Maps
Best of 3 * Semi-final. Winner qualifies for United Masters League Season 2
1. Movistar Riders removed Dust2
2. Virtus.pro removed Vertigo
3. Movistar Riders picked Train
4. Virtus.pro picked Mirage
5. Movistar Riders removed Nuke
6. Virtus.pro removed Overpass
7. Inferno was left over
Train
Virtus.pro
16
(11:4; 5:0)
Movistar Riders
4
Mirage
Virtus.pro
10
(5:10; 5:6)
Movistar Riders
16
Inferno
Virtus.pro
19
(8:7; 7:8) (4:0)
Movistar Riders
15
Rewatch
OtherUnited Masters League (Map 1 - Train)Vod
OtherUnited Masters League (Map 2 - Mirage)Vod
OtherUnited Masters League (Map 3 - Inferno)Vod
Highlights
M1 | Vegi - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M1 | MICHU - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M1 | snatchie - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation) in the following round
M2 | EasTor - ACE
M3 | snatchie - 3 quick HS kills (2 P2000, Glock) on the bombsite A defense (second half pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
74-47 +27 91.4 76.2% 1.41
58-48 +10 74.2 71.2% 1.17
46-45 +1 71.9 68.8% 1.03
51-51 0 66.4 68.8% 0.98
39-53 -14 59.8 63.7% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
53-50 +3 73.8 72.5% 1.04
52-54 -2 79.2 65.0% 1.01
45-55 -10 69.2 70.0% 0.96
51-53 -2 60.9 62.5% 0.91
43-56 -13 61.0 61.3% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-10 +17 119.8 85.0% 2.13
20-10 +10 103.7 75.0% 1.76
14-9 +5 75.5 90.0% 1.34
13-12 +1 71.2 80.0% 1.16
9-11 -2 54.8 70.0% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
12-17 -5 80.2 55.0% 0.83
10-18 -8 65.3 65.0% 0.74
10-15 -5 56.3 60.0% 0.72
12-16 -4 55.8 55.0% 0.62
8-17 -9 42.2 50.0% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-17 +4 77.6 69.2% 1.13
17-17 0 65.4 69.2% 0.98
13-17 -4 73.3 57.7% 0.93
14-18 -4 56.5 65.4% 0.81
11-18 -7 53.7 65.4% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-15 +7 78.7 73.1% 1.28
17-14 +3 83.3 73.1% 1.21
19-14 +5 80.2 69.2% 1.15
17-16 +1 71.8 53.8% 0.94
12-17 -5 57.6 69.2% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-20 +6 85.3 76.5% 1.23
24-21 +3 71.1 64.7% 1.03
21-21 0 63.5 70.6% 0.99
19-19 0 68.6 64.7% 0.96
19-24 -5 67.5 58.8% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-20 +3 80.4 73.5% 1.19
24-21 +3 79.3 82.4% 1.17
23-23 0 75.4 64.7% 0.99
21-21 0 58.3 61.8% 0.91
14-24 -10 55.7 70.6% 0.80
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Virtus.pro win
1.44
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
smooya | 
Switzerland x676
ez4Riders
2019-10-10 19:56
#2
 | 
Germany DEBlL
Vp ezz
2019-10-10 19:57
#3
 | 
Poland LaVazz
VP have bootcamp so it should be ez #GOGOVP
2019-10-10 20:07
11 replies
what are they preparing in bootcamp?
2019-10-10 20:08
8 replies
#10
 | 
Germany swaginick
Tf is that question?
2019-10-10 21:48
1 reply
xddd +1
2019-10-10 23:49
#15
 | 
Poland Spanksss
for major
2019-10-11 01:12
#16
 | 
India aj0102
StarSeries
2019-10-11 06:04
4 replies
Do you really think that VP will get invite on StarSeries?
2019-10-11 08:51
3 replies
#21
 | 
India aj0102
They already did, I got it from a source... just wait for the announcement
2019-10-11 09:13
2 replies
Oh thats nice
2019-10-11 09:14
1 reply
yuss )))))))))
2019-10-11 11:05
#17
 | 
Singapore introspect
Was it before they got destroyed on train by MSR?
