019-05-02 16:31
#100
 | 
Finland Lehtori 
16 in a row
2019-05-02 16:24
Guys bet against ence? NT
2019-05-02 16:27
Lmao
2019-05-02 17:24
#391
ALEX | 
Spain Cambra 
Lool
2019-05-04 10:14
ENCE wants to Pro League no more throws EZ4ENCE
2019-05-02 16:28
#105
 | 
Finland Lehtori 
Round over - Winner: T (6 - 2) - Enemy eliminated xseveN killed SOKER with ak47 SOKER + DeathZz (assist) killed Aerial with m4a1 xseveN killed mopoz with ak47 (headshot) xseveN killed ALEX with ak47 (headshot) mopoz killed allu with aug Aerial killed DeathZz with ak47 Aerial killed mixwell with ak47 (headshot) mixwell killed Aleksib with awp mixwell + mopoz (assist) killed sergej with awp Round started they suck so bad =D
2019-05-02 16:30
5v3
2019-05-02 16:30
#107
 | 
Poland Looopie 
I guess ence don't want to fix that :(
2019-05-02 16:30
hello alex u have been promoted to james bond's rank
2019-05-02 16:31
ALEX just dead bot idk how u can be bad like that gg for movi
2019-05-02 16:31
ence dont even go for execute, walk around and frag out.
2019-05-02 16:32
wtf why mixwell still in this garbage team
2019-05-02 16:32
2019-05-02 16:32
i know two ALEXs and both are bots haha
2019-05-02 16:37
ALEX. The guy is not even looking at you. HAHAHAHAHAHAHHA
2019-05-02 16:33
#116
 | 
Finland Lehtori 
clips.twitch.tv/ObeseAgreeableSquirrelBa.. they are shit on counter strike =DDDDDDDDDDD
2019-05-02 16:34
Pfff matchfixing trash, but it doesn’t matter since valve don’t care about this dead game
2019-05-02 16:38
#253
steel | 
Spain Zhalos 
xd
2019-05-02 17:16
#268
 | 
Finland Lehtori 
#223
2019-05-02 17:17
#276
steel | 
Spain Zhalos 
and? you called them shit on counter strike, I was just saying "xd"
2019-05-02 17:17
#286
 | 
Finland Lehtori 
XD
2019-05-02 17:19
Ence were leading on train T half 10-5 to sj the other day and trew it on the ct side, could see something happening like that here
2019-05-02 16:36
Those days are gone ence are now legit tier 1 team ez4ence
2019-05-02 16:38
Hahaha i love it :D
2019-05-02 17:16
But I still won
2019-05-02 17:23
Poor mixwell :(( you brought this unto yourself bud
2019-05-02 16:36
#119
 | 
Finland Lehtori 
2019-05-02 16:37
mixwell leave this trash team plz :D
2019-05-02 16:37
0/3/9 ALEX BOT CONFIRMED and all 4 teammates bots too
2019-05-02 16:37
It’s clear now, ence will throw against subhumans from chaos or expert
2019-05-02 16:37
What a shit team ahahah
2019-05-02 16:38
#127
 | 
Europe userfriendly 
easiest 1.2 odds ever
2019-05-02 16:40
xd
2019-05-02 17:26
#128
 | 
Asia qbiy 
nice throw incoming
2019-05-02 16:42
Great reflex cuz it’s blatantly fixed by Spaniards
2019-05-02 16:43
#133
 | 
Asia qbiy 
im talking about ENCE, not Spain
2019-05-02 16:44
It’s not Spaniards are losing on purpose In normal conditions they should have won at least 10 rounds
2019-05-02 16:45
Couldn’t been easier for fat Spaniard with 1/11 Ez salary
2019-05-02 16:42
Nice game
2019-05-02 16:42
wtf that alex so stupid
2019-05-02 16:44
sor for alex OTO
2019-05-02 17:15
#135
 | 
Asia qbiy 
Round over - Winner: CT (10 - 5) - Enemy eliminated ALEX killed xseveN with ak47 (headshot) ALEX killed Aerial with ak47 ALEX killed allu with ump45 xseveN killed SOKER with ak47 xseveN + sergej (assist) killed DeathZz with ak47 (headshot) DeathZz killed sergej with famas allu killed mixwell with awp mixwell killed Aleksib with awp Aleksib + allu (flash assist) killed mopoz with ak47 ez throw ez money, give 7 more rounds pls ENCE!
