11:15
16th of June 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Semi-final
1. Virtus.pro removed Inferno
2. Windigo removed Vertigo
3. Virtus.pro picked Nuke
4. Windigo picked Overpass
5. Virtus.pro removed Dust2
6. Windigo removed Train
7. Mirage was left over
Nuke
Windigo
15
(7:8; 8:7) (0:4)
Virtus.pro
19
Overpass
Windigo
16
(10:5; 6:9)
Virtus.pro
14
Mirage
Windigo
16
(12:3; 4:2)
Virtus.pro
5
Rewatch
OtherRTP Arena Main (Map 1 - Nuke)Vod
OtherRTP Arena Main (Map 2 - Overpass)Vod
OtherRTP Arena Main (Map 3 - Mirage)Vod
PortugalRTP Arena (Map 1 - Nuke)Vod
PortugalRTP Arena (Map 2 - Overpass)Vod
PortugalRTP Arena (Map 3 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | Vegi's (T) 1vs4 clutch attempt is denied by the final CT (SHiPZ) in the post-plant situation
M1 | MICHU - 3 AUG kills on the bombsite B defense (initial frags)
M1 | snatchie - 3 AWP kills on the Ramp defense (initial frags) to help Virtus.pro send the map into Overtime
M1 OT | Snax - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | bubble - 3 kills (2 AK, AUG HS) on the bombsite B offensive (2vs3 situation)
M2 | MICHU - ACE
M2 | poizon - 4 AWP kills (2 HS) on the offensive to turn a 2vs4 situation
M2 | Vegi - 4 M4A4 kills on the bombsite B defense (2vs4 situation)
M2 | MICHU - 4 AK HS kills on the bombsite A offensive (opponent perspectives)
M3 | SHiPZ - 3 AUG kills on the bombsite B defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Viktor 'v1c7oR' Dyankov
v1c7oR
75-56 +19 88.3 77.6% 1.31
Bulgaria
Valentin 'poizon' Vasilev
poizon
66-51 +15 78.1 70.6% 1.17
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
64-54 +10 81.4 72.9% 1.16
Bulgaria
Georgi 'SHiPZ' Grigorov
SHiPZ
63-58 +5 80.1 65.9% 1.07
Bulgaria
Yanko 'blocker' Panov
blocker
44-62 -18 64.0 63.5% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
62-64 -2 82.3 64.7% 1.08
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
56-63 -7 75.9 63.5% 1.01
Poland
Michał 'snatchie' Rudzki
snatchie
59-63 -4 72.0 67.1% 0.97
Poland
Michal 'OKOLICIOUZ' Glowaty
OKOLICIOUZ
55-59 -4 67.7 72.9% 0.95
Poland
Arek 'Vegi' Nawojski
Vegi
49-63 -14 59.8 62.4% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Viktor 'v1c7oR' Dyankov
v1c7oR
28-24 +4 83.2 70.6% 1.20
Bulgaria
Georgi 'SHiPZ' Grigorov
SHiPZ
24-25 -1 77.6 50.0% 0.98
Bulgaria
Yanko 'blocker' Panov
blocker
17-29 -12 67.9 52.9% 0.79
Bulgaria
Valentin 'poizon' Vasilev
poizon
20-25 -5 57.5 67.6% 0.79
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
17-25 -8 63.2 58.8% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
35-23 +12 116.9 73.5% 1.62
Poland
Arek 'Vegi' Nawojski
Vegi
25-22 +3 71.4 73.5% 1.19
Poland
Michał 'snatchie' Rudzki
snatchie
27-21 +6 79.9 76.5% 1.15
Poland
Michal 'OKOLICIOUZ' Glowaty
OKOLICIOUZ
20-18 +2 58.6 79.4% 0.99
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
21-22 -1 68.5 70.6% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
27-15 +12 94.3 83.3% 1.53
Bulgaria
Viktor 'v1c7oR' Dyankov
v1c7oR
27-21 +6 87.8 83.3% 1.35
Bulgaria
Valentin 'poizon' Vasilev
poizon
27-18 +9 88.7 66.7% 1.31
Bulgaria
Georgi 'SHiPZ' Grigorov
SHiPZ
25-21 +4 93.0 66.7% 1.19
Bulgaria
Yanko 'blocker' Panov
blocker
8-18 -10 38.6 66.7% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Michał 'snatchie' Rudzki
snatchie
24-23 +1 76.1 70.0% 1.15
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
23-23 0 80.2 56.7% 1.09
Poland
Michal 'OKOLICIOUZ' Glowaty
OKOLICIOUZ
19-24 -5 77.4 70.0% 0.92
Poland
Arek 'Vegi' Nawojski
Vegi
15-21 -6 55.4 56.7% 0.79
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
12-23 -11 55.0 60.0% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Valentin 'poizon' Vasilev
poizon
19-8 +11 96.3 81.0% 1.63
Bulgaria
Viktor 'v1c7oR' Dyankov
v1c7oR
20-11 +9 97.2 81.0% 1.44
Bulgaria
Kamen 'bubble' Kostadinov
bubble
20-14 +6 92.5 81.0% 1.39
Bulgaria
Yanko 'blocker' Panov
blocker
