10:30
20th of September 2019
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Group B opening match
1. FURIA removed Dust2
2. BIG removed Vertigo
3. FURIA removed Inferno
4. BIG removed Mirage
5. FURIA removed Train
6. BIG removed Nuke
7. Overpass was left over
Overpass
Overpass
BIG
7
(5:10; 2:6)
FURIA
16
Rewatch
OtherUCC Studio
OtherUCC Studio
Next VOD
Highlights
VINI - 3 SG556 kills on the bombsite A offensive (initial frags)
KSCERATO - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation)
XANTARES - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill) to keep BIG in the match
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-18 +2 96.6 65.2% 1.17
16-18 -2 75.0 65.2% 0.91
14-18 -4 74.0 56.5% 0.75
11-19 -8 57.3 43.5% 0.61
4-17 -13 41.0 47.8% 0.44
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-12 +14 106.8 91.3% 1.76
24-17 +7 107.0 69.6% 1.49
15-10 +5 72.4 73.9% 1.27
14-14 0 57.0 82.6% 1.13
11-13 -2 66.9 69.6% 1.04
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-18 +2 96.6 65.2% 1.17
16-18 -2 75.0 65.2% 0.91
14-18 -4 74.0 56.5% 0.75
11-19 -8 57.3 43.5% 0.61
4-17 -13 41.0 47.8% 0.44
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-12 +14 106.8 91.3% 1.76
24-17 +7 107.0 69.6% 1.49
15-10 +5 72.4 73.9% 1.27
14-14 0 57.0 82.6% 1.13
11-13 -2 66.9 69.6% 1.04
Player of the matchwon with 67.2% of the votes
Vinicius 'VINI' Figueiredo
1.13
KPR
0.52
DPR
91.3%
KAST
1.81
Impact
106.8
ADR
1.76
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
7 match win streak
159 weeks ago
2 - 0
159 weeks ago
2 - 0
160 weeks ago
2 - 0
160 weeks ago
2 - 0
160 weeks ago
2 - 0
163 weeks ago
2 - 1
163 weeks ago
2 - 0
165 weeks ago
0 - 2
165 weeks ago
2 - 0
165 weeks ago
2 - 1
165 weeks ago
9 - 16
168 weeks ago
0 - 2
168 weeks ago
2 - 1
168 weeks ago
6 - 16
169 weeks ago
0 - 2
170 weeks ago
0 - 2
170 weeks ago
2 - 1
170 weeks ago
4 - 16
159 weeks ago
2 - 0
159 weeks ago
2 - 0
162 weeks ago
0 - 2
162 weeks ago
10 - 16
163 weeks ago
11 - 16
163 weeks ago
16 - 6
167 weeks ago
3 - 1
167 weeks ago
2 - 1
168 weeks ago
2 - 0
168 weeks ago
0 - 2
168 weeks ago
2 - 0
168 weeks ago
2 - 0
168 weeks ago
13 - 16
168 weeks ago
2 - 0
168 weeks ago
2 - 0
168 weeks ago
2 - 0
168 weeks ago
8 - 16
168 weeks ago
16 - 6
169 weeks ago
2 - 0
170 weeks ago
0 - 2
170 weeks ago
2 - 0
170 weeks ago
7 - 16
171 weeks ago
0 - 2
171 weeks ago
2 - 0
171 weeks ago
2 - 1
172 weeks ago
2 - 0
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Xantares quit cs and open kebab shop in Berlin and will make more money than playing for BIG OMEGALUL
2019-09-13 23:41
3 replies
#13
 | 
Russia Vad97oRRR
-vertigo +cache ????????
2019-09-14 11:23
1 reply
shit clan so bad LUL
2019-09-20 14:09
AHAHAHAHAHAHAHH
2019-09-14 17:46
#12
 | 
Russia Vad97oRRR
-vertigo +cache ????????
