22:30
21st of May 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group B
1. BIG removed Nuke
2. Heroic removed Train
3. BIG picked Inferno
4. Heroic picked Overpass
5. BIG removed Mirage
6. Heroic removed Dust2
7. Vertigo was left over
Inferno
Heroic
16
(9:6; 7:8)
BIG
14
Overpass
Heroic
16
(8:7; 8:6)
BIG
13
Vertigo
Heroic
-
BIG
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Overpass)Vod
Highlights
M1 | NaToSaphiX - 3 AUG kills on the Mid defense
M1 | XANTARES - 4 AK kills (3 HS) to eliminate the CTs pushing from Arch to Mid (finishing frags - clean round - anti-eco)
M1 | stavn - 4 quick kills (3 AUG, USP-S HS) on the bombsite A defense
M1 | NaToSaphiX's 3 AWP kills on the Mid push prove insufficient for the round win as he falls to the final T (XANTARES)
M1 | XANTARES (CT) wins the 1vs2 situation (frag wise) but fails to secure the round win as the bomb timer is not in his favor
M1 | XANTARES - 3 Five Seven kills on the bombsite B defense
M2 | XANTARES - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
39-36 +3 77.5 72.9% 1.10
Denmark
Niels-Christian 'NaToSaphiX' Sillassen
NaToSaphiX
46-41 +5 71.5 64.4% 1.04
Denmark
Patrick 'es3tag' Hansen
es3tag
39-39 0 74.3 64.4% 1.03
Denmark
Benjamin 'blameF' Bremer
blameF
34-39 -5 64.2 69.5% 0.95
Denmark
Martin 'stavn' Lund
stavn
34-43 -9 69.8 72.9% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş
XANTARES
49-40 +9 98.5 67.8% 1.28
Germany
Tizian 'tiziaN' Feldbusch
tiziaN
51-42 +9 88.4 67.8% 1.22
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
40-36 +4 60.9 74.6% 1.07
Germany
Johannes 'tabseN' Wodarz
tabseN
38-39 -1 73.9 72.9% 1.00
Germany
Fatih 'gob b' Dayik
gob b
20-36 -16 43.0 59.3% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Denmark
Martin 'stavn' Lund
stavn
22-22 0 84.4 76.7% 1.10
Denmark
Patrick 'es3tag' Hansen
es3tag
20-18 +2 68.4 63.3% 1.04
Denmark
Niels-Christian 'NaToSaphiX' Sillassen
NaToSaphiX
23-24 -1 68.9 56.7% 0.94
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
15-19 -4 71.0 66.7% 0.92
Denmark
Benjamin 'blameF' Bremer
blameF
14-22 -8 57.9 66.7% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Turkey
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş
XANTARES
32-18 +14 115.4 73.3% 1.58
Germany
Tizian 'tiziaN' Feldbusch
tiziaN
32-21 +11 107.1 73.3% 1.54
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
20-19 +1 60.8 80.0% 1.13
Germany
Johannes 'tabseN' Wodarz
tabseN
14-21 -7 55.5 63.3% 0.73
Germany
Fatih 'gob b' Dayik
gob b
7-16 -9 32.1 63.3% 0.64
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Adam 'friberg' Friberg
friberg
24-17 +7 84.2 79.3% 1.30
Denmark
Niels-Christian 'NaToSaphiX' Sillassen
NaToSaphiX
23-17 +6 74.2 72.4% 1.15
Denmark
Benjamin 'blameF' Bremer
blameF
20-17 +3 70.8 72.4% 1.12
Denmark
Patrick 'es3tag' Hansen
es3tag
19-21 -2 80.4 65.5% 1.04
Denmark
Martin 'stavn' Lund
stavn
12-21 -9 54.7 69.0% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Germany
Johannes 'tabseN' Wodarz
tabseN
24-18 +6 92.9 82.8% 1.30
Germany
Denis 'denis' Howell
denis
20-17 +3 61.0 69.0% 1.00
Turkey
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş
XANTARES
17-22 -5 81.0 62.1% 0.98
Germany
Tizian 'tiziaN' Feldbusch
tiziaN
19-21 -2 69.1 62.1% 0.90
Germany
Fatih 'gob b' Dayik
gob b
13-20 -7 54.3 55.2% 0.69
Player of the matchwon with 76.7% of the votes
Head to head
0
Wins
1
Overtimes
2
Wins
SO EZ FOR THE BEST TEAM RIGHT NOW "BIG CLAN"
2019-05-02 20:50
#2
roman | 
Germany m0nkkk 
thanks
2019-05-02 20:53
Danish cs hyperlul
2019-05-05 09:01
Seriously get help, you have a good medical system in Germany unlike here in Syria, mental disability is a problem you shouldn't underestimate
2019-05-05 09:07
#73
 | 
Korea DESTROMAGE 
shit u have internet and food lol
2019-05-21 21:39
Kpop sucks
2019-05-22 12:09
#334
 | 
Korea DESTROMAGE 
+1
2019-05-22 17:36
Lol wtf
2019-05-22 18:58
#11
 | 
Estonia teremartin 
GO BIG OR GO HOME...oh wait...big gonna lose for sure
2019-05-11 17:16
Yes my bro
2019-05-19 11:29
Germany is nice, they can be happy to go home :)
2019-05-21 17:02
Best team???? Hahaha Loser team
2019-05-19 11:27
#37
moojuice | 
Germany ka10 
haha u got baited idiot!
