Maps
Best of 3 * Semi-final. Winner advances to the Pinnacle Cup.
1. The Quest removed Train
2. ATK removed Nuke
3. The Quest picked Inferno
4. ATK picked Dust2
5. The Quest removed Mirage
6. ATK removed Vertigo
7. Overpass was left over
Inferno
ATK
7
(4:11; 3:5)
The Quest
16
Dust2
ATK
19
(6:9; 9:6) (4:1)
The Quest
16
Overpass
ATK
18
(10:5; 5:10) (3:7)
The Quest
22
Rewatch
RussiaKalashnikov Media TV (Map 1 - Inferno)Vod
RussiaKalashnikov Media TV (Map 2 - Dust 2)Vod
RussiaKalashnikov Media TV (Map 3 - Overpass)Vod
Highlights
M1 | Spongey - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M1 | Voltage - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation)
M1 | Voltage - 1vs3 CZ75A clutch (T - pre-plant situation)
M1 | motm - quick 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | motm - 3 quick USP-S HS kills on the advanced Short defense (initial frags)
M2 | Fadey - 4 kills (SG556, 3 AWP) on the bombsite B offensive to keep ATK in the match
M2 OT | Domsterr - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M3 | Voltage - 3 quick SG556 kills (2 HS) on the bombsite A offensive (2vs3 situation) to keep The Quest in the match
M3 OT | Domsterr - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Dominic 'Domsterr' Sampaio
Domsterr
63-63 0 67.0 71.4% 1.11
United States
Ian 'motm' Hardy
motm
73-72 +1 78.1 75.5% 1.09
South Africa
Robby 'blackpoisoN' Da Loca
blackpoisoN
64-77 -13 79.2 71.4% 0.99
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
61-68 -7 70.3 71.4% 0.99
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
60-75 -15 71.3 66.3% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
81-58 +23 88.2 78.6% 1.34
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
85-61 +24 86.2 75.5% 1.25
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
67-59 +8 75.2 73.5% 1.10
United States
Michael 'Grim' Wince
Grim
65-73 -8 71.1 68.4% 1.01
United States
Jack 'xCeeD' Holiman
xCeeD
55-74 -19 68.5 72.4% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
13-19 -6 69.6 78.3% 0.94
South Africa
Robby 'blackpoisoN' Da Loca
blackpoisoN
14-18 -4 79.4 69.6% 0.93
South Africa
Dominic 'Domsterr' Sampaio
Domsterr
15-15 0 54.2 65.2% 0.93
United States
Ian 'motm' Hardy
motm
12-18 -6 71.4 65.2% 0.88
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
12-20 -8 64.0 56.5% 0.53
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
28-11 +17 108.5 73.9% 1.71
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
20-13 +7 96.5 87.0% 1.62
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
19-11 +8 83.5 78.3% 1.42
United States
Jack 'xCeeD' Holiman
xCeeD
13-14 -1 62.2 73.9% 0.89
United States
Michael 'Grim' Wince
Grim
8-18 -10 50.5 69.6% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ian 'motm' Hardy
motm
32-22 +10 89.0 80.0% 1.35
South Africa
Robby 'blackpoisoN' Da Loca
blackpoisoN
25-26 -1 88.5 71.4% 1.09
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
23-22 +1 74.6 74.3% 1.08
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
24-26 -2 73.6 68.6% 1.07
South Africa
Dominic 'Domsterr' Sampaio
Domsterr
17-20 -3 52.8 68.6% 1.00
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Michael 'Grim' Wince
Grim
36-24 +12 97.2 71.4% 1.37
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
25-24 +1 88.0 68.6% 1.10
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
21-23 -2 69.5 62.9% 0.92
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
17-26 -9 58.2 62.9% 0.78
United States
Jack 'xCeeD' Holiman
xCeeD
17-27 -10 57.8 65.7% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
South Africa
Dominic 'Domsterr' Sampaio
Domsterr
31-28 +3 86.7 77.5% 1.32
United States
Ian 'motm' Hardy
motm
29-32 -3 72.4 77.5% 1.02
South Africa
Rhys 'Fadey' Armstrong
Fadey
24-29 -5 73.4 70.0% 0.99
South Africa
Johnny 'JT' Theodosiou
JT
25-27 -2 66.9 65.0% 0.94
South Africa
Robby 'blackpoisoN' Da Loca
blackpoisoN
25-33 -8 70.8 72.5% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
United States
Ryan 'Snakes' Amann
Snakes
40-24 +16 97.9 87.5% 1.44
United States
Logan 'Voltage' Long
Voltage
36-21 +15 83.5 82.5% 1.39
United States
Jack 'xCeeD' Holiman
xCeeD
25-33 -8 81.5 77.5% 1.08
United States
Gabe 'Spongey' Greiner
Spongey
27-25 +2 75.3 80.0% 1.07
United States
Michael 'Grim' Wince
Grim
21-31 -10 60.0 65.0% 0.82
Top player in match
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
DEAD | 
South America JuanThe
EZ for The Quest
2019-08-14 05:17
motm 80-20 atk lose
2019-08-14 17:46
ez for god motm
2019-08-14 19:05
Atk 2-1?