19-15 +4 93.9 76.2% 1.32
Bulgaria
Georgi 'SHiPZ' Grigorov
SHiPZ
14-12 +2 65.7 90.5% 1.09
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Michal 'OKOLICIOUZ' Glowaty
OKOLICIOUZ
16-17 -1 68.5 66.7% 0.95
Poland
Michał 'MICHU' Müller
MICHU
12-18 -6 81.7 61.9% 0.95
Poland
Janusz 'Snax' Pogorzelski
Snax
15-18 -3 65.3 57.1% 0.89
Poland
Arek 'Vegi' Nawojski
Vegi
9-20 -11 47.3 52.4% 0.49
Poland
Michał 'snatchie' Rudzki
snatchie
8-19 -11 53.4 47.6% 0.48
Player of the matchwon with 62.8% of the votes
Past matches
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Windigo 1-2 Big
2019-06-12 12:16
ez for VP
2019-06-15 20:33
#174
 | 
Indonesia Devanek
LOL
2019-06-16 11:44
BIG HAAHAH
2019-06-15 21:32
#GOGOVP
2019-06-16 11:11
EZ4VP
2019-06-16 11:17
vp 2-0 windigo
2019-06-12 13:17
+1 /gud nickname
2019-06-13 09:24
And even true on top of that 0 lie
2019-06-13 22:16
#74
NEO | 
Poland OmgYes
yes 0 lie cs 1.6 + go majors
2019-06-15 19:54
Who tf cares bout 1.6 rofl
2019-06-16 11:26
+1
2019-06-15 17:24
#5
 | 
Poland LaVazz
VP 2-1 ez
2019-06-14 12:30
Bug 2-0
2019-06-15 11:39
i thought we are brothers :/
2019-06-16 13:05
EZ4VP 2-0
2019-06-15 16:39
CMOOOOOON
2019-06-15 18:07
#13
 | 
Poland Macias17
#GOGOVP
2019-06-15 18:09
vp is back bois ! ez for vp :)
2019-06-15 18:11
#18
 | 
Poland SebL
Windigo ban Vertigo Virtus.Pro ban Inferno Windigo pick Dust2 Virtus.Pro pick Nuke Windigo ban Train Virtus.Pro ban Overpass Mirage was left over 2-0 Virtus.Pro
2019-06-15 18:12
Flag checks out LUL
2019-06-15 18:59
#70
 | 
Poland SebL
LUL
2019-06-15 19:27
Vap last days is good on dust
2019-06-15 21:32
Windigo pick overpass*
2019-06-16 11:11
#23
 | 
Malta MIHAJA
GOGOVP <3
2019-06-15 18:14
I feel sorry for you Hungarian brothers :(
2019-06-15 18:14
they are from bulgaria ;)
2019-06-15 18:22
#36
 | 
Poland Master2235
They are bulgarians not Hungarians XD
2019-06-15 18:22
oh, sorry then, I hope VP will kick em for potatoes
2019-06-15 18:56
But potatoes is meme of Belarus. Dude you should really be studying hard instead of commenting on HLTV.
2019-06-16 00:22
I feel sorry for polish csgo scene :( and the worst thing is that I am not even kidding...from major winners to 13-16 in a minor qualifier :( rip polish csgo scene u will be forgotton cause NA is comming
2019-06-15 18:59
Wtf. Windigo went out 0-2 in qualies, VP at least won a game
2019-06-15 19:12
Yeah but windingo never achieved anything and VP has achieved a lot of things if u ask me
2019-06-15 19:22
Msg me after VP wins Moche and Arcy wins DH please
2019-06-15 19:25
man i believe in vp and arcy but don't say like that it was really the worst thing that u could write XD
2019-06-15 23:06
#95
 | 
Malta MIHAJA
+1
2019-06-16 00:11
Maybe VP won "something" in their history, but not this VP. It was a few years ago since last VP win on any international tournament. For me, it's really annoying that people think VP should win matches now, because they've won a few big tournaments in years 2014-2016 (only CS:GO + GoldenFive). It's not the same team, even not the same owner of organisation etc. Bye.
2019-06-16 17:29
im not worried about polish scene, it seems very prospective, just look - VP finally just got up their sh.t together, got some progress meanwhile Aristocracy success with their own plan as they continue to play important games only (just won against avangar)
2019-06-15 19:27
Glad to hear this tbh I would love to see PS come back to life
2019-06-15 19:36
Aristocracy our only hope.
2019-06-16 00:55
#109
 | 
Poland dyzio65
you are right man, bro ;) vp nowadays is shit, it is hard to watch them.,..
2019-06-16 01:45
I feel sorry for u polish brother.As much as I want to fuck with u right now cause windigo won,I can't ignore the fact that VP put on some really close rounds,won their map pick 15-19 and lost Windigo's map pick 14-16 which is amazing achievement by itsself.