2019-05-20 17:58
Scheiss auf dein köder
2019-05-20 20:25
#41
gob b | 
Germany KREDDIT 
ysomad?
2019-05-21 00:59
#52
 | 
Finland Vkims 
>biggest big fan >fan of mousesports MEEEEEN(((((
2019-05-21 10:14
U know BIG is gonna lose when tiziaN top frags 😦
2019-05-22 05:20
ez4mertz
2019-05-02 20:54
:c
2019-05-22 12:09
this is so sad(
2019-05-22 15:20
agree
2019-05-22 16:45
#4
 | 
United States the_hitman 
When is BiG getting disbanded ?
2019-05-03 00:33
#7
SpawN | 
Turkey ynwx 
Lets go BIG and xantaa
2019-05-07 10:16
Allahtares 90 kill inc
2019-05-10 12:37
Kick_xantares_save_BIG_
2019-05-21 07:22
Ok
2019-05-21 07:30
ez 4 bug clan
2019-05-10 12:38
#10
 | 
South Africa @FyreCS 
No chance versus the Goat NatoSaphix!!!! Cry is free!!!!
2019-05-11 17:14
-stavn(dead) +mertz
2019-05-12 14:42
BlessRNG
2019-05-19 17:41
#13
gla1ve | 
Denmark pla9b 
BEHEROIC. EZ 2-0 for the best team HEROIC :D
2019-05-12 16:22
no
2019-05-19 17:41
Yes
2019-05-22 10:05
fak
2019-05-22 10:43
#14
 | 
South Africa @FyreCS 
Herioc take this EZ! EZ for the goat NatoSaphix!
2019-05-12 18:10
#15
 | 
Denmark oskarsports 
ez for denis
2019-05-15 14:21
Haha wtf ez for denis?? No Chance this is Loser boy
2019-05-19 11:31
Ez BIG
2019-05-15 17:37
#17
 | 
Germany Clutchfucker 
Ez 2x30 bomb for god denis
2019-05-15 19:27
No good denis is Loser boy
2019-05-19 11:32
#18
 | 
Germany HentaiLover12 
Old Sprout mates vs each other, that will be interesting! :D
2019-05-15 20:04
#19
 | 
Europe artilele 
denis trash
2019-05-17 17:10
I like you
2019-05-20 20:26
#20
 | 
Poland JKG 
Heroic is bad on LAN but still this BIG lineup is a joke
2019-05-17 23:50
+1 Some top 10 teams would be feeling great if they have tabseN.... And BIG destroy him by use him as an AWP
2019-05-21 07:27
#49
 | 
Germany LYCRIs 
He wants to play the awp himself, it's his own choice.....
2019-05-21 07:48
He never said that.
2019-05-21 07:59
#64
 | 
Germany LYCRIs 
He said that himself many times, you just need to look it up on twitter and so on. He wants to prove that he can AWP... Just look it up..
2019-05-21 20:07
should be very easy for german talent denis
2019-05-18 16:17
#22
 | 
South Africa @FyreCS 
EZ for the 🐐 NatoSaphix!!!