2019-10-11 07:55
1 reply
They are on bootcamp since two days.
2019-10-11 08:44
so ez xD
2019-10-10 20:08
Go Riders!!
2019-10-10 20:52
1. Movistar Riders removed Dust2 2. Virtus.pro removed Vertigo 3. Movistar Riders picked Train 4. Virtus.pro picked Mirage 5. Movistar Riders removed Nuke 6. Virtus.pro removed Overpass 7. Inferno was left over Let's see if i'm right
2019-10-10 20:56
7 replies
not Bad Perfect -nuke +inferno i swear 7u7
2019-10-10 21:10
1 reply
Jejej
2019-10-11 16:21
1. Movistar Riders removed Dust2 2. Virtus.pro removed Overpass 3. Movistar Riders picked Vertigo 4. Virtus.pro picked Mirage 5. Movistar Riders removed Nuke 6. Virtus.pro removed Train 7. Inferno was left over
2019-10-11 15:13
1 reply
You win this time hahahah
2019-10-11 16:03
#38
 | 
Kazakhstan JPDragao
wp
2019-10-11 16:04
#39
 | 
Indonesia lukerey
Wp. Can movistar win bruh?
2019-10-11 16:06
1 reply
Hope so, but never is easy with riders
2019-10-11 16:21
Go Riders!
2019-10-10 21:10
VP!!!!!!!!!!!!! #GOGOVP
2019-10-10 23:31
VP removed Vertigo Movistar removed Dust 2 VP picked Mirage Movistar picked Train VP removed Ovp Movistar removed Inf Nuke was lefr over VP wins Mirage and also wins Train if CT start
2019-10-10 23:49
4 replies
#24
 | 
Europe wern1cs
movistar riders will 100% comeback in train
2019-10-11 12:07
2 replies
100% is not enought
2019-10-11 16:56
1 reply
#239
 | 
Europe wern1cs
fak, should have written 200%...
2019-10-12 11:50
MOVISTAR REMOVED INFERNO LMAO AHHAH
2019-10-11 18:24
#14
 | 
Poland swagu
VP!!!
2019-10-11 00:22
#18
 | 
Spain dani_five
Go riders!
2019-10-11 08:14
1 reply
back
2019-10-11 12:30
vamos riders!!
2019-10-11 12:41
VP should beat this trash easy but then again it is VP
2019-10-11 13:12
#28
 | 
Hong Kong naaw5
ez VP
2019-10-11 13:22
vamos nip
2019-10-11 13:30
#30
 | 
Germany PoorDuck
VP won't take this, Movistar will win. Could take the risk of saying 0-2 for Movi, but honestly just betting on their win is probably much saver
2019-10-11 15:05
2 replies
yikes
2019-10-11 16:55
1 reply
#118
 | 
Germany PoorDuck
big yikes. But let's wait, maybe we'll see a reverse sweep
2019-10-11 17:02
Free odds)
2019-10-11 15:10
EZ4VP XD
2019-10-11 15:48
VP should win 2-0 ez, but VP is trash. Prob 2-1MR
2019-10-11 16:01
What maps?
2019-10-11 16:02
Lol nice maps spanish noobzzz
2019-10-11 16:02
2 replies
Why?
2019-10-11 16:08
#42
 | 
Spain HolaBuenas
Wtf are u want
2019-10-11 16:12
fuck hltv
2019-10-11 16:10
Already more t rounds then last time
2019-10-11 16:22
#46
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove
MR best defense team in t2-t3 sure
2019-10-11 16:27
1 reply
xD
2019-10-11 16:47
VEGOD holyshit
2019-10-11 16:31
#51
 | 
Belarus Mardloq
Hello??? MR???
2019-10-11 16:32
full eco and 1v3
2019-10-11 16:36
#54
 | 
Belarus Mardloq
clownnfiesta from MR.
2019-10-11 16:37
#57
 | 
Brazil mvieira5
How many clutches Will they lose?
2019-10-11 16:38
lost 3x clutches bots
2019-10-11 16:38
Vegi 1v3 Michu eco 1v2 Snatchie 1v2 lolll
2019-10-11 16:39
1 reply
3. Movistar Riders picked Train
2019-10-11 16:40
3. Movistar Riders picked Train
2019-10-11 16:39
gg MR u are so bad.
