03:00
12th of June 2019
 
Match over
Maps
Best of 1
Overpass
8:16 (7:8; 1:8)STATS
Rewatch
BrazilFURIAtvVod
Highlights
ableJ - 4 kills (3 AUG, USP-S) on the bombsite B defense
PwnAlone - 4 AWP kills on the bombsite A defense
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
15-17 -2 67.9 70.8% 0.93
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
16-19 -3 64.6 75.0% 0.91
Brazil
Rinaldo 'ableJ' Moda Junior
ableJ
14-19 -5 75.6 62.5% 0.79
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
12-19 -7 61.4 70.8% 0.78
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
15-21 -6 67.8 54.2% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Robert 'robby' Brown
robby
23-16 +7 116.8 75.0% 1.63
United States
Josh 'PwnAlone' Pigue
PwnAlone
24-14 +10 92.9 91.7% 1.51
United States
Ian 'motm' Hardy
motm
15-14 +1 73.4 70.8% 1.19
United States
Brenden 'stellar' McGrath
stellar
13-12 +1 58.2 83.3% 1.11
United States
Ben 'ben1337' Smith
ben1337
17-16 +1 62.4 70.8% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
15-17 -2 67.9 70.8% 0.93
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
16-19 -3 64.6 75.0% 0.91
Brazil
Rinaldo 'ableJ' Moda Junior
ableJ
14-19 -5 75.6 62.5% 0.79
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
12-19 -7 61.4 70.8% 0.78
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
15-21 -6 67.8 54.2% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Robert 'robby' Brown
robby
23-16 +7 116.8 75.0% 1.63
United States
Josh 'PwnAlone' Pigue
PwnAlone
24-14 +10 92.9 91.7% 1.51
United States
Ian 'motm' Hardy
motm
15-14 +1 73.4 70.8% 1.19
United States
Brenden 'stellar' McGrath
stellar
13-12 +1 58.2 83.3% 1.11
United States
Ben 'ben1337' Smith
ben1337
17-16 +1 62.4 70.8% 0.98
Top player in match
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Party Astronauts will deeeeeeeeeeeeeeestroooooooooooooooy Furia
2019-06-11 19:15
Told you
2019-06-12 04:10
#98
Subroza | 
United States Jevlan 
PogU
2019-06-12 04:46
#111
arT | 
Brazil Vitorrs 
LUL
2019-06-12 05:22
#2
 | 
Denmark BanWindigoFFs 
1 star match lmao
2019-06-11 19:46
#3
 | 
Hungary subzera 
lmao too ez
2019-06-11 20:05
#4
 | 
Portugal KSCERATOGOD 
Furia wont give a shit, it will probably be close like usual. They know they have already qualified so they will fuck around.
2019-06-11 20:26
#5
gAuLeS | 
Brazil RSLK 
EOEOEOEO
2019-06-11 21:41
#diadefuria
2019-06-11 21:46
#7
 | 
Germany PeKay 
We all know furia will Lose
2019-06-11 22:12
#8
 | 
Canada StanleyLy 
In Before troll
2019-06-11 22:24
#9
 | 
Argentina ivanpb 
Top5 playing mdl lol ESEA fucking fix this right now please
2019-06-11 23:05
#11
 | 
Europe SteffeM 
Vitality and ENCE are in MDL.
2019-06-12 00:46
#13
 | 
Brazil thiagomrm 
also ENCE
2019-06-12 00:54
also ENCE
2019-06-12 02:29
#131
 | 
Brazil VAC0 
also ENCE
2019-06-12 15:43
Ence withdrew from esea mdl
2019-06-12 05:11
#14
Xyp9x | 
Cyprus Xeeh 
#3 and #4 are also both in mdl
2019-06-12 01:27
Teams need MDL to qualify for EPL so it’s ok
2019-06-12 01:48
#40
 | 
Argentina ivanpb 
Do u know what a decree consists of?