2019-05-19 06:27
BiG and denis???? All mal losing
2019-05-19 11:33
#28
 | 
Germany Preaq 
-XANTARESB +SMOOYA
2019-05-19 15:41
Omegalulu
2019-05-20 17:41
#31
 | 
Belgium betminister 
56% heroic 44% big
2019-05-19 18:32
#32
 | 
Turkey NreNE 
Ezy for big xantares kill everyone
2019-05-19 19:06
#33
 | 
Turkey verhog 
ez Xantares
2019-05-20 08:30
Ez for denis " das maul" howell
2019-05-20 12:23
#60
 | 
Germany QuaktheDuck 
best nick i´ve seen so far :D
2019-05-21 16:14
ez bot denis
2019-05-20 17:42
#40
Denmark PaaX 
I have bet 330 dollar on BIG to odds 1,70 wish me good luck :D ! - I think in the end they will take this BO3, they have a little bit more experiens than Heroic. GG & GL to all! :-D
2019-05-20 22:59
Want to get broke?
2019-05-21 06:32
#45
 | 
Germany QuaktheDuck 
never bet on big!
2019-05-21 07:26
#58
Denmark PaaX 
Lets see, i hope they will take it :-)
2019-05-21 16:11
#59
 | 
Germany QuaktheDuck 
wish u all the best bro
2019-05-21 16:13
sweat sweat sweat
2019-05-21 22:49
#323
 | 
Germany QuaktheDuck 
well well well ... told ya =/
2019-05-22 12:14
Daaam :D .. Well played Heoric
2019-05-22 15:53
heroic underdog? omegalul
2019-05-21 07:15
🐐ez 4 xantares
2019-05-21 07:34
#51
 | 
Finland Vkims 
ez 4 NEX
2019-05-21 10:13
that high odds for denis? ezmoney
2019-05-21 10:29
#54
 | 
Singapore eriknords 
Dangerous ground for you betters
2019-05-21 12:41
Stavn is alive ? He was hospitalized week ago before match against Avangar ESL Cologne qualifier
2019-05-21 14:31
To much cocain for inhuman reactions
2019-05-21 17:02
hahaha
2019-05-21 18:40
Yep, he's in good form now, feels a lot better, check his last post on Twitter :)
2019-05-21 21:47
ez for kokorectares and tabseN
2019-05-21 15:09
#65
 | 
Finland Vkims 
if heroic win, its big money for me
2019-05-21 20:08
#66
 | 
Poland Looopie 
I think it will be 2-1 for heroic, big iteration with xanta isn't that good and it's almsot eveytime tabsen just carrying them
2019-05-21 20:13
how much?
2019-05-21 20:53
ez for big ı m pretty sure
2019-05-21 20:23
Ez big
2019-05-21 20:57
#70
 | 
Brazil kaiknux 
i'm aching to see what's new BIG is all about!
2019-05-21 20:59
2-1 for big
2019-05-21 21:14
Heroic pick Mirage BIG pick Inferno Overpass decider 2-1 for BUG
2019-05-21 21:20
2-0 big my bet
2019-05-21 21:45
#84
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
gl I bet on big too
2019-05-21 22:09
#75
 | 
Europe nefly 
ez heroic trash big clan
2019-05-21 21:47
#77
 | 
Singapore eriknords 
Who you reckon will be the carry of this game??
2019-05-21 21:50
#78
 | 
Russia gavkik 
ez odds on heroic BIG plays with stand-in so I think it should be ezzz
2019-05-21 21:51
#79
 | 
Poland Looopie 
yee, also tabsen needs to carry them all the time and xanta is just good with aim
2019-05-21 21:54
If he had only aim, he wouldnt killed 80 versus the best team in the world at LAN. They can easily anti strat him if he had only aim, but they werent able to do that.
2019-05-21 22:05
#83
 | 
Poland Looopie 
delusional turkish fan
2019-05-21 22:06
See you after the match :)
2019-05-21 22:10
#87
 | 
Poland Looopie 
k den
2019-05-21 22:11
#86
syrsoN | 
Germany PeKay 
Dude every body knows xantares isnt a Smart Player hes a aimer just accept it its his Job to frag not to think
2019-05-21 22:11
#88
 | 
Poland Looopie 
+1
2019-05-21 22:12
What makes him non-smart player can you say it to me? He said at stream before 2 days, when nex were in the team i was playing entry and just going to die, but now it changed and its working for team, i can show myself more in the rounds etc. You say he is not a smart player just because when he dont take an entry kill and die. Now this role is dennis' lets see if you can say it to him as well brother.
2019-05-21 22:17
he’s dumb af come on dude
2019-05-21 22:28
#98
 | 
Germany NitczkaCS 
They can easily anti strat him if he had only aim :))) So you think they cant? Are you seriously watching this guy for the last 5 months?
