18:25
13th of October 2019
 
Match over
Maps
Best of 3 * Group B
1. NiP removed Vertigo
2. Vitality removed Train
3. NiP picked Overpass
4. Vitality picked Dust2
5. Vitality removed Mirage
6. NiP removed Nuke
7. Inferno was left over
Overpass
6:16 (3:12; 3:4)STATS
Dust2
7:16 (5:10; 2:6)STATS
Inferno
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | f0rest's 1vs3 clutch attempt (T - time limited pre-plant situation) is denied by the round timer in the final duel
M1 | Plopski - 3 SG556 kills on the bombsite A offensive
M2 | shox's (T) 1vs3 clutch attempt is denied by the final CT (REZ) in the post-plant situation (Part 1)
M2 | shox's (T) 1vs3 clutch attempt is denied by the final CT (REZ) in the post-plant situation (Part 2)
M2 | shox's 1vs4 clutch attempt (T - time limited pre-plant situation) is denied by the round timer in the final duel
M2 | shox (T) once again is denied in his clutch attempt (1vs3) by the final CT (REZ)
Match stats
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Richard 'shox' Papillon
shox
30-32 -2 74.2 60.0% 0.94
France
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
ZywOo
23-34 -11 64.2 62.2% 0.88
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
23-35 -12 66.7 60.0% 0.75
United Kingdom
Alex 'ALEX' McMeekin
ALEX
21-40 -19 62.3 42.2% 0.61
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
21-38 -17 47.7 57.8% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Fredrik 'REZ' Sterner
REZ
46-17 +29 102.9 84.4% 1.80
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
38-21 +17 99.0 80.0% 1.52
Sweden
Nicolas 'Plopski' Gonzalez Zamora
Plopski
37-25 +12 78.4 84.4% 1.33
Sweden
Simon 'twist' Eliasson
twist
31-20 +11 73.3 77.8% 1.24
Sweden
Jonas 'Lekr0' Olofsson
Lekr0
27-35 -8 69.3 71.1% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
ZywOo
14-16 -2 73.7 54.5% 1.01
France
Richard 'shox' Papillon
shox
12-15 -3 57.1 54.5% 0.78
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
6-17 -11 54.7 59.1% 0.56
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
13-19 -6 58.8 54.5% 0.55
United Kingdom
Alex 'ALEX' McMeekin
ALEX
9-19 -10 56.4 36.4% 0.45
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Fredrik 'REZ' Sterner
REZ
25-9 +16 118.2 86.4% 2.09
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
19-10 +9 112.6 81.8% 1.62
Sweden
Nicolas 'Plopski' Gonzalez Zamora
Plopski
19-12 +7 71.1 77.3% 1.34
Sweden
Simon 'twist' Eliasson
twist
15-7 +8 66.0 72.7% 1.28
Sweden
Jonas 'Lekr0' Olofsson
Lekr0
8-16 -8 49.0 72.7% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
France
Richard 'shox' Papillon
shox
18-17 +1 90.5 65.2% 1.11
France
Dan 'apEX' Madesclaire
apEX
17-18 -1 78.3 60.9% 0.95
France
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
ZywOo
9-18 -9 55.1 69.6% 0.76
United Kingdom
Alex 'ALEX' McMeekin
ALEX
12-21 -9 67.9 47.8% 0.76
France
Cédric 'RpK' Guipouy
RpK
8-19 -11 37.2 60.9% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
Sweden
Fredrik 'REZ' Sterner
REZ
21-8 +13 88.3 82.6% 1.51
Sweden
Patrik 'f0rest' Lindberg
f0rest
19-11 +8 85.9 78.3% 1.44
Sweden
Nicolas 'Plopski' Gonzalez Zamora
Plopski
18-13 +5 85.4 91.3% 1.34
Sweden
Simon 'twist' Eliasson
twist
16-13 +3 80.3 82.6% 1.21
Sweden
Jonas 'Lekr0' Olofsson
Lekr0
19-19 0 88.8 69.6% 1.10
Player of the matchwon with 88.6% of the votes
Head to head
3
Wins
0
Overtimes
3
Wins
#1
 | 
Finland neksu 
ez 4 zywoo
2019-10-02 18:19
wasted spots at event tbh
2019-10-13 16:15
#62
 | 
United States iChrist 
NiP is the real waste here
2019-10-13 18:25
#135
 | 
Finland Einst3in 
fan of mibr lol
2019-10-13 19:10
#146
dexter | 
Italy rad0r 
fan of mibr in 2019 lmao
2019-10-13 19:20
#147
 | 
United States iChrist 
Fan of dexter at any point in reality kek9
2019-10-13 19:21
#150
dexter | 
Italy rad0r 
dexter boosted australian scene all alone he deserves huge respect so no kekw for you btw ez for nip :V
2019-10-13 19:22
#176
 | 
United States iChrist 
talking too soon dude
2019-10-13 19:36
#334
dexter | 
Italy rad0r 
Nah ez
2019-10-13 20:31
you were saying?
2019-10-13 20:37
#340
 | 
Europe Cr3eP_70 
Basically that he is delusional... Lmao
2019-10-13 20:38
aged pretty well
2019-10-13 21:02
#380
NAF | 
India FosFate 
The F in the Chat
2019-10-13 21:41
#2
 | 
Israel Hezekiel_Keepo 
go gtr!