2019-06-12 03:32
Xaxxaxaxxa
2019-06-12 04:43
Pelé is better than Maradona
2019-06-13 13:14
#10
 | 
Brazil Seleskva 
furia jet lag will lose all in aprty astronauts
2019-06-11 23:23
We both called it !!!
2019-06-12 04:43
lol
2019-06-12 02:10
party astronout will destroy furiaa
2019-06-12 02:14
If Furia lose to PARTY ASTRONAUTS I'll suck a horse dick and upload it to pornhub😂👌🏽👌🏽 🏳️‍🌈
2019-06-12 03:01
#20
 | 
Denmark jkaemmeister 
deal
2019-06-12 03:07
#22
 | 
Finland f0pZ 
that vid is already there m8
2019-06-12 03:09
Epic 👍🏿 I wanting see this BRother😎🐴🍆😩👌🏼
2019-06-12 03:11
plz fruia throw for this
2019-06-12 03:16
#26
 | 
Thailand beam2546 
ok
2019-06-12 03:18
#34
Maka | 
Sweden meistr0 
Well, hope ur ready lol
2019-06-12 03:27
I WANT TO CANCEL THIS FURIA IS JET LAGGED AND THE ASTRONAUTS BOUGHT CHEATS FROM ALIENS SO UNFAIR 🏳️‍🌈
2019-06-12 04:10
where is it ma dude
2019-06-12 04:12
#77
 | 
Argentina SCanalla 
Ready?
2019-06-12 04:11
hiiiiiii
2019-06-12 04:12
#87
 | 
Denmark jkaemmeister 
drink horse cum
2019-06-12 04:16
#90
 | 
North America Muenster 
DM me the link when it's uploaded. TY.
2019-06-12 04:18
I need to fap come on!!!
2019-06-12 04:42
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk que horror 🏳️‍🌈
2019-06-12 05:12
Yikes.
2019-06-12 18:35
Agora vai ter que descer molhando e subir secando no cavalo. English: Not so ez4furia
2019-06-12 05:09
#110
 | 
United States stephcurry30 
kkkkkkkkkkkkkk
2019-06-12 05:19
#112
arT | 
Brazil Vitorrs 
Hmmmmmm i'm waiting... This will be D e l i c i o u s
2019-06-12 05:24
xd
2019-06-12 10:53
#127
arT | 
Brazil PQD28 
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK WE ARE WAITING FOR IT, MY FRIEND MANJADOR DE MANJEBA DE CAVALO
2019-06-12 11:13
#132
 | 
Cyprus Norosa 
Clip
2019-06-12 15:51
#21
 | 
Portugal KSCERATOGOD 
Start already
2019-06-12 03:09
LOL VINNNNIIIIII 2 gud for NA nubs
2019-06-12 03:16
#27
 | 
Australia jelpersoft 
Ez furiaa
2019-06-12 03:22
#28
 | 
China Yao_Ming 
FURIA back to tier 4 after fluke performance :D need fallen/coldzera asap
2019-06-12 03:22
#29
 | 
Belarus leadermario 
FURIA TOP 5 WILL LOSE VS RANDOM SHITS XDXD
2019-06-12 03:23
Omg, hltv ranking is joke NaVi top10 Furia top4 kkkkkkk
2019-06-12 03:27
#35
 | 
Belarus leadermario 
navi suck nowadays
2019-06-12 03:27
But they better than most of teams in top10 Ranking is joke, Furia dont deserves to be higher than top10
2019-06-12 03:32
#42
 | 
Belarus leadermario 
they are there becouse of overperforming in last tournament
2019-06-12 03:33
I know, that how this bullshit ranking works
2019-06-12 03:34
#44
 | 
Belarus leadermario 
its dynamic
2019-06-12 03:36
Unfortunately that furia can't upset the party astronauts!!!!😊
2019-06-12 03:23
#31
Maka | 
Sweden meistr0 
#5 in the world btw. AXAXAXAXA
2019-06-12 03:26
Losing to partyastronout wtf
2019-06-12 03:26
Online match, relax guys :-D
2019-06-12 03:28
excuses
2019-06-12 03:39
just a online match
2019-06-12 04:45
nah, just a trash team
2019-06-12 04:56
So ence is worst ?because they forfeited mdl eu
2019-06-12 05:18
huh? doesn’t make sense
2019-06-12 05:38
#37
Sonic | 
United States Stoical 
World beaters Party Astronauts taking it right at Furia
2019-06-12 03:31
#38
 | 
Belarus leadermario 
they should bee banned if lose this
2019-06-12 03:31
#39
 | 
China Yao_Ming 
enjoy the easy handicaps vs Furia because they are not that good of a team to be getting -8.5 vs decent NA Mdl team
2019-06-12 03:32
#50
 | 
Belarus leadermario 
nice work, 1.4 or?