2019-05-21 22:28
Yes i am watching this guy last 4 years. He didnt have this problems when he were speaking his mother language, but he needed to go international team and he had to work for better comm, im not saying he is amazing player right now but in next times he will prove he isnt just an aimer. Lets wait together and hope to see him better, that is what only we can do.
2019-05-21 22:33
#105
 | 
Germany NitczkaCS 
yeah lets hope otherwise his shelf life at Big will be very short imao
2019-05-21 22:37
#80
 | 
Germany grabke 
Not a stand-in Denis replaced NEX. But I doubt BIG is going to win this.
2019-05-21 21:57
#82
 | 
Poland Looopie 
+1
2019-05-21 22:05
#89
HUNDEN | 
China ene1nz 
EZ 4 DENIS
2019-05-21 22:12
#90
syrsoN | 
Germany PeKay 
Call it now Tizian Denis bottomfraggers by far
2019-05-21 22:12
#92
 | 
Turkey ColdZer00 
Ez4Heroic !
2019-05-21 22:18
GO NATOSAPHIX YOUNG TALENT OF DENMARK
2019-05-21 22:20
1.5+ Heroic is fucking golden Stainless steel now I'll show u what it feels like
2019-05-21 22:22
#95
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
BIG can wint this ?
2019-05-21 22:22
if decider train, they win 2-1
2019-05-21 22:25
Heroic on inferno = omegalul
2019-05-21 22:30
go big or go home
2019-05-21 22:31
2 bots in 1 team Tizian and Denis thats enough
2019-05-21 22:32
i see this match 2-0 for bug..
2019-05-21 22:34
2-1 for nazi team
2019-05-21 22:38
if they bug lose ovp, prob hero win 2-1..
2019-05-21 22:40
Dude imagine the clown fiesta on vertigo haha JUST IMAGINE
2019-05-21 22:48
#104
 | 
Europe leadermario 
heroic can 2:0
2019-05-21 22:35
denis planted the bomb (3on1) XANTARES killed NaToSaphiX with ak47 (headshot) tiziaN killed friberg with ak47 (headshot) XANTARES killed stavn with ak47 denis + tabseN (assist) killed blameF with ak47 (headshot) blameF + es3tag (flash assist) killed tabseN with ak47 blameF + es3tag (flash assist) killed gob b with ak47 Round started Trades?
2019-05-21 22:38
Fiesta started
2019-05-21 22:39
#110
 | 
Russia yobamag 
the right sentence is MADE IN BRAZIL rofl not MAKE in brazilia
2019-05-21 22:41
BUG CLAN DISBAND WHEN?? WORST TEAM TO EVER TOUCHED THIS GAME?!
2019-05-21 22:42
-NEX +DENIS WHY DENIS + NEX +TIZIAN BAD PLAYER ON CS GO 3 IDIOT NOT 1 TABSEN OR XANTARES
2019-05-21 22:42
- DENIS + SUNNY -TIZIAN + SOMEONE
2019-05-21 22:44
-xantares also
2019-05-21 22:45
Hahaha yaa yaa idiot
2019-05-22 06:22
the dumbest player 🤢🤢🤢
2019-05-22 14:50
xantares has such good crosshair placement and pre aim but this dude is out of position so fucking often jeez
2019-05-21 22:44
Why in the fucking world would you get that washed up Denis into your team? How braindead can you be.
2019-05-21 22:46
#117
Snax | 
Canada Matchfix 
big is hot trash
2019-05-21 22:48
its 2 vs 5 every round , and xantares is not even that good on lan so its 1 vs 5 gg berlin international gaming
2019-05-21 22:49
big will win berlin major
2019-05-21 22:49
Denis tier2.5 player, why not smoya... Big..