2019-08-14 20:13
1.8 for ATK? Lol
2019-08-14 20:20
Please bet your house..i can't see this on my bet site, but if u bet all-in ATK ur rich af
2019-08-14 20:34
Hope so,weird odds
2019-08-14 20:48
If it goes up on Bet365 later tonight i'll bet thousands on it bro
2019-08-14 20:48
I'm not rich,to bet so much:)
2019-08-14 20:49
ADD ON BET365 FFS DOGS
2019-08-14 20:33
they lost to quest with tenz...
2019-08-14 23:13
b365 odds up
2019-08-15 00:53
Should be pretty easy for quest
2019-08-14 22:06
2-0 atk
2019-08-14 23:49
#16
 | 
Germany prnvik
2-1 questzzzzz
2019-08-15 00:03
ATK EZ WIN <3 GO #PLS
2019-08-15 00:29
2-1 Quest
2019-08-15 01:02
what do u mean guys? 50/50 ?
2019-08-15 01:03
ATK WİN GUYS
2019-08-15 01:04
Motm gonna crush them yep?)
2019-08-15 01:11
#23
 | 
Europe wherowhero
hopefully 2-0 atk, easy dust 2 ovp will be very even as will inferno
2019-08-15 01:15
lmao, 1-2
2019-08-15 01:15
#25
 | 
Canada Gumpypoo
already lost 2 ecos and a 1v3 lol
2019-08-15 01:35
2 3v1
2019-08-15 01:36
#30
 | 
Canada Gumpypoo
and a 5v3
2019-08-15 01:41
And another 1v3 xaxaxaxa
2019-08-15 01:42
#39
 | 
Canada Gumpypoo
holy fucking shit this is unreal lol
2019-08-15 01:43
Yeah its like ge smurfin in gn
2019-08-15 01:45
Lmao sa cs
2019-08-15 01:35
atk is playing way better, just unlucky with those 1v3s 2 times, and of course random eco rush
2019-08-15 01:36
Playing better Losing advantages and ecos Pick one
2019-08-15 01:41
they are making plays and its working out pretty well so far, getting picks, etc, but in those 1v3 situations can happen everything and its based on luck/timings.
2019-08-15 01:42
Playing better hahahaha 11-4
2019-08-15 01:43
Can u stop sucking atk dicks? They’re trash that’s it
2019-08-15 01:44
Nah they are pure crap and can't win an ez situations just by talking to each other
2019-08-15 01:44
Wow. Another 5v3 :)) better team, clearly
2019-08-15 01:45
you are one of those guys who thinks one game in csgo defines which team is better lmao.
2019-08-15 01:46
No, you said they are playing way better ,but nobody can see it except you
2019-08-15 01:47
grim gets those juan deags once in 3 months, it just shows how luck/timings can change whole game.
