15:00
9th of July 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 * Semi-final ** Match will continue from 1-8 score
1. Epsilon removed Nuke
2. forZe removed Vertigo
3. Epsilon picked Train
4. forZe picked Mirage
5. Epsilon removed Dust2
6. forZe removed Overpass
7. Inferno was left over
Train
Epsilon
7
(5:10; 2:6)
forZe
16
Mirage
Epsilon
13
(10:5; 3:11)
forZe
16
Inferno
Epsilon
-
forZe
-
Rewatch
OtherThunderMediaTV (Map 1 - Train - Part 1)Vod
OtherThunderMediaTV (Map 1 - Train - Part 2)Vod
OtherThunderMediaTV (Map 2 - Mirage)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Netherlands
Joey 'CRUC1AL' Steusel
CRUC1AL
38-34 +4 77.7 71.2% 1.09
United Kingdom
Kia 'Surreal' Man
Surreal
32-37 -5 60.7 76.9% 0.98
Latvia
Helvijs 'broky' Saukants
broky
31-39 -8 66.5 65.4% 0.95
Bulgaria
Teodor 'SPELLAN' Nikolov
SPELLAN
28-38 -10 68.5 67.3% 0.92
Sweden
Rasmus 'kreaz' Johansson
kreaz
31-36 -5 67.4 61.5% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Andrey 'Jerry' Mekhryakov
Jerry
45-32 +13 87.4 63.5% 1.26
Russia
Almaz 'almazer' Asadullin
almazer
38-29 +9 78.2 67.3% 1.14
Russia
Evgeny 'FL1T' Lebedev
FL1T
33-34 -1 76.9 73.1% 1.09
Russia
Bogdan 'xsepower' Chernikov
xsepower
34-28 +6 66.1 69.2% 1.09
Russia
Dmitriy 'facecrack' Alekseyev
facecrack
34-37 -3 66.4 65.4% 0.96
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Latvia
Helvijs 'broky' Saukants
broky
14-18 -4 70.9 65.2% 1.02
Netherlands
Joey 'CRUC1AL' Steusel
CRUC1AL
18-16 +2 73.6 69.6% 1.01
United Kingdom
Kia 'Surreal' Man
Surreal
17-18 -1 73.9 69.6% 0.98
Sweden
Rasmus 'kreaz' Johansson
kreaz
12-19 -7 65.0 60.9% 0.76
Bulgaria
Teodor 'SPELLAN' Nikolov
SPELLAN
6-16 -10 43.2 56.5% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Andrey 'Jerry' Mekhryakov
Jerry
24-13 +11 96.0 69.6% 1.54
Russia
Almaz 'almazer' Asadullin
almazer
21-11 +10 102.4 73.9% 1.45
Russia
Evgeny 'FL1T' Lebedev
FL1T
16-15 +1 89.3 82.6% 1.28
Russia
Bogdan 'xsepower' Chernikov
xsepower
14-12 +2 56.4 73.9% 1.04
Russia
Dmitriy 'facecrack' Alekseyev
facecrack
12-16 -4 51.9 60.9% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Bulgaria
Teodor 'SPELLAN' Nikolov
SPELLAN
22-22 0 88.6 75.9% 1.21
Netherlands
Joey 'CRUC1AL' Steusel
CRUC1AL
20-18 +2 80.9 72.4% 1.15
Sweden
Rasmus 'kreaz' Johansson
kreaz
19-17 +2 69.3 62.1% 1.04
United Kingdom
Kia 'Surreal' Man
Surreal
15-19 -4 50.2 82.8% 0.99
Latvia
Helvijs 'broky' Saukants
broky
17-21 -4 63.0 65.5% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Russia
Bogdan 'xsepower' Chernikov
xsepower
20-16 +4 73.7 65.5% 1.13
Russia
Dmitriy 'facecrack' Alekseyev
facecrack
22-21 +1 77.9 69.0% 1.10
Russia
Andrey 'Jerry' Mekhryakov
Jerry
21-19 +2 80.5 58.6% 1.06
Russia
Evgeny 'FL1T' Lebedev
FL1T
17-19 -2 67.1 65.5% 0.94
Russia
Almaz 'almazer' Asadullin
almazer
17-18 -1 59.1 62.1% 0.90
Top player in match
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
3
Wins
#1
 | 
Belgium perc30
ez for cheaters forze
2019-07-06 17:45
Smack my bitch cup won by cheaters forze xd
2019-07-06 17:46
any proofs about forze?