2019-09-14 11:23
1 reply
#18
 | 
Germany currrro
lol
2019-09-14 17:44
#17
 | 
Turkey EM4YS
BIG IS BACK
2019-09-14 12:10
BIG is dead
2019-09-15 10:56
Lol 2 odd for Furia what a joke? Furia is much better then bug
2019-09-15 14:36
Ez4BIGCLAN BRAZIL IN 2K19 OMEGALUL
2019-09-15 14:51
1 reply
#288
 | 
Brazil Maujubudo
This 2K19 German flag is so weird
2019-09-20 11:39
Rofl gonna be so EZ for BIG. 2-0 for Big 16:7, 16:13
2019-09-15 14:55
1 reply
#48
 | 
Germany ppgod_
Best of 1 (LAN)
2019-09-16 21:38
#40
 | 
Turkey M@CHINE
Cache ?
2019-09-15 14:59
#41
 | 
Serbia XD___
Why is BIG favourite? I mean not that I think BIG is bad or anything but Furia had better recent results, but we will se hopefully BIG can win.
2019-09-15 15:11
3 replies
#43
 | 
Russia Vad97oRRR
yep
2019-09-15 15:17
Furia had better recent results" - 2 win streak meanwhile big is on 7 win streak and almost all of them are 2-0 and against enemy teams like forze and avangar, meanwhile furia had only 2 matches against a tier 5 team cloud9 and against cr4zy the most incosistent team I've ever seen. so much for your better results lmao
2019-09-19 20:54
#121
L.K.S | 
Saint Kitts and Nevis Xeeh
What you mean better results? BIG are on a huge win streak of 2-0s including against major finalist Avangar Furia lost to syman, forze, and crazy lol Beat a new mix cloud9 as their recent achievements
2019-09-20 00:15
Gonna be so EZ for BIG
2019-09-15 15:13
#46
 | 
Turkey EM4YS
BIG IS COME BACK
2019-09-16 16:36
Lets go zantii
2019-09-16 21:15
Ez for furia
2019-09-17 05:05
Ez 4 LANtares
2019-09-17 09:18
#51
 | 
Austria doMK0
Hard to predict, but i think it is gonna be a BIG game :)
2019-09-17 09:24
1 reply
Hehe
2019-09-19 19:38
Furia will feel confident and exhausted after their recent LAN win, this could end really bad for Furia.
2019-09-18 10:03
12 replies
you mean the 2 bo3 tournament that took place 1 week before this tournament? yeah not sure if they will be exhausted
2019-09-18 19:46
11 replies
don't forget the party and shit, brazilians love to party
2019-09-19 11:18
10 replies
#58
 | 
Germany Bier
searching excuses before the game even started
2019-09-19 13:45
8 replies
dude furia can easily beat them and if they don't do it's because they were out drinking
2019-09-19 13:46
7 replies
#63
 | 
Germany Bier
sure. it will probably go BIGs way if furia does not manage to upset in this bo1. furia wouldn't stand a chance in a bo3. it's still funny how people search excuses before the game is even played. "don't forget the party and shit" lmao pathetic
2019-09-19 13:54
4 replies
xDDDDDDDDD
2019-09-20 11:37
1 reply
#304
 | 
Germany Bier
"if furia does not manage to upset in this bo1"
2019-09-20 12:05
Dumb German
2019-09-20 13:01
1 reply
#322
 | 
Germany Bier
Check my flair
2019-09-20 14:57
#69
 | 
Brazil parrud0www
prove it or i kill you hahahaha
2019-09-19 14:09
1 reply
+1
2019-09-19 14:20
For a week? And management doens‘t care? Yeah not sure about that
2019-09-19 15:17
somewhat difficult for big :(
2019-09-18 23:02
#59
 | 
Germany Bier
no chance for the team with the fake north logo
2019-09-19 13:45
Ez for Sex, Ratking, fapsen and kebaptaress <3
2019-09-19 13:46
ez4furia AKscerato Arteiro Viniaugzera Yuurihzão DisableJ
2019-09-19 13:50
#68
 | 
Brazil parrud0www
NTC for Furia
2019-09-19 14:08
furia will do what mibr can't
2019-09-19 14:23
#81
 | 
Germany X5ander
BIG will win this tournament ! :-D
2019-09-19 15:43
1 reply
#91
 | 
Austria doMK0
+1
2019-09-19 17:25
wouldnt bet on this bo1. Anything can happen here
2019-09-19 15:49
3 replies
#92
 | 
Argentina macrigato
BIG is looking really good online, and Furia won against crazy in LAN so it's really difficult to predict something here
2019-09-19 18:19
1 reply
Crazy played shit, c9 too, wasn't a big deal for Furia.