2019-10-11 16:40
#64
 | 
Russia JackyJo
Wow, trash riders Spain doesn't need teams Shame
2019-10-11 16:43
#66
 | 
Brazil mvieira5
4-3 4-10
2019-10-11 16:43
They can disband
2019-10-11 16:43
1 reply
agree... lose to pasha's semen in 2k19 lulw
2019-10-11 16:45
nice joke on train
2019-10-11 16:45
#71
 | 
Russia JackyJo
4:11 What a noob team
2019-10-11 16:46
#72
 | 
Brazil mvieira5
Last train 16x3 I decide to bet 4-11
2019-10-11 16:45
1 reply
vp on bootcamp now + last time they didnt prepare :D couldve seen that coming mate
2019-10-11 16:46
losing 11 T rounds on Train LUL might as well load up Mirage
2019-10-11 16:45
movistar riders? more like movistars ♿♿♿
2019-10-11 16:46
What a garbage team this is xd
2019-10-11 16:47
#82
 | 
Brazil mvieira5
Eagle on pistol round They dont give a fuck
2019-10-11 16:47
Why would you buy deagle at pistol round rather than armor?
2019-10-11 16:47
And this is best spanish team? what a joke
2019-10-11 16:48
2 replies
more like best spanish joke
2019-10-11 16:50
Wtf are u want
2019-10-11 18:09
2/10 19 Virtus.pro Movistar Riders Train 3 - 16 xD
2019-10-11 16:49
1 reply
well that happens when youre on bootcamp and you played the guys and have smth to review lmao they legit just counterstrated them hard on t side and ct knew how to would play on ct and adapted + lan enviroment
2019-10-11 16:55
#87
 | 
Brazil mvieira5
Deathz with kevlar using Eagle while His teammate using sg
2019-10-11 16:49
Dead
2019-10-11 16:50
Round over - Winner: CT (4 - 15) - Enemy eliminated MICHU + Vegi (assist) killed DeathZz with m4a1 DeathZz killed Vegi with ak47 MICHU killed SOKER with m4a1 MICHU + Snax (assist) killed mopoz with m4a1 Vegi killed EasTor with sg556 (headshot) phr killed ALEX with famas EasTor killed snatchie with awp Round started xD
2019-10-11 16:52
Guys, since this is rigged. MR gonna win their map pick.
2019-10-11 16:52
1 reply
wut ?
2019-10-11 16:53
MR will take Mirage lol
2019-10-11 16:53
3 replies
80% yes
2019-10-11 16:55
HAHAHAHA
2019-10-11 16:57
in the last 3 months they won mirage 2 times with 1 OT and 1 close game lmao rest was lost and they won vs way worse teams than VP atm+ theyre on lan doubt theyll have a chance here although it could be the same as last weeks train against movistar just random plays by them winning them the map i doubt it tho
2019-10-11 16:57
Michu smurfing
2019-10-11 16:53
3 replies
nice nick my brother
2019-10-11 16:56
2 replies
but not as good as yours
2019-10-11 16:58
1 reply
true :D
2019-10-11 16:59
#104
 | 
Poland Thukan
2-0 Mirage 19-16 vp
2019-10-11 16:56
SpainCSGO wtf xDDD
2019-10-11 16:56
vegod
2019-10-11 16:56
2019-10-11 16:59
Virtus.Pro vs Movistar Riders 1st map - round handicap (incl. overtime) Movistar Riders (+4.5) 1.39 Single Loss Virtus.Pro vs Movistar Riders 2nd map - winner (incl. overtime) Virtus.Pro 1.51 Single Imagin these clowns losing on their "map pick" now xaxax)
2019-10-11 16:59
#116
 | 
Germany DEBlL
Snax 9 11
2019-10-11 17:00
Since this is rigged movistar is going to win 2-1
2019-10-11 17:01
1 reply
+1
2019-10-11 17:06
New era
2019-10-11 17:07
#123
 | 
Russia 4eKaBo
And now vpro lose mirage ))
2019-10-11 17:11
now virtus.poo will throw their bets map follow the scenario
2019-10-11 17:12
2-1 MR Virtus.trash scam org
2019-10-11 17:15
1 reply
Haha
2019-10-11 19:09
#126
 | 
Kazakhstan 96kg
3-0->3-16?