2019-10-02 18:19
EZ FOR ZYWOO SHOX DUO
2019-10-02 18:22
ez4NiP
2019-10-02 18:23
#5
 | 
India Noobdian1 
Gonna be hard #goninjas
2019-10-03 12:36
#7
f0rest | 
China ZerOck 
Go Ninjas
2019-10-07 17:33
#8
STYKO | 
Norway AdNiB 
ez 4 dr.EZ
2019-10-08 10:00
Plopski is gonna slaughter Vitality #GoNinjas
2019-10-09 19:51
#10
 | 
Switzerland RU!N 
V for fucking Victory
2019-10-11 09:05
#11
 | 
Finland aleksi21324 
2-1 VITA EZ ZYWOOOOOO
2019-10-11 20:30
Vitality ban Vertigo NiP ban Dust2 Vitality pick Inferno NiP pick Nuke Vitality ban Overpass NiP ban Mirage Train was left over 2-1 Vitality
2019-10-13 01:10
#13
apEX | 
Malaysia kiosaken 
retarded.
2019-10-13 02:19
#14
 | 
Sweden crittaN 
+1
2019-10-13 02:23
ty
2019-10-13 13:29
#41
 | 
Russia ROIDAZOID 
+1
2019-10-13 16:42
+1
2019-10-13 17:42
#15
 | 
Brazil Borracho_27 
NiP 3.50, do you guys think it's worth betting on it?
2019-10-13 04:25
#16
 | 
India Noobdian1 
Nah bro
2019-10-13 04:27
#18
 | 
Brazil Borracho_27 
If a NiP fan say so, I'll believe it. Thx.
2019-10-13 05:13
#313
 | 
Denmark Sir_Cumcised 
Sucks being you mate
2019-10-13 20:25
#396
 | 
Brazil Borracho_27 
Yup, but NiP already helped me a lot losing that Dreamhack against Fnatic, so it's all good, besides, losing money is way different to missing the opportunity to earn it.
2019-10-13 23:42
#17
 | 
India Noobdian1 
If nip 2-0 they qualify I guess so basically no chance? Still slight hope #goninjas
2019-10-13 04:28
#410
 | 
Denmark Sir_Cumcised 
No chance i see mate
2019-10-14 10:13
#19
 | 
Brazil bernog 
NiP removed Dust2 Vitality removed Train NiP picked Nuke Vitality picked Overpass NiP removed Vertigo Vitality removed Inferno Mirage was left over 2-0 Vitality
2019-10-13 05:39
#20
 | 
India Noobdian1 
They probably won't pick nuke after what happened in the past couple of games Also why would Vita pick overpass?
2019-10-13 05:41
#32
 | 
Brazil bernog 
its to risk for Vitality to pick Mirage or Inferno because NiP is good at it but if Dust2 is open, surely Vitality will pick it
2019-10-13 16:14
#22
 | 
Ukraine 1mpossible1 
NiP will remove Vertigo /closed
2019-10-13 08:43
#33
 | 
Brazil bernog 
I hope so because they dont have any chance of winning in Dust2
2019-10-13 16:14
#349
 | 
Sweden undie 
No not a chance dude =)
2019-10-13 20:49
#373
 | 
Brazil bernog 
fluke.
2019-10-13 21:33
#43
 | 
France VforVictory 
Why would they ? NiP doesnt' play it either
2019-10-13 17:08
#21
 | 
Korea ItsMeNow19 
Zywoo 1.26 rating while other 1.00 rating?
2019-10-13 05:56
#23
 | 
Turkey Elusivee 
nip yesss
2019-10-13 09:21
So ez for NIP,this game is fixed af Mark my words
2019-10-13 09:31
#25
 | 
Namibia nawledge 
I don't think it'll be easy for nip, but the odds are really weird. I think NiP should have like 2,20 in odds or something, vitality almost lost to sprout, so they aren't looking that good tbh. But ill say 2-1 vitality
2019-10-13 09:34
how did you know :D
2019-10-13 19:24
Its just my super ability
2019-10-13 19:55
#26
 | 
Philippines etalynx08 
2-1 for Vitality if they left open Train.
2019-10-13 10:26
#27
draken | 
Sweden rawrxdd 
fast 2-0 vitality
2019-10-13 12:40
#30
REZ | 
Asia Bekoonaz 
fan check out
2019-10-13 13:45
#428
 | 
Hungary fasomlul 
LIL ASIAN
2019-10-21 15:11
NiP will take a map for sure
2019-10-13 13:08
#35
v1c7oR | 
Australia NgeL 
Under (2.5)
2019-10-13 16:27
It feels so much like a 2-0 for vita What map NiP will pick? Nuke again? No way they will make the same mistake tree times So maybe inferno ou mirage? And Vita have to win to qualify, if they lose Heroic will be 1st (considering that they beat sprout)
2019-10-13 16:28
Actually NiP will be first if they win and heroic lose if NiP win and heroic win would be the 3 teams tied in first and it would come down to rounds difference, which favors heroic So vita have to win to qualify
2019-10-13 17:30
no gtr :(
2019-10-13 16:29
#38
 | 
Turkey ColdZer00 
Ez4Vitality 2-1
2019-10-13 16:33
#39
CeRq | 
Finland Pelts1 
vitality got this
2019-10-13 16:34
#40
 | 
Russia ROIDAZOID 
SO EZ FOR GOD TWIST MONSTER FOREST MASTERMIND LEKRO DATERAPE PLOPSKI JUSTIN REZ
2019-10-13 16:41
#42
 | 
Turkey Elusivee 
Go #Nip
2019-10-13 17:04
Vitality is prolly going to drop a map right?
2019-10-13 17:10
Partly depends on if twist gonna show up or not. Probably not
2019-10-13 17:16
#46
 | 
Indonesia tasikman 
I have a feeling it's 2-1 for NIP.
2019-10-13 17:17
don't know if there is a map NiP can win vs Vitality not even talking about two
2019-10-13 17:20
#49
 | 
Indonesia tasikman 
Yeah it's not likely if we see the statistics , but it's just a feeling, Vitality will go down somehow, so I'll skip betting this one.