2019-06-12 03:39
#60
 | 
China Yao_Ming 
1.6
2019-06-12 03:56
#62
 | 
Belarus leadermario 
so people are stiupid af
2019-06-12 03:59
#45
 | 
Brazil lul321 
FURIA <3
2019-06-12 03:36
Mad 1,1 bettors, once I added Furia in my combo and they f*cked my combo with 3 odds by losing against "Bad news bears" lul rest matches won in combo Gl to all who bet on them xD
2019-06-12 03:38
bnb were good af with tenz
2019-06-12 03:39
yeah but bnb had God Yay so expected
2019-06-12 03:54
yay smurfing😎
2019-06-12 03:56
lmfao FLUKIAug thanks for the odds
2019-06-12 03:39
#52
 | 
Brazil Dyones100 
Party Astronauts > Astralis
2019-06-12 03:44
#102
 | 
Brazil parrud0www 
+1
2019-06-12 04:51
+1
2019-06-12 09:38
WE STRIVE FOR FUCKING!!
2019-06-12 03:46
#54
fnx | 
World HRQ1 
esea game, troll or troll? hahaha
2019-06-12 03:47
#55
 | 
Canada StanleyLy 
322 pause to decide whether its a good idea to throw or not
2019-06-12 03:48
Brazilll gonnna lose on overpasz to some tier 3 team? Not surprising at all
2019-06-12 03:51
Tier5 at the best
2019-06-12 03:58
#59
 | 
Belarus leadermario 
nice furia go go u are very good not braindead lol chill
2019-06-12 03:56
BAHAHAHAHA HOLY FUCK EASIEST ODDS IN MY LIFE
2019-06-12 04:02
#64
United States Avey 
Not only did Furia get the ECS 2nd place prize, they now earned themselves super juicy odds to throw every MDL match.
2019-06-12 04:04
#66
 | 
Belarus leadermario 
or brazil dirty gangsters force them to throw
2019-06-12 04:05
I'm a Brazil dirty gangster and I didn't said that, I only said to the boys "hoje é dia de fúria!"
2019-06-12 04:16
furia played good only to throw all of their online matches and earn millions in skins. 900iq move right there.
2019-06-12 04:11
why furia throw this?
2019-06-12 04:05
#126
arT | 
Brazil PQD28 
Tbh idk, but they clearly throw it.
2019-06-12 11:11
#67
 | 
Denmark jkaemmeister 
easiest 5.6 odds ever wowiw
2019-06-12 04:05
#68
 | 
United States dangalange 
bet over 24.5 rounds and lose because of furia hahaha xDDDDD nice 322
2019-06-12 04:08
Man i bet over 23,5 , imagine my happines with 1 round of t side of furia
2019-06-12 04:11
Furia throwing for food lol
2019-06-12 04:09
5.50 very ty brotheros 😘
2019-06-12 04:09
#74
 | 
Poland giepeishere 
what xD
2019-06-12 04:11
#80
 | 
Belarus leadermario 
FURIA, FAN OPF FURIOA HAHAHAHAHAHAH
2019-06-12 04:11
#91
 | 
Poland giepeishere 
??? XD
2019-06-12 04:28
Ty for the odds retards EASYYYYYYYYYYYY $$$$$$$$$$$$
2019-06-12 04:11
#78
 | 
Germany cucKingxaxa)) 
xaxxaxaxaxaxaxxaxaxaxax)))))
2019-06-12 04:11
Flukeria trash
2019-06-12 04:12
Good for Furia to get this shit out of their system prior to the minor qualifier. ... When you go from weeks of consecutive LANs to the monster that is online NACS. Always a curve.