2019-06-16 15:15
#26
 | 
Poland KapYy
vp ban inferno windigo ban vertigo vp picked nuke windigo picked overpass vp ban d2 windigo ban train mirage last
2019-06-15 18:16
#37
 | 
Poland DomoHEHE
Windigo removed Vertigo Virtus.pro removed Inferno Windigo picked Overpass Virtus.pro picked Nuke Windigo removed Train Virtus.pro removed Dust 2 Mirage was left over
2019-06-15 18:25
those odds lmao
2019-06-15 18:32
2.1 on windigo ahahahhahahahah
2019-06-15 18:33
Windigo will just outclass them.
2019-06-15 18:37
So. Goddamn. EZ4WINDOGS
2019-06-15 18:40
#65
 | 
Europe LoookATme
nah quick 2;0 for vp windigo no form
2019-06-15 19:07
two mental breakdowns duel each other
2019-06-15 18:45
#77
 | 
Germany fanok
Windigo is in a much worse form right now so i think 2-1 V.P
2019-06-15 20:41
90-10 windigo 2-0 windigo.
2019-06-16 00:41
51-49
2019-06-16 07:09
Told you all like it or not i am always right 90-10 windigo as I said
2019-06-16 15:08
VP will win my hltv brothers
2019-06-15 21:34
vp back!!!!!!!@121 vp 2;0 windigo
2019-06-15 21:37
Windigo threw minor quals, do you think guys they will tryhard at 75k $ LAN? I aren't think so
2019-06-15 21:39
+1
2019-06-16 03:09
#86
 | 
Poland Gecuu
VP's dust2 story: 1. Worst map 2. 2 matches 3. Best map
2019-06-15 21:40
The worst vp's map is Inferno. EZ POLAKSSSSSS
2019-06-15 22:06
50-50 match
2019-06-15 23:19
You stupid? 90-10 windigo
2019-06-16 00:41
Swedistan stupid?
2019-06-16 10:21
Yes 90-10 but for vp you moron
2019-06-16 10:30
haha
2019-06-16 15:15
who want make bets this me? vk.com/id255814850
2019-06-15 23:33
Nuke/Mirage Overpass/Dust Mirage/Nuke
2019-06-15 23:46
#98
 | 
Portugal andrem34
nuke will never go 3rd map if vp dont pick it it will be 2nd ban for windigo 100%
2019-06-16 00:40
#92
 | 
Germany kooperIIV
Virtus Throw as favourites?
2019-06-15 23:56
#93
 | 
Romania RunnerB0Y
A match where vp are favourites wow
2019-06-15 23:58
#94
 | 
Poland Kacper1702
EZ 2-0 FOR VP
2019-06-16 00:01
#96
 | 
Poland DeGavin
VP will rekt them mark my words :D
2019-06-16 00:14
marked your words lol
2019-06-17 00:58
#477
 | 
Poland DeGavin
Well that didnt went as I planned :D
2019-06-17 01:01
:D i know your feeling
2019-06-17 01:01
#479
 | 
Poland DeGavin
:D
2019-06-17 01:02
People actually think vp gonna win? People just got braindamage or just got delusional?
2019-06-16 00:52
the only one that's delusional here is you,bud. Compare their form wtf, ez for polish brothers)
2019-06-16 00:56
Told you like it or not you are delusional is you, 90-10 windigo as I said
2019-06-16 15:10
#106
 | 
Poland Pawelssik
Just like the big people, they wrote that vp has no chance
2019-06-16 00:57
#103
 | 
United States Nellie^
ezzzzzzzzzzzzz windigo
2019-06-16 00:55
Nuke, overpass, mirage
2019-06-16 00:56
VP wins only as a strong underdog. So win for Windigo boys.
2019-06-16 00:58
windigo are very stronk on lan guys, its not onliners bug so, vp most likely wont even win a map
2019-06-16 01:39
Windogo fluke team Back to top 50 soon
2019-06-16 01:47
dont like vp, but this time its gonna be 2-0 for them
2019-06-16 07:08
#114
 | 
Poland Kaja
why u dont
2019-06-16 08:15
like?
2019-06-16 18:10
Vp won one game on lan against underpreforming BIG clan and now all polish guys think they are back
2019-06-16 08:22
VP is back!
2019-06-16 08:37
#117
 | 
Poland xMichal_
#GOGOVP Snax - USP master Vegi - best entryfrager OKO - Best clutcher MICHU - best aimer Snatchie - best sniper EU SO ITS 2-0 FOR VP
2019-06-16 08:42
Yeah as a real vp fan can confirm, oko may seem bad, but when it comes to clutches hands down he is one of the best.