2019-10-13 17:32
#50
 | 
Croatia Raiken786 
overpass, nuke,maybe d2 or inferno all winable i'd say.
2019-10-13 17:33
Didn't age well bruh
2019-10-13 21:05
pls vitality quick 2-0 so i can watch sprout atleast
2019-10-13 17:39
2-1 vitality
2019-10-13 17:42
#54
 | 
Sweden Lindhan 
ez 4 nip
2019-10-13 17:42
#56
 | 
Hungary fasomlul 
XDD in ur dreams
2019-10-13 18:12
#65
 | 
Sweden Lindhan 
ez
2019-10-13 18:27
#358
 | 
Sweden Lindhan 
told you ez? ezzzzzzzzzzzzz
2019-10-13 21:00
#359
 | 
Hungary fasomlul 
hahaha did you bet?
2019-10-13 21:00
#427
 | 
Sweden Lindhan 
Haha nah ;)
2019-10-21 14:24
#55
 | 
Sweden Hampzuka 
Didn't look like NiP had any practice when they faced Heroic tbh, they play like they are lost on the maps. This will be hard.
2019-10-13 18:06
#57
ZywOo | 
Europe PowwneD 
An admin can add the french stream in the list? (Even if we can get it by another way)
2019-10-13 18:19
#58
f0rest | 
Liechtenstein swedz3 
Lmao so if NiP loses then they’re out? Kek
2019-10-13 18:20
In zywoo we trust
2019-10-13 18:21
ESL Logo strikes again 😂
2019-10-13 18:23
Maps?
2019-10-13 18:25
Ovp dust inferno
2019-10-13 18:27
3. NiP picked Overpass lmao as always
2019-10-13 18:27
LUL NIP PICKS OVERPASS.. rip nip.. its vitalitys best map
2019-10-13 18:27
Yeah yeah lose 2:16
2019-10-13 18:51
#131
flusha | 
Sweden syrezh 
doesnt really look like it is lmao
2019-10-13 19:05
and vitality wins 100% dust2.. so its like 100% 2-1 VITALITY or 2-0
2019-10-13 18:31
#351
 | 
Sweden undie 
You were real close =)
2019-10-13 20:53
#68
 | 
China Yao_Ming 
ez NiP those odds
2019-10-13 18:33
#69
snatchie | 
Poland JKG 
this is a fucking joke
2019-10-13 18:39
#70
 | 
Finland Lehtori 
Alex only igling seems to be working wonders for everyone playing vitality =DDDDD
2019-10-13 18:41
nip gets molested by heroic, Heroic lost to vitality. Nip wins against vitality. Hmmm
2019-10-13 18:41
Vitality won vs Sprout and Heroic on a fluke. They didn't deserve to win but they did only cause Sprout and Heroic choke their few last rounds on the lasts map.
2019-10-13 18:48
1-0 lose to pistols 2-5 lose 2 kills vs old man forest at the end of the round = bank gone = map gone
2019-10-13 18:43
#73
k0nfig | 
Denmark k00nfig 
trash team
2019-10-13 18:44
Vitality didn't lose vs grayhound for no reason on ovp lol
2019-10-13 18:45
when i bet on vitality they are drunk and cant hit shit, also rez on steroids
2019-10-13 18:45
#76
 | 
China Yao_Ming 
why would you bet on 1.25 odds against f0rest and decent teammates idiot lol
2019-10-13 18:45
nice brain china it was 1.6 on vita
2019-10-13 18:48
#83
 | 
Finland Jolkkoswag 
cry more have you even watched vitalitys latest games? they have been all soo bad wake up russian
2019-10-13 18:49
Um, not really like NIP is good in these times. 😅 Both horrible
2019-10-13 18:51
#92
 | 
Finland Jolkkoswag 
i didnt say that but why would you bet on game with unpredictable teams?
2019-10-13 18:51
I wont, just came to watch clownshow. I think it was best decision with two unstable team playin
2019-10-13 18:53
#101
 | 
Finland Jolkkoswag 
yeah i m prety sure vitality will take this one home they just play bad and will 2-1
2019-10-13 18:54
#107
 | 
Finland Jolkkoswag 
and they are allready number 1 soo this game dosent matter to them
2019-10-13 18:54
Idk, they are so much up n down team. Moments of gods then suddenly suck against pistols, and lost 3 antieco. And NIP...ehh. chaos
2019-10-13 18:58
no it was 1.25 on vitality why would you go with that? dont go under 1.3 bro.
2019-10-13 18:50
#80
 | 
Germany jnsCsgo 
XD yes ofc.
2019-10-13 18:48
#82
 | 
World MrJames193 
who cares its 2-1
2019-10-13 18:48
Allu: i can igl by myself Alex: i can igl by myself
2019-10-13 18:48
#81
 | 
Finland Jolkkoswag 
Vitality baiting again comeback inc
2019-10-13 18:48
Plopski killed shox with sg556 (headshot) Round started Shox nice lurking axaxaxa
2019-10-13 18:49
#86
k0nfig | 
Denmark k00nfig 
god plopski
2019-10-13 18:50
#87
 | 
Malaysia jskhoo 
Throwing purposely vitality :))))))
2019-10-13 18:50
no they are shit one good player cant carry the team all the time stop overrating that team please ty for juice odds :D
2019-10-13 18:55
#161
 | 
Malaysia jskhoo 
Only throwing on map1 Going smash NIP in remaining maps TRUST ME
2019-10-13 19:26
#203
 | 
Malaysia jskhoo 
Ok VITALITY FUCKING SHITTTTT
2019-10-13 19:47
#88
niko | 
Bulgaria Ju7y 
Oh my god, NiP never looked so strong before
2019-10-13 18:50
#89
snatchie | 
Poland JKG 
xDDD fucking joke Suddenly vitality forgot how to play CS
2019-10-13 18:51
wdym... they are dogshit. just watch the match vs sprout. shox didnt make any impact what so ever to the team
2019-10-13 18:53
they’ve definitely left the group, it makes no sense to try. They want to miss NIP too
2019-10-13 18:54
nip on fire today?
