16:00
21st of May 2019
 
Match over
Maps
Best of 1
Nuke
13:16 (7:8; 6:8)STATS
Rewatch
SpainESL TVVod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Eetu 'sAw' Saha
sAw
23-18 +5 80.7 82.8% 1.30
Finland
Lasse 'ZOREE' Uronen
ZOREE
24-18 +6 82.4 75.9% 1.26
Finland
Samuli 'Twixie' Herrala
Twixie
17-23 -6 78.7 79.3% 0.93
Finland
Olli 'sLowi' Pitkänen
sLowi
18-21 -3 65.5 58.6% 0.88
Finland
Aaro 'hoody' Peltokangas
hoody
9-19 -10 40.6 65.5% 0.63
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Raúl 'DeathZz' Jordán Nieto
DeathZz
22-19 +3 92.8 96.6% 1.43
Spain
Alejandro 'ALEX' Masanet
ALEX
24-17 +7 76.3 65.5% 1.24
Spain
Aitor 'SOKER' Fernández
SOKER
16-17 -1 59.0 75.9% 1.04
Spain
Oscar 'mixwell' Cañellas
mixwell
18-19 -1 75.8 72.4% 1.00
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
19-19 0 61.4 69.0% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Finland
Eetu 'sAw' Saha
sAw
23-18 +5 80.7 82.8% 1.30
Finland
Lasse 'ZOREE' Uronen
ZOREE
24-18 +6 82.4 75.9% 1.26
Finland
Samuli 'Twixie' Herrala
Twixie
17-23 -6 78.7 79.3% 0.93
Finland
Olli 'sLowi' Pitkänen
sLowi
18-21 -3 65.5 58.6% 0.88
Finland
Aaro 'hoody' Peltokangas
hoody
9-19 -10 40.6 65.5% 0.63
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Spain
Raúl 'DeathZz' Jordán Nieto
DeathZz
22-19 +3 92.8 96.6% 1.43
Spain
Alejandro 'ALEX' Masanet
ALEX
24-17 +7 76.3 65.5% 1.24
Spain
Aitor 'SOKER' Fernández
SOKER
16-17 -1 59.0 75.9% 1.04
Spain
Oscar 'mixwell' Cañellas
mixwell
18-19 -1 75.8 72.4% 1.00
Spain
Alejandro 'mopoz' Fernández-Quejo Cano
mopoz
19-19 0 61.4 69.0% 0.94
Top player in match
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
havu... i guess? they gave a good fight recently vs vitality and ence + mv cant even win againts giants (wtf?) so yeah... HAVU
2019-05-20 05:56
#21
 | 
Norway CheNaLii 
MR won against Ence 16-14
2019-05-21 14:05
#33
xartE | 
Finland XARTEGoD 
and ence didnt give a shit about the mdl men
2019-05-21 15:50
#100
 | 
Spain Dicraftio 
And riders still won anyways xd
2019-05-21 17:26
yes aleksib sayed that they were saving strats
2019-05-21 18:28
#104
 | 
Spain Dicraftio 
I meant this match lol
2019-05-21 19:08
ah ok :DD
2019-05-22 10:17
#2
 | 
Czech Republic Kyoblaag 
Inferno Movistar Riders 16 - 13 HAVU xd
2019-05-20 07:17
#5
 | 
Spain ericmoncusi23 
It is going to be played on Nuke
2019-05-20 12:10
#12
 | 
Estonia tupetuul 
how u know
2019-05-20 22:28
play.esea.net/teams/68922 R u new to ESEA?
2019-05-20 23:05
#17
 | 
Spain dani_five 
yep, 100% sure
2019-05-21 12:40
#103
 | 
Czech Republic Kyoblaag 
holy shit I'm a god
2019-05-21 19:06
GL RIDERS
2019-05-20 11:48
#4
 | 
Spain ericmoncusi23 
Go Riders!
2019-05-20 12:07
#6
 | 
Other NDRnews 
wtf are this odds? Havu can win vs Riders but Riders are clearly favorites
2019-05-20 12:15
Idk why is havu so overrated tho
2019-05-20 19:44
cuz 1000 times better
2019-05-21 09:40
#23
 | 
Europe SteffeM 
Havu has 75% winrate on Nuke in 8 matches, Riders have 33% in 9 matches, so who do you think will win?
2019-05-21 14:12
#24
 | 
Other NDRnews 
odds appear without map pick , and yes I still think Riders are favourites
2019-05-21 14:14
#27
 | 
Europe SteffeM 
People already know the map bruh
2019-05-21 14:21
#40
 | 
Spain dabehx 
Riders has played nuke against way better teams than HAVU did
2019-05-21 16:03
#43
 | 
Europe SteffeM 
HAVU played against teams who know how to play it, like PACT, Tricked, Valiance, Copenaghen Flames and Sharks.
