10:00
21st of May 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group B round 2
1. Chiefs removed Vertigo
2. ORDER removed Dust2
3. Chiefs picked Overpass
4. ORDER picked Inferno
5. Chiefs removed Mirage
6. ORDER removed Train
7. Nuke was left over
Overpass
6:16 (5:10; 1:6)STATS
Inferno
16:11 (12:3; 4:8)STATS
Nuke
12:16 (4:11; 8:5)STATS
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 3 - Nuke)Vod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Jordan 'Hatz' Bajic
Hatz
58-54 +4 77.4 75.3% 1.16
Australia
Alistair 'aliStair' Johnston
aliStair
56-50 +6 80.8 70.1% 1.12
Australia
Charlie 'zeph' Dodd
zeph
55-59 -4 71.6 70.1% 0.98
Australia
Joshua 'INS' Potter
INS
46-56 -10 70.4 66.2% 0.95
Australia
Chris 'emagine' Rowlands
emagine
48-57 -9 84.2 66.2% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
New Zealand
Chris 'ofnu' Hanley
ofnu
60-48 +12 86.6 72.7% 1.25
Australia
Matthew 'Texta' O'Rourke
Texta
60-55 +5 87.9 71.4% 1.19
Australia
Peter 'BL1TZ' Athanasatos
BL1TZ
61-52 +9 75.5 67.5% 1.10
Australia
Tyler 'tucks' Reilly
tucks
48-52 -4 71.4 70.1% 0.97
New Zealand
Ryan 'zewsy' Palmer
zewsy
45-56 -11 65.6 70.1% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Jordan 'Hatz' Bajic
Hatz
14-18 -4 63.0 86.4% 1.00
Australia
Chris 'emagine' Rowlands
emagine
15-17 -2 95.3 59.1% 0.95
Australia
Alistair 'aliStair' Johnston
aliStair
13-15 -2 78.2 63.6% 0.92
Australia
Charlie 'zeph' Dodd
zeph
14-17 -3 64.9 81.8% 0.91
Australia
Joshua 'INS' Potter
INS
14-19 -5 68.7 59.1% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
New Zealand
Ryan 'zewsy' Palmer
zewsy
17-14 +3 94.9 77.3% 1.36
Australia
Matthew 'Texta' O'Rourke
Texta
19-14 +5 92.8 72.7% 1.35
Australia
Peter 'BL1TZ' Athanasatos
BL1TZ
21-14 +7 73.8 77.3% 1.31
New Zealand
Chris 'ofnu' Hanley
ofnu
15-12 +3 84.2 68.2% 1.21
Australia
Tyler 'tucks' Reilly
tucks
14-16 -2 72.7 72.7% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Jordan 'Hatz' Bajic
Hatz
28-16 +12 99.1 77.8% 1.51
Australia
Chris 'emagine' Rowlands
emagine
18-18 0 88.2 77.8% 1.11
Australia
Charlie 'zeph' Dodd
zeph
21-19 +2 69.3 70.4% 1.10
Australia
Alistair 'aliStair' Johnston
aliStair
14-16 -2 70.1 77.8% 1.01
Australia
Joshua 'INS' Potter
INS
14-19 -5 68.7 66.7% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Peter 'BL1TZ' Athanasatos
BL1TZ
24-19 +5 85.7 66.7% 1.18
Australia
Tyler 'tucks' Reilly
tucks
17-15 +2 72.9 77.8% 1.11
New Zealand
Chris 'ofnu' Hanley
ofnu
14-18 -4 60.6 81.5% 0.99
Australia
Matthew 'Texta' O'Rourke
Texta
18-22 -4 86.2 66.7% 0.97
New Zealand
Ryan 'zewsy' Palmer
zewsy
13-21 -8 57.6 66.7% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Alistair 'aliStair' Johnston
aliStair
29-19 +10 93.3 67.9% 1.38
Australia
Joshua 'INS' Potter
INS
18-18 0 73.2 71.4% 1.07
Australia
Jordan 'Hatz' Bajic
Hatz
16-20 -4 67.9 64.3% 0.97
Australia
Charlie 'zeph' Dodd
zeph
20-23 -3 79.0 60.7% 0.94
Australia
Chris 'emagine' Rowlands
emagine
15-22 -7 71.5 60.7% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
New Zealand
Chris 'ofnu' Hanley
ofnu
31-18 +13 113.6 67.9% 1.60
Australia
Matthew 'Texta' O'Rourke
Texta
23-19 +4 85.6 75.0% 1.30
Australia
Peter 'BL1TZ' Athanasatos
BL1TZ
16-19 -3 66.9 60.7% 0.89
Australia
Tyler 'tucks' Reilly
tucks
17-21 -4 68.9 60.7% 0.85
New Zealand
Ryan 'zewsy' Palmer
zewsy
15-21 -6 50.1 67.9% 0.70
Top player in match
Past matches
Nuke 14 - 16
Mirage 16 - 7
Best of 3 2 - 0
Inferno 16 - 7
Nuke 16 - 11
Dust2 16 - 4
Mirage 16 - 5
Nuke 5 - 16
Dust2 16 - 5
Mirage 16 - 13
Head to head
6
Wins
1
Overtimes
4
Wins
No star for this game?