2019-05-02 16:46
#136
 | 
Finland J3bediah 
Movistar riders are so irrelevant. The org should just disband.
2019-05-02 16:46
#249
 | 
Spain VIKTORAL 
lmao ez for mixwell
2019-05-02 17:15
#266
steel | 
Spain Zhalos 
+1 XD
2019-05-02 17:17
#295
 | 
Canada LARRATT 
VeryMixwellGuy
2019-05-02 17:21
#333
steel | 
Spain Zhalos 
VerySpaniardGuy
2019-05-02 17:32
Someone save mixwell
2019-05-02 16:47
Ence frowink inc
2019-05-02 16:47
16-10 for ence
2019-05-02 16:48
#140
 | 
Asia mocity123 
8-2 10-10
2019-05-02 16:49
#141
 | 
Austria mitriy_ov 
Mr 11 rounds pls
2019-05-02 16:51
Nope
2019-05-02 16:57
There u go gratz bro
2019-05-02 17:03
#142
 | 
Russia remdyx 
over 25.5 5.4 live odds thanks 1xbet most easiest money today
2019-05-02 16:54
#144
oskar | 
Czech Republic FAEE 
16-9 is coming hehe :P
2019-05-02 16:57
#293
 | 
Russia remdyx 
u wot mate
2019-05-02 17:20
4:3 omegalul
2019-05-02 16:58
#146
 | 
Indonesia maykers13e 
same choked on ct lul
2019-05-02 16:59
I know ence vs ESEA MDL = throw no way to ez win or under
2019-05-02 17:00
ence online my god they are throwing
2019-05-02 17:01
hmm ENCE gonna throw again ?
2019-05-02 17:01
Imagine winning 9:2 and then suddenly forgetting how to shoot
2019-05-02 17:01
Aerial killed ALEX with cz75a Aerial killed SOKER with cz75a Aerial killed DeathZz with cz75a (headshot)
2019-05-02 17:03
lul 3v5 with pistols
2019-05-02 17:03
i knew they would lose this 5v3 against eco xDDDD
2019-05-02 17:03
Round over - Winner: CT (6 - 3) - Enemy eliminated xseveN killed mixwell with ak47 mixwell + SOKER (assist) killed Aerial with ak47 Aerial killed ALEX with cz75a Aerial killed SOKER with cz75a Aerial killed DeathZz with cz75a (headshot) xseveN killed mopoz with p250 (headshot) mopoz killed allu with ak47 mopoz killed sergej with ak47 Round started
2019-05-02 17:03
#156
 | 
Poland Looopie 
5v3 vs pistols + kevlar to loose the round
2019-05-02 17:03
Over 26.5 accomplished so subhumans lost easily to eco Expected from esea
2019-05-02 17:03
Resilience
2019-05-02 17:04
I think just handicaps unless ence goes full retarded
2019-05-02 17:04
#161
 | 
Spain 7VultuR 
Dafuk Riders??
2019-05-02 17:07
disband ence asap
2019-05-02 17:07
ENCE are u kidding ? How u can lose from 10-5 t-side and now cant play CT-side NUKE WTF is it real throw or what haha ?
2019-05-02 17:07
Real throw
2019-05-02 17:08
fucking 322 shit
2019-05-02 17:08
Whaaaat? How the hell Ence is loosing Nuke to Spanish cs?