2019-05-21 22:50
BUG so bad yikes
2019-05-21 22:50
dead team
2019-05-21 22:53
Team kebab vs Heroic
2019-05-21 22:53
imagine natoshpix raping you on lan NaToSaphiX killed tiziaN with ump45 (headshot) NaToSaphiX killed XANTARES with ump45 (headshot)
2019-05-21 22:54
Imagine picking up denis instead of Smooya
2019-05-21 22:55
gob b back to his form, 0-9 Just retire or become a coach for some t2 German team, wtf
2019-05-21 22:55
gob b > zeus
2019-05-21 22:55
Oh man..Literally everyone on hltv > Zeus
2019-05-21 22:56
true
2019-05-21 22:57
#166
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
Literally everyone on hltv > Zeus >bot b
2019-05-21 23:35
Gob b Agent 029
2019-05-21 22:55
no bug no big
2019-05-21 22:55
BIG TOP 1 #RunBIG #VamousBIG #GoTOP1orGoHome
2019-05-21 22:59
Go home please
2019-05-21 23:01
nt gulag
2019-05-21 23:03
Gulag is good
2019-05-21 23:06
xaxaxaxaxa
2019-05-21 23:06
#135
 | 
Denmark lulgod 
They will lose from 8-2. My luck will strike again
2019-05-21 23:00
#136
flusha | 
CIS Kimfa 
1/9 very useful player
2019-05-21 23:00
7-1 ----> 8-7
2019-05-21 23:01
#140
 | 
Europe San4izeees 
entry on B, Denis almost in B and they going A
2019-05-21 23:05
Gob b mastermind
2019-05-21 23:06
xD +1
2019-05-21 23:07
Friberg so fking trash
2019-05-21 23:05
#145
 | 
Russia Astrali5 
gob b 1-11
2019-05-21 23:06
Haha why a a a lost lost lost
2019-05-21 23:06
2-0 BIG EASY
2019-05-21 23:07
BIG can get win in ct site
2019-05-21 23:07
gob b as igl so fuckin bad,his decisions and playstyle it so stupid,they kill 1 guy on b,and another 4 go a without any info,just go v 3 on a and die 4 v 5 when denis just open b site.They kill 2 guys on b and runaway to middle 2 v 4 making situation 1 v 1
2019-05-21 23:08
#151
device | 
China Leo1in 
actually this two teams are playing some awful cs.. I just cant understand about the last round decision in first half, when you have no info about apartment, have 2kills in banana, 1kill in connect, 3man in banana and 1 in connect, still try to group up and go A? just retire plz gobb, you are playing like shit and have no brain as well.
2019-05-21 23:09
#152
kennyS | 
Russia pekc33 
heroic win 2-0
2019-05-21 23:11
Tabsen better step up 2. Half, and release some carrying by xantares
2019-05-21 23:12
And they really need to kick botB
2019-05-21 23:16
Gob b mastermind with his forces after lost pistok
2019-05-21 23:16
Trash (ger) va chokers ( den)
2019-05-21 23:17
VAC B =BOT B
2019-05-21 23:19
#158
 | 
Europe SteffeM 
STAVN IS BACK!! <3
2019-05-21 23:29
#159
 | 
Poland Looopie 
4v2 xDDD
2019-05-21 23:30
#160
 | 
Turkey TheGreaTTest 
Winning inferno against Astralis, kick 1 player and back to the trash.Seriously BIG has the worst roster moves in cs scene
2019-05-21 23:31
#161
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
gob b is a fucking bot
2019-05-21 23:33
tabsen soooooo bad loose alot rounds
2019-05-21 23:33
well ok once i on Astralis 2-0 they lost Inferno against BUG now i bet on BUG and they lost against Heroic lul.... joke team
2019-05-21 23:33
how can you compare BIG with tier1 (at his best form) nex vs BIG with tier3 denis?
2019-05-21 23:35
thats was few weeks ago lol what u talking about
2019-05-21 23:36
cry is free how much
2019-05-22 13:28
Xantares vs the world
2019-05-21 23:34
#165
 | 
Germany grabke 
One Map against Astralis and this change was forced by NEX injury getting worse again. Other than the Astralis Bo3 BIG was pretty shit lately even with NEX.
2019-05-21 23:35
#169
 | 
Italy Fil0Nerd 
2 players at 32 kills in the same team wtf
2019-05-21 23:44
and they lost
2019-05-21 23:43
#193
 | 
Italy Fil0Nerd 
yeah wtf
2019-05-21 23:44
#170
 | 
Brazil kaiknux 
for instance denis is ok for an addition to this team
2019-05-21 23:42
what a game... Nato <3
2019-05-21 23:42
thanks tabsen for loosing my money
2019-05-21 23:42
*+++ fuking fat hitler
2019-05-21 23:45
GET DELETED BOMBER AHAH
2019-05-21 23:42
Dont awp tabsen. Low IQ player
2019-05-21 23:43
#176
 | 
Europe San4izeees 
Hello, Tabsen. Wat doink??? Just go to side
2019-05-21 23:43
Lmao botsen XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2019-05-21 23:43
Ss were better than this shit
2019-05-21 23:43
Tabsen brainlag? the fuck was he doing there lol
2019-05-21 23:43
#180
 | 
Brazil Karl_Tanner 
BUG SO BAD KKKKKKKKKKKKKKKK
2019-05-21 23:43
Thanks Tabsen. SOOO EZZZ
2019-05-21 23:43
Xantares ez allll but gob b and denis i dont know
2019-05-21 23:43
#202
 | 
Europe San4izeees 
What wrong woth denis? Maybe you want to say “Tabsen”?