2019-06-16 08:59
VP in final PogU 2019
2019-06-16 09:01
#120
 | 
Poland neuwku
its good match
2019-06-16 09:19
#122
 | 
Poland FLAP3K
If MICHU & snatchie have a good day 2-1 VP If they have a bad day 2-0 Windigo
2019-06-16 10:12
#122
 | 
Poland FLAP3K
Will be interesting match
2019-06-16 10:13
yeah, it's absolutly unpredictable lul
2019-06-16 10:35
Ahh they playing when I'll go to church ;((((
2019-06-16 10:12
So dont go? Or watch on your phone xd
2019-06-16 10:21
Until mass is going? :D I'm helping for priest :)
2019-06-16 10:53
So go later LUL
2019-06-16 11:12
#145
 | 
Poland L3VI2
FellsBadMan
2019-06-16 11:12
Going to church 2k19 lul
2019-06-16 11:14
Yay I missed just 1 map <3
2019-06-16 13:06
Nuke Mirage Dust 2 Ez 2:0 VP
2019-06-16 10:21
virtus.pupcia fanboy spotted
2019-06-16 11:26
Sorry for supporting my fav team :///// Retarded idiot XD
2019-06-16 11:29
1.8 on windigo? what? ty
2019-06-16 10:25
ty for you too :>
2019-06-16 10:28
should be very easy for gods
2019-06-16 10:30
#139
 | 
Russia Roneeee
VP isnt gods, but i agree, ez for them
2019-06-16 11:08
windigo is gods i mean
2019-06-16 11:20
windigo on lan > all teams
2019-06-16 10:26
SKIP THIS BITCH
2019-06-16 10:35
windigo undergods? :D
2019-06-16 10:56
VP favorite lmao what??
2019-06-16 11:10
why are these gypsies automaticly in semis trash team
2019-06-16 11:10
nuke overpass mirage :D
2019-06-16 11:14
2-1 VP
2019-06-16 11:17
Virtus pro let's goooo
2019-06-16 11:17
2-0 Windigo
2019-06-16 11:21
vp wins against demented big and now everyone thinks they're back?
2019-06-16 11:22
nuke VP 16:8 WINDIGO, overpass VP 14:16 WINDIGO, mirage VP 16:4 WINDIGO
2019-06-16 11:25
Nuke: NO Overpass: YES
2019-06-16 14:17
#157
 | 
Canada Matchfix
THIS LIVE
2019-06-16 11:27
#158
 | 
China serdim
why vp remove inferno instead of overpass?
2019-06-16 11:28
18% on inferno?...
2019-06-16 11:30
#162
 | 
China serdim
their overpass is worse if you watch their match
2019-06-16 11:34
#166
 | 
Poland SebL
Their Inferno is much worse than Overpass, trust me.
2019-06-16 11:38
#167
 | 
China serdim
hahah
2019-06-16 11:39
Lmao are you blind? Look at their last games on inferno
2019-06-16 11:41
#170
 | 
Poland SebL
Yes i did.
2019-06-16 11:41
What u want from dog eater
2019-06-16 11:41
#161
 | 
Canada Matchfix
free 1.8x on windigo, lmao its vp guys cmon
2019-06-16 11:34
yes, free money for you
2019-06-16 11:46
They win only as underdogs. Vp favourite = lose
2019-06-16 11:36
#165
 | 
Poland SebL
VP arent favourite here.
2019-06-16 11:38
they can't win anything with their brain damage. especially ShiPz he is iq 0
2019-06-16 11:37
Ez vp
2019-06-16 11:41
#172
 | 
Portugal andrem34
i think i am in love with vegi, this kid is actually insane
2019-06-16 11:43
#173
 | 
Russia gustav334
ct site blocker 0 1 6
2019-06-16 11:43
full eco loseeeeee kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wkwkwkwkwkwk axaxaxa OKOLICIOUZ killed blocker with awp OKOLICIOUZ + snatchie (assist) killed SHiPZ with deagle OKOLICIOUZ killed v1c7oR with deagle (headshot) Snax killed poizon with p250 (headshot)
2019-06-16 11:52
VP IS BACK
2019-06-16 11:52
#179
 | 
Russia gustav334
bubble retard
2019-06-16 11:52
VP DED PepeHands
2019-06-16 11:56
bulgarians + anything = matchfix lol
2019-06-16 12:00
That and the fact they stopped training after winning wesg. They have around 30 hours in the last 2 weeks. Even in real sports where you have to let your muscle recover and split training session you are still training 3h 3h30/day lol. They are just out for some quick money nowaday.
2019-06-16 12:03
VP going to lose from 8-7 T side xD
2019-06-16 12:06
Windigo won both pistol. Shit happens too ^^.