2019-07-09 14:36
no problem for russian hackers in shitty online tournament
2019-07-07 04:03
Ez for Ze
2019-07-07 14:15
+1.5 Pepsilon forZe dont give a shit about this tournament
2019-07-08 02:31
#6
 | 
Russia bodrikks
Ez4Forze
2019-07-08 07:50
#7
 | 
Europe braxtey
Dick russian cheaters will win clean europians
2019-07-08 08:07
racist ?
2019-07-08 18:39
#83
 | 
Europe braxtey
I rather have sex with black gay insted of russian people
2019-07-08 21:16
ez report
2019-07-09 20:23
#160
 | 
Europe braxtey
Ez report, making new accout is really hard whoaw, dumb russians
2019-07-09 20:53
cry is free haha
2019-07-08 18:51
#84
 | 
Europe braxtey
But vodka is not
2019-07-08 21:16
#97
Snax | 
Netherlands linox1
Haha still cheap:)
2019-07-09 08:25
Regular daun pindos ebal tvoy rot
2019-07-09 17:37
#151
 | 
Europe braxtey
Regular russian words, what a fucking dumbass
2019-07-09 18:09
#158
 | 
Russia _g00s3_
Bro, i am sorry for this russian idiot. Here are alot of good people. Everyone thinks bad about russia because toxic idiots like he..
2019-07-09 20:19
Axaxaxa
2019-07-09 21:30
#8
 | 
Russia Kansokusha
force win for ForZe
2019-07-08 08:08
#9
 | 
Australia MrDsKriviek
Hehey not bad
2019-07-08 11:00
#10
 | 
Sri Lanka kvezee
wtfmens)) why everyone is calling forZe cheaters
2019-07-08 11:37
just a bunch of salty children who lost bets to them recently
2019-07-08 12:48
#19
 | 
Europe braxtey
Well... NO, Cuz most of the cheaters are russians
2019-07-08 16:03
What about germans and chineses
2019-07-08 16:50
#82
 | 
Europe braxtey
I dunno, 95% of the time from 8:00 till 23:00 i play with russians, So i dont play mm and i dont go solo
2019-07-08 21:15
lmao i read quickly and tough it was faze
2019-07-08 13:56
#13
 | 
Russia KaStrEek
go forZe!
2019-07-08 14:12
#14
 | 
Poland nicu
1-2 forZe i hope so
2019-07-08 15:00
Really hopes forze wants to Win this
2019-07-08 15:19
is this online?
2019-07-08 15:28
lootbet )))) eps 2-1
2019-07-08 15:43
proofs?
2019-07-08 16:35
#23
 | 
Moldova trash_star
Nice bait, smack my bitch
2019-07-08 16:52
Almazer zabolel, +1.5 epsilon
2019-07-08 15:52
-1.5 epsilon
2019-07-08 16:16
#21
mir | 
Russia M13F
almazer sick all in on Epsilon
2019-07-08 16:22
Dont lie, fast 2-0 for forze
2019-07-08 17:14
He sick or not ?
2019-07-08 17:16
check his vk page idiot
2019-07-08 17:19
He is. But facecrack said that he will win solo XD
2019-07-08 17:20
#31
 | 
Moldova trash_star
I doubt he can xD Epsi should win one map, their train looks quite decent
2019-07-08 17:23
#39
 | 
Europe SteffeMvrs
They got destroyed 16-0 by Sprout
2019-07-08 18:02
What ? Is he :(?
2019-07-08 17:09
all in epsilon make me rich homies
2019-07-08 17:20
#32
 | 
Finland artyfck
forze will not show them tactics to sidney, its ez for pepsilon
2019-07-08 17:24
They won spot in Chicago. Sydney was in may
2019-07-08 17:41
#40
 | 
Russia MonkaSss
Who cares about forze man? They are underdog's
2019-07-08 18:03
#44
 | 
Finland artyfck
and they will fuck everyone xdxd
2019-07-08 18:07
#45
 | 
Russia MonkaSss
Like winstrike once for sure
2019-07-08 18:08
loot.bet servers so noob
2019-07-08 17:51
why
2019-07-09 14:36
lol wth is happening lmfao loot bet
2019-07-08 17:58
epsilon forfeit because internet issue
2019-07-08 18:01
#38
 | 
Finland JeZBaRu
"Observer committed suicide"
2019-07-08 18:01
ForZe 1-2 Nemiga 0-2 Epsilon Epsilon >ForZe
2019-07-08 18:04
#43
 | 
Sri Lanka kvezee
Ahmed logic
2019-07-08 18:07
Sri lanka already have Internet LUL
2019-07-08 18:12
#86
 | 
Sri Lanka kvezee
haha u really thought thats original country? just amazing flair
2019-07-08 21:35
322 odds on epsilon
2019-07-08 18:07
#46
 | 
African Union ali3shah
why do i see 6 players on epsilon
2019-07-08 18:08
typical for all these 322 org
2019-07-08 18:08
#48
 | 
France DdddGOD
Just cancel this match
2019-07-08 18:10
#49
 | 
Russia TarNP
dirty bookmaker’s production
2019-07-08 18:10
1 round = 1 pause ?