2019-08-15 02:18
#31
 | 
Europe wherowhero
Wow atk is bad, how do they not hold that b site? Step up on d2 and ovp pls
2019-08-15 01:41
Dog shit brain from atk another 3v1 what an asshole
2019-08-15 01:42
#34
 | 
Europe wherowhero
hahahahha 1v3 why did i bet on this
2019-08-15 01:42
lmaoooo 1v3 like drinking water
2019-08-15 01:42
And another one
2019-08-15 01:43
Atk hahahhaahha
2019-08-15 01:45
#49
 | 
Canada Gumpypoo
this has to be the single most braindead half ive ever seen ever lmfao
2019-08-15 01:46
Another 5v3 throw so ez for quest to 2-0 this idiots
2019-08-15 01:46
#52
 | 
Europe wherowhero
flick of DA WRIST COMEBACK
2019-08-15 01:47
#53
 | 
Canada Gumpypoo
1v3, eco, 1v3, 5v3, 1v3, 5v3 lmfao
2019-08-15 01:47
omegalul mad bettors crying again
2019-08-15 01:54
#64
 | 
Europe wherowhero
U watch this game cus of good cs and enjoyment or what lul
2019-08-15 02:18
ATK without motm super carry LMAO
2019-08-15 01:55
Grim is a psycho wtfff
2019-08-15 02:15
wttf
2019-08-15 02:15
#60
 | 
Oceania aZZtec
Grim?
2019-08-15 02:16
#61
 | 
Oceania aZZtec
Na cs wow
2019-08-15 02:17
#65
 | 
Oceania aZZtec
Na cs 2v5 against pistols then eco then 2v5 again
2019-08-15 02:19
#67
 | 
Canada Gumpypoo
UNREAL
2019-08-15 02:19
#68
 | 
Europe wherowhero
Welp, there goes the 5th something 5v3 in the game, i give up
2019-08-15 02:21
#70
 | 
Canada Gumpypoo
2 5v2s and a 5v3 in 8 rounds
2019-08-15 02:22
#72
 | 
France NeaZy
Unreal...
2019-08-15 02:31
atk bettors so mad rn
2019-08-15 02:22
#73
 | 
France NeaZy
Motm + 4 bots Go disband
2019-08-15 02:38
rly someone bett her on atk with theeese oddsX?D
2019-08-15 02:43
#100
 | 
France NeaZy
?????? XDDDDDD
2019-08-15 03:45
dont know anything after second map 15:11 lol, atk bettoors lucky asf
2019-08-15 03:46
#108
 | 
France NeaZy
Indeed
2019-08-15 04:05
#75
 | 
Ireland Shally
twitch.tv/shallyyy Russian free stream!
2019-08-15 02:50
motm should leave this dogshit asap
2019-08-15 02:54
#77
 | 
United States stotte
And go where? The only place he can go is down lol. No NA pro team will sign him cause its a region of autists
2019-08-15 02:58
to riot squad instead of ptr maybe? i mean in a short term this move may look stupid since ptrs stats are better but we should take into consideration the fact that motm is 10 years younger
2019-08-15 03:10
ptr is good af tho
2019-08-15 03:11
yeah but also old af
2019-08-15 03:18
#86
 | 
United States stotte
Good point
2019-08-15 03:12
this is how bad players are pro. because noone else signs up lol
2019-08-15 02:58
15-11 and lose xD
2019-08-15 03:01
#80
 | 
Europe wherowhero
lmao dat 16-15 they are soooooo bad :D:D:D:D
2019-08-15 03:02
Are you serious grim?
2019-08-15 03:05
ATK @ 2.54 Quest @ 2.69 😁😎
2019-08-15 03:08
#84
 | 
El Salvador pink_dildo
nice throw stupid kkonas
2019-08-15 03:10
#87
 | 
Europe wherowhero
I didnt bet on 365 so i cant cash out, last map gonna be so painful
2019-08-15 03:12
#88
 | 
Ireland Shally
twitch.tv/shallyyy for non-commentary stream
2019-08-15 03:14
#89
 | 
Oceania aZZtec
This game omg
2019-08-15 03:16
I won my Map2 winner bet smh... I will just avoid these 2 teams in the future they both suck dick
2019-08-15 03:19
nvm
2019-08-15 03:20
#93
 | 
Ireland Shally
Twitch / shallyyy for non commentary stream
2019-08-15 03:20
ahahahha fuck y bots lose from 15-11 now y lose all bo3 hope y will all die
2019-08-15 03:26
#97
 | 
France NeaZy
How much ?
2019-08-15 03:44
100$
2019-08-15 03:57
#109
 | 
France NeaZy
Fuck :/ nt dude.. What a choke, ATK saved my 120$ xD But wow what a luck
2019-08-15 04:06
next time i will skip this shit NA CS xD
2019-08-15 04:06
#112
 | 
France NeaZy
Yes same xD Fucking heart attack...
