14:05
20th of September 2019
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Group B winners' match
1. FURIA removed Dust2
2. Illuminar removed Mirage
3. FURIA removed Overpass
4. Illuminar removed Train
5. FURIA removed Inferno
6. Illuminar removed Nuke
7. Vertigo was left over
Vertigo
FURIA
14
(10:5; 4:11)
Illuminar
16
Rewatch
OtherUCC StudioVod
Highlights
oskarish - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
reatz - 3 AK kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs3 situation)
innocent - 1vs3 clutch (T - post-plant situation) to secure the match victory for Illuminar
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
25-18 +7 98.6 76.7% 1.29
Brazil
Rinaldo 'ableJ' Moda Junior
ableJ
21-18 +3 73.0 73.3% 1.12
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
20-20 0 74.6 66.7% 1.05
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
15-21 -6 82.8 73.3% 1.04
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
17-22 -5 51.4 53.3% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Paweł 'innocent' Mocek
innocent
25-19 +6 89.7 73.3% 1.37
Poland
Paweł 'reatz' Jańczak
reatz
25-20 +5 98.2 70.0% 1.33
Poland
Oskar 'oskarish' Stenborowski
oskarish
18-20 -2 68.2 73.3% 1.04
Poland
Daniel 'STOMP' Płomiński
STOMP
16-18 -2 56.2 66.7% 0.83
Poland
Michał 'mono' Gabszewicz
mono
15-21 -6 56.1 60.0% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Brazil
Kaike 'KSCERATO' Cerato
KSCERATO
25-18 +7 98.6 76.7% 1.29
Brazil
Rinaldo 'ableJ' Moda Junior
ableJ
21-18 +3 73.0 73.3% 1.12
Brazil
Yuri 'yuurih' Santos
yuurih
20-20 0 74.6 66.7% 1.05
Brazil
Vinicius 'VINI' Figueiredo
VINI
15-21 -6 82.8 73.3% 1.04
Brazil
Andrei 'arT' Piovezan
arT
17-22 -5 51.4 53.3% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Poland
Paweł 'innocent' Mocek
innocent
25-19 +6 89.7 73.3% 1.37
Poland
Paweł 'reatz' Jańczak
reatz
25-20 +5 98.2 70.0% 1.33
Poland
Oskar 'oskarish' Stenborowski
oskarish
18-20 -2 68.2 73.3% 1.04
Poland
Daniel 'STOMP' Płomiński
STOMP
16-18 -2 56.2 66.7% 0.83
Poland
Michał 'mono' Gabszewicz
mono
15-21 -6 56.1 60.0% 0.78
Player of the matchwon with 84.0% of the votes
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
xd
2019-09-19 20:49
#2
 | 
Austria I_love_Hltv
Ez furia
2019-09-20 08:06
1 reply
#55
 | 
Poland TheRedMat
XDDD
2019-09-20 15:31
#3
 | 
Hungary subzera
Furia ara ara
2019-09-20 12:35
1 reply
yee furia yee furia hey hey hey
2019-09-20 15:46
Axaxa
2019-09-20 13:22
i swear i wouldnt be surprised if illuminar won
2019-09-20 13:35
5 replies
#7
mimi | 
Russia Haures
i think they can
2019-09-20 13:53
+1
2019-09-20 13:57
i would be
2019-09-20 14:04
2 replies
Not surprised at all :P
2019-09-20 15:31
1 reply
13-8 -> 14-16 I mean no explanation, Vertigo is one of the strongest maps for both teams, was a pleasure to watch the comeback tho :D
2019-09-20 15:55
furia
2019-09-20 13:53
#10
 | 
Malaysia jskhoo
WAW BOTH STRONGEST MAPS
2019-09-20 14:07
1 reply
strongest map because of percentage or what lol
2019-09-20 14:23
ez furia
2019-09-20 14:09
Vertigo=ez illuminar
2019-09-20 14:20
1 reply
+1
2019-09-20 14:27
ez 4.00 bets
2019-09-20 14:23
Mono budist
2019-09-20 14:25
#17
 | 
Poland hekarikox
16-5 for furia
2019-09-20 14:30
BO1 match for playoff OMEGALUL
2019-09-20 14:32
surprising to see 35% of ppl actually bet illuminar
2019-09-20 14:43
4 replies
Yes
2019-09-20 15:31
Lmao
2019-09-20 15:31
ouch
2019-09-20 15:35
pahahaha
2019-09-20 15:38
Ilulminar. Furia gonna win this event.
2019-09-20 14:54
10-5
2019-09-20 15:17
furia getting lucky to win their 14 th round LOL
2019-09-20 15:22
Furia wanna broke my combo by 1,2x odd
2019-09-20 15:26
BO1 for semifinals. Smart polish organizers LUL
2019-09-20 15:28
6 replies
It’s not a semifinal. Semis are tomorrow
2019-09-20 15:41
5 replies
what?
2019-09-20 16:04
4 replies
#104
 | 
Georgia Xeeh
This was not a semifinal. Playoffs haven't even started yet
2019-09-20 18:06
3 replies
what?