2019-09-19 23:28
This is a perfect one to bet on. Odds are good. Flip a coin
2019-09-20 04:02
ezbug
2019-09-19 16:04
ez4big
2019-09-19 16:52
#90
 | 
Germany grabke
Polish LAN massive delays incoming.
2019-09-19 17:04
Smooooooya
2019-09-19 19:38
it's time to 16x0 my friends EOEOEOEO
2019-09-19 19:39
#102
 | 
Brazil P4uloVisk
Very easy for KSCERATOOO
2019-09-19 20:25
xantares vs kscerato pogchamp
2019-09-19 21:50
big best roster now. go big!
2019-09-19 22:55
Big 2k19 hahaha dead team
2019-09-19 23:07
16-6 win for BIG
2019-09-19 23:08
#115
 | 
Switzerland Indeon
Those odds lmao
2019-09-19 23:24
5 replies
#126
L.K.S | 
Saint Kitts and Nevis Xeeh
I know right! It's going to be so easy for BIG!
2019-09-20 03:00
4 replies
+1
2019-09-20 05:08
#266
 | 
Panama FUN4ENCE
so easy
2019-09-20 11:35
lost your money? Ez money for furia +500
2019-09-20 11:36
Always dumb lul
2019-09-20 13:02
#116
 | 
Hungary subzera
furia ara ara
2019-09-19 23:25
Big will take this for sure
2019-09-19 23:50
EZ4BIG. GO CRY BRASILIEROS
2019-09-20 01:08
2 replies
Hahahahahaha very ez for big hahahahaha xD
2019-09-20 11:09
what did you say?
2019-09-20 12:44
XANTARES on LAN ? I arent think so CoD team will win
2019-09-20 02:31
Go Furia!!!!!! Big bet 4 big :'v
2019-09-20 02:58
#127
 | 
Switzerland D3PR3550
EZ 4 GODCERATO
2019-09-20 03:01
Wow big is favored? Looks juicy for furia on this one.
2019-09-20 04:01
EZ4FURIA
2019-09-20 04:11
furia will actually throw this
2019-09-20 04:28
no denis = guaranteed win?
2019-09-20 05:17
BIG back boys
2019-09-20 05:28
BIG will REKT furia 16-10
2019-09-20 05:29
I feel like FURIA will take this one in a very close game.
2019-09-20 06:09
ez for me
2019-09-20 06:53
Opinions on this match?
2019-09-20 07:02
#152
 | 
Russia Sa1to
16-0 big omegalul
2019-09-20 07:30
you would think that BIG wins this but...
2019-09-20 08:31
#157
 | 
Malta Hurrep
another polish tournament lul, expect delays, technical pauses and troubles
2019-09-20 08:47
#158
 | 
Germany cipeaX
Glhf
2019-09-20 08:51
xantares is best greek player ever.