2019-05-19 20:41
#24
rain | 
Malaysia st0ffe1 
only top 20 teams lol
2019-05-21 09:04
Grayhound vs dinq has 1 star wtf ahahah
2019-05-21 10:28
#39
rain | 
Malaysia st0ffe1 
shows how shit the ranking system is
2019-05-21 10:29
+1
2019-05-21 13:04
Ez for my boy Alistair and Australian K0nfig hatz
2019-05-20 18:44
#5
 | 
Czech Republic Hazel_Eyes 
Just listen 4 me, guys Order chocked vs GZ nuke from 13-5 in the last game, Chiefs even we consider their last lose vs ORDER on Nuke, rekting all the teams in Online. Also, If u follow the all Australian CS-scene and check Twitter, u should know that Order gonna change 1 man in roster. Gonna be win 4 Chiefs, strage coeffs
2019-05-20 21:44
#6
 | 
Norway CheNaLii 
Cant find that information on their twitter. You got a link?
2019-05-20 22:12
#7
Boombl4 | 
Poland RoDaK 
thanks, ill skip then
2019-05-21 02:29
#8
 | 
Brazil f1rewolf 
link?
2019-05-21 04:20
#16
 | 
France NeaZy 
If it’s false.. People here will hate you
2019-05-21 07:56
#158
 | 
Czech Republic Hazel_Eyes 
As I told u, this win was predictable. People are idiots
2019-05-21 13:32
#165
 | 
France NeaZy 
ez profit I love you <3
2019-05-21 18:53
-zeph +gratata
2019-05-21 05:33
#27
 | 
Russia SwiTiePie 
-emagine -aliStair -INS -Hatz -zeph + jks + AZR +jkaem +Gratisfaction +Liazz
2019-05-21 09:52
ez top 1 au also na team
2019-05-21 09:58
#11
 | 
Australia Samrith 
imgur.com/KCNrdKq Should I keep or cash out
2019-05-21 06:05
2 - 0 0RDER
2019-05-21 06:16
2 - 0RDER
2019-05-21 06:51
#14
shrek | 
New Zealand is_love 
nah chiefs win ez
2019-05-21 06:53
they cannot lol
2019-05-21 07:34
#149
shrek | 
New Zealand is_love 
k
2019-05-21 13:24
chiefs sucks vs good teams
2019-05-21 08:10
Order good team?