2019-06-16 12:07
nooo
2019-06-16 12:08
#188
 | 
Europe LoookATme
Windigo from bots to gods
2019-06-16 12:08
Hahaha Of course VP will start to lose CT now. Shit team
2019-06-16 12:08
#190
 | 
Canada Matchfix
2-0 ezzz
2019-06-16 12:09
#191
 | 
Asia mocity123
0 ROUND CT SIDE
2019-06-16 12:10
8 rounds on t-side of Nuke and they still gonna lose this lmao
2019-06-16 12:11
#293
 | 
Germany fanok
Lol
2019-06-16 12:56
Michu pls
2019-06-16 12:11
#195
 | 
Ukraine Sla1ter
VIRTUS SHIT 8-7 AT T SIDE 8-16 AT CT SIDE XAXAXAXAXAXAXAXA
2019-06-16 12:12
Real Joke- VP goin to any major HAHAHAHAHA cant even win this shitshow
2019-06-16 12:12
GG polaczki jebane xD. Norma :D
2019-06-16 12:12
I co teraz, stfu ci na ryj ;D
2019-06-16 12:51
Muahaha. Bet on VP
2019-06-16 12:13
Nuke is T sided bitches
2019-06-16 12:13
choke
2019-06-16 12:13
Wtf is this game
2019-06-16 12:13
Again vp pick nuke over mirage = lose vp pick mirage = ez win KUBEN YOU FCK USE BRAIN
2019-06-16 12:14
how is snatchie missing all these shots lmao
2019-06-16 12:15
#204
 | 
Sweden swedz2
Who betted on VP? Noob bettors
2019-06-16 12:15
Haha you Can never trust windingo , feeling sorry for bettors in this match
2019-06-16 12:15
virtus.pro win 1.79 odds vs Tricked win D2 1.89 odds pick >>Tricked win<< ez life hahah losing underdogs team
2019-06-16 12:19
#208
 | 
Europe LoookATme
Thank god atleast i hit 3.0 yesterday vs big :D
2019-06-16 12:20
When CT sided map becomes T sided that's means these teams had no clue how to play
2019-06-16 12:22
LUL throwdigo is here.
2019-06-16 12:25
15-10---->15-19
2019-06-16 12:25
Overtime again and vp win 19-15 :D
2019-06-16 12:26
bulgarians can't live without matchfix
2019-06-16 12:26
+1
2019-06-16 12:28
is it lootbet tournament?
2019-06-16 12:27
it is windigo
2019-06-16 12:27
Seco nd 15-10 to overtime comeback in less rhan 24 hours xaxaxax
2019-06-16 12:27
14 - 8 > 15 - 15 > 15 - 19 n1 windog go
2019-06-16 12:28
VP take nuke now so i can fap
2019-06-16 12:28
#221
 | 
France NeaZy
14-8 -> 15-15 ez
2019-06-16 12:30
#222
 | 
Europe LoookATme
xaxaxaaxa ez 3vs5
2019-06-16 12:30
#223
 | 
Australia Australis
WINDIGO 200IQ
2019-06-16 12:30
Round over - Winner: CT (15 - 16) - Enemy eliminated Snax killed poizon with aug OKOLICIOUZ killed bubble with aug bubble killed MICHU with ak47 MICHU killed SHiPZ with m4a1 (headshot) MICHU killed blocker with m4a1 OKOLICIOUZ killed v1c7oR with aug poizon killed Vegi with awp poizon killed snatchie with awp Round started Expected from windog go
2019-06-16 12:30
#225
 | 
Spain chokOOO
wtf are they doing lmao
2019-06-16 12:31
bubble: "By the end of the year we want to be a top 10 team, that is our main goal"
2019-06-16 12:32
Xaxaxaxaxa
2019-06-16 12:35
Windigo now throwing on LANs aswell XD
2019-06-16 12:33
SNAAAAX
2019-06-16 12:33
SnaxIK
2019-06-16 12:33
5v3 4v2 xD
2019-06-16 12:33
#232
 | 
Spain chokOOO
blocker fucking retard
2019-06-16 12:33
nah , they need money. IQ200 drama
2019-06-16 12:34
#234
 | 
Australia Australis
L U L D I G O
2019-06-16 12:34
omfg these rounds .. hahaha
2019-06-16 12:34
Round over - Winner: CT (15 - 17) - Bomb defused Snax defused the bomb Snax killed bubble with ak47 Snax killed blocker with ak47 blocker killed MICHU with ak47 blocker planted the bomb (2on2) Ban them already ffs
2019-06-16 12:35
Trahdogo strikes once again but you just can't put it on VP
2019-06-16 12:35
Trahdogo strikes once again but you just can't put it on VP
2019-06-16 12:35
Trahdogo strikes once again but you just can't put it on VP
2019-06-16 12:35
#243
valde | 
Asia qbiy
Fake tourney
2019-06-16 12:36
From 15-10 to 15-19. Typical shit
2019-06-16 12:36
15 - 10 => 15 - 19
2019-06-16 12:36
14-8 => 15-19*
2019-06-16 12:38
These bulgarians is still not banned yet, i remember from 2014 they're throwing matches so hard
2019-06-16 12:37
Lets go VP POG
2019-06-16 12:37
#250
 | 
Myanmar xdcc
bubble: "By the end of the year we want to be a top 10 team, that is our main goal"
2019-06-16 12:42
Top 10, multiplied by 5. LOL
2019-06-16 12:45
he meant 15-10 to 15-19 like top 10 team BIG
2019-06-16 12:45
#184 bois
2019-06-16 12:43
SNAXXXXC
2019-06-16 12:44
Snax :DDDDD <3
2019-06-16 12:45
Snax <3
2019-06-16 12:45
#255
 | 
Australia Australis
ronaldinho of cs
2019-06-16 12:45
what a throw
2019-06-16 12:45
useless gypsies
2019-06-16 12:45
Nice throw xdd
2019-06-16 12:45
#260
 | 
China withsn
windidog want to be top 10 team?