2019-05-02 17:08
Movistar won last time now 4x odds again?? wtf
2019-05-02 17:08
major finalist lose to tier 555
2019-05-02 17:08
ence is throwing, no doubts... standing in some positions, just waiting to have a bullet in our heads
2019-05-02 17:09
+1 i watched 3 rounds and thats it
2019-05-02 17:10
#195
 | 
Poland Looopie 
MR are nuke gods, you need to accept that
2019-05-02 17:12
#170
NiKo | 
Asia LustBoi 
bot allu strikes again
2019-05-02 17:09
Ence watched too much Lootbet 2 season :D
2019-05-02 17:09
+1
2019-05-02 17:09
#187
 | 
United Kingdom SickaBoy 
Or they are just shit
2019-05-02 17:10
#173
 | 
China hdgamerrr 
throw harder plz XD
2019-05-02 17:09
AHAHAHAHAHAAHAHAHA ALLU WTF CLIP SOMEONE AHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2019-05-02 17:10
OMG
2019-05-02 17:10
AHAHAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAHAAH
2019-05-02 17:10
#177
steel | 
Belarus Ruble 
another season in esea match fix league
2019-05-02 17:10
LUL ENCE, Ez Throw! Rigged.GG
2019-05-02 17:10
lol
2019-05-02 17:10
HAHAHAHHAHAA
2019-05-02 17:10
#181
 | 
Finland akekho 
AHAHAHAHAHAHHAHAHA
2019-05-02 17:10
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
2019-05-02 17:10
GODAllu
2019-05-02 17:10
Hey Ence fangays, how 'bout some excuses? ;)
2019-05-02 17:11
#189
jOELZ | 
Finland stubey 
Allu got their back this time
2019-05-02 17:10
Not today
2019-05-02 17:13
#192
 | 
Iceland Napol14 
AHAHAHHAHA HOW MUCH?
2019-05-02 17:11
Free money on +5.5 ;)
2019-05-02 17:12
Same here :P
2019-05-02 17:13
#186
 | 
Colombia AlejoBuh 
NINJA ALLU POGGERS
2019-05-02 17:10
Hahahaha Hahahhahahahahaha Allu Ahahahahahhahhahaha Nice!
2019-05-02 17:10
Clownfiesta
2019-05-02 17:10
Bitch ass Spaniards throwing 3vs1 ninja defuse to allu Fuck valve and this dead game
2019-05-02 17:11
mad? how much? lmao
2019-05-02 17:11
200 on Movistar throwers Ez money 💰
2019-05-02 17:14
n1, but dont rage and blame the game and the pro players just because the team you betted almost lost
2019-05-02 17:15
1-11 on ct sided nuke by Alex is a terrible score no matter what
2019-05-02 17:18
#193
 | 
Other Ame^v^ 
OMEGALUL
2019-05-02 17:11
clips.twitch.tv/FrozenSincereFinchPeople.. allu clutch XDD and orgasm of the commentator
2019-05-02 17:12
Wow ence not geting banned?
2019-05-02 17:12
how this shitland trashes were manage to reach major final XD can someone explain?
2019-05-02 17:12
#363
 | 
Finland gl1tchz 
because they beat navi and liquid
2019-05-02 19:06
clips.twitch.tv/BeautifulRelatedGooseDog.. AHAHAHAAHAAHHAHAHA WTF MOVI???? ITS UNLOSUBLE
2019-05-02 17:12
#208
 | 
Poland Looopie 
still they won
2019-05-02 17:13
#201
 | 
Poland Looopie 
how did this even happened, MR from 5-10 ct nuke to winning it on t side
2019-05-02 17:12
keknce :DDDD
2019-05-02 17:12
#203
 | 
Other Ame^v^ 
introducing your top 5 hltv EZ4ENCE Kappa
2019-05-02 17:12
INCREDIBLE
2019-05-02 17:13
Aleksib probably won a lot of money AHAHHAHA fucking gambled shit
2019-05-02 17:13
How much?
2019-05-02 17:24
spanish cs omegaLUL
2019-05-02 17:32
Dying scene omegalul
2019-05-02 22:21
still there is a scene in opposite to Spain scene
2019-05-03 20:19
#209
 | 
Spain Donra 
LOOL! GG Riders!