2019-08-15 04:09
#118
 | 
France NeaZy
Hmmmm it sucks
2019-08-15 04:14
HOW MUCH???
2019-08-15 04:40
xCeed f***ing loser
2019-08-15 03:30
#98
 | 
France NeaZy
How much ?
2019-08-15 03:45
xceed and snakes two fucking useless fat cunt,thats why ya’ll keep being kicked by all the org
2019-08-15 03:34
#99
 | 
France NeaZy
How much ?
2019-08-15 03:45
reported dog
2019-08-15 03:56
#107
 | 
France NeaZy
k
2019-08-15 04:05
HOW MUCH????
2019-08-15 04:40
and i just found that the quest is the ugliest team among all the other hltv team,ugly+garbage cs skill,pity life mannnnnnnn
2019-08-15 03:48
#104
keev | 
Europe eyttz
2019-08-15 03:56
fucking animals not deserve to live in this planet 15-11 > 16-19,
2019-08-15 04:04
MAD BETTORS LOL never bet on NA cs
2019-08-15 04:09
#141
 | 
United States stotte
fax (machine)
2019-08-15 04:37
haha atk will lose this in ot imma die
2019-08-15 04:11
lmao fadey????? too retarded to check other side of the pole
2019-08-15 04:13
#116
 | 
France NeaZy
Oh wait xD
2019-08-15 04:14
HOW MUCH CLOWN
2019-08-15 04:32
#132
 | 
France NeaZy
Sorry :( karma xD gg
2019-08-15 04:33
atk fukcing trashes just lost easiest match, fucking kids were funning
2019-08-15 04:14
#119
 | 
Canada Gumpypoo
15 fucking 9 since then 4v3, 5v4. 4v2, 5v3, 5v4 these fucks lose so many man advantage situations they should go back to africa
2019-08-15 04:14
FUCKING 322 LIVE ODDS CLOWNS. DISBAND ALL TIER >2 MY EYES DEAD
2019-08-15 04:15
#124
 | 
Malaysia Zhikuan97
How much?
2019-08-15 04:25
disgusting, 15-9 to lose ot
2019-08-15 04:22
atk is the worst cs team ive ever watched by far
2019-08-15 04:24
#123
 | 
Canada Gumpypoo
they are actually gunna lose wow
2019-08-15 04:24
hahaha they do the exact same horrible push on b, braindeads
2019-08-15 04:28
fadey retarded cunt maybe check the other way if ur gonna fakeplant
2019-08-15 04:29
#128
 | 
China hdgamerrr
what a throw
2019-08-15 04:32
atk bunch of whores, random global team is literally better uninstall thhe fucking game
2019-08-15 04:32
#134
 | 
Canada Gumpypoo
Actual fucking bots should get on the next boat to fucking africa
2019-08-15 04:36
#136
 | 
France NeaZy
What a shit game xD Bye cs hello TI9
2019-08-15 04:36
FUCKING RETARD CLOWN TYPING HOW MUCH THANKS FOR YOUR 120$ RETARD AHAHHAHAHAHAHAHAHAH
2019-08-15 04:40
#148
 | 
France NeaZy
15-9 karma hehe Np have fun bro 😘
2019-08-15 04:46
What a shit match*
2019-08-15 09:02
#151
 | 
France NeaZy
Too much 322 theses times, I’m waiting for major But yes match of course not the entire game
2019-08-15 09:58
#138
 | 
Oceania aZZtec
Well that was ez 4 the quest
2019-08-15 04:36
#139
 | 
Europe Bra7i1
topkek
2019-08-15 04:36
gj 322 bitches why Fallen donate for this shit hahahahhaha, disband and kill yourself.
2019-08-15 04:37
#143
 | 
Russia Validoll
An other one 322 won’t be banned coz valve don’t care about it...
2019-08-15 04:37
1 question: why african shit still not banned?
2019-08-15 07:01
when the quest throw second map - its okay, when atk throw map - WTF TTTHEY ARE SHITT WHERE IS VALVE lel
2019-08-15 15:27
Login or register to add your comment to the discussion.