18:40
11th of September 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 * Upper bracket semi-final ** Heroic forfeits due to a scheduling conflict with another event
Default
TBA
TBA
Rewatch
No media yet, check back later.
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
1
Wins
#1
jks | 
United States Mirbo1 
Ez for crazy
2019-09-11 17:57
Second
2019-09-11 18:13
#3
 | 
Serbia Niddzaa 
New heroic team < old heroic team Cr4zy should take this since cr4zy has improved since 2-1 in minors and Heroic has downgraded since
2019-09-11 18:21
#4
nexa | 
Serbia FaZe_nexa 
they legit upgraded both roles how tf did they downgrade xd
2019-09-11 18:25
#5
s1mple | 
Other zj2 
idk but they are playing worse tbh, and imo they shouldve kept friberg, why add snappi?? u have the igl
2019-09-11 18:30
#8
 | 
Serbia Niddzaa 
I think friberg left on his own will
2019-09-11 18:31
#12
s1mple | 
Other zj2 
sad, he was playing really well lately, with him instead of snappi they wouldve been top 10 contenders imo
2019-09-11 18:32
#6
n0thing | 
Denmark hehe_xd 
Nato and friberg were both average fraggers. Now you have an average fragger in snappi (im assuming) and a good fragger in borup (great potential).
2019-09-11 18:30
#10
s1mple | 
Other zj2 
borup is great but friberg was playing insanely good lately, way better than snappi so i dont see the reason bringing in another igl
2019-09-11 18:31
Borup fits much better in the team than Nato did and friberg was not 'insanely good lately' if you look at his stats he had >1.00 rating in big events past 3 months. Snappi is probably brought in to help with igling as blamef is still a quite new player in the topscene. Snappi has been playing for a long time and will be the experienced guy that friberg was in the old roster. This team just has better role fits and more potential imo
2019-09-11 18:39
#7
 | 
Sweden kAED 
true, but crazy almost fucking lost a map to onliner germans
2019-09-11 18:31
#11
 | 
Serbia Niddzaa 
Inferno is Cr4zy's worst mao that they play tbh they should just learn overpass and perma ban inferno.
2019-09-11 18:32
remember when gla1ve friis and moddii played in this shit.. ahhh
2019-09-11 18:31
#13
 | 
Denmark MakeItHappen 
heroic forfeit
2019-09-11 18:35
#14
 | 
Israel namiiat 
lol
2019-09-11 18:35
Lol
2019-09-11 18:35
AXAXAXAXAXAXAXA ECS FOR MALMÖ AHAHAHHAHADHAD
2019-09-11 18:35
#17
 | 
Serbia SplitteR96 
WTF why this forfeit this match?????????????
2019-09-11 18:36
#20
 | 
Italy Fil0Nerd 
to play ecs pinnacle cup
2019-09-11 18:38
#23
 | 
Serbia SplitteR96 
ik, but i feel like this is more important match
2019-09-11 18:39
#24
cR4zY | 
Myanmar xdcc 
cr4zy forfeitted ecs to play this heroic forfeitted this to play ecs. LOL
2019-09-11 18:40
#26
 | 
Colombia kibitz- 
Expected from team who throw for foods xD
2019-09-11 18:40
disband inc
2019-09-11 18:37
#19
nexa | 
Serbia FaZe_nexa 
They know they wouldnt win bo3 vs mouz/crazy so they forfeit to farm ECS,reasonable
2019-09-11 18:37
#25
 | 
Colombia kibitz- 
+1
2019-09-11 18:40
#27
cR4zY | 
Myanmar xdcc 
tbh they still have a shot from lower bracket (unless they forfeit that too). cant really drop games in ecs if you want to make it
2019-09-11 18:49
eZZZZZZZZZ
2019-09-11 18:38
HEROIC LULWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
2019-09-11 18:52
#29
 | 
Canada Marchy 
Lul? They decided to do the offer tournament... burger brains
2019-09-11 20:30
HAHAHAH MAD HEROIC FAN LULWWWWWWWWWWWWWWWWWW
2019-09-11 20:31
#31
 | 
United States ratebuster 
wtf, bo3 became bo1 caz of their scheduling conflict ? How does that happen while the match is on-going !!
2019-09-11 23:26
Login or register to add your comment to the discussion.