2019-06-16 12:45
snatchie: "Slowly, everything is going better"
2019-06-16 12:51
#262
 | 
Malta MIHAJA
COMEBACK ON MAP 1 COMPLETE
2019-06-16 12:46
Windigo pathetic as always
2019-06-16 12:46
flag not checks out lul
2019-06-16 12:46
#264
 | 
Denmark pistolen
Very easy for my boy snax
2019-06-16 12:46
We want to be top 10 team, What a joke! Not when you make MM mistakes.. Your main goal should be not to disband! xD YIKES
2019-06-16 12:47
heee that was my comment already
2019-06-16 12:49
I don't see it! :D
2019-06-16 14:38
Calling overtime for 2nd map
2019-06-16 12:46
Vp Big 10:15 to 19:15 Vp Windigo 10:15 to 19:15 Ez4Snax
2019-06-16 12:47
Snax i want children from you
2019-06-16 12:48
8-7 --> 8-14 --> 19:15 OMEGALUL
2019-06-16 12:48
these statistics are wrong lol
2019-06-16 12:48
ok fixed
2019-06-16 12:49
No way windigo loses ovp at least?
2019-06-16 12:48
lol just like BIG cudnt lose Dust 2 yesterday
2019-06-16 12:49
#276
 | 
Poland KasPro
SNAX IGL AND STILL PLAYING GOD-LIKE,, what a legend
2019-06-16 12:49
2-1 for vp
2019-06-16 12:49
Bubble: "By the end of the year we want to be a top 10 team, that is our main goal"
2019-06-16 12:49
snatchie: "Slowly, everything is going better"
2019-06-16 12:51
Snaxinho
2019-06-16 12:50
It looks like VP bought the tournament for future sponsorship
2019-06-16 12:50
#282
 | 
Europe dactylex
Bubble: "By the end of the year we want to be a top 10 team, that is our main goal"
2019-06-16 12:51
snatchie: "Slowly, everything is going better"
2019-06-16 12:51
Is bulgarian scene proud of these guys? I would be asshamed if I was Bulgarian tbh
2019-06-16 12:51
Ty for ez money
2019-06-16 12:53
"Windogo will simply outclass them" Well, can't deny, at matchfixing these bulgarians are outclassing everyone else :D
2019-06-16 12:53
You didn’t watched CIS shits like Forze or Spirit lol
2019-06-16 12:55
Actually I used to, quite long time ago,before I finally understood how corrupted is this shit :DD
2019-06-16 12:57
I'm so happy that they are back. No matter what's gonna happend in the final versus Furia (I hope that VP will play in the final)... They are fucking BACK. GO GO VP <3
2019-06-16 12:53
15-10>15-19 CLASSIC
2019-06-16 12:59
vp magic
2019-06-16 13:07
fast overpassa and mirage
2019-06-16 13:01
Only fast overpass for vp
2019-06-16 13:07
n1 joke
2019-06-16 13:07
nnvm
2019-06-16 13:04
Lol VP took the 1st? map :D?
2019-06-16 13:04
yeah boi
2019-06-16 13:05
that's nice
2019-06-16 13:07
classic vp 9 rounds comeback
2019-06-16 13:07
2-1 for Windigo anyway
2019-06-16 13:14
Wizard confirmed.
2019-06-16 18:57
Hmmm can VP take overpass? XD
2019-06-16 13:18
no i would say 90-10 that windigo takes this series just as i called earlier hope you make some good money on my predict :)
2019-06-16 13:20
Of course VP will lose overpass Hahahaa
2019-06-16 13:22
prepare to go home polish prostitutes
2019-06-16 13:24
#333
 | 
Poland Nygusek
Prepare to go home Windigo ;)
2019-06-16 13:44
check #323
2019-06-16 13:46
Told you 90-10 windigo hope you made some good money.
2019-06-16 13:28
snaxik become cockrider wrooom wrooom haHAAA
2019-06-16 13:30
Okay michu
2019-06-16 13:36
#326
 | 
Russia t0nyk1ng
gogogo 9:1>11:16
2019-06-16 13:37
since when vp plays overpass, it was their perma ban since 2-3 years
2019-06-16 13:38
only snax from old vp ?