2019-10-11 17:16
#127
 | 
Kazakhstan 96kg
they are so bad lol no skill, no brain. max tier4
2019-10-11 17:19
2 buy rounds --> 1 kill
2019-10-11 17:19
vp never ever change lmao,poorlacks as usual
2019-10-11 17:25
Why so obvious?
2019-10-11 17:30
Is this loot.bet???
2019-10-11 17:30
VP 322
2019-10-11 17:38
#134
 | 
Kazakhstan 96kg
ez 16-11 or 16-12 for vp
2019-10-11 17:38
1 reply
16-11 mr
2019-10-11 17:45
Movistar Riders picked Train 4:16
2019-10-11 17:43
After this, i think its 2-1 for movieriders
2019-10-11 17:48
#139
 | 
Russia 4eKaBo
Syka virtus kakie je vi kon4enie tvari!!!!!! Prosto takyiy xyety syka tvorite!!! Pidarasi chtob vi syka sdoxli
2019-10-11 17:49
So VP beats mouz on Mirage but cant win against Movistar Trash after 16-4 win on their pick? wtf
2019-10-11 17:49
2 replies
bait for bets
2019-10-11 17:50
Food is more important still vp 2-1
2019-10-11 18:07
vp losing mirage to fucking movistar hahahhaa,poorlacks most shameless human being in the world
2019-10-11 17:52
#125 Gz who bet with me, free odds lmao
2019-10-11 17:53
1 reply
Lulw
2019-10-11 19:09
3. Movistar Riders picked Train 4. Virtus.pro picked Mirage Expected, both need money for food
2019-10-11 17:53
Vp should play DM on public server.....
2019-10-11 17:55
now they will throw handi
2019-10-11 17:55
VP will come baxk to 14-15 and lose vs halfbuy
2019-10-11 17:56
1 reply
nvm, they do it at 10-15
2019-10-11 17:58
pls dont choke this MRS :(
2019-10-11 17:57
2 replies
el buen contragafe suuuuuuu
2019-10-11 17:59
1 reply
hahahaha puto amo xd
2019-10-11 18:01
nice throw vp
2019-10-11 17:59
16-2 for VP ez
2019-10-11 18:30
Magic pause
2019-10-11 18:39
SOKER more like SUCKer
2019-10-11 18:42
VP forgot how to play :-(
2019-10-11 18:44
3 replies
not really
2019-10-11 18:45
2 replies
lel watch last round. vp back to their online clownfiesta . 1 game team 9 games clowns xd
2019-10-11 18:49
1v3
2019-10-11 18:49
Round over - Winner: CT (8 - 6) - Target saved SOKER + DeathZz (assist) killed MICHU with awp phr killed mopoz with sg556 SOKER killed Snax with awp Vegi + phr (assist) killed ALEX with ak47 phr killed EasTor with sg556 MICHU killed DeathZz with ak47 (headshot) ALEX + SOKER(flash assist) killed snatchie with m4a1 (headshot) Round started Round over - Winner: T (8 - 5) - Target bombed
2019-10-11 18:49
typical Virus.poo
2019-10-11 18:53
team Virtus Pro g3 : 7-3 to 8-7, 11-7 to 16-13 for the handicap throw. why is it not surprising at all watching this rigged shit match? ah yeah, we are watching a shitty org like team VP HAHAHA
2019-10-11 19:02
1 reply
Nah they will win 16-10 max
2019-10-11 19:03
MR tside kekw
2019-10-11 19:06
the handicap throw is coming by team Virtus Pro. 14-8 to 16-13. 14-9, full buy, losing to 14-10, eco 14-11. either winning the next full buy or the next round after winning 1 round, they'd still lose the next round then eco 16-13 ez predicted rigged shit match Round over - Winner: T (9 - 14) - Target bombed phr killed ALEX with sg556 (headshot) EasTor planted the bomb (5on1) EasTor killed MICHU with ump45 (headshot) DeathZz killed Snax with ump45 (headshot) SOKER killed Vegi with ak47 (headshot) SOKER + ALEX(flash assist) killed snatchie with ak47 Round started
2019-10-11 19:10
mopoz killed snatchie with m4a1 Round over - Winner: CT (9 - 15) - Bomb defused snatchie defused the bomb mopoz killed MICHU with ak47 MICHU + snatchie(flash assist) killed EasTor with m4a1 (headshot) EasTor planted the bomb (2on2) mopoz killed phr with ak47 phr killed SOKER with sg556 SOKER killed Snax with ak47 Snax killed ALEX with awp SOKER killed Vegi with ak47 (headshot) snatchie killed DeathZz with awp Round started quit cs please
2019-10-11 19:12
1 reply
Ruski?