2019-09-20 09:10
1 reply
Ok nice try but this is not Cyprus
2019-09-20 09:20
furia in 2k19 xaaxax
2019-09-20 09:48
6 replies
btw ez for furia 16-9
2019-09-20 09:59
5 replies
xaaaxax smooya will rekt them 16-0
2019-09-20 10:14
4 replies
of course
2019-09-20 11:22
3 replies
xaaaxax who cares about tier10 lan
2019-09-20 11:23
2 replies
best excuse ever
2019-09-20 11:25
1 reply
xaaxax mb they were forced by org/sponsors to attend this shit but they dont want to spend whole weekends on it
2019-09-20 11:27
#166
valde | 
Asia qbiy
another delay tourney
2019-09-20 10:04
De_Lay
2019-09-20 10:06
How is gaules awake all time he was casting some intz vs atk 7 hours ago doesnt this guy sleep wtf
2019-09-20 10:07
6 replies
He sleeps when u sleep
2019-09-20 10:08
Looks like
2019-09-20 10:09
#173
 | 
Hungary subzera
i wouldnt sleep if i got as many viewers as him casting csgo games
2019-09-20 10:09
1 reply
+111
2019-09-20 10:10
He used to stream 16 hours per day ON AVERAGE in his prime, like 1 year and a half ago
2019-09-20 11:36
1 reply
Wtf
2019-09-20 11:39
Big should take this but its CS GO so who knows
2019-09-20 10:08
#171
 | 
Hungary subzera
cheer for furia or german cs? aaaaaa fuck
2019-09-20 10:09
2 replies
German this time
2019-09-20 10:10
1 reply
#178
 | 
Hungary subzera
furia has a really good chance to win this event but id also like to see german cs make a comeback
2019-09-20 10:10
#176
 | 
Faroe Islands staxus
main stream 0 viewers, delay 5 years confirmed. I'll go for a walk
2019-09-20 10:10
1h delay inc
2019-09-20 10:10
#179
ropz | 
Mongolia Hlnaa
Go BiG
2019-09-20 10:12
delay masters
2019-09-20 10:12
2019-09-20 10:16
4 replies
gratz at your winning
2019-09-20 10:18
1 reply
u are funny
2019-09-20 10:22
1 reply
loll same gl
2019-09-20 10:53
99damage just said that there're "still huge technical problems" at the organizer so get ready for more delay
2019-09-20 10:34
2 replies
#190
 | 
Austria doMK0
They must have just woken up this the morning and realized: whoops the event is today? I just don't understand how this is possible again and again and again... i dont think you need a PhD to set up a gaming environment like that.
2019-09-20 10:40
1 reply
Always the same no matter which organizer, tbh ESL is the only one who somehow manages not to have massive delays in recent years
2019-09-20 14:16
big jollies lol
2019-09-20 10:36
#189
 | 
Germany X5ander
Overpass ?!? WTH is Big doing. :-(
2019-09-20 10:39
Ez4BR
2019-09-20 10:40
#193
 | 
Croatia Scepony
De-lay :/
2019-09-20 10:42
#194
 | 
Hungary subzera
only 42 minute delay, not bad
2019-09-20 10:42
#195
 | 
Germany thanksmen
First round 5v3 postplant kkkkkk
2019-09-20 10:43
1 reply
chill man won round 2
2019-09-20 10:45
FURIA looking sick
2019-09-20 10:53
big shit just win few bo3 and people think they comeback?ahahhaha
2019-09-20 10:53
lol bigg?
2019-09-20 10:53
Ez for SG power
2019-09-20 10:58
RIP BIG
2019-09-20 11:00
Worst tournament 2019
2019-09-20 11:01
from 15$ to 150$ on 2 games, if Furia wins, first all in on heroic yesterday and then all in on furia
2019-09-20 11:02
2 replies
I remember my days made 2000$ from 5$
2019-09-20 11:08
1 reply
now u have 6 rings, u better get ur seventh this year bro, that will make me 20.000$
2019-09-20 11:12
xantares on lan LUL
2019-09-20 11:03
#214
HS | 
Estonia qoznyyy
SG meta ResidentSleeper
2019-09-20 11:04
BIG back to reality
2019-09-20 11:04
big omegalul
2019-09-20 11:05
#217
 | 
Canada sightx
How are they playing overpass mannn big are trolling
2019-09-20 11:06
From T side as well Oof, what a beating
2019-09-20 11:06
#221
 | 
Portugal beatje
FURIA looking much better after the Major. Their players have over 100 hours in the last two weeks. They been grinding
2019-09-20 11:07
1 reply
No BIG is just trash
2019-09-20 11:16
#225
 | 
Turkey Fervilhar
BİG big onliner
2019-09-20 11:08
this team alrd dead after esl cologne 2018
2019-09-20 11:12
16-5 bye BIG noob traah
2019-09-20 11:21
#244
 | 
Russia 4eKaBo
Tizian u fckn bot, leave this team
2019-09-20 11:24
win pistols => 2 - 9
2019-09-20 11:26
Xantares at LAN OMEGALUL
2019-09-20 11:26
#250
 | 
Asia banana276
16-12 pls Nvm no hope
2019-09-20 11:29
#251
 | 
Portugal beatje
Hahaha big are so bad, go back to winning online games
2019-09-20 11:28
Im done.