2019-05-21 08:22
you know they are good because chiefs always lose to them lul
2019-05-21 08:24
BEST TEAM EVER
2019-05-21 08:26
#41
 | 
Poland Neraz 
Cash out bro - lucky bet with trailblazers 😂
2019-05-21 10:30
#22
 | 
Bosnia and Herzegovina Ozimandias 
Not so ez for Order, probably 2-1
2019-05-21 08:49
#23
 | 
Europe attezer 
chiefs always playing like ultimate trash vs grayhaund order always playing very good / decent vs grayhaund ez for order
2019-05-21 08:51
#26
 | 
Europe attezer 
grayhound* sorry '-'
2019-05-21 09:17
odds baiting so hard order can lose ezzzz clash of trash
2019-05-21 09:14
order 2-0 good odds gl
2019-05-21 09:53
#30
 | 
Norway CheNaLii 
Would definately not go for 2-0. Chiefs will at least get 1 map. Order 2-1 Chiefs
2019-05-21 10:00
it's your money you do whatever u want
2019-05-21 10:10
#32
 | 
Asia mocity123 
Round over - Winner: T (5 - 4) - Enemy eliminated BL1TZ + tucks (assist) killed INS with ak47 BL1TZ + ofnu (assist) killed aliStair with ak47 ofnu killed emagine with ak47 (headshot) INS killed tucks with aug (headshot) ofnu killed zeph with ak47 (headshot) BL1TZ planted the bomb (3on4) BL1TZ + ofnu (assist) + tucks (flash assist) killed Hatz with cz75a Hatz + zeph (flash assist) killed Texta with ak47 Hatz + zeph (flash assist) killed zewsy with ak47 Round started
2019-05-21 10:22
Round over - Winner: T (5 - 4) - Enemy eliminated BL1TZ + tucks (assist) killed INS with ak47 BL1TZ + ofnu (assist) killed aliStair with ak47 ofnu killed emagine with ak47 (headshot) INS killed tucks with aug (headshot) ofnu killed zeph with ak47 (headshot) BL1TZ planted the bomb (3on4) BL1TZ + ofnu (assist) + tucks (flash assist) killed Hatz with cz75a Hatz + zeph (flash assist) killed Texta with ak47 Hatz + zeph (flash assist) killed zewsy with ak47 Round started tier 0 autistic CT side, fuck off, im a fucking loser betting on 7th and 9th round from these dogs
2019-05-21 10:23
#34
 | 
Sweden AlexJonesVEVO 
Round over - Winner: T (5 - 4) - Enemy eliminated BL1TZ + tucks (assist) killed INS with ak47 BL1TZ + ofnu (assist) killed aliStair with ak47 ofnu killed emagine with ak47 (headshot) INS killed tucks with aug (headshot) ofnu killed zeph with ak47 (headshot) BL1TZ planted the bomb (3on4) BL1TZ + ofnu (assist) + tucks (flash assist) killed Hatz with cz75a Hatz + zeph (flash assist) killed Texta with ak47 Hatz + zeph (flash assist) killed zewsy with ak47 Round started Meme team
2019-05-21 10:23
this game already is cancer, but Order are way more stupid
2019-05-21 10:29
lmao they're just jumping in front of enemie's crossfair, where is their brain
2019-05-21 10:30
#40
 | 
Denmark stranDe 
How tf does order manage to lose all these rounds???
2019-05-21 10:29
the worst thing I bet on 3 of these and all lost in absolutely retarded way
2019-05-21 10:31
This far order has managed to throw 5v4 pistol 4v2 force round 5v3 vs low pistol force 3v2 with gun & position advantages 5v4 with 3 of the 4 players being one shots all this on the ct half of overpass pathetic
2019-05-21 10:35
default Au cs 322 game
2019-05-21 10:39
ez for chiefs
2019-05-21 10:38
#47
 | 
Russia MeZooZi 
Texta onliner
2019-05-21 10:41
esea & epl au not worth hltv coverage
2019-05-21 10:41
#51
zewsy | 
Oceania aZZtec 
Ok
2019-05-21 10:44
its true
2019-05-21 17:48
2-0 chiefs
2019-05-21 10:43
so many crying shit bettors lmao, it was obvious that chiefs are going to win, i was only hoping that order can fight more and steal one map
2019-05-21 10:51
ez and predictable 16-5, OMEGALUL RDER totally brainless
2019-05-21 10:44
#52
 | 
Russia SwiTiePie 
Does Order forget how to play after 10th round?
2019-05-21 10:45
#53
 | 
Denmark stranDe 
account sharing with silvers, no wonder they aren't converting rounds…..
2019-05-21 10:45
15-5 and still ez over 26.5 bet
2019-05-21 10:48
#56
 | 
Europe userfriendly 
almost xd
2019-05-21 10:50
hahahah tactical crying working ezz
2019-05-21 10:50
#63
 | 
Denmark BanWindigoFFs 
Hahaha best tactic dude
2019-05-21 10:53
lol
2019-05-21 10:50
#55
 | 
Bosnia and Herzegovina Ozimandias 
Order become so shitty team, but this game is clash of trash
2019-05-21 10:49
#60
KRIMZ | 
Sweden Censor93 
Is inferno The comeback maybe??