2019-10-13 18:51
#94
 | 
Sweden AlexJonesVEVO 
atleast vitality was a team back when nbk was on the roster.......................................................................................................
2019-10-13 18:52
Lekr0 killed shox with ak47 (headshot) Round started OMEGAlul again axaaxaxaxaxa
2019-10-13 18:52
throwtality is back
2019-10-13 18:53
#99
k0nfig | 
Denmark k00nfig 
nice ct side baguette
2019-10-13 18:54
#322 is back!
2019-10-13 18:54
Imagine getting raped by nip
2019-10-13 18:54
#103
ZywOo | 
Sweden Le_Dieu 
There must be internal issues or something in Vitality, never seen such a disjointed team. These past 3 days of games has looked so trash.
2019-10-13 18:54
Same feeling...
2019-10-13 19:00
fuck this shit whenever I bet on vitality they suck big ass but when I bet against them they luck out as they did against heroic
2019-10-13 18:54
#118
 | 
China Yao_Ming 
They arent as good as you think. Alex is a bot. Rpk is hit or miss same with apex inconsistent team
2019-10-13 19:00
#105
 | 
Portugal beatje 
good god apex is BAD
2019-10-13 18:54
ESL matchfix strikes again :D Smash Navi bu got dismantled by Trash NiP
2019-10-13 19:07
Loosing To nip in 2019 KEKW
2019-10-13 18:56
#128
 | 
Finland Lehtori 
*Anyone losing to nip after 2016
2019-10-13 19:04
Saving strats against Heroic and Sprout.
2019-10-13 18:57
AHAHAHAHA 322 IS REAL VALVE STOP SLEEPING STOP IT Round over - Winner: T (11 - 3) - Enemy eliminated twist killed RpK with awp twist killed apEX with awp twist planted the bomb (2on2) twist killed ALEX with awp REZ killed shox with sg556 (headshot) RpK killed Lekr0 with m4a1 (headshot) REZ killed ZywOo with sg556 (headshot) ZywOo killed f0rest with awp (headshot) ZywOo killed Plopski with awp Round started
2019-10-13 19:00
#115
snatchie | 
Poland JKG 
WTF is this ??! WTF is shox looking at ??!?!?
2019-10-13 19:00
And another 2v4 lose. So funny to watch this game
2019-10-13 19:00
Round over - Winner: T (11 - 3) - Enemy eliminated twist killed RpK with awp twist killed apEX with awp twist planted the bomb (2on2) twist killed ALEX with awp REZ killed shox with sg556 (headshot) RpK killed Lekr0 with m4a1 (headshot) REZ killed ZywOo with sg556 (headshot) ZywOo killed f0rest with awp (headshot) ZywOo killed Plopski with awp Round started so funny
2019-10-13 19:00
#119
 | 
Poland sosiad 
what's wrong with NiP?
2019-10-13 19:01
#121
 | 
Hungary Opahm 
Struggel vs any team before,and now own french super team.Nice joke.
2019-10-13 19:01
#122
 | 
Russia 8PickleRick8 
Zywoo and 4 disabled bitches
2019-10-13 19:02
#123
Twistzz | 
Greece 1926 
REZ WTF
2019-10-13 19:02
Krieg very balanced gun
2019-10-13 19:02
SHOX SAYING GH AHAHAHHAHA GH 3-12
2019-10-13 19:02
#126
f0rest | 
China ZerOck 
gh
2019-10-13 19:03
#127
 | 
France NeaZy 
throw fist map then win 2-1 kk
2019-10-13 19:03
Damn, that kid Plopski is on fyaa
2019-10-13 19:04
Win navi, lose etoi pomoike. Yebki ny)
2019-10-13 19:04
SKOK SLIL LOX ?
2019-10-13 19:06
#166
 | 
North America AlanSmith 
SKOK SLIL LOX ?
2019-10-13 19:28
NiP better than navi, Nothing strange here
2019-10-13 19:35
NBK was the problem right? LLUUUULL
2019-10-13 19:07
One men army
2019-10-13 19:09
#136
 | 
United States Shmikeb0b 
R EZ
2019-10-13 19:12
NIP 100% lose pistols never change
2019-10-13 19:12
bet vitality won first round on d2 ez money, Trust me
2019-10-13 19:13
apex is so good wtf
2019-10-13 19:13
#140
snatchie | 
Poland JKG 
jesus they are fucking terrible
2019-10-13 19:16
#141
 | 
Portugal beatje 
My man f0rest always so crisp with the AK
2019-10-13 19:17
#142
f0rest | 
China ZerOck 
16:6
2019-10-13 19:20
#143
nex | 
Bosnia and Herzegovina c4zen 
POG NIP or LUL VITALITY ?
2019-10-13 19:20
#144
f0rest | 
China ZerOck 
GG
2019-10-13 19:20
hhahahaahah shit i bet nip won 16-6 odds 11.5 when 13-6 haahhahahahah 50us to 575us waht the fk It's just a funny bet.
2019-10-13 19:22
#153
 | 
Russia jesuisprett 
Proooof?
2019-10-13 19:23
#156
 | 
Malaysia TradeMachine 
Which site do you get this kind of odds?
2019-10-13 19:24
1xbet
2019-10-13 19:26
Yeah funny bet when it never existed
2019-10-13 19:24
check
2019-10-13 19:45
Screenshot or it didn't happen.