2019-10-11 19:14
2 more rounds to go for the handicap throw HAHAHAHA Round over - Winner: T (11 - 15) - Enemy eliminated EasTor + DeathZz (assist) killed Vegi with awp SOKER killed Snax with ak47 (headshot) Vegi killed DeathZz with m4a1 SOKER killed MICHU with ak47 (headshot) ALEX killed phr with sg556 (headshot) DeathZz killed snatchie with ak47 (headshot) Round started Round over - Winner: T (10 - 15) - Target bombed ALEX planted the bomb (3on3) DeathZz + mopoz (assist) killed snatchie with ak47 snatchie killed EasTor with awp snatchie killed mopoz with awp SOKER killed phr with ak47 (headshot)
2019-10-11 19:17
hahahah nice
2019-10-11 19:18
snax the maestro of handicap throw. that's why VP never kicked him HAHAHAHAHAHA such player is needed in a shitty esports org. mopoz killed Snax with ak47 Round started
2019-10-11 19:19
OT inc
2019-10-11 19:19
ez throw by Virus.poo
2019-10-11 19:19
choke pro cominggggg
2019-10-11 19:20
VP, you’re done. I’m calling Volvo.
2019-10-11 19:22
VP what are you doing?
2019-10-11 19:22
#203
 | 
Germany kig3
VP gods on train again
2019-10-11 19:23
VP LUL
2019-10-11 19:24
15-9 15-15 definitely not 322 )))
2019-10-11 19:25
1 reply
Just Virtus Pro - biggest piece of shit ever
2019-10-11 19:26
Sick choke
2019-10-11 19:25
Virtus Plow
2019-10-11 19:25
wtf vp xDDD that choke so strong
2019-10-11 19:25
#209
 | 
Sweden kewz
Virtus.Choke hahahahaha
2019-10-11 19:25
so obvious 322 hahaha
2019-10-11 19:25
#211
 | 
Portugal ron4r
Let's go riders!!
2019-10-11 19:26
VIRTUS.MIDL
2019-10-11 19:36
3 2 2 $
2019-10-11 19:26
Lets go Riders!!!
2019-10-11 19:26
fuck u vp throw like theres no tomorrow
2019-10-11 19:27
1 reply
oh my .I thought already lost it.
2019-10-11 19:34
What the fuck is going on
2019-10-11 19:28
15-9 15-15 16-15 ahahahhahahahaha
2019-10-11 19:28
15-9 => 15-15. Can't take a single T round after that.
2019-10-11 19:30
1 reply
15-9 => 15-15 => 19-15 lmao
2019-10-11 19:33
and I thought these spaniards save my +3.5 rip
2019-10-11 19:34
1 reply
When they got 13 I was literqlly praying to lose the next rounds 'cause they always lose ot 19-15
2019-10-11 19:46
So after they choke 15-9 to 15-15 they suddenly start to play at close it at 19-15 rofl
2019-10-11 19:34
15-9 to 15-15 to 19-15 LUL LOOTBET level scenario
2019-10-11 19:35
1 reply
lmao imagine still betting on this corrupted game
2019-10-11 20:38
#232
 | 
Europe LoookATme
MIchu POG
2019-10-11 19:42
Michu monstah
2019-10-11 19:50
#236
 | 
Russia JackyJo
Fkin shit teams Idk more shitter
2019-10-11 20:11
ggwp ez4nip
2019-10-11 20:49
Login or register to add your comment to the discussion.