2019-07-08 18:28
1round= 1 hour
2019-07-08 18:31
Wtf is this :/
2019-07-08 18:32
#57
mir | 
Russia M13F
classic loot bet
2019-07-08 18:33
wtf?)
2019-07-09 14:48
#58
 | 
Sweden hen11111
nice server, gg
2019-07-08 18:35
Whats wrong?
2019-07-08 18:36
can they start this f*cking match?
2019-07-08 18:41
Another disgusting match picking train against gorze
2019-07-08 18:52
#66
 | 
Moldova trash_star
Lukoil not working ?
2019-07-08 18:57
Just Win forze
2019-07-08 18:57
well thats a nice pick pepsilon
2019-07-08 18:58
#69
 | 
Moldova trash_star
They forgot to throw from 5-0 and now scenario got fucked up?
2019-07-08 18:59
Just cancel this match
2019-07-08 18:59
#71
 | 
North America lamentli
I feel the throw is coming
2019-07-08 19:00
cancel pls
2019-07-08 19:02
LUL bet strikes again
2019-07-08 19:02
#74
 | 
Moldova trash_star
Fucking lulbet :D
2019-07-08 19:04
#75
 | 
Moldova trash_star
Postponed,fuck yes
2019-07-08 19:11
epsilon betters begging for postpone - cringe to see xD learn to pick right team maybe?
2019-07-08 19:13
Don't they really have extra server to play on? :D
2019-07-08 19:25
LOL
2019-07-08 20:14
When it will be played?
2019-07-08 20:15
gg
2019-07-08 20:22
return bets fucking idiots
2019-07-08 20:22
when they will play again?
2019-07-08 21:27
1-8 IT'S A TRAP
2019-07-08 21:46
1-8 -> 16-14 ))))))
2019-07-08 22:24
Obvious 322 from pepsinoob
2019-07-08 23:24
pepsilon will lose 0-2 allin
2019-07-08 23:47
the question is, game will start 8-1 or 0-0?
2019-07-09 01:09
** Match will continue from 1-8 score :thinking: :thinking: :thinking:
2019-07-09 10:54
last time Nemiga vs Frenchfrogs got postponed like this match, Frenchfrogs had a 11-4 lead and lost in the end C:
2019-07-09 01:54
it was reset to 0-0?
2019-07-09 02:51
oh, thats a big rip, ty for the link btw
2019-07-09 06:24
I remember this. I won 150$ when I thought I lost already lol.
2019-07-09 10:35
This is Forze. They wont throw when they are way better
2019-07-09 12:18
#95
 | 
Canada Gumpypoo
why does almazer look like sergei from stranger things
2019-07-09 03:52
HAHAHAHAHAHAHHAA +1
2019-07-09 12:51
Why they are playing against CHAOS rn ?
2019-07-09 14:31
1-8 -> 16-12 ez
2019-07-09 14:36
8-1 -> 8-2
2019-07-09 15:04
->9-2
2019-07-09 15:12
9-2 -> 9-2
2019-07-09 15:14
forze gonna win 2-0
2019-07-09 15:06
#111
 | 
Ukraine slimus78
NICE 322 BLOCKING! DUDOS 4 ALIVE!
2019-07-09 15:17
nice production... can they play and i win my 2-0 bet on forze thx
2019-07-09 15:26
wtf is going on omg
2019-07-09 15:27
thx for postpone yesterday i will lose 400us but it refunded axaxaxaa
2019-07-09 15:35
did u get refund? i didnt, my bet just continues
2019-07-09 15:39
1xbet, refunded
2019-07-09 15:42
fkn danskespil
2019-07-09 15:43
no refund, the game starts and forze wins 2-0 ez
2019-07-09 15:41
Why the fuck is this match postponed again and again...