2019-05-21 10:51
#62
CIS FBLS 
Yeeees ezzzzzzzzzzz
2019-05-21 10:52
#61
 | 
United States hudas321 
lol noob order better order some pizza now
2019-05-21 10:52
you know why renegades dont do their training in AU?because all AU team sucks
2019-05-21 11:12
#65
 | 
China yakmonster 
2-1 for order as always
2019-05-21 11:19
dmn fixed shit
2019-05-21 11:21
2-1 order free money,chiefs so retarded :DDD
2019-05-21 11:21
what an au shit show, no wonder all au team sucks
2019-05-21 11:23
The winner from the first map always wins the 3th map...
2019-05-21 11:28
#70
 | 
Kazakhstan Triple_Six 
Hmmm... Interesting info, what could this mean?
2019-05-21 11:32
#72
 | 
Denmark BanWindigoFFs 
Hmmmm
2019-05-21 11:34
It's 50-50
2019-05-21 11:36
#76
Zeus | 
Finland 0lter 
Order is much better on nuke than this shits I would put the allowance i get from mom on this info all 5 euro of it
2019-05-21 11:43
#71
 | 
Japan KRabbyy 
order gogogo
2019-05-21 11:32
how do they just get fucked on inferno after that lul fixed cs
2019-05-21 11:39
#75
CIS FBLS 
Scripted au cs, bro =-)
2019-05-21 11:42
#77
 | 
United States hudas321 
ez map 2 hahaha
2019-05-21 11:45
map 1 6-16 map 2 16-6 not obvious at all ...
2019-05-21 11:52
#82
Zeus | 
Finland 0lter 
nt
2019-05-21 12:02
#79
 | 
Denmark BanWindigoFFs 
Heart attack for hc bettors xD
2019-05-21 12:00
#80
 | 
Austria Asukarelsa90 
Fucking hdcp throw
2019-05-21 12:00
#81
 | 
Asia mocity123 
LMAO RIP UNDER
2019-05-21 12:02
#83
shrek | 
New Zealand is_love 
lol
2019-05-21 12:02
#84
 | 
Indonesia nicojaewpunk 
Ez over
2019-05-21 12:03
#85
 | 
Japan KRabbyy 
Round over - Winner: T (4 - 3) - Enemy eliminated BL1TZ killed Hatz with ak47 BL1TZ killed INS with ak47 zewsy planted the bomb (2on2) zewsy + tucks (assist) killed emagine with galilar emagine killed ofnu with famas BL1TZ + Texta (assist) killed zeph with ak47 (headshot) ofnu killed aliStair with p250 (headshot) zeph killed tucks with ak47 zeph killed Texta with ak47 (headshot) Round started 15-6 to 15-11 xD
2019-05-21 12:03
After this clown fiesta from order chiefs should win it 2-1
2019-05-21 12:05
16-3 16-5 ORDER NUKE
2019-05-21 12:05
#88
 | 
Kazakhstan Triple_Six 
Such a heavy throw and all this effort only to let 26.5 rounds+ bet win.
2019-05-21 12:06
throw fiesta chiefs is shit
2019-05-21 12:08
#90
apEX | 
Israel YoavAZ 
Incredible round by chiefs!!!
2019-05-21 12:24
Round over - Winner: T (1 - 2) - Enemy eliminated aliStair killed zewsy with awp INS killed Texta with ak47 (headshot) aliStair planted the bomb (2on2) aliStair killed BL1TZ with ak47 (headshot) INS killed tucks with ak47 aliStair killed ofnu with ak47 (headshot) ofnu killed Hatz with ump45 Texta killed emagine with m4a1 Texta killed zeph with m4a1 Round started Ok reported
2019-05-21 12:24
#92
 | 
Asia mocity123 
Round over - Winner: T (1 - 2) - Enemy eliminated aliStair killed zewsy with awp INS killed Texta with ak47 (headshot) aliStair planted the bomb (2on2) aliStair killed BL1TZ with ak47 (headshot) INS killed tucks with ak47 aliStair killed ofnu with ak47 (headshot) ofnu killed Hatz with ump45 Texta killed emagine with m4a1 Texta killed zeph with m4a1 Round started .....
2019-05-21 12:24
#96
 | 
France NeaZy 
take opens kills -> throw how to lose a spot for a LAN easily :D
2019-05-21 12:30
lose 2 v 1 3 v 1 pls 4-1 4-16
2019-05-21 12:34
hello gaben? there is no inspection for this rigged shit match? hahahahahaha it seems emagine tried to throw rounds in the 2nd map. in the 3rd map, it's obvious how rigged this match is.