2019-05-02 17:13
ENCE are so overrated yikes
2019-05-02 17:13
Yes!!!!!! Ez 4.6 odds!!
2019-05-02 17:13
#212
 | 
Spain SlaM7 
ez for riders!
2019-05-02 17:13
#213
 | 
Other NDRnews 
EZ EZ EZ EZ EZ EZ TY FOR 500 DOLLARS RIDERS WTF
2019-05-02 17:13
Trash team...
2019-05-02 17:13
Ezzz ahahahahaha
2019-05-02 17:13
#216
 | 
Colombia AlejoBuh 
ENCE online ResidentSleeper
2019-05-02 17:13
What just happened LMFAO
2019-05-02 17:14
ENCE disband already
2019-05-02 17:14
#219
shox | 
Czech Republic Fun1x 
9-2 t-site to 14-16 on ct site OMEGALUL
2019-05-02 17:14
kekekeke day of throw
2019-05-02 17:14
ENCE FANS COME HERE, your excuses in replies please:
2019-05-02 17:14
#227
 | 
Finland Lehtori 
esea mdl
2019-05-02 17:14
cry
2019-05-02 17:14
#256
flusha | 
Finland MEZi 
lul spanish guy getting his hopes up :D
2019-05-02 17:16
its the second time we won u hahahaha
2019-05-02 17:17
#299
flusha | 
Finland MEZi 
hopefully movistar riders can qualify for a tier 1 lan and we will see how they do there :D
2019-05-02 17:21
lets see in blast pro Madrid
2019-05-02 17:24
He was getting his hopes up last time Ence lost to movistar also xD
2019-05-02 17:18
#275
 | 
Finland Lehtori 
#223
2019-05-02 17:17
#242
 | 
Finland Wetzzkuu 
We choked at ct side but pretty good game still allu clutched 1 round beautifully
2019-05-02 17:15
#288
 | 
Spain BorjaRDa 
That was sick and 500iq knowing riders would try to hunt him down
2019-05-02 17:20
#291
 | 
Finland Lehtori 
2019-05-02 17:20
#223
 | 
Finland Lehtori 
2019-05-02 17:14
#234
shox | 
Czech Republic Fun1x 
nice one, omegalul
2019-05-02 17:14
Same bruh +1 Salute 🍻
2019-05-02 17:14
#241
twist | 
Poland Gervush 
ez, congrats my finnish friend
2019-05-02 17:15
#255
 | 
Finland Lehtori 
would have placed more, but i didn't receive previous winnings in time =D (betway has been having so many problems today =/ )
2019-05-02 17:16
lmao, did u knew that ENCE will throw 10-5 lead on t-side xD wow gj
2019-05-02 17:17
#285
 | 
Finland Lehtori 
Nah, i placed these before hand. I had a feeling ence would lose because moviestar riders is a kinda team ence would lose to in online match (especially when it has little to no value)
2019-05-02 17:19
#224
 | 
Spain rneX_ 
Spanish ENCE
2019-05-02 17:14
#225
twist | 
Poland Gervush 
ENCE KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK after major they back to be solid t3 team
2019-05-02 17:14
ez 5 odds
2019-05-02 17:14
AHAHAHAH ez money for ence
2019-05-02 17:14
what a match, OMFG Movistar gave 2 rounds as a gift.