2019-09-20 11:28
#253
 | 
Estonia Wizzje
lost to eco GENIUS
2019-09-20 11:28
nice level u present germany haahah
2019-09-20 11:29
Hahahahahaha
2019-09-20 11:29
so ez for FURIA. BIG never be a good team.
2019-09-20 11:29
BIG is a joke
2019-09-20 11:29
LAN
2019-09-20 11:32
tiziaN 4 4 17 41.0 this nigga bad lmao
2019-09-20 11:34
LMAO
2019-09-20 11:35
BIG_NEVER_BEAT_FURIA_IN_BO1
2019-09-20 11:35
1 reply
Thanks for the new nickname hahah German CS is a JOKEEEEEEEEEEEE
2019-09-20 11:39
#270
 | 
Europe LoookATme
HahHahahahaha BIG xaxaxxaxcacac
2019-09-20 11:36
#272
ropz | 
Mongolia Hlnaa
Noob bitches overpass.play 25-85 auto lse disban bignoobs
2019-09-20 11:36
SPROUT_NEVER_LOST_TO_FLUKERIA
2019-09-20 11:36
20 replies
EZZZZZZZZZZZ
2019-09-20 11:39
19 replies
lucky in bo3 no chance
2019-09-20 11:40
18 replies
Poor guy, let's see if BIG can reach the semifinal at least.
2019-09-20 11:43
17 replies
BIG will win this garbage mark my words br0n71l
2019-09-20 11:43
16 replies
Alright, I'll be seeing the results my friend.
2019-09-20 11:45
BIG_MOST_DELUSIONAL_FAN
2019-09-20 11:51
1 reply
Yeah, I don't understand why he talks like this, this is just a game .
2019-09-20 15:43
#324
 | 
Brazil P4uloVisk
BUG CLAN OMEGALUL
2019-09-20 15:47
12 replies
Br9n71l HYPERLUL
2019-09-20 15:54
11 replies
#327
 | 
Brazil P4uloVisk
scene german STUPEDFULL
2019-09-20 15:56
10 replies
Br0n71l country LULUL
2019-09-20 15:57
9 replies
#329
 | 
Brazil P4uloVisk
GERMAN OF THE WAR ONE AND TWO LUL
2019-09-20 15:58
8 replies
Br0n71l NOT in war but Still 3rd World LUL
2019-09-20 15:58
7 replies
#331
 | 
Brazil P4uloVisk
TORDESILHAS HYPERLUL
2019-09-20 15:59
#332
 | 
Brazil P4uloVisk
MERKEL PARKINSON LOL
2019-09-20 15:59
4 replies
BOLSONARO FASCIST LULUL BURNING FOREST FOR FUN
2019-09-20 16:01
3 replies
#334
 | 
Brazil P4uloVisk
MERKEL racist NAZIST LUL ! KILL JUDEUS FOR CRAZY LOL
2019-09-20 16:17
1 reply
EZ REPORT!
