Maps
Best of 3 * Quarter-final ** fRoD will stand-in for swag
1. Lazarus removed Overpass
2. Final Feature removed Nuke
3. Lazarus picked Inferno
4. Final Feature picked Mirage
5. Lazarus removed Vertigo
6. Final Feature removed Train
7. Dust2 was left over
Inferno
16:13 (12:3; 4:10)STATS
Mirage
16:10 (9:6; 7:4)STATS
Dust2
Rewatch
United KingdomEFL (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomEFL (Map 2 - Mirage)Vod
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
49-34 +15 87.1 78.2% 1.39
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
46-30 +16 81.9 69.1% 1.35
United States
Jordan 'Zellsis' Montemurro
Zellsis
48-35 +13 95.4 74.5% 1.34
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
30-38 -8 69.2 69.1% 0.92
United States
Danny 'fRoD' Montaner
fRoD
24-39 -15 55.2 72.7% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Brenden 'stellar' McGrath
stellar
42-34 +8 86.7 72.7% 1.29
United States
Austin 'RenZ' Dickman
RenZ
44-42 +2 79.8 67.3% 1.13
United States
Robert 'robby' Brown
robby
32-36 -4 64.9 74.5% 0.95
Canada
Shawn 'Magowi' O'Malley
Magowi
39-43 -4 73.7 74.5% 0.94
United States
George 'Powerzz' Yaede
Powerzz
19-42 -23 39.9 61.8% 0.58
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
30-20 +10 104.9 89.7% 1.57
United States
Jordan 'Zellsis' Montemurro
Zellsis
25-22 +3 99.5 75.9% 1.30
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
17-20 -3 74.6 75.9% 1.04
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
18-16 +2 62.1 58.6% 1.01
United States
Danny 'fRoD' Montaner
fRoD
14-22 -8 54.2 72.4% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Brenden 'stellar' McGrath
stellar
27-15 +12 96.0 79.3% 1.59
Canada
Shawn 'Magowi' O'Malley
Magowi
26-25 +1 83.4 75.9% 1.12
United States
Robert 'robby' Brown
robby
18-18 0 73.6 82.8% 1.12
United States
Austin 'RenZ' Dickman
RenZ
21-22 -1 74.7 72.4% 1.05
United States
George 'Powerzz' Yaede
Powerzz
8-24 -16 38.6 55.2% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Jaccob 'yay' Whiteaker
yay
28-14 +14 104.0 80.8% 1.75
United States
Jordan 'Zellsis' Montemurro
Zellsis
23-13 +10 90.9 73.1% 1.40
United States
Gage 'Infinite' Green
Infinite
19-14 +5 67.3 65.4% 1.20
United States
Danny 'fRoD' Montaner
fRoD
10-17 -7 56.3 73.1% 0.87
Canada
Yassine 'Subroza' Taoufik
Subroza
13-18 -5 63.2 61.5% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Austin 'RenZ' Dickman
RenZ
23-20 +3 85.4 61.5% 1.22
United States
Brenden 'stellar' McGrath
stellar
15-19 -4 76.5 65.4% 0.96
United States
Robert 'robby' Brown
robby
14-18 -4 55.2 65.4% 0.78
Canada
Shawn 'Magowi' O'Malley
Magowi
13-18 -5 62.9 73.1% 0.75
United States
George 'Powerzz' Yaede
Powerzz
11-18 -7 41.5 69.2% 0.70
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Brad will destroy
2019-08-13 09:16
fRoD POG
2019-08-13 09:21
#3
draken | 
Liechtenstein swedz3 
ALL IN FINAL FEATURE FREE MONEY EZ LOL LAZARUS NOOBS HAVE COACH
2019-08-13 12:22
#11
tabseN | 
Germany sinons 
who ?
2019-08-13 20:00
#37
 | 
Australia BLA1ZEN999 
Fucking bastard omg
2019-08-14 08:07
#38
draken | 
Liechtenstein swedz3 
How much retard looool
2019-08-14 13:53
#5
 | 
Israel wetz 
5.5 odds against a team with a stand in
2019-08-13 14:30
Ez for twitszz and tenz'son RObby
2019-08-13 17:52
twistzz, tenz, robby '-'
2019-08-13 18:04
froD is back
2019-08-13 18:46
even with a standin i feel like lazarus are gonna fuckt hem up tbh be careful with your shekels
2019-08-13 21:25
#14
 | 
Sri Lanka kvezee 
Ez 4 young talent TenZ
2019-08-13 23:22
#16
 | 
Russia skazzi1212 
2-1 lazarus blessrng
2019-08-14 01:19
fRoD? omg
2019-08-14 01:20
#18
 | 
Brazil lul321 
Is frod that bad?
2019-08-14 01:24
#19
 | 
Hong Kong MannaharaHK 
He's a coach , not a player It's 4 pros + 1 coach vs 5 amateurs
2019-08-14 01:34
#24
 | 
Germany flufluflu1 
robby, stellar and renz arent amateurs lmao
2019-08-14 02:24
They fucking are though. Literally who?
2019-08-14 02:51
#20
NEO | 
Poland Mimaaacz 
I feel personally offended by the fact that fRoD has no pic Wtf hltv
2019-08-14 01:34
#22
mixwell | 
United States Frotha 
1.6
2019-08-14 02:09
ez for frod
2019-08-14 02:13
#25
 | 
Canada traefergunson 
Is This Silver vs Gold Nova?
2019-08-14 02:27
Coach + subroza with 100 ping
2019-08-14 02:32
A coach that used to be a top CS 1.6 player
2019-08-14 02:50
#30
aizy | 
Europe Winde 
This is so embarassing. Really? 12-3 on T side and you choke this hard.
2019-08-14 03:31
#31
aizy | 
Europe Winde 
Some how. Some way.
2019-08-14 03:32
#33
 | 
United States matteyo11 
m.youtube.com/watch?v=aLiTvZmpcrY Legend fRoG in the server, nice to see
2019-08-14 04:03
Damn.. fRoD playing CS again
2019-08-15 02:13
Login or register to add your comment to the discussion.