2019-05-02 17:14
EZ4RIDERS lmao
2019-05-02 17:14
#232
 | 
Poland Looopie 
don't know what happened there, seems like MR are nuke gods from Spain
2019-05-02 17:14
#233
 | 
Spain Adruvi 
Expected from the number one in comebacks. Ez 4 riders
2019-05-02 17:14
#235
ALEX | 
Spain El_Arajo 
EZ4RIDERS EZ4GODWELL
2019-05-02 17:14
10-5 t side for ence, movistar reverse sweep WHAT THE HELL
2019-05-02 17:14
Nice throw. Ence had their highlight. Now they are a meme team again
2019-05-02 17:14
#262
 | 
Finland mattixboi 
theyll be tier1 on lan, online they're always going to be shit
2019-05-02 17:16
#243
 | 
Netherlands gelm1r 
ence most overrated team ever, they had a lucky run when all top 10 teams were shit expected
2019-05-02 17:15
+1
2019-05-02 17:16
#362
 | 
Finland gl1tchz 
+1 its not like this is a pointless online match
2019-05-02 19:04
gg
2019-05-02 17:15
Ez 600 bucks
2019-05-02 17:15
#248
Twistzz | 
United States LEMQN 
ence is shit online
2019-05-02 17:15
#289
 | 
Serbia cr4zymen 
Ence is shit everywhere :P
2019-05-02 17:20
hahahahahah EZ4ENCE SPANISH BOTS
2019-05-02 17:16
#257
draken | 
Ukraine Woejoj 
top 2 major btw
2019-05-02 17:16
#302
 | 
Netherlands gelm1r 
major is nothing anymore people say its a big achievement there already plenty of shit teams out there that won a major its a disgrace
2019-05-02 17:22
#305
draken | 
Ukraine Woejoj 
Ofc
2019-05-02 17:22
#318
 | 
Finland NoPointsgg 
I would like to know these major winning shit teams :D
2019-05-02 17:26
#329
 | 
Netherlands gelm1r 
gambit and c9 ? csgo major brackets is pathetic its whoever has the better day wins, there are no loser bracket if one team has a bad day even though they are better they out and done for, not to mention some quarter finals or semi finals are supposed to be the actual finals but because of how the brackets were some teams get lucky
2019-05-02 17:30
#350
 | 
Finland NoPointsgg 
>plenty of shit teams >names two >?
2019-05-02 17:54
#352
 | 
Netherlands gelm1r 
those 2 are plenty though, those 2 team won a major fairly recent (2 out of 4) which is 50% of the most recent majors. Not to mention there are only 2 majors a year. eleague one with vp vs astralis was shady aswell vp already showed signs of their shitty slumb and astralis played with kjearbye lol. No point going digging any deeper since those events are ancient history.
2019-05-02 17:58
#354
 | 
Finland NoPointsgg 
The major format should be changed but I still wouldn't call major tournaments "nothing" because teams put the most effort to majors and save strats for them etc.
2019-05-02 18:13
Gambit
2019-05-02 17:33
NONSENCE
2019-05-02 17:16
#259
 | 
Moldova OptimusBlyad 
2nd time XD
2019-05-02 17:16
+1 :D
2019-05-02 17:16
#117 GG
2019-05-02 17:16
#261
 | 
Spain akproxx 
90% hate comments What a shame
2019-05-02 17:16
#279
 | 
Spain BorjaRDa 
HLTV comments would be like that, sad is spanish chat is all hate
2019-05-02 17:18
#339
steel | 
Spain Zhalos 
welcome to Spain
2019-05-02 17:34
#264
 | 
Poland LiquidWater 
EZ 4 ENCE ENCE ENCE ENCE 14-16 16 14-16 16! New updated sound track
2019-05-02 17:17
Ty for this shit gaben
2019-05-02 17:16
#267
 | 
China withsn 
nice throw. shame i only get +5.5
2019-05-02 17:17
#270
 | 
Spain BorjaRDa 
EZ FOR SPANISH ENCEEEEE
2019-05-02 17:17
#272
 | 
Spain GamerGuillem 
VAAAAMOOOOOOO
2019-05-02 17:17
#274
 | 
Taiwan king224747 
ez odds
2019-05-02 17:17
imagine losing from 10-5 score and cant win more than 4 rounds on CT-side NUKE against tier5 team hahaha how
2019-05-02 17:18
#296
 | 
Switzerland x676 
hahahaha, Riders is a t2 team, keep crying ! :D love it
2019-05-02 17:21
tier2 ? then Windigo its tier0 if MR its tier2 lol tier4 AT THE BEST
2019-05-02 17:23
#317
 | 
Switzerland x676 
you should live in the present, not 1-2 months ago :)
2019-05-02 17:25
dude , if you really thinks team out of top30 and never attend on big lans its tier2, nothing to speak with you lol
2019-05-02 17:27
2019-05-02 17:19
#290
 | 
Czech Republic BoostedTomik 
Karma for betting only on 1.3 odds and less
2019-05-02 17:20
Illegal betting site from Poland Reported to the polish government
2019-05-02 18:46
FLUKENCE KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2019-05-02 17:21
#300
 | 
Finland Oopee92 
Here are the top ONLINE teams during last 3 months: HellRaisers, AGO, AVANGAR, Windigo, BIG, Vitality, Valiance, G2 And here are the top LAN teams during last 3 months: Astralis, Natus Vincere, Liquid, FaZe, ENCE, Renegades, MIBR Makes sense? Another thing what makes sense is that ENCE didn't give a fuck about this game.