2019-05-21 23:49
#184
 | 
Turkey HitMachine 
tabsen u really idiot
2019-05-21 23:43
#185
 | 
Brazil kaiknux 
lul except es3tag peacemaker looks like a midget close to these scandinavian titans
2019-05-21 23:43
#186
 | 
Brazil gresote 
ez heroic <3 shit bug kkk
2019-05-21 23:43
#187
SANJI | 
Luxembourg kng_rdl 
lol how did heroic get more than 10 rounds wtff
2019-05-21 23:43
tabsen cost them the game... heard running, didn't react at all, just kept shift walk instead of going into site.
2019-05-21 23:43
So strange. The only explanation could be he thought it was only 1 guy and he wanted to surprise him. But it's so high risk and never worth it. Probably just a brain fart though.
2019-05-21 23:50
gg, hopefully we see vertigo
2019-05-21 23:52
Congrats Tabsen.U can retire.
2019-05-21 23:43
forgot tizian was on this team lol
2019-05-21 23:44
Two 32 bomb and lose omg Was worth a try at 11-15
2019-05-21 23:44
friberg feelsbadman
2019-05-21 23:44
Imagine two players drops 30+ bombs but your team still loses cuz has dumb awper botsen and permanent Bot B
2019-05-21 23:46
LMAO permanent bot b
2019-05-21 23:50
Imagine loosing a map in regulation with 2 players on 30+ kills and 1.5+ rating...
2019-05-21 23:44
tabsen kys bot :D
2019-05-21 23:44
Atleast we gonna see vertigo Ez for xantares
2019-05-21 23:45
you say it like it's likely big wins map 2 lmao
2019-05-21 23:46
#201
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
gl , big can take this
2019-05-21 23:46
can big win OVP, what do you think? :/ i bet on o2.5
2019-05-21 23:46
#203
 | 
Belgium sasha_king 
stavn just 17 yo ? pog
2019-05-21 23:49
he is big talent
2019-05-21 23:55
who wins ovp?
2019-05-21 23:50
Pretty sure tabseN was expecting a flash thrown from Heroic so he can dodge the flash and kill the guy peeking after the flash, but instead Heroic outsmart tabseN by just dry peeking him and gets a easy kill. Though i think players on both sides had made a smart decision, just unluko for tabsen in that scenario
2019-05-21 23:50
You are right but tabsens Last shot could have been a Kill. I dont know why Big is playing without a real Main awp. Also gob b on 7 Kills After 30 rounds against tier 2. Thats embarassing
2019-05-21 23:54
#208
 | 
Denmark Frunck 
Love
2019-05-21 23:51
gob b retire already, old slow noob
2019-05-21 23:56
vertigo haha I hope we will see
2019-05-21 23:59
#214
 | 
Poland Potato_head 
overpass no chance for big
2019-05-22 00:01
-denis +chrisJ Tabsen rifle chrisJ awp
2019-05-22 00:02
gob b or chrisj ? who will be the new igl?
2019-05-22 00:06
gob b, chris was the mouz problem as igl that's why they'r not became top 5 team
2019-05-22 00:09
Christian if but what the point to go in worse team lul
2019-05-22 00:09
Calling it now - 16-2
2019-05-22 00:04
gg, bot b and botsen, too hard to carry these 2 bots
2019-05-22 00:04
bitch denis not gonna carry u big
2019-05-22 00:05
Big clueless on overpass 4b you know its B push and only 1 kill
2019-05-22 00:05
#223
 | 
Poland Potato_head 
wtf is this cs ????? clown fiesta
2019-05-22 00:09
GOB B tactic are shit. Kick him and we are good. clown fiesta +99999
2019-05-22 00:09
#225
 | 
Poland Potato_head 
overpass ct map omegalul Kappa
2019-05-22 00:13
#226
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
xantares 1 0 7 :((
2019-05-22 00:14
#227
 | 
Europe leadermario 
that was a predictable match
2019-05-22 00:15
disbang big :D I think they have BIG communication problem
2019-05-22 00:15
#229
 | 
Belgium sasha_king 
gob carry lmao can you believe that?
2019-05-22 00:17
🎶 the bots are back in town 🎶
2019-05-22 00:20
Tizian uninstall And tabsen stop awping fucking idiot
2019-05-22 00:20
cry is free, H O W M U C H?