2019-07-09 15:30
Lol if froze lose now I’m gonna judge with lot bet cause I’m losing 1.3k$
2019-07-09 15:51
no 2-0 forze bro
2019-07-09 15:53
and mirage more ez than train
2019-07-09 16:02
cheaters forze easy as usual
2019-07-09 15:56
epsilon lulz
2019-07-09 16:02
#126
 | 
Slovakia Pepo))
FUCK THIS GAME, PUT ON EPSILON ( BIGGEST MISTAKE OF MY LIVE ) AND I THOUGHT IT WILL GET REFUNDED, BUT NO :)))
2019-07-09 16:02
#154
 | 
Russia MonkaSss
Hello, u keep making me laugh again
2019-07-09 18:17
#155
 | 
Russia MonkaSss
2 0 epsilon yah ?
2019-07-09 18:17
And I thought that this game will end 2019, but just wait till it is postponed once again...so fcking unprofessional
2019-07-09 16:13
just forfeit thx
2019-07-09 16:26
These teams have serious trouble finishing a one fucking match.
2019-07-09 16:29
who can tell me wtf is goingon
2019-07-09 16:43
one player is leaking the server ip -> they get ddosed /e probably one forze player
2019-07-09 16:45
#134
 | 
Europe braxtey
Fucking full of technical problems! Dumb russians cant stop cheating and makes servers crash
2019-07-09 16:47
shut up, dolboeb!
2019-07-09 17:55
#152
 | 
Europe braxtey
Classic russian, and they wounder why they are the most hated country...
2019-07-09 18:10
#153
 | 
Russia MonkaSss
-"dumb russians" -Any critic -"classic russian bla bla" Are u braindead?
2019-07-09 18:15
You started hating here yourf fking peanut brain. Wtf you even talking about? Get lost beta
2019-07-09 18:25
good hysteria
2019-07-09 17:56
Ur a bit dumb kiddo. Go and teach some lessons or read some history books (if ur not on a summer holidays with ur parensts). Hating russians wont be a mainstream forever ;)
2019-07-10 08:23
#163
 | 
Europe braxtey
Yeah, yeah, i know history how russians and stalin killed over 69million people and sent them to Sibiria work and die there, Becouse of history noone likes you. OBV. Your history is differient cuz putin doesnt want you to know the truth and keeps you dumb
2019-07-10 11:37
Oh, what a knowledge. Thank you for enlightening. You, probably, were learning history by books released in ur country? And, probably, all these things were said on TV and other deceitful mass media? Pls do not be so narrow-minded and turn on the brain. I also have complaints about other countries, but I prefer not to become personal. And you are just boorish pig and upstart on this site. If u dont like Russia and russians it doesn't mean, that everybody does.
2019-07-10 13:33
#165
 | 
Europe braxtey
Sorry, everyone loves russians cuz you ruin society
2019-07-10 21:33
It is absolutely useless to talk to a nationalist and obviously a stupid person. Keep hating and I hope you will never meet with Russians live, otherwise our kindness will subdue even such a fool as you. Cheers.
2019-07-11 08:18
#167
 | 
Europe braxtey
Russians are everywhere and its impossible to see them FFS
2019-07-11 13:09
this match is a fucking joke xDDDD how many days they will play this for ?
2019-07-09 16:51
dont waste my time fck, give me money back
2019-07-09 17:09
4-0 -> Pause -> 5-10 Lulbet
2019-07-09 17:33
Omg nice throw
2019-07-09 17:33
ez
2019-07-09 17:54
WP 4ZE
2019-07-09 17:54
epsilon XDDDD
2019-07-09 17:55
thank god, had forze -1.5 left in my combo...
2019-07-09 17:55
lul my -2.5 forZe bet actually won wtf
2019-07-09 17:55
Hahah! Wow that post-plant and then the 2v1 throw to end the map Epsilon just cheated a tonne of people lol
2019-07-09 17:57
12-5 13-16 LUT BET PRODACTION
2019-07-09 17:58
10-5 half.... long pause.... 13-16 hahahahaahahaha
2019-07-09 17:58
ebuchie tvari
2019-07-09 18:00
so where are all the supporters of the scenario? ez 2:0 for favorite
2019-07-09 19:05
Login or register to add your comment to the discussion.