2019-05-02 17:22
xD more excuses ENCE fan dont give a fuck about qualifying to Pro League yes haha fluke team
2019-05-02 17:24
#313
draken | 
Ukraine Woejoj 
LOL, its a last chance quali to pro league, ofc they give a fuck qbout this game
2019-05-02 17:24
I just want to tell you they dont care about these online matches.. They told in interview that "we play our game and if it isnt enough then it isnt. We dont see any reasons to show our starts in online low price matches." Means they dont care MDL they dont care pro league they care about those lan matches with high price pool. For bettors stay away about ENCE online matches.
2019-05-02 17:49
#325
 | 
Netherlands gelm1r 
make sense? all those ''tops'' teams on lan get free invites 24/7 FUCKING DISGRACE, online is where the real deal is at they grinding out those games - oh look another invite and another one and ANOTHER INVITE gachiGASM to tournaments and then the tournament organiser invite 50 local team to get pathetic people in the venue they are tier 50000 at best and look WOW ence/mibr/faze/na'vi makes the semi finals AGAIN wow WOWOWOW such good teams DAMN.
2019-05-02 17:28
#331
 | 
Finland Oopee92 
Triggered? Breath dude. Those invites don't come for free.
2019-05-02 17:31
#337
 | 
Netherlands gelm1r 
indeed if ence and the other ''tier 1'' teams pay a high fee to the tournament organizers they get the green light to join the event. Not to mention those teams don't have to ACTUALLY PLAY or QUALIFY for those events lmao just lean back pick your nose and wait.
2019-05-02 17:33
#343
 | 
Finland Oopee92 
Well you just need to rewind the time back to the date when ENCE played IEM Katowice 2019 Main Qualifier stage. They didn't get anything for free. No invites, no money, no green lights. You clearly don't see the effort and sweat behind that.
2019-05-02 17:38
#345
 | 
Netherlands gelm1r 
I do, ence won the minor run and it was deserved WP to them, but that doesn't mean they should get green light for all future events all the time.
2019-05-02 17:40
They have proved themselves enough they don't need to do it again and again ence are world famous now csgo will be incomplete without ez4ence
2019-05-02 18:28
#358
 | 
Netherlands gelm1r 
proving yourself ONCE? of course if you proved yourself multiple times in different periods sure, but come on just 1 little run is enough ? who knows if ence saved strats for their major run and used them? if that's the case thats a definition of a fluke. because once ence tactics are exposed they will be countered.
2019-05-02 18:29
+1
2019-05-02 17:35
#327
 | 
Switzerland x676 
#saving strats for major #don't care spot for EPL ^^
2019-05-02 17:30
#338
 | 
Canada Michaelides 
They should care if they wanna qualify for ESL Pro League.