2019-09-20 18:13
B01 for semifinals (spot). What you don't understand? Even on major decider match was BO3, so team that did 2:0 with BO1 had to play bo3. In this torunament, Illuminar won 2 times BO1 and is already in semifinals.
2019-09-20 18:15
1 reply
#110
 | 
Georgia Xeeh
Sry I don't speak Polish
2019-09-20 18:31
xaaxax furia
2019-09-20 15:30
#32
 | 
Poland Docent
mocek <3
2019-09-20 15:30
back to tier 3
2019-09-20 15:30
Innocent <3
2019-09-20 15:30
Round over - Winner: T (16 - 14) - Enemy eliminated innocent killed yuurih with sg556 (headshot) innocent killed KSCERATO with sg556 innocent killed arT with sg556 <3 <3
2019-09-20 15:30
xD
2019-09-20 15:30
EZZZ ihg
2019-09-20 15:30
#38
 | 
CIS Merlas_mtk
Brazil CS LMAO
2019-09-20 15:30
#42
 | 
Poland general007
GG illuminar
2019-09-20 15:31
#43
 | 
Poland sosiad
haha ez clutch
2019-09-20 15:31
XDDD
2019-09-20 15:31
GGWP beautiful comeback Illuminar
2019-09-20 15:31
#49
 | 
Russia Roneeee
What a rigged shitshow for poland trash
2019-09-20 15:31
1 reply
How much?
2019-09-20 15:41
My name checks out
2019-09-20 15:31
Rekt
2019-09-20 15:31
hah not expected Sharks>Furia confimed ?
2019-09-20 15:31
I like how there is not a single BR comment in this whole page
2019-09-20 15:31
6 replies
#65
 | 
Malta Hurrep
Lol, same happens when trashtus pro gets owned by some tier4 team or another polish trash team gets owned, anyway polish cs is LUL but br cs is even worse
2019-09-20 15:34
3 replies
And why the fuck you bring this? Everyone fucking knows PL CS is dead in 2019 but that's not the point of my comment you dickhead
2019-09-20 15:37
1 reply
#91
 | 
Malta Hurrep
what's the point of your imbecileish comment? when G2 losing no french comments on hltv match page when navi losing no russian comments on hltv match page when derenegades losing no au comments on hltv match page when analis losing no danish comments on hltv match page ????????????????????????????????? what's the point polish education lul
2019-09-20 15:43
BR cs is not worse than polish dude...
2019-09-20 15:38
Maybe they're in school or working? LOL
2019-09-20 15:39
1 reply
Dunno, maybe. It's just a bit funny Anyway Furia is a bit dumb that they let that random shit map called vertigo through in a bo1 as they are better team w/o any doubt. But that's only their fault, gotta deal with consequences now. Bo3 vs BiG won't be that easy
2019-09-20 15:43
wat doink Furia? how did that happen
2019-09-20 15:31
BR CS 5 YEARS CONTRACTS XDDDDD
2019-09-20 15:32
#60
 | 
Guatemala PaPr1k0v0
Good job WUJA !
2019-09-20 15:32
#62
 | 
Poland ruhoks
innocent last round 1v3 clutch
2019-09-20 15:33
up 10-5 at the half and CACA team still manage to lose...great going CACA team...ajajajajaj...stay mad...
2019-09-20 15:34
Brazilian scene dead
2019-09-20 15:34
#68
LETN1 | 
Poland Szcz
Amazing win for Illuminar
2019-09-20 15:35
#70
mhL | 
Poland Trausky
EZ
2019-09-20 15:35
paweł reatz paweł innocent gj
2019-09-20 15:35
nice throw
2019-09-20 15:36
excuse me wtf
2019-09-20 15:37
#76
 | 
Poland halucyn0
lol what
2019-09-20 15:37
#77
 | 
Brazil HigorIsi
Good game, they studied them very well, anyway, bo1 is always hard to predict...
2019-09-20 15:38
My name checks out Tier5 Poland > Tier1 BR
2019-09-20 15:38
5 replies
Furia tier 1 are u kidding?
2019-09-20 15:40
2 replies
Tier1 Brazil
2019-09-20 15:42
Read it again
2019-09-20 18:25
Jajajajaj u dont know CS
2019-09-20 15:40
1 reply
Flag checks out lol
2019-09-20 15:42
expected
2019-09-20 15:38
#83
 | 
France StickyRice
#DiaDeFLUKERIA
2019-09-20 15:39
lol +1 for IHG
2019-09-20 15:53
#95
 | 
Brazil hugoooo
*Facepalm*
2019-09-20 15:54
#97
 | 
France margheriti
furia is so dumb
2019-09-20 15:55
never bet on Brazilians
2019-09-20 15:56
2 replies
#112
 | 
Turkey Tormund1
and polaks, i lost so much money on them in 2015
2019-09-20 20:25
1 reply
live and learn
2019-09-20 23:52
1vs? ?
2019-09-20 16:13
#102
 | 
Poland felulo2k
EZ CLAP
2019-09-20 17:14
Lol
2019-09-20 17:34
fuckia
2019-09-20 18:28
FURIA obviously back to tier3 after AUG fix imagine if they fix SG and FURIA gonna be worse than tier3.
2019-09-20 18:34
Login or register to add your comment to the discussion.