2019-05-22 13:19
heroic so underrated probably 2nd best danish team ! better than north in my opinion
2019-05-22 00:23
Optic isn’t bad as well!!!
2019-05-22 00:34
Germany losing again here, nothing new
2019-05-22 00:24
denis is so bad
2019-05-22 00:25
#235
xsepower | 
Russia zj2 
dont worry guys big will comeback on t side
2019-05-22 00:25
8-2 lose to eco 8-7.
2019-05-22 00:28
xantares on server opponents are nervous
2019-05-22 00:29
#238
 | 
Poland Potato_head 
nice comeback big :D
2019-05-22 00:30
more like danish choke :D
2019-05-22 00:33
#242
 | 
Poland Potato_head 
yea big gonna win,vertigo will be fun
2019-05-22 00:34
#240
 | 
Denmark lulgod 
Heroic could you be more obvious? 8-2 on t side. Lose to eco. 8-10.
2019-05-22 00:33
Where is 8-10 you panic little braindead kid of bets?
2019-05-22 00:36
#241
 | 
Europe San4izeees 
Finally they won pistols
2019-05-22 00:33
BIG confident and smiling because they know the script already says they win map 2 :D
2019-05-22 00:34
:D
2019-05-22 00:35
#249
 | 
Denmark pistolen 
They are smiling because they already overperformed by getting 14 rounds on map 1
2019-05-22 00:38
and they already know they won map 2
2019-05-22 00:49
#313
 | 
Denmark pistolen 
Very good call
2019-05-22 09:24
#248
 | 
Poland Looopie 
nice loose to forcebuy, once again
2019-05-22 00:37
anyone knows song ESL use in break time some chick who sing walk away boy
2019-05-22 00:40
XANTARES killed blameF with ak47 (headshot) XANTARES killed NaToSaphiX with ak47 XANTARES planted the bomb (1on2) XANTARES + tiziaN (assist) killed es3tag with ak47 (headshot) es3tag killed denis with aug blameF + friberg (assist) killed tabseN with aug es3tag + friberg (flash assist) killed gob b with aug XANTARES + tabseN (assist) killed friberg with ak47 (headshot) es3tag killed tiziaN with aug (headshot) tiziaN killed stavn with ak47 (headshot) wtf?????
2019-05-22 00:42
xantares 1vs9
2019-05-22 00:42
#253
 | 
Poland Potato_head 
Round over - Winner: T (9 - 11) - Enemy eliminated XANTARES killed blameF with ak47 (headshot) XANTARES killed NaToSaphiX with ak47 XANTARES planted the bomb (1on2) XANTARES + tiziaN (assist) killed es3tag with ak47 (headshot) es3tag killed denis with aug blameF + friberg (assist) killed tabseN with aug es3tag + friberg (flash assist) killed gob b with aug XANTARES + tabseN (assist) killed friberg with ak47 (headshot) es3tag killed tiziaN with aug (headshot) tiziaN killed stavn with ak47 (headshot) Round started
2019-05-22 00:42
kebabtares, kys pls
2019-05-22 00:43
Round over - Winner: T (9 - 11) - Enemy eliminated XANTARES killed blameF with ak47 (headshot) XANTARES killed NaToSaphiX with ak47 XANTARES planted the bomb (1on2) XANTARES + tiziaN (assist) killed es3tag with ak47 (headshot) es3tag killed denis with aug blameF + friberg (assist) killed tabseN with aug es3tag + friberg (flash assist) killed gob b with aug XANTARES + tabseN (assist) killed friberg with ak47 (headshot) es3tag killed tiziaN with aug (headshot) tiziaN killed stavn with ak47 (headshot) Round started
2019-05-22 00:43
ERROR_404_Xantares_Haters_Not_Found
2019-05-22 00:43
#257
 | 
Europe leadermario 
if someone saying xantares is good he is just stiupid, heroic threw this lell
2019-05-22 00:43
stavn what are you doing ?
2019-05-22 00:44
#259
 | 
Russia SparQ4k 
instead of 12-8 lose 1 v3
2019-05-22 00:45
well now Heroic will lose after that 3v1 lose ?