2019-05-21 12:37
some stupid shit people said team Chief throw because they lost 5v2 on nuke ct side. yo idiot, watch properly, it was obvious team ORDER threw this match, especially emagine in the 2nd map. this match would be ez for team ORDER if they didnt throw the rounds. it's obvious team ORDER gonna throw the handicap again in this 3rd map
2019-05-21 12:40
Another 16 14 or order want lose so fast. Expected AU cs..
2019-05-21 12:42
Pause order bet on chief. Odds low so fast
2019-05-21 12:47
♿RDER
2019-05-21 12:51
#105
 | 
Australia Samrith 
Chief please wins, so these people have a reason to blame Order xD
2019-05-21 12:52
#106
 | 
Ukraine LiL_Xatab 
Texta fuck all order team
2019-05-21 12:52
#107
 | 
Austria Sancesto 
How can you fuck up so many afterplants...
2019-05-21 12:52
Nice AU cs.. livebetting yeah. No jobs just scandal
2019-05-21 12:52
#109
 | 
Ukraine San4o10 
overpass: 5-5>5-10 with tons of 5v3 4v2 nuke: 4-4>4-11 with 10k economy and close rounds how can you be so bad?
2019-05-21 12:53
team ORDER really is trying so hard not to win the game easily, but not to make it too obvious when they are throwing rounds hahahahah
2019-05-21 12:55
FK you. If you win you laugh. If you lose you rage
2019-05-21 12:56
im sure this is not a throw,just AU cs clown fiesta
2019-05-21 12:56
#113
 | 
Australia Samrith 
Order is coming back huge haha Chief can’t play t side lol
2019-05-21 13:00
16-12 now
2019-05-21 13:01
#115
 | 
Austria Sancesto 
Chiefs gonna win 14:16
2019-05-21 13:03
#116
 | 
Australia Samrith 
If you check bet365, the odds swing so hard, these throws are bad.
2019-05-21 13:04
#118
 | 
Austria Asukarelsa90 
what excatly happened. i only saw odds 1.4 on chiefs even before pistol round was played tho before pause it was 1.1
2019-05-21 13:05
Who 1.1
2019-05-21 13:08
#122
 | 
Australia Samrith 
Someone bet huge on Chief, that is why it was like that.
2019-05-21 13:09
Hope chiefs will win
2019-05-21 13:05
this will be 16-12 order
2019-05-21 13:08
#125
 | 
Australia Samrith 
Chief already got 13, check bet365 my man.
2019-05-21 13:10
this match is giving me cancer, never gonna bet on au cs ever again damn it
2019-05-21 13:14
rofl, from 11-4 > lose pistol round 2 vs 2 after plant > 12-11 LUL
2019-05-21 13:11
fake cumback chiefs still win ez
2019-05-21 13:13
it's cominggg. 11-13 to 16-14 real fast hahahaha what a fcking nice scripted shit drama. australia's csgo pro scene is better than koreandrama hahahahaha
2019-05-21 13:14
hahahahahahaahahhaahahahhahah is that a joke
2019-05-21 13:16
#130
 | 
Ukraine San4o10 
Round over - Winner: T (3 - 8) - Enemy eliminated ofnu killed aliStair with ak47 ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 INS killed BL1TZ with aug ofnu planted the bomb (2on4) INS killed Texta with aug Texta killed Hatz with ak47 INS + emagine (assist) killed zewsy with aug aliStair killed tucks with awp Round started omfg pls
2019-05-21 13:16
#131
 | 
Ukraine LiL_Xatab 
Nice order 1vs4 die bastards
2019-05-21 13:16
#132
 | 
Austria Asukarelsa90 
ofnu killed aliStair with ak47 ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 au cs
2019-05-21 13:16
#133
 | 
Kazakhstan exooticzz 
Nice loosing 4vs 1 in ct side
2019-05-21 13:16
#134
720 | 
Faroe Islands sGaen 
ofnu? more like ownu
2019-05-21 13:17
more like ♿rder
2019-05-21 13:17
Round over - Winner: T (3 - 8) - Enemy eliminated ofnu killed aliStair with ak47 ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 INS killed BL1TZ with aug ofnu planted the bomb (2on4) INS killed Texta with aug Texta killed Hatz with ak47 INS + emagine (assist) killed zewsy with aug aliStair killed tucks with awp Round started ♿♿♿♿
2019-05-21 13:17
#136
 | 
Bulgaria MaestroGOD 
