11:15
24th of July 2019
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Group A opening match
1. 5POWER removed Nuke
2. 5POWER removed Mirage
3. AVANT removed Train
4. AVANT removed Vertigo
5. AVANT removed Inferno
6. 5POWER removed Overpass
7. Dust2 was left over
Dust2
9:16 (1:14; 8:2)STATS
Rewatch
United KingdomStarLadderVod
Highlights
HaZR - 3 M4A4 kills (2 HS) on the Long defense
soju_j - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Savage - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation) to keep 5POWER in the match
bottle - ACE (including 1st person perspective REPLAY)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
China
Bin 'Savage' Liu
Savage
24-21 +3 87.2 72.0% 1.30
China
Lei 'bottle' Mao
bottle
20-21 -1 72.4 64.0% 0.97
China
Peng 'xiaosaGe' Song
xiaosaGe
13-21 -8 60.5 64.0% 0.84
China
Wei 'shuadapai' Wang
shuadapai
13-20 -7 60.2 76.0% 0.84
China
Lifan 'Viva' Ran
Viva
10-19 -9 58.6 80.0% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Jared 'HaZR' O'Bree
HaZR
24-20 +4 96.9 88.0% 1.41
New Zealand
Euan 'sterling' Moore
sterling
20-15 +5 88.0 80.0% 1.27
Australia
Jireh 'J1rah' Youakim
J1rah
22-16 +6 92.7 72.0% 1.23
Australia
Mike 'ap0c' Aliferis
ap0c
21-17 +4 88.2 76.0% 1.15
New Zealand
Jay 'soju_j' Jeong
soju_j
15-12 +3 60.3 76.0% 1.11
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
China
Bin 'Savage' Liu
Savage
24-21 +3 87.2 72.0% 1.30
China
Lei 'bottle' Mao
bottle
20-21 -1 72.4 64.0% 0.97
China
Peng 'xiaosaGe' Song
xiaosaGe
13-21 -8 60.5 64.0% 0.84
China
Wei 'shuadapai' Wang
shuadapai
13-20 -7 60.2 76.0% 0.84
China
Lifan 'Viva' Ran
Viva
10-19 -9 58.6 80.0% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Australia
Jared 'HaZR' O'Bree
HaZR
24-20 +4 96.9 88.0% 1.41
New Zealand
Euan 'sterling' Moore
sterling
20-15 +5 88.0 80.0% 1.27
Australia
Jireh 'J1rah' Youakim
J1rah
22-16 +6 92.7 72.0% 1.23
Australia
Mike 'ap0c' Aliferis
ap0c
21-17 +4 88.2 76.0% 1.15
New Zealand
Jay 'soju_j' Jeong
soju_j
15-12 +3 60.3 76.0% 1.11
Player of the matchwon with 49.6% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez4sterlingod
2019-07-13 20:56
+1
2019-07-24 10:58
#2
kr4sylya | 
United Kingdom Wazerz 
nobody game
2019-07-13 20:57
#43
 | 
Russia SW@G 
Britain no scene...
2019-07-24 11:21
Hard for 5p
2019-07-14 01:42
#4
zewsy | 
Oceania aZZtec 
2ez4hazr
2019-07-17 09:21
#5
sh1ro | 
China kazuk1 
depend on 7174 choke or not
2019-07-17 22:48
TyLoo went to Berlin a month in advance while 5P still sits in China and departing tomorrow. LMAO
2019-07-21 07:58
They had matches in some qualifer
2019-07-22 10:03
inb4 jetlag
2019-07-24 06:51
5POWER STICKERS WILL BE POG
2019-07-22 02:09
#9
 | 
Russia Kroven 
+1
2019-07-22 12:00
#10
MadLife | 
China MLXD 
ez for bottle
2019-07-22 13:17
#11
 | 
Ukraine Berkut_BOYYY 
50/50
2019-07-22 15:54
#12
 | 
Denmark nrth_LUL 
Are 5 power the team where the players get a car and money if they make it to the major?
2019-07-23 00:04
#15
Germany [ml] 
No car and money. But they get to eat once a day.
2019-07-23 14:20
XDDDDD
2019-07-23 16:11
Lets go AVANT
2019-07-23 13:04
#14
Germany [ml] 
Happy that 5POWER no longer has international players in the team is now full Chinese. Never felt like it could've worked. Now they're a good team and are able to even challenge TyLoo.
2019-07-23 14:10
Idk why but int players were always topfragging
2019-07-24 01:32
#59
Germany [ml] 
The team still never had serious success.
2019-07-24 11:45
Like any other chineese team. Some of them might bang from time to time but generally they're not enough competitive
2019-07-24 12:58
able to even challenge TyLoo. Can't tell if you're retarded or joking
2019-07-24 05:07
AVANT high odds? seriously?
2019-07-23 14:23
Overpass = max and relax on Avant
2019-07-24 01:33
#18
 | 
Europe Bra7i1 
Sterling tier1 player
2019-07-24 01:22
#21
United States RvSD 
2019-07-24 03:35
#27
 | 
Hungary Opahm 
nice wh xddx
2019-07-24 09:20
#22
 | 
China Blitzer 
50 % 50 imo
2019-07-24 04:01
honestly, both teams have a shot at going through qualifiers
2019-07-24 07:30
rip 5power no gear and jerseys, thx lufthansa
2019-07-24 08:47
Lost with China post
2019-07-24 10:29
wot? link to the post or smth like that?