2019-09-20 16:18
#336
 | 
Brazil P4uloVisk
report
2019-09-20 16:18
#337
 | 
Brazil P4uloVisk
ez report
2019-09-20 16:19
such easy money
2019-09-20 11:36
1 reply
yesss Furia>BIG
2019-09-20 13:32
botzian ahahahaha
2019-09-20 11:36
#279
 | 
Singapore repu1se
Why did BIG ban mirage
2019-09-20 11:37
Big cs suxks LOL
2019-09-20 11:38
#282
 | 
Austria doMK0
BIG never really got into the match, they looked somehow off, hope its just a cold start into this event. Furia on the other hand played really well. Looking forward to the next game :)
2019-09-20 11:38
1 reply
+1
2019-09-20 12:14
#283
 | 
Turkey razendd_
Rip online win streak
2019-09-20 11:42
ez
2019-09-20 11:39
#291
 | 
Turkey M@CHINE
just -tizian aka the worst support ı have ever seen he did nothing again Big lost all of rounds from B and he got 0 kill 6 rounds on a row so They have just played retake
2019-09-20 11:50
1 reply
nt onlinetarez
2019-09-20 11:46
#299
 | 
Germany thanksmen
Imagine betting on big on lan
2019-09-20 11:46
furia underdog again... lmao
2019-09-20 11:56
german cs lul
2019-09-20 12:03
br strong
2019-09-20 12:23
Tizian lol
2019-09-20 12:47
#309
mir | 
Russia M13F
Default BUG on lan
2019-09-20 12:48
LULZIAN
2019-09-20 12:53
Expected win against tier5 team
2019-09-20 13:00
“The odds are ok”, they said. OMEGALUL
2019-09-20 13:11
Xantares biggest onliner
2019-09-20 13:16
#318
 | 
Brazil goatzera
Axaxaxaxaxax FURIA rekt BUG, so many haters comments deleted OMEGALUL
2019-09-20 13:44
BIG_NEVER_WON_AGAINST_FURIA
2019-09-20 14:19
#325
 | 
Brazil P4uloVisk
VERY easy for FURIA !
2019-09-20 15:52
#338
arT | 
Brazil Ferba
BIG NEVER BEAT FURIA
2019-09-20 18:54
Na Cara não, na Cara não furia, pra não estragar o velorio.
2019-09-20 21:36
Login or register to add your comment to the discussion.
$123.00
SAVE 2%
Instantly withdrawable
Crypto friendly
BUY NOW
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
53886 viewers
Top streams
All(64)
Casters(44)
Streamers(12)
Organizers(8)
Brazil
gaules
(53886)
United Kingdom
ESL TV
(37898)
Russia
Maincast
(10906)
United Kingdom
ESL TV B
(5546)
Other
ohnePixel
(3941)
Kazakhstan
AdreN
(3079)
France
1pv
(2942)
Russia
Maincast 2
(2521)
United Kingdom
ESL TV D
(2426)
Portugal
RTP Arena
(2404)
Argentina
forg1
(2317)
United Kingdom
ESL TV E
(2076)
United States
Cooper
(1656)
Brazil
mch
(1463)
Sweden
f0rest
(1459)
France
KRL
(1330)
Russia
Maincast 3
(1296)
Spain
ESL TV
(1251)
Russia
Maincast 4
(1244)
Brazil
gaules TV
(1158)
Montenegro
Lobanjica
(1035)
Philippines
Focus Fire
(964)
Romania
jaxi
(962)
Serbia
ArenaEsport (YouTube)
(957)
Poland
ESL TV
(745)
Oceania
LPL TV
(730)
Sweden
HeatoN
(660)
Sweden
GeT_RiGhT
(620)
Germany
99Damage
(549)
Ukraine
Maincast
(537)
Finland
Elisa Viihde
(537)
Spain
ESL TV B
(496)
Portugal
RTP Arena 2
(479)
Brazil
Jogando Junto
(405)
Canada
jasonR
(372)
Mongolia
META
(334)
Russia
sL4M
(317)
Hungary
Esport3 TV
(196)
Portugal
mucha
(174)
Denmark
wonderbai
(172)
Poland
DMGPoland
(135)
Ukraine
Maincast 2
(127)
Brazil
oReidasBetsTV
(114)
Ukraine
1mpala
(111)
Sweden
friberg
(104)
Poland
fines
(94)
Brazil
velhovamp1
(83)
Brazil
00NATION
(79)
Romania
Antonia Nuckle
(66)
Serbia
ArenaEsport
(59)
Brazil
bt0
(58)
Russia
MPKBK
(56)
Brazil
JokerBR
(46)
Norway
aurora
(37)
Ukraine
Maincast 3
(35)
Romania
Pop
(34)
United Kingdom
Jacky
(31)
Ukraine
Maincast 4
(25)
France
BeHopGG
(18)
Russia
Corvex
(17)
Other
Playtonia (YouTube)
(17)
Brazil
BTSBrasilFPS
(7)
Australia
viridian
(3)
Germany
Fragster 3
(3)