2019-10-13 19:24
w8
2019-10-13 19:28
#178
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
Yes
2019-10-13 19:39
2019-10-13 19:40
ezz +1.5 nip bet
2019-10-13 19:21
#149
 | 
Sweden fxzo 
f0rest always clean with the AK
2019-10-13 19:21
vitality dont want to qualify right now?
2019-10-13 19:22
#152
 | 
Indonesia tsokai 
Cant win in Overpass without NBK KEKW
2019-10-13 19:23
Zywoo and 4 bots KEKW
2019-10-13 19:24
RpK is CSS GOD, apEX is 2013 CSGO GOD, shox is CS 1.5, CS 1.6, CSS and CSGO GOD, ALEX is GOD of Britain. Who are BOTS?
2019-10-13 19:26
#167
 | 
India csgo_veteran 
Apex 100% bot. Alex 80% bot. Rest are okay
2019-10-13 19:28
lol rpk is real problem and bot
2019-10-13 19:31
#257
 | 
India csgo_veteran 
I am fan of the french scene and been watching them closely since 2014. You probably watch 2 games on big lans and come to a conclusion. You are absolutely wrong. Apex has nothing on Rpk.
2019-10-13 20:04
wait what
2019-10-13 19:24
#160
f0rest | 
China ZerOck 
wp
2019-10-13 19:25
ALEX no brain no aim
2019-10-13 19:26
D2 and inferno, it's tempting to bet on vita @1,90 Because they have to win to qualify, if they lose they go to 2nd stage But I have no confidence to bet on them after this first map
2019-10-13 19:26
#177
 | 
China Yao_Ming 
theres literally no point of betting on ALEX, Apex, RPK 3 bots who sometimes can turn up. Its just too risky
2019-10-13 19:38
bruhhhhhhh KICK APEX FFS
2019-10-13 19:30
#170
 | 
France Asviix 
NiP's winrate on D2 and Inferno is shit, ez 2-1 for ZywOo
2019-10-13 19:30
you know it doesnt work like that sometimes? especially with nip
2019-10-13 19:34
#295
 | 
France Asviix 
Vita should considering changing roster tbh
2019-10-13 20:22
they probably will after 1 or 2 more tourneys
2019-10-13 20:31
#171
 | 
Europe Skraj 
Omfg REZ had one good game, +5 year contract extension, ez top 3 player in the world, when will he join Astralis? Save REZ
2019-10-13 19:31
#181
 | 
Germany Vini_1337 
flair checks out
2019-10-13 19:40
this comment is actually pretty funny
2019-10-13 19:47
2-0 nip otherwise vitality wins it
2019-10-13 19:31
how s nip suddenly started playing good?
2019-10-13 19:40
because they bet
2019-10-13 19:42
Nah. Vitality is trash as always
2019-10-13 19:42
#186
 | 
African Union exooticzz 
Vitality are bad
2019-10-13 19:42
hah fucking classic
2019-10-13 19:41
playing against tier1 teams is different ... you know that they are picking together...not like sprout, that they are in every corner on the map
2019-10-13 19:42
Did they drunk yesterday?))
2019-10-13 19:42
Vitality and throwing on LAN name more iconic duo
2019-10-13 19:42
everybody knows that nip has good players...they just lack motivation ..
2019-10-13 19:44
They lack leadership.
2019-10-13 19:45
Nip lacks everything they are just playing against a fluke team
2019-10-13 19:46
vitality want lose wtf they are playing like silvers hahahah cool, NEW IBP
2019-10-13 19:45
Losing to nip in 2k19
2019-10-13 19:46
#196
shroud | 
Indonesia msez_ 
0-2-7 zywoo btw, number 1 btw
2019-10-13 19:46
this year was shit for nip...but the players are not tier3 , the teamplay was tier 5
2019-10-13 19:47
WTF is this ! Navi lost to this :S
2019-10-13 19:47
if they want to compete to the top level..they need to perform at full potential
2019-10-13 19:47
#201
 | 
Australia Raychippy 
Is this a fken joke?
2019-10-13 19:47
#202
autist | 
Germany rOTAX^ 
Zywoo first time ever 0-7? Against nip out of all teams lmfao
2019-10-13 19:47
#216
 | 
Sweden wyv0 
NiP without GeT_RiGhT
2019-10-13 19:51
Vitality already qualified or not? Maybe that's why they don't care
2019-10-13 19:48
theyre currently 1. but if nip wins this they could be 1. depends on the round difference
2019-10-13 19:49
no need one more
2019-10-13 19:52
#205
 | 
Norway flipflop 
Zywoo gets his 1st kill in 8th round
2019-10-13 19:48
#206
 | 
China withsn 
nice vitality
2019-10-13 19:48
if nip wins 2-0 and heroic 2-1, nip takes first place, and qualifies
2019-10-13 19:48
looks like a 2-0, if heroic 2-0 they take first place?
2019-10-13 19:52
Vitality playing like they trying to throw fast
2019-10-13 19:49
what map can vitality actually play? they suck on every single map
2019-10-13 19:50
just d2, like all france and germans
2019-10-13 19:50
germans suck on all maps :)
2019-10-13 19:51
Usually everyone knows dust as german best map :D
2019-10-13 19:54
Nbk died for this
2019-10-13 19:50
xD
2019-10-13 19:50
why to throw, when you can win and qualify to ESL ?
2019-10-13 19:50
I think they drunk and trying to drive hangover now
2019-10-13 19:52
i have no idea why vitality always pick d2, their recent matches are not strong enough on d2..