2019-06-12 04:12
#125
arT | 
Brazil PQD28 
lmao +1
2019-06-12 11:10
Furia is playing from Portugal, right ?
2019-06-12 04:14
#88
 | 
Brazil Moo9n 
no!!
2019-06-12 04:16
#86
 | 
United States Fin4life 
caca team loses....
2019-06-12 04:15
#92
 | 
Brazil hugoooo 
Freaking onliners lol
2019-06-12 04:41
#96
Netherlands HACI 
its normal that a take (no matter which team it is) plays dog shit when they come home from LAN event
2019-06-12 04:43
Not even cheating LUL
2019-06-12 04:48
PwnAlone 1.08 Rating, Matche 91.7% KAST 1.51 Rating okay hltv.org/player/15090/PwnAlone
2019-06-12 04:49
28 years old
2019-06-12 04:49
#113
 | 
United States Sdsutton 
So is Fallen
2019-06-12 05:35
lol
2019-06-12 04:59
Top 5 btw
2019-06-12 05:07
Why did FURIA give PA Overpass when its the only map they can play with a semblance of intelligence? Watch an Overpass demo and then watch any other demo. Overpass demo looks like a EU MDL team. Every other map goes to EU Intermediate
2019-06-12 06:04
Party astronauts #4
2019-06-12 06:24
#117
 | 
Germany PeKay 
Obvious
2019-06-12 07:32
Lmao and I lose my combo on these morons, fuck off flukers, eat shit
2019-06-12 08:48
Cry is FREE, you were stupid enough to bet on this fluke team, you deserve the L !!!
2019-06-12 14:05
Probably
2019-06-12 18:01
#138
 | 
Brazil hugoooo 
Beat fnatic on bo3 on lan Beat NRG on bo1 on lan Beat Vitality on bo3 on lan Beat Astralis on bo1on lan Beat Astralis on bo3 on lan Beat North on bo3 on lan "Fluke"
2019-06-12 19:47
Bot Vitality destroyed them 2-0 OMEGALUL
2019-06-12 20:08
#141
 | 
Brazil hugoooo 
And FURIA destroyed Vitality 2-0 one week before.
2019-06-12 20:53
Only last result matters
2019-06-12 21:09
#143
 | 
Brazil hugoooo 
Grow up
2019-06-12 21:29
#119
 | 
North America contiiYO 
happens
2019-06-12 08:49
Such an easy under 25.5
2019-06-12 09:48
#122
ZywOo | 
Latvia `DinGo 
Bruh
2019-06-12 09:50
#124
arT | 
Brazil PQD28 
EXPECTED, PARTY ASTRONAUTS >>> ALL
2019-06-12 11:08
:) oki doki
2019-06-12 13:26
#129
RpK | 
France PowwneD 
Fluke
2019-06-12 14:02
Following ence's footsteps in online matches as well I see
2019-06-12 16:26
#135
 | 
Portugal EHEHEHE 
Real cs is assumed on LAN foxj words
2019-06-12 18:26
#136
 | 
United States xiquo 
Lul
2019-06-12 18:32
#140
 | 
Algeria Zawwy 
lul
2019-06-12 20:11
us ence fans cant say shit tho
2019-06-14 01:13
#144
ile | 
Finland Vkims 
Kkkkkkkkkk
2019-06-12 22:35
#146
 | 
India Noobdian1 
LUL
2019-06-13 13:18
#147
s1mple | 
Europe SQXZAF 
LULRIA
2019-06-13 23:40
Login or register to add your comment to the discussion.