2019-05-22 00:45
take a timeout danish bots
2019-05-22 00:48
#264
 | 
Europe leadermario 
i dont believe someone could bet big and now they will win XDDDD, big is so bad, heroic just rush like 0 brain
2019-05-22 00:48
8-2 lose to eco 8-8 --> 11-8 lose 3v1 11-13 hahahahaha heroic so obvious
2019-05-22 00:50
#269
 | 
Finland Kanis 
So heroic gonna lose after 11-8 lead on ct side, live odds were prob like 7.0 for big
2019-05-22 00:49
heroic stop throwing against tier 999999 germans, ty
2019-05-22 00:50
#271
 | 
Belgium sasha_king 
double nade to bomb plant area :) nice attempt tho
2019-05-22 00:52
denis u mf idiot your team needs that plant money. u wont win a 1v4 lowhp.
2019-05-22 00:54
wtf? denis always wins those
2019-05-22 00:55
xantares on server opponents are nervous.
2019-05-22 00:54
Big is so bad - heroic just toying with them
2019-05-22 00:57
#276
 | 
Belgium GQHAN 
EZ FOR XANTA
2019-05-22 00:58
I personally hate this UK casters.that's why I watching german stream
2019-05-22 00:58
hugobyron aka greatest caster in the world every time low tier casters cast a vega squadron game you will hear the buzzword ‘aggression’ like 49 times a map
2019-05-22 00:59
annoying af
2019-05-22 01:04
just look at that unBRIDLED AGGRESSION FROM VEGA vega: doing a default execute on A mirage and one guy pushes a smoke
2019-05-22 01:05
2 fake comebacks Gj
2019-05-22 00:58
gob b bad b
2019-05-22 00:58
#280
Nessa | 
United Kingdom Als1337 
11-13 and now big throwing
2019-05-22 00:59
Or heroic adjusted after losing so many in a row.
2019-05-22 00:59
you can't possibly say big are throwing lmao
2019-05-22 01:01
This BIG roster won’t be bad after they practice more with denis. I smell a upset against NAVI tomorrow if anyone is betting
2019-05-22 01:03
actually heroic is fun to watch. great team
2019-05-22 01:00
#285
 | 
Korea XigNw0w 
Ez Heroic
2019-05-22 01:01
#286
 | 
Poland Potato_head 
typic big haha they can't play end of the match well
2019-05-22 01:01
#287
 | 
Poland Looopie 
omfg big, you're loosers
2019-05-22 01:01
How much?
2019-05-22 01:02
#296
 | 
Poland Looopie 
wut?
2019-05-22 01:03
My God, Bug disband please
2019-05-22 01:01
wtf was that transfer from cheatares
2019-05-22 01:01
no vertigo :(
2019-05-22 01:02
ggwp
2019-05-22 01:02
#292
 | 
Brazil MadBettorGrr 
NAAAAICE POOURRA heroicos gostosos amo vcs <3<3 <3 <3 <3
2019-05-22 01:02
lol disband pls ty
2019-05-22 01:02
lantares mvp :D kick botb
2019-05-22 01:03
Denis biggest baiter in the planet oops it’s jame lol
2019-05-22 01:16
#302
 | 
Belgium sasha_king 
so happy seeing xantares and underrated tizian putting on a performance.big needs igl.gob b is good igl actually but he can't frag.that's a big problem
2019-05-22 01:17
I totally agree -gob b +karrigan/chrisj gob b honestly should retire,I guess karrigan and chrisj can speak german..that would be great
2019-05-22 02:12
#305
 | 
World waltsuu 
kinda late to go for karrigan now :D
2019-05-22 02:29
#319
 | 
Turkey Tormund1 
Why would any of them want to leave mouz
2019-05-22 11:13
Tabsen can igl
2019-05-22 12:16
All the bot b fangays are finally realizing hopefully
2019-05-22 04:39
Fatih 'gob b' Dayik 20-36 -16 43.0 59.3% 0.66
2019-05-22 06:59
Gob b such a idiot
2019-05-22 08:59
gob b retire pls
2019-05-22 09:08
#314
 | 
Croatia feelsbadmane 
BIG were actually decent before they added Xantares now they cant beat jack shit
2019-05-22 09:43
Tizian tabsen xantares sunny and someone awper new big Nex gob b denis bad player cs go
2019-05-22 09:50
#318
 | 
Turkey Ofpa 
Big needs to decide that, they will continue with international or german roster.
2019-05-22 10:56
it is good if Xantares would learn german
2019-05-22 11:50
#328
 | 
Turkey Ofpa 
I dont think so, what are abilities of denis? If they want to be t1, how its going to be with denis? It is not language barrier.
2019-05-22 13:45
xantares play well but sometimes communication is much better than getting frag
2019-05-22 13:16
Login or register to add your comment to the discussion.