2019-05-21 16:04
#46
 | 
Spain dabehx 
Valiance is the only good team there, and they lost against them
2019-05-21 16:05
#48
 | 
Europe SteffeM 
Clearly haven't watched CS in the last weeks but k
2019-05-21 16:07
#49
 | 
Spain dabehx 
valiance is a big step over the rest no matter what you say
2019-05-21 16:08
#51
 | 
Europe SteffeM 
True, but CPH Flames are a great team, PACT dominated VP the same day as VP came back against FaZe on Nuke, Tricked is going up and probably the only ones who aren't that good are Sharks.
2019-05-21 16:09
#55
 | 
Spain dabehx 
cph flames is bullshit what the fuck, they got stomped in LAN 1 month ago against riders
2019-05-21 16:10
#57
 | 
Europe SteffeM 
But they destroyed better teams recently and had a winning streak since 25th april
2019-05-21 16:10
#59
 | 
Spain dabehx 
BRUH U HAVE NO IDEA OF CS SRSLY
2019-05-21 16:11
#60
 | 
Europe SteffeM 
Said the one who thinks MR can win on Nuke with a 33% of winrate
2019-05-21 16:11
#61
 | 
Spain dabehx 
facepalm. Bye
2019-05-21 16:12
#62
 | 
Europe SteffeM 
Facepalm? Did you see at least Giant vs MR where they got stomped by Giant and couldn't close the game? Or you can only talk about Ence?
2019-05-21 16:12
#63
 | 
Spain dabehx 
Giants plays an incredible Nuke, they even stomped NiP in LAN hltv.org/matches/2332813/nip-vs-giants-b..
2019-05-21 16:13
#64
 | 
Europe SteffeM 
Giants plays an incredible Nuke? LMAO
2019-05-21 16:13
#68
 | 
Spain dabehx 
yes they do
2019-05-21 16:30
#69
 | 
Europe SteffeM 
lmao
2019-05-21 16:31
#90
 | 
Spain dabehx 
told you
2019-05-21 17:14
#93
 | 
Europe SteffeM 
Rightfully so, Havu played like retards
2019-05-21 17:15
hey
2019-05-21 17:17
#97
 | 
Europe SteffeM 
#93
2019-05-21 17:17
sry ¯\_(:/)_/¯
2019-05-21 17:19
Cry
2019-05-21 19:03
#47
 | 
Spain dabehx 
riders has played it against sprout, forze, spirit, winstrike, ence
2019-05-21 16:07
#50
 | 
Europe SteffeM 
And they still lost to WINSTRIKE who's trash, Forze who are in a slump, Sprout that are inconsistent and SPIRIT AHAHAHAHA
2019-05-21 16:08
#52
 | 
Spain dabehx 
they won vs winstrike and ence. Forze, sprout and spirit are way better teams than pact, tricked, copenhaguen flames and sharks
2019-05-21 16:09
#54
 | 
Europe SteffeM 
You really think that Sprout, Forze and Spirit are better that CPH Flames? ok LUL
2019-05-21 16:10
#56
 | 
Spain dabehx 
OFC THEY ARE LOL
2019-05-21 16:10
#58
 | 
Europe SteffeM 
Yeah I can see that based on recent results AHAHHAHA
2019-05-21 16:11
322 Lootbet results?
2019-05-21 16:22
#67
 | 
Europe SteffeM 
If you really think that Loot.Bet Hotshot series is fixed than go on, if I don't see proof it means it's not.
2019-05-21 16:23
check who played against mr and who against havu braindead
2019-05-21 16:02
#41
 | 
Europe SteffeM 
Seems like you're the braindead cause they had pretty much similar opponents, cause all of MR opponents didn't play much Nuke apart from Sprout and Forze.
2019-05-21 16:03
and ence who ended astralis streak
2019-05-21 16:04
#44
 | 
Europe SteffeM 
They didn't play against them multiple times.
2019-05-21 16:04
#95
 | 
Other NDRnews 
Lol what happened bro
2019-05-21 17:16
#98
 | 
Europe SteffeM 
#93
2019-05-21 17:17
You hit me up it's late at night this is the same old story Your friends should take your phone away
2019-05-20 12:18
ODDS :DDDDDD
2019-05-20 12:55
#9
 | 
Other Nagardien 
EZ for Movistar Riders <3
2019-05-20 18:31
EZ for Havu Riders
2019-05-20 20:23
Nuke, ez 4 Riders
2019-05-21 06:53
#16
j0der | 
Other DiploxOP 
This odds are fucked
2019-05-21 10:18
#20
 | 
Norway Krychuu 
Why are they?
2019-05-21 13:56
#HaVuJA äijät. movistar leviää jollekkin giantseille laneilla. niin #HAVUJA tää matsi. Tonni kiinni. #HAVU(ja!)