Yup this is how they lose
2019-05-21 13:17
Ofc throw 4v1 so ez
2019-05-21 13:17
4v1 and they think about smoking the bomb and trying to defuse before killing the last guy AU CS
2019-05-21 13:17
HAAHAH, INS U SO FUCKING BAD, N1 PCIK
2019-05-21 13:17
yep, that's the throw for at least the handicap throw or even for the match throw hahahahaha ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 INS killed BL1TZ with aug ofnu planted the bomb (2on4) INS killed Texta with aug Texta killed Hatz with ak47 INS + emagine (assist) killed zewsy with aug aliStair killed tucks with awp Round started
2019-05-21 13:17
yep, that's the throw for at least the handicap throw or even for the match throw hahahahaha ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 INS killed BL1TZ with aug ofnu planted the bomb (2on4) INS killed Texta with aug Texta killed Hatz with ak47 INS + emagine (assist) killed zewsy with aug aliStair killed tucks with awp Round started
2019-05-21 13:17
still 16-14 for ORDER
2019-05-21 13:17
obvious throwing
2019-05-21 13:20
Australian matchfixers. Win first map hard. Lose close second. Win last close. Disgusting.
2019-05-21 13:20
#146
 | 
Ukraine Mrmorf 
obvious matchfix
2019-05-21 13:21
#147
 | 
Austria Asukarelsa90 
1v4 and then 2 forces in a row yeah no bans
2019-05-21 13:22
EZ under 28.5
2019-05-21 13:24
#150
 | 
Germany Vini_1337 
lol ez chiefs
2019-05-21 13:24
#151
 | 
Russia SwiTiePie 
ORDER, can u don't lose 1v4?
2019-05-21 13:24
#152
Dosia | 
Hungary Joco413 
Round over - Winner: T (3 - 8) - Enemy eliminated ofnu killed aliStair with ak47 ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 INS killed BL1TZ with aug ofnu planted the bomb (2on4) INS killed Texta with aug Texta killed Hatz with ak47 INS + emagine (assist) killed zewsy with aug aliStair killed tucks with awp Round started how does it feel to lose match on 1 shit round
2019-05-21 13:25
#153
 | 
Ukraine LiL_Xatab 
nice matchfix Go to ban list to NaVi
2019-05-21 13:26
12-14 and forcebuy nice trash team can eco for 15-15 but decided to surrender i think this match dont fixed today chiefs too strongs pick overpass and get 16-6 can break inferno 7 round meanwhile order is trash on overpass
2019-05-21 13:29
I mean its obvious matchfix but did you remember how many rounds order threw with them having an advantage? I think they threw about 6 rounds on a t side with at least a 4v3. And then 1v4 against 20hp. And the sad part is that this is their job. they get thousands of dollars every month and then lose a 1v4 against 20hp? Imagine you fcking up that hard in your job.
2019-05-21 13:27
22hp 2vs1 still using awp
2019-05-21 13:32
you must be new to au cs if you are saying that
2019-05-21 13:40
Round over - Winner: T (3 - 8) - Enemy eliminated ofnu killed aliStair with ak47 ofnu killed zeph with ak47 (headshot) ofnu + BL1TZ (assist) killed INS with ak47 (headshot) ofnu killed emagine with ak47 INS killed BL1TZ with aug ofnu planted the bomb (2on4) INS killed Texta with aug Texta killed Hatz with ak47 INS + emagine (assist) killed zewsy with aug aliStair killed tucks with awp lol ty ORDER so dirty
2019-05-21 13:31
#157
 | 
Lithuania verslininkas 
lol, hltv bettors, everything is fixed if it's not going their way... lost bunch on order because of that 1v4 clutch, but it happens, of course they played that so bad, cuz no one defused, and everyone peeked 1 by 1 to give him adv, but shit happens in close rounds
2019-05-21 13:31
No, not shit happens, order was just worse, that’s why they lost that 4v1
2019-05-21 14:49
thro(w)rder
2019-05-21 15:32
#163
loli | 
United States credit 
HAHAHAHAHAHAAHAAHH HOW MUCH KIDS
2019-05-21 16:15
Login or register to add your comment to the discussion.