2019-06-16 13:39
smart plays by poizon
2019-06-16 13:38
this caster lmao XDDD “vp left A site like an idiot” hahhahahaha
2019-06-16 13:40
#331
 | 
Canada Matchfix
2-1 still windigo ez
2019-06-16 13:40
Round over - Winner: CT (10 - 5) - Enemy eliminated Vegi + OKOLICIOUZ (assist) killed SHiPZ with m4a1 Vegi killed poizon with m4a1 Vegi killed bubble with m4a1 (headshot) Vegi + Snax (assist) killed v1c7oR with m4a1 v1c7oR killed MICHU with ak47 MICHU killed blocker with m4a1 SHiPZ killed OKOLICIOUZ with ak47 v1c7oR killed Snax with ak47 Round started it really seems like this tournament was just bought by vp if windigo somehow lose this on ct side then its rigged 100%
2019-06-16 13:42
#342
 | 
Poland Nygusek
They wasn't checking behind, that's all
2019-06-16 13:54
xD
2019-06-16 13:59
Another lost pistol round
2019-06-16 13:46
Ronaldhino of csgo after 1st half on overpass 2-14 OMEGALUL
2019-06-16 13:48
BOT SNAX HAHA
2019-06-16 13:52
why dont they save? windigo are really overconfident
2019-06-16 13:53
Another comeback from vp
2019-06-16 13:53
here comes the vp comeback ayyyy
2019-06-16 13:53
#343
 | 
Canada Matchfix
drops 35 then drops 3
2019-06-16 13:54
Windogo so bad. 2 pistol rounds a lot of eco rounds from VP as ct and still 12:8 score lmao
2019-06-16 13:55
#345
 | 
Bangladesh t00000xic
windogo is back
2019-06-16 13:56
yebki ebanie syka
2019-06-16 13:57
4 of 4 pistol rounds still lose 2:0 windogo LMAO
2019-06-16 13:57
U can call them trashdigo
2019-06-16 13:59
u can call them gypsies
2019-06-16 14:03
Don't be upset little VP fans.
2019-06-16 15:20
whp cares windigo has no future
2019-06-16 15:20
Don't be upset, please. We won so STFU.
2019-06-16 15:26
-blocker +niki1
2019-06-16 14:03
#353
 | 
Russia JackyJo
No chance for vp, bye luckers
2019-06-16 14:04
Luckers? VP clearly won more gun rounds than gypsies. Only 2 pistol rounds saved them from losing.
2019-06-16 14:05
Overtime please
2019-06-16 14:05
I think it will happen. VP just need some luck
2019-06-16 14:06
vbet windigo seems like a throwing team :D
2019-06-16 14:06
Round over - Winner: T (11 - 14) - Enemy eliminated Vegi killed bubble with ak47 bubble killed Snax with aug (headshot) Snax killed poizon with aug (headshot) poizon + v1c7oR (assist) killed snatchie with awp Snax planted the bomb (3on2) Snax killed blocker with ump45 (headshot) snatchie killed v1c7oR with awp bubble killed MICHU with aug bubble killed OKOLICIOUZ with aug snatchie killed SHiPZ with awp Round started Lose 4 v 2 in crucial rounds expected from trashdigo
2019-06-16 14:07
btw the kit was one meter away they are throwing
2019-06-16 14:09
#359
 | 
Finland artyfck
Nooo
2019-06-16 14:08
#360
 | 
Poland Orotusss
SNAX OMEGALUL
2019-06-16 14:08
14 10 to 14 16 this time?
2019-06-16 14:09
It's sad how dog shit windigo is, gl in finals VP
2019-06-16 14:09
Round over - Winner: T (13 - 14) - Target bombed poizon killed Snax with awp Snax + Vegi (assist) killed bubble with ak47 (headshot) bubble + SHiPZ (assist) killed Vegi with aug Snax planted the bomb (2on2) Vegi killed SHiPZ with ak47 (headshot) Snax killed blocker with ak47 SHiPZ killed OKOLICIOUZ with awp SHiPZ + v1c7oR (assist) killed snatchie with awp OKOLICIOUZ + Snax (flash assist) killed v1c7oR with ak47 (headshot) v1c7oR killed MICHU with m4a1_silencer Round started LMAO NO KITS HAHAHHAHA
2019-06-16 14:09
poison aimlock cheat
2019-06-16 14:09
fak though he is a shit aimer now but still got 200iq
2019-06-16 14:09
#367
 | 
Germany Stan1k
GOD SNAX BOYS
2019-06-16 14:09
Take kits and defuse ?? Noo lets go throw this round ;)
2019-06-16 14:09
2019-06-16 14:10
AAHHAHAA 16-14 TRASHDIGO
2019-06-16 14:10
#371
 | 
Asia mocity123
AGAIN
2019-06-16 14:10
yebki obossanie ya nadeus vashi semii nahyi sdohnyt
2019-06-16 14:11
#374
 | 
China withsn
9-1 for t side?