2019-05-21 12:53
#25
ile | 
Finland Vkims 
rip tonni
2019-05-21 14:16
#22
 | 
CIS thekINTY 
nuke havu- 75% 8 maps riders- 33% 9 maps :hmmm:
2019-05-21 14:11
never bet on havu they are really bad
2019-05-21 14:18
#28
 | 
Brazil f1rewolf 
riders 16x0 vitality on nuke
2019-05-21 14:21
where
2019-05-21 15:28
riders won nuke vs ENCE ez for them
2019-05-21 15:12
This game is 60% win chance for Riders!
2019-05-21 15:29
going havu, better line, and they better on nuke. but its 50/50. shouldnt bet this match, but a degenerate has to
2019-05-21 15:49
basically why wait for summit,proleague,dh etc when u can waste ur bank on mdl 50/50 bo1
2019-05-21 16:03
#45
 | 
Germany Bicboii 
Call me a big degenerate when I cash in on that money y'all being a pussy about
2019-05-21 16:05
degenerate with huge balls > pussy with profit
2019-05-21 16:09
Watching Movistar to study for Spanish exam
2019-05-21 15:57
bien
2019-05-21 16:23
#35
 | 
Bosnia and Herzegovina Ozimandias 
Ez for my Spanish friends
2019-05-21 16:00
#36
 | 
Finland spin-o 
We have a team trending up and a team trending down. Guess what's the overall opinion of hltv on who will win?
2019-05-21 16:00
EZ4FatEnce
2019-05-21 16:01
If mixwell uses the ring gg havu Mixwell is frodo baggins guys. Wake up
2019-05-21 16:33
Enemy eliminated sAw killed ALEX with ak47 sAw killed SOKER with ak47 (headshot) ZOREE planted the bomb (3on2) hoody killed mopoz with ak47 (headshot) sAw killed mixwell with ak47 (headshot) sAw killed DeathZz with ak47 (headshot) DeathZz killed Twixie with ak47 ALEX killed sLowi with aug Round started good
2019-05-21 16:35
Havu already won dont worry....trash riders
2019-05-21 16:35
Lol haha
2019-05-21 17:02
#92
 | 
Spain lxz3 
hehehe rip $$
2019-05-21 17:15
haha i tried to jinx but didnt go well xD i won btw
2019-05-21 17:16
Fak ju ritarda lose to bingo night fox now losw to suomi
2019-05-21 16:36
Round over - Winner: T (5 - 6) - Enemy eliminated sAw killed ALEX with ak47 sAw killed SOKER with ak47 (headshot) ZOREE planted the bomb (3on2) hoody killed mopoz with ak47 (headshot) sAw killed mixwell with ak47 (headshot) sAw killed DeathZz with ak47 (headshot) DeathZz killed Twixie with ak47 ALEX killed sLowi with aug Round started fuck off
2019-05-21 16:37
#75
 | 
Japan Rmz666 
LOSE 3vs4 and 2vs1 UNINSTALL CSGO PLS
2019-05-21 16:41
#76
 | 
Austria Sancesto 
7 T-Rounds on Nuke.. ye lets dont get one ct round... idiots
2019-05-21 16:53
#77
 | 
Denmark lulgod 
Round over - Winner: CT (4 - 1) - Enemy eliminated sLowi killed DeathZz with fiveseven (headshot) hoody killed ALEX with deagle sLowi killed mopoz with fiveseven (headshot) ALEX + DeathZz (assist) killed Twixie with ak47 ZOREE + sAw (assist) killed mixwell with awp ZOREE killed SOKER with awp mixwell killed sAw with ak47 Round started 12-7 lose to pistols = PLEASE DONT LOSE GAME
2019-05-21 16:55
havu>ence lol
2019-05-21 16:55
#79
apEX | 
Israel YoavAZ 
That insane from havu i wish i would be dead by now
2019-05-21 16:59
havu + MDL = throw league mavis + MDL = want join mdl global it make sense
2019-05-21 17:12
#81
 | 
Asia mocity123 
EZ
2019-05-21 17:02
8-15 > 15-15
2019-05-21 17:11
sAw killed ALEX with aug (headshot) sAw + Twixie (assist) + ZOREE (flash assist) killed mopoz with aug sAw killed DeathZz with aug (headshot) mixwell planted the bomb (4on3) ez SAW best player
2019-05-21 17:11
faggots both teams
2019-05-21 17:13
#86
 | 
Spain 7VultuR 
ez knife
2019-05-21 17:14
#87
 | 
Austria Sancesto 
What a lucky last round from spaniards... fuck betting
2019-05-21 17:13
#91
 | 
Spain 7VultuR 
cry
2019-05-21 17:14
#88
 | 
Spain chanSw0w 
gg
2019-05-21 17:13
#89
 | 
Spain rneX 
GG Riders!
2019-05-21 17:13
Login or register to add your comment to the discussion.