2019-10-13 19:51
d2 is the only map where apex alex and rpk can drop more than 10 kills
2019-10-13 19:52
#232
 | 
Norway flipflop 
+1 xaxa
2019-10-13 19:53
True
2019-10-13 19:55
lol agree
2019-10-13 19:57
NiP<Heroic<Vitality<NiP That's we called KARMA
2019-10-13 19:51
match fixers
2019-10-13 19:53
Agreed, but I'm happy for seeing this LUL
2019-10-13 19:55
wtf
2019-10-13 19:51
Really love to see fluketality getting rekt
2019-10-13 19:52
+1
2019-10-13 19:52
love to see apex face after he dies every round like a bot
2019-10-13 19:53
#233
autist | 
Germany rOTAX^ 
+1 This mongoloid is always shouting after he gets carried
2019-10-13 19:58
#224
 | 
Brazil sprk1 
vitality full tilt
2019-10-13 19:52
#229
s1mple | 
Sweden DiTzZ 
Honestly, NiP always play better against T1 than T3+..
2019-10-13 19:53
ZyWho
2019-10-13 19:53
I hope they miss it! I hate when teams throws
2019-10-13 19:53
they can still 9-6 10-5
2019-10-13 19:54
9 rounds in CT side, to strong
2019-10-13 19:55
R EZ
2019-10-13 19:54
nip choke, 16-11
2019-10-13 19:57
-rpk +scream
2019-10-13 19:57
#244
 | 
France bezooarts 
Not -rpk but -apEX +Jackz
2019-10-13 20:00
but from my opinion, its already time for rpk to take a rest and take care of their family. 30 y.o man XD
2019-10-13 20:01
Is it offline ???
2019-10-13 20:00
#246
 | 
India csgo_veteran 
1 USP vs a full mag of AK. Lmao. An average dmg has better spray control than Apex
2019-10-13 20:00
#253
 | 
Germany jnsCsgo 
True I don't know why. Worst spray of all pros. Idk why he doesn't fix.
2019-10-13 20:02
1v1 and knife out xDDD Im done with this retarded shits
2019-10-13 20:00
nt
2019-10-13 20:02
nt ? oke
2019-10-13 20:02
nt prokda
2019-10-13 20:02
And now Vitality will win dust2
2019-10-13 20:01
hope soo but they want lose...
2019-10-13 20:01
#249
f0rest | 
China ZerOck 
g h
2019-10-13 20:01
#255
 | 
Peru AgentLF 
Wtf Vitality?
2019-10-13 20:02
twitch not working
2019-10-13 20:04
Round over - Winner: CT (10 - 6) - Enemy eliminated apEX killed Plopski with usp_silencer (headshot) apEX killed twist with usp_silencer (headshot) apEX killed f0rest with usp_silencer (headshot) shox killed REZ with usp_silencer (headshot) shox killed Lekr0 with usp_silencer (headshot) Lekr0 killed RpK with glock (headshot) Plopski killed ALEX with glock (headshot) Round started 0 iq move
2019-10-13 20:06
gg thought VItality was dying as of late and then they kicked nbk. Imagine how hard ZywOo has carried this team. One off day and these guys suck. Seriously even shox can't help carrying these 3 bots. ALEX the eco fragger, apEX the madman no aim or brain, rpk the rusted tank, only good with p250.
2019-10-13 20:06
How much ?
2019-10-13 20:28
your mom
2019-10-15 09:20
Check nickname
2019-10-15 09:44
hahaha son nt
2019-10-15 10:38
haha nice pistol round, NiP. Getting destroyed by the weakest A hold positions. Also their A takes the following rounds are so weird
2019-10-13 20:14
2-1 vit go all in now
2019-10-13 20:07
no
2019-10-13 20:14
#263
 | 
France StickyRice 
No ZywOo, no team
2019-10-13 20:08
#264
 | 
France StickyRice 
1000$ investment : 1 deagle + 1 P250 + 3 glocks = 4 frags + bomb plant, WTFlity ?
2019-10-13 20:10
Losing 4 people and letting plant vs glocks Can they already finish this match Obviously that vitality throwing this game
2019-10-13 20:11
Vitality on comeba....oh, wait 😂
2019-10-13 20:13
KEKW
2019-10-14 14:37
#267
autist | 
Germany rOTAX^ 
Zywoo choking and vitality look like they're having seizures while playing because he is not carrying
2019-10-13 20:14
NiP are honestly the worst fucking team to bet on. Lose to bots and win against better teams.
2019-10-13 20:14
Heroic is a pretty decent team...they lose vs vitality on their fucking mistakes
2019-10-13 20:15
#298
chrisJ | 
Hungary Drae 
Bet on nip first match, against them on their second yesterday. I wanted a 2-0 vit today, glad I didn't.
2019-10-13 20:23
#270
NEO | 
Poland Mimaaacz 
Vitality when zywoo has a bad day KEKW
2019-10-13 20:14
no zywoo no vitality OMEGALUL
2019-10-13 20:15
we all knew that when zywoo can't kill, vitality is shit
2019-10-13 20:16
#274
 | 
Malaysia jskhoo 
Presented by BETWAY
2019-10-13 20:18
#275
 | 
Russia Dude_Love 
omegalul
2019-10-13 20:18
kek
2019-10-13 20:18
baguettes!!!
2019-10-13 20:19
#279
 | 
China Rynaki 
Zywoo padding his stats with those deagle kills
2019-10-13 20:20
#280
 | 
France J0riS 
SO TRASH WTF
2019-10-13 20:21
of course vitality plays like fucking bots today
2019-10-13 20:21
cant believe they won this they played like complete shit againts sprout and heroic
2019-10-13 20:22
#303
 | 
Sweden wyv0 
Clearly they are better against top teams except Na'Vi and Astralis.