2019-07-24 11:07
5power twitter
2019-07-24 11:16
can't find any.
2019-07-24 11:16
#42
 | 
Russia K0STYAMBA 
2019-07-24 11:21
tyty ez Avant I guess.
2019-07-24 11:21
AVANT EZ
2019-07-24 09:37
gl Viva my brudda
2019-07-24 10:28
#31
 | 
Belgium zyykro 
ez4Sterling
2019-07-24 10:46
#34
 | 
Russia JackyJo 
Avant win see ya
2019-07-24 11:16
dust ll, wtf avant never plays this gg ;-;
2019-07-24 11:17
Avant to throw this match to avoid facing grayhound in the next.
2019-07-24 11:18
#39
 | 
Russia K0STYAMBA 
To beat more asian teams at this minor 300 iq
2019-07-24 11:19
i think avant lose here feelsbadman
2019-07-24 11:20
gl sterling
2019-07-24 11:23
#46
 | 
Russia K0STYAMBA 
Avant #74 5p #75 Avant > 5p Suck it asian onliners
2019-07-24 11:25
5p lost their all luggage including keyboard and mouse, good luck bois.
2019-07-24 11:26
source? nvm
2019-07-24 11:29
#49
 | 
United States nhicosci 
Is it true?
2019-07-24 11:32
seems like it + the way 5power playing rn
2019-07-24 11:33
#56
 | 
Russia K0STYAMBA 
#42 and #40
2019-07-24 11:40
From their official Weibo, they're using brand new device bought from the local.
2019-07-24 11:34
#53
 | 
Lithuania verslininkas 
lmao wtf, link?
2019-07-24 11:36
the only evidence is the scoreline pro team playing with local setup, no one can play good in it lmao
2019-07-24 11:39
wx1.sinaimg.cn/mw690/0076ZznLly1g5ayz9ae.. luggage delay and finding by the airline.
2019-07-24 11:44
#77
 | 
Germany Vini_1337 
why cant they just buy the same equipment they played on at home ? its no difference tbh
2019-07-24 11:57
I don't know it's the same or not cuz the Weibo said they bought what they need.
2019-07-24 12:06
#51
 | 
Europe Tirelessethan 
Gg 5dogs
2019-07-24 11:33
#55
 | 
United States nhicosci 
5power no power
2019-07-24 11:39
China CS on LAN? Nah..... impossible. Stick to their own country matchfixing please
2019-07-24 11:44
#60
 | 
World ascet 
Aha 50-50 match on dust vs chinchong pingpongs
2019-07-24 11:48
#61
 | 
Europe MIBR_2019_LUL 
Doesn't look like this shit coz of gear. Nah, they are just bad.
2019-07-24 11:50
But like imagine playing on cheap keyboards. No mechanical keyboards = not gamer
2019-07-24 11:53
#71
 | 
France SmallJumP 
you're stupid
2019-07-24 11:55
Thats not very gamer of you
2019-07-24 11:56
#98
 | 
Europe MIBR_2019_LUL 
Idk I'm playing faceit lvl 10 for month with 10$ gear and feel myself ok. That should be a bit more difficult, ok, but performance like that... Just bad.
2019-07-24 13:55
Commentators talking like Avant is the underdog. Everyone knows that you can't stop the POC
2019-07-24 11:51
What’s poc
2019-07-24 12:11
THE p0c
2019-07-24 12:11
Aka 31 yo gamur
2019-07-24 12:15
that 200kgs of 'plsdontsitonmegamer' to you
2019-07-24 12:19
Obviously they lose 2v1 the first pistol round and now they getting raped with 11-1 score
2019-07-24 11:52
5power? more like 0power
2019-07-24 11:52
ezzzzzzzzy
2019-07-24 11:53
Ching Chong CS fall so low tbh
2019-07-24 11:54
#69
 | 
China withsn 
ez avant+4.5
2019-07-24 11:55
easiest 1.8 odds in my life xD
2019-07-24 11:55
#76
 | 
Australia vamped 
I got 2.1 on avant feels fkn good
2019-07-24 11:57
(( only 1.8 anyway gz!
2019-07-24 11:58
#79
 | 
Mongolia OMgLGaming 
Lucky bastards, I got 1.33
2019-07-24 12:00
asia choke hahahahh MVP 5P TYLOO HHAHAHAH
2019-07-24 11:56
Tbh looks like free money to me
2019-07-24 11:56
#74
erkaSt | 
Australia g11 
Dobu Kabal was the problem hahahaha Ching chong cs LUL
2019-07-24 11:56
Bruh
2019-07-24 12:10
#80
 | 
Europe Tirelessethan 
Just close out avant stop throwing
2019-07-24 12:04
literally the easiest money i've ever made gambling
2019-07-24 12:08
#83
liTTle | 
CIS Dowa) 
lost all my respected to lufthansa......
2019-07-24 12:08
15-1 to 15-15 K
2019-07-24 12:09
please choke au trash
2019-07-24 12:10
15-1 15-19
2019-07-24 12:10
15-19 AHAHAHAHAHAA
2019-07-24 12:10
This is actually getting close
2019-07-24 12:12
Im gonna puke blood if i see a 15-1 lose. Just fucking close it out and play grayhound u au trash
2019-07-24 12:13
Viva 😢
2019-07-24 12:14
apoc such a big guy wow
2019-07-24 12:15
Login or register to add your comment to the discussion.