2019-05-02 17:34
Every time they lose, Ence fans say that they don't care and shit. If they are just trolling on online games, they are just a disgrace. They don't have respect for themselves then, sorry ence fan
2019-05-02 17:43
They even lose without mixwell lel
2019-05-02 17:21
lmao ence
2019-05-02 17:24
#316
 | 
Hong Kong jes9s 
Easiest game of the entire life of : Raúl "La Muerte" Jordán Nieto Oscar-Silvester "Mixwellone" Cañellas * The real MOVIE-STAR Alejandro "The Magician" Fernández-Quejo Cano Alejandro "AlexitoOwnz" Masanet Aitor "DOBLIU" Fernández Galder "baldE" Barcena *The brain Spanish wave is coming
2019-05-02 17:25
#319
 | 
Spain chanSw0w 
What a map, Raiders with only 5 ct rounds, on T side loosing a 5vs3 vs a eco ,and ENCE doing a Ninja defuse. Lulwhat
2019-05-02 17:26
#330
 | 
Spain BlaNcoW 
GODWELL
2019-05-02 17:31
LUL ez for my boi mixwell
2019-05-02 17:32
LOLOLOLOLOLOLOL
2019-05-02 17:37
lmao
2019-05-02 17:37
Bump
2019-05-02 17:42
#348
 | 
Europe braxtey 
ence just keeps on trowing esea games
2019-05-02 17:46
#351
 | 
Argentina Fa7e07 
movie star Pog
2019-05-02 17:56
#355
mantuu | 
Europe R2D2s 
alLUL
2019-05-02 18:13
#359
 | 
Kazakhstan ezBORAT 
Riders >>> meme team LULence
2019-05-02 18:41
#361
 | 
Europe Cr3eP_70 
Can we get another song for meme team, but now in spanish please?
2019-05-02 18:50
#364
apEX | 
Israel YoavAZ 
HAHAHAHA
2019-05-02 19:18
#366
 | 
India Tritium 
LUL
2019-05-02 19:36
#367
 | 
Sweden McGuinness 
Does everybody really think that it's instant win always for a better team in cs:go? Haven't you watched the pro scene so long to see that skill cap between top5 teams and like top30 have become so close? Individually the players all are almost at the same level within top30 teams. If a top5 team like ence doesn't make match strategy and preparement etc. for the opponent they will play against it's gonna be almost every time a tight game. Sometimes you win, sometimes you lose. The thing is to win the matches that matter the most. That's how you win the tournaments and get good rankings.
2019-05-02 19:44
Nah ence are just overrated trash
2019-05-02 21:51
#380
 | 
Serbia cr4zymen 
Nope, sometimes you don't give a shit and can chill/rofl/get some cash on sweet odds. That's all. Like Furia did today :D
2019-05-03 08:09
in hltv people havent even played real sports to understand that the better team doesnt always win, everyone thinks that if u lose u are shit
2019-05-03 09:54
+1
2019-05-03 12:17
FACIL PARA ENCE ENCE ENCE PUTOS UPPERBELTA
2019-05-02 19:51
HAHAHAHHAHAHAHAHHA
2019-05-02 21:16
#374
 | 
Finland Autisthicc 
this is why i support grayhound and not a shitty fluke team, grayhound best team
2019-05-02 22:25
#385
 | 
Poland Ticket2Win 
Name checks out
2019-05-03 12:13
#376
 | 
United States stephcurry30 
when u lose to someone called DeathZz
2019-05-02 22:56
ence saving strats for next major
2019-05-03 03:58
ence = overrated trash
2019-05-03 04:40
Lul astralis got raped by faze and liquid in last blast.
2019-05-03 08:36
#383
 | 
Poland friendlySeb 
FaZe , Liquid =/ Movistar Riders
2019-05-03 09:51
>getting 4 ct nuke rnds even in mdl lul
2019-05-03 07:18
Im still with Ence. Few lost matches doesnt matter.
2019-05-03 08:31
#387
 | 
Switzerland x676 
ENCE still solid t1 team, its just Riders are doing a gj as well
2019-05-03 12:17
mwahahaha ence losing second time in a row to this noname team XDDDD
2019-05-03 15:28
#392
 | 
United States Tyler_Durden 
Ence lost nuke vs movistar and wins vs astralis
2019-05-12 09:18
Movistar>ence>astralis
2019-05-12 09:19
true
2019-05-14 16:41
Login or register to add your comment to the discussion.