2019-06-16 14:11
#375
 | 
Poland hekarikox
4-0 for windigo in pistols and vp still winning
2019-06-16 14:11
lol lose 3v2 man damn
2019-06-16 14:15
That snatchie no scope cost vp this series
2019-06-16 14:16
Sad
2019-06-16 14:15
Nt bot
2019-06-16 14:16
Nice edit idiot
2019-06-16 14:16
snatchie bruh
2019-06-16 14:16
No scope lmao
2019-06-16 14:17
he knew he was pushing why wouldn’t he scope
2019-06-16 14:18
Ohhh thanks for throw virtus.shit,ez 2-1 Windogo now <3
2019-06-16 14:16
Fucking windigo making my asshole clench
2019-06-16 14:16
v1ctor and poizon should play at a better team tbh
2019-06-16 14:16
victor series of his life he is dogshit
2019-06-16 14:17
+1 poizon and shipz is good
2019-06-16 14:20
no shipz is inconsistent like flamie 1 good match out of 30 matches, poizon is good
2019-06-16 14:21
Why the fuck they threw this 3v2 on 14-14
2019-06-16 14:17
snatchie's fault, went too aggressive after 1st frag and then didnt scope in. Bad round
2019-06-16 14:27
Yeah but still why snax wasn't watching smoke
2019-06-16 14:43
rip my -2,5 bet
2019-06-16 14:19
#397
 | 
Canada Matchfix
windigo 16-10 vp mirage
2019-06-16 14:19
Great game hope VP wins Mirage :D
2019-06-16 14:21
#402
 | 
Poland hekarikox
5-0 on pistols for windigo
2019-06-16 14:36
OF COURSE VP WILL THROW
2019-06-16 14:42
GG polaczki xD
2019-06-16 14:43
VP THROW MODE ACTIVATED
2019-06-16 14:47
Shitus Throw
2019-06-16 14:50
#409
JD | 
Poland PSZ
its gg 2:1 for windigo
2019-06-16 14:50
That's what you should get after such poor performance on ovp. Especially round on 14-14
2019-06-16 14:50
Hahahahgagagagaga polaki jebane xDDDDDD
2019-06-16 14:53
snatchi -10 iq
2019-06-16 14:53
VP IS BACK BOIS
2019-06-16 14:56
Back where to trash ?
2019-06-16 15:00
yeap
2019-06-16 15:04
congrats to VP management for being retarded in keeping polish roster
2019-06-16 14:56
wTf VP
2019-06-16 14:59
#416
 | 
Israel mojna37
SNATCHIE: "SLOWLY, EVERYTHING IS GOING BETTER"
2019-06-16 14:59
best t site vs best ct site virtus.pro not bad but mirage is ct map gg under 22.5
2019-06-16 15:00
12-2 to 20-22
2019-06-16 15:02
vp comeback time OMEGALUL
2019-06-16 15:03
vp maybe comeback???
2019-06-16 15:04
#422
 | 
Singapore LimGardz
CAN SOMEONE LET VP TO INTERNATIONAL TEAM ? JUST LIKE Pasha , Smooya , k0nfig , f0rest and Dosia ?
2019-06-16 15:04
delete it pls
2019-06-16 15:07
#427
 | 
Singapore LimGardz
delete you mother pls polish guy look vp throwing now lul
2019-06-16 15:09
wtf is wrong with u pasha cant speak eng forest wont leave nip konfig playing only with danish and rest idk
2019-06-16 15:13
lol what a washed lineup
2019-06-16 15:09
#431
JD | 
Poland PSZ
delete this xd
2019-06-16 15:09
game of bubbles life i guess
2019-06-16 15:08
HAHAHAHAHA Please change name to STUPID PRO or Virtus Noob
2019-06-16 15:09
#429
 | 
Germany HSV_isses
BIG lost to this :(
2019-06-16 15:09
nt VP
2019-06-16 15:09
vp xaxaxaaxa
2019-06-16 15:12
vp threw 2nd map so deserve to lose
2019-06-16 15:13
What? Ahah
2019-06-16 15:15
Actually windigo give change To vp win you fucking garbage
2019-06-16 15:33
Hi guys, VP is back!!!!! To the trashcan
2019-06-16 15:14
WINDIGO IS SHIT
2019-06-16 15:14
Did u just say that vp worst than shit? Wtf u are so mean bro
2019-06-16 15:15
Vp is even shitter :)
2019-06-16 15:16
Told you all 90-10 windigo, thanks for them ez 2 odds and 600 dollars :D listen next time so i dont take your money again.
2019-06-16 15:14
I dont need your tips mr tre kronor i have brains
2019-06-16 15:32
#447
 | 
Singapore LimGardz
yessssssssssssssssssssssssssssw Furia : finally ez win moche xl
2019-06-16 15:15
#449
Zero | 
Slovakia harek
gg
2019-06-16 15:15
just kick all this 5 suckers and this pathetic coach
2019-06-16 15:16
Disband plz
2019-06-16 15:18
LMAO WHO'S WATCHING THE GOLD DIGGER HOST
2019-06-16 15:18
HAHAHHA LOOL VACTOR IS THE BEST
2019-06-16 15:19
#459
 | 
Poland KasPro
Oh cmon vp :/
2019-06-16 15:20
Despite the result. Windigo were cleary better. They just threw a lot of rounds. Gg
2019-06-16 15:27
thx for not giving up mens
2019-06-16 15:35
#466
 | 
Pakistan d1ckweed
Cringe voters
2019-06-16 15:54
This thread proves how much delusional vp fans are
2019-06-16 15:58
Player of the match : Snax won with 62.8% of votes
2019-06-16 16:10
#469
 | 
Finland jUPPE!
2019-06-16 16:33
#470
 | 
Sweden Trkmag
nt VP
2019-06-16 16:50
#473
JD | 
Poland PSZ
hahaha
2019-06-16 18:38
Login or register to add your comment to the discussion.