2019-10-13 20:24
#283
 | 
United Kingdom BlackSign 
HAPPY WAS THE PROBLEM
2019-10-13 20:22
expected French dogs
2019-10-13 20:22
#285
f0rest | 
China ZerOck 
GG WP NiP
2019-10-13 20:22
#286
 | 
Russia Sur10n 
R EZ
2019-10-13 20:22
well
2019-10-13 20:22
Vitality throw
2019-10-13 20:22
how the fuck can you say that they throw....with a win they were qualified to ESL
2019-10-13 20:23
ESL BTW
2019-10-13 20:22
#290
czech | 
Slovakia harek 
gg
2019-10-13 20:22
ALEKSIB WAS THE PROBLEM
2019-10-13 20:22
+1
2019-10-13 20:26
#293
 | 
Japan Jotaro 
Ahahahah
2019-10-13 20:22
#294
 | 
United States caliprep 
hahahaha losing to NiP in 2019. Good one hype job vitality.
2019-10-13 20:22
vitality got destroyed by NIP on both maps. So embarassing
2019-10-13 20:22
"NBK WAS THE PROBLEM" LMAO bot zywho bottom-fragging, totally gonna get top 1 2019
2019-10-13 20:22
#299
 | 
Ukraine Hierophant 
When I bet on vit I lose go ty
2019-10-13 20:23
#300
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
nice nip
2019-10-13 20:23
#319
f0rest | 
China ZerOck 
+1
2019-10-13 20:26
Do NiP get the 1st spot now ?
2019-10-13 20:23
if sprout takes 1 map, yes
2019-10-13 20:24
Sprout has to win the series, map difference is only taken from the tied participants
2019-10-13 21:37
#304
f0rest | 
China ZerOck 
WP f0rest & Rez
2019-10-13 20:24
VITALITY XDD
2019-10-13 20:24
R EZ
2019-10-13 20:24
POMOIKA
2019-10-13 20:24
Let's goooooooooooo!
2019-10-13 20:25
#310
 | 
Ukraine ksay 
vitality without zywoo :|
2019-10-13 20:25
#311
f0rest | 
Bulgaria 41NG 
GG NIP
2019-10-13 20:25
13 rounds combined for whole bo3 vs NiP good throw
2019-10-13 20:25
#314
 | 
Canada AFuckingLeaf 
shoxieJESUS
2019-10-13 20:25
#315
 | 
France J0riS 
Good to see rez fragging again
2019-10-13 20:25
#316
 | 
Denmark Fersko 
2019 CS gotta love it...
2019-10-13 20:25
vitality saving strats for loot.bet cup
2019-10-13 20:26
Expected from FRENCH BULLDOG
2019-10-13 20:26
#321
 | 
Sweden Akoulad 
Fluke Luckers in Pyjamas
2019-10-13 20:26
Fan of FLUKEnatic axaxaxax
2019-10-13 22:50
Ok vitality ok
2019-10-13 20:27
#407
 | 
Russia Jacrizz 
#322 👌
2019-10-14 07:00
#323
 | 
Turkey CHAMPTZ 
R EZ
2019-10-13 20:27
amazing first few comments, see there...XD XD
2019-10-13 20:27
lolwut
2019-10-13 20:28
#328
 | 
Sweden Trkmag 
Wtf Vitality so bad
2019-10-13 20:28
Guess this is a good indication of where vitality would be without zywoo :)
2019-10-13 20:28
expected from overrated team. as i said shox even made the team worse
2019-10-13 20:29
R EZ
2019-10-13 20:30
+1 I just wanted to write this lol
2019-10-13 20:31
Oof really bad
2019-10-13 20:31
NO ZywOo = no Win.
2019-10-13 20:32
f0rest still strong <3 im sad cuz neo cant peform well many times like forest :( but love both gl !!
2019-10-13 20:35
neo performed like once in 7 years, he is a complete dogshit. forest in better team would be easily top5
2019-10-13 20:54
Forest just keeps delivering #GOAT
2019-10-13 20:38
rez inform again?
2019-10-13 20:40
match-fixing again?
2019-10-13 20:42
#343
 | 
Europe Cr3eP_70 
And to think there are kids believing Vitality is a real team instead of a one man show...
2019-10-13 20:43
#344
XigN | 
Russia 1gor1 
R EZ
2019-10-13 20:44
#346
 | 
Hungary raffai 
this is so sad
2019-10-13 20:45
was get_right the problem?
2019-10-13 20:46
gtr was never a problem
2019-10-13 23:22
#348
 | 
Russia Windcast 
R EZ
2019-10-13 20:46
+1
2019-10-13 20:56
how nip destroyed i mean WHAT
2019-10-13 20:51
#352
 | 
Russia ImAmnesiac 
ZywOOF
2019-10-13 20:53
#354
f0rest | 
China ZerOck 
f0rest <3
2019-10-13 20:54
No ZywOo, No Win
2019-10-13 20:55
Fast game
2019-10-13 20:56
Nip gonna win
2019-10-13 21:05
#363
 | 
France Fran6k1D 
Bad match from zywoo ? Vitality loses, literally every fucking time. But on twitter, french vitality suckers will say this team is very balanced
2019-10-13 21:06
If they want to be consistent they need a better system which isn't built completely around zywoo
2019-10-13 21:17
#372
 | 
South Africa nimmaJ 
The system has worked to beat elite teams many times when they're in form. Their system didnt matter this game literally no one won duels
2019-10-13 21:33
Well it's the same with Rez. If he plays well they are really good, if not they lose. f0rest is always good but they need another player to have an impact too.
2019-10-13 21:36
#378
 | 
France Fran6k1D 
that doesn't happen all the time. Just look at zywoo's stats, literally 100% of the time he has a rating < 1, you can be sure vitality lost the match.
2019-10-13 21:37
#382
 | 
France Fran6k1D 
hltv.org/stats/players/matches/11893/Zyw.. In fact I looked it up, out of the 300 maps that zywoo played under the vitality tag. Vitality only won 4 maps (1.3%) when ZywOo had a negative rating. hltv.org/stats/matches/mapstatsid/83742/.. hltv.org/stats/matches/mapstatsid/79977/.. hltv.org/stats/matches/mapstatsid/79649/.. hltv.org/stats/matches/mapstatsid/76029/..
2019-10-13 21:51
lol
2019-10-13 23:09
#397
 | 
United States NotASmurph 
Free Zywoo
2019-10-13 23:57
#405
 | 
France Fran6k1D 
And the match vs Leftout (1 year ago) is the ONLY time vitality won a match (was a bo1) and zywoo had a negative rating. He had a positive rating in the other matches So we can say Vitality hasn't won a single bo2/bo3/bo5 when zywoo had a negative rating over the course of the match. Not a single fucking time
2019-10-14 06:48
#419
 | 
United States NotASmurph 
They’ve won a couple of Bo3’s, but a very very small percentage
2019-10-15 01:14
#420
 | 
France Fran6k1D 
Ok, find a me a bo3 that vita won and zywoo had a negative rating throughout the whole match, i'm waiting. (plot twist : there is none)
2019-10-15 07:32
#424
 | 
United States NotASmurph 
Lmao why are you so hostile, I literally agreed with u m8
2019-10-15 19:05
#425
 | 
France Fran6k1D 
Well i'm explaining to you they haven't won a single bo3 yet you tell me they did do u agree or not wtf mens
2019-10-15 19:07
#426
 | 
United States NotASmurph 
I was mostly agreeing with you, I said a very few number of BO3’s but u were correct other then that. And they have won maps w/o him going positive but yea u are pretty much right
2019-10-15 19:08
Jesus... lul
2019-10-14 12:28
#417
 | 
France Fran6k1D 
and these are maps, if we talk about matches, when zywoo had a negative rating over the course of the whole match, vitality won only 1 match (0.94 rating vs Leftout, bo1) Talk about a carry, s1mple isn't even as consistent
2019-10-14 17:41
This is type of REZ that NiP needs.
2019-10-13 21:09
REZ has underwhelming performances for weeks and then comes with this?! Such a talent, just needs to work on his consistency.
2019-10-13 21:16
Did anyone notice the look on Vitalitys coach face during timeout? He looked like he could kill the whole team. Something must have happend...
2019-10-13 21:16
and this ZywOo performance.... really strange. He really was not in his game. Strange. Didnt see this guy having such bad kda and impact
2019-10-13 21:26
#387
 | 
Norway SlimeThug 
To be fair, he does look like he could snap at anyone at any given time...
2019-10-13 22:09
#368
 | 
Macau Bent0 
I love how xqtzzzz and Alex have no idea how to play after kicking nbk
2019-10-13 21:24
#369
f0rest | 
China ZerOck 
G G
2019-10-13 21:25
dafaq NiP 2:0'd ZywOo
2019-10-13 21:26
Ez lan finals for Heroic, they should buy nip some drinks
2019-10-13 21:34
Zywho?
2019-10-13 21:36
Has someone ever seen Vitality winning a match with zywoo not topfragging?
2019-10-13 21:39
#384
 | 
Germany jnsCsgo 
Yo actually that happened. Apex topfragging
2019-10-13 21:58
#398
 | 
United States NotASmurph 
#382
2019-10-13 23:57
actually pretty insane how dogshit of a team vitality is when zywoo isn't dropping 30/map
2019-10-13 21:55
+1
2019-10-13 21:51
#385
 | 
Cyprus Xeeh 
NiP are back poggers
2019-10-13 22:07
If Zywoo doesnt drop 30 bombs this team is just trash lol
2019-10-13 22:08
#388
s1mple | 
Russia h3x0r 
EZ 4 R EZ
2019-10-13 22:09
#389
 | 
Finland Autisthicc 
woooow surprising how when zywoo doesnt frag super hard vitality is a tier3 team..his stats aren't horrible but still get demolished. what a joke zywoo pls leave this team and go find a better one
2019-10-13 22:09
#390
 | 
Romania kinoN 
no 2k9z no vitality..shame
2019-10-13 22:11
No media yet, check back later.
2019-10-13 23:21
#395
 | 
Poland Repo_is_fit 
shox trying to carry french cs KEKW
2019-10-13 23:42
#399
 | 
Pakistan d1ckweed 
It's a shame that even after battering Vitality, NiP might not top the group. #LETSGOSPROUT
2019-10-14 00:00
#400
 | 
Serbia avaterR 
R EZ
2019-10-14 00:01
#401
 | 
South Africa nimmaJ 
Worst I've seen Vitality play since they had happy
2019-10-14 00:46
ESL RIGGED SHIT 💩💩💩
2019-10-14 01:51
#403
 | 
Indonesia tsokai 
lmao can do shit without NBK KEKW
2019-10-14 03:21
#404
 | 
Other DES_misrable 
From losing 0-2 to heroic to winning vita 2-0 , there's something fishy 👀
2019-10-14 06:08
#406
 | 
Ukraine minemax 
NiP era is coming.
2019-10-14 06:53
#408
 | 
Australia Raychippy 
Did apex and rpk just forget how to fken spray? Holy shit that was terrible to watch
2019-10-14 08:33
Apex, RPK and NBK before are very inconsistent and bad players half of the time. They are only saved by Zy and the money to buy good guns. Without Zy the stats of the remaining 2 players would go down at least 0.1 to 0.2 ratings...
2019-10-14 12:25
#409
 | 
Ukraine FGVM 
ez for Sweden
2019-10-14 08:41
New Top 1 has 0.88 against current NiP XDD
2019-10-14 12:24
#414
 | 
Spain mokerz 
how much?
2019-10-14 14:25
WHATALITY
2019-10-14 14:40
rez overpass POV ----> youtube.com/watch?v=hhZRqiHF5LQ
2019-10-14 19:54
Login